Trayus Academy is nieuw. Ik zag daarnet in de server lijst dat er twee Duitse servers offline waren.
Voor zover ik weet kan je in pre-periode gewoon spelen zonder active subscription. Pas de 20de heb je een active subscription nodig
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
6 december hier, maar helaas niks... Achjah... *gaat weer naar zijn 57jarige vader kijken die z'n bounty hunter aan het levellen is =p*
Mijn pre-order code is ingevuld om 9 December en heb nog geen early access. Ik heb stiekem toch een beetje gehoopt dat het vandaag zou worden. Morgen heb ik toch lekker een vrije dag.
Trouwens, al mijn kennissen die al in het spel zitten schijnen urenlang in een wachtrij te zitten voordat ze het spel in kunnen. Dus of je nou access of niet hebt, een reuzen verschil voor vannacht is het nou ook weer niet.
Trouwens, al mijn kennissen die al in het spel zitten schijnen urenlang in een wachtrij te zitten voordat ze het spel in kunnen. Dus of je nou access of niet hebt, een reuzen verschil voor vannacht is het nou ook weer niet.
Verwijderd
is normaal bericht 'ready to patch met no active subscription.
Verdwijnt eenmaal je een email krijgt
Verdwijnt eenmaal je een email krijgt
Bioware is niet echt gestructureerd? Staat er dat het tot en met 7 december is. Blijkbaar niet dus. Nu weer wachten tot morgen 15:00
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Verwijderd
Bah ik kan hem niet modden omdat ik niet Dark 1 heb
En bij de mod station zegt hij undefined modifications of ziets in het window, ziet er ook heel anders uit als het scherm dat ik krijg als ik mijn huidige Lightsaber mod.

En bij de mod station zegt hij undefined modifications of ziets in het window, ziet er ook heel anders uit als het scherm dat ik krijg als ik mijn huidige Lightsaber mod.
Heb net een invite gehad, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Weet iemand nog een leuke empire guild op een PvP server? Liefst internationaal, niet enkel NL.
Weet iemand nog een leuke empire guild op een PvP server? Liefst internationaal, niet enkel NL.
Ik bedoel er verder niks beledigends mee, ik vind het sneu elke keer als ik een berichtje lees met een ontevreden gezichtje erin. Kop op he op een dag komt het ook niet aan.Dannydekr schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:16:
Bioware is niet echt gestructureerd? Staat er dat het tot en met 7 december is. Blijkbaar niet dus. Nu weer wachten tot morgen 15:00
YouTube: Francis is Upset about No Early Access to Star Wars the Old RepublicArcticwolfx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:19:
[...]
Ik bedoel er verder niks beledigends mee, ik vind het sneu elke keer als ik een berichtje lees met een ontevreden gezichtje erin. Kop op he op een dag komt het ook niet aan.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Haha, heb net eindelijk pas de preorder code ingevuld, was het helemaal vergeten. Nou ja, vanaf morgen ofzo er vast wel bij dan. Toch nog het weekend early access. Boeit me eigenlijk ook niet zo.
Dit dus.
Haha Francis, wat is het ook een mooie man.
Mijne is ook van 7-dec. geen mail ontvangen maar kan nu wel gewoon inloggen... zou zeggen.. start je client en probeer het gewoon even.Dannydekr schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:16:
Play knop is nog steeds grijs..Eagle_1 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:30:
[...]
Mijne is ook van 7-dec. geen mail ontvangen maar kan nu wel gewoon inloggen... zou zeggen.. start je client en probeer het gewoon even.

Idem.
12.07.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
--------------------------------------------------------------------------------
12.07.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order
Dus ze zullen wel halverwege de 7e gestopt zijn ofzo.
Morgen weer een dag
12.07.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
--------------------------------------------------------------------------------
12.07.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order
Dus ze zullen wel halverwege de 7e gestopt zijn ofzo.
Morgen weer een dag
Die queue's zijn draaaaaamaaaaa hopelijk gaan ze vanacht die servers upgraden, alleen denk ik niet dat dit zal gebeuren
Hebben jullie trouwens last van freezes in de server list bij queue etc.?
In-game heb ik dit nooit maar alleen in de server list, dan wil hij nog wel een freezen voor 10 seconden.
Ik heb het idee dat dit lag is.
In-game heb ik dit nooit maar alleen in de server list, dan wil hij nog wel een freezen voor 10 seconden.
[ Voor 8% gewijzigd door Moonborne op 15-12-2011 22:39 ]
de queue is er niet omdat de hardware het niet aan kan hoor.Chubz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:38:
Die queue's zijn draaaaaamaaaaa hopelijk gaan ze vanacht die servers upgraden, alleen denk ik niet dat dit zal gebeuren
De limiet zit er op om spelers aan te moedigen om zich een beetje te verdelen over de servers
spoiler:
yeeh, mn eerst sletje geneukt geromanced
[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 15-12-2011 22:40 ]
alleen maar, ik kan niet wachten want hij crashed gewoon hard...Heraclius schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:39:
Hebben jullie trouwens last van freezes in de server list bij queue etc.?
Is het spel ook online te kopen en dan te downloaden?
ja, op origin kopen.razoon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:42:
downloaden doen we allemaal zoiso (aangezien de meeste hun dvd nog neit hebben)
Ja,razoon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:42:
http://buy.swtor.com/nl
Wat ik vreemd vind is dat op het moment er veel mensen inloggen in de game, het launcher intro scherm niet meer gaan reageren (in Windows), in de Beta 's ochtends vroeg had ik hier nooit last van, als het avond werd begon het op te spelen.
Je zou toch denken dat het laden van de client aan je PC ligt?
Je zou toch denken dat het laden van de client aan je PC ligt?
omg....€55... en dan moet je nog een abbo kopen?
Tja je koopt em bij de uitgever zelf... dat is altijd duur. Met goed zoeken/preorderen/kortingscodes had je de game kunnen kopen voor 30-40 euro. Misschien nog wel maar dan moet je ff zoeken/wachten.
Ook me 1e Esseles run gehad. Super easy ofc maar erg leuk. Goede groep, juiste need/greeds. Duurt nog flink lang die flashpoint. ;o
Ook me 1e Esseles run gehad. Super easy ofc maar erg leuk. Goede groep, juiste need/greeds. Duurt nog flink lang die flashpoint. ;o
[ Voor 25% gewijzigd door The Chosen One op 15-12-2011 22:50 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Je krijgt er 30 dagen gametime bij.razoon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:47:
[...]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Bij afrekenen is het €50, dan haalt ie de €5 er weer af, er zit 30 dagen inbegrepen.razoon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:47:
[...]
ja echt niet normaal he.. oh wacht dat is eigenlijk best normaalrazoon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:47:
[...]
Ik heb er 40 euro voor betaald bij www.castlegames.nlvoxxel schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:49:
[...]
ja echt niet normaal he.. oh wacht dat is eigenlijk best normaal
SWTOR 3, MrVegeta 0.
Hilarisch, eindelijk zat ik op de server komt er een huisgenootje langs, laptop problemen, of ik even kon kijken. Ach kon wel, zat nu toch op de server. Om het kwartier muis schuiven zodat ik niet uitlog. Probleem opgelost, kom ik terug.
"Connection Lost, error 3".
Ha, nu weer 40 min queue
. Moet er een beetje om lachen.
Hilarisch, eindelijk zat ik op de server komt er een huisgenootje langs, laptop problemen, of ik even kon kijken. Ach kon wel, zat nu toch op de server. Om het kwartier muis schuiven zodat ik niet uitlog. Probleem opgelost, kom ik terug.
Ha, nu weer 40 min queue
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2011 23:10 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Het zit je wel mee he deze weekMrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:10:
SWTOR 3, MrVegeta 0.
Ha, nu weer 40 min queue. Moet er een beetje om lachen.
Beetje sneaky truukje dat werkte in de beta, zou me niets verbazen als het nu nog zou werken.MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:10:
SWTOR 3, MrVegeta 0.
Auto-run tegen een muur aan. Je wordt dan niet meer gedisconnect door het afk zijn.
Auto run zou niet moeten werken aangezien het om keyboard input gaat. Ik heb hier een apparaatje staan dat werkt als een kookwekker. Die draai ik op 25 minuten en na 25 minuten gaat er een stokje naar beneden en drukt een toets in
. Overigens was ik niet uitgelogd doordat ik niets deed maar ik had een connection error
.
Ach, relativeren is het allemaal niet zo probleem.
[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2011 23:14 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Kan een tweaker mij inviten op Scepter of Ragnos (EU PvP).
Nick: Guest
Sith
Nick: Guest
Sith
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 23:14 ]
Ik heb hier gezocht maar de titel staat er niet tussen...Dannydekr schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:05:
[...]
Ik heb er 40 euro voor betaald bij www.castlegames.nl
Zou inderdaad niet moeten werken, maar in de beta werkte het echter wel. Ze hadden waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:14:
Auto run zou niet moeten werken aangezien het om keyboard input gaat. Ik heb hier een apparaatje staan dat werkt als een kookwekker. Die draai ik op 25 minuten en na 25 minuten gaat er een stokje naar beneden en drukt een toets in. Overigens was ik niet uitgelogd doordat ik niets deed maar ik had een connection error
.
[...]
Ach, relativeren is het allemaal niet zo probleem.
Maar goed, daar heb je inderdaad niks aan met connection errors. Ik vermoed dat de queues binnenkort ook wel een stuk minder worden. Er is nog best een kans dat er een server-cap actief is.
grapje toch?MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:14:
Ik heb hier een apparaatje staan dat werkt als een kookwekker. Die draai ik op 25 minuten en na 25 minuten gaat er een stokje naar beneden en drukt een toets in
Iets met karma.MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:10:
SWTOR 3, MrVegeta 0.
Hoe lang duurt de gemiddelde flashpoint? Is er een gemiddelde uberhaupt?
OMG wat een crappy site...razoon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:15:
[...]
Ik heb hier gezocht maar de titel staat er niet tussen...
zoek je op "star wars"
krijgie 20 x lego batman te zien....,
enne hij staat hier
http://www.castlegames.nl...tar-wars-the-old-republic
[ Voor 16% gewijzigd door Ienni1983 op 15-12-2011 23:36 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
Hoe kan je de customization voor je t7-01 droid gebruiken?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Je sleept het customisation object in het customisation slot van je companion. Deze vind je op een tabje van het karakterpaneel.MrBlueEyes schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:38:
Hoe kan je de customization voor je t7-01 droid gebruiken?
Dankje! Bij Charachter staat dus ook companion, was me nog niet opgevallen.Alex Picard schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:45:
[...]
Je sleept het customisation object in het customisation slot van je companion. Deze vind je op een tabje van het karakterpaneel.

Edit: lvl10!
[ Voor 3% gewijzigd door MrBlueEyes op 15-12-2011 23:51 ]
Heb alleen deze pagina gecontroleerd, waar mensen staan van 7 december die nog niet online kunnen? Ik heb 8 december pre-order geregistreerd en heb rond 22:15 een mail gehad. Maar zat heel even zonder verbinding, dus kan zijn dat hij eerder binnen was.
Ik sta in ieder geval in een van de geniale queues, anders had ik hier niet gepost! ;-)
Ik sta in ieder geval in een van de geniale queues, anders had ik hier niet gepost! ;-)
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Korte vraag, gisteren bij bol.com besteld en vandaag binnen gekregen. Meteen geregistreerd.
Dit betekent dat ik sowieso pas 20 December kan spelen?
Heb gewoon de box version (retail) binnen gekregen.
Als je niet een aparte pre-order code hebt, kun je inderdaad pas 20e spelenVecodo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:59:
Korte vraag, gisteren bij bol.com besteld en vandaag binnen gekregen. Meteen geregistreerd.
Als ik Swotor nu bestel via Origin heb ik dan nog recht op early acces?
Ben overigens benieuwd wanneer de eerste echte reviews gaan komen
!
Kan iemand aub mijn vraag beantwoorden?
Volgens mij hebben alleen de pre-order codes recht op early acces.xeros1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 00:29:
Kan iemand aub mijn vraag beantwoorden?
Ik heb mijn versie via bol.com besteld en heb een normale retail versie gekregen van het spel, en daarmee geen recht op early acces.
Daarom wil ik hem ook via digitaal via Origin bestellen.
Geduld, het is niet echt peak hours meer, xeros1.
Als je zelf een beetje research had gedaan (alsin, gewoon op de productpagina van origin kijken), zie je zo, dat als je via origin koopt, je gewoon early access hoort te hebben.
Ik geloof en hoop dat ik morgen bij de eerste wave zit
8-12 hier.
Als je zelf een beetje research had gedaan (alsin, gewoon op de productpagina van origin kijken), zie je zo, dat als je via origin koopt, je gewoon early access hoort te hebben.
Ik geloof en hoop dat ik morgen bij de eerste wave zit
~ Think Again.
@Penta_FH geduld is niet mijn ding helaas.
Bedankt.
Bedankt.
lvl 10 3/4 naar lvl11 en net gekozen voor Jedi Sentinel
Helaas is het nu tijd om te gaan slapen.
Helaas is het nu tijd om te gaan slapen.
[ Voor 28% gewijzigd door MrBlueEyes op 16-12-2011 00:45 ]
M'n besluit is gemaakt. Aangezien ik toch min of meer wordt gedwongen Empire te spelen, ga ik morgen (als ik tenminste ééns binnen wordt toegelaten in de early access
), voor een Bountyhunter. Die gasten hebben echt superstrakke abilities en doen volgens mij goede damage:
-Een soort freeze waarbij iemand compleet versteend oid.
-Een deathgrip-achtig iets (voor diegene die geen WoW hebben gespeeld.....Scorpion: "Get over here!!!"
).
-Een ability waarbij ze voor een x aantal seconden een behoorlijk eind in de lucht kunnen zweven en vanuit daar aanvallen.
-Een soort mage blink (teleport).
-Nog meer moois?
Ben benieuwd in hoevere deze abilities afhankelijk zijn van spec/advanced class keuze. Iemand enig idee? Of komen ze gewoon in elke spec voor? Dat zou helemaal gaaf zijn
Bountyhunter trailer:
YouTube: Star Wars: The Old Republic Bounty Hunter Trailer
-Een soort freeze waarbij iemand compleet versteend oid.
-Een deathgrip-achtig iets (voor diegene die geen WoW hebben gespeeld.....Scorpion: "Get over here!!!"
-Een ability waarbij ze voor een x aantal seconden een behoorlijk eind in de lucht kunnen zweven en vanuit daar aanvallen.
-Een soort mage blink (teleport).
-Nog meer moois?
Ben benieuwd in hoevere deze abilities afhankelijk zijn van spec/advanced class keuze. Iemand enig idee? Of komen ze gewoon in elke spec voor? Dat zou helemaal gaaf zijn
Bountyhunter trailer:
YouTube: Star Wars: The Old Republic Bounty Hunter Trailer
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Verwijderd
Gisteren had ik enorme last van lage FPS gemiddeld 5 a 10 met alle settings op low.
Na wat speurwerk op het internet, heb ik de shadows compleet uitgezet in de graphic settings en dat gaf een onwaarschijnlijk enorme boost.
Gemiddeld heb ik nu 40/50 fps.
Indien je onder het zelfde probleem leidt, probeer het eens uit zou ik zeggen
Na wat speurwerk op het internet, heb ik de shadows compleet uitgezet in de graphic settings en dat gaf een onwaarschijnlijk enorme boost.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 01:19 ]
Geen idee of het al genoemd is, kan tussen alle early access berichten door zo snel niks vinden...
Anyhow, er komt dus toch een grace period van welgeteld 2 dagen
http://www.swtor.com/comm...d.php?p=301753#edit301753
XBO: Michaël#3318
Correct, maar alleen als je je game niet activeert. Oh ja, ze adviseren ook om niet te wachten tot het laatste moment met activeren. M.a.w. doe het een uurtje voordat je grace periode vervalt! ;-)Nefiorim schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 01:35:
Geen idee of het al genoemd is, kan tussen alle early access berichten door zo snel niks vinden...
Verwijderd
Ik speel rustig op high tussen de 40 en 70 fps. Maar wat me wel opvalt is dat schaduwen nog hoekig zijn. Heeft dat te maken met het ontbreken van AA?Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 01:18:
Gisteren had ik enorme last van lage FPS gemiddeld 5 a 10 met alle settings op low.
Correct, waarschijnlijk mag je (als je 'm nu via Origin koopt) morgen of overmorgen bij.PenTa_FH schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 00:39:
Geduld, het is niet echt peak hours meer, xeros1.
Ik geloof en hoop dat ik morgen bij de eerste wave zit8-12 hier.
Ik heb 8 december geactiveerd en mocht vanavond erin!
Maar nu ga ik tóch naar bedje toe!

Of omdat je zo'n vierkante kop hebt! ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 01:42:
[...]
Ik speel rustig op high tussen de 40 en 70 fps. Maar wat me wel opvalt is dat schaduwen nog hoekig zijn. Heeft dat te maken met het ontbreken van AA?
Maar ik heb er geen last van dat ik vierkante hoeken zie. Draai je misschien lage resolutie?
Verwijderd
nee hoor, 1680 * 1050, 1080p kan ik ook maar die vind ik lelijkDennis van der Stelt schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 01:43:
[...]
Of omdat je zo'n vierkante kop hebt! ;-)
Maar ik heb er geen last van dat ik vierkante hoeken zie. Draai je misschien lage resolutie?
Wat ik ook opgemerkt heb is dat soms de schaduw van bomen gewoon blokken zijn, totdat je die pacmangewijs opeet met je character. Dan pas zie ik de bladeren. Voorlopig doet dit zich enkel voor na het alt-tabben..
Verwijderd
Domme vraag,
Die 2 dagen grace period, is de extra tijd die je krijgt om je CD-Key in te voeren toch?
Heb je dan recht op die 30 dagen speeltijd of moet je eerst een maand speeltijd aanschaffen voordat die 30 dagen die inclusies bij het spel zitten vrijkomen?
Alvast dank.
Die 2 dagen grace period, is de extra tijd die je krijgt om je CD-Key in te voeren toch?
Heb je dan recht op die 30 dagen speeltijd of moet je eerst een maand speeltijd aanschaffen voordat die 30 dagen die inclusies bij het spel zitten vrijkomen?
Alvast dank.
Er is geen grace period. En nee, je hoeft geen extra tijd aan te schaffen, die 30 dagen krijg je na het invoeren van je key.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 03:10:
Domme vraag,
Alvast dank.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Er is wel een grace period nu.Chester schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 04:03:
[...]
Er is geen grace period. En nee, je hoeft geen extra tijd aan te schaffen, die 30 dagen krijg je na het invoeren van je key.
Nee, nu is een periode om naar bed te gaan. /me Doet computer afsluiten doet
Verwijderd
Hahaha mijn dag is net begonnen bijna lunch tijd.
Thanks voor de andwoorden! hoef ik mij de eerste 39 dagen ieder geval geen zorgen te maken om het aanschaffen van een tijd kaart.
Thanks voor de andwoorden! hoef ik mij de eerste 39 dagen ieder geval geen zorgen te maken om het aanschaffen van een tijd kaart.

wat gaat dit topic ineens onmeunig hard zeg
.
Net de boot gemist vandaag. ben dec8th. Morgen werken en dan in de avond een family business ding(schoonfamilie
)
Net de boot gemist vandaag. ben dec8th. Morgen werken en dan in de avond een family business ding(schoonfamilie
Verwijderd
is er al een 2e pve GoT server...
Ik weet namelijk niet of ik uren wil wachten dit weekend op TRE
of een willekeurige andere nederlandstalige of engelstalige guild op een (rp) PVE server.
Ik weet namelijk niet of ik uren wil wachten dit weekend op TRE
of een willekeurige andere nederlandstalige of engelstalige guild op een (rp) PVE server.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 06:34 ]
Jawel, je moet voordat je 30 dagen gratis speeltijd begint eerst een payment plan afsluiten of een pre-paid kaart code invoeren. Hebben ze slim gedaan. Komt er sowieso boven het normale aanschaffen nog minimaal een maand a twee maanden.Chester schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 04:03:
[...]
Er is geen grace period. En nee, je hoeft geen extra tijd aan te schaffen, die 30 dagen krijg je na het invoeren van je key.
nier persee... als je cc gegevenss invult krijg je ook je gratis 30 dagen, als je de gegevens weer verwijdert voordat er geld word afgeschreven, kun je maar 30 dagen spelen en heeft het je geen geld gekost
Daar zal je vast gelijk in hebben.:Fdragoncry schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 07:27:
nier persee... als je cc gegevenss invult krijg je ook je gratis 30 dagen, als je de gegevens weer verwijdert voordat er geld word afgeschreven, kun je maar 30 dagen spelen en heeft het je geen geld gekost
Too bad. Vandaag word mijn pre-paid gamecard afgeleverd
Verwijderd
Gelijk maar een halfjaartje aangeschaft kan ik de komende 7 maanden vooruit zonder zorgen 
Zag gelijk de aanbieding voor een upgrade pack a 20 dollar, verleidelijk maar toch maar niet gedaan.
Het zal wel ala wow gebonden zijn aan 1 karakter en niet aan je account dus alle andere toons op je account krijgen die items niet.. En dat vind ik geen 20 dollar waard. Net als mijn gele gemstone, zonde dat je het maar voor 1 karakter krijgt en niet voor all je karakters, je kan het volgens mij toch niet verkopen.
Zag gelijk de aanbieding voor een upgrade pack a 20 dollar, verleidelijk maar toch maar niet gedaan.
Het zal wel ala wow gebonden zijn aan 1 karakter en niet aan je account dus alle andere toons op je account krijgen die items niet.. En dat vind ik geen 20 dollar waard. Net als mijn gele gemstone, zonde dat je het maar voor 1 karakter krijgt en niet voor all je karakters, je kan het volgens mij toch niet verkopen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 07:58 ]
Verwijderd
Gisteren een hele grote queue voor red eclipse. Heb dan maar es een republic char op een andere server gemaakt daar ik geen uur ga wachten om op een server te geraken. Laten we hopen dat het rap opgelost is.
Je bedoelt de color crystal? Ik heb die voor al mijn characters gekregen. (Wel allemaal op de zelfde server.)Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 07:56:
Gelijk maar een halfjaartje aangeschaft kan ik de komende 7 maanden vooruit zonder zorgen
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Die color crystal kreeg ik ook op al mijn characters in de beta, zelf op verschillende servers. Ik denk dat dat met de deluxe / collector's edition ook wel zo zal zijn.
Ik zag trouwens meerdere keren Tweakers voorbij schieten in Sith'Ari chat gister.
Wie zitten daar allemaal op?
[ Voor 5% gewijzigd door Dubrillion op 16-12-2011 08:17 ]
Sinds gisteravond access maar begin pas zo met spelen. Even de upgradepack aangeschaft.
Mijn Wehkamp bezorging kwam met wederom een pre-order doosje. Kan ik nog iets met die code? Iemand blij maken ofzo
Mijn Wehkamp bezorging kwam met wederom een pre-order doosje. Kan ik nog iets met die code? Iemand blij maken ofzo
Ben gisteren dan uiteindelijk gestart op Chuundar [PVP] .... hopelijk blijft het een leuke internationale server. Momenteel lvl 8 [Sith Inquistitor] en druk bezig om darkside punten te verzamelen
. Alleen lukt dat nog niet echt... ben veul te aardig 
Als iemand er nog een leuke guild weet op die server, let me know.
Als iemand er nog een leuke guild weet op die server, let me know.
Gisteren weer lekker een dagje erop zitten
lekker op mijn agent gespeeld met mijn guildies. Ondertussen kunnen we bijna naar de mandalorian raiders flashpoint.
Ik denk dat zich dat pas oplost als meer mensen doen wat jij doet. League of Lettow en Tomb of Freedon Nadd zijn te populair op dit moment, als die mensen opgeven en naar een andere server gaan trekt het wel weer recht. Beetje jammer alleen dat het zo'n aanhouder-wint verhaal wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:01:
Gisteren een hele grote queue voor red eclipse. Heb dan maar es een republic char op een andere server gemaakt daar ik geen uur ga wachten om op een server te geraken. Laten we hopen dat het rap opgelost is.
Verwijderd
Ik als republic maar normaal zit mijn guild op red eclipse moet zeggen veel te langen queue tijden voor het moment. nick is Qlimax btwDubrillion schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:07:
Ik zag trouwens meerdere keren Tweakers voorbij schieten in Sith'Ari chat gister.
Je weet wel dat om 9uur het onderhoud begint van de servers heKaap schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:35:
Sinds gisteravond access maar begin pas zo met spelen. Even de upgradepack aangeschaft.
Verwijderd
tja inderdaad maar eerlijk gezegd ze weten perfect hoeveel mensen er in de guilds zitten. Verdeel dan eerst het aantal guilds per server (totaal aantal mensen maw) deze weet je al zeker dat ze op de server gaan blijven spelen. en als eleke server evenveel spelers heeft met een guild begin je al goed nietwaar?Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:39:
[...]
Ik denk dat zich dat pas oplost als meer mensen doen wat jij doet. League of Lettow en Tomb of Freedon Nadd zijn te populair op dit moment, als die mensen opgeven en naar een andere server gaan trekt het wel weer recht. Beetje jammer alleen dat het zo'n aanhouder-wint verhaal wordt.
Heb ff snel gegoogled maar zit ook op werk. Is er ergens waar ik prepaid cards (bij. via Ideal) kan halen? Ben geen fan van paypal en heb geen CreditCard.
Bol.com gisteren bestelt en nu onderwegNibborSneffets schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:43:
Heb ff snel gegoogled maar zit ook op werk. Is er ergens waar ik prepaid cards (bij. via Ideal) kan halen? Ben geen fan van paypal en heb geen CreditCard.
Verwijderd
gamemania heeft normaal prepaid cards ( ze vroegen toch gisteren als ik er een bij wou hebben)
Die servers zijn schijnbaar flink gehypt op verschillende fora waardoor heel veel mensen er een char op aanmaken. Dat moet ook haast wel, waarom zou iemand anders voor een 'HEAVY/FULL' server kiezen ipv een standaard pop server?Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:42:
[...]
tja inderdaad maar eerlijk gezegd ze weten perfect hoeveel mensen er in de guilds zitten. Verdeel dan eerst het aantal guilds per server (totaal aantal mensen maw) deze weet je al zeker dat ze op de server gaan blijven spelen. en als eleke server evenveel spelers heeft met een guild begin je al goed nietwaar?
Ik ging normaal ook red eclipse gaan, maar net als vele anderen hier blijkbaar, heb ik besloten een andere server te kiezen ik zit op Sith'ari.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:50:
[...]
Die servers zijn schijnbaar flink gehypt op verschillende fora waardoor heel veel mensen er een char op aanmaken. Dat moet ook haast wel, waarom zou iemand anders voor een 'HEAVY/FULL' server kiezen ipv een standaard pop server?
Smuggler, name: Beve
add me gerust als iemand wat samen wil levellen op deze server
Ik ben zelf maar gewoon vrolijk op Scepter of Ragnos aan het spelen op de republic zijde, en het is daar lekker druk, en veel Nederlanders, en Scandinavische lui.
Dus stik gezellig.
Dus stik gezellig.
[ Voor 6% gewijzigd door Gyrolion op 16-12-2011 09:09 ]
Ik zit op een US-server. Server load was normal en mijn guild (Red Rancor) zat daar op. Geen problemen met lag oid dus ik ben zeer tevreden. Ook gelijk een aantal vriendelijke mensen leren kennen die toevallig met dezelfde quest bezig waren dus al een paar keer in een party een quest afgerond (ook lekker voor de social points). Wel vind ik het op dit moment een stuk makkelijker dan toen ik in beta begon, ben inmiddels level 11 en ben nog geen 1keer dood gegaan. Natuurlijk zal dat allemaal nog wel komen maar het viel me wel op in vergelijking met beta.
Ik ga je adden zodra ik kan spelen, wat hopelijk vandaag is. Ben dan van plan een consular te spelen. Als ze nog drie waves doen vandaag dan hebben ze denk ik iedereen tot de 15e EA gegeven.beve schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:54:
[...]
Ik ging normaal ook red eclipse gaan, maar net als vele anderen hier blijkbaar, heb ik besloten een andere server te kiezen ik zit op Sith'ari.
Smuggler, name: Beve
add me gerust als iemand wat samen wil levellen op deze server
Ik ben bijna blij dat ik gisteravond er niet bijzat vanwege de queue's en ik heb er heerlijk van geslapen.
Verwijderd
Beve ik zal je ook adden Dunno als ik veel op die server zal spelen maar het kan best zijn dat ik de omschakkeling maak.
Hoor dat 'ie zojuist aangekomen is. Wilde na dit bericht m'n Amazonbestelling annuleren, maar die was blijkbaar ook net verzonden. Heb straks dus twee CE's..LabsTipJr schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:47:
Zojuist met medewerker (kennis) van bol.com gebeld (geen klantenservice) Zij hebben extra aantallen toegewezen gekregen, daardoor was de Collector's Edition weer ineens beschikbaar. De mensen die hem helemaal in het begin besteld hebben, hebben de CE versie al in de huis. De klanten die hem onlangs besteld hebben krijgen hem voor de 20e in huis. Deze worden vanaf vandaag tot dinsdag geleverd. Er schijnen zellfs op de 20e nog een aantal CE versies beschikbaar te komen. Er zijn dus NIET teveel orders aangenomen. Ikzelf wacht ook op mijn CE versie.

Wat een wachtrij gisteren, maar wat een tof spel!
Gisteren op Red was er een cue van 1130 mensen....
Snel tot lvl7 gekomen
Gisteren op Red was er een cue van 1130 mensen....
Snel tot lvl7 gekomen
Lekker handig. 15 minuten van te voren melden ze dat de servers downgaan voor maintenance.
Staat erbij, lees het forum voor de details.
Ga je naar het forum, is het forum al down voor maintenance.....
Staat erbij, lees het forum voor de details.
Ga je naar het forum, is het forum al down voor maintenance.....
Mocht mijn Bol.com CE niet aankomen hou ik me aanbevolen.Exitium schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:12:
[...]
Hoor dat 'ie zojuist aangekomen is. Wilde na dit bericht m'n Amazonbestelling annuleren, maar die was blijkbaar ook net verzonden. Heb straks dus twee CE's..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)