Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:18:
Als ik nu via origin bestel. Zit er dan een kans in dat ik morgen ook kan spelen?:P
Vandaag zelfs nog wel... do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Zucht, balen, nog geen invite, maar blijkbaar ook probleem met forum account van het spel.
Kan gewoon geen enkele post maken of ergens op replyen.

XXXXXX, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovenstaande heb ik ook last van idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:31:
Zucht, balen, nog geen invite, maar blijkbaar ook probleem met forum account van het spel.

XXXXXX, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
het gebeurt wel eens dat je zonder invite kan inloggen.
Er zijn meerdere mensen die ik ken die inlogde aan de hand van hun datum maar geen mail hadden

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

bangkirai schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:31:

Ik heb hetzelfde probleem...
22-11 geregistreerd, natuurlijk vergeten te redeemen, dus dat gisteren gedaan. Maar nog steeds geen invite.

Maar bovenstaande probleem heb ik min of meer al sinds het begin last van. In ieder geval kan ik 'show all posts by funkytrip' niet uitvoeren. Terwijl ik toch kan herinneren een paar posts te hebben gemaakt. Nu kan dat dus ook niet meer.

Hehe, erg vervelend als je in het probleemgevallengroepje terechtkomt terwijl anderen al lang en breed zitten te genieten. Bij wow gelukkig geen last van gehad.

[ Voor 27% gewijzigd door FunkyTrip op 16-12-2011 19:42 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel is erg dik tot nu toe, beter dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:07

LazySod

Scumbag with a mission

Invite voor het account van de kleine is ook binnen (digital pre-order op 13-12). Allebei via Origin gekocht, heb van geen van twee de "echte" code al ontvangen. De Origin client zelf zegt nog steeds dat het spel nog niet gereleased is.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt inderdaad dat heb ik ook, afwachten op mail en hopen dat we niets over het hoofd hebben gezien /;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Nogmaals: via Rockjaw: "Origin is sending the codes. Be patient, it'll arrive."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
Nou, mij C.E. gaat retour naar Bol.com.. Kreeg de statue als volgt geleverd:

Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/AgzlLfYCAAECmMn.jpg

:'(

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan nog door, ik hoop dat 15/12 erin komt!

Haha, mooi picasso standbeeld.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:07

LazySod

Scumbag with a mission

Wooooo... 1000ste in de queue op Red Eclipse. Dat gaat nog even duren

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amg, net besteld via origin. Maar geen mail gekregen, daarnaast staat er ook niks bij bestelgeschiedenis...xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld kababra, duurt ongeveer een uur voordat je een bericht van origin krijgt en alles wordt bijgwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Mooi, nog maar even naar de winkel voor wat biertjes, want een tremor in de force verteld mij dat we zo kunnen beginnen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al helemaal loaded for 3 dagen non stop hehehe... die foto is een beetje anti climax.. ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Wel ff tip voor mensen.

Probeer gelijk in begin te teamen met mensen, als je namelijk als team meeluisterd naar mission filmpjes, krijg je social puntjes. Kun je weer vage social gear voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
RevellNL schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:56:

[afbeelding]

Omg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:17

The Chosen One

Zie signature!

Iemand ingame zei dat als je hetzelfde item vaker Reverse Engineered je andere recipies kon krijgen. I.p.v. 1 dezelfde dus. Klopt dit? Heb zelf maar 1tje gekregen nog en wil niet teveel verspillen.

Moet nu even kabels verwisselen... internetgedoe. :'(

[ Voor 12% gewijzigd door The Chosen One op 16-12-2011 20:06 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutotadeu3
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01-2021
Ben benieuwd spelen er ook vrouwen SWTOR?
Of zijn het alleen mannen op de forum:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14-12 hier en ik heb mail, your saga begins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Ook 14-12 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

RevellNL schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:56:

[afbeelding]

Haha no way...dat is wel heel erg zout zeg. Eén of andere mongool die toch niet spelen mocht spelen van z'n mammie en z'n beeldje gelijk maar heeft onthoofd ofzo. Balen voor je :(

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

pff ik ben er klaar mee zo. Lekker een avondje om te spelen. 45 min in de rij. Na 45 min spelen een dc...sta je weer in de rij! bah Meer dan een uur wachttijd nu :(

Daar mogen ze wel eens wat aan doen. Bij dc weer meteen in kunnen loggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwinus schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:11:
pff ik ben er klaar mee zo. Lekker een avondje om te spelen. 45 min in de rij. Na 45 min spelen een dc...sta je weer in de rij! bah Meer dan een uur wachttijd nu :(

Daar mogen ze wel eens wat aan doen. Bij dc weer meteen in kunnen loggen
gewoon mensen laten crashen zodat de queue voor de rest korter wordt :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
15-12 en daaaar gaan we!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15-12, heb er zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46
Hm ik zit in twijfel. Ik heb slicing, scavanging en armstech als professions voor mijn Smuggler maar ik vraag me af wat ik er precies kan verwachten. Zonder underworld trading krijg ik niet de materialen om de geadvanceerde craft items te maken tenzij ik ze kan kopen via TGN maar ik weet niet of dat wat gaat lukken.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met erin zitten bedoel ik plaats nummer 1032 in queue voor the Red Eclipse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:16:
En met erin zitten bedoel ik plaats nummer 1032 in queue voor the Red Eclipse.
ik ben nummer 312
al 10 minuten ofzo d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Star Wars CE van bol.com is binnen! Op 30-11-2011 besteld.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er geen server forums zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:31
Hoe zit het overigens met de game key zelf die je van EA/origin moet krijgen. Heb vanmiddag de game "pre-ordered" en heb wel die key gekregen, maar de game key zelf nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
FouT schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:21:
Hoe zit het overigens met de game key zelf die je van EA/origin moet krijgen. Heb vanmiddag de game "pre-ordered" en heb wel die key gekregen, maar de game key zelf nog niet.
die had je al vanaf 15.00 uur moeten krijgen dacht ik

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Nee, die komt nog...

Welke server gaat men? Geen zin in Red Eclipse, een week queuen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waele schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:27:
Nee, die komt nog...

Welke server gaat men? Geen zin in Red Eclipse, een week queuen ;)
kijk eens daar V

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Ik snap je, maar je leest mijn post niet.

edit: sorry, scepter zit je, ik zie t nu.

[ Voor 35% gewijzigd door Waele op 16-12-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
vroeg die niet :P

IPV red Eclipse.

waar gaat men een Alt maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Ienni1983 op 16-12-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er staan er 2.
als er 1 afvalt, blijft er 1 over he :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Mooi, ik ga op Kellian Jarro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
RocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:30:
er staan er 2.
als er 1 afvalt, blijft er 1 over he :+
niet als hij pve wilt doen ipv pvp.

dan blijven er 0 over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nondeknetter zeg, die queue op Red Eclipse is afrgijselijk op het moment, maar ik heb echt geen zin om op een andere server te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wow. 2/3 van de servers heeft nu een queue....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
tsja, dat viel te verwachten natuurlijk. Ik heb nog geen enkele MMO "launch" meegemaakt waar het anders was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ach ja, maar ff dural's journal lezen met de soundstrack op de achtergrond :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
  • Laatst online: 29-04 15:18
i am in ... 15-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik ben ook binnen :D Maar moet wel eerst de hele avond naar een verjaardag, dus morgenochtend lekker vroeg de wekker zetten en de hele dag spelen :D Volgens origin 9 december volgens SWTOR.com acccount 15 december. Als god me morgen ook goed gezind is kan ik dan misschien ook nog een postbode op de stoep verwachten met een CE in zijn handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45
Iemand nog een EA voor me over ? ;(

IdieAloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo kwartiertje geleden in de Que gegaan maar weer, nummer 1040, nu nog maar 700 ...

pff mooi dat dat tijdelijk gaat zijn anders ... anders ... ga ik een hoop moeten wachten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:53:
Zo kwartiertje geleden in de Que gegaan maar weer, nummer 1040, nu nog maar 700 ...

pff mooi dat dat tijdelijk gaat zijn anders ... anders ... ga ik een hoop moeten wachten ..
star wars op comedy central ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:53:

het lijkt snel te gaan geloof me ik ben ook bij 1040 begonnen en sta nu al een redelijk tijdje te wachten met nog 76 te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nogmaals over queue. Ff copypaste van ander forum;

Gewoon niet laten wegjagen door de queue, die vermindert vanzelf met de dagen.
Iedereen wilt nu gelijk inloggen en lang spelen, vooral level 10+ worden natuurlijk.
En enkele mensen stoppen toch met spelen op de 20e, andere gaan minder spelen en sommige stoppen na een maandje.

En je kunt beter een (over)volle server kiezen dan heb je ook in de toekomst genoeg mensen en geen halve server of zo.
Dus je moet gewoon kiezen voor een goede server, veel Nederlanders en/of een goede guild waarmee je jaren plezier hebt en enkele dagen/weken ongemak (voornamelijk 's avonds dan) of je moet echt per direct constant kunnen spelen.

RoT for life. :>

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:00:
Nogmaals over queue. Ff copypaste van ander forum;

Gewoon niet laten wegjagen door de queue, die vermindert vanzelf met de dagen.
Iedereen wilt nu gelijk inloggen en lang spelen, vooral level 10+ worden natuurlijk.
En enkele mensen stoppen toch met spelen op de 20e, andere gaan minder spelen en sommige stoppen na een maandje.

En je kunt beter een (over)volle server kiezen dan heb je ook in de toekomst genoeg mensen en geen halve server of zo.
Dus je moet gewoon kiezen voor een goede server, veel Nederlanders en/of een goede guild waarmee je jaren plezier hebt en enkele dagen/weken ongemak (voornamelijk 's avonds dan) of je moet echt per direct constant kunnen spelen.

RoT ftw. :>
Klopt maar het is toch wel vervelend als je lekker binnen bent en van het vrouwtje met haar en er zus mee uit eten moet en vervolgens dik 2 uur in de wacht staat d-;

Maar we doen het ergens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, op de korte termijn is het vervelend al die queues, maar op de lange termijn ben je er wel vrijwel zeker van dat je server niet volgende maand uitgestorven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Wat is eigenlijk de tijd tussen in-game en log out naar character screen, en dan vervolgens disconnect?
Iemand hier een keer gecheckt? Dan kun je van te voren inloggen voor je ergens heen gaat of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

15-12 en nog steeds niet binnen... maar 't was ook erg laat de 15e... hopen over een uurtje :Y
RP PvE natuurlijk....Smuggler

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Grijns, dan begin ik wel opnieuw over zoveel dagen.

Dacht eerst ook ik wacht wel op que, maar na 1/2 uurtje wachten, kon ik de berekening wel maken, dat ik dan pas over 3 uur kon spelen.......Die que wachttijden kloppen namelijk voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Je kunt ook even een sith gastje aanmaken en dan over enkele dagen een Republic gast maken op Red Ecplise. of andersom. Ofc kunnen ze op beide servers maar je snapt het idee wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuja die queue, ik doe gewoon iets anders terwijl ik erin sta. Het is trouwens ook vrijdagavond, kortbij de feestdage, zwaar weer.... net voor de launch, ik denk niet dat er drukkere dagen zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:56:
[...]

het lijkt snel te gaan geloof me ik ben ook bij 1040 begonnen en sta nu al een redelijk tijdje te wachten met nog 76 te gaan
600 nu, schiet niet echt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Voor de mensen die zo gaan beginnen: Sithari kan je zo -zonder queue- naar binnen (hoop dat het straks ook nog zo is). Overigens blijken mijn bekenden op een andere server te zitten dan ik had gedacht.....kan ik alsnog 1-2uur in de queue 8)7

edit:
Trouwens over de extra pre-order code die ik, net zoals sommige andere mensen ook dubbel van Wehkamp heb ontvangen....er word mij verzocht (nadat ik zelf de dubbele ontvangst via e-mail heb gemeld) de extra pre-order terug te sturen, maar deze moet dan wel aan de retourvoorwaarden voldoen 8)7 . Ja hallo....je mag blij zijn dat ik het meld en bereid ben om 'm terug te sturen :P. A fijn.....morgen terugsturen, maandag hebben ze 'm binnen en hebben ze er geen fuck meer aan zoals ik al had aangeduid in m'n e-mail (beperkte gebruiksdatum)

[ Voor 52% gewijzigd door temp00 op 16-12-2011 21:17 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
The moment we've all been waiting for is finally here. Early Game Access* has started, and you can now begin your adventure :D

16-12 btw (vanmiddag rond half 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Laatst online: 18-02 07:51
Zojuist nog een preorder ingevuld op een ander account en inmiddels al de EA mail binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:38
Ligt de game al ergens in de winkel? Ik vind 55euro voor een digitale editie een beetje duur als de game voor 40euro in de winkel ligt namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12
Wat een bullshit: de gefaseerde toegang naar de servers was om iedereen de beste game experience te geven.

Wel: ik heb nu al drie dagen EGA en ik heb ongeveer 2 uurtjes kunnen spelen. Voor de rest heb ik een queue schermpje zitten staren.

En op andere uren dat het minder druk is spelen gaat niet voor mij: werk en gezin weet je wel. gaat nog altijd voor.

Ze moeten er maar meer servers bijzetten en als ze leeglopen dan later mergen. Het is toch maar gewoon een theme park MMORPG, dus servers mergen merk je eignelijk niets van. Noem desnoods één server Red en de ander Eclipse en voeg ze later samen naar Red Eclipse. Problem solved!

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik het ergste aan die queue vind is dat mensen met een slecht internet gewoon hele tijden erin staan. Na 20min binnen: disconnect! Ja lekker, weer 20min wachten :p

Zeker met dit weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is tot nu toe wel tof. Jammer dat mijn PC het wat zwaarder heeft met het weergeven ervan - ik moet echt alles naar beneden zetten - maar nog steeds ziet het er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Origin zou vandaag toch de keys versturen? Heeft iemand er al 1 binnen gekregen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels pre-order key binnen gekregen.
Weet iemand of je ook via andere mirrors kunt download ipv de launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
Waarom zou je dat willen, de launcher haalde de game bij mij binnen met bijna mn volledige 40mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm heb hier een 60 mb verbinding, maar download snelheid is rond de 200kb/s XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
Dan hebben ze het blijkbaar nogal drukker gekregen de afgelopen uren, mijn download was vanmiddag rond een uur of 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeroel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-02-2022

snakeroel

psn: Snakeroel

heb hetzelfde probleem 400kb/s

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
1233 in queue op the red eclipse, buuhuu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Dan ben je 2 uur verder, succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Mensen gaan zo slapen dus komt wel goed. :+
Moest er ook uit net... stomme kabel... nog steeds 10mbps lan verbinding ermee ... (nu 2e kabel met 100 weer).

1000!

[ Voor 58% gewijzigd door The Chosen One op 16-12-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Laatst online: 21:11

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik vraag me serieus af wat er mis is met de rekenmachine van bioware. Deze ques zijn echt een geval van compleet verkeerd inschatten. Zou het komen omdat heel veel europeanen de pre-order bij amazon hebben geplaatst en dus als us geteld zijn?

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Je kunt nog zoveel servers neerzetten er zal altijd een bepaalde groep naar een bepaalde server gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danfoss schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:44:
Ik vraag me serieus af wat er mis is met de rekenmachine van bioware. Deze ques zijn echt een geval van compleet verkeerd inschatten. Zou het komen omdat heel veel europeanen de pre-order bij amazon hebben geplaatst en dus als us geteld zijn?
omdat iedereen de hele week zit te zeiken dat ze sneller early acces willen.
en dan als ze het krijgen zeiken dat andere mensen het ook hebben :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venir
  • Laatst online: 24-08 15:18
Is er maintenance op dit moment? Zie geen servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Patience, young acolyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venir schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:50:
Is er maintenance op dit moment? Zie geen servers...
Nee hoor dikke queue's

nog 315 hier ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we van dit moment moeten genieten. Want vanaf dinsdag zullen wepas écht drukte en wachtrijen gaan meemaken :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
het lijkt wel sneller te gaan met de queues nu trouwens, bedtijd voor sommige mensen blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Waele schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:51:
Patience, young acolyte. padawan
There fixed it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Laatst online: 21:11

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik zit al sinds vanmiddag 3 uur ingame (toen al que van 15 minuten!) en nu begin ik wat grafische glitches te krijgen.
Iemand dat al gehad? Mijn companion portret vertoont inverted kleuren en net kon ik 1 gebouw niet eens binnen omdat als ik binnen stond het hele gebouw verdween. Lijkt net of de game een restart nodig heeft ofzo.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockjaw Stephen Reid
@Alris We're monitoring that server closely; we've already raised its cap and will do again at some point.

Doe maar snel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Thread niet gevolgd, maar welke tweakers.net guilds zitten er op Red Eclipse? kheb misschien wel zin in een invite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ah ze hebben ook caps op de servers zoals bij WoW toen. Interesting.
Komt prima in orde dus. :)

[ Voor 17% gewijzigd door The Chosen One op 16-12-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
Geld ook voor mij als ik eenmaal ingelogged ben, met wie kunnen we contact opnemen? (wel empire natuurlijk :P)

[ Voor 55% gewijzigd door FouT op 16-12-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venir
  • Laatst online: 24-08 15:18
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:53:
[...]

Nee hoor dikke queue's

nog 315 hier ..
Als ik hem opstart krijg ik de lijst (waar normaal de servers staan) en die is bij mij helemaal leeg. Zowel Amerikaanse als Europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FouT schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:01:
Geld ook voor mij als ik eenmaal ingelogged ben, met wie kunnen we contact opnemen? (wel empire natuurlijk :P)
Als je ingame ben whisper bobiefatt dan maar dan vertel ik je wie er online is.
Als je The Red Eclpise bedoelt tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:07:
[...]

Als je ingame ben whisper bobiefatt dan maar dan vertel ik je wie er online is.
Als je The Red Eclpise bedoelt tenminste.
Hah jij bent dat dus :). Blijft een geweldige naam :D

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nefiorim schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:12:
[...]

Hah jij bent dat dus :). Blijft een geweldige naam :D
De beste ideeën ontstaan als je een biertje op heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:13:
[...]

De beste ideeën ontstaan als je een biertje op heb :)
Dat ging over Red Eclipse inderdaad, en je hebt groot gelijk met je biertje, ik zal maar vast eens beginnen iets origineels te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Meh, ik zit aan de republic kant... wie mag ik daar een /w sturen? :P

Ik zag daar iemand in een "Republic of Tweakers" guild rondlopen?

[ Voor 33% gewijzigd door Phoenix_the_II op 16-12-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Vind het wel vreemd. Veel tijd en energie gestoken in de pre-orders. Dan zou je verwachten dat ze weten hoeveel mensen het spel zullen spelen bij de start. Hoe kan er toch een queue zijn? Tenzij ze bewust ervoor kiezen.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniak schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:22:
Vind het wel vreemd. Veel tijd en energie gestoken in de pre-orders. Dan zou je verwachten dat ze weten hoeveel mensen het spel zullen spelen bij de start. Hoe kan er toch een queue zijn? Tenzij ze bewust ervoor kiezen.. :F
Ik denk dat ze precies genoeg servers hebben momenteel.
Ze hopen dat de boel zich een beetje uitsmeert.
Stephen Reid zei al op twitter dat er servers bijkomen en straks de capaciteit nog omhoog gaat.
Ze houden de capaciteit dus bewust wat lager denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

WoW had volgens mij 2/3X zulke lange queues. En al is er een lege server sommige mensen gaan toch voor volle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
The Chosen One schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:29:
WoW had volgens mij 2/3X zulke lange queues. En al is er een lege server sommige mensen gaan toch voor volle.
Nee.. WoW had dezelfde queues. Maar ik dacht dat ze bij deze MMO niet dezelfde fout zouden maken als de andere MMO's... en hier zijn we nu, met queues..
Pagina: 1 ... 69 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)