Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 10:18
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=514549
Earlier today, two e-mails were sent to members of the Star Wars: The Old Republic community. These e-mails were sent to a larger group than intended, and have caused some confusion in the community. We can confirm that these e-mails were from EA and BioWare and apologize for any confusion they have caused. Please note that receiving these e-mails does not affect your chances to be invited to test the game. Thank you all for your understanding!
Ziet er naar uit dat er ergens iets mis is gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:22:
ik vind het ook raar paar mensen van me clan die 2 jaar van te voren hadden ingeschreven die hadden niks gekregen terwijl ik me 4 6 maanden gelden had inschrijven.
offtopic:
Please, komma's, punten, hoofdletters, grammatica, spelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:00:
[...]

Het is inderdaad makkelijk toe te voegen en niet zo belangrijk @ release.
Zover ik weet waren ze nog aan het experimenteren met allerlei methodes om rivaliteit aan te moedigen, maar griefen te ontmoedigen.
Rivaliteit ontwikkelen tussen spelers, clans of factions is een goede manier om PvP spelers jaren zoet te houden. Maar als een klein groepje mensen zonder leven alle andere spelers weg pesten dan is je spel voor die tijd al lang dood.
Ik heb eens op Reddit zitten lezen en in de laatste Q&A wordt aangegeven dat die Bounty Board puur wat 'quests' bevat voor het winnen van de warzones. Dus niet echt interessant.

Ik denk dat het lastig implementeren is, player bounties, vanwege het feit dat je flink de lore overhoop haalt als je iedere class op een npc/speler zou laten hunten. Het past met een uitzondering daargelaten gewoon niet bij de motieven van de classes. Volgens mij vindt Bioware dit wel belangrijk.

Ze moeten het dus sowieso goed verpakken. Vervolgens moeten ze nog een systeem implementeren zoals in SWG dat je ook daadwerkelijk op een andere speler gaat jagen. Oftewel, eerst pinpointen op een planeet, dan binnen een regio op een planeet. Ik denk dat dat nog best wel een systeem op zich is om te implementeren.

In beta zijn er schijnbaar wel suggesties voor gedaan, maar Bioware gaat dit toch op de lange baan schuiven. Ik denk dat ze andere game systems zoals een beter guild/social systeem op dit moment belangrijk vinden. (dit gaat iedereen aan en niet alleen pvpers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:22:
ik vind het ook raar paar mensen van me clan die 2 jaar van te voren hadden ingeschreven die hadden niks gekregen terwijl ik me 4 6 maanden gelden had inschrijven.
Niet dat ze rekening houden met de tijd, maar volgens mij is 46 maanden nog altijd langer dan 2 jaar...

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ps. gratz aan de mensen die een inv hebben gekregen, volgens mij is het een inv voor het doorlopende programma, dus niet puur een weekeinde, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 11:49
Probeer trouwens de survey te openen maar link is broken in survey mailtje... Iemand anders die de link wel kan openen?

een SR tweet over emailfoutje: 'We can't apologize enough for getting your hopes up. Sorry again. Those responsible will endure a thousand years in the Sarlacc Pit.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:29

ResuCigam

BOFH

qwaurck schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:08:
Probeer trouwens de survey te openen maar link is broken in survey mailtje... Iemand anders die de link wel kan openen?
Ik denk dat die link alleen te openen is als je een beta tester bent....

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
ResuCigam schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:19:
[...]

Ik denk dat die link alleen te openen is als je een beta tester bent....
Ik las vanochtend wat anders... mensen welke geen beta hadden hadden hem gewoon ingevuld. Wilde ik dus ook doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
qwaurck schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:21:
[...]

Ik las vanochtend wat anders... mensen welke geen beta hadden hadden hem gewoon ingevuld. Wilde ik dus ook doen :)
Ik zie niet in hoe dat nut zou hebben, constructief feedback geven is dan niet mogelijk, je hebt het immers niet gespeeld :)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
M-Opensource schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:24:
[...]

Ik zie niet in hoe dat nut zou hebben, constructief feedback geven is dan niet mogelijk, je hebt het immers niet gespeeld :)
Dan nog kan ik me mening uiten bij de overige opmerkingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses :(

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aliza, Dus uw broer heeft gewoon via origin de Beta client gedownload en die kan inloggen? Of heeft die wel een invite gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:42:
Hmm volgens mijn broer heeft hij geen emails gehad van EA of Bioware, maar hij is gewoon die client gaan downloaden van Origin en heeft net gespeeld... toch ook maar proberen als ik vanmiddag thuiskom.
Hier staat swtor in origin nog als "niet uitgebracht" :(

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
RocketKoen schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:59:
[...]

Hier staat swtor in origin nog als "niet uitgebracht" :(
Ik zie in Origin uberhaupt alleen maar de editites die te koop zijn... Niks over beta client...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zomg... sorry voor de verwarring en ik voel me best dom nu...

Bij navragen had hij het in plaats van sw:tor over dat domme schietspel BF3, maar hij had zich vergist tijdens het typen in MSN... de sukkel....

Sorry mensen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:12:
Zomg... sorry voor de verwarring en ik voel me best dom nu...

Bij navragen had hij het in plaats van sw:tor over dat domme schietspel BF3, maar hij had zich vergist tijdens het typen in MSN... de sukkel....

Sorry mensen :(
lol... ja dat is een open beta :+
M-Opensource schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:02:
[...]

Ik zie in Origin uberhaupt alleen maar de editites die te koop zijn... Niks over beta client...
ik heb em al gekocht, vandaar :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Level ranges planeten Republic/Empire

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WqhDM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien interessant om te lezen als je een roleplay char wil gaan maken die afwijkt van de standaard (light side Sith bijv.). Het is wellicht wat complex als je niet bekend bent met de Star Wars universe:

Sith & Empire, Republic & Jedi

In many ways, you have to seperate the term 'Sith' with the term 'Imperial' because in actuality, they mean very different things. In fact, the two ideologies are almost polar opposites.
The Sith believe in giving into your passions and doing what you want to do. If your strong enough to do it, you deserve to do it. If your not, your die and make way for someone else. That doesn't necessarily mean Evil, though. Some people genuinely enjoy helping others, and if you, as a Sith, say that helping people is the right thing to do, and your strong enough to back that up, then your actually still following the Sith code. Its a bit paradoxical though, since Sith believe in personal strength, and helping others undermines this idea.
When Revan went to war to save the Republic he wanted to help people, and he put what he wanted above the council's wishes. He acted like a Sith, despite doing what was morally right. This is why the Jedi are so reserved and stuck up. They are afraid of the idea of giving into what you want to do, even if those things are good. Of course, you could argue by making things like Love forbidden fruit, they are only encouraging rebellion, but that's a debate for another time.
The Empire, on the other hand, is different from Sith. The idea of the Empire is common people coming together to support each other and build something greater then themselves. Its a noble idea, but that means people who step out of line or can't keep up end up being grinded into the machine. You can think of that as evil, or you can think of it as pragmatic. Ultimately, the idea of serving others to create a stable society isn't inherently evil, in fact many would see it as good, the problem is the extremes the Empire goes to to achieve that goal.
Ironically, the Republic is much like the Sith. Individual senators bickering because they each have their own motivations. Most don't care about the Republic as a whole, only themselves or at best the people they represent.
So, a Good Imperial is very much what you described there. A Patriot, who believes in the idea of the empire and is willing to sacrifice himself for that idea. A Good Sith would be more like someone who says "Screw society, I'm doing what right. Try to stop me."
This brings us to an interesting Paradox. How can an Empire dedicated to people setting aside its personal wishes and conforming to an ideal be run by people who believe they are allowed to do whatever the hell they like, provided they have the strength to do it?
This paradox is an interesting thing to explore, but its important to remember terms like 'Sith' and 'Imperial' are just terms. Not everyone born into the Empire is the same.
Hier lees je meer: http://www.reddit.com/r/s...for_a_light_side_sith_if/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Die tekst mag wel even door een spellchecker heen. ><

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Grijze Vos schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:53:
Die tekst mag wel even door een spellchecker heen. ><
Het is dan ook geen artikel, dus be my guest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
@raffuhl jij hebt het geplaatst dus :P
Ontopic: jammer dat bioware zo een stom excuses mailtje stuurt na afloop:
'EMAIL ERROR

On September 29th, you received two emails regarding the Star Wars™: The Old Republic™ Game Testing Program. These emails were sent to you by mistake. This was due to an internal error and not the result of hacking or malware. Please be assured that no personal information was compromised. We are sorry for any confusion this may have caused. Please note that receipt of these e-mails does not affect your chances to be invited to test the game at a later date.

Between now and launch, we will be conducting additional large scale Beta Testing Weekends where we will be inviting more people than ever before. Additionally we will be releasing even more information about the game as we gear up for launch in December. If you haven't signed up for game testing yet, you can still do so at www.swtor.com/tester.
Thank you for your understanding,
The Star Wars: The Old Republic team.

Tja foutje ken gebeuren als ze nou gewoon de mensen naar wie het is gestuurd een beta invite geven... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moeten ze waarschijnlijk aan iedereen een beta geven en ik vermoed dat dat niet het idee is voor het moment. Wel tof dat ze toch wel de moeite doen om deze mails te verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die mail is naar onnoemelijk veel mensen uit gegaan. Omdat niet iedereen dagelijks op swtor.com of twitter staat, hebben ze per e-mail denk ik de officiële mededeling de deur uit gedaan. Ik vind het wel sympathiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Het is idd wel sympathiek en niet veel bedrijven sturen een sorry mailtje.
Nog 79 dagen ~11uur te gaan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Hier een zeer uitgebreid stukje crafting skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:54:
Aliza, Dus uw broer heeft gewoon via origin de Beta client gedownload en die kan inloggen? Of heeft die wel een invite gekregen?
op die mail staat logo daar klik je op dan open de site van swotor via daar download je spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het rare bij mij hadden ze ook per ongeluk gestuurd staat in dat ze gevens van me hebben :P.
ik nog steeds star wars beta spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry? snap niets van je post. Probeer het nogmaals, maar dan in het nederlands graag zou ik zeggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Volgens mij heeft hij een beta inv, en probeert hij aan Qlmax uit te leggen hoe je de installatie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omfg, ik krijg net een email met een beta-invite *O*. Van 7 oktober tot 10 oktober. Moet zeggen dat dit wel even mijn wtf-moment van de dag was, aangezien ik nog geen pre-order gedaan heb. Was dat uiteraard wel van plan, maar nog niet toegekomen. In any case, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Met Vhall, ook net een beta-invite gekregen die van 7 tot 10 oktober geld. Ben heel benieuwd want eigenlijk heb ik SW:TOR de laatste tijd niet zo gevolgd :$

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon er staat respond daar klik je op log je in je gewone swoter login accepteer je de uitnodiging.
dan krijg je een download daar de client log je weer in met zelfde. het is een download van 40gb.
dan kan je gewoon spelen.

voor de mensen die wel kunnen spelen mijn sith naam is ceza en jedi is hopefighter. ben lvl 14 en 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
You are confirmed for participation in the
the Game Testing Program.

weeh eens kijken of ik een pre-order ga doen of dat ik m toch links laat liggen, hoop op goeie gameplay (bugs mogen het is tenslote beta)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen met nivdia hebben last van een bug weet niet of dat geval nog is. ati is gelost je moet dan 11.9 downloaden. als je de game start voor het eerst of na update wacht ongeveer 10 20 min tot alles is geladen. anders loopt de game vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Ik ben ook al aan het downloaden, maar ik zag al gelijk iets wat me een beetje zorgen baart..

Op het beta forum staat een post, waarin min of meer staat, dat ze dit weekend gaan testen of de europeanen op een East-Coast server goed kunnen spelen. tussen de lijnen door lezend, zou dat kunnen betekenen dat er geen servers in Europa komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
5:00pm CDT is toch, als ik het goed heb, 11:00pm gmt+1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:35:
offtopic:
5:00pm CDT is toch, als ik het goed heb, 11:00pm gmt+1?
Op het forum staan de tijden ook in GMT.

Friday, October 7th at 5:00PM CDT (10:00PM GMT) and ends on Monday, October 10th at 11:59PM CDT (Tuesday, October 11th at 4:59AM GMT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
ActualFantasy schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:34:
Ik ben ook al aan het downloaden, maar ik zag al gelijk iets wat me een beetje zorgen baart..

Op het beta forum staat een post, waarin min of meer staat, dat ze dit weekend gaan testen of de europeanen op een East-Coast server goed kunnen spelen. tussen de lijnen door lezend, zou dat kunnen betekenen dat er geen servers in Europa komen.
100% zeker dat die wel komen, maak je geen zorgen. Ze komen in Ierland te staan!
Dat zou namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen diep ongelukkig maken ;)

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=507887

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
no00waa schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:36:
[...]

100% zeker dat die wel komen, maak je geen zorgen. Ze komen in Ierland te staan!
Dat zou namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen diep ongelukkig maken ;)

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=507887
Furthermore, please note that the servers for this weekend’s testing are located on the East Coast of the United States, so this may create some latency or performance issues when playing. We are using this test to help us assess how well you are able to play using these servers, and we appreciate your feedback with regards to lag or latency.

Er staat dus letterlijk dat ze deze test gebruiken om uit te vinden of dat voor europeanen speelbaar is.

[ Voor 6% gewijzigd door ActualFantasy op 04-10-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
ActualFantasy schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:37:
[...]

Furthermore, please note that the servers for this weekend’s testing are located on the East Coast of the United States, so this may create some latency or performance issues when playing. We are using this test to help us assess how well you are able to play using these servers, and we appreciate your feedback with regards to lag or latency
Ow je bedoeld met de beta? Ja dat zou inderdaad wel kunnen.. excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:36:
[...]

Friday, October 7th at 5:00PM CDT (10:00PM GMT) and ends on Monday, October 10th at 11:59PM CDT (Tuesday, October 11th at 4:59AM GMT).
Ok, thanks! Heb de fora nog niet bekeken, maar dat ga ik nu meteen even doen, terwijl ik wacht op de download!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
no00waa schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:37:
[...]

Ow je bedoeld met de beta? Ja dat zou inderdaad wel kunnen.. excuses.
Ja en nee. Ik had die link nog niet gelezen over ierland, maar zoals het hier staat, hoeft het niet alleen over de beta te gaan. Ze gaan gewoon kijken of het speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
ActualFantasy schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:39:
[...]

Ja en nee. Ik had die link nog niet gelezen over ierland, maar zoals het hier staat, hoeft het niet alleen over de beta te gaan. Ze gaan gewoon kijken of het speelbaar is.
Ja maar de europese servers komen er sowieso, de network infrastructure en roll-out die de regering daar gaat doorvoeren is namelijk al in een zeer ver gevorderd stadium (natuurlijk niet alleen voor SWTOR maar zeker wel mede voor). Heeft ze waarschijnlijk ook wel enkele miljoenen gekost.

Maar goed, lijkt me inderdaad handig om te weten of het mogelijk zou zijn om van US servers gebruik te maken. Zal wel iets te maken hebben met het feit dat sommige europeanen gewoon graag op US servers spelen? Alleen maar positief dat ze dat ook testen! + Ze kunnen zo ook gelijk wat meer load op de servers testen.

edit; LOL kost in totaal 223 miljoen dus :)

[ Voor 12% gewijzigd door no00waa op 04-10-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Zo, weekend leeggemaakt. Get ready to play!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Ik heb al antwoord ;)

--
Hey there.

Our current plan for launch is that anyone will be able to play on any server, regardless of where they are. EU players can play on US servers, and so on.

As such, we need to check and test to see how performance is on US servers when connected to by EU players. That's part of the reason for inviting EU folk to this weekend's test on the US East Coast servers.

We already have EU servers up and running, and there are a limited number of testers already on those servers. Those servers will absolutely be available at launch for anyone to play on.
--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Gefeliciteerd voor de mensen die dit weekend kunnen testen! Ben benieuwd hoeveel mensen er zijn uitgenodigd. :) Zelf helaas geen invite gehad, volgende keer beter. Zou het wel tof vinden om de game nog te kunnen spelen tijdens een beta testing weekend, maar het belangrijkste is dat de ontwikkeling voorspoedig verloopt en we sinds vorige week een releasedatum hebben. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Succes met het spelen van de beta, ik verwacht wel leuke filmpjes! :P
Helaas hier ook geen invite gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat me vrienden een beta krijgen alleen is niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:45

Voxalizer

Quicksilver Bullets

En dan net in dat ene weekend dat je met een paar vrienden een weekendje weg gaat krijg je een invite. I lol'd.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxalizer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:36:
En dan net in dat ene weekend dat je met een paar vrienden een weekendje weg gaat krijg je een invite. I lol'd.
Ik zou het graag voor je willen testen hoor :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen die een beta invite heeft.
zijn er mensen die sith gaan spelen? ik ben nu bij dromend kaas. ik zoek mensen waar mee ik samen kan spelen. stuur me een PM als je geinteereest bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik zal me eens wat verdiepen in de game en classes. Weinig gedaan eigenlijk :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes en enjoy aan alle beta tester!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hehe voor mij is het ook wat dubbelzijdig. Stinkjaloers dat er mensen een beta invite hebben gehad, maar ook het weekend weg, dus dan liever een invite voor volgend weekend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ook weer eens wat actiever worden op GoT.

Vroeger veel mmo's gespeeld waarvan als laatst WoW (goh wie niet?)

Volg Swtor al geruime tijd (volgens officiele forums al sinds 06/10/09) en zal nu dus dit topic ook wat actiever in de gaten houden en posten.

Heb nog geen beta invite gehad trouwens, Hopelijk komt dat nog een keer. En anders we hebben hem gepreordered dus de early access is ook welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Mijn enthousiasme was een beetje weg.. Vooral dat de filmpjes me niet echt kon boeien (wel de single player stukken).. Maar nu zit ik in de Beta en kan ik handson misschien nog veranderen.. Voor mij zijn de boss encounters erg belangrijk en is nog een beetje onderbelicht aangezien ik maar 1 echte boss encounter gezien heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor de mensen die in de beta zitten; Hoe groot is de download van de client eigenlijk ?

Had ergens gelezen dat het 27gb was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
inmiddels 30 gb. Maar een 2 tb harde schijf kost nog maar 60 euro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:42:
inmiddels 30 gb. Maar een 2 tb harde schijf kost nog maar 60 euro! :)
Uiteraard is de data geen probleem, Vroeg het me alleen af qua download tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
De betere vraag is kan je de installatie op een externe HDD gooien en spelen, net als games van Blizzard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Voor de duidelijkheid:

De mensen hierboven hebben verschillende Beta's
-doorlopende beta.
-weekend beta.

Als je een invite hebt gekregen, en je accepteerd deze, dan ben je "uitgesloten" voor de rest van de beta's.
Ik hoop zelf op een doorlopende, ik twijfel of ik de weekend versie zal accepteren.

En zorg dat je de NDA respecteerd, ik heb geen behoefte aan story spoilers ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneezzer schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:12:
Voor de duidelijkheid:

De mensen hierboven hebben verschillende Beta's
-doorlopende beta.
-weekend beta.

Als je een invite hebt gekregen, en je accepteerd deze, dan ben je "uitgesloten" voor de rest van de beta's.
Ik hoop zelf op een doorlopende, ik twijfel of ik de weekend versie zal accepteren.

En zorg dat je de NDA respecteerd, ik heb geen behoefte aan story spoilers ;-).
de weekend beta sluit je uit van andere weekend beta's. Is onafhankelijk van de doorlopende beta.

Dat, en de weekend beta is 20x zo groot.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die uitsluiting gaat volgens mij inderdaad op voor eerdere beta invite rondes. Als je in de vroege alpha/beta een invite hebt gehad, krijg je nu uberhaupt geen invites meer. Volgens mij heeft dat overigens niets te maken met of je de invite 'accepteert'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Waar halen jullie vandaan dat je niet meer geselecteerd kan worden voor een andere beta ?

Er staat in de mail dat als je deze test declined, je nog steeds wel in overige tests mee mag doen, en dat het geen invloed heeft op de kans om gekozen te worden voor een volgende test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja bij de weekend beta's is dat inderdaad zo.

Stephen Reid heeft begin September aangegeven dat eerdere invites gefilterd worden in toekomstige beta invites, omdat ze een zo breed mogelijk publiek aan willen spreken.

In 't kort, weekend beta's sluiten generieke deelname aan de beta niet uit.
Generieke deelname sluit toekomstige deelname aan andere vormen van beta wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
swtor/ dev tracker van 09-09:

StephenReid Algemeen -> Beta / Game Testing Weekends FAQ General Discussion -> Beta/Game Testing Weekends FAQ

Hello everyone.in response to some questions here I re-edited an answer and also added a couple of more Q&As in the original post. Here's the text that was affected:

I previously participated in Game Testing, but am no longer participating. Does that omit me from being re-selected, either for a Beta Testing Weekend, or Game Testing generally?
Currently, if you have previously been selected to test Star Wars: The Old Republic, you will normally not be re-selected for future testing.(This applies whether you were selected previously for an early Game Testing period that is now finished, a Beta Testing Weekend, or any other testing access, eg through a third-party research agency.) That may change closer to launch.

Why can't I get re-invited to Game Testing? I felt like I gave good feedback previously.
We appreciate every piece of feedback given by testers, whether previous or current, and continue to make changes to the game as a result.However, with an unprecedented level of interest in testing The Old Republic, we have chosen to get as many sets of 'fresh eyes' on the game as possible. We're aiming to get as wide a range of feedback from as many testers as we can before launch.

I am currently part of the Game Testing program, and my phase is about to end. Will I be re-invited?
Anyone currently part of the Game Testing program has access to the game until we decide otherwise. Periodically you may need to re-accept an invitation to testing, but this will be clearly indicated in the Testing Forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Wat hij zegt, klopt alleen al niet meer.

Er is namelijk een hele grote groep uitgenodigd voor dit testweekend, die ook in het vorige testweekend al uitgenodigd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Klopt, die staan ook vermeld op de devtracker als uitzondering op de regel.
Dat was omdat er daar veel niet of nauwelijks van konden inloggen.

Oftewel, het bovenstaande klopt nog altijd, slecht een uitzondering voor de 1020 groep (zoals ze het noemen).

[ Voor 28% gewijzigd door Sneezzer op 05-10-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ActualFantasy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:32:
Wat hij zegt, klopt alleen al niet meer.

Er is namelijk een hele grote groep uitgenodigd voor dit testweekend, die ook in het vorige testweekend al uitgenodigd waren.
Omdat die invites hopeloos zijn misgelopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:12:
Gefeliciteerd voor de mensen die dit weekend kunnen testen! Ben benieuwd hoeveel mensen er zijn uitgenodigd. :) Zelf helaas geen invite gehad, volgende keer beter. Zou het wel tof vinden om de game nog te kunnen spelen tijdens een beta testing weekend, maar het belangrijkste is dat de ontwikkeling voorspoedig verloopt en we sinds vorige week een releasedatum hebben. :)
Ik speel al 2 weken :D. Misschien krijg donderdag wel een beta invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip update je tester gevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Bedankt voor de tip! Heb het maar gedaan, weet niet of het helpt. Overigens zijn er zojuist weer enkele game testing en beta weekend #2 invites de deur uitgegaan, maar nog steeds geen uitnodiging gehad. Ook niet als ik naar de testpagina op de website surf. Tough luck, I guess. :-(

Ik weet dat de registratiedatum niet uitmaakt, maar het voelt toch een beetje zuur om als ID #525 geen invite te krijgen waar mensen die pas in de afgelopen weken geïnteresseerd zijn geraakt in de game, nu al kunnen spelen..

[ Voor 20% gewijzigd door WickedWizard op 06-10-2011 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
Hoe weet je of je Weekend of doorlopend hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Staat iets van in het mailtje, you have been invited for beta weekends of you have been invited for beta...
Trouwens moeten we niet eens een nieuwe poll beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
CaptainCharisma schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 01:21:
[...]
Ik weet dat de registratiedatum niet uitmaakt, maar het voelt toch een beetje zuur om als ID #525 geen invite te krijgen waar mensen die pas in de afgelopen weken geïnteresseerd zijn geraakt in de game, nu al kunnen spelen..
Ik begrijp je volkomen. Ik word daar ook een beetje ambetant van. Zeker als je reacties leest in de trant van "ik heb een beta invite voor SW:TOR gekregen. Ik wist zelfs niet meer dat ik me opgegeven had als beta tester. Ik zal wel eens kijken of het spel iets is als ik eens vijf minuten tijd heb."

Zo'n reacties lees ik nu hier en daar op verschillende gamesites. Als iemand die zich op dag één geregistreerd heeft op de site van SW:TOR (oktober 2008) en sinds 2008 actief de game volgt, is het heel zuur om te lezen dat eigenlijk zo'n ongeïnteresseerde spelers in het spel een beta invite krijgen en anderen niet.

Maar jah, dat is nu eenmaal het systeem.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
qwaurck schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 04:13:
Staat iets van in het mailtje, you have been invited for beta weekends of you have been invited for beta...
Trouwens moeten we niet eens een nieuwe poll beginnen...
Mooi dan zit ik in de volle BETA want ik zie nergesn Weekend staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
DarthDavy schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:36:
[...]

Ik begrijp je volkomen. Ik word daar ook een beetje ambetant van. Zeker als je reacties leest in de trant van "ik heb een beta invite voor SW:TOR gekregen. Ik wist zelfs niet meer dat ik me opgegeven had als beta tester. Ik zal wel eens kijken of het spel iets is als ik eens vijf minuten tijd heb."

Zo'n reacties lees ik nu hier en daar op verschillende gamesites. Als iemand die zich op dag één geregistreerd heeft op de site van SW:TOR (oktober 2008) en sinds 2008 actief de game volgt, is het heel zuur om te lezen dat eigenlijk zo'n ongeïnteresseerde spelers in het spel een beta invite krijgen en anderen niet.

Maar jah, dat is nu eenmaal het systeem.
Ik heb hetzelfde.... al sinds jan-2009 geregistreerd.
Maar ach, de karakters kun je niet houden bij launch en in elk geval blijft de game nieuw voor je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch zou ik wel een beta invite lusten ;)

Toch om even de look en feel te voelen van de game voor die uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Sneezzer schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:21:
[...]

Maar ach, de karakters kun je niet houden bij launch en in elk geval blijft de game nieuw voor je :D
Dat is maar een doekje tegen het bloeden. -O-

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hier alweer bijna 3 jaar geleden 4 accounts aangemaakt en tot heden nog geen beta mogen ontvangen. ik zou graag eerder in het spel rond kijken maar gelukkig is de official release snel nabij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:43:
Zelfde hier alweer bijna 3 jaar geleden 4 accounts aangemaakt en tot heden nog geen beta mogen ontvangen. ik zou graag eerder in het spel rond kijken maar gelukkig is de official release snel nabij
Volgens mij is het al 20x eerder gezegd, de duur van inschrijving heeft niks te maken met de beta-invites. Die invites gaan random... Dus ik zou zeggen, deal with it :p

[ Voor 3% gewijzigd door M-Opensource op 06-10-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Hier ook een 08-er ;) Helaas nog geen invite. Ik las wel een verhaal op reddit van iemand die 54 accounts had aangemaakt en zo aan 2 beta invites kwam :/ Ik heb de game al wel op gamescom kunnen spelen maar een beta account om toch alvast mijn steentje bij te dragen dit wel een goede mmo te maken zou niet verkeerd zijn.

In elk geval wel positief dat de EU beta invites nu echt beginnen te lopen. Zie steeds meer berichtjes van NL/BE-ers die ook in de beta geraken.

[ Voor 18% gewijzigd door Stealth2000 op 06-10-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, het duurt nog maar even toch. De boel is al betaald/besteld. Als iemand echt zoveel moeite wil doen om 52 accounts aan te maken dan gun ik het hem wel :p . Het zou leuk zijn, maar voor mij niet essentieel.

Waar kan je je ID ergens zien op die site? Zit er al wel vanaf 21 oktober, ben wel benieuwd wat mijn # is :) .

*edit* Gevonden in de url, 163

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-Opensource schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:13:
[...]

Volgens mij is het al 20x eerder gezegd, de duur van inschrijving heeft niks te maken met de beta-invites. Die invites gaan random... Dus ik zou zeggen, deal with it :p
Voordat je interresant gaat doen zou ik de mijn post eens lezen. Ik geef alleen aan dat ik 4 accounts hebt en in de afgelopen 3 jaar geen invite hebt gehad. Ik zeg niets over het feit dat ik meer recht zou moeten hebben dan een nieuwer account 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Hier iemand die zich in 09 heeft aangemeld op de ToR website, het wel sinds het begin volgde maar nooit de moeite had genomen om zich te registreren, tot 09 dan.
Yep het is totally random. Yep wel frustrerend dat je van sommigen hoort dat ze niet 'echt' gaan spelen :P Niet alleen hier hoor ook op andere forums.

We hebben licht aan het eind van de tunnel dat moet wel gezegd worden! :D
Nog maar 76 dagen en 8 ~8uurtjes!

[ Voor 5% gewijzigd door qwaurck op 06-10-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik denk dat je met 09 september bedoeld? Ik bedoelde eigenlijk meer het jaar 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Ik denk dat hij ook 2009 bedoelde, maar goed. Wat doet het ertoe, iedereen maakt evenveel kans. :) Morgen een nieuwe update, zal wel weer een Fan Friday zijn. Denk overigens niet dat er elk weekend een Beta Testing Weekend komt, dus dat wordt minimaal weer twee weken wachten vrees ik.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik zou me sowieso niet zo'n zorgen maken, er komt echt wel iets wat lijkt op een open beta. Ik denk dat de kans als je ingeschreven staat op de site nihil is dat je niet kan spelen voor launch.

Dat gezegd hebbende ben ik blij dat ik al even heb kunnen kijken ;)

(shameless plug)
Zoek nog leden voor de guild trouwens!
(einde shameless plug)

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Liasis schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:01:
(shameless plug)
Zoek nog leden voor de guild trouwens!
(einde shameless plug)

Hey Orphis, Shogun van Synergy hier! Succes met recruiten.

Is het een idee om een lijstje guilds waar tweakers in zitten op te nemen in het starttopic? Op die manier kan je evt. ook makkelijker een geschikte guild vinden waar gelijkgestemden in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
Stealth2000 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:46:
[...]

Is het een idee om een lijstje guilds waar tweakers in zitten op te nemen in het starttopic? Op die manier kan je evt. ook makkelijker een geschikte guild vinden waar gelijkgestemden in zitten.
Hey Stealth! even offtopic, maar ik heb me bij jullie guild aangemeld via de SWTOR guild functie echter nog niet echt iets op terug gehad. MOET ik me ook op het forum aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Yup, ik accepteer pas een aanmelding op swtor.com als je op het forum een aanmeldtopic hebt geopend. Zie join template hier: http://oldrepublic.nl/forums/lid-worden-van-synergy.35/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ah never mind, Empire guild. Okay
ActualFantasy schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:36:
[...]

Dus dat is 10:00 in de ochtend Nederlandse tijd?

[ Voor 164% gewijzigd door MrVegeta op 07-10-2011 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
MrVegeta schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 00:23:
Ah never mind, Empire guild. Okay

[...]

Dus dat is 10:00 in de ochtend Nederlandse tijd?
Ehm, nee. 4:59AM GMT is 5:59 's ochtends Nederlandse tijd. ;)

edit: Bedoel je de begintijd? Die is 's avonds om 23:00 Nederlandse tijd!

[ Voor 12% gewijzigd door WickedWizard op 07-10-2011 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik bedoel inderdaad de begin tijd maar dat is dus vrijdag 23:00 tot dinsdag ochtend 06:00? Jammer dat die morgen (vrijdag) niet eerder open gaat. Had gehoopt in de middag al wat te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
[...]

Orphis?! Echt he!

Ik vind het wel een goed idee, maar ik weet niet of mensen er hier op zitten te wachten. Misschien een apart topic, hoewel dat ook niet heel gangbaar is he? Hoeveel mensen gaan nu van het weekend spelen?

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Bemerk de laatste tijd op de Duitse versie van de SW:ToR website terecht komen, heb er net een post over geplaatst.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=9722400

[ Voor 0% gewijzigd door Mathizsias op 07-10-2011 09:10 . Reden: spelling ftw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Friday update:
Companion characters update Deel 2.
Choose youre side: Jedi Knight vs Bounty Hunter

Raar dat je op de duitse site terecht komt. Ik kom gewoon op de engelse site terecht.

[ Voor 15% gewijzigd door qwaurck op 07-10-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qwaurck schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:10:
Friday update:
Companion characters update Deel 2.
Choose youre side: Jedi Knight vs Bounty Hunter

Raar dat je op de duitse site terecht komt. Ik kom gewoon op de engelse site terecht.
Grappig filmpje, Vooral het stuk dat je echt ingame het gevecht zag met de UI etc.

Begin er toch wel steeds meer en meer zin in te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Hm ik dacht dat de weekend beta vanaf 23;00 van start zou...
Welcome to the Game Testing Weekend. This phase of testing begins on Friday, October 7th at 5:00PM CDT Austin Time (Friday, October 7th at 23:00, Saturday, October 8th at 12:00AM Paris/Berlin time) and ends on Monday, October 10th at 11:59PM CDT (Tuesday, October 11th at 5:59AM London, 6:59AM Paris/Berlin time). Please remember to read the sticky notes on all forums. We are looking forward to your feedback and participation. Happy testing!
Dus dat is morgen (zaterdag) ochtend van 12:00 tot dinsdag ochtend 06:00?

[ Voor 82% gewijzigd door MrVegeta op 07-10-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

[...]

Mijn guild wel ga-allied aan de jouwe.

Leap of Faith - http://www.swtor.com/guilds/220056/leap-faith

Voornamelijk een groep RL-friends, applicants welcome however! :)
Pagina: 1 ... 8 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)