Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dwazer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:22:
Root access e.d. mogen hier niet geplaatst worden :)
Root access is toch iets geheel anders dan een custom Rom? Zou niet weten waarom het hier niet zou "mogen", dat het andere topic wellicht handiger is ben ik het wel mee eens :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn eerste post in dit topic :) Ik overweeg deze telefoon te kopen. Wilde eerst aan de Iphone 4s maar vind de prijzen echt te hoog. Dan gaat het bel budget teveel omhoog, zeker omdat ik eigenlijk alleen mn zakelijke mobiel gebruik.

Dus nu valt het ook op de galaxy SII maar loop ik nog tegen 2 vragen aan die mensen hier vast zo kunnen beantwoorden.

- Hoe is de compatibiliteit met iTunes? Heb een macbookpro waar alle muziek opstaat. Wil mn SII als MP3 speler gebruiken met extra MicroSD kaartje voor opslagruimte, maar wil gewoon lekker makkelijk als met mn huidige Ipod de boel kunnen uitwisselen.

- Ik heb een stereo met Ipod Dock, maar straks staat mn muziek misschien wel op de SII. Nu hoorde ik dat je hier een bluetooth adapter op kunt klikken zodat je via bluetooth je muziek van welk ander device dan ook kunt spelen. Werkt dit goed, iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-09 09:32
kan iemand mij ook vertellen of de batterij van de galaxy note in de galaxy s2 past? deze heeft een aanzienlijk grotere capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Wat denk je zelf? Toestellen hebben een totaal ander formaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:23
AndriesLouw schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:52:
Opgelost: Wederom naar factory settings gezet, en nu een groot gedeelte systeemapps uitgevinkt bij het herstellen van de backup van Titanium. Geen idee waar het nu daadwerkelijk aan lag, maar bluetooth werkt nu wel.
Ik heb hetzelfde probleem gehad, dit heb ik ook opgelost door een factory restore.
Daarna heb ik 2.3.5 opnieuw erop gezet.
Maar beter dat het opgelost is. Denk toch dat het iets met de drivers was.
Constant was mijn tel aan het rebooten en kreeg ik de melding geen service.

[ Voor 6% gewijzigd door thespeed op 11-11-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
japiesa schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:02:
kan iemand mij ook vertellen of de batterij van de galaxy note in de galaxy s2 past? deze heeft een aanzienlijk grotere capaciteit.
Zoek eens in het batterij duur topic. Daar staan extra grote batterijen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:42:
[...]

Dan heb je geluk. Ik heb alles op orde. Telefoon en PC. Maar na een update van KIES werkt het niet meer. Driver probleem, PC herkent telefoon direct, KIES kan hem niet vinden. RA RA....

En gezien de vele meldingen zal het toch echt een KIES probleem zijn.
Blij dat ik niet alleen ben...
Kies werkte voorheen, na de kies update niet meer. pc vind telefoon, kies niet...
Kies volledig eraf, nieuwe versie erop, zelfde verhaal.
Tijd om odin te proberen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 02:45
thespeed schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:13:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem gehad, dit heb ik ook opgelost door een factory restore.
Daarna heb ik 2.3.5 opnieuw erop gezet.
Maar beter dat het opgelost is. Denk toch dat het iets met de drivers was.
Constant was mijn tel aan het rebooten en kreeg ik de melding geen service.
Klopt ja, waarschijnlijk dezelfde bug. Iemand zal bij Samsung vergeten zijn om te testen of bluetooth instellingen wel correct gemigreerd worden bij een update. Wat een geweldige tool is Titanium Backup trouwens, scheelt een bak applicaties downloaden/instellen _/-\o_

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-09 09:32
Ceze85 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:49:
Wat denk je zelf? Toestellen hebben een totaal ander formaat...
Ik meende dit ergens op te vangen. Gelukkig wordt hier altijd zo positief gereageerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:44
Een vriend van mij heeft Beats by Dre Detox. Deze had hij aangesloten op zijn Blackberry Bold. Maar wat schrok ik van het verschil in kwaliteit van het geluid zeg. Op de Blackberry was het geluid mooi "vol" en was de bass erg mooi. Bij de S2 daarentegen klonk het geluid erg "plat". Ik had al snel het idee dat je concessies moet doen. Bij hoog ingestelde bass kraakte de bass erg. Op zich kan de bass lager tuurlijk, bass is lang niet alles. Maar het geluid bleef erg plat overkomen ivm de Blackberry. Meer mensen hier ervaring mee?
Heb toch het idee dat Nokia, Apple en Blackberry het beste geluid doorgeven aan de koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is inderdaad "algemeen bekend" dat de S2 een relatief brakke audio-weergave heeft. Er zit een geheel andere audiochip in als de Galaxy S had. Zal inkoop wel wat goedkoper geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:25
Zo dat is snel gerepareerd. De 10de hadden ze mijn telefoon binnen, en vandaag hebben ze hem alweer gerepareerd (GSMrepareren.nl).

Scherm kwam los in twee hoeken. Volgens de beschrijving hebben ze het scherm vervangen. Prima! Nu maar hopen dat deze keer het scherm wel gewoon blijft zitten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Brad Pitt schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:32:
[...]

Het is inderdaad "algemeen bekend" dat de S2 een relatief brakke audio-weergave heeft. Er zit een geheel andere audiochip in als de Galaxy S had. Zal inkoop wel wat goedkoper geweest zijn.
Heel zonde. Ik heb zelf Beats by Dre solos dus daarmee merk je het wel wat minder, maar toch vind ik het eigenlijk erg belangrijk. Zal er de volgende keer dan ook echt beter op letten als ik een telefoon koop. Tuurlijk moet je bepaalde onderdelen wat goedkoper maken, maar ik vind dit wel een beetje ''slordig''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 11:50
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:57:

- Batterij gaat absoluut minder lang mee. Volgens mij gaat ze zelfs dubbel zo snel leeg als bij de 2.3.3-versie. (Na 1 dag gebruik is hij volledig leeg, na 1 nacht in standby ben ik zo'n 10% kwijt) Ik leg enkel mijn wifi aan indien nodig. 3G gebruik ik zelden tot nooit!
Ik heb totaal een andere ervaring dan jij. Na mijn update naar 2.3.5 gaat de accu ongelooflijk langer mee.... dan heb jij een app draaien die kennelijk gewoon veel CPU verbruikt.... Heb jij je telefoon ook geroot? Op 2.3.3 had ik mijn telefoon ook geroot, ik verdenk dat ervan dat een App de accu leeg trok + dat 2.3.3 zelf ook niet optimaal met de accu omging (ik heb de originele accu vervangen voor een 2000 mAh accu).

Na het update naar 2.3.5 heb ik mijn telefoon niet geroot, ik wilde eerst zien hoe het nieuwe 2.3.5 zich gedraagt tov 2.3.3.
Bij 2.3.3 (geen foto) liep de lijn voor de accu verbruik met hoek van 45 graden omlaag, na ongeveer 8 uurtjes was het léég! En stond het voornamelijk alleen maar standby.

Op deze foto zie je de accu capaciteit een aantal keren omlaag gaan, opdat moment was ik aan het internetten en/of downloaden.

Summary situatie voor en na de update:
2.3.3 > Telefoon was geroot + bulk verschillende apps, waarvan ik mijn verdenkingen heb dat ze de accu leegtrekken zoals Skype, whatsApp, Gtalk (IM), K9 mail, Google agenda functie.

2.3.5 > (root wordt gewist, je overige data blijft staan) na de update van 2.3.5 een factory reset uitgevoerd (settings > Privacy > Factory data reset), ik wilde weten hoe de nieuwe update zich gedraagt. Alleen K9 mail, Gtalk (IM) en Google agenda functie. Telefoon nog niet geroot!

Ik denk dat een factory reset na een root belangrijk is... alleen weet ik niet waarom, zeg maar een onderbuik gevoel + ervaring :D
Ik ben met de huidig accu verbruik erg erg blij mee... zo te zien zal ik nu 3 a 4 dagen met een accu doen (ik bel weinig).

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6105/6336729108_b4d95e4055_b.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Fermion op 12-11-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 11:50

Audione0

Strijdt der titanen

Ik heb een vraag betreft telefoonnummers te blokkeren dmv de zwarte kijst.

Als ik een telefoonnummer toevoeg aan de zwartelijst dan negeert mijn telefoon deze en laat de inkomende oproep gewoon door. Mij lijkt het juist dat dit niet de bedoeling is.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat een betreffend persoon mij niet kan bellen?

Ok, ik kan natuurlijk diegene vriendelijk verzoeken mij niet meer te bellen, met een subtiele scheldpartij, maar daar krijg ik alleen maar stress van 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Audione0 op 12-11-2011 11:41 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Audione0 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:39:
Ik heb een vraag betreft telefoonnummers te blokkeren dmv de zwarte kijst.

Als ik een telefoonnummer toevoeg aan de zwartelijst dan negeert mijn telefoon deze en laat de inkomende oproep gewoon door. Mij lijkt het juist dat dit niet de bedoeling is.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat een betreffend persoon mij niet kan bellen?

Ok, ik kan natuurlijk diegene vriendelijk verzoeken mij niet meer te bellen, met een subtiele scheldpartij, maar daar krijg ik alleen maar stress van 8)7
Het gratis programma call filter werkt perfect. Ook nummers die niet in je telefoonboek staan kun je allemaal blokkeren. https://market.android.co...tYXRlLmNhbGxmaWx0ZXIiXQ..

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fermion schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 07:51:
[...]
Ik heb totaal een andere ervaring dan jij. Na mijn update naar 2.3.5 gaat de accu ongelooflijk langer mee.... dan heb jij een app draaien die kennelijk gewoon veel CPU verbruikt.... Heb jij je telefoon ook geroot?
[...]
Ik heb mijn telefoon nog nooit geroot. Het zou mss inderdaad kunnen dat mijn toestel een app draait die veel verbruikt, maar dat moet haast dan op de achtergrond gebeuren... Bestaan er manieren/apps om te checken hoeveel een app verbruikt?

EDIT: Ik laat nu powertutor eens lopen om te zien wie wat verbruikt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:08
Van de week OTA de firmware geüpgrade van 2.3.3 naar 2.3.4 en zojuist op een oude brakke HP zonder problemen geüpgrade naar 2.3.5. Wel een beetje jammer van de bug dat het tril icoontje altijd blijft staan en jammer dat de blauwe bounce gloed er nog in zit.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:27
nadroJ schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:29:
Van de week OTA de firmware geüpgrade van 2.3.3 naar 2.3.4 en zojuist op een oude brakke HP zonder problemen geüpgrade naar 2.3.5. Wel een beetje jammer van de bug dat het tril icoontje altijd blijft staan en jammer dat de blauwe bounce gloed er nog in zit.
Zoals jij draai ik nu ook nog op 2.3.3 op de sgs 2. Jij hebt net een update gedaan naar 2.3.5. Er is hier weinig te lezen over de ervaringen. Hoe is dit bij jouw ?
Zou je ons even de plussen en minnen willen omschrijven van de sgs 2 na de update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Ik heb mijn S2 geroot met CF-root en ik wilde updaten via Kies. Ik heb eerst een stock kernel teruggezet met Odin en daarna geprobeerd de foon te upgraden, maar ik krijg de melding dat mijn apparaat geen software upgrade via Kies ondersteunt.
Zie ik iets over het hoofd? Kernel versie is KH3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:00
Fermion schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 07:51:
[...]

Ik ben met de huidig accu verbruik erg erg blij mee... zo te zien zal ik nu 3 a 4 dagen met een accu doen (ik bel weinig).

[afbeelding]
Je gebruikt m ook weinig zeg!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:29
SamPatterson schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:13:
Ik heb mijn S2 geroot met CF-root en ik wilde updaten via Kies. Ik heb eerst een stock kernel teruggezet met Odin en daarna geprobeerd de foon te upgraden, maar ik krijg de melding dat mijn apparaat geen software upgrade via Kies ondersteunt.
Zie ik iets over het hoofd? Kernel versie is KH3.
Dan heb je zeer waarschijnlijk de verkeerde kernel erop staan.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 11:50
Alekz87 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:03:
[...]

Je gebruikt m ook weinig zeg!
Mijn situatie, achter mijn bureau gebruik ik de deskphone... en mijn pc om te internetten, chatten, etc.
Mijn mobiel gebruik ik wanneer ik niet op kantoor ben. Dus ja, ik gebruik hem idd weinig. Maar wanneer ik hem wil gebruiken, dan heb ik alles bij de hand. Dat maakt SGS2 zo krachtig.

[ Voor 26% gewijzigd door Fermion op 12-11-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
Megapaul, bedankt voor je reactie. Enig idee waar ik de juiste stock kernel kan halen?
Om precies te zijn mijn Kernel info is 2.6.35.7-I9100XXKH3-CL479037 se.infra@SEI-15#2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonstrike
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:42
-Edwin- schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:25:
Een vriend van mij heeft Beats by Dre Detox. Deze had hij aangesloten op zijn Blackberry Bold. Maar wat schrok ik van het verschil in kwaliteit van het geluid zeg. Op de Blackberry was het geluid mooi "vol" en was de bass erg mooi. Bij de S2 daarentegen klonk het geluid erg "plat". Ik had al snel het idee dat je concessies moet doen. Bij hoog ingestelde bass kraakte de bass erg. Op zich kan de bass lager tuurlijk, bass is lang niet alles. Maar het geluid bleef erg plat overkomen ivm de Blackberry. Meer mensen hier ervaring mee?
Heb toch het idee dat Nokia, Apple en Blackberry het beste geluid doorgeven aan de koptelefoon.
Als ik de oortjes van Samsung eerst in mij laptop doe en daarna in mij SGSII hoor ik anders geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 14:26
Ik vind mijn sgs2 ook redelijk klinken, misschien wat spelen met een equalizer?
Overigens is de sgs2 op dit gebied gelukkig veel beter dan de sgs1 die ik eerst had, daar kwam met afstand het slechtste geluid uit van alle apparaten die ik ooit aan een stereo heb gekoppeld.
Iets wat ik me nog afvroeg: Is het iemand al gelukt om windows phone te flashen op een sgs2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
-Edwin- schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:46:
[...]

Heel zonde. Ik heb zelf Beats by Dre solos dus daarmee merk je het wel wat minder, maar toch vind ik het eigenlijk erg belangrijk. Zal er de volgende keer dan ook echt beter op letten als ik een telefoon koop. Tuurlijk moet je bepaalde onderdelen wat goedkoper maken, maar ik vind dit wel een beetje ''slordig''.
Gek, mijn ervaring is juist dat de S2 een goed geluid heeft en ik ben behoorlijk kritisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:29
SamPatterson schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:19:
Megapaul, bedankt voor je reactie. Enig idee waar ik de juiste stock kernel kan halen?
Om precies te zijn mijn Kernel info is 2.6.35.7-I9100XXKH3-CL479037 se.infra@SEI-15#2.
Tik in je dialer even *#1234#
En zet de gegevens die daarstaan hier even neer.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iexip66 schreef op zondag 13 november 2011 @ 09:05:
Gek, mijn ervaring is juist dat de S2 een goed geluid heeft en ik ben behoorlijk kritisch.
Zo zie je maar dat alles relatief is en we niet allemaal dezelfde standaarden hanteren. Maakt vergelijken lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
Megapaul schreef op zondag 13 november 2011 @ 09:40:
[...]

Version
PDA : I9100XXKH3
PHONE : I9100XXKH3
CSC : I9100OXAKH3
Build Info : Fri Aug 12 11:20:51 KST 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:25:
Mag ik je er even op attenderen dat er ook een equalizer op de BB zit? Kun je deze eerst uitzetten misschien om het verschil te testen:
Afbeeldingslocatie: http://www.technipages.com/wp-content/uploads/2009/10/tour-headset-equalizer.png
Hier ff op "OFF" zetten en vergelijk daarna weer.

Ik vind zelf namelijk de kwaliteit van het geluid op mijn SGS2 hartstikke prima. Ik wil geluid zoals het geproduceerd is. Meer bass en een Equalizer ertussen maakt het geluid altijd maar slechter. Of je moet een slechte bron hebben van je muziek.. Lage bitrate enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:28:
[...]

Mag ik je er even op attenderen dat er ook een equalizer op de BB zit? Kun je deze eerst uitzetten misschien om het verschil te testen:
[afbeelding]
Hier ff op "OFF" zetten en vergelijk daarna weer.

Ik vind zelf namelijk de kwaliteit van het geluid op mijn SGS2 hartstikke prima. Ik wil geluid zoals het geproduceerd is. Meer bass en een Equalizer ertussen maakt het geluid altijd maar slechter. Of je moet een slechte bron hebben van je muziek.. Lage bitrate enzo.
Maar waarom zou ik een setting die het geluid voller en naar mijn idee mooier maakt uitzetten? Ik kan op de S2 spelen met de settings wat ik wil, maar het geluid blijft plat klinken en de bass wordt op een slechte manier doorgegeven. Ik denk niet dat het geluid is geproduceerd met in het achterhoofd de bass slecht te laten klinken. Het is toch niet zo een schande om toe te geven dat de S2 op dure en goede headphones geluid doorgeeft wat niet tot zijn recht komt. Tenminste, dat is hoe ik het ervaar. Prima als anderen het geluid van de S2 wel goed vinden. Ik ervaar al jaren dat Nokia, Apple en BlackBerry op dit gebied het beter doen. En ik ben heel vaak bezig met telefoons aangezien dat met mijn werk te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 26-09 19:46
-Edwin- schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:39:
[...]

Maar waarom zou ik een setting die het geluid voller en naar mijn idee mooier maakt uitzetten? Ik kan op de S2 spelen met de settings wat ik wil, maar het geluid blijft plat klinken en de bass wordt op een slechte manier doorgegeven. Ik denk niet dat het geluid is geproduceerd met in het achterhoofd de bass slecht te laten klinken. Het is toch niet zo een schande om toe te geven dat de S2 op dure en goede headphones geluid doorgeeft wat niet tot zijn recht komt. Tenminste, dat is hoe ik het ervaar. Prima als anderen het geluid van de S2 wel goed vinden. Ik ervaar al jaren dat Nokia, Apple en BlackBerry op dit gebied het beter doen. En ik ben heel vaak bezig met telefoons aangezien dat met mijn werk te maken heeft.
Had voor de S2 een Nokia N95 8gb en dat geluid vond ik stukken beter. De N95 had stereo speakers en klonk voor een telefoon echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Er wordt nu over twee soorten geluid gesproken - geluid over koptelefoons en geluid over de speakers van de telefoon - en het lijkt me even goed om daar onderscheid tussen te maken.

Geluid over de speakers vind ik bij de S2 matig. Geluid door de koptelefoon vind ik acceptabel (heb het alleen getest met de bijgeleverde koptelefoons en een Sony MDR ED21).
Aloysxda schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:52:
[...]

Zoals jij draai ik nu ook nog op 2.3.3 op de sgs 2. Jij hebt net een update gedaan naar 2.3.5. Er is hier weinig te lezen over de ervaringen. Hoe is dit bij jouw ?
Zou je ons even de plussen en minnen willen omschrijven van de sgs 2 na de update ?
Ik heb niet heel veel verschillen gemerkt. Los van het altijd zichtbare tril icoontje (ook al heb je geluid en tril geselecteerd). De blauwe gloed is er ook nog steeds. Of de batterij langer of korter meegaat heb ik nog niet goed kunnen testen.

Hier staat wel een uitgebreidere changelog.

[ Voor 50% gewijzigd door nadroJ op 13-11-2011 15:14 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 13:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

nadroJ schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:10:
Er wordt nu over twee soorten geluid gesproken - geluid over koptelefoons en geluid over de speakers van de telefoon - en het lijkt me even goed om daar onderscheid tussen te maken.

Geluid over de speakers vind ik bij de S2 matig. Geluid door de koptelefoon vind ik acceptabel (heb het alleen getest met de bijgeleverde koptelefoons en een Sony MDR ED21).
Meegeleverde koptelefoons zijn meestal van de kwaliteit 'het-kan-net'. Probeer eerst een echte koptelefoon voordat je dat geluid afschrijft.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Acceptabel ≠ afschrijven hè ;)

Voor de rest ben ik het wel met je eens.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de speaker vind ik juist niet zo matig, ik kom van een HTC HD2 en ik vind het geluid met de S2 mooier hoor. Zeker vergeleken met andere populaire smartphones die er nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
Zijn er manieren om de de icoontjes van de apps te ordenen in de app drawer (dus niet op de homepage). Als ik 'm op lijstweergave zet staat alles netjes op alfabetische volgorde, maar op raster staat alles door elkaar en zijn er zelfs open plekken op meerdere pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

SamPatterson schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:27:
Zijn er manieren om de de icoontjes van de apps te ordenen in de app drawer (dus niet op de homepage). Als ik 'm op lijstweergave zet staat alles netjes op alfabetische volgorde, maar op raster staat alles door elkaar en zijn er zelfs open plekken op meerdere pagina's.
Is al een paar keer voorbij gekomen, lees maar es: Het Galaxy S II topic - Deel 6

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2022
Heb een vraag over de app "berichten"

Indien je berichten opent en je drukt rechtsboven op de envelop dan kan je een ontvanger ingeven, daar staan dan 4 opties: contacten, recent, groepen en favorieten.
In de lijst "recent" staat nu een mega lijst van namen bij mij.
Iedere keer als ik een bericht stuur dan slaat hij die ontvanger op.
Ik word een beetje gek van die mega lange lijst met namen door elkaar heen, kan je deze lijst een soort van opschonen door deze contacten te verwijderen?
Nu staat er alleen de optie voeg toe of annul(eer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
jelmervos, ik dank u hartelijk. Voortaan zal ik beter zoeken. Mea culpa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:27
Een aantal van jullie hebben 2.3.5. al een tijdje draaien. Hoe zijn jullie ervaringen hier nu mee tov 2.3.3. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 13:41
Aloysxda schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:56:
Een aantal van jullie hebben 2.3.5. al een tijdje draaien. Hoe zijn jullie ervaringen hier nu mee tov 2.3.3. ?
Is de blauwe gloed er nog of het mooie bounce effect weer terug?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:03:
Het eerste (:().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Yihaaa schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:58:
[...]

Had voor de S2 een Nokia N95 8gb en dat geluid vond ik stukken beter. De N95 had stereo speakers en klonk voor een telefoon echt goed.
Ik heb het dan ook niet uit het geluid van de speakers zelf. Dat is sowieso niet goed genoeg om echt muziek mee te luisteren naar mijn mening, en dat hoeft ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Lezen jullie nieuwe posts gewoon niet :?
Ik heb al gisteren en vandaag (scroll even naar boven) dat in 2.3.5 de blauwe gloed jammer genoeg nog aanwezig is.

@ hierboven. Zoals ik ook al zei (scroll wederom even naar boven) moeten we wel de 2 soorten geluid uit elkaar houden. De meeste mensen zullen het inderdaad over geluid over de koptelefoon hebben ipv geluid uit de speakers.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
nadroJ schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:15:
Lezen jullie nieuwe posts gewoon niet :?
Ik heb al gisteren en vandaag (scroll even naar boven) dat in 2.3.5 de blauwe gloed jammer genoeg nog aanwezig is.

@ hierboven. Zoals ik ook al zei (scroll wederom even naar boven) moeten we wel de 2 soorten geluid uit elkaar houden. De meeste mensen zullen het inderdaad over geluid over de koptelefoon hebben ipv geluid uit de speakers.
Ja tuurlijk. Maar wat ik vooral wil zeggen (had ik ook moeten doen) is dat het mij logisch lijkt dat de N95 bijvoorbeeld betere geluid uit de speakers geeft. Het is immers een veel dikkere telefoon. Over het geluid uit de headphones is dit niet zo vanzelfsprekend.

[ Voor 4% gewijzigd door -Edwin- op 13-11-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 10:48
Met de jKay mod kun je die blauwe gloed uitzetten :P. Erg goede mod trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Ewivis schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:03:
Overscroll bounce komt niet meer terug, was patentschending Apple.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
_PloppeR_ schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:34:
Met de jKay mod kun je die blauwe gloed uitzetten :P. Erg goede mod trouwens!
en de bounce terug? Want totdat dat gefixed is blijf ik lekker op 2.3.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:19:
Nee, alleen uitzetten. Relatief useless dus IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:27:
[...]

Nee, alleen uitzetten. Relatief useless dus IMHO.
true true, er is ook geen 1 custom rom van 2.3.5 oid met het mooie bounce-effect? Heb wel zitten zoeken maar zelf niks kunnen vinden op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
in plaats bounce of blauwe gloed is het niet handiger om door te scrollen?
net als de menu van nummer 8 ga je dan naar nummer 1.
moeten ze wel duidelijk maken waar de begin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er straks ICS is kan je toch de bounce ook niet aanzetten dus je kunt nu beter naar 2.3.5 gaan om er alvast aan te wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:39:
als er straks ICS is kan je toch de bounce ook niet aanzetten dus je kunt nu beter naar 2.3.5 gaan om er alvast aan te wennen.
|:( uitstellen uitstellen uitstellen |:( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:19
Ewivis schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:19:
[...]

Ik denk dat je dan lang kan blijven wachten. Verwacht ook niet dat het met ICS terugkomt of blijf je dan alsnog erop wachten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Vreemd....ik heb bij Applicaties> Instellingen> Locatie en Beveiliging ingesteld (in juli) dat ik een Waarschuwing SIM-kaart krijg (SMS verzenden wanneer SIM-kaart is gewijzigd).

Nu heb ik inmiddels 2 maal een SMS ontvangen met de tekst Changing SIM Alert IMEI met daarachter mijn IMEInr. Dit is telkens verstuurd als ik 's-morgens mijn telefoon weer aanzette. Maar er is helemaal geen SIM gewijzigd! Die heb ik er alweer 2 maanden niet uit gehad....

Hebben anderen dit ook gehad?
Is hier een verklaring voor te geven??
:?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:01
Ipv de blauwe gloed hadden ze een stretch effect moeten toepassen ter vervanging van de het bounce effect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
wvexeltweakers schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:37:
Vreemd....ik heb bij Applicaties> Instellingen> Locatie en Beveiliging ingesteld (in juli) dat ik een Waarschuwing SIM-kaart krijg (SMS verzenden wanneer SIM-kaart is gewijzigd).

Nu heb ik inmiddels 2 maal een SMS ontvangen met de tekst Changing SIM Alert IMEI met daarachter mijn IMEInr. Dit is telkens verstuurd als ik 's-morgens mijn telefoon weer aanzette. Maar er is helemaal geen SIM gewijzigd! Die heb ik er alweer 2 maanden niet uit gehad....

Hebben anderen dit ook gehad?
Is hier een verklaring voor te geven??
:?
Je kunt eens proberen of hij dat doet als je niet snel genoeg je pin invoert om je kart te ontgrendelen.
Ik vermoed dat het daar mee te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonstrike
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:42
Nu ik gewend ben aan de blauwe gloed wil ik eigenlijk niet meer terug. Mijn vader heeft nog de oude firmware met het bounce effect, en ik vind de blauwe gloed toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Moonstrike schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:44:
Nu ik gewend ben aan de blauwe gloed wil ik eigenlijk niet meer terug. Mijn vader heeft nog de oude firmware met het bounce effect, en ik vind de blauwe gloed toch beter.
Op zich is het ook niet zo slecht. Alleen in de browser vind ik die blauwe gloed toch wel erg slecht uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 26-09 19:46
-Edwin- schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:51:
[...]

Op zich is het ook niet zo slecht. Alleen in de browser vind ik die blauwe gloed toch wel erg slecht uitgewerkt.
Mee eens.
Ik vind het zelfs irritant af en toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 23:31

Jag

Vind de audio uit de S2 ook prima. Ik denk dat eerder genoemde verschillen met Nokia en BB allemaal toe te schrijven zijn aan EQ instellingen. In de basis zal je weinig verschil merken als je dezelfde oordopjes gebruikt op verschillende telefoons als alle instelligen "recht" staan. Wel zijn de EQ mogelijkheden beperkt, echt hele goede apps zijn er ook niet voor wat mij betreft.

Dat hele Beats by Dre gebeuren heb ik maar weinig mee. Zal wel de zoveelste variant zijn van laag bij EQ-en en/of dynamische compressie in het laag. Ik koop zelf wel goede oordopjes, in ears zitten bovendien uit zichzelf over het algemeen niet verlegen om sublaag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Laatst online: 26-09 08:41
Sinds mijn update naar 2.3.5 kan ik de Accesspoint naam (voor Thetering) niet meer aanpassen. Zodra ik deze (of de WPA key) wil veranderen blijft hij de oude waarden uitzenden. Als ik uit het menu ga en weer terug, staat alles weer op de oude waarden.

Heeft iemand meer hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Sahi_NL schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:21:
Sinds mijn update naar 2.3.5 kan ik de Accesspoint naam (voor Thetering) niet meer aanpassen. Zodra ik deze (of de WPA key) wil veranderen blijft hij de oude waarden uitzenden. Als ik uit het menu ga en weer terug, staat alles weer op de oude waarden.

Heeft iemand meer hier last van?
Ja:
Dwazer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:07:
Wat me btw opvalt:

Ik gebruik mijn SGSII tethering regelmatig voor de connectie op mijn SGT10.1. Daarmee wordt er een AP beschikbaar gesteld. Bij het aanpassen van het wachtwoord (ik pas het ww aan naar iets anders), sla deze op, kan er daarna verbinding gemaakt worden.

Echter, als er in dit menu de optie "Wachtwoord tonen" aangezet wordt, is het wachtwoord (weer) geheel anders als ikzelf heb ingesteld... 8)7

Bug of een security maatregel?

-edit-
Oplossing gevonden:
Eerst het ww aanpassen voordat de AP aangezet wordt, dan wordt het wachtwoord wel onthouden...
Echter de gemeldde oplossing, werkt bij nader inzien niet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2022
evdv schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:40:
Heb een vraag over de app "berichten"

Indien je berichten opent en je drukt rechtsboven op de envelop dan kan je een ontvanger ingeven, daar staan dan 4 opties: contacten, recent, groepen en favorieten.
In de lijst "recent" staat nu een mega lijst van namen bij mij.
Iedere keer als ik een bericht stuur dan slaat hij die ontvanger op.
Ik word een beetje gek van die mega lange lijst met namen door elkaar heen, kan je deze lijst een soort van opschonen door deze contacten te verwijderen?
Nu staat er alleen de optie voeg toe of annul(eer)
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Ok, deze is zelf ook gemakkelijk op te zoeken...

Die lijst met "Recent" vanuit je berichten: Lijkt die lijst niet machtig veel op het "Logbestand" onder "Telefoon"?

Bonjour die maar eens leeg en kijk daarna eens opnieuw... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Brambo84 schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:38:
Ipv de blauwe gloed hadden ze een stretch effect moeten toepassen ter vervanging van de het bounce effect!
Die is nog lelijker dan bounce! ;)
Moonstrike schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:44:
Overscroll glow rules idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:51
Ik lees mensen dat ze sinds 2.3.5. spontane reboots hebben. Nu heb ik hier nu ook 2x last van gehad. Vorige week maandag firmware upgrade. Nu heb ik zondag en net een spontane reboot gehad. De eerste keer was zelfs het batterijgeheugen gewiped.

Nu heb ik ook Go Launcher Ex erop staan, dus ik begin deze te verdenken. Die heb ik er zaterdag voor het eerst opgezet. Gebruiken meer mensen deze launcher i.c.m. reboot problemen?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Gebruik nu maandje 2.3.5 geen een reboot gehad.

MBT Accesspoint, enige echte fix heb je root voor nodig.
Heeft te maken met rechten op die bestand die de instellingen bij houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:51
Xmoo schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:54:
Gebruik nu maandje 2.3.5 geen een reboot gehad.

MBT Accesspoint, enige echte fix heb je root voor nodig.
Heeft te maken met rechten op die bestand die de instellingen bij houdt.
Gebruik je TouchWiz of een andere launcher?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
Megapaul schreef op zondag 13 november 2011 @ 09:40:
[...]

Version
PDA : I9100XXKH3
PHONE : I9100XXKH3
CSC : I9100OXAKH3
Build Info : Fri Aug 12 11:20:51 KST 2011
Megapaul?? Iemand anders die me kan helpen aan de juiste stock kernel zodat ik kan updaten via KIES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Senor Sjon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:24:
Ik lees mensen dat ze sinds 2.3.5. spontane reboots hebben. Nu heb ik hier nu ook 2x last van gehad. Vorige week maandag firmware upgrade. Nu heb ik zondag en net een spontane reboot gehad. De eerste keer was zelfs het batterijgeheugen gewiped.

Nu heb ik ook Go Launcher Ex erop staan, dus ik begin deze te verdenken. Die heb ik er zaterdag voor het eerst opgezet. Gebruiken meer mensen deze launcher i.c.m. reboot problemen?
Heb ook een paar spontane reboots gehad sinds 2.3.5. Gebruik Launcherpro Plus v0.8.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de S2 binnen, 3 keer gecheckt bij de Voda klantenservice of het toestel unbranded is. 3 keer bevestiging dat het unbranded zou zijn. Ik zet hem aan en aanschouw 4 mooie VF icoontjes. Er staat Android 2.3.5 op met verder de volgende gegevens.

PDA: I9100BUKI3
PHONE: I9100BUKI1
CSC: I9100VDFKI2
Build: mon Sep 26 12.39 KST 2011

Jammer dat ze zich weer niet aan hun woord houden, dacht dat ze sowieso met die 360 onzin zouden stoppen. Nu ga ik morgen langs bij een lokale VF winkel waarin een Samsung Service Point zou moeten zitten, en eisen dat er een unbranded stock-rom op komt.

Hoe weet ik of dit daadwerkelijk ook zo is, m.a.w. waar kan ik zien of hij toch weer niet branded is?

Zoekfunctie geeft geen antwoord. Op Google zie ik door de bomen het bos niet meer met alle firmwares die rondvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 11:50

Audione0

Strijdt der titanen

reyals schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:51:
[...]

Het gratis programma call filter werkt perfect. Ook nummers die niet in je telefoonboek staan kun je allemaal blokkeren. https://market.android.co...tYXRlLmNhbGxmaWx0ZXIiXQ..
Dank u! Gaan we meteen proberen!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
Dat hele Beats by Dre gebeuren heb ik maar weinig mee. Zal wel de zoveelste variant zijn van laag bij EQ-en en/of dynamische compressie in het laag. Ik koop zelf wel goede oordopjes, in ears zitten bovendien uit zichzelf over het algemeen niet verlegen om sublaag :).
[/quote]

Heb ik ook geen ervaring mee, ik weet wel dat de cd's van Dre vroeger ( en dan eigenlijk allemaal van dat label Death Row Records) superieur waren qua geluidskwaliteit. Die gozer is gewoon DE expert qua geluid en HTC zal niet zomaar in zee gaan met iemand die allleen maar de instelling aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:08:

Jammer dat ze zich weer niet aan hun woord houden, dacht dat ze sowieso met die 360 onzin zouden stoppen. Nu ga ik morgen langs bij een lokale VF winkel waarin een Samsung Service Point zou moeten zitten, en eisen dat er een unbranded stock-rom op komt.
Zet je er toch zelf een unbranded op van Intratech in het xda-developers forum via het odin programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Net de S2 binnen, 3 keer gecheckt bij de Voda klantenservice of het toestel unbranded is. 3 keer bevestiging dat het unbranded zou zijn. Ik zet hem aan en aanschouw 4 mooie VF icoontjes. Er staat Android 2.3.5 op met verder de volgende gegevens.

Hoe weet ik of dit daadwerkelijk ook zo is, m.a.w. waar kan ik zien of hij toch weer niet branded is?

Zoekfunctie geeft geen antwoord. Op Google zie ik door de bomen het bos niet meer met alle firmwares die rondvliegen.
Je csc zegt vdf, dus vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reyals schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:29:
[...]

Je csc zegt vdf, dus vodafone
Bedankt, het is dus een kwestie van checken of achter csc VDF weg is? Maakt niet uit wat er komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Jag schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:24:
Vind de audio uit de S2 ook prima. Ik denk dat eerder genoemde verschillen met Nokia en BB allemaal toe te schrijven zijn aan EQ instellingen. In de basis zal je weinig verschil merken als je dezelfde oordopjes gebruikt op verschillende telefoons als alle instelligen "recht" staan. Wel zijn de EQ mogelijkheden beperkt, echt hele goede apps zijn er ook niet voor wat mij betreft.

Maar het is toch raar dat het geluid scheller klinkt met dezelfde headphones? Dan maakt het mij niet uit of het wel of niet door de instellingen komt. Feit blijft dat het geluid niet zo te krijgen is als op een BB, Nokia of iPhone. Maargoed, ik zie dat ik één van de weinigen ben die het zo ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-09 06:03
Heb inmiddels ook 2.3.5, maar is er een mogelijkheid om dat "aan woordenboek toevoegen"uit te schakelen? Wordt er een beetje lamlendig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Senor Sjon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:24:

Hier ook spontane reboots (2x tot nu toe) sinds 2.3.5. Ook Go Launcher in gebruik. Maar met voorgaande Android versies geen probleem hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Ook ik had last van spontane reboots sinds 2.3.5. Eergisteren zette ik bluetooth aan en toen kwam de telefoon in een soort reboot loop. Ik heb het opgelost door bluetooth uit te zetten en de telefoon terug naar fabrieksinstellingen te zetten. Op zich niet heel erg, ben ik ook van een zooi apps af die ik niet of nauwelijks gebruik. Gisteren en vandaag nog geen spontane reboots gehad en alles reageert weer net een tikkie sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56
jelmervos schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:58:
[...]

Hier ook spontane reboots (2x tot nu toe) sinds 2.3.5. Ook Go Launcher in gebruik. Maar met voorgaande Android versies geen probleem hoor.
Ik heb geen last van spontane reboots met 2.3.5 en Go Launcher EX, waarbij ik de volgende roms geprobeerd heb: XXKI3, XWKI8, XXKI4, alle in combinatie met de bijbehorende CF-root en JKay thema mod.

beetje offtopic vraagje: bestaat Go Launcher nog? Ik zie de EX versie altijd in de market staan, maar volgens mij gebruik ik 80% van de features niet en kan ik best met een basisversie af. Zoeken in de market levert heel veel thema's, languagepacks en uitbreidingen op, daar kan ik het niet tussen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Is het mogelijk op de galaxy S2 om de background te "locken" zodat deze niet mee beweegt wanneer we sliden van 1 pagina naar een andere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rebbelx schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:05:
Is het mogelijk op de galaxy S2 om de background te "locken" zodat deze niet mee beweegt wanneer we sliden van 1 pagina naar een andere ?
Gebruik zelf GoLauncher waar het sowieso mee kan maar het kan ook bijvoorbeeld via deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Nou, het ziet er naar uit dat ik geen Galaxy SII eigenaar meer ben. Ja wel eigenaar van een kapot toestel :(

Aantal weekjes terug, telefoon start niet meer op (hardwarematig probleem aangezien ik niet eens bij de bootloader kwam)

Opgestuurd en daarna na lang niks te horen teruggekregen in een doosje die net niet door de brievenbus past dus hij zat er maar half in (in een flat gebouw, IEDEREEN had hem zo eruit kunnen vissen).

Reden: Vocht/Waterschade.

Hier geloofde ik echter niks van en na heel wat contact en moeite heb ik uiteindelijk een foto kunnen lospeuteren....

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/8KTf

Dus uiteindelijk is het overduidelijk wel water/vochtschade aangezien de corrosie, zit ook vlak bij de volumeknoppen oftewel 500 euro pleite door zweetduimen? -.-"

Geen garantie, geen verzekering (had ik hier maar over nagedacht....) en nu zit ik met een HTC Artemis met WM6.5 die ik heb terugkunnen vissen.

Tja, het was leuk die 5 weken dat ik mijn toestel kon gebruiken maar Dynafix zegt dat ze niet kunnen aanbieden om het te repareren omdat de kosten voor reparatie blijkbaar hoger zouden zijn.

En ik had net m'n hoesje één dag nadat mijn toestel kapot ging. :(

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
wat een klotezooi, dat het zo op vochtschade gegooid wordt terwijl je toestel nieteens vochtig geweest is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 26-09 13:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Is je mobiel niet in je broek vochtig geweest? Het heeft toch wel geregend de laatste tijd.

Ik kan me amper voorstellen dat de vocht van je duimen dit heeft veroorzaakt.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wii4all schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:12:
wat een klotezooi, dat het zo op vochtschade gegooid wordt terwijl je toestel nieteens vochtig geweest is.
Blijkbaar wel, zie corrosie op de foto.
De vraag is alleen of dit echt de oorzaak is van het defect. Lastig te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Als je naar de foto kijkt is er wel degelijk corrosie (wat door water komt), ik zie ook wat op de chip zitten dus daar zal het wel aan liggen. Heb m'n toestel altijd in m'n jaszak gedaan (deze is regenbestendig). Had ik dat hoesje maar wat eerder -_-"

Ik zit nu 2 jaar vast aan een contract samengesteld om het meeste voordeel uit internet te halen met een toestel die maximaal EDGE ondersteund en op GPRS blijft steken -.-

Deze website laden duurt al meer als 30 seconden daarom :(

Edit: Je kan als consument niks meer bewijzen. Een klein beetje corrosie is weigering tot garantie en reparatie. Advies was dan ook: Koop nieuw toestel...

[ Voor 13% gewijzigd door Jeffroiscool op 16-11-2011 10:17 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 11:16

Ursamajor

Astrofotograaf

Wat raar trouwens dat de accu in je toestel maar 1000 mAh is...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Ursamajor schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:44:
Wat raar trouwens dat de accu in je toestel maar 1000 mAh is...
Idd! Want de standaard is 1650mAh... :?

-edit-
Wacht: is het niet zo dat je bij, indien een reparatie verzoek betreft, het toestel geheel KAAL moet versturen? Dus zonder SIM en zonder Accu? Wellicht is dit dan een testaccu van het rep. centrum...

[ Voor 32% gewijzigd door Dwazer op 16-11-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 20:43
Jeffroiscool schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:11:
Opgestuurd en daarna na lang niks te horen teruggekregen in een doosje die net niet door de brievenbus past dus hij zat er maar half in (in een flat gebouw, IEDEREEN had hem zo eruit kunnen vissen).
Dat is echt slordig. Als je een smartphone ter reparatie opstuurt die 500 euro heeft gekost, en ze versturen het terug met gewone brievenpost, is echt schandalig. Dus als het doosje wel door de brievenbus had gepast, dan was ie 1 meter naar beneden gedonderd als de brievenbus in een normale deur zat?
Ben zelf postbezorger, en maak vaak genoeg mee dat ze te grote pakketten met de brievenpost versturen, of gewoon te dikke poststukken. En als je ziet hoe daarmee wordt omgegaan, kan ik je garanderen dat je samsung ook flink wat tikken heeft gekregen.

Maar ontopic: is het algemene trend dat de galaxy s2 slecht tegen vocht kan? Met mn oude mobiel (sony ericsson 750i) hield ik gewoon in mn broekzak terwijl het regende, deze werd dan wel nat, maar maakte niets uit. Bij de galaxy durf ik dat echt niet te doen en stop ik em in de binnenzak van mn jas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:01
Jeffroiscool schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:11:
Nou, het ziet er naar uit dat ik geen Galaxy SII eigenaar meer ben. Ja wel eigenaar van een kapot toestel :(

Aantal weekjes terug, telefoon start niet meer op (hardwarematig probleem aangezien ik niet eens bij de bootloader kwam)

Reden: Vocht/Waterschade.

Hier geloofde ik echter niks van en na heel wat contact en moeite heb ik uiteindelijk een foto kunnen lospeuteren....

[afbeelding]

Dus uiteindelijk is het overduidelijk wel water/vochtschade aangezien de corrosie, zit ook vlak bij de volumeknoppen oftewel 500 euro pleite door zweetduimen? -.-"

Geen garantie, geen verzekering (had ik hier maar over nagedacht....) en nu zit ik met een HTC Artemis met WM6.5 die ik heb terugkunnen vissen.

Tja, het was leuk die 5 weken dat ik mijn toestel kon gebruiken maar Dynafix zegt dat ze niet kunnen aanbieden om het te repareren omdat de kosten voor reparatie blijkbaar hoger zouden zijn.

En ik had net m'n hoesje één dag nadat mijn toestel kapot ging. :(

Is deze foto door jezelf gemaakt of door dynafix? De batterij is nl. niet de 'standaard' batterij die in het toestel aanwezig is, tevens is dit geen 'bewijs' of het uberhaupt om hetzelfde toestel gaat. Heb je de IMEI nummers eens vergeleken met wat je op je (orginele) bon had? Volgens mij staat deze ook op het doosje van het toestel.

Ik zal het allemaal wel even dubbelchecken als ik jou was!

Ik heb net even mijn eigen toestel bekeken, maar er zit geen batterij in :) Dit is het stickertje onder de batterij die aangeeft dat het toestel ~1000mah verbruikt. Desalniettemin, verificatie of het je toestel wel is, is altijd goed om te doen natuurlijk...

[ Voor 7% gewijzigd door _BladE2k_ op 16-11-2011 11:09 . Reden: Foutje.. bedankt! ]

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Nevermind

[ Voor 98% gewijzigd door businka19 op 16-11-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-09 14:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Jeffroiscool schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:16:
Als je naar de foto kijkt is er wel degelijk corrosie (wat door water komt), ik zie ook wat op de chip zitten dus daar zal het wel aan liggen. Heb m'n toestel altijd in m'n jaszak gedaan (deze is regenbestendig). Had ik dat hoesje maar wat eerder -_-"

Ik zit nu 2 jaar vast aan een contract samengesteld om het meeste voordeel uit internet te halen met een toestel die maximaal EDGE ondersteund en op GPRS blijft steken -.-

Deze website laden duurt al meer als 30 seconden daarom :(

Edit: Je kan als consument niks meer bewijzen. Een klein beetje corrosie is weigering tot garantie en reparatie. Advies was dan ook: Koop nieuw toestel...
Mijn advies is dan ook (hetzelfde als toen die van mij gestolen werdt) koop een nexus s en verzeker hem ;)

Ik ben er tevreden mee en hij is niet duur.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Denko schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:22:
[...]

Mijn advies is dan ook (hetzelfde als toen die van mij gestolen werdt) koop een nexus s en verzeker hem ;)

Ik ben er tevreden mee en hij is niet duur.
Hmm, voelt helaas wel als een gigantische downgrade ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09 13:09

-tom-562

Oliesjeik

2 van die apps kan je verwijderen. Verder is er niks gebranded aan dat toestel. Ik ben benieuwd of ze het voor je doen. Ik zou er niet zo'n probleem van maken. Heb zelf ook een "branded" Vodafone SGS2 en m'n pa een unbraded. Er zit echt totaal geen verschil verder in (op die 2 apps na)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-09 14:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Jeffroiscool schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:37:
[...]

Hmm, voelt helaas wel als een gigantische downgrade ;(
Hehe, ik kon nooit wennen aan de dunheid en het grote scherm van de GS2, dus voor mij was dat wel prettig, en gek genoeg voelt de UI ook wel sneller.

PSN & XBL: Denkoyugo

Pagina: 1 ... 25 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier