8?Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:43:
Hoeveel toons kun je maximaal per account/sever hebben?
en 40 totaal?
dacht ik.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
8?Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:43:
Hoeveel toons kun je maximaal per account/sever hebben?
botje kopen en aanzetten, heb je binnen paar weken een zwik toons op max level! ;-)
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
en na de paar weken gebanned worden op alle manieren mogelijk.Dennis van der Stelt schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:47:
[...]
botje kopen en aanzetten, heb je binnen paar weken een zwik toons op max level! ;-)
http://tinyurl.com/5sdar8p
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
zou wel erg stoer zijn he?Who Am I? schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:49:
Is het trouwens mogelijk om met de zelfde account op twee computers tegelijk met een andere char, op de zelfde server in te loggen? Zodat ik tegelijk met mijn vriendin kan spelen zonder dat zij een eigen account heeft. Lijkt me niet, maar zou wel leuk zijn.
Verwijderd
Ik ga er vanuit dat het ironisch bedoeld was.Dennis van der Stelt schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:47:
[...]
Verwijderd
Nope. logt iemand anders in jouw account dan wordt je zeer zeker uitgelogt.Who Am I? schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:49:
Is het trouwens mogelijk om met de zelfde account op twee computers tegelijk met een andere char, op de zelfde server in te loggen? Zodat ik tegelijk met mijn vriendin kan spelen zonder dat zij een eigen account heeft. Lijkt me niet, maar zou wel leuk zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 12:54 ]
de startpost?Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:39:
is er trouwens ergens een plek waar je kan zien wat de beste stats zijn voor je? wil een jedi sentinel spelen en vraag me af wat je dan het beste kan hebben? might, constitution etc etc
edit: typo
Ach, maak je niet te druk. Ik had wél een pre-order kit, maar heb nog steeds geen Early Access. Alles wordt gefaseerd ingevoerd, en hoe later je je pre-order hebt besteld, hoe later jij je Early Access krijgt. Het komt er op neer dat het waarschijnlijk (voor de mensen die nu pas registreren) 1 of 2 dagen vóór de release wordt (vermoed ik zo). We zullen zien, ik hou de mailbox i.i.g. gretig in de gatenNazara schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:57:
Spel gekocht, installeerd en code geredeemed. Uiteraard geen pre-order kit - dus ik zit mezelf nu lekker op te vreten.
Mocht er iemand nog een pre-order kit hebben en een toekomstige mede tor'er willen helpen, ik zou je dankbaar zijn.
Het lijkt zeer waarschijnlijk dat iedereen die tot nu toe een pre-order code heeft ingevoerd vandaag toegang zal krijgen.Seroth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:59:
[...]
Ach, maak je niet te druk. Ik had wél een pre-order kit, maar heb nog steeds geen Early Access. Alles wordt gefaseerd ingevoerd, en hoe later je je pre-order hebt besteld, hoe later jij je Early Access krijgt. Het komt er op neer dat het waarschijnlijk (voor de mensen die nu pas registreren) 1 of 2 dagen vóór de release wordt (vermoed ik zo). We zullen zien, ik hou de mailbox i.i.g. gretig in de gaten
Klinkt veelbelovend! Fingers crossed, en mailbox refreshen geblazen. Maar goed, ik ga me niet lopen opvreten als het niet zo zou zijn. Ik hoop echter wel dat ik nog ergens dit weekend er mee aan de slag kan (dus dat ik 'm i.i.g. zaterdag of zondag binnen krijg).Metalkai schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:01:
[...]
Het lijkt zeer waarschijnlijk dat iedereen die tot nu toe een pre-order code heeft ingevoerd vandaag toegang zal krijgen.
Volgens mij waren ze gisteren tot de eerste week van December gekomen, dus zijn er niet veel mensen meer over die nog geen invite hebben.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Vind de prijs nog steeds belachelijk hoog vergeleken met NA prijzen.Cinerama schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:15:
Aangezien ik dit spel toch nog wel een tijdje ga spelen maar even een een security key geval gekocht voor €12,99 Die toegang tot de security key vendor (ingame) is mooi meegenomen
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=33118
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Zit wat in, hij wordt alleen wel verzonden vanuit de UK dus er zitten wel internationale verzendkosten bij. Sowieso weet ik ervaring dat US shipping geen ene flikker kost, dus daar zit ook een prijsverschil, maar het verschil zal geen 8 euro zijn.Metalkai schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:17:
[...]
Vind de prijs nog steeds belachelijk hoog vergeleken met NA prijzen.
De NA prijs komt neer op ongeveer €4,90, terwijl wij €12,99 moeten betalen. Hopelijk komt de Android authenticator snel.
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
waarschijnlijk net zoals die van battle.netVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:22:
Over security keys gesproken. Hoe werkt the iPod/iPhone/iPad app?
Verwijderd
Ik bedoel, werkt ie goed? Geen bugs of iets dergelijks?RocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:23:
[...]
waarschijnlijk net zoals die van battle.net
je opent de app en er komt een code op je scherm
code intikken met inloggen, klaar
geen idee. ik heb de fysieke.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:25:
[...]
Ik bedoel, werkt ie goed? Geen bugs of iets dergelijks?
Aanmaken en koppelen ervan ging iets minder vlekkeloos maar het gebruiken is tot dusver prima. Geen problemen ondervonden. Maar goed, dat is pas 1 dag en 4 keer ermee inloggen ofzoVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:25:
[...]
Ik bedoel, werkt ie goed? Geen bugs of iets dergelijks?
Ben ook ongeveer een jaar geleden met WoW gestopt, daarvoor ook een jaar weinig gespeeld. Aan de ene kant voelen bepaalde dingen redelijk hetzelfde aan (logisch ook op zich, er is aardig wat gebaseerd op het standaardmodel), maar het heeft wel specifieke dingen die me erg aanspreken. Companions die je vergezellen en die voor je craften / gatheren, de flashpoint(s, heb er één gedaan maar vermoed dat voor de meesten/allemaal geldt dat er een verhaal in zit), en het belangrijkste: de storylines.geert1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:16:
Hoe zijn de eerste ervaringen? Met name: hoe vinden ex-wow-ers het spel? Ben zelf helemaal klaar met die game na een jaar of 5-6 spelen met enkele lange pauzes (tot ongeveer een jaartje terug). Ik heb gelezen dat de mechanics van het spel erg lijken op WoW (oftewel: op het klassieke mmo-model, want WoW was niet de eerste). De driehoek tank-dps-healer, het combatsysteem, is het een beetje vernieuwend? Hoe zit het met questing, de classes / abilities, de speelwereld? Ben erg benieuwd!
^This. Enige Ex-WoWers die al in de bèta hebben gezeten, of nu in de EA? Ik ben zelf een (huidige) WoW speler. GM van een 10 man semi-hardcore raiding guild, en speel al zo'n 5 a 6 jaar ondertussen. Ik vindt de Dragon Soul content erg leuk tot nu toe (wel vrij makkelijk; maar vermakelijk) maar ik ben over het algemeen gewoon een beetje uitgekeken op WoW. Het is (en blijft) allemaal een herhalingsoefening. Nou weet ik dat je daar in MMO's toch heel moeilijk onder uit komt, maar een paar vernieuwende concepten kunnen daar verandering in brengen. Vandaar ook mijn interesse in SWTOR.geert1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:16:
Hoe zijn de eerste ervaringen? Met name: hoe vinden ex-wow-ers het spel? Ben zelf helemaal klaar met die game na een jaar of 5-6 spelen met enkele lange pauzes (tot ongeveer een jaartje terug). Ik heb gelezen dat de mechanics van het spel erg lijken op WoW (oftewel: op het klassieke mmo-model, want WoW was niet de eerste). De driehoek tank-dps-healer, het combatsysteem, is het een beetje vernieuwend? Hoe zit het met questing, de classes / abilities, de speelwereld? Ben erg benieuwd!
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Welke Amazon?mindcrash schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:21:
Hier nog meer mensen die hem uiteindelijk bij Amazon hebben besteld? Zo ja, weet iemand of ze hem al aan het shippen zijn? Mijn webmail ligt er vanwege omstandigheden uit en mijn Amazon pass is thuis veilig opgeborgen in mijn password kluis dus kan die op dit moment niet zelf inzien...
Amazon.com heeft de mijne gisteren opgestuurd, verwachting is dat 'ie donderdag binnen komt.mindcrash schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:21:
Hier nog meer mensen die hem uiteindelijk bij Amazon hebben besteld? Zo ja, weet iemand of ze hem al aan het shippen zijn? Mijn webmail ligt er vanwege omstandigheden uit en mijn Amazon pass is thuis veilig opgeborgen in mijn password kluis dus kan die op dit moment niet zelf inzien...
Die dusExitium schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:34:
Amazon.com heeft de mijne gisteren opgestuurd, verwachting is dat 'ie donderdag binnen komt.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ik had hier gister ook last van.Who Am I? schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:32:
Nog meer mensen bij wie het spel niet wil laden? Ik zit nu al een dik kwartier te wachten met alleen het 'Star Wars The Old Republic' scherm met al die poppetjes er onder, in beeld. Tijdens het onderhoud kon ik wel snel er in komen, toen zag ik dat alle servers offline stonden. Maar zelfs daar kom ik nu niet.
Ik heb er wel 1 voor jeVecodo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:33:
Zo maar ff CC ook gekoppeld. nu wachten tot de 20ste
Verwijderd
Ik ben zelf ook een hardcore wow speler geweest en moet zeggen ik ervaar de game anders maar de gameplay voelt zeker vertrouwd aan. Maar de manier van lvlen en de quest zijn echt anders en naar mijn beoordeling veel interessanter. (veel afwisseling) Hoe de end game gaat uitpakken dat weten we pas binnen enkele maanden maar moet zeggen dat ik persoonlijk deze game beter vind dan WoW.Seroth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:32:
[...]
^This. Enige Ex-WoWers die al in de bèta hebben gezeten, of nu in de EA? Ik ben zelf een (huidige) WoW speler. GM van een 10 man semi-hardcore raiding guild, en speel al zo'n 5 a 6 jaar ondertussen. Ik vindt de Dragon Soul content erg leuk tot nu toe (wel vrij makkelijk; maar vermakelijk) maar ik ben over het algemeen gewoon een beetje uitgekeken op WoW. Het is (en blijft) allemaal een herhalingsoefening. Nou weet ik dat je daar in MMO's toch heel moeilijk onder uit komt, maar een paar vernieuwende concepten kunnen daar verandering in brengen. Vandaar ook mijn interesse in SWTOR.
Hoe bevalt de game voor de MMO "veteranen" onder ons? Is het écht wat anders, of is het WoW met een ander grafisch/thematisch "sausje"?
Globaal kun je stellen dat jij wordt gezien als de meest veelbelovende en belangrijkste held van jouw klasse. Als je een Trooper bent, wordt je gezien als de allerbeste Trooper die er is. Hetzelfde geldt dus ook voor de andere classes.Exitium schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:30:
[...]
Vraagje van mijn kant, wat is de globale setting van de verhaallijn van de niet-forceusers?
spoiler:Begrijp dat de JK de filmheld is, JC ben ik zelf mee bezig (onderzoeker / diplomaat), SI start als slaaf die zich omhoog werkt en heeft ook met sit artifacts te maken geloof ik. SW zou gaan over the 'chosen one' heb ik ergens gelezen. Hoe zit het met de andere classes?
Ah, dat zal het dan wel zijn. Ik laat em wel lekker zo staan. Ik ben toch op m'n werkkaasszje schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:35:
[...]
Ik had hier gister ook last van.
Toen bleek er een aardige queue te staan waardoor ik niet kon inloggen.
Duurde opeens alles stuk langer...
Ik was WoW echt helemaal beu na WoTLK. Ik heb Cataclysm nog wel geprobeerd maar het wist me niet te boeien na lvl 85, zelfs niet met een andere class en de nieuwe setting. De Bèta van SWTOR heb ik een weekje of 2 gespeeld en ik was er echt enthousiast over. De combat voelt vrij fresh aan, ook al zijn de core mechanics vergelijkbaar met WoW.Seroth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:32:
[...]
^This. Enige Ex-WoWers die al in de bèta hebben gezeten, of nu in de EA? Ik ben zelf een (huidige) WoW speler. GM van een 10 man semi-hardcore raiding guild, en speel al zo'n 5 a 6 jaar ondertussen. Ik vindt de Dragon Soul content erg leuk tot nu toe (wel vrij makkelijk; maar vermakelijk) maar ik ben over het algemeen gewoon een beetje uitgekeken op WoW. Het is (en blijft) allemaal een herhalingsoefening. Nou weet ik dat je daar in MMO's toch heel moeilijk onder uit komt, maar een paar vernieuwende concepten kunnen daar verandering in brengen. Vandaar ook mijn interesse in SWTOR.
Hoe bevalt de game voor de MMO "veteranen" onder ons? Is het écht wat anders, of is het WoW met een ander grafisch/thematisch "sausje"?
[ Voor 3% gewijzigd door MicScott op 16-12-2011 13:39 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Na 3 uur =)beve schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:40:
Iemand die zn product code van Origin al ontvangen heeft vandaag?
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Als je op N drukt en bij je companion op een bepaalde crewskill klikt, krijg je een lijstje met missies. Onderaan staat waar je companion voordeel in heeft (geldt niet voor de robot op je schip).BruntFCA schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:42:
Nog even een vraagje
waar kun je zien welke crafting/cathering/mission skill je compagnion het beste in is, of voordeel heeft ?
Nice. Ik ben benieuwd! Het levelen/grinden staat me het meest tegen in WoW. De endgame (en de teamplay en tactics die daarbij komen kijken) houden mijn interesse vast, maar wat betreft de reguliere quests afgaan, dailies doen, of gatheren/craften, heeft het spel voor mij z'n charme verloren.MicScott schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:38:
[...]
Ik was WoW echt helemaal beu na WoTLK. Ik heb Cataclysm nog wel geprobeerd maar het wist me niet te boeien na lvl 85, zelfs niet met een andere class en de nieuwe setting. De Bèta van SWTOR heb ik een weekje of 2 gespeeld en ik was er echt enthousiast over. De combat voelt vrij fresh aan, ook al zijn de core mechanics vergelijkbaar met WoW.
Als je het geld hebt om een nieuwe game te kopen, zou ik het gewoon proberen. Het verhaal zal je sowieso lang genoeg boeien om de aanschaf te rechtvaardigen, en als het je op de lange termijn niet leuk vindt, heb je in elk geval een toffe RPG gespeeld.
Wat ook leuk is is dat je al op lvl 10 redelijk wat tools hebt om de combat interessant te houden.
Hoe krijg je die code binnen? Krijg je de gamecard fysiek in de post, of krijg je de code gewoon per mail? Dit om eventueel problemen te voorkomen als de timecard op de 20e nog niet door de brievenbus is gevallen (als hij fysiek wordt verzonden).Royeboi schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:40:
Tip: als je voor een scherpe prijs alvast 60 dagen game time wil toevoegen, deze web shop levert altijd redelijk snel, en is vaak goedkoper dan anderen. Nu ook weer een aardig verschil met de NL prijzen.
Omgerekend € 17,80.
http://www.zavvi.com/game...c-time-card/10576655.html
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 15 december 2011.
U geeft aan graag te willen weten wanneer u de tweede levering van het spel 'Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Collectors Edition' kunt verwachten. Wij begrijpen dat het erg verwarrend is.
Onze leverancier heeft ons laten weten dat de uiterlijke afleverdatum van het tweede deel van het artikel 'Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Collectors Edition' 20 december 2011.
Onze welgemeende excuses voor de eventuele onstane verwarring.
Met vriendelijke groet,
Daisy
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Ik heb vorige week pas besteld, en ik heb em net binnen. dus komt wel goedRewl schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:44:
ojee ... kan toch zijn dat er nog een aantal mensen moeten wachten op de bestelling bij bol.com
[...]
Wanneer heb je besteld dan? RocketKoen had vorige week besteld (maar welke dag?) en heeft hem inmiddels binnen van bol.com. Ik heb een bestelling gedaan op 7 december en heb hoop dat ik hem vandaag binnen krijg.Rewl schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:44:
ojee ... kan toch zijn dat er nog een aantal mensen moeten wachten op de bestelling bij bol.com
[...]
mijn bestelling is van 8dec. dus als het goed is zit die van jou ook in de post nu.CaptainCharisma schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:45:
[...]
Wanneer heb je besteld dan? RocketKoen had vorige week besteld (maar welke dag?) en heeft hem inmiddels binnen van bol.com. Ik heb een bestelling gedaan op 7 december en heb hoop dat ik hem vandaag binnen krijg.
[ Voor 81% gewijzigd door Rewl op 16-12-2011 13:47 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Technisch zit het vrijwel hetzelfde in elkaar als Wow. met name de combat voelt heel natuurlijk aan voor iemand die al tijden Wow speelt (ik dus ook). Ik moet eerlijk zeggen dat de quests wat minder grindy aanvoelen, maar bij veel quests zijn er bonussen te verkrijgen als je wel gaat grinden. Bijv een quest.Seroth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:43:
[...]
Nice. Ik ben benieuwd! Het levelen/grinden staat me het meest tegen in WoW. De endgame (en de teamplay en tactics die daarbij komen kijken) houden mijn interesse vast, maar wat betreft de reguliere quests afgaan, dailies doen, of gatheren/craften, heeft het spel voor mij z'n charme verloren.
haha ben je laat begonnen, ik gister van 8 tot 2 ofzo ook lvl 10 gewordenSplendid schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:53:
Zo, ik ben een partijtje gaar hier op het werk, tot 2.30 uur zitten spelen. Maar het was het waard! Vanmorgen nog even snel lvl 10 geworden en vanavond maar even Sniper worden
[ Voor 7% gewijzigd door whykillme op 16-12-2011 13:55 ]
En een fleet pass is...?RocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:54:
Trouwens een leuke feature van de security key vendor.
Hij verkoopt fleet passes voor 1k credits.
dat ken ikwhykillme schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:54:
[...]
haha ben je laat begonnen, ik gister van 8 tot 2 ofzo ook lvl 10 gewordennu ook op werk...
in die tijd 1x gecrashed en 2x een queue van 20 mins -.-
kun je gebruiken om naar de republic/empiral fleet te teleporten.
Verwijderd
Zoiets als een hearthstone/townportal?RocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:56:
[...]
kun je gebruiken om naar de republic/empiral fleet te teleporten.
Net als je emergency fleet pass, maar dan single use en zonder cooldown
Ik vanaf 22:00 uur, geen crash niks gehad. Als een zonnetjewhykillme schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:54:
[...]
haha ben je laat begonnen, ik gister van 8 tot 2 ofzo ook lvl 10 gewordennu ook op werk...
in die tijd 1x gecrashed en 2x een queue van 20 mins -.-
Jep alleen kun je hier je locatie niet instellen. Je gaat altijd naar de fleet. Maar dat is wel de locatie waar je snel wilt kunnen zijn voor instances en travel naar andere planeten.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:58:
[...]
Zoiets als een hearthstone/townportal?
Je hebt quick travel: teleport naar een bind point op de planeet waar je bent (30 min cd)Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:58:
[...]
Zoiets als een hearthstone/townportal?
gewoon op het kruisje klikken naar je craft skillChubz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:01:
Ik kan me crafting skill toch veranderen? heb nu synthweaving alleen vind ik die niet echt fijn
[ Voor 25% gewijzigd door RocketKoen op 16-12-2011 14:02 ]
Ligt eraan wat je wil doen. Expertise is volgens mij een puur PvP stat, dus als je vooral PvE gaat doen heb je er niks aan. Accuracy lijkt me daarentegen wat belangrijker, aangezien je natuurlijk niet wilt missen.Maduth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:44:
Even over de game zelf, ik speel een Sith Inq Sorc.. en zit te bedenken wel stat het beste zouden zijn om op te bouwen [in die volgorde ook]:
1. Willpower
2. Expertise
3. Power
4. Accuracy
5. Crit
Iemand op/aanmerkingen?
Ja hoor, druk op N (crew skills) en dan het kruisje naast je skill.Chubz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:01:
Ik kan me crafting skill toch veranderen? heb nu synthweaving alleen vind ik die niet echt fijn
[ Voor 94% gewijzigd door xeros1 op 16-12-2011 14:09 ]
Nee.. voor die mensen lijkt het spel meer op Wordfeudxeros1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:03:
[...]
Ik mag hopen dat dit niet voor mensen geld die via Origin gekocht hebben.
xD +1Alcmaria schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:04:
[...]
Nee.. voor die mensen lijkt het spel meer op Wordfeud
heb je niet ergens gemisquote? want ik begreep ook al niks van je reactiexeros1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:06:
Erg geestig.
Tja, volgens mij zat je er zelf naast met je post hoor. Hoezo zouden bepaalde quests anders in elkaar zitten voor mensen die via Origin pre-orderen? Verwacht je dan een andere game?xeros1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:06:
Erg geestig.
Weet je dat zeker?xeros1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:03:
Vandaag geen waves.
http://www.swtor.com/comm...d.php?p=317844#edit317844
Lekker is dat.
Verwijderd
Verwijderd
Volg die link eens:Metalkai schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:12:
[...]
Weet je dat zeker?
Zoals ik het lees zullen vandaag de waves weer beginnen om 8AM CST.
En kijk ook naar de tijd: 12:03 am, oftewel drie minuten na middernacht. Dus ook al staat er dat het "vandaag" gepost is, dit is een bericht van gisteren.We're finished with invite waves for today. The servers are filling up, player populations are growing, and we're monitoring the influx of players carefully. More servers will be opened up as we need them.
Zit zelf op PvP server [Chuudran] en wil zeker PvP gaan doen dus lijkt me deze top.Metalkai schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:02:
[...]
Ligt eraan wat je wil doen. Expertise is volgens mij een puur PvP stat, dus als je vooral PvE gaat doen heb je er niks aan. Accuracy lijkt me daarentegen wat belangrijker, aangezien je natuurlijk niet wilt missen.
Er staat dat ze op die dag invites hebben verstuurd tot de eerste week van December. Dat hebben ze gisteren inderdaad gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:16:
[...]
Volg die link eens:
[...]
En kijk ook naar de tijd: 12:03 am, oftewel drie minuten na middernacht. Dus ook al staat er dat het "vandaag" gepost is, dit is een bericht van gisteren.
[ Voor 6% gewijzigd door Metalkai op 16-12-2011 14:20 ]
Verwijderd
Oke hier stond iets dat beetje overdreven isVecodo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:24:
net met bol.com gebeld. De Pre-order code hoor ik per Email te krijgen. Alleen nog niet ontvangen.
Ze maken een aantekening en ze gaan hem wederom sturen.
Ben benieuwd hoelang dat duurt. Iemand daar ervaring mee?
[ Voor 5% gewijzigd door Ienni1983 op 16-12-2011 14:26 ]
ik heb mijn bol.com pre-order code per post gekregen !?Vecodo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:24:
net met bol.com gebeld. De Pre-order code hoor ik per Email te krijgen. Alleen nog niet ontvangen.
Verwijderd
Ik kreeg mijn pre-order code in een mooi oerbodig dvd doosje, maar ik denk dat het bij jou nu het geval is hoe snel de helpdesk van bol wil werken op de vrijdag middagVecodo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:24:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq