Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:43:
Hoeveel toons kun je maximaal per account/sever hebben?
8?
en 40 totaal?
dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die met zoveel toons speelt?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:45:
*cough*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ik ben sowieso van plan alle 8 hoofdclasses te gaan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel is net 3 dagen speelbaar, nog effe niet dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:00
botje kopen en aanzetten, heb je binnen paar weken een zwik toons op max level! ;-)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
Dennis van der Stelt schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:47:
[...]

botje kopen en aanzetten, heb je binnen paar weken een zwik toons op max level! ;-)
en na de paar weken gebanned worden op alle manieren mogelijk.

YAAAAAAY

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:41
Is het trouwens mogelijk om met de zelfde account op twee computers tegelijk met een andere char, op de zelfde server in te loggen? Zodat ik tegelijk met mijn vriendin kan spelen zonder dat zij een eigen account heeft. Lijkt me niet, maar zou wel leuk zijn.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Who Am I? schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:49:
Is het trouwens mogelijk om met de zelfde account op twee computers tegelijk met een andere char, op de zelfde server in te loggen? Zodat ik tegelijk met mijn vriendin kan spelen zonder dat zij een eigen account heeft. Lijkt me niet, maar zou wel leuk zijn.
zou wel erg stoer zijn he?

word de 1 gebanned
BYE iedereen banned.

dan zou een guild van 8 man op 1 account zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis van der Stelt schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:47:
[...]

Ik ga er vanuit dat het ironisch bedoeld was. ;)
Maar serieus, wat is daar nou leuk aan?
Ik snap echt niet waarom mensen dat doen. Is het dan zo belangrijk dat je snel lvl 50 toons hebt?

Voor mij gaat het om de beleving van het spel. Ja ik ben een van die mensen die alle quests teksten echt las in andere MMO's en ik vind het dan ook een verademing dat we in SWTOR echte gesprekken hebben.
Dat brengt je zoveel meer in je spel. Ondanks dat ik het in andere MMOs altijd leuk vond om nieuwe gear te krijgen hechtte ik nooit echt persoonlijk aan mijn karakter. Dat is in TOR meteen anders!

Ik speel liever met 1 toon op mijn gemak door de content (op een SP RPG manier, zeg maar) dan met 8 toons racen naar het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Who Am I? schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:49:
Nope. logt iemand anders in jouw account dan wordt je zeer zeker uitgelogt.

Huh? log net in, alles offline, kijk ik op serverstatus staat er

The Red Eclipse
Light

kan dat nou ....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servers komen up, mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server is up :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ja server is online :P Maar die ene gast mplayer 110 kills :') 0 gedood :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazara
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-12-2020
Spel gekocht, installeerd en code geredeemed. Uiteraard geen pre-order kit - dus ik zit mezelf nu lekker op te vreten :') .

Mocht er iemand nog een pre-order kit hebben en een toekomstige mede tor'er willen helpen, ik zou je dankbaar zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:39:
is er trouwens ergens een plek waar je kan zien wat de beste stats zijn voor je? wil een jedi sentinel spelen en vraag me af wat je dan het beste kan hebben? might, constitution etc etc

edit: typo
de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
Nazara schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:57:
Spel gekocht, installeerd en code geredeemed. Uiteraard geen pre-order kit - dus ik zit mezelf nu lekker op te vreten :') .

Mocht er iemand nog een pre-order kit hebben en een toekomstige mede tor'er willen helpen, ik zou je dankbaar zijn. :)
Ach, maak je niet te druk. Ik had wél een pre-order kit, maar heb nog steeds geen Early Access. Alles wordt gefaseerd ingevoerd, en hoe later je je pre-order hebt besteld, hoe later jij je Early Access krijgt. Het komt er op neer dat het waarschijnlijk (voor de mensen die nu pas registreren) 1 of 2 dagen vóór de release wordt (vermoed ik zo). We zullen zien, ik hou de mailbox i.i.g. gretig in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seroth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:59:
[...]

Ach, maak je niet te druk. Ik had wél een pre-order kit, maar heb nog steeds geen Early Access. Alles wordt gefaseerd ingevoerd, en hoe later je je pre-order hebt besteld, hoe later jij je Early Access krijgt. Het komt er op neer dat het waarschijnlijk (voor de mensen die nu pas registreren) 1 of 2 dagen vóór de release wordt (vermoed ik zo). We zullen zien, ik hou de mailbox i.i.g. gretig in de gaten :)
Het lijkt zeer waarschijnlijk dat iedereen die tot nu toe een pre-order code heeft ingevoerd vandaag toegang zal krijgen.
Volgens mij waren ze gisteren tot de eerste week van December gekomen, dus zijn er niet veel mensen meer over die nog geen invite hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de rust keert terug op het forum

servers back online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
Metalkai schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:01:
[...]

Het lijkt zeer waarschijnlijk dat iedereen die tot nu toe een pre-order code heeft ingevoerd vandaag toegang zal krijgen.
Volgens mij waren ze gisteren tot de eerste week van December gekomen, dus zijn er niet veel mensen meer over die nog geen invite hebben.
Klinkt veelbelovend! Fingers crossed, en mailbox refreshen geblazen. Maar goed, ik ga me niet lopen opvreten als het niet zo zou zijn. Ik hoop echter wel dat ik nog ergens dit weekend er mee aan de slag kan (dus dat ik 'm i.i.g. zaterdag of zondag binnen krijg).

Wel alvast gepreload, en net toch overstag gegaan en de Digital Deluxe upgrade erbij gekocht. Liep alleen tegen een vage foutmelding aan bij het willen afsluiten van een 30 day recurring payment plan (betaling via Paypal). Iets over dat er al een order of een subscription liep, terwijl mijn account pagina laat zien dat het niet zo is. Oh well, die heb ik toch nog niet nodig voor de EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Don't play on patch day.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Ik kreeg een extra pre-order key bij mijn CE dus mocht iemand er nog een nodig hebben kan hij mij een DM sturen, dan zorg ik dat je hem vanavond rond 6 uur (zit op werk) kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 15:01

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Aangezien ik dit spel toch nog wel een tijdje ga spelen maar even een een security key geval gekocht voor €12,99 Die toegang tot de security key vendor (ingame) is mooi meegenomen

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=33118

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:03
Hoe zijn de eerste ervaringen? Met name: hoe vinden ex-wow-ers het spel? Ben zelf helemaal klaar met die game na een jaar of 5-6 spelen met enkele lange pauzes (tot ongeveer een jaartje terug). Ik heb gelezen dat de mechanics van het spel erg lijken op WoW (oftewel: op het klassieke mmo-model, want WoW was niet de eerste). De driehoek tank-dps-healer, het combatsysteem, is het een beetje vernieuwend? Hoe zit het met questing, de classes / abilities, de speelwereld? Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cinerama schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:15:
Aangezien ik dit spel toch nog wel een tijdje ga spelen maar even een een security key geval gekocht voor €12,99 Die toegang tot de security key vendor (ingame) is mooi meegenomen

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=33118
Vind de prijs nog steeds belachelijk hoog vergeleken met NA prijzen.
De NA prijs komt neer op ongeveer €4,90, terwijl wij €12,99 moeten betalen. Hopelijk komt de Android authenticator snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Hier nog meer mensen die hem uiteindelijk bij Amazon hebben besteld? Zo ja, weet iemand of ze hem al aan het shippen zijn? Mijn webmail ligt er vanwege omstandigheden uit en mijn Amazon pass is thuis veilig opgeborgen in mijn password kluis dus kan die op dit moment niet zelf inzien...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Vreemd dat ik deze post hier nog niet heb terug gezien. Over de EA waves van vandaag:

The question I know a lot of you have is, why haven't we yet invited those who redeemed very recently? The answer is because of the volume of recent pre-orders that have been redeemed, which is spiking up very high. So, a lot of people have redeemed in a short period of time. Essentially we're in the same place we were on the 13th, where we invited a lot of people, but most had redeemed in the same short period of time.

TL;DR - We've seen a LOT of pre-orders redeemed in the last couple of weeks, and that means that even though we're really close (in date terms) to getting everyone in, we couldn't quite do it today.

Tomorrow's invite waves start at 8AM CST, and I'll start another thread then to track progress.

http://www.swtor.com/comm...d.php?p=317844#edit317844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 19:34

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Is er al iets bekend over de android authenticator.
Zag dat ie er voor de iphone ondertussen wel was.

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 15:01

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Metalkai schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:17:
[...]

Vind de prijs nog steeds belachelijk hoog vergeleken met NA prijzen.
De NA prijs komt neer op ongeveer €4,90, terwijl wij €12,99 moeten betalen. Hopelijk komt de Android authenticator snel.
Zit wat in, hij wordt alleen wel verzonden vanuit de UK dus er zitten wel internationale verzendkosten bij. Sowieso weet ik ervaring dat US shipping geen ene flikker kost, dus daar zit ook een prijsverschil, maar het verschil zal geen 8 euro zijn.

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn CE is ook binnen (bol.com, week geleden besteld)
:)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over security keys gesproken. Hoe werkt the iPod/iPhone/iPad app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

Ik heb trouwens gister ook mijn pre-order van bol.com gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:22:
Over security keys gesproken. Hoe werkt the iPod/iPhone/iPad app?
waarschijnlijk net zoals die van battle.net
je opent de app en er komt een code op je scherm
code intikken met inloggen, klaar

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
BWUAHAHAHAHA

star wars the old republic normale versie @ bol.com

Niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:23:
[...]

waarschijnlijk net zoals die van battle.net
je opent de app en er komt een code op je scherm
code intikken met inloggen, klaar
Ik bedoel, werkt ie goed? Geen bugs of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:25:
[...]

geen idee. ik heb de fysieke.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:25:
[...]

Aanmaken en koppelen ervan ging iets minder vlekkeloos maar het gebruiken is tot dusver prima. Geen problemen ondervonden. Maar goed, dat is pas 1 dag en 4 keer ermee inloggen ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
geert1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:16:
Hoe zijn de eerste ervaringen? Met name: hoe vinden ex-wow-ers het spel? Ben zelf helemaal klaar met die game na een jaar of 5-6 spelen met enkele lange pauzes (tot ongeveer een jaartje terug). Ik heb gelezen dat de mechanics van het spel erg lijken op WoW (oftewel: op het klassieke mmo-model, want WoW was niet de eerste). De driehoek tank-dps-healer, het combatsysteem, is het een beetje vernieuwend? Hoe zit het met questing, de classes / abilities, de speelwereld? Ben erg benieuwd!
Ben ook ongeveer een jaar geleden met WoW gestopt, daarvoor ook een jaar weinig gespeeld. Aan de ene kant voelen bepaalde dingen redelijk hetzelfde aan (logisch ook op zich, er is aardig wat gebaseerd op het standaardmodel), maar het heeft wel specifieke dingen die me erg aanspreken. Companions die je vergezellen en die voor je craften / gatheren, de flashpoint(s, heb er één gedaan maar vermoed dat voor de meesten/allemaal geldt dat er een verhaal in zit), en het belangrijkste: de storylines.

Ik kan me heel goed voorstellen dat alle acht de classes een andere beleving zijn, doordat je shared quests continu onderbroken worden door de verhaallijn die specifiek voor jouw class geldt. In WoW kon je dan wel in een ander gebied questen, maar na twee characters had je alles wel gezien qua quests.

Vraagje van mijn kant, wat is de globale setting van de verhaallijn van de niet-forceusers?
spoiler:
Begrijp dat de JK de filmheld is, JC ben ik zelf mee bezig (onderzoeker / diplomaat), SI start als slaaf die zich omhoog werkt en heeft ook met sit artifacts te maken geloof ik. SW zou gaan over the 'chosen one' heb ik ergens gelezen. Hoe zit het met de andere classes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
geert1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:16:
^This. Enige Ex-WoWers die al in de bèta hebben gezeten, of nu in de EA? Ik ben zelf een (huidige) WoW speler. GM van een 10 man semi-hardcore raiding guild, en speel al zo'n 5 a 6 jaar ondertussen. Ik vindt de Dragon Soul content erg leuk tot nu toe (wel vrij makkelijk; maar vermakelijk) maar ik ben over het algemeen gewoon een beetje uitgekeken op WoW. Het is (en blijft) allemaal een herhalingsoefening. Nou weet ik dat je daar in MMO's toch heel moeilijk onder uit komt, maar een paar vernieuwende concepten kunnen daar verandering in brengen. Vandaar ook mijn interesse in SWTOR.

Hoe bevalt de game voor de MMO "veteranen" onder ons? Is het écht wat anders, of is het WoW met een ander grafisch/thematisch "sausje"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Nog meer mensen bij wie het spel niet wil laden? Ik zit nu al een dik kwartier te wachten met alleen het 'Star Wars The Old Republic' scherm met al die poppetjes er onder, in beeld. Tijdens het onderhoud kon ik wel snel er in komen, toen zag ik dat alle servers offline stonden. Maar zelfs daar kom ik nu niet.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

mindcrash schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:21:
Hier nog meer mensen die hem uiteindelijk bij Amazon hebben besteld? Zo ja, weet iemand of ze hem al aan het shippen zijn? Mijn webmail ligt er vanwege omstandigheden uit en mijn Amazon pass is thuis veilig opgeborgen in mijn password kluis dus kan die op dit moment niet zelf inzien...
Welke Amazon?

Ik heb hem gekocht op Amazon.de en die is de 13e geshipped. (Ik woon zelf ook in Duitsland dus die was de 14e al binnen.)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
mindcrash schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:21:
Amazon.com heeft de mijne gisteren opgestuurd, verwachting is dat 'ie donderdag binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Exitium schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:34:
Amazon.com heeft de mijne gisteren opgestuurd, verwachting is dat 'ie donderdag binnen komt.
Die dus :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

Who Am I? schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:32:
Nog meer mensen bij wie het spel niet wil laden? Ik zit nu al een dik kwartier te wachten met alleen het 'Star Wars The Old Republic' scherm met al die poppetjes er onder, in beeld. Tijdens het onderhoud kon ik wel snel er in komen, toen zag ik dat alle servers offline stonden. Maar zelfs daar kom ik nu niet.
Ik had hier gister ook last van.
Toen bleek er een aardige queue te staan waardoor ik niet kon inloggen.
Duurde opeens alles stuk langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Vecodo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:33:
Zo maar ff CC ook gekoppeld. nu wachten tot de 20ste :(
Ik heb er wel 1 voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seroth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:32:
[...]

^This. Enige Ex-WoWers die al in de bèta hebben gezeten, of nu in de EA? Ik ben zelf een (huidige) WoW speler. GM van een 10 man semi-hardcore raiding guild, en speel al zo'n 5 a 6 jaar ondertussen. Ik vindt de Dragon Soul content erg leuk tot nu toe (wel vrij makkelijk; maar vermakelijk) maar ik ben over het algemeen gewoon een beetje uitgekeken op WoW. Het is (en blijft) allemaal een herhalingsoefening. Nou weet ik dat je daar in MMO's toch heel moeilijk onder uit komt, maar een paar vernieuwende concepten kunnen daar verandering in brengen. Vandaar ook mijn interesse in SWTOR.

Hoe bevalt de game voor de MMO "veteranen" onder ons? Is het écht wat anders, of is het WoW met een ander grafisch/thematisch "sausje"?
Ik ben zelf ook een hardcore wow speler geweest en moet zeggen ik ervaar de game anders maar de gameplay voelt zeker vertrouwd aan. Maar de manier van lvlen en de quest zijn echt anders en naar mijn beoordeling veel interessanter. (veel afwisseling) Hoe de end game gaat uitpakken dat weten we pas binnen enkele maanden maar moet zeggen dat ik persoonlijk deze game beter vind dan WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Exitium schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:30:
[...]
Vraagje van mijn kant, wat is de globale setting van de verhaallijn van de niet-forceusers?
spoiler:
Begrijp dat de JK de filmheld is, JC ben ik zelf mee bezig (onderzoeker / diplomaat), SI start als slaaf die zich omhoog werkt en heeft ook met sit artifacts te maken geloof ik. SW zou gaan over the 'chosen one' heb ik ergens gelezen. Hoe zit het met de andere classes?
Globaal kun je stellen dat jij wordt gezien als de meest veelbelovende en belangrijkste held van jouw klasse. Als je een Trooper bent, wordt je gezien als de allerbeste Trooper die er is. Hetzelfde geldt dus ook voor de andere classes.

spoiler:
SW werkt zich op tot rechterhand van de Emperor.
Smuggler en BH zijn de classes die niet direct zijn geallieerd met hun factie (respectievelijk Republic en Empire) waardoor je vooral je eigen weg baant terwijl er een oorlog woedt. Als Smuggler heb je bijvoorbeeld zelfs meteen een schip, maar wordt deze gestolen en krijg je deze pas terug nadat je de class quests op Coruscant hebt voltooid (net zoals de andere klassen dus, maar het idee dat je al een schip hebt en moet vechten om deze weer terug te krijgen is natuurlijk wel wat anders dan bijvoorbeeld de Sith Inquisitor die een schip krijgt omdat die daar hard voor heeft gewerkt en zijn/haar meester dit nodig acht om verdere missies te volbrengen).
Sith Inquisitor gaat inderdaad om het ontrafelen van geheimen van de dark side of the Force.
Jedi Knight is de held; de Luke Skywalker van dit spel zeg maar.
Imperial Agent heeft veel keuzes in wie hij/zij bepaalt te helpen of juist te verraden. Als je je kaarten goed speelt, kun je zelfs double agent worden van de Republic.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
kaasszje schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:35:
[...]

Ik had hier gister ook last van.
Toen bleek er een aardige queue te staan waardoor ik niet kon inloggen.
Duurde opeens alles stuk langer...
Ah, dat zal het dan wel zijn. Ik laat em wel lekker zo staan. Ik ben toch op m'n werk :X O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Seroth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:32:
[...]

Ik was WoW echt helemaal beu na WoTLK. Ik heb Cataclysm nog wel geprobeerd maar het wist me niet te boeien na lvl 85, zelfs niet met een andere class en de nieuwe setting. De Bèta van SWTOR heb ik een weekje of 2 gespeeld en ik was er echt enthousiast over. De combat voelt vrij fresh aan, ook al zijn de core mechanics vergelijkbaar met WoW.

Als je het geld hebt om een nieuwe game te kopen, zou ik het gewoon proberen. Het verhaal zal je sowieso lang genoeg boeien om de aanschaf te rechtvaardigen, en als het je op de lange termijn niet leuk vindt, heb je in elk geval een toffe RPG gespeeld.

Wat ook leuk is is dat je al op lvl 10 redelijk wat tools hebt om de combat interessant te houden.

[ Voor 3% gewijzigd door MicScott op 16-12-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Tip: als je voor een scherpe prijs alvast 60 dagen game time wil toevoegen, deze web shop levert altijd redelijk snel, en is vaak goedkoper dan anderen. Nu ook weer een aardig verschil met de NL prijzen.

Omgerekend € 17,80.
http://www.zavvi.com/game...c-time-card/10576655.html

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Iemand die zn product code van Origin al ontvangen heeft vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Laatst online: 11-09 23:38
beve schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:40:
Iemand die zn product code van Origin al ontvangen heeft vandaag?
Na 3 uur =)

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:41
Nog even een vraagje

waar kun je zien welke crafting/cathering/mission skill je compagnion het beste in is, of voordeel heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
BruntFCA schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:42:
Nog even een vraagje

waar kun je zien welke crafting/cathering/mission skill je compagnion het beste in is, of voordeel heeft ?
Als je op N drukt en bij je companion op een bepaalde crewskill klikt, krijg je een lijstje met missies. Onderaan staat waar je companion voordeel in heeft (geldt niet voor de robot op je schip).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:05
DM me even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
MicScott schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:38:
[...]

Ik was WoW echt helemaal beu na WoTLK. Ik heb Cataclysm nog wel geprobeerd maar het wist me niet te boeien na lvl 85, zelfs niet met een andere class en de nieuwe setting. De Bèta van SWTOR heb ik een weekje of 2 gespeeld en ik was er echt enthousiast over. De combat voelt vrij fresh aan, ook al zijn de core mechanics vergelijkbaar met WoW.

Als je het geld hebt om een nieuwe game te kopen, zou ik het gewoon proberen. Het verhaal zal je sowieso lang genoeg boeien om de aanschaf te rechtvaardigen, en als het je op de lange termijn niet leuk vindt, heb je in elk geval een toffe RPG gespeeld.

Wat ook leuk is is dat je al op lvl 10 redelijk wat tools hebt om de combat interessant te houden.
Nice. Ik ben benieuwd! Het levelen/grinden staat me het meest tegen in WoW. De endgame (en de teamplay en tactics die daarbij komen kijken) houden mijn interesse vast, maar wat betreft de reguliere quests afgaan, dailies doen, of gatheren/craften, heeft het spel voor mij z'n charme verloren.
Royeboi schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:40:
Tip: als je voor een scherpe prijs alvast 60 dagen game time wil toevoegen, deze web shop levert altijd redelijk snel, en is vaak goedkoper dan anderen. Nu ook weer een aardig verschil met de NL prijzen.

Omgerekend € 17,80.
http://www.zavvi.com/game...c-time-card/10576655.html
Hoe krijg je die code binnen? Krijg je de gamecard fysiek in de post, of krijg je de code gewoon per mail? Dit om eventueel problemen te voorkomen als de timecard op de 20e nog niet door de brievenbus is gevallen (als hij fysiek wordt verzonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
  • Laatst online: 29-04 15:18
ojee ... kan toch zijn dat er nog een aantal mensen moeten wachten op de bestelling bij bol.com
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 15 december 2011.

U geeft aan graag te willen weten wanneer u de tweede levering van het spel 'Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Collectors Edition' kunt verwachten. Wij begrijpen dat het erg verwarrend is.

Onze leverancier heeft ons laten weten dat de uiterlijke afleverdatum van het tweede deel van het artikel 'Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Collectors Edition' 20 december 2011.

Onze welgemeende excuses voor de eventuele onstane verwarring.

Met vriendelijke groet,

Daisy

bol.com Klantenservice

www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 17:41

Maduth

Probeersel

Even over de game zelf, ik speel een Sith Inq Sorc.. en zit te bedenken wel stat het beste zouden zijn om op te bouwen [in die volgorde ook]:

1. Willpower
2. Expertise
3. Power
4. Accuracy
5. Crit

Iemand op/aanmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rewl schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:44:
ojee ... kan toch zijn dat er nog een aantal mensen moeten wachten op de bestelling bij bol.com

[...]
Ik heb vorige week pas besteld, en ik heb em net binnen. dus komt wel goed :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Rewl schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:44:

[...]
Wanneer heb je besteld dan? RocketKoen had vorige week besteld (maar welke dag?) en heeft hem inmiddels binnen van bol.com. Ik heb een bestelling gedaan op 7 december en heb hoop dat ik hem vandaag binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CaptainCharisma schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:45:
[...]

Wanneer heb je besteld dan? RocketKoen had vorige week besteld (maar welke dag?) en heeft hem inmiddels binnen van bol.com. Ik heb een bestelling gedaan op 7 december en heb hoop dat ik hem vandaag binnen krijg.
mijn bestelling is van 8dec. dus als het goed is zit die van jou ook in de post nu.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
7-12 heb ik besteld

ik zit hier op hete kolen ..

iig fijn dat ik nog hoop heb thx guys ... dat mailtje van bol.com is natuurlijk wel te brgrijpen maar rukte we mijn hart uit hehe

[ Voor 81% gewijzigd door Rewl op 16-12-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Voor de mensen die ook bij Dynabyte hebben besteld:

Ik heb zojuist contact opgenomen met centrale klantenservice van Dynabyte, niet een specifiek filiaal dit keer. Het filiaal kon namelijk niet precies zeggen wanneer zij de bestelling geleverd zouden krijgen.

Dynabyte geeft aan dat de CE gepland staat op 19 december, en dan de 20e in de winkel komt te liggen. Dus nog even afwachten!

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Zo, ik ben een partijtje gaar hier op het werk, tot 2.30 uur zitten spelen. Maar het was het waard! Vanmorgen nog even snel lvl 10 geworden en vanavond maar even Sniper worden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Seroth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:43:
[...]

Nice. Ik ben benieuwd! Het levelen/grinden staat me het meest tegen in WoW. De endgame (en de teamplay en tactics die daarbij komen kijken) houden mijn interesse vast, maar wat betreft de reguliere quests afgaan, dailies doen, of gatheren/craften, heeft het spel voor mij z'n charme verloren.
Technisch zit het vrijwel hetzelfde in elkaar als Wow. met name de combat voelt heel natuurlijk aan voor iemand die al tijden Wow speelt (ik dus ook). Ik moet eerlijk zeggen dat de quests wat minder grindy aanvoelen, maar bij veel quests zijn er bonussen te verkrijgen als je wel gaat grinden. Bijv een quest.

Sluit controller x, y en z af. Deze worden uiteraard bewaakt en als je de eerste mob sloopt krijg je een bonus quest. versla X(aantal) van deze mobs voor een bonus.

Dan ben je dus eigenlijk meteen bezig met 2 questen 1 de 'grindy' quest, en de andere een quest met een belangrijk verhaal er achter.

Wat mij tot nu toe echt opviel in verhouding tot Wow is dat werkelijk alles wat je doet DUIDELIJK in het verhaal past, inclusief instances. waar dat bij Wow niet altijd duidelijk is, of de instances er totaal naast staan.

Er zijn nog wel meer overeenkomsten en verschillen te bedenken, maar als je voor een goed verhaal het spel speelt dan is het zeker weten SWTOR > Wow

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens een leuke feature van de security key vendor.
Hij verkoopt fleet passes voor 1k credits.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whykillme
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:26
Splendid schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:53:
Zo, ik ben een partijtje gaar hier op het werk, tot 2.30 uur zitten spelen. Maar het was het waard! Vanmorgen nog even snel lvl 10 geworden en vanavond maar even Sniper worden :*)
haha ben je laat begonnen, ik gister van 8 tot 2 ofzo ook lvl 10 geworden :p nu ook op werk...

in die tijd 1x gecrashed en 2x een queue van 20 mins -.-

[ Voor 7% gewijzigd door whykillme op 16-12-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

RocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:54:
Trouwens een leuke feature van de security key vendor.
Hij verkoopt fleet passes voor 1k credits.
En een fleet pass is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
whykillme schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:54:
[...]

haha ben je laat begonnen, ik gister van 8 tot 2 ofzo ook lvl 10 geworden :p nu ook op werk...

dat ken ik

kan helaas vanavond niet spelen

pas na 22.00 uur

aangezien ik hier met 2 andere mensen server 2008 moet installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Argggh, Wil een Pre-Order key!!!

Niemand zo lief om een medetweaker te helpen ;-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kun je gebruiken om naar de republic/empiral fleet te teleporten.
Net als je emergency fleet pass, maar dan single use en zonder cooldown

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:56:
[...]

kun je gebruiken om naar de republic/empiral fleet te teleporten.
Net als je emergency fleet pass, maar dan single use en zonder cooldown
Zoiets als een hearthstone/townportal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
whykillme schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:54:
[...]

Ik vanaf 22:00 uur, geen crash niks gehad. Als een zonnetje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:58:
[...]

Jep alleen kun je hier je locatie niet instellen. Je gaat altijd naar de fleet. Maar dat is wel de locatie waar je snel wilt kunnen zijn voor instances en travel naar andere planeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik kan me crafting skill toch veranderen? heb nu synthweaving alleen vind ik die niet echt fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:58:
[...]

Je hebt quick travel: teleport naar een bind point op de planeet waar je bent (30 min cd)
Emergency fleet pass: teleport naar de fleet (waar alle flashpoints zitten) (18h cd)
En nu dus ook een single-use fleetpass
Chubz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:01:
Ik kan me crafting skill toch veranderen? heb nu synthweaving alleen vind ik die niet echt fijn
gewoon op het kruisje klikken naar je craft skill

[ Voor 25% gewijzigd door RocketKoen op 16-12-2011 14:02 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maduth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:44:
Even over de game zelf, ik speel een Sith Inq Sorc.. en zit te bedenken wel stat het beste zouden zijn om op te bouwen [in die volgorde ook]:

1. Willpower
2. Expertise
3. Power
4. Accuracy
5. Crit

Iemand op/aanmerkingen?
Ligt eraan wat je wil doen. Expertise is volgens mij een puur PvP stat, dus als je vooral PvE gaat doen heb je er niks aan. Accuracy lijkt me daarentegen wat belangrijker, aangezien je natuurlijk niet wilt missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Chubz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:01:
Ja hoor, druk op N (crew skills) en dan het kruisje naast je skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeros1
  • Laatst online: 14-07 17:25
Vandaag geen waves.

Lekker is dat.

[ Voor 94% gewijzigd door xeros1 op 16-12-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Mijn bol.com bestelling is binnen....CE-versie, 3 weken geleden besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

xeros1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:03:
[...]

:( Ik mag hopen dat dit niet voor mensen geld die via Origin gekocht hebben.
Nee.. voor die mensen lijkt het spel meer op Wordfeud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Alcmaria schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:04:
[...]

Nee.. voor die mensen lijkt het spel meer op Wordfeud
xD +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeros1
Erg geestig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
heb je niet ergens gemisquote? want ik begreep ook al niks van je reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
Tja, volgens mij zat je er zelf naast met je post hoor. Hoezo zouden bepaalde quests anders in elkaar zitten voor mensen die via Origin pre-orderen? Verwacht je dan een andere game?

Kijk nog eens naar je eigen post, misschien even editen? Of anders even toelichting erbij, indien je het wel zo bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeros1
Foutje bedankt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je dat zeker?
Zoals ik het lees zullen vandaag de waves weer beginnen om 8AM CST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, volgens mij is die Xeros1 nog niet helemaal wakker of zit ie gewoon te trollen, want z'n laatste drie berichten slaan nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Bericht van gisteren... om 15:00 komen ze weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:12:
[...]

Weet je dat zeker?
Zoals ik het lees zullen vandaag de waves weer beginnen om 8AM CST.
Volg die link eens:
We're finished with invite waves for today. The servers are filling up, player populations are growing, and we're monitoring the influx of players carefully. More servers will be opened up as we need them.
En kijk ook naar de tijd: 12:03 am, oftewel drie minuten na middernacht. Dus ook al staat er dat het "vandaag" gepost is, dit is een bericht van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Metalkai schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:02:
[...]

Ligt eraan wat je wil doen. Expertise is volgens mij een puur PvP stat, dus als je vooral PvE gaat doen heb je er niks aan. Accuracy lijkt me daarentegen wat belangrijker, aangezien je natuurlijk niet wilt missen.
Zit zelf op PvP server [Chuudran] en wil zeker PvP gaan doen dus lijkt me deze top.

1. Willpower
2. Expertise
3. Power
4. Accuracy

Gewoon deze 4 aanhouden, volgens mij komt het dan wel goed [Healing plus PvP].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeros1
Inderdaad last van vermoeidheid.
Ik ga voorlopig even niet meer posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:16:
[...]

Volg die link eens:
[...]

En kijk ook naar de tijd: 12:03 am, oftewel drie minuten na middernacht. Dus ook al staat er dat het "vandaag" gepost is, dit is een bericht van gisteren.
Er staat dat ze op die dag invites hebben verstuurd tot de eerste week van December. Dat hebben ze gisteren inderdaad gedaan.
Daarna zeggen ze dat er de volgende dag weer een wave komt om 8:00AM CST, dat moet dus vandaag zijn, aangezien ze gisteren de waves tot December verstuurd hebben.

De post-tijd van die past staat bij mij trouwens op "Yesterday , 05:03 PM "

[ Voor 6% gewijzigd door Metalkai op 16-12-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt ook overeen met de tweet die ze gisteren deden. Dus straks om drie uur beginnen ze gewoon weer met waves.

Ze moeten! Ze zullen! Ik wil spelen! *schuimbekt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
net met bol.com gebeld. De Pre-order code hoor ik per Email te krijgen. Alleen nog niet ontvangen.
Ze maken een aantekening en ze gaan hem wederom sturen.

Ben benieuwd hoelang dat duurt. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Vecodo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:24:
net met bol.com gebeld. De Pre-order code hoor ik per Email te krijgen. Alleen nog niet ontvangen.

Oke hier stond iets dat beetje overdreven is
je krijgt die pre order code via de post...

ze lullen compleet uit hun nek.

tenzij het opeens verandert is sinds gisteren

[ Voor 5% gewijzigd door Ienni1983 op 16-12-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl

ik heb mijn bol.com pre-order code per post gekregen !?
geen ervaring dus met mail, maar ik wist niet dat ze dat deden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg mijn pre-order code in een mooi oerbodig dvd doosje, maar ik denk dat het bij jou nu het geval is hoe snel de helpdesk van bol wil werken op de vrijdag middag :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Bol.com CE is binnen! :)
Besteld op 10-12.
Pagina: 1 ... 66 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)