Acties:
  • 0 Henk 'm!
doh..
spoiler:
Heb ik eerder zo'n sletje geromanced. Nu komt ze me stalken...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Ewivis schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:12:
Nets0249 moest je nou mayo of mosterd? :9
Was lekker! Thanks! :P

Voor de liefhebber heb ik ook nog een EA-code over. Ben over ongeveer een half uur thuis, dus een liefhebber kan even een DM droppen. Eerste die komt heeft 'm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
RocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:49:
doh..
spoiler:
xD

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:49:
doh..
spoiler:
Is dit weer zo'n momentje dat npcs toch weer op je verhaal keuzes reageren later in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
Mooi, volgende wave please! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
vast wel :P

[ Voor 4% gewijzigd door Xenophoben op 16-12-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
het is het wachten waard >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

[bounty hunter mode]Ik kan dat probleem wel voor je oplossen hoor, 5.000 credits en niemand weet er van. *twirl guns* [/bounty hunter mode]

Ik heb nog niet ingame de fps meter aangezet, maar heb nog geen lag/fps drops meegemaakt volgens mij.

@ post een paar pagina's terug:
Ik heb WoW sinds beta US gespeeld (wel een paar keer tussendoor gestopt). Het is veel van hetzelfde, dat wel. Maar er zijn wel key verschillen; 1. keuzes in gesprekken 2. muziek 3. je eigen spaceship! (:P)
Ook kan ik zeggen dat als je laat bent ingestroomd in WoW, je het een kans moet geven. Waarom? Juist die eerste maanden zijn erg leuk. Iedereen is nog 'noob' en nog zoekende. Er zijn nog geen DPS meters, geen grote guides die alles uitstippelen, dus je bent op jezelf (en je online vrienden) aangewezen.
Ook crafting is echt veel leuker. Je zit niet te powerlevelen naar max skill, je kijkt alle nieuwe dingen na en elk recipe probeer je.

Mijn beste herinneren in 7 jaar WoW zijn die van de eerste keer levelen naar 60, van de eerste keer de dungeons doen en de allereerste raidkill (en Ragnaros kill, dat was de eindbaas van de eerste raid (operation dus in SW)).

Al speel je maar voor 3 maanden (game + 1 time card) dan heb je waarschijnlijk een fantastische experience naar level 50 en heb je ook wat endgame gezien. Voor het geld wat dat kost (40 euro game, 30 euro timecard?) is 3 maanden fun best een redelijke deal (1x goed stappen kost evenveel).

Je moet wel echt van de setting houden, anders moet je er niet aan beginnen. Je gaat niet ineens als je scifi niet leuk vind maar MMO's wel, van Star Wars houden ofzo.

edit; spelling (vast nog wat vergeten)

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
I find your lack of wave.. disturbing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Waele schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:08:
I find your lack of wave.. disturbing.
I feel a disturbance in the force

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I have a bad feeling about this....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:03:
[...]

Is dit weer zo'n momentje dat npcs toch weer op je verhaal keuzes reageren later in de game?
yup
spoiler:
ik kon kiezen. Zeggen dat het te gevaarlijk is voor om een relatie te hebben (light). Zeggen dat ze niks voor me betekent en dat ik alleen wilde neuken (dark) en dr vermoorden (heel dark).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Xenophoben schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:10:
[...]

I feel a disturbance in the force
A feeling I have not felt since... *walks away*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
RocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:10:
[...]

yup
spoiler:
ik kon kiezen. Zeggen dat het te gevaarlijk is voor om een relatie te hebben (light). Zeggen dat ze niks voor me betekent en dat ik alleen wilde neuken (dark) en dr vermoorden (heel dark).
je spoiler werkt niet
*edit nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit man, ik dacht dat ik niet meer gehyped kon worden voor releases, maar ik zit ongeduldig reddit te f5en :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartant
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-03 12:37
Hopenlijk komt 10/12 aan de beurt in deze Wave... OF de volgende! Dan heb ik iig nog dit weekend om te gamen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Zowieso komt iedereen vandaag aan de beurt..
"We are entering into the final stretch for outstanding invites. Those of you who pre-ordered in December should be happy today - barring any major issues."

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=34924

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-04 15:18
uit een tweet van Rockjaw kun je concluderen dat zefls 15-12 nog aan de beurt komt vandaag

(zoekt even de tweet) en vindt hem
Wendell Bailey@Wkdclwncar1u :
@Rockjaw I redeemed my code on the 9th but it registers on SWTOR site as the 15th :( Will this change if I get in today or not?

Stephen Reid@Rockjaw:
@Wkdclwncar You should still get in.

[ Voor 53% gewijzigd door Rewl op 16-12-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doler schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:47:
[...]

Afhankelijk van welke guild je bij wilt he, als je bij de tweakers guild wilt, moet je even reageren op dat forum of ingame een van de officers aanspreken. Wie dit zijn kun je weer vinden op dat forum (zie mijn signature).
jaja dat forum ken ik maar wil niet alt tabben d-;

maar zit er al in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen tweet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartant
Ah mooi Dat wordt gamen in het weekend! Ik probeer nu al op Werk 3 dagen te zoeken hoe het Light/Dark systeem nou precies werkt... (Vooral handig dat elke Engelse Game site geblocked is >.<... maar weet iemand die er nu al in zit hoe dit werkt?) Hoe het invloed heeft in jouw speelstijl en uiteindelijke mogelijke doelen etc..

[ Voor 14% gewijzigd door Quartant op 16-12-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:12

Rannasha

Does not compute.

Quartant schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:19:
Ah mooi Dat wordt gamen in het weekend! Ik probeer nu al op Werk 3 dagen te zoeken hoe het Light/Dark systeem nou precies werkt... (Vooral handig dat elke Engelse Game site geblocked is >.<... maar weet iemand die er nu al in zit hoe dit werkt?) Hoe het invloed heeft in jouw speelstijl en uiteindelijke mogelijke doelen etc..
Voor zover ik weet heeft het vrij weinig invloed. Sommige items zijn alleen te gebruiken met een bepaalde light of dark rating, maar er zit redelijk wat symmetrie in (wat voor light beschikbaar is, is er dus ook voor dark met vergelijkbare stats). Het belangrijkste effect is cosmetisch.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Waele schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:17:
Zowieso komt iedereen vandaag aan de beurt..
"We are entering into the final stretch for outstanding invites. Those of you who pre-ordered in December should be happy today - barring any major issues."

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=34924
Goed nieuws :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

In gesprekken krijg je altijd 3 opties. Soms is een van de opties goed (light) of evil (dark). Soms heb je zelfs meerdere light of meerdere dark opties. Deze opties worden aangegeven met een witte ster (light) of een rode driehoek (dark). Als je een van die opties neemt, dan krijg je te zien hoeveel punten in light/dark je krijgt (hangt af hoe goed/evil het antwoord was. Iemand in koele bloeden vermoorden geeft veel meer dark dan iemand bedreigen).
Je krijgt de punten overigens pas als je de quest inlevert! Je kan dus vaak als je toch spijt hebt, de quest uit je log gooien en opnieuw doen (ikzelf doe dat niet omdat ik vind dat het het spel verziekt, maar sommigen vinden dat wel prettig).
Dat geldt ook voor affection points met je companions. Dus als je een keer hebt 'shit, dat antwoord komt echt totaal niet overeen met wat ik in gedachten had', kan je met abandon quest nog even herstellen.

Edit;
Qua invloed: je krijgt soms mail van je oude quests, ook je companions gaan soms in op hoe je bij vorige class quests hebt gehandeld.
Sommige items hebben een restrictie; alleen voor mensen met 1000 dark side punten (dark level 1 is dat), of light level 1 (da's dus 1000 light side points).

[ Voor 14% gewijzigd door Hierkomik op 16-12-2011 16:28 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartant
Grotendeels hetzelfde systeem als Kotor dus? :) Das goed om te horen! Zal wel raar uitzien als Sith Inquisitor die dan vol Light is :') of een Sith Consular die vol Evil is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
zal komende weken zo blijven denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, verwacht regelmatig wachtrijen, zeker gedurende de eerste paar weken op de populaire servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:58
Is de wave van 16:00 er al uit? Want ik zie daar niemand over praten...

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
16:00 lokale tijd, of 16:00 CST? De eerste wave was namelijk om 08:00 CST, nu is het ondertussen 09:37 CST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie geen tweet op #SWTOR. Iemand die iets op andere websites ziet over de tweede wave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2de wave is er zeker nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
Tweede wave is er nog niet uitgegaan. Ik dacht ook dat ze er ieder uur een zouden doen?

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
Hierkomik schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:26:
In gesprekken krijg je altijd 3 opties. Soms is een van de opties goed (light) of evil (dark). Soms heb je zelfs meerdere light of meerdere dark opties. Deze opties worden aangegeven met een witte ster (light) of een rode driehoek (dark). Als je een van die opties neemt, dan krijg je te zien hoeveel punten in light/dark je krijgt (hangt af hoe goed/evil het antwoord was. Iemand in koele bloeden vermoorden geeft veel meer dark dan iemand bedreigen).
Je krijgt de punten overigens pas als je de quest inlevert! Je kan dus vaak als je toch spijt hebt, de quest uit je log gooien en opnieuw doen
je kan ook gewoon tijdens het gesprek escape drukken en opnieuw aanspreken

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:58
Seroth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:37:
16:00 lokale tijd, of 16:00 CST? De eerste wave was namelijk om 08:00 CST, nu is het ondertussen 09:37 CST.
16:00 onze tijd / 10 AM EST.

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

next wave is coming soon. Confirm Rockjaw op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Rockjaw Stephen Reid
We're going to try and get as many people as possible invited today. I know you're all anxious, we're really almost there.
1 minuut geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Gaan de laatkomers (decemberisten) nog steeds op Red Eclipse..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:07
^This. Enige Ex-WoWers die al in de bèta hebben gezeten, of nu in de EA? Ik ben zelf een (huidige) WoW speler. GM van een 10 man semi-hardcore raiding guild, en speel al zo'n 5 a 6 jaar ondertussen. Ik vindt de Dragon Soul content erg leuk tot nu toe (wel vrij makkelijk; maar vermakelijk) maar ik ben over het algemeen gewoon een beetje uitgekeken op WoW. Het is (en blijft) allemaal een herhalingsoefening. Nou weet ik dat je daar in MMO's toch heel moeilijk onder uit komt, maar een paar vernieuwende concepten kunnen daar verandering in brengen. Vandaar ook mijn interesse in SWTOR.

Hoe bevalt de game voor de MMO "veteranen" onder ons? Is het écht wat anders, of is het WoW met een ander grafisch/thematisch "sausje"?
Ik heb de beta gespeeld en nu early access dus ik heb slecht een klein gedeelte kunnen meemaken, zelf ook 6+ jaar wow gespeeld (co- GM van een hardcore raidingguild vanaf vanilla), het is kwa gameplay in hoge mate hetzelfde als wow, de endgame (toch wel belangrijk) heb ik nog niet gezien.

minpunten:

1. performance - niet bijster betere graphics dan wow maar toch slechter performance
2. interface is niet aan te passen (nog niet overigens)
3. addons ontbreken en helaas zijn de standaard opties niet voldoende om dat gebrek te compenseren (al begreep ik dat dit wel in de planning ligt)

pluspunten:

1. goede storyline. questing is echt veel vermakelijker en immersive dan in andere mmo's
2. veel aandacht voor detail in worlddesign, al voelt het niet echt als een open wereld omdat je verschillende instances hebt (planeten)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt er vanaf hoe makkelijk het is om op TRE te komen.

Ach, anders pak ik een nadere server. Ik mag toch hopen dat je niet meteen buiten de boot valt als je niet al tijdens EA bij het guild zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Waele schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:47:
Ik ben het wel van plan voor m'n main maar ik weet nog niet zeker of ik die queue's trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 20:41
Waele schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:47:
Zou graag daarop spelen, vanwege de tweakersguild.
Maar vanwege de drukte ga ik wel eerst een start maken op andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, een tweetje op #SWTOR. Helaas geen nieuwe wave :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Zal wel 5 uur worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Van Rockjaw Twitter :
FAQ: Origin will start sending out digital codes via email very soon. FYI, there's a lot of codes and they'll send over time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Nou, kom maar door met die email hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem:
Ik probeer mijn retail-code te registreren, maar ik krijg elke keer deze foutmelding.

General Error

An error has occurred while trying to process your request. Please, try again later.

Doe ik hier iets verkeerds, of is de site gewoon weer vaag aan het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik denk dat het gewoon heel erg druk is op de site. In principe hoef je je retail code niet nu te registeren voor early access, dus ik zou het gewoon even wat later nog een keer proberen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Wederom van Rockjaw

Origin pt 2 - you'll redeem the product registration code (AKA serial or game code) at http://www.swtor.com/redeem/game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
/me boot z'n Mac alvast naar Windows
Zal niet lang meer duren denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Rockjaw Stephen Reid
@Revantwut They should have started about 15m ago - but will take a while to go (lots of emails to send).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
MrGizMo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:15:
Rockjaw Stephen Reid
@Revantwut They should have started about 15m ago - but will take a while to go (lots of emails to send).
is een reactie op

@Rockjaw any news as to when Origin will be emailing DDE codes?! Its 3pm now :(

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

MrGizMo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:15:
Rockjaw Stephen Reid
Gaat dit over EA of over de Origin codes?

nvm, Origin dus. Ik ben nog steeds heftig aan het F5'en en heb net besloten om dan maar m'n alt (Bounty Hunter) op een rustige server aan te maken en daarmee te beginnen. Na twee/drie weken ga ik dan m'n main levellen, een Jedi Consular.

[ Voor 29% gewijzigd door Blaim op 16-12-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origin codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 15:01

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Wie moet ik op Red Eclipse aanpsreken voor een invite van mijn 2 characters.in de empire guild Ik zat in de auto deploy guild phase, maar ingame is het tijdens het auto joinen misgegaan (lees: was niet tevereden over me 1e character en heb hem toen verwijderd)

Character namen:

Tyranik
Krazik

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same ik zoek aan de Empire kant iemand die mij voor de tweakers guild wil/kan inviten?
Nick: Guest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweede wave is verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-04 15:18
is er al ergens een schema of iets an officiele berichten over de waves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
SWTOR The Old Republic
The second wave of Early Game Access emails have been sent. As always, check your spam folders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2de wave, ik met 11-12 zit er nog steeds niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
9/12

ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Ze plaatsen er net 6 nieuwe servers bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
13-12, zit er ook nog niet bij (logisch, als 09-12 en 11-12 er ook nog niet bij zitten...maar ik denk, meld het toch ff) :P

Ben benieuwd hoe lang ze doorgaan. We zien het wel, anders wordt 't lekker morgen. Ik kijk gewoon om het uur m'n mailbox na, zit er niks in, dan zit er niks in, en dan zien we wel weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amerikaanse, als ik de tweets goed lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:35:
Amerikaanse, als ik de tweets goed lees.
Ja east en west coast, maar kunnen wij toch ook op :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel maar zal wat meer laggy zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
dj_p0n_3 DJ P0N3
@Rockjaw Ok really now, the first day you let in 100,000 at regular 1 hour intervals. Now you're letting in just a single day, and no waves?
58 minuten geleden

@dj_p0n_3 We're letting in by numbers, not by day. Remember, huge spike of pre-orders recently = less 'days' per wave but more people.
1 minuut geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valerious
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Hopelijk stuurt G2Play aankomende maandag mijn key, zodat ik dinsdag met SWTOR kan beginnen. Ik ga er met zin blind in, dus ik ben benieuwd.
Exitium schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:50:
[...]

Was lekker! Thanks! :P

Voor de liefhebber heb ik ook nog een EA-code over. Ben over ongeveer een half uur thuis, dus een liefhebber kan even een DM droppen. Eerste die komt heeft 'm. :)
Ik heb toch nog even een DM gestuurd. Wel twee uur na je bericht, maar je weet maar nooit. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Valerious op 16-12-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derde wave

9/12, ik zit er in!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3de wave, 11-12 zit er nog steeds niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
11-12 hier en ik zit er in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Nja, vandaag de rest van de avond niet meer thuis, en morgen een verjaardag en de rest van dag ook weg. Jammer dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15-12, handen trillen, hoofd doet pijn. Koud eten bij de kelderdeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm 12-12 hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Kan je er ook bij vermelden of je EA hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Congrats en veel plezier met spelen! Ik hoop dat de waves nu elkaar sneller zullen opvolgen. (13-12 en obviously not niet in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vecodo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:06:
[...]

Kan je er ook bij vermelden of je EA hebt gekregen?
Sorry -- Not in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop vanavond in de laatste wave te zitten (14-12). Eerst nog even visite straks en dan hopelijk los op de Scepter of Ragnos server. Voor diegene die vandaag al kunnen spelen;
Gratz and good luck in game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 18:17
12-12 geen EA nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die aan het wachten zijn, hier een handige site om te checken wat je met een bepaalde skill kan doen. En welke andere skills je nodig hebt om bijv. bepaalde resources te verzamelen etc. (skill combo's). All round wel een leuke site om even te checken.

http://www.torhead.com/schematics

Groet,

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Ik dacht bijna dat hij vandaag niet meer zou komen. Heb op 7-12 de CE besteld bij bol.com en zojuist ontvangen. Ik bewaar de pret van het uitpakken voor morgenochtend. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Stortvloed aan mailtjes van EA over mijn tickets :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een tip voor mensen die net als ik (hopelijk) zodadelijk beginnen. Als je een nieuwe character hebt gemaakt, ren meteen naar de starport en ga naar de imperial fleet, praat vervolgens met alle profession trainers en pak meteen professions. Je krijgt dikke xp van de codex entries die je van het lullen krijgt en zal ongeveer level 4 zijn nog voor de eerste quest + je kan meteen professions gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:35:
Nog een tip voor mensen die net als ik (hopelijk) zodadelijk beginnen. Als je een nieuwe character hebt gemaakt, ren meteen naar de starport en ga naar de imperial fleet, praat vervolgens met alle profession trainers en pak meteen professions. Je krijgt dikke xp van de codex entries die je van het lullen krijgt en zal ongeveer level 4 zijn nog voor de eerste quest + je kan meteen professions gebruiken.
Niiice, dank!
#MTFBWY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-10-2024
geen 2e mailtje, geen antwoord op waarom mijn account vreemd deed, maar ik kan er wel opeens in
denk dat de calls later pas worden afgehandeld...sta nu in de queue als nr.828 <zucht>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zullen er wel honderden van zijn, maar ik kwam deze site toevallig tegen als aanvulling op Curry's uitstekende tip (moet 'm nog uitproberen maar ik ga er vanuit dat 'ie werkt :) )
http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/

In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, een guide voor alle professions (dus ook gathering). Elke profession (crew skill) wordt besproken, er wordt aangegeven welke craft/gath goed bij elkaar past en welke crew skill goed bij welke class past (maw je bijv. geen craft skill heb waarmee je de gecrafte items toch niet kan dragen).

Afbeeldingslocatie: http://www.starwarsmmolevelingguide.com/wp-content/uploads/2010/11/SWTOR-Crew-Skills.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door temp00 op 16-12-2011 18:51 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke lol tot zover. Waar is dat object waarmee je de kleur van je wapens kunt veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:57:
Dikke lol tot zover. Waar is dat object waarmee je de kleur van je wapens kunt veranderen?
color crystals

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:57

The Chosen One

Zie signature!

Mail.

En ik heb ook nog een EA code over voor mensen die bij de Empire of Tweakers willen komen. Je moet er wat voor over hebben. ;)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valerious
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
The Chosen One schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:06:
Mail.

En ik heb ook nog een EA code over voor mensen die bij de Empire of Tweakers willen komen. Je moet er wat voor over hebben. ;)
Beter deel je 'm met mij. Oh heilige Chosen One. :9 Waarom heb je hier niet je mooie Yoda avatar. :-(

[ Voor 12% gewijzigd door Valerious op 16-12-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
SWTOR The Old Republic
And another wave of Early Game Access emails have been sent!
1 minute ago

IGN game review
http://uk.pc.ign.com/articles/121/1214622p1.html

[ Voor 26% gewijzigd door Vecodo op 16-12-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashandBurn76
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:38
Zijn er al mensen die hun versie besteld hebben via Origin en hun product-code al hebben? Dus niet pre-order code, maar de echte product-code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ik zit er iiihiiiiiin (13-12) toedeledoekieeeee. :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel digitaal gekocht via Origin, moet nog even wachten (14-12).
Gratz voor de 13-12 hehe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Blaim schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:10:
Ik zit er iiihiiiiiin (13-12) toedeledoekieeeee. :D:D
Toedeledoekieeeee :D

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke crafting skills kan ik upgrades en modifications mee maken?

Ik wil graag een keer een skill die ook endgame nodig blijft (denk aan bv potions en jewels uit wow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu via origin bestel. Zit er dan een kans in dat ik morgen ook kan spelen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:14:
welke crafting skills kan ik upgrades en modifications mee maken?

Ik wil graag een keer een skill die ook endgame nodig blijft (denk aan bv potions en jewels uit wow)
mods is armstech en cybertech geloof ik.
potions is biotech

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 68 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)