Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:18

The Chosen One

Zie signature!

Ok toch geen nvm meer... error via de site. :o

Iemand hier die een berichtje achter kan later op zo´n twitter account van een SW:TOR dev/gast?

Die RSS feed (als ik volg via mijn G510 keyboard) stuurt mij steeds naar het plaatje www.blalbla .JPEG i.p.v. naar het bericht zelf. :p

Me originele berichtje als je dat nog wilt gebruiken.

"My RSS feed (followed by my G510 keyboard) always links me to www.swtor.com/something/story.JPEG.

Not the story, just the picture going with the story.
I can only asume everyone who follows the RSS feed has that?"

[ Voor 189% gewijzigd door The Chosen One op 08-10-2011 11:00 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
MrVegeta schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:24:
Hm ik dacht dat de weekend beta vanaf 23;00 van start zou...

[...]

Dus dat is morgen (zaterdag) ochtend van 12:00 tot dinsdag ochtend 06:00?
De tijden die je eerder noemde, duidden inderdaad op een begintijd van 23:00 gisteravond. Blijkbaar is het nu 12:00 vanmiddag, ja. Niet dat het je zal interesseren overigens; neem aan dat je al zit te testen. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Gisteravond ging de beta 00:00 van start, 01:00 was ik bezig tot 05:00. En nu van ~11:30 tot 15:30 bezig geweest. Vind het erg leuk allemaal. De cutscenes voegen echt wat toe.

Ik probeer wat notities te maken zodat ik volgende week een kleine reviews kan maken (volgens de regels).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Vorige week donderdag de invite gekregen, alles binnen gehengeld, toen een week weg naar Centerparcs... en sinds gisteravond lekker aan het rondneuzen. Geen idee hoelang het nog mag... kan de mail niet meer terug vinden :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:39
Sinds gisteren begonnen met de beta. Kom alleen nu niet meer verder met het laden van de game

Area Transition 0% (X time has elapsed)
Sever Communications 0% (X time has elapsed)
Waiting on Char Select account Info 0% (X time has elapsed)

Bekent probleem wat er hebben meer mensen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Je moet je geluid dan wat harder zetten en met je muis over het scherm. Je hoort een selectie scherm wat je niet ziet.

Dat is het server selectie scherm. Server waar jij op speelde is dan down of iets anders mee. Je moet midden in het scherm een ander selekteren en dan helemaal rechtsonder op "Next" ( die je ook niet ziet :P ). Op deze manier zit je op een andere server en kan je iig verder.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WesleyRBK schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 02:46:
Hoe weet je of je Weekend of doorlopend hebt?
ik ben de hele build uitgenodigt ik speel nog steeds :D.
ik had gevraagd aan een groepje waar een quest mee deed blijk ligt het zo.
hebt test weekend en je hebt ook per build dat je word uitgenodigt om uitnodigt.
ik weet niet hoe het bij mij zit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:39
Muppet schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:30:
Je moet je geluid dan wat harder zetten en met je muis over het scherm. Je hoort een selectie scherm wat je niet ziet.

Dat is het server selectie scherm. Server waar jij op speelde is dan down of iets anders mee. Je moet midden in het scherm een ander selekteren en dan helemaal rechtsonder op "Next" ( die je ook niet ziet :P ). Op deze manier zit je op een andere server en kan je iig verder.
Heb ik al geprobeert, maar ook dit werkt niet.. helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn zo jullie generale impressies van het spel? Bevalt het een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:59

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:38:
Heb nog niet heel lang gespeeld, ben nu lvl 7. Moet zeggen dat ik het tot nu toe erg vermakelijk vind; door de cutscenes en gesproken dialogen word je goed bij het verhaal betrokken en het vechten voelt ook goed; je moet soms echt taktisch je skills gebruiken om verder te komen. De quests zijn ook wel goed, maar een paar 'verzamel x van zus' gehad. Geen idee of dit later in het spel anders wordt though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

ik ben de hele build uitgenodigt ik speel nog steeds :D.
ik had gevraagd aan een groepje waar een quest mee deed blijk ligt het zo.
hebt test weekend en je hebt ook per build dat je word uitgenodigt om uitnodigt.
ik weet niet hoe het bij mij zit ^^
Sorry hoor maar ik moet nu even ingrijpen! Als iemand gewoon drie keer hetzelfde woord verkeerd spelt word ik gek.

Het is uigenodigd! Aangezien er een hulpwerkwoord in de zin staat, is het volgende werkwoord een voltooid deelwoord.

Ik ben de hele build uitgenodigd uitnodigen - en = g niet in het kofschip dus een D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Maar toch moet dat met een 't'. :)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Jawel, maar niet aan het eind. ;) (kijk nog eens goed naar wat je typte)
Chaulsin schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:38:
Hoewel ik ook zeker zeer geïnteresseerd ben in de ervaringen met de bèta, zijn er andere kanalen om aan deze info te komen. Ik wil zeker niet de moraalridder uithangen, maar de NDA van BioWare is heel duidelijk en verbiedt het de testers op welke wijze dan ook informatie aan anderen te verschaffen behalve dan dat men wel aan mag geven dat hij/zij deelneemt aan de test. Misschien is het dus beter als we dit niet (openlijk) vragen, ze hier geen antwoord op geven (dit forum is ook niet afgeschermd) en onze behoeften aan informatie voldoen met het bezoeken van websites als betacake en alterswtor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Haha oke scherp! +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
wezzal schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:56:
[...]

Sorry hoor maar ik moet nu even ingrijpen! Als iemand gewoon drie keer hetzelfde woord verkeerd spelt word ik gek.

Het is uigenodigd! Aangezien er een hulpwerkwoord in de zin staat, is het volgende werkwoord een voltooid deelwoord.

Ik ben de hele build uitgenodigd uitnodigen - en = g niet in het kofschip dus een D!
Rofl, jij valt over de spelfouten?? Ik kon niet eens door de eerste zin heen komen! :+

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:34
Heb het hele weekend toch wat uurtjes bijelkaar gespeeld.

Korte conclusie:

Voor mij is het hem nog niet helemaal. Er zitten een aantal zaken in die mij gewoon niet aanspreken, waarvan de belangrijkste het companion systeem is.

Ik wil geen class spelen met een pet, en in SWTOR kan je niet zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ActualFantasy schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:33:
Heb het hele weekend toch wat uurtjes bijelkaar gespeeld.

Korte conclusie:

Voor mij is het hem nog niet helemaal. Er zitten een aantal zaken in die mij gewoon niet aanspreken, waarvan de belangrijkste het companion systeem is.

Ik wil geen class spelen met een pet, en in SWTOR kan je niet zonder.
Zijn de companions dan zoals in KOTOR 1 en 2 of zijn ze nu heel erg anders?

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Alien B.O.B. schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:03:
[...]

Zijn de companions dan zoals in KOTOR 1 en 2 of zijn ze nu heel erg anders?
Ik heb geen idee, ik heb KOTOR nooit gespeeld. Het gaat me der gewoon om dat ik me op mijn char wil focussen, en me niet ook nog eens druk moet maken of de skills van mijn "pet" nog wel up to date zijn, en of zijn armor nog wel goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zie frontpage swtor, 2 nieuwe berichten erover kort geleden.

edit; SW:TOR spelen zonder KOTOR gespeeld te hebben?! Heiligschennis! Dat is net als MGS2 spelen zonder 1 gespeeld te hebben! :o

[ Voor 52% gewijzigd door The Chosen One op 10-10-2011 16:13 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
The Chosen One schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:12:
Zie frontpage swtor, 2 nieuwe berichten erover kort geleden.

edit; SW:TOR spelen zonder KOTOR gespeeld te hebben?! Heiligschennis! Dat is net als MGS2 spelen zonder 1 gespeeld te hebben! :o
Tja, het is maar hoe je het bekijkt..

Een MMO spelen zonder eerst Everquest of Ultima Online gespeeld te hebben is dan ook heiligschennis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ActualFantasy schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:24:
[...]

Een MMO spelen zonder eerst Everquest of Ultima Online gespeeld te hebben is dan ook heiligschennis ;)
Ik was nog te jong voor een creditcard toen die games uitkwamen :+
dan ben ik maar een ketter :P Ik heb er wel 7 jaar Lineage 2 opzitten ter compensatie.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
[...]

Rare conclusie. :)

Ik zou het niet heiligschennis willen noemen als je SW:TOR gaat spelen zonder KOTOR te hebben gespeeld, maar het is zeker wel aan te raden met betrekking tot de beleving bij het tegenkomen van bepaalde personages en achtergrondinformatie in deze game. BioWare heeft met zijn games de laatste jaren (b.v. KOTOR, Mass Effect, Dragon Age) altijd gebruik gemaakt van een companion-systeem, zelf vind ik het wel dapper dat ze dit proberen in een MMO-setting en ben ik zeer benieuwd hoe dit uitpakt. Door companion characters 'pets' te noemen, doe je er overigens naar mijn mening geen recht aan. SW:TOR is volgens mij wel een game waarvoor je open moet staan voor het verhaal en de allure van Star Wars, want anders is het just another MMO. De manier waarop je je eigen verhaal vorm kunt geven door middel van het maken van keuzes en het confronteren van dilemma's is iets wat tot nu toe nog niet is vertoond in dit genre. Maar als het niet je ding is, is het niet je ding. ;) Ik weet iig dat ik me er prima mee ga vermaken en me totaal niet druk maak om het feit dat ik de armor en skills van mijn companions up-to-date moet gaan houden. :) Heerlijk zelfs! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Je companion is geen pet. Je hoeft toch helemaal geen skills te gebruiken om hem te sturen? Skills leert hij vanzelf wanneer jij levelt en soms moet je hem wat gear geven.

[ Voor 30% gewijzigd door MrVegeta op 10-10-2011 18:53 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik vind het echt super! en voor een spel wat toch ... in de schaduw van "WoW" zal uitkomen. Zitten erg veel dingen goed in elkaar. Speelde WoW vanaf de beta en die waren er ook niet al vanaf dag 1.

WoW is al 6? jaar in ontwikkeling ... nou dan vind ik wat ze nu neerzetten echt super netjes. Niks waar ik me aan ergerde of misde. Alleen het transport system als je een party maakt vond ik een beetje ruk. Maar daar was ik niet de enige in volgens de fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Mijn eerste impressie is dat het er goed uit ziet, ik speel alles op max (zonder AA welliswaar) waarbij ik geen last heb van lag what-so-ever. Ben wel benieuwd hoe dit zal zijn als de servers lekker bevolkt zijn :z

Ik heb een char. nu lvl10 (Jedi CS) en ben aangekomen in Coruscant.
Wat is dat mooi man... zo groot, gedetailleerd.

Ben een beetje aan het questen maar ook lekker aan het freewheelen. Gewoon rondlopen en dingen bekijken.
Mijn gevoel is positief, ik ben geen hardcore gamer en speel ' maar ' 1-2 uur p.dag, ik kan niet wachten op de release iig.
MrVegeta schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:52:
Je companion is geen pet. Je hoeft toch helemaal geen skills te gebruiken om hem te sturen? Skills leert hij vanzelf wanneer jij levelt en soms moet je hem wat gear geven.
Je kan/mag hem ook ' weg sturen ', iets wat ik deed omdat het niet handig is als ik stealth ging en hij meewandelde... 8)7 |:(

// Edit:
Ik weet dat swtor.com +/- 12 uur down zal gaan.. maar ff niet wanneer..
Zie nu dit :
SWTOR.com is temporarily unavailable as we are experiencing extremely high traffic. Please check back again soon!
Wtf? :/

[ Voor 10% gewijzigd door Zephyer op 11-10-2011 10:05 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Het levelen ging eigenlijk best wel snel, kleine 3 dagen zat ik al op 20 levels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
MrVegeta schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:31:
Het levelen ging eigenlijk best wel snel, kleine 3 dagen zat ik al op 20 levels...
3 dagen zegt niets? 10 uur p.dag of 2 uur p.dag? ;)
Ik zit nu op lvl 10 en een smuggler op lvl 5 en ja, ik vond het alsnog snel gaan. Ik heb het niet bijgehouden omdat ik niet voor het lvl'en ga... ;) (op dit moment)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

[...]

MMO's spelen zonder MUD's te hebben gespeeld is dan ook heiligschennis, and the list goes on and on... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:00

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Mathizsias schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:58:
[...]

MMO's spelen zonder MUD's te hebben gespeeld is dan ook heiligschennis, and the list goes on and on... :)
De goeie oude tijd dat ik mijn studie aan het vergooien was met MUD :)

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen er deze week weer nieuwe uitnodigingen voor de beta en de beta weekenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Heb ook een erg leuk weekendje gehad, al kon helaas de zaterdag niet spelen. Heb op een rustig tempo toch lvl 19 op mijn jedi sentinel gehaald. Zit er nu wel sterk aan te denken hem te pre-orderen, alleen even kijken via welke winkel dan, wil hem het liefst fysiek maar wel met early access.

Als ik weer eens kan spelen weet ik niet zeker of ik weer de sentinel route zal volgen. Voor een korte beta waarschijnlijk iets anders voor de diversiteit maar sentinel beviel me wel :) Ik vrees wel dat een pure DPS class niet altijd even handig is bij het zoeken naar een party, al had ik er niet zo heel veel problemen mee dit weekend. Verder moet ik ook zeggen dat de skill tree van de sentinel me een beetje onduidelijk was.

Een Jedi Guardian of Shadow lijkt me ook wel aardig, ben best vaak tank geweest in MMO's. Alleen lvl ik liever als DPS. (Maar goed, die classes zijn ook dps te speccen als het goed is...)

Op het einde heb ik ook nog een beetje space combat gedaan, vond ik ook erg vermakelijk :) (en ook nog een potje hutt-ball, waaruit bleek dat ik als vanouds niet goed ben in PVP :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Aapenootjes, hoeveel uur heb je gespeeld dat je in 1 weekend level 19 hebt gehaald? Voor de beeldvorming? :)

Vind je de Sentinel te eentonig dan?
Zephyer schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:03:
Je kan/mag hem ook ' weg sturen ', iets wat ik deed omdat het niet handig is als ik stealth ging en hij meewandelde... 8)7 |:(
Welke build speel je? Want companions horen al enige tijd te stealthen als jij ook in stealth gaat.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Heb over het weekend niet heel veel gespeeld maar toch een lvl14 Jedi Shadow gehaald, gespeeld tot in Coruscant.

Overall indruk is dat het al goed in elkaar steekt maar nog wel iets beter getuned mag worden, ik vond het nog niet erg uitdagend. Grappig dat er in general chat extreem veel werd gepraat over hoe het wel of niet op WoW lijkt. Vind zelf dat BioWare het goed van de andere MMO's onderscheiden heeft, de StarWars feel is echt erg goed en voor een MMO is het heel erg story driven in plaats van dat je gewoon in een wereld rondloopt en nogal suffe taakjes doet. Wat daar ook aan bijdraagt is de voice-acting die echt geweldig is, voor eigenlijk alle quests die ik gedaan heb (en één instance).

De Jedi Shadow speelt als een rogue, puur DPS eigenlijk met een paar support abilities maar heb natuurlijk lang niet alles gezien. Geen idee eigenlijk hoe de dps vergelijkt met andere classes, in de ene instance die ik deed zat ik samen met nog een shadow en een guardian en we beukten overal vrij rap doorheen.

Ik weet toch nog niet of ik em ook ga kopen, ben wel benieuwd naar hoe het verder loopt, latere gebieden en het verhaal enzo, SW blijft gewoon vet natuurlijk maar geen ik weet niet of ik weer tijd kan maken voor een MMO en D3 komt er natuurlijk ook aan :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:27:
@ Aapenootjes, hoeveel uur heb je gespeeld dat je in 1 weekend level 19 hebt gehaald? Voor de beeldvorming? :)

[...]

Welke build speel je? Want companions horen al enige tijd te stealthen als jij ook in stealth gaat.
JC shadow, als ik vervolgens m'n cloak aan gooi dan blijft die .. erm... ' hagedis ' gewoon zichtbaar..
Of het is een bug ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou toch die melding maken eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar is de beta voor. Qyzzen Fess hoort gewoon te verdwijnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik wist niet dat dat hoorde... vandaar geen melding :o

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:27:

Ehm, heb een uur of 20 gespeeld gok ik, maar ook veel tijd besteed aan zaken als crafting etc. En vond sentinel zeker nier vervelend spelen, betwijfel alleen of het geen handicap is voor parties om alleen dps te kunnen. Zeker als er een soort dual spec systeem ala WoW zou zijn, dan zou ik eerder een guardian kiezen oid. Daarnaast heeft het voordelen een minder gespeelde class te spelen, qua loot bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ook de reden dat ik liever een Shadow als melee class zou spelen. Dan zou je nog kunnen respeccen naar tank. Ondanks dat vrijwel alle classes nu of kunnen tanken of healen, lijkt het er nog steeds op dat spelers toch vaak voor dps kiezen.

Tijd voor een polletje?

Poll: Welke faction ga je spelen?
The Sith Empire
The Galactic Republic
Weet ik nog niet
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=375589&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu sith sorcorer de klas bevalt me niet echt kwa lastige combat missies. je kunt niet veel damage doen. je hebt dan van die bazen die je gewoon niet kan verslaan alleen. het enige wat je kan is healen schade aanrichten is er weinig. ik heb jedi guard gespeeld dat leek me wel een leuke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je wel een companion dan? Sith Sorcerer zou juist 1 van de ACs moeten zijn die het enorm goed doet in PvE. Hoge damage, crowd control voor meerdere mobs en healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik hoop wel dat ze die flashpoints een stuk interessanter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik hoop vooral dat ze ze wat moeilijker maken, enkel bij een boss hoefde er wat gehealed te worden.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ja die Esseles was wel leuk (maar niet echt moeilijk) maar die Hammer en Tomb waren eigenlijk wel behoorlijk saai, er zat ook helemaal geen verhaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Hmm, antwoord even niet op de poll, wil beiden factions spelen :P Maar waarschijnlijk republic voor mijn main. Weet iemand of je zowel een Sith als republic karakter aan kunt maken op dezelfde server?

Vond Esseles best gaaf maar inderdaad niet lastig, andere flashpoints heb ik helaas niet gespeeld. Ik zat daarbij trouwens in een party zonder healer :') (extra boss hebben we gekite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:00
Weet nog niet welke side ik ga spelen. Ik nijg zelf naar sith met een aantal friends, maar een aantal anderen geven de voorkeur aan republic. Zal een kwestie van meeste stemmen gelden worden denk ik. Gezien de story focus zal ik uiteindelijk waarschijnlijk beide factions qua verhaal wel komen te doorlopen, enkel endgame maar op 1 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Aapenootjes schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:14:
[...]Weet iemand of je zowel een Sith als republic karakter aan kunt maken op dezelfde server?

[...]
Ja, volgens mij wel.
At present there are no restrictions on having multiple characters from different factions on the same server (2.26) - TGS
Bron

[ Voor 31% gewijzigd door Zephyer op 11-10-2011 22:28 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Kan iemand die (screen)shots vinden die (geen idee waar ik ze zag) liet zien hoe erg zo'n evil gast veranderd was over enkele maanden?
Als in verbeterde graphics/details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
The Chosen One schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:05:
Kan iemand die (screen)shots vinden die (geen idee waar ik ze zag) liet zien hoe erg zo'n evil gast veranderd was over enkele maanden?
Als in verbeterde graphics/details.
Verwijderd in "[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dit is dan nog steeds een screenie uit de beta. Ik heb nog geen screenie gezien waarbij de gfx zo hoog staan ingesteld dat ze de video's van Bioware zelf evenaren. (denk aan de choose your side video) Dus wellicht dat er nog meer uit te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
enig idee op welke dag er eventueel andere invites worden gestuurd?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Njay schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:10:
enig idee op welke dag er eventueel andere invites worden gestuurd?
Zie dit topic op de offi forums:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=9855201

Hier staat een opsomming van alle invite-batches die eruit zijn gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Aapenootjes schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:14:
Hmm, antwoord even niet op de poll, wil beiden factions spelen :P Maar waarschijnlijk republic voor mijn main. Weet iemand of je zowel een Sith als republic karakter aan kunt maken op dezelfde server?
Ik verwacht van niet eigenlijk (behalve in de beta natuurlijk).
En als het kan, dan verwacht ik een soort cooldown tussen het switchen van side (1x per dag of zoiets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk persoonlijk dat ze het gaan disablen. Al was het alleen al vanwege flamen omdat je een keer iemand omlegt in PvP, plus je kunt totaal niet sturen op population balance.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Dus alle uitspraken gezet in http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=496756 kan je zo goed als weg gooien omdat er nog van alles gewijzigd kan worden?

M.a.w. informatie uit interviews etc. kan nutteloos zijn?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Natuurlijk, alles wat blijkt niet te werken zullen ze veranderen. Informatie van een half jaar terug kan alweer compleet gewijzigd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zo van het weekend even de beta gespeeld heb nu een lvl 17 sith sorcerer

echt een tof spel tot nu toe in iedergeval tot lvl 10 een beetje simpel als alles gaat wel erg snel dood maar ik zie dat gedeelte maar als een soort tutorial.

Op lvl 15 krijg je pas door hoe groot de game wereld is als je je spaceship kado krijgt dan zie je ineens hoeveel planeten je af kan.

Pets zijn ook cool al wordt heb ik het idee dat sommige pets een beetje teveel commentaar leveren en er helaas geen optie inzit om hem te muten (ok je kan hem wegsturen maar zonder companion is het wel weer iets moeilijker)

Al met al ben ik blij dat ik hem gepreorderd heb want tot nu toe heb ik met echt zwaar vermaakt je voelt je af en toe echt evil >:) ben namelijk alleen maar dark side choices aan het maken.

Enige minpuntje ik draai eyefinity en ik kan de minimap niet verplaatsen dus die zit dan wel erg ver naar rechts dat ik echt mijn hoofd moet draaien om er op te kijken.

maar verder draait het echt perfect op 1 6970 met reso van 5760x1080

zo nu al teveel verteld je hebt het niet van mij :P

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:42
stamp schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:01:
Enige minpuntje ik draai eyefinity en ik kan de minimap niet verplaatsen dus die zit dan wel erg ver naar rechts dat ik echt mijn hoofd moet draaien om er op te kijken.

maar verder draait het echt perfect op 1 6970 met reso van 5760x1080
Mooi! Dat hoor ik graag.
Ik heb zelf een 5870 en wil zeker gaan proberen om het in Eyefinity te gaan spelen. Ik vraag me echter al een tijd af in hoeverre het een meerwaarde heeft om op 3 schermen een MMO te spelen.

Ik begrijp uit je verhaal dat de UI dus wel te verplaatsen is over meerdere schermen waardoor je het zelf kunt indelen. Is de FOV ook aan te passen of heb je daar verder niet naar gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
FOV is niet aan te passen kan het in iedergeval niet vinden maar is ook niet echt nodig speelt prima met de default.

en nee maar enkele dingen in de ui zijn verplaatsbaar minimap tooltips je char screen en al dat soort zaken zitten vast helaas.

ook de map kan je niet verplaatsen had bv in wow mn map vaak open op mn linker scherm maar hier zit ie dus echt vast in het midden waardoor je hem wel moet sluiten (ok hij wordt transparant als je loopt maar toch sluit ik hem liever)

Puur omdat de knoppen balk en je eigen healt en de health van je vijand in het midden zitten is het nog prima te spelen in eyefinity maar zou helemaal perfect zijn als ze alle uit onderdelen loskoppelen en verplaatsbaar maken

hopelijk maken ze het in de toekomst nog verplaatsbaar maar ik verwacht dat eyefinity erg onderaan de lijst staat zoals bij elk spel :(

[ Voor 8% gewijzigd door stamp op 12-10-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nu we het toch over graphics hebben.

Hier een vergelijking tussen hoog en laag detail:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/28cpl5t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:41:
nu we het toch over graphics hebben.

Hier een vergelijking tussen hoog en laag detail:

[afbeelding]
onderste ziet er uit als WoW...
bovenste meer als BF3 :9~

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:13:
[...]

onderste ziet er uit als WoW...
bovenste meer als BF3 :9~
en het spel is niet eens zo zwaar aangezien ik hem op alles high kan draaien met 5760x1080 reso op een enkele videokaart
wat je helaas niet ziet op zn screenshot is dat het gras en dergelijk mooi heen en weer beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zitten de hoogste detail graphics echter wel in de beta? Ik heb nog steeds niet echt supermooie screenies gezien zoals ze te zien zijn in filmpjes van Bioware (hier zit hooguit een filtertje overheen neem ik aan) Ik heb het idee dat Bioware toch nog wat achterhoudt als het gaat om grafische pracht, voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:18:
zitten de hoogste detail graphics echter wel in de beta? Ik heb nog steeds niet echt supermooie screenies gezien zoals ze te zien zijn in filmpjes van Bioware (hier zit hooguit een filtertje overheen neem ik aan) Ik heb het idee dat Bioware toch nog wat achterhoudt als het gaat om grafische pracht, voor release.
Ik speel alles op max... (1920*1080) zonder de AA aan (staat uitgeschakeld) en vind het er ERG mooi uitzien.
Helaas mag ik je niets laten zien. O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Zephyer schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:24:
[...]

Ik speel alles op max... (1920*1080) zonder de AA aan (staat uitgeschakeld) en vind het er ERG mooi uitzien.
hehe tease >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:24:
[...]

Uitspraken over hoe de game draait mag ook niet btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Pff... idd.. sorry je hebt gelijk :X

[ Voor 59% gewijzigd door Zephyer op 13-10-2011 08:30 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen gezien ^^.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik verwacht dat je ze niet had mogen plaatsen (NDA).
Wel leuk om even te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou die plaatjes even snel editten om je nickname te verbergen.
Tenzij je graag je beta account kwijt wil zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Gewoon ff plaatjes niet laten zien. Regeltjes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:43
die AA mogen ze wel dringend toevoegen, zo ziet het er niet uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34
Paterpor schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:03:
die AA mogen ze wel dringend toevoegen, zo ziet het er niet uit :(
Kan je gewoon via het Windows menu van je videokaart aanzetten, heb je ook nog de controle over hoe het wordt ge-AA'd en ge AF'd. Dan ziet het er goed uit, spreek uit ervaring ;).

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het lastige van die methode vind ik altijd dat een andere game misschien wat meer vraagt van m'n systeem en ik het daarvoor juist weer uit moet zetten. Of kun je het tegenwoordig per game instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Volgens hebben fabrikanten allemaal wel software waarbij je middels profielen kan instellen wat er aan en uit moet. Of dat per game in te stellen is zal afhangen van de software, ze zijn niet allemaal even uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
RocketKoen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:54:
Ik zou die plaatjes even snel editten om je nickname te verbergen.
Tenzij je graag je beta account kwijt wil zijn.
En je account op SWTOR in het geheel... :X (toch?)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je account ben je dan volgens mij niet kwijt. Ik denk wel dat geflagd bent voor eventuele beta's in de toekomst voor expansions of andere Bioware games. Je kunt op die account nog gewoon spelen. Sommige mensen hebben tenslotte hun SWTOR preorder op die account staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Voelt de beta al minder hol/leeg :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Sak3d schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:13:
Voelt de beta al minder hol/leeg :o ?
Ooeh ikke ikke!

ik zeggg.... hmmm..... nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
BioWare kondigde vandaag op de NY Comic Con aan dat SW:TOR ook in Europa gewoon op 20 december word uitgebracht. :) Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
Jep, worldwide release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:42
Mooie trailer.
Je kunt goed zien dat sommige models echt een update hebben gekregen en dat het er allemaal nét iets mooier uitziet. Op Darthhater hebben ze altijd mooie video dissections.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de link! Trailers maken kunnen ze wel zeg, poe poe. Wel leuk om te zien dat de karakters uit de cgi trailers ook terug te zien zijn in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:35
YouTube: Star Wars: The Old Republic - NYCC Main Panel Highlights

https://twitter.com/#!/SWTOR/status/124927637801021440
In our Q/A James Ohlen announces that your darkside/light side alignment can change your appearance!

[ Voor 37% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 15-10-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Nou, mocht er nog iemand twijfels hebben over swtor... kijk de stream op reddit. Ik ben echt helemaal om.
Zal hem hier maar niet posten maar dat spel ziet er zo ongeloofelijk vet uit he. Heb hier echt zin in na 3 jaar WoW, nu uitbrengen plox en met veel onaangekondigde features!!

[ Voor 4% gewijzigd door no00waa op 15-10-2011 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat waren ze ik post later wel nieuwe als wat beter dingen kan vinden ^^

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Laatst online: 17:14

Maduth

Probeersel

Heb me voorgenomen om even rustig aan te doen mbt mmorpg ... maaruh.... DAMM! Ziet er lekker uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Dit is wel een hele dikke schending... :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Je kan nog even rustig aan doen tot 20 december O-) .

* gaat sentinel en gunslinger spelen.

Veel luitjes gaan voor sorcerer vanwege de bliksempjes enzo1. Kan ik me op zich wel voorstellen want dat ziet er nou eenmaal badass uit. Maar de class/AC lijkt easy to play en uit eerdere berichten OP(maarja dat zijn ook maar meningen).

1Sage is de mirror, met een paar steentjes gooien in tegenstelling tot een totale storm van bliksems voor de sorc.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:14
Screenshot poster heeft anti-aliasing geloof ik niet aanstaan, daardoor ziet het er een stuk minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
AA is gewoon nog niet aan te zetten in de beta client.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:35
Zephyer schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:44:
Dit is wel een hele dikke schending... :X
Degene die dat copy en paste heeft niks van die nda gesigned. (gok ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb een collector's edition van swtor ge-preordered, en ook al 20 euro aanbetaald (Bij de E-plaza)
Alleen heb ik nu een beetje spijt, omdat ik geen zin heb om 150 euro euro er aan uit te geven.
En hoogst waarschijnlijk ga ik helemaal geen swtor spelen, en houd het bij mijn Xbox, ook omdat ik voor het eerst vader word :) Nu kan ik natuurlijk mijn Pre-order cancellen bij de E-plaza, maar ik weet dat er best wat mensen zijn die wel een CE willen, maar te laat waren bv, dus mocht je mijn pre-order willen overnemen,
Stuur me dan even een PM, dan kunnen we kijken hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
ReMCoDijKSTRa schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 02:12:
[...]

Degene die dat copy en paste heeft niks van die nda gesigned. (gok ik)
Van wie die screenshots ook zijn, ze zijn een dikke schending van de NDA en EA/Bioware neemt als default de site waarop ze staan in fout. Een moderator van Tweakers zou deze best wegnemen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:43
DarthDavy schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 08:18:
[...]

Van wie die screenshots ook zijn, ze zijn een dikke schending van de NDA en EA/Bioware neemt als default de site waarop ze staan in fout. Een moderator van Tweakers zou deze best wegnemen.
Ga ik mee akkoord. Screenshots zien we wel op sites waar het mij minder hard kan schelen dat ze in de problemen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 20:27
KunDun schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 06:16:
Ik heb een collector's edition van swtor ge-preordered, en ook al 20 euro aanbetaald (Bij de E-plaza)
Alleen heb ik nu een beetje spijt, omdat ik geen zin heb om 150 euro euro er aan uit te geven.
En hoogst waarschijnlijk ga ik helemaal geen swtor spelen, en houd het bij mijn Xbox, ook omdat ik voor het eerst vader word :) Nu kan ik natuurlijk mijn Pre-order cancellen bij de E-plaza, maar ik weet dat er best wat mensen zijn die wel een CE willen, maar te laat waren bv, dus mocht je mijn pre-order willen overnemen,
Stuur me dan even een PM, dan kunnen we kijken hoe of wat.
Zou wel willen maar je hebt je DM uit staan :P

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:14
DarthDavy schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 01:13:
AA is gewoon nog niet aan te zetten in de beta client.
Klopt, maar je kan het via nVidia inspector bijv wel aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
huubhuub schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:11:
[...]

Zou wel willen maar je hebt je DM uit staan :P
Sorry wist niet dat je die aan moest zetten :) hij staat nu aan als het goed is.
Pagina: 1 ... 9 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)