Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:57:
- Batterij gaat absoluut minder lang mee. Volgens mij gaat ze zelfs dubbel zo snel leeg als bij de 2.3.3-versie. (Na 1 dag gebruik is hij volledig leeg, na 1 nacht in standby ben ik zo'n 10% kwijt) Ik leg enkel mijn wifi aan indien nodig. 3G gebruik ik zelden tot nooit!
Ik heb totaal een andere ervaring dan jij. Na mijn update naar 2.3.5 gaat de accu ongelooflijk langer mee.... dan heb jij een app draaien die kennelijk gewoon veel CPU verbruikt.... Heb jij je telefoon ook geroot? Op 2.3.3 had ik mijn telefoon ook geroot, ik verdenk dat ervan dat een App de accu leeg trok + dat 2.3.3 zelf ook niet optimaal met de accu omging (ik heb de originele accu vervangen voor een 2000 mAh accu).
Na het update naar 2.3.5 heb ik mijn telefoon niet geroot, ik wilde eerst zien hoe het nieuwe 2.3.5 zich gedraagt tov 2.3.3.
Bij 2.3.3 (geen foto) liep de lijn voor de accu verbruik met hoek van 45 graden omlaag, na ongeveer 8 uurtjes was het léég! En stond het voornamelijk alleen maar standby.
Op deze foto zie je de accu capaciteit een aantal keren omlaag gaan, opdat moment was ik aan het internetten en/of downloaden.
Summary situatie voor en na de update:
2.3.3 > Telefoon was geroot + bulk verschillende apps, waarvan ik mijn verdenkingen heb dat ze de accu leegtrekken zoals Skype, whatsApp, Gtalk (IM), K9 mail, Google agenda functie.
2.3.5 > (root wordt gewist, je overige data blijft staan) na de update van 2.3.5 een factory reset uitgevoerd (settings > Privacy > Factory data reset), ik wilde weten hoe de nieuwe update zich gedraagt. Alleen K9 mail, Gtalk (IM) en Google agenda functie. Telefoon nog niet geroot!
Ik denk dat een factory reset na een root belangrijk is... alleen weet ik niet waarom, zeg maar een onderbuik gevoel + ervaring

Ik ben met de huidig accu verbruik erg erg blij mee... zo te zien zal ik nu 3 a 4 dagen met een accu doen (ik bel weinig).
[
Voor 32% gewijzigd door
Fermion op 12-11-2011 19:21
]