Was lekker! Thanks!
Voor de liefhebber heb ik ook nog een EA-code over. Ben over ongeveer een half uur thuis, dus een liefhebber kan even een DM droppen. Eerste die komt heeft 'm.
xDRocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:49:
doh..
spoiler:Heb ik eerder zo'n sletje geromanced. Nu komt ze me stalken...
http://tinyurl.com/5sdar8p
Is dit weer zo'n momentje dat npcs toch weer op je verhaal keuzes reageren later in de game?RocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:49:
doh..
spoiler:Heb ik eerder zo'n sletje geromanced. Nu komt ze me stalken...
[ Voor 4% gewijzigd door Xenophoben op 16-12-2011 16:05 ]
Ik heb nog niet ingame de fps meter aangezet, maar heb nog geen lag/fps drops meegemaakt volgens mij.
@ post een paar pagina's terug:
Ik heb WoW sinds beta US gespeeld (wel een paar keer tussendoor gestopt). Het is veel van hetzelfde, dat wel. Maar er zijn wel key verschillen; 1. keuzes in gesprekken 2. muziek 3. je eigen spaceship! (
Ook kan ik zeggen dat als je laat bent ingestroomd in WoW, je het een kans moet geven. Waarom? Juist die eerste maanden zijn erg leuk. Iedereen is nog 'noob' en nog zoekende. Er zijn nog geen DPS meters, geen grote guides die alles uitstippelen, dus je bent op jezelf (en je online vrienden) aangewezen.
Ook crafting is echt veel leuker. Je zit niet te powerlevelen naar max skill, je kijkt alle nieuwe dingen na en elk recipe probeer je.
Mijn beste herinneren in 7 jaar WoW zijn die van de eerste keer levelen naar 60, van de eerste keer de dungeons doen en de allereerste raidkill (en Ragnaros kill, dat was de eindbaas van de eerste raid (operation dus in SW)).
Al speel je maar voor 3 maanden (game + 1 time card) dan heb je waarschijnlijk een fantastische experience naar level 50 en heb je ook wat endgame gezien. Voor het geld wat dat kost (40 euro game, 30 euro timecard?) is 3 maanden fun best een redelijke deal (1x goed stappen kost evenveel).
Je moet wel echt van de setting houden, anders moet je er niet aan beginnen. Je gaat niet ineens als je scifi niet leuk vind maar MMO's wel, van Star Wars houden ofzo.
edit; spelling (vast nog wat vergeten)
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
I feel a disturbance in the forceWaele schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:08:
I find your lack of wave.. disturbing.
yupVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:03:
[...]
Is dit weer zo'n momentje dat npcs toch weer op je verhaal keuzes reageren later in de game?
A feeling I have not felt since... *walks away*
je spoiler werkt nietRocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:10:
[...]
yup
spoiler:ik kon kiezen. Zeggen dat het te gevaarlijk is voor om een relatie te hebben (light). Zeggen dat ze niks voor me betekent en dat ik alleen wilde neuken (dark) en dr vermoorden (heel dark).
*edit nu wel
Verwijderd
"We are entering into the final stretch for outstanding invites. Those of you who pre-ordered in December should be happy today - barring any major issues."
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=34924
(zoekt even de tweet) en vindt hem
Wendell Bailey@Wkdclwncar1u :
@Rockjaw I redeemed my code on the 9th but it registers on SWTOR site as the 15thWill this change if I get in today or not?
Stephen Reid@Rockjaw:
@Wkdclwncar You should still get in.
[ Voor 53% gewijzigd door Rewl op 16-12-2011 16:19 ]
Verwijderd
jaja dat forum ken ik maar wil niet alt tabben d-;Doler schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:47:
[...]
Afhankelijk van welke guild je bij wilt he, als je bij de tweakers guild wilt, moet je even reageren op dat forum of ingame een van de officers aanspreken. Wie dit zijn kun je weer vinden op dat forum (zie mijn signature).
maar zit er al in
[ Voor 14% gewijzigd door Quartant op 16-12-2011 16:20 ]
Voor zover ik weet heeft het vrij weinig invloed. Sommige items zijn alleen te gebruiken met een bepaalde light of dark rating, maar er zit redelijk wat symmetrie in (wat voor light beschikbaar is, is er dus ook voor dark met vergelijkbare stats). Het belangrijkste effect is cosmetisch.Quartant schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:19:
Ah mooi Dat wordt gamen in het weekend! Ik probeer nu al op Werk 3 dagen te zoeken hoe het Light/Dark systeem nou precies werkt... (Vooral handig dat elke Engelse Game site geblocked is >.<... maar weet iemand die er nu al in zit hoe dit werkt?) Hoe het invloed heeft in jouw speelstijl en uiteindelijke mogelijke doelen etc..
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Goed nieuwsWaele schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:17:
Zowieso komt iedereen vandaag aan de beurt..
"We are entering into the final stretch for outstanding invites. Those of you who pre-ordered in December should be happy today - barring any major issues."
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=34924

Surfin' paradise!
Je krijgt de punten overigens pas als je de quest inlevert! Je kan dus vaak als je toch spijt hebt, de quest uit je log gooien en opnieuw doen (ikzelf doe dat niet omdat ik vind dat het het spel verziekt, maar sommigen vinden dat wel prettig).
Dat geldt ook voor affection points met je companions. Dus als je een keer hebt 'shit, dat antwoord komt echt totaal niet overeen met wat ik in gedachten had', kan je met abandon quest nog even herstellen.
Edit;
Qua invloed: je krijgt soms mail van je oude quests, ook je companions gaan soms in op hoe je bij vorige class quests hebt gehandeld.
Sommige items hebben een restrictie; alleen voor mensen met 1000 dark side punten (dark level 1 is dat), of light level 1 (da's dus 1000 light side points).
[ Voor 14% gewijzigd door Hierkomik op 16-12-2011 16:28 ]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
zal komende weken zo blijven denk ik
Verwijderd
Verwijderd
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
je kan ook gewoon tijdens het gesprek escape drukken en opnieuw aansprekenHierkomik schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:26:
In gesprekken krijg je altijd 3 opties. Soms is een van de opties goed (light) of evil (dark). Soms heb je zelfs meerdere light of meerdere dark opties. Deze opties worden aangegeven met een witte ster (light) of een rode driehoek (dark). Als je een van die opties neemt, dan krijg je te zien hoeveel punten in light/dark je krijgt (hangt af hoe goed/evil het antwoord was. Iemand in koele bloeden vermoorden geeft veel meer dark dan iemand bedreigen).
Je krijgt de punten overigens pas als je de quest inlevert! Je kan dus vaak als je toch spijt hebt, de quest uit je log gooien en opnieuw doen
http://tinyurl.com/5sdar8p
16:00 onze tijd / 10 AM EST.Seroth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:37:
16:00 lokale tijd, of 16:00 CST? De eerste wave was namelijk om 08:00 CST, nu is het ondertussen 09:37 CST.
We're going to try and get as many people as possible invited today. I know you're all anxious, we're really almost there.
1 minuut geleden
Ik heb de beta gespeeld en nu early access dus ik heb slecht een klein gedeelte kunnen meemaken, zelf ook 6+ jaar wow gespeeld (co- GM van een hardcore raidingguild vanaf vanilla), het is kwa gameplay in hoge mate hetzelfde als wow, de endgame (toch wel belangrijk) heb ik nog niet gezien.^This. Enige Ex-WoWers die al in de bèta hebben gezeten, of nu in de EA? Ik ben zelf een (huidige) WoW speler. GM van een 10 man semi-hardcore raiding guild, en speel al zo'n 5 a 6 jaar ondertussen. Ik vindt de Dragon Soul content erg leuk tot nu toe (wel vrij makkelijk; maar vermakelijk) maar ik ben over het algemeen gewoon een beetje uitgekeken op WoW. Het is (en blijft) allemaal een herhalingsoefening. Nou weet ik dat je daar in MMO's toch heel moeilijk onder uit komt, maar een paar vernieuwende concepten kunnen daar verandering in brengen. Vandaar ook mijn interesse in SWTOR.
Hoe bevalt de game voor de MMO "veteranen" onder ons? Is het écht wat anders, of is het WoW met een ander grafisch/thematisch "sausje"?
minpunten:
1. performance - niet bijster betere graphics dan wow maar toch slechter performance
2. interface is niet aan te passen (nog niet overigens)
3. addons ontbreken en helaas zijn de standaard opties niet voldoende om dat gebrek te compenseren (al begreep ik dat dit wel in de planning ligt)
pluspunten:
1. goede storyline. questing is echt veel vermakelijker en immersive dan in andere mmo's
2. veel aandacht voor detail in worlddesign, al voelt het niet echt als een open wereld omdat je verschillende instances hebt (planeten)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Ach, anders pak ik een nadere server. Ik mag toch hopen dat je niet meteen buiten de boot valt als je niet al tijdens EA bij het guild zit
Ik ben het wel van plan voor m'n main maar ik weet nog niet zeker of ik die queue's trek.Waele schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:47:
Gaan de laatkomers (decemberisten) nog steeds op Red Eclipse..?
Zou graag daarop spelen, vanwege de tweakersguild.Waele schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:47:
Gaan de laatkomers (decemberisten) nog steeds op Red Eclipse..?
Maar vanwege de drukte ga ik wel eerst een start maken op andere server.
FAQ: Origin will start sending out digital codes via email very soon. FYI, there's a lot of codes and they'll send over time.
Ik probeer mijn retail-code te registreren, maar ik krijg elke keer deze foutmelding.
General Error
An error has occurred while trying to process your request. Please, try again later.
Doe ik hier iets verkeerds, of is de site gewoon weer vaag aan het doen?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Origin pt 2 - you'll redeem the product registration code (AKA serial or game code) at http://www.swtor.com/redeem/game
Zal niet lang meer duren denk
@Revantwut They should have started about 15m ago - but will take a while to go (lots of emails to send).
is een reactie opMrGizMo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:15:
Rockjaw Stephen Reid
@Revantwut They should have started about 15m ago - but will take a while to go (lots of emails to send).
@Rockjaw any news as to when Origin will be emailing DDE codes?! Its 3pm now
;-)
Gaat dit over EA of over de Origin codes?MrGizMo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:15:
Rockjaw Stephen Reid
nvm, Origin dus. Ik ben nog steeds heftig aan het F5'en en heb net besloten om dan maar m'n alt (Bounty Hunter) op een rustige server aan te maken en daarmee te beginnen. Na twee/drie weken ga ik dan m'n main levellen, een Jedi Consular.
[ Voor 29% gewijzigd door Blaim op 16-12-2011 17:17 ]
Character namen:
Tyranik
Krazik
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Verwijderd
Nick: Guest
The second wave of Early Game Access emails have been sent. As always, check your spam folders!
Ben benieuwd hoe lang ze doorgaan. We zien het wel, anders wordt 't lekker morgen. Ik kijk gewoon om het uur m'n mailbox na, zit er niks in, dan zit er niks in, en dan zien we wel weer verder
Ja east en west coast, maar kunnen wij toch ook opVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:35:
Amerikaanse, als ik de tweets goed lees.
@Rockjaw Ok really now, the first day you let in 100,000 at regular 1 hour intervals. Now you're letting in just a single day, and no waves?
58 minuten geleden
@dj_p0n_3 We're letting in by numbers, not by day. Remember, huge spike of pre-orders recently = less 'days' per wave but more people.
1 minuut geleden
Ik heb toch nog even een DM gestuurd. Wel twee uur na je bericht, maar je weet maar nooit.Exitium schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:50:
[...]
Was lekker! Thanks!
Voor de liefhebber heb ik ook nog een EA-code over. Ben over ongeveer een half uur thuis, dus een liefhebber kan even een DM droppen. Eerste die komt heeft 'm.
[ Voor 60% gewijzigd door Valerious op 16-12-2011 17:51 ]
Verwijderd
9/12, ik zit er in!
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 18:00 ]
Kan je er ook bij vermelden of je EA hebt gekregen?Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:06:
Hmmm 12-12 hiero
Congrats en veel plezier met spelen! Ik hoop dat de waves nu elkaar sneller zullen opvolgen. (13-12 en obviously not niet in)
Verwijderd
Sorry -- Not in!Vecodo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:06:
[...]
Kan je er ook bij vermelden of je EA hebt gekregen?
Verwijderd
Gratz and good luck in game!
Verwijderd
http://www.torhead.com/schematics
Groet,
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 18:23 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Niiice, dank!Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:35:
Nog een tip voor mensen die net als ik (hopelijk) zodadelijk beginnen. Als je een nieuwe character hebt gemaakt, ren meteen naar de starport en ga naar de imperial fleet, praat vervolgens met alle profession trainers en pak meteen professions. Je krijgt dikke xp van de codex entries die je van het lullen krijgt en zal ongeveer level 4 zijn nog voor de eerste quest + je kan meteen professions gebruiken.
#MTFBWY
denk dat de calls later pas worden afgehandeld...sta nu in de queue als nr.828 <zucht>
http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, een guide voor alle professions (dus ook gathering). Elke profession (crew skill) wordt besproken, er wordt aangegeven welke craft/gath goed bij elkaar past en welke crew skill goed bij welke class past (maw je bijv. geen craft skill heb waarmee je de gecrafte items toch niet kan dragen).

[ Voor 12% gewijzigd door temp00 op 16-12-2011 18:51 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Verwijderd
color crystalsVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:57:
Dikke lol tot zover. Waar is dat object waarmee je de kleur van je wapens kunt veranderen?
En ik heb ook nog een EA code over voor mensen die bij de Empire of Tweakers willen komen. Je moet er wat voor over hebben.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Beter deel je 'm met mij. Oh heilige Chosen One.The Chosen One schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:06:
Mail.
En ik heb ook nog een EA code over voor mensen die bij de Empire of Tweakers willen komen. Je moet er wat voor over hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Valerious op 16-12-2011 19:12 ]
And another wave of Early Game Access emails have been sent!
1 minute ago
IGN game review
http://uk.pc.ign.com/articles/121/1214622p1.html
[ Voor 26% gewijzigd door Vecodo op 16-12-2011 19:07 ]
Verwijderd
Gratz voor de 13-12 hehe!
ToedeledoekieeeeeBlaim schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:10:
Ik zit er iiihiiiiiin (13-12) toedeledoekieeeee. :D:D
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Ik wil graag een keer een skill die ook endgame nodig blijft (denk aan bv potions en jewels uit wow)
mods is armstech en cybertech geloof ik.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:14:
welke crafting skills kan ik upgrades en modifications mee maken?
Ik wil graag een keer een skill die ook endgame nodig blijft (denk aan bv potions en jewels uit wow)
potions is biotech
Dit topic is gesloten.
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)