Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Fingers crossed dat ze die van 14-12 ook vandaag verzenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 20:41
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:26:
[...]

Ik kreeg mijn pre-order code in een mooi oerbodig dvd doosje, maar ik denk dat het bij jou nu het geval is hoe snel de helpdesk van bol wil werken op de vrijdag middag :O
Heb dus nooit die Pre-order doosje ontvangen (Gisteren de Retail versie binnen gekregen).
We zullen het zien, vind per Email ook wel beetje vaag.. Hou jullie op de hoogte. (Had gewoon via orgina moeten bestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
Heraclius schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:28:
Bol.com CE is binnen! :)
Besteld op 10-12.
erg interessant aangezien ik hem op 06-12 besteld had :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Vecodo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:29:
[...]

Heb dus nooit die Pre-order doosje ontvangen (Gisteren de Retail versie binnen gekregen).
We zullen het zien, vind per Email ook wel beetje vaag.. Hou jullie op de hoogte. (Had gewoon via orgina moeten bestellen)
altijd leuk als men daar pas later achterkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Kan ik iemand trouwens nog blij maken met een Early Access code?
Heb er 1 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Heraclius schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:30:
Heb er 1 over.
ja je kan mij blij maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Heb er 1 over.
Lol die heeft Vecodo nodig xD

oh meerdere mensen zo te zien :P

[ Voor 7% gewijzigd door Ienni1983 op 16-12-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:20
Heb er 1 over.
Daar zou ik zeer blij mee zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Oke, DM is onderweg. :)
@Hierboven, sorry daarboven was net eerst. :/

[ Voor 12% gewijzigd door Moonborne op 16-12-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Ienni1983 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:30:
[...]

altijd leuk als men daar pas later achterkomt :P
Haastige spoed is zelden goed ;-)
Heraclius schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:32:
[...]

Oke, DM is onderweg. :)
@Hierboven, sorry daarboven was net eerst. :/
Jij bent een held !!!!!

[ Voor 35% gewijzigd door Vecodo op 16-12-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valigarmanda
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:05
Ik heb een vraag voor degenen die al bezig zijn met SWTOR, en met name degenen op TRE of SoR.

Ik begin volgende week pas, en wil goed voorbereid aan de slag. Ik twijfel momenteel tussen een Sith Inquisitor (sorcerer) of een (Republic) Smuggler (Scoundrel). Nou had ik vanuit de beta al begrepen dat iedere class zijn eigen loot heeft. Voor WoW is door gebrek aan shamans (althans op mijn server) de shaman loot makkelijker te krijgen in groups/raids. En aangezien ik twijfel tussen sith sorcerer en scoundrel, wil ik een beetje mijn keuze af laten hangen van de beschikbare loot.

Mijn vermoeden is dat er vele malen minder Scoundrels rondlopen dan Sith Sorcerers (danwel gecompenseerd voor het empire overwicht) en dat het voor een Scoundrel makkelijker is om groups en/of loot te krijgen dan een sorcerer. Wat kunnen jullie mij op TRE of SoR vertellen over de aanwezigheid van classes? Is mijn vermoeden juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-04 15:18
wel snelle service can bol.com :) werk jij daar toevallig ? ehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 00:34
darkliquid schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:33:
Ik heb een vraag voor degenen die al bezig zijn met SWTOR, en met name degenen op TRE of SoR.

Ik begin volgende week pas, en wil goed voorbereid aan de slag. Ik twijfel momenteel tussen een Sith Inquisitor (sorcerer) of een (Republic) Smuggler (Scoundrel). Nou had ik vanuit de beta al begrepen dat iedere class zijn eigen loot heeft. Voor WoW is door gebrek aan shamans (althans op mijn server) de shaman loot makkelijker te krijgen in groups/raids. En aangezien ik twijfel tussen sith sorcerer en scoundrel, wil ik een beetje mijn keuze af laten hangen van de beschikbare loot.

Mijn vermoeden is dat er vele malen minder Scoundrels rondlopen dan Sith Sorcerers (danwel gecompenseerd voor het empire overwicht) en dat het voor een Scoundrel makkelijker is om groups en/of loot te krijgen dan een sorcerer. Wat kunnen jullie mij op TRE of SoR vertellen over de aanwezigheid van classes? Is mijn vermoeden juist?
Ik denk dat jouw vermoeden klopt. Ik kan zelf nog niet spelen maar overal waar ik kijk is er een overvloed aan Sith Inquisitors en zie je maar weinig Smugglers :) Ik zou dus inderdaad voor laatstgenoemde gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu maar hopen dat ze vandaag met de waves ver genoeg komen, anders heb je voor vandaag nog niet zoveel aan die pre order code ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op bijna alle servers zijn de Inquisitor/Consular de meest gespeelde class, en de Agent/Smuggler de minst gespeelde.
Komt denk vooral omdat 1) Agent/Smuggler hebben geen lightsabers, en 2) Het cover systeem ligt niet iedereen even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Volgende staat nu in mijn account :).

12.16.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
12.16.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Collector's Edition Pre-Order
12.15.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valigarmanda
Myke schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:34:
[...]
Ik denk dat jouw vermoeden klopt. Ik kan zelf nog niet spelen maar overal waar ik kijk is er een overvloed aan Sith Inquisitors en zie je maar weinig Smugglers :) Ik zou dus inderdaad voor laatstgenoemde gaan!
Prima, Smuggler Scoundrel it is :)

Dan nog een vraagje over Scoundrels -> Gebruiken zij als Sawbones (healer) dezelfde stats als dat zij doen als Scrapper (stealth DPS)? Of wordt het dan toch twee setjes gear verzamelen als ik allebei wil gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
Mijn CE van bol.com is ook zojuist bezorgd. Besteldatum 09-12.

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
darkliquid schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:36:
[...]

Dan nog een vraagje over Scoundrels -> Gebruiken zij als Sawbones (healer) dezelfde stats als dat zij doen als Scrapper (stealth DPS)? Of wordt het dan toch twee setjes gear verzamelen als ik allebei wil gaan doen?
yes smuggler is Cunning all the way!!!
gelijk welke AC gelijk welke tree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Grrr zooo irritant dat je je order bij bol.com niet kan checken, heb op 8 december besteld maar nog niks, en mensen die later besteld hebben al wel binnen gekregen

en de helpdesk hoef ik ook vast niet te bellen, "die is verzonden meneer" Ja dat is de pre-order kit, ik bedoel het echte spel "eu..... "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keitje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:05
Vecodo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:29:
[...]

De ervaringen verschillen per persoon, ik heb zelf op 18 november de game besteld met pre access, 19 november een doosje met de pre access code ontvangen en gisteren de rest van de game. Meteen een 60 dagen timecard gehaald en heerlijk de hele avond zitten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
darkliquid schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:36:
[...]

Primary Stat

The primary stat of the Smuggler is Cunning (increases your tech damage). Stacking as much Cunning as possible, will boost your damage for DPS skill trees and improve your healing for healer skill trees. Cunning will be your most important stat, no matter the AC / skill trees.

bron: http://www.oldrepublic.net/130-smuggler-guide.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Jabba schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:39:
Grrr zooo irritant dat je je order bij bol.com niet kan checken, heb op 8 december besteld maar nog niks, en mensen die later besteld hebben al wel binnen gekregen

en de helpdesk hoef ik ook vast niet te bellen, "die is verzonden meneer" Ja dat is de pre-order kit, ik bedoel het echte spel "eu..... "
Als je van te voren al weet wat ze gaan zeggen hoef je inderdaad niet te bellen :')

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
gheheehehehehe toch grappig als je gelijk hebt?!? 8)7

[ Voor 79% gewijzigd door Xenophoben op 16-12-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
Iemand trouwens een foto van hoe groot de Darth Malgus statue is die bij de CE zit?

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

MicScott schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:40:
[...]

Als je van te voren al weet wat ze gaan zeggen hoef je inderdaad niet te bellen :')
hahaha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwachtte het niet meer, maar de pakketdienst is blijkbaar laat vandaag.
Zojuist mijn CE in ontvangst mogen nemen! Hij was op 11-12 besteld! :-)

Overigens grappig dat ik voor de pre-order kit moest tekenen bij aflevering terwijl het dure gedeelte gewoon wordt gedropt... :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

RevellNL schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:41:
Iemand trouwens een foto van hoe groot de Darth Malgus statue is die bij de CE zit?
Ongeveer zo hoog als een dvd-hoesje. Prutkwaliteit trouwens, wilde het lightsaber vastmaken, brak het armpje af... kutzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Metalkai schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:35:
Op bijna alle servers zijn de Inquisitor/Consular de meest gespeelde class, en de Agent/Smuggler de minst gespeelde.
Komt denk vooral omdat 1) Agent/Smuggler hebben geen lightsabers, en 2) Het cover systeem ligt niet iedereen even goed.
Why you need lightsabers if you got blasters?
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20111202-9efd7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

MicScott schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:42:
[...]

Ongeveer zo hoog als een dvd-hoesje. Prutkwaliteit trouwens, wilde het lightsaber vastmaken, brak het armpje af... kutzooi.
dat is echt beroerd :( , maar moest om je zin toch ff lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valigarmanda
Thanks voor de input. Vind het wel leuk om een underdog te zijn, en met Republic + Scoundrel zit ik dan wel goed denk ik. Tof dat ik met hetzelfde setje gear beide rollen kan doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Zou iemand de CD met de music van SWTOR kunnen rippen die bij de Collecters edition zit?

[ Voor 56% gewijzigd door Xenophoben op 16-12-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopgunFred
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-05-2023
1/12 CE besteld nog niets ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
MicScott schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:42:
[...]

Oh, da's nog best redelijke grootte! En prutskwaliteit? Die dingen waren toch van Gentle Giant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had verwacht dat veel mensen de Consular te saai zouden vinden. Maar het is inderdaad ook mijn eerste keus aan de Republic kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

RevellNL schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:44:
[...]

Oh, da's nog best redelijke grootte! En prutskwaliteit? Die dingen waren toch van Gentle Giant?
Klopt, dat merk zegt me verder niks, maar er zat een plakplaatje bij met de woorden 'certificate of authenticity' erop... Ik lijm hem wel als ik terug ben van vakantie maar dat het zo snel afbrak vond ik echt een bummer. Misschien had ik ook niet zo woest moeten zijn, maar ik verwachtte het gewoon niet.

Het is gewoon een plastic ding, met wel een redelijk groot maar nutteloos voetje erbij dat een halve kilo weegt.. waar dat nou voor nodig is is me ook een raadsel trouwens. Alsof die anders wegwaait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Als ik PayPal wil toevoegen werkt het schijnbaar niet:

It seems that this purchase request has already been submitted. If you want to make another purchase, start over.

Dan maar game time card. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
MicScott schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:48:
[...]

Klopt, dat merk zegt me verder niks, maar er zat een plakplaatje bij met de woorden 'certificate of authenticity' erop... Ik lijm hem wel als ik terug ben van vakantie maar dat het zo snel afbrak vond ik echt een bummer. Misschien had ik ook niet zo woest moeten zijn, maar ik verwachtte het gewoon niet.

Het is gewoon een plastic ding, met wel een redelijk groot maar nutteloos voetje erbij dat een halve kilo weegt.. waar dat nou voor nodig is is me ook een raadsel trouwens. Alsof die anders wegwaait?
Hmm, ja Gentle Giant is toch wel een erg grote/bekende fabrikant van SW statues en ook van goeie/mooie kwaliteit. Wel vreemd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
De serverload is atm wel redelijk zo te zien, zelfs TRE is niet full.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RevellNL schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:49:
[...]

Hmm, ja Gentle Giant is toch wel een erg grote/bekende fabrikant van SW statues en ook van goeie/mooie kwaliteit. Wel vreemd dus.
Ik heb toevallig een filmpje zitten kijken van het unboxing van een CE.
Daar brak een van die pootjes van de lightsaber af, toen hier de rode (eehh kleurstaafje?) op bevestigt werd.
Dus ik denk dat het een geval is van handle with care bij sommige stukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:51:
[...]

Ik heb toevallig een filmpje zitten kijken van het unboxing van een CE.
Daar brak een van die pootjes van de lightsaber af, toen hier de rode (eehh kleurstaafje?) op bevestigt werd.
Dus ik denk dat het een geval is van handle with care bij sommige stukjes.
Bij mij dus de hele arm :(. Had het ook moeten verwachten, aangezien ik ooit een Big Daddy bij een Bioshock collector's edition heb gekregen waar ook een been van afbrak zonder duidelijke reden, maar ik ben gewend aan van die McFarlane toys die niet kapot te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:44:
Ik had verwacht dat veel mensen de Consular te saai zouden vinden. Maar het is inderdaad ook mijn eerste keus aan de Republic kant.
Dit. +1

Ik hoop dat ik over 5 minuten mag spelen, maar dat is misschien met 13-12 een beetje teveel goede hoop. Nog meer die aan het wachten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:25
Ja sorry hoor, maar dit soort beeldjes is altijd Handle With Care. Door de vele details krijg je inderdaad kleine onderdelen op het beeldje die makkelijk af kunnen breken bij verkeerd gebruik (lees: beeldje aanpakken alsof het een stoffen lappenpop is).

Typisch geval van eigen schuld, dikke bult. Kwaliteit is gewoon goed en zeker stukken beter dan menig ander CE beeldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
MicScott schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:54:
[...]

Bij mij dus de hele arm :(. Had het ook moeten verwachten, aangezien ik ooit een Big Daddy bij een Bioshock collector's edition heb gekregen waar ook een been van afbrak zonder duidelijke reden, maar ik ben gewend aan van die McFarlane toys die niet kapot te krijgen zijn.
je mag zo wild niet met uw speelgoed spelen jongen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
Voor de mensen die zich afvroegen of er vandaag nog nieuwe waves kwamen:

Stephen Reid @Rockjaw 11m ago
Morning! Today's invites start in about 15 minutes.

Dus 15:00 een volgende lading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
gr33n schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:56:
Voor de mensen die zich afvroegen of er vandaag nog nieuwe waves kwamen:

Stephen Reid @Rockjaw 11m ago
Morning! Today's invites start in about 15 minutes.

Dus 15:00 een volgende lading
Spannend! ben benieuwd, kwamen er nu 4 waves vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het qua facties op TRE mbt de Tweakers? Republic of Empire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr33n
Vecodo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:57:
[...]

Spannend! ben benieuwd, kwamen er nu 4 waves vandaag?
Verwacht eigenlijk dat ze er niet zoveel meer nodig hebben, in 2-3 waves zouden de overige december pre-orders wel moeten lukken.

Alvast veel plezier gewenst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:58:
Hoe zit het qua facties op TRE mbt de Tweakers? Republic of Empire?
Voor zover ik weet zijn er twee guilds, Republic en Empire. Ik dacht dat Empire wat meer mensen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:41:
Ik verwachtte het niet meer, maar de pakketdienst is blijkbaar laat vandaag.
Zojuist mijn CE in ontvangst mogen nemen! Hij was op 11-12 besteld! :-)

Overigens grappig dat ik voor de pre-order kit moest tekenen bij aflevering terwijl het dure gedeelte gewoon wordt gedropt... :P
Was hier ook ja :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Metalkai schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:59:
[...]

Voor zover ik weet zijn er twee guilds, Republic en Empire. Ik dacht dat Empire wat meer mensen had.
klopt empire heeft meer members

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Zou iemand de CD met de music van SWTOR kunnen rippen die bij de Collecters edition zit? >:)
Ik zorg wel voor upload plaats. DM me hiervoor

[ Voor 27% gewijzigd door Xenophoben op 16-12-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Laatst online: 07-06 09:25
...It seems that this purchase request has already been submitted. If you want to make another purchase, start over.
Same problem here. Wie heeft hier nog meer last van, en wie heeft eventueel al een oorzaak/oplossing kunnen vinden? Of is het simpelweg even afwachten geblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de eerste wave van vandaag is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens twitter is de wave van 15:00 verzonden, zit er niet tussen met 11-12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:07:
Volgens twitter is de wave van 15:00 verzonden, zit er niet tussen met 11-12.
Hmm gister zijn ze tot 7-12 gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Laatst online: 20-04 21:12
Ik ook niet. 9/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Ik heb mijn Origin bestelling geannuleerd wegens aanschaf van de CE, maar bij EA hebben ze mijn preorder code ook weggehaald. Anders kon ik gisteren ook al spelen (preorder van 1-12)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr33n
https://twitter.com/#!/Fl...status/147674770991890432

Daar een antwoord op iemand wiens code gisteren pas geregistreerd was (door problemen bij Bioware)

Wave 1 is confirmed met 7/8 december, gisteren was men bij 6 december aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
gr33n schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:59:
[...]

Verwacht eigenlijk dat ze er niet zoveel meer nodig hebben, in 2-3 waves zouden de overige december pre-orders wel moeten lukken.

Alvast veel plezier gewenst
Ze vertellen op het forum juist dat het vandaag weer heel langzaam zal gaan omdat er weer een piek zit in het aantal pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilla
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-09 08:15
Net mail ontvangen! Had de EA code ingevoerd op 7/12 (gisteren dus niets gehad).

Ik denk dat ze gisteren halverwege 7/12 zijn gebleven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
gr33n schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:09:
https://twitter.com/#!/Fl...status/147674770991890432

Daar een antwoord op iemand wiens code gisteren pas geregistreerd was (door problemen bij Bioware)

Wave 1 is confirmed met 7/8 december, gisteren was men bij 6 december aangekomen.
Gister ook genoeg mensen met 7-12 als datum, en nu lijkt het erop dat ze maar tot 8-12 doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een pre order key over voor iemand die em wilt.
Degene die me als eerst een PM stuurt heeft em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Laatst online: 07-06 09:25
MrGizMo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:12:
[...]

Gister ook genoeg mensen met 7-12 als datum, en nu lijkt het erop dat ze maar tot 8-12 doen :')
Vandaag maar tot 08-12? Aww :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
me plz !

je pm staat uit
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:16:
Ik heb nog een pre order key over voor iemand die em wilt.
Degene die me als eerst een PM stuurt heeft em.

[ Voor 4% gewijzigd door Hydrosine op 16-12-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ook nog even wachten met mijn 14 december hehe. Wel een mail ontvangen met;

Thank you for registering your pre-order code. You are now registered for the following items;
Star Wars
Early game access
Color Stone

Als ik inlog op SWtor dan staat er dat ik nog de redeem code in moet voeren, dat is wel vaag. Maar goed blijf hopen dat ik vandaag mee kan doen hehe

Gratz to all en have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr33n
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:18:
Ik moet ook nog even wachten met mijn 14 december hehe. Wel een mail ontvangen met;

Thank you for registering your pre-order code. You are now registered for the following items;
Star Wars
Early game access
Color Stone

Als ik inlog op SWtor dan staat er dat ik nog de redeem code in moet voeren, dat is wel vaag. Maar goed blijf hopen dat ik vandaag mee kan doen hehe

Gratz to all en have fun
De redeem code is voor access ná 22 december (grace periode meegenomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Hydro jij hebt em!
Wat is je email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Op twitter van Rockjaw

@FloatingFatMan Long time no see, Lorne! Yep, apologies for those issues, you should be in today.

floatingfatman heeft zijn key op 8 December geregistreerd maar werd gisteren pas verwerkt door een fout van Bioware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:19:
Ok Hydro jij hebt em!
Wat is je email?
Mijn DM staat wel aan :) Als je m daar naar toe wil sturen alsjeblieft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydrosine schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:20:
[...]

Mijn DM staat wel aan :) Als je m daar naar toe wil sturen alsjeblieft :)
Hoe? Ik zie geen optie om dat te doen! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu al een wachrij op tre

zitten we al op een andere server ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:22:
[...]

Hoe? Ik zie geen optie om dat te doen! :'(
Gelukt Thanks YsKonyn !!

[ Voor 32% gewijzigd door Hydrosine op 16-12-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

Nou ik ben toegetreden tot de tweakersguild Republic of Tweakers:) Eerste char is een Jedi Knight tot nu toe bevalt het goed. Maar waar ik uiteindelijk terecht kom weet ik niet. Ik wil meerdere chars proberen en ook even aan de empire kant kijken :p

Ik heb heel even in de beta gespeeld maar daar kreeg ik door te weinig tijd nog niet echt een gevoel voor de game. Gaat nu beter :)

Enig minpuntje is dat er geen ondertiteling is aan te zetten bij de gesprekken (alleen de vraag waar je antwoord op moet geven is zichtbaar) Vind ik nog wel vervelend (bovendien zullen er ook dove mensen zijn die het spelen). Of mis ik nog ergens een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws! Ik hoop dat je er vandaag of morgen nog bij zit!
Ik kan je zelfs nog het doosje toesturen als je wilt. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

alwinus schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:29:
Nou ik ben toegetreden tot de tweakersguild Republic of Tweakers:) Eerste char is een Jedi Knight tot nu toe bevalt het goed. Maar waar ik uiteindelijk terecht kom weet ik niet. Ik wil meerdere chars proberen en ook even aan de empire kant kijken :p

Ik heb heel even in de beta gespeeld maar daar kreeg ik door te weinig tijd nog niet echt een gevoel voor de game. Gaat nu beter :)

Enig minpuntje is dat er geen ondertiteling is aan te zetten bij de gesprekken (alleen de vraag waar je antwoord op moet geven is zichtbaar) Vind ik nog wel vervelend (bovendien zullen er ook dove mensen zijn die het spelen). Of mis ik nog ergens een instelling?
je kan gewoon full subs aanzetten hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwinus schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:29:
Dat kan wel degelijk in de opties.
Je moet even zoeken, maar het is er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:24:
nu al een wachrij op tre

zitten we al op een andere server ofniet?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand iets over de graphics, zwaar of niet? Veel zwaarder als WOW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even weer over guildhousing. Is het er nu of niet? Is wat ik ooit heb gelezen over guildships van een andere game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:31:
Iemand iets over de graphics, zwaar of niet? Veel zwaarder als WOW?
ja toch wel een groot stuk zwaarder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keitje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:05
beve schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:32:
[...]

ja toch wel een groot stuk zwaarder
Vergeleken met WoW stuk zwaarder inderdaad al zit me 5870 nog uit zijn neus te eten op alles high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:31:
Nog even weer over guildhousing. Is het er nu of niet? Is wat ik ooit heb gelezen over guildships van een andere game?
Guildships zitten in de planningsfase en komen redelijk snel na release. Verder is niks bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Wkdclwncar Wendell Bailey
@Rockjaw I redeemed my code on the 9th but it registers on SWTOR site as the 15th :( Will this change if I get in today or not?

@Rockjaw Stephen Reid
@Wkdclwncar You should still get in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorkan
  • Laatst online: 05-12-2016
Denk niet dat het een andere server word zitten al aardig wat mensen op TRE. Paar ook al lvl 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draaide namelijk +-75 fps op high op WOW. Ben benieuwd op het genoeg zal zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

inderdaad al wachtrij...hmmm bummer :( Inloggen en niet meer weggaan dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd
  • Registratie: April 2003

jrd

Ben benieuwd tot hoe ver ze komen vandaag met de invites.

Ik zou het een beetje karig vinden als ze niet iedereen er in krijgen, aangezien de mensen die het nu nog bestellen ook gewoon 5 euro betalen voor de pre order code... betaal je dus 5 euro voor 2 dagen early access ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand aan de republic kant die me kan inviten dan op TRE
naam is SemTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serverlijst ziet er nog wel goed uit, zat kans om even een willekeurige te kiezen als het me te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:34:
ik draaide namelijk +-75 fps op high op WOW. Ben benieuwd op het genoeg zal zijn :P
Vreemde aan swtor bij mij is dat ik 60fps (vsync) draai, maar wel met framedrops naar 35fps soms...
Wat is dan vreemd? Beide GPU's draaien maar op 20% geeft afterburner aan ;) Dan verwacht ik geen drops...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

ReCreator schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:39:
[...]

Vreemde aan swtor bij mij is dat ik 60fps (vsync) draai, maar wel met framedrops naar 35fps soms...
Wat is dan vreemd? Beide GPU's draaien maar op 20% geeft afterburner aan ;) Dan verwacht ik geen drops...
serverlag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op welke GCard loopt iet dan en op welke resolutie ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Heraclius schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:49:
Als ik PayPal wil toevoegen werkt het schijnbaar niet:

It seems that this purchase request has already been submitted. If you want to make another purchase, start over.

Dan maar game time card. :)
dat werkt pas vanaf 20 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 23:32
woop woop, my CE is binnen!!

grote doos, damn.

Het beeldje is cool :D
Alles zeer mooi afgewerkt. Klasse van Bioware. (had niet anders verwacht hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Is vaak ook wel op duidelijk grafisch zwaardere plaatsen, maar niet specifiek drukker. Zou misschien iets van serverlag kunnen zijn, maar de FPS daalt echt, en lag zou eigenlijk geen invloed op de fps mogen hebben. Wel wat stotteren of rubberbanding.
Nouja, misschien komt er nog een CAP driver :)

Hoorde idd al van een queue op TRE... dat wordt niks vanavond omdat mijn laptop dus crashed als er een queue is. Dan kom je natuurlijk nooit vooraan ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-04 15:18
7 december besteld @ bol.com
CE pakket binnen

YEAH

Below is a list of valid Star Wars: The Old Republic codes that have been redeemed under this account.
--------------------------------------------------------------------------------

12.16.2011Star Wars™: The Old Republic™ Collector's Edition

--------------------------------------------------------------------------------

12.15.2011BETA Testing Code (Event 1)

12.15.2011Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch

12.15.2011Star Wars™: The Old Republic™ Collector's Edition Pre-Order

[ Voor 88% gewijzigd door Rewl op 16-12-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:39:
iemand aan de republic kant die me kan inviten dan op TRE
naam is SemTX
Afhankelijk van welke guild je bij wilt he, als je bij de tweakers guild wilt, moet je even reageren op dat forum of ingame een van de officers aanspreken. Wie dit zijn kun je weer vinden op dat forum (zie mijn signature).
Pagina: 1 ... 67 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)