Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World wide release gaat echt wel goed zijn! Ben benieuwd!! laat maar komen die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja inderdaad. Betekent dat veel mensen in Europa wel hun planning (voor vrije dagen of ziekmelding) om moeten gooien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:03:
ja inderdaad. Betekent dat veel mensen in Europa wel hun planning (voor vrije dagen of ziekmelding) om moeten gooien. :)
De mensen die zo fanatiek zijn dat ze vrij gaan nemen voor een game, hebben ook een vroege pre-order. Die kunnen waarschijnlijk dus nog eerder aan de slag met early-acces.
Zoiso heeft bijna iedereen vrij met kerst. Dan maar een keer geen familiebezoek ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Inderdaad, 20-12 release.
Ik verwacht dat de early access dan ongeveer op 15 a 16-12 gaat beginnen! erg fijn.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze mogen zo onderhand wel eens wat info vrij gaan geven over hoe lang de early access gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Weet niet of ik het hier voorbij heb zien komen maar er was al wel wat opheldering over de early access. Het hangt af van het aantal preorders. Meer preorders betekent eerder de early access om de initiele load uit te smeren over een aantal dagen. Omdat ze blijkbaar nog veel preorders verwachten zullen wel ze lang mogelijk wachten met het stellen van een early access datum.

Een bron moet jullie ik nog even schuldig blijven.

Stephen Reid quote:
Trobon pretty much has it spot on.

Everyone who pre-orders the game will get Early Game Access; the amount will vary depending on when you redeem your pre-order code. There are a limited number of pre-orders available.

Despite what others may say (or want to believe), this is absolutely true and necessary for us to have a smooth, managed launch. We cannot allow every single person who pre-orders the game to attempt to login at the same time on Day One. It would be... bad.

Instead, we're staging access, while planning on allowing a large number of people in at every stage. That means that for most people who pre-ordered early, they'll be in either right at the start of Early Game Access or very close to it. For those who pre-order now and later, they'll get access later.

We're not talking about the specifics of how long Early Game Access will last yet, because that number depends on how many pre-orders we receive and how many people we allow into the game per stage, which itself depends on the results of testing. We'll have more news on this before Early Game Access begins.

As always, I do urge people to read the Pre-Order FAQ which we spent so much time writing, and which contains answers to many... frequently asked... questions.

[ Voor 60% gewijzigd door Stealth2000 op 17-10-2011 15:09 . Reden: quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yes, volgens mij was de constructie zo, dat als je het eerst aanmeldt, je ook het langst van early access gebruik kunt maken. Soort van first-come first-serve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De pre-order teller van de US retail staat op 630.000
Dat is dus zonder europa en zonder digitale verkopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ah dat wist ik eigenlijk niet. Nouja, heb em maar direct besteld :)
Is er eigenlijk al sprake van een GoT guild oid? Zou het wel gezellig vinden om meteen in het begin al wat mensen online te kennen om te chatten, lvl'en en group quests mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aapenootjes schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:53:
Ah dat wist ik eigenlijk niet. Nouja, heb em maar direct besteld :)
Is er eigenlijk al sprake van een GoT guild oid? Zou het wel gezellig vinden om meteen in het begin al wat mensen online te kennen om te chatten, lvl'en en group quests mee te doen.
van wat ik hoor is het eigenlijk alleen nuttig om te groupen voor de flashpoints in het begin. Aangezien elke class zijn eigen quests heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Je kan vrij veel solo doen maar je kan het ook in een groepje doen. Er zijn ook bepaalde quests (none flashpoint) die je met een groepje kan/moet doen. Je eigen class quest kan je vaak solo doen (maar ook met meerdere).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Nouja, ik denk dat Coruscant ook nog relatief aan het begin is. Daar heb je voor een paar quests toch ook al een groepje nodig.

Veel class quests in een instance kun je trouwens juist niet met mensen van dezelfde class doen (maar die zijn meestal prima solo te doen).

Ik weet donders goed dat ik solo ook als een trein door het begin kan komen, maar samen is soms net wat gezelliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Er is eerder in deze draad al eens gesproken over guilds, ik heb niet kunnen vinden of er een GoT guild komt, dus ik ga uit van niet. Ik heb sowieso mijn eigen guild gestart, want ik vind het en leuk om naast Nederlanders en Belgen ook te kunnen spelen met aardige lui uit andere landen.

En ik kan het aanraden om met mensen samen te spelen. Hoeft niet continu, maar je kan samen leuk spelen hoor en ze hebben het goed mogelijk gemaakt om samen te genieten van een storyline.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34
Is op zich wel leuk om een NL GoT guild te maken, enige belangrijke voor mij is dat het op een RP-PvE server gebeurt en logischerwijs met SW fanaten wordt gevuld ;).

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
q-enf0rcer.1 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:34:
[...]

Klopt, maar je kan het via nVidia inspector bijv wel aanzetten.
Moet ik ff bekijken dan, ben benieuwd naar het verschil.
Een technisch vraagje... hoe is dit eigenlijk mogelijk, forceert de videokaart setting iets ingame oid?
En, geeft deze setting via de bovenstaande methodiek dezelfde 'kwaliteit' aan graphics als de optie ingame?
(just curious)
RocketKoen schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:57:
[...]

van wat ik hoor is het eigenlijk alleen nuttig om te groupen voor de flashpoints in het begin. Aangezien elke class zijn eigen quests heeft.
Elkaar helpen is ook retehandig, laat staan gezellig met guildies :*)
Liasis schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:17:
Er is eerder in deze draad al eens gesproken over guilds, ik heb niet kunnen vinden of er een GoT guild komt, dus ik ga uit van niet. Ik heb sowieso mijn eigen guild gestart, want ik vind het en leuk om naast Nederlanders en Belgen ook te kunnen spelen met aardige lui uit andere landen.

En ik kan het aanraden om met mensen samen te spelen. Hoeft niet continu, maar je kan samen leuk spelen hoor en ze hebben het goed mogelijk gemaakt om samen te genieten van een storyline.
Precies hetzelfde hoe ik erover denk, op het RP na dan.. da's niet m'n ding ;)
(mijn (PvE) guild staat in de sig)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Georg Zoeller on racial abilities

At this time, we do plan on having "racial" abilities, but they will be cosmetic in nature. Think of them as "social" abilities or actions that your character is able to do based on their species.
We wanted to give you something special for your character based on species, but we did not want it to influence your choice in the sense that you would feel "I have to be a Twi'lek Consular because they get +5 Willpower."
So, active "racial" abilities are planned, but they won't affect your combat gameplay in any way.
We'll elaborate more in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:00
Verstandige keuze als je het mij vraagt. Hoewel het aan één kant leuk is om te zien binnen een RPG dat races hun eigen racial traits hebben, is het altijd jammerlijk dat binnen een MMO dit er bijna toe leidt om geforceerd een bepaald ras te kiezen bij een specifieke class combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Gelukkig maar, in WoW en andere MMO's is het erg vervelend dat als je de beste character wilt hebben je een bepaald race moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 11:49
Vergeet niet het feit de beste professions in WoW, dat heb je toch wel minder in swtor. Alhoewel ik me niet verdiept heb in swtor professions... dus misschien heb ik het wel fout...

Las net de fipo en ik mis nog info over companions, zie http://www.swtor.com/info/systems/companions
Heel veel info te vinden :P

[ Voor 27% gewijzigd door qwaurck op 18-10-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En:

Allison Berryman on darkside corruption appearance

Hey everyone! We’re glad to see that you’re all so enthusiastic about dark side corruption, but wanted to clarify just a little bit about it. At this time, dark side corruption is an option that you’re able to toggle on and off yourself. We’re excited to have the feature in the game, but currently the plan is to allow you to use it if you want to.

Georg Zoeller on darkside corruption appearance

Like ‘Hide head slot’ or ‘Unify colors to chestpiece,’ this is a game option, on by default, which can be toggled on a per character basis.
psychodude schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:45:
[...]

Verstandige keuze als je het mij vraagt. Hoewel het aan één kant leuk is om te zien binnen een RPG dat races hun eigen racial traits hebben, is het altijd jammerlijk dat binnen een MMO dit er bijna toe leidt om geforceerd een bepaald ras te kiezen bij een specifieke class combi.
Daniel Erickson gaf in het interview met Torwars de design philosophy van Bioware weg:

"if you give a choice to players, both sides have to be equally balanced."

Hier hebben andere dev companies in het verleden wel eens andere keuzes in gemaakt (ik noem geen namen).

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Tja vroeg me al hoe ze dat dingen doen met die light/dark points. Aangezien je niet van faction kan veranderen. Dus de light/dark keuzes hebben alleen invloed op je uiterlijk (en misschien reward?) dat is niet bijster interessant.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan val je dus weer terug op die design philosophy. Als je aan light/dark points bepaalde rechten kunt ontlenen die je sterker maken, raakt de veelzijdigheid zoek, want dan gaat iedereen min-maxen. Ik ben er persoonlijk wel een voorstander van dat het iets esthetisch is. Was in KOTOR ook al zo.

Faction heeft niets te maken met evil/good zijn trouwens. Sith Empire heeft gewoon andere opvattingen dan de Galactic Republic. Dat is het grootste misverstand binnen Star Wars/SWTOR waar al veel discussies aan gewijd zijn. Als je evil bent wil dat niet zeggen dat je ineens strijdt voor een ander doel. Maar dat je mogelijk dus wel je normen en waarden daarvoor opzij zet en andere methoden hanteert.

Op Reddit zijn daar aardig was discussies over. Vooral over hoe je roleplayt als een light side sith.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NVCtH.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/erhGU.jpg

Andere voorbeelden die worden genoemd zijn Christian Bale in Equilibrium en Schindler in Schindler's List.

Je kunt er natuurlijk over discussieren in hoeverre dit uberhaupt bij de Sith Empire aansluit, gezien de normen en waarden totaal anders zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
MrVegeta schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:22:
Tja vroeg me al hoe ze dat dingen doen met die light/dark points. Aangezien je niet van faction kan veranderen. Dus de light/dark keuzes hebben alleen invloed op je uiterlijk (en misschien reward?) dat is niet bijster interessant.
Ik denk dat het principe van corruption appearance toch best wel interessant kan zijn. Het doet namelijk de uiterlijke kenmerken per faction enigzins vervagen.

Veelal wordt alles namelijk wat er maar een beetje misvormd uit ziet direct gelinked met het kwade. Indien er binnen beide factions dankzij de darkside corruption een reeks mensen tussen loopt welk er mismaakt uit ziet, dan misschien eindelijk worden beide factions als even 'evil' danwel 'good' beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
trouwens weet niet of het hier al gemeld is. Maar swtor release is wereldwijd op 20 december!!!!

'Today BioWare and LucasArts are excited to announce that the new global launch date for Star Wars™: The Old Republic™ will be December 20th, 2011. Updating from previously announced plans, the release will now be simultaneous in North American and European launch territories!

Those who have pre-ordered the game and redeemed their Pre-Order Code at the Code Redemption Center before the game’s official release are eligible for Early Game Access as well as an in-game ‘Color Stone’ to change the color of your weapon’s visual effects. If you haven’t yet reserved your copy of the game, be sure to visit our Pre-Order page and secure your place in the Old Republic now!

En er wordt flink gespeculeerd over early game access, 'So we may be looking around the 12th for Early Game access if other early access launch times are to be used as a benchmark'.

We zullen zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

qwaurck schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:52:
trouwens weet niet of het hier al gemeld is. Maar swtor release is wereldwijd op 20 december!!!!

'Today BioWare and LucasArts are excited to announce that the new global launch date for Star Wars™: The Old Republic™ will be December 20th, 2011. Updating from previously announced plans, the release will now be simultaneous in North American and European launch territories!

Those who have pre-ordered the game and redeemed their Pre-Order Code at the Code Redemption Center before the game’s official release are eligible for Early Game Access as well as an in-game ‘Color Stone’ to change the color of your weapon’s visual effects. If you haven’t yet reserved your copy of the game, be sure to visit our Pre-Order page and secure your place in the Old Republic now!

En er wordt flink gespeculeerd over early game access, 'So we may be looking around the 12th for Early Game access if other early access launch times are to be used as a benchmark'.

We zullen zien :D
pfff, dat staat zelfs nog op deze pagina... eerste post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Sorry hoor maar ik had week niet topic gevolgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Heb ik net mijn pre order binnen, is de site nog down tot morgen rond 3 uur...

Wel een erg lange maintenance als je het mij vraagt, misschien een update van de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
qwaurck schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:56:
Sorry hoor maar ik had week niet topic gevolgd :)
Ik heb het ook even in de startpost aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Aapenootjes schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:15:
Heb ik net mijn pre order binnen, is de site nog down tot morgen rond 3 uur...

Wel een erg lange maintenance als je het mij vraagt, misschien een update van de site?
Lijkt wel een grote update inderdaad! Misschien wat meer definitieve informatie naar de launch toe? We zullen het zien, kan ook een achtergrond update zijn welke ze later pas gaan activeren.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Zephyer schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:14:
[...]

Moet ik ff bekijken dan, ben benieuwd naar het verschil.
Een technisch vraagje... hoe is dit eigenlijk mogelijk, forceert de videokaart setting iets ingame oid?
En, geeft deze setting via de bovenstaande methodiek dezelfde 'kwaliteit' aan graphics als de optie ingame?
(just curious)

[...]

Elkaar helpen is ook retehandig, laat staan gezellig met guildies :*)

[...]

Precies hetzelfde hoe ik erover denk, op het RP na dan.. da's niet m'n ding ;)
(mijn (PvE) guild staat in de sig)
Ik doe ook niet RP, maar dat maakt verder niet uit.

Volgens mij had ik eerder begrepen van Stephen Reid's twitters dat ze vandaag alleen zaken aan de backend gingen upgraden, dus niets aan functionaliteit. Maar of dat ook voor de site geld...

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is dit nou het nieuwe MMORPG spel van Star Wars? Want heb het niet meer zo heel erg gevolgd.. en is dit spel leuk? Want zoek beetje nieuw spel om te spelen, want speel WoW al wat jaartjes maar heb het wel gezien.

Ik ben verder een enorm Star Wars fan, dus vroeg me af of dit een leuk spel is om te spelen, wat jullie ervaringen tot nu toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je als enorme star wars fan wel onder een enorme bantha geleefd :p . Zou om te beginnen eens op de website kijken wanneer hij het weer doet. De timelines en trailers zijn ook op youtube te vinden onder het kanaal van "swtheoldrepublic".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:41:
Dan heb je als enorme star wars fan wel onder een enorme bantha geleefd :p . Zou om te beginnen eens op de website kijken wanneer hij het weer doet. De timelines en trailers zijn ook op youtube te vinden onder het kanaal van "swtheoldrepublic".
Ik heb wel eens eerder dit spel gespeeld volgens mij? Maar dat was alleen single player volgens mij en ik vond dat echt niks aan. Maar er zou toch een nieuw Star Wars spel komen? Zoals WoW zeg maar, maar is dat nou dit spel of niet?

Edit: Ah dat is wel dit spel dus! :P My bad! Ga ik denk ik dan snel online kopen.. is het spel al speelbaar? Of nog niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Grudgie op 18-10-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet wel zeggen dat na wat nieuwe info gelezen te hebben qua classes ik toch wel het meest naar een Sith Inquisitor uit kijk.

Nu nog de keus welke advanced class te nemen ;)

Nog nieuwe mensen in de beta ? Hier nog steeds geduldig wachtende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
Grudgie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:48:
[...]

Edit: Ah dat is wel dit spel dus! :P My bad! Ga ik denk ik dan snel online kopen.. is het spel al speelbaar? Of nog niet.
Dude, google.
Pre-orderen kan, release is 20 dec.
MTFBWY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:28:
[...]

Ik heb het ook even in de startpost aangepast.
Wellicht kan je ook wat info erbij zetten over de maandelijkse kosten (die zijn ook bekend gemaakt).
Geen idee of het mogelijk is, maar wellicht een counter in de TS? :9
theforce81 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:59:
[...]

Lijkt wel een grote update inderdaad! Misschien wat meer definitieve informatie naar de launch toe? We zullen het zien, kan ook een achtergrond update zijn welke ze later pas gaan activeren.
Vorige week gingen ze 12 uur down ... hoopte toen ook op iets ... erm, moois/nieuws/weet-het-eigenlijk niet... maar dat was ook niet zichtbaar :P
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:41:
Dan heb je als enorme star wars fan wel onder een enorme bantha geleefd :p . [...]
:o
[...]

Ik heb wel eens eerder dit spel gespeeld volgens mij? Maar dat was alleen single player volgens mij en ik vond dat echt niks aan. Maar er zou toch een nieuw Star Wars spel komen? Zoals WoW zeg maar, maar is dat nou dit spel of niet?

Ik denk dat dat je in de war bent met KOTOR ;)
En nee, 20/12/2011 is de release (WWR).
Heb je eigenlijk de TS doorgenomen? :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
[...]

Wat een contradiction in terminis. Enorme Star Wars fan, maar nog nooit van The Old Republic gehoord. Dat kan ik moeilijk geloven.

Het spel waar jij over spreekt is Knights of the Old Republic en dat is inderdaad een single player RPG van Bioware. The Old Republic waar dit topic over gaat, is de spirituele opvolger van Knights of the Old Republic. Maar ik zou zeggen: lees de startpost. Raffuhl en ik hebben daar best wel wat werk in gestoken en als je de startpost gelezen hebt, ben je volledig up to date over The Old Republic en de meeste van zijn aspecten.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er eigenlijk inmiddels al meer bekend wat de servers(namen?) betreft.
En waar eventueel de meeste mensen van Tweakers zullen zitten?

Heb er eigenlijk zelf nog niet echt iets over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Over servers en namen is nog niks bekend.
Als je in een guild zit, kom je vanzelf met je guild op een server terecht bij release. Als je niet in guild zit moet je bij start maar een server kiezen.

Trouwens de swtor site is nog steeds down... dit is wel een hele lange maintenance zeg... misschien wel goed nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
[...]

Wellicht goed om even een blik op de topic start te werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
qwaurck schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:06:
Trouwens de swtor site is nog steeds down... dit is wel een hele lange maintenance zeg... misschien wel goed nieuws...
Was aangekondigd dat het langer ging duren. Verder werd er alleen gezegd dat het om backend fixes/changes ging, verder niks. Kan het nu niet controleren want dit staat op het swtor.com forum maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Staat ook op de SWTOR twitter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zephyer schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:15:
[...]
Wellicht kan je ook wat info erbij zetten over de maandelijkse kosten (die zijn ook bekend gemaakt).
Geen idee of het mogelijk is, maar wellicht een counter in de TS? :9
Ik zal eens kijken of dat gaat, zo'n counter. Maandelijkse kosten zal ik ook toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:32:
[...]

Ik zal eens kijken of dat gaat, zo'n counter. Maandelijkse kosten zal ik ook toevoegen.
Ik weet niet of je kan hotlinken met andere sites.. ander moet je even kijken of mijn counter (zie PvE in sig) kan linken ;)

Nb. swtor.com is weer online :)

[ Voor 5% gewijzigd door Zephyer op 19-10-2011 10:56 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Yay, meteen m'n pre order geregistreerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Heel goed aapenootjes!
Welkom bij de club, zoek je nog een hardcore PvP/PvE raid guild ga dan naar >>> http://tbh.org.uit.no (86 SWTOR members en het blijft groeien :D)
swtor site is weer up maar ik zie zo 1 2 3 niks nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dubbel...

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zephyer schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:54:
[...]

Ik weet niet of je kan hotlinken met andere sites.. ander moet je even kijken of mijn counter (zie PvE in sig) kan linken ;)

Nb. swtor.com is weer online :)
Zou handig zijn als je iframes kon gebruiken in forum topics. Maar dat gaat volgens mij niet. Ik lees ook nergens op GoT een topic over counters tot nu toe. Mooie website trouwens! :)

Even aandacht voor iedereen voor het Nawoord in de topicstart trouwens. Ik heb hier aan toegevoegd dat van iedereen wordt verwacht dat onderwerpen m.b.t. verhaal in spoilter-tags worden vermeld. Lijkt me wel zo fijn voor een MMO die voornamelijk om story draait! :)

Edit: Iframe kan wel. Eens proberen! :)
Edit2: Toch niet. :-( Gewone gebruikers mogen geen HTML code gebruiken. Topicje gestart in 'Lieve Devvers' :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
qwaurck schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:06:
Heel goed aapenootjes!
Welkom bij de club, zoek je nog een hardcore PvP/PvE raid guild ga dan naar >>> http://tbh.org.uit.no (86 SWTOR members en het blijft groeien :D)
swtor site is weer up maar ik zie zo 1 2 3 niks nieuws...
Haha, bedankt maar ik ga waarschijnlijk voornamelijk republic spelen ;)

Verder moet ik ook nog even zien of ik wel in een hardcore guild wil. Ik speel er meestal wel hardcore genoeg voor maar ik houd niet zo van de verplichtingen die er bij horen (ook al kan ik er vaak wel aan voldoen). Verder weet ik eigenlijk nog niet eens hoe uitgebreid en belangrijk het end game raiden word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:25:
[...]

Zou handig zijn als je iframes kon gebruiken in forum topics. Maar dat gaat volgens mij niet. Ik lees ook nergens op GoT een topic over counters tot nu toe. Mooie website trouwens! :)

Even aandacht voor iedereen voor het Nawoord in de topicstart trouwens. Ik heb hier aan toegevoegd dat van iedereen wordt verwacht dat onderwerpen m.b.t. verhaal in spoilter-tags worden vermeld. Lijkt me wel zo fijn voor een MMO die voornamelijk om story draait! :)

Edit: Iframe kan wel. Eens proberen! :)
Edit2: Toch niet. :-( Gewone gebruikers mogen geen HTML code gebruiken. Topicje gestart in 'Lieve Devvers' :)
Dank je :)
Wellicht kan een mod oid wel de code erin gooien voor ons :P (whishfull thinking?)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat kan, maar dan kunnen de topic eigenaren de startpost niet meer aanpassen. Ze gaan er misschien een code snippet voor maken, omdat het voor andere topics op GoT ook interessant kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik las het net idd.
Daarnaast ben ik ff wat meuk gaan doorlezen op het forum nu dat deze toch weer online is :P
Wat zie ik, en dat valt tegen, is dat qua races... je enkel een human of Chiss kan spelen als IA.. :|
One of the main social areas are called Fleets. Fleets are the main launch point for flashpoints, auctions, and best vendors. The collectors edition gives access to the VIP area in the fleet.
Wat zou er in die VIP area zijn .. normaliter gratiz eten en drinken .. :o

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripp schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:52:
Je kan nog even rustig aan doen tot 20 december O-) .

* gaat sentinel en gunslinger spelen.

Veel luitjes gaan voor sorcerer vanwege de bliksempjes enzo1. Kan ik me op zich wel voorstellen want dat ziet er nou eenmaal badass uit. Maar de class/AC lijkt easy to play en uit eerdere berichten OP(maarja dat zijn ook maar meningen).

1Sage is de mirror, met een paar steentjes gooien in tegenstelling tot een totale storm van bliksems voor de sorc.
het lijkt makkelijk om te spelen later merk je wel dat je hulp nodig hebt van een Tank(Warrior).
nou doe ik groep missies ook al alleen truc is om je compainen de klappen op te laten vangen en hem steeds healen en je tegenstander steeds maar cursen. je hebt ook een schild de tijdelijk klappen vangt missies duren wel langer maar je verdient meer xp :D. En het zelfde verhaal met jedi consular. ik zit nu even jedi knight weer te spelen kijken hoe dat bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:35:
Ik las het net idd.
Daarnaast ben ik ff wat meuk gaan doorlezen op het forum nu dat deze toch weer online is :P
Wat zie ik, en dat valt tegen, is dat qua races... je enkel een human of Chiss kan spelen als IA.. :|

[...]

Wat zou er in die VIP area zijn .. normaliter gratiz eten en drinken .. :o
mij laten ze niet naar binnen alleen mensen met een CE kunnen naar binnen. ik weet niet wat er binnen in is. ik vraag wel aan mensen rond wat daar in zit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig bedacht op zich (nee heb zelf geen CE in de pre-order)

Zit momenteel even te bedenken wat ik eens zou doen. Nog geen beta hier dus SW:Tor nog niet. Misschien een oude SW game maar weer eens opstarten ? (kotor 1/2 anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:05:
Wel grappig bedacht op zich (nee heb zelf geen CE in de pre-order)

Zit momenteel even te bedenken wat ik eens zou doen. Nog geen beta hier dus SW:Tor nog niet. Misschien een oude SW game maar weer eens opstarten ? (kotor 1/2 anyone?)
Kotor 1 is gewoon epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger deel 1 en 2 gespeeld. Zit me alleen nu af te vragen of ze nog wel leuk genoeg zijn zoveel jaar later. (graphics zullen wel ietwat teleur stellen vermoed ik zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:17:
[...]

Vroeger deel 1 en 2 gespeeld. Zit me alleen nu af te vragen of ze nog wel leuk genoeg zijn zoveel jaar later. (graphics zullen wel ietwat teleur stellen vermoed ik zo)
Ik begrijp je, maar voor mij waren het toendertijd niet de graphics die het hem deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Iemand anders ook het gevoel dat er vandaag weer beta invites verstuurd gaan worden?
(F5-knop is lam aan het worden, kan beter de mail ophaalfrequentie op 1 minuut zetten).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:56
kotor 1 zou ik niet op de pc spellen max resolutie is 1600x1200 en de tussen filmpjes worden op een hele lage resolutie. en op win7 loopt die niet helemaal soepel. hij zou als het goed ook op de xbox360 spelbaar moeten.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
aegis schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:23:
kotor 1 zou ik niet op de pc spellen max resolutie is 1600x1200 en de tussen filmpjes worden op een hele lage resolutie. en op win7 loopt die niet helemaal soepel. hij zou als het goed ook op de xbox360 spelbaar moeten.
Is inderdaad wat lastig werkend te krijgen, maar je kan het gewoon op full hd spelen, werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:39:
[...]

Is inderdaad wat lastig werkend te krijgen, maar je kan het gewoon op full hd spelen, werkt prima hier.
Indien ze HD resoluties ondersteunen is het meestal wel aardig te pruimen, Zeker omdat (zoals al eerder vermeld) het meer om het verhaal gaat. (al zijn knappe graphics wel handig ;p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Kotor 1 is wel aan de praat te krijgen op 1920x1200 op windows 7, ben het sinds dit weekend weer aan het spelen en ben al een heel eind. Helemaal stabiel is het niet en het was best wat werk eigenlijk :P

Voor de resolutie te fixen moet je hier kijken. Ik heb wel de aanpassing gedaan dat filmpjes niet gescaled worden omdat dit minder stabiel leek.

Om hem in de eerste plaats aan de praat te krijgen gebruikte ik de informatie uit de 2e post in dit topic op lucasforums.com. Wat ook essentieel bleek was om na het starten via de task manager slechts 1 core toe te wijzen aan swtor.exe

Veel succes er mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogguh!

Had eigenlijk wel verwacht (eerder gehoopt) dat er nieuwe invites gestuurd zouden zijn.
We beginnen nu toch wel richting de release te kruipen namelijk.

Wat zou b.v. logisch zijn qua einde beta / begin early access ?

Ik zat te denken dat als het spel 20-12-2011 uit komt, Dan zou 13-12-11 early access qua data reëel zijn ?
Indien dit juist zou zijn dan zou de bèta neem ik aan +/- 2 weken daar voor sluiten om de launch voor te bereiden.

Iemand anders die zijn idee hier over wilt geven ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik verwacht tussen de 6 tot 3 dagen early access (afhankelijk van wanneer je je code hebt ingevoerd.

De beta kan doorlopen tot 1 a 2 dagen voor early access (voor beta zullen ze slechts een beperkt aantal machines nodig hebben, de overige kunnen ze al op de launch voorbereiden) Ik verwacht niet dat ze de beta hardware gaan gebruiken voor live, deze zullen waarschijnlijk voor test blijven (bijv. als er een grote patch komt, zodat mensen dan even op een test machine kunnen voor een sneak peak)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
over het algemeen genomen bij MMO's sluiten de servers een week of 4 voor launch. Ik denk dat ze die weken gebruiken om personeel dat over deze servers gaat te briefen voor launch en om hardware voor te bereiden voor launch.

Heb je KOTOR nog nooit gespeeld, doe dat dan als de wiedeweerga! Niet alleen een meesterlijk verhaal en einde (x2), maar ik heb ook al wat tipjes van de sluier gezien over hoe het verhaal gaat aansluiten op SWTOR. Wil je echt van deze MMO genieten qua verhaal, dan is KOTOR (even) een weekje spelen een aanrader.

Zaterdag trouwens weer een nieuwe beta build. Gezien er ongeveer 5 tot 6 weken tussen lijkt te zitten, verwacht ik dat het de 1-na-laatste is. Waarschijnlijk dus weer veel grote bug-oplossingen en extra features. Ben benieuwd!

Stephen Reid on Press Embargo drop

As others have noted, we have a press embargo on #SWTOR dropping tomorrow. We’ve had press in for a while. Testers are still under NDA. That means if you’re in testing, you’re still bound by NDA. Only press who have been admitted will be sharing their impressions.
Vanwege Blizzcon? :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Het zou kunnen, aangezien ik van iemand hoorde dat men de nieuwste exp. willen aankondigen van WoW...
Beetje tegengas van SWTOR is dan zeker op z'n plaats ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik verwacht dat Blizzard features in WoW gaat implementeren die SWTOR onderscheiden van bestaande MMO's. Zou niet de eerste keer zijn tenslotte. Misschien rekken ze daar toch weer wat abonnementjes mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Het is daarnaast ook gewoon nog maar 2 maandjes tot release, en bij press hebben dit soort bedrijven nog veelal enigzins een vorm van controle over wat ze kunnen schrijven. Naast Blizzcon zal het waarschijnlijk ook gewoon deel uitmaken van een opstartende ad campaign :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:14

Japser

Jeej!

Damn wat een zooi guilds zijn er in de maak voor SW:TOR. Moeilijk om een goede keuze maken nu denk ik om alvast te apply'en bij een guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Japser schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:37:
Damn wat een zooi guilds zijn er in de maak voor SW:TOR. Moeilijk om een goede keuze maken nu denk ik om alvast te apply'en bij een guild.
Zoek je nog een hardcore PvP/PvE raid guild ga dan naar >>> http://tbh.org.uit.no (86 SWTOR members en het blijft groeien :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Japser schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:37:
Zoveel guilds, en waarschijnlijk 90% sterft een snelle dood vrij spoedig na de launch. Joinen van pre-launch guilds heeft dusver eigenlijk nooit zijn vruchten afgeworpen bij mij. Zelfs binnen een week is er van guilds met 100+ pre-launch vaak nog maar weinig over :p.

Nieuwe guilds breken vaak over drama omdat er toch een verschil in verwachtingen ligt, terwijl reeds bestaande guilds kopje onder gaan gezien teveel mensen terugvallen naar hun oude MMO.

Ik wacht zelf dan ook nog even geduldig een maandje ofzo af minimaal eer ik een guild join post-launch, het eindresultaat is daarbij toch niet anders :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en de helft van de mensen vergeet uberhaupt dat ze zich voor een guild hebben opgegeven. Ik zou mooi een server uitkiezen waar je mensen kent, anders een willekeurige server en dan zie je vanzelf wel welke guilds de moeite waard zijn om te joinen.

Ik vraag me alleen af hoe je dit gaat roleplayen. Ik zit in de jedi order, niet in een 'guild'! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Mja, wij zijn met een groep vrienden een guild gestart.

Natuurlijk geef ik je gelijk in het feit dat vele opgeheven worden binnen 30 dgn. met alle bovenstaande redenen, maar om nu zo lang niet in de groep te zitten met bekenden van me, nee :P

Makkelijk elkaar te vinden straks ingame evenals helpen. Dat zou ik missen als ik geen lid was van een groep/guild. :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Zephyer schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:57:
Mja, wij zijn met een groep vrienden een guild gestart.

Natuurlijk geef ik je gelijk in het feit dat vele opgeheven worden binnen 30 dgn. met alle bovenstaande redenen, maar om nu zo lang niet in de groep te zitten met bekenden van me, nee :P

Makkelijk elkaar te vinden straks ingame evenals helpen. Dat zou ik missen als ik geen lid was van een groep/guild. :?
Zit met vaste vrienden altijd op Mumble, houdt nog makkelijker contact als ingame. Het oprichten van een guild is daarvoor bij ons niet noodzakelijk, en zeker gezien eigenlijk geen van ons zin heeft het verder te managen, ook niet praktisch :p.

Nieuwe mensen, afhankelijk van hoe sociaal de gemiddelde speler zal zijn in TOR, behoud ik contact mee via de good old friends list. Daarnaast zijn er zo heel nu en dan ook nog wel eens mensen welk gezellig joinen op Mumble en zo nu en dan langs komen voor een run in een MMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
qwaurck schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:53:
[...]

Zoek je nog een hardcore PvP/PvE raid guild ga dan naar >>> http://tbh.org.uit.no (86 SWTOR members en het blijft groeien :D)
Ook applied, ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
no00waa schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:30:
[...]

Offtopic:
Top apply en ja denk wel dat je bij TBH clubje hoort :D

Ontopic:
Niks te melden, behalve dat ik speluh wil! :P
Toch iets te melden, in de starterspost staat: 'De geruchten gaan rond, dat je nieuwe races kunt 'unlocked' nadat je eerste character level 50 heeft bereikt en je een nieuw character begint.'

Dit klopt niet, het gaat alleen over classes en races combi wat mogelijk 'unlocked' wordt.
Zie http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=321393 voor meer info.

[ Voor 52% gewijzigd door qwaurck op 20-10-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:27
no00waa schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:30:
[...]

En dan de ingame naam ook:

Yogaa .... :F nuf said

(ben benieuwd hoeveel Darth Vader varianten etc. we gaan zien)

[ Voor 13% gewijzigd door morm op 20-10-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
morm schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:41:
[...]

hahhahaha :P ja, doe het ook alleen voor de haat reacties :P Maar hopelijk hoeft je naam ingame niet hetzelfde te zijn als je account name, zal wel niet trouwens.. mooi.

Weet nog goed al die Legolas namen enz. in LoTRO, veel gescholden in die game _/-\o_

ontopic; nog 1 uurtje voordat de press NDA verloopt! woei. Vraag me af hoeveel van die "nieuwe" informatie ook echt nieuw zal zijn als er al zoveel beta-footage is geleaked.

[ Voor 25% gewijzigd door no00waa op 20-10-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
Hij is er dames en heren;

http://uk.pc.ign.com/articles/121/1210147p1.html

IGN preview op SWTOR, veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas staat nog niet alles online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
psychodude schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:06:
[...]

Zoveel guilds, en waarschijnlijk 90% sterft een snelle dood vrij spoedig na de launch. Joinen van pre-launch guilds heeft dusver eigenlijk nooit zijn vruchten afgeworpen bij mij. Zelfs binnen een week is er van guilds met 100+ pre-launch vaak nog maar weinig over :p.

Nieuwe guilds breken vaak over drama omdat er toch een verschil in verwachtingen ligt, terwijl reeds bestaande guilds kopje onder gaan gezien teveel mensen terugvallen naar hun oude MMO.

Ik wacht zelf dan ook nog even geduldig een maandje ofzo af minimaal eer ik een guild join post-launch, het eindresultaat is daarbij toch niet anders :p.
Dat vind ik wel een erg voorbarige conclusie. Toegegeven alle guilds die ik tot nog toe heb opgezet zijn gestorven, maar altijd pas nadat ik was gestopt :P Dat zal ook bij SW-TOR niet anders zijn, ik geef levenslange garantie op een leuke en volwassen guild (casual) zolang ik de guildleader ben. Ik ga deze ook zelfs proberen om de guild te laten bestaan als ik zelf niet meer speel, vermoedelijk over een jaar of 2/3. Maar ik weet natuurlijk niet hoe dat gaat lopen.

Anyway, als iemand nog een europese guild zoekt, PvE based, Republic dan moet je snel zijn, want ik ga bijna de recruitment stop in (we willen niet meer dan 30 man om mee te beginnen).

BTW: mmorpg.com heeft ook een review: http://www.mmorpg.com/gam...ic-Full-Beta-Preview.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs Ivo Niehe speelt ToR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morm schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:41:
[...]

4|\|4[<1|\| 5|<1VV4L|<312?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:14
Ben nu level 20+, net klaar op Balmorra, wat ziet het landschap er van die planeet bij de laatste missies mooi uit zeg! De armors worden bij de hogere levels ook telkens mooier(te verwachten). En ik heb nu een double-bladed lightsaber met paarse gloed ipv rood.

Heerlijke game, ik vind de storyline van de Sith Inquisitor echt het gevoel geven alsof je in een Star Wars film zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:41:
Ben nu level 20+, net klaar op Balmorra, wat ziet het landschap er van die planeet bij de laatste missies mooi uit zeg! De armors worden bij de hogere levels ook telkens mooier(te verwachten). En ik heb nu een double-bladed lightsaber met paarse gloed ipv rood.

Heerlijke game, ik vind de storyline van de Sith Inquisitor echt het gevoel geven alsof je in een Star Wars film zit!
Moet toch zeggen dat een milde vorm van jaloezie op treed als ik dit lees :+

Geeft alleen maar aan dat de game erg goed zal zijn / gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Kan ik me alleen maar achter scharen, begint toch wel flink te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Gister las ik dat de nieuwe build zijn intrede doet en dus de hele boel gewhiped wordt.
Tijd voor een andere klasse dan :P
Nu de smuggler tot 14 gebracht waarbij ook die storyline ERG vermakelijk was.
Wel bij de republic zijn, maar meer voor de centen gaan, dat brengt leuke combinaties met zich mee.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
qwaurck schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:39:
[...]

Top apply en ja denk wel dat je bij TBH clubje hoort :D

Ontopic:
Niks te melden, behalve dat ik speluh wil! :P
Toch iets te melden, in de starterspost staat: 'De geruchten gaan rond, dat je nieuwe races kunt 'unlocked' nadat je eerste character level 50 heeft bereikt en je een nieuw character begint.'

Dit klopt niet, het gaat alleen over classes en races combi wat mogelijk 'unlocked' wordt.
Zie http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=321393 voor meer info.
Het legacy-systeem is toch nog compleet speculatie? Bioware heeft er zelf nog niets over los gelaten. (kan de post niet zien hier, officiële post of van een forum poster?)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
no00waa schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:08:
[...]

hahhahaha :P ja, doe het ook alleen voor de haat reacties :P Maar hopelijk hoeft je naam ingame niet hetzelfde te zijn als je account name, zal wel niet trouwens.. mooi.

Weet nog goed al die Legolas namen enz. in LoTRO, veel gescholden in die game _/-\o_
Sorrie, maar wie is er nou sneu?
Degene die de naam kiest of mensen die het nodig vinden om mensen af te zeiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Over guilds die uiteen vallen:

Wij bestaan al als guild voor meer dan 4 jaar in WoW, én er zitten hevige SW fans tussen. Ook de meeste mensen van de WoW guild komen vanuit een clan die vroeger intensief SWG hebben gespeeld, dus ik denk wel dat we een stevige basis hebben ;)

En alhoewel men WoW sub zal blijven lopen, speel ik sowieso amper nog 5-10 uur per week WoW voor de moment, dus ik denk dat ik zelf als SWTOR me goed kan boeien (en dat zal wel lukken) genoeg uurtjes per week erin zal blijven stoppen!

Guildie die in de beta zit heeft al subtiel laten weten dat er een grote kans is dat de nieuwe beta-build die uitkomt, één va de laatsten gaat zijn en zodus ook zowat de laatste kans gaat zijn om in de beta te geraken. Maar effe snel wat extra accounts aangemaakt op de swtor site :p

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Sneezzer schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:30:
[...]

Sorrie, maar wie is er nou sneu?
Eigenlijk allebei toch wel een klein beetje ;), maar de laatste op meerdere fronten :p.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:22:
[...]

Het legacy-systeem is toch nog compleet speculatie? Bioware heeft er zelf nog niets over los gelaten. (kan de post niet zien hier, officiële post of van een forum poster?)
Is een post van een forum poster, usual post met wat random quotes en pure speculatie. Er is nog niets definitiefs gezegd verder over het legacy systeem. Waarschijnlijk zijn ze nog gewoon een beetje zoekende naar wat de meest handige way to go is, zonder al te veel QQ over zich heen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
Sneezzer schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:30:
[...]

Sorry, maar wie is er nou sneu?
Waar hebben we het hier over? Staat er in mijn post ook maar uberhaupt iets over mensen afzeiken? Nee.
Ik zeg toch niet dat ik het ingame doe of wel? Het was gewoon op mijn kamer hoor.

Misschien lijkt het zo dat ik dat deed, maar dat was niet zo. Zulke meningen houd ik voor me :)

Anyways, nieuwe SWTOR build dit weekend :) Ben benieuwd of er nog major fixes/nieuwe area's en dungeons worden toegevoegd! Zou me niks verbazen als Bioware nog even iets groots aankondigd voordat op Blizzcon de grote announcements worden gedaan.

Iemand trouwens al een mooie press preview gezien met nieuwe informatie? Heb het idee dat het meeste toch wel al bekend was helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door no00waa op 21-10-2011 10:29 . Reden: netter houden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
psychodude schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:37:
Is een post van een forum poster, usual post met wat random quotes en pure speculatie. Er is nog niets definitiefs gezegd verder over het legacy systeem. Waarschijnlijk zijn ze nog gewoon een beetje zoekende naar wat de meest handige way to go is, zonder al te veel QQ over zich heen te krijgen.
Ik ga de startpost niet aanpassen op basis van verdere speculatie. His guess is as good as mine. :)

Over embargo drop:

Als je beta sites leest, zijn de press releases niets nieuws inderdaad. Tenzij die sites ook media mogen publiceren, dan heb je kans op HQ content. Dat moet ik echter nog zien gebeuren.

Lijst van Beta impressions na embargo drop

MMORPG Beta Preview
MMORPG Smuggler Impressions
MMORPG Jedi Consular Impressions
IGN General Impressions
IGN PVP Impressions
IGN Companions and Crafting impressions
IGN Trooper Impressions
The Escapist Hands-on
RPGFAN hands-on
Massively Hands-on 1
Massively Hands-on 2
TenTonHammer Jedi Knight Preview
Arstechnica Jedi Knight Impressions
1Up SWTOR Impressions
Gamer Hands-on

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 10:18
qwaurck schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:53:
[...]

Tevens applied! Klinkt in iedergeval erg goed! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
na het lezen van die reviews, stoor ik me enorm aan het feit dat AC's worden neergezet als een enkele rol. Ze hebben zich enorm slecht ingelezen in hoe de class-structuur in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:02:
na het lezen van die reviews, stoor ik me enorm aan het feit dat AC's worden neergezet als een enkele rol. Ze hebben zich enorm slecht ingelezen in hoe de class-structuur in elkaar zit.
Na het lezen van enkele previews kreeg ik ook het idee dat niet iedereen zich evenveel heeft verdiept in de spelelementen/mogelijkheden. Men legt veel focus op bijv. story maar verder uitwijden over craften, companions en bijv. space combat doen ze niet. Ik stoor me eraan dat ze niet een compleet plaatje schetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zegt weer meteen wat over reviews bij andere games, waar je geen inzicht hebt in impressies van anderen uit beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:48:
zegt weer meteen wat over reviews bij andere games, waar je geen inzicht hebt in impressies van anderen uit beta.
Tsja, het zijn journalisten. Veelal zijn het geen diehard gamers. Hun visie op games zal meer als pass-time ding zijn, waarbij zaken als crafting, AC's met verschillende spec mogelijkheden, etc meer bijzaak zullen zijn. Daarnaast is er ook nog EA/BioWare welk ze beperkt in wat ze wel, en wat ze niet mogen vrijgeven. Het is namelijk geen volledige NDA drop, zoals te vernemen is uit het feit dat o.a. ars technica bepaalde beelden heeft moeten verwijderen uit hun artikel.

Pas als de NDA dropped voor testers, zullen indepth views op de overige zaken goed aan het licht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:14
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:41:
[...]

Moet toch zeggen dat een milde vorm van jaloezie op treed als ik dit lees :+

Geeft alleen maar aan dat de game erg goed zal zijn / gaat worden.
Haha, dat kan ik me voorstellen.

Ach, het heeft ook weer een nadeel. Zodra de game uit is ken ik de hele storyline van de Sith Inquisitor al uit mijn hoofd waardoor ik wat anders moet proberen :*)

Ik ben wel benieuwd naar bijvoorbeeld de Bounty Hunter, maar ik vrees dat de storyline daarvan minder goed is uitgewerkt omdat dit toch een class is die minder populair zal zijn. Iedereen wil tenslotte met lightsabers en forcepower spelen.
Pagina: 1 ... 10 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)