Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Wees blij dat het niet OVER 9000!!!! is.MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:06:
Ik zat gewoon te kijken in mijn client en eindelijk queue 1. Ik zie het SWTOR scherm en denk, relaxed character creation!
"Error connection 9000, fuck uff".
ITS EXACTLY 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dit houdt dus eigenlijk in 'Early Access' tot 22 December als ik het goed begrijp?
Je krijgt een mailtje wanneer je er in mag, communicatie is gewoon goed dus.beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:08:
wel kut dat we niets meer van info krijgen over waves, de communicatie kon toch iets beter vind ik...
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
YouTube: Over 9000MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:08:
MrVegeta! What does the error log say?!
ITS EXACTLY 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://tinyurl.com/5sdar8p
MrGizMo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:01:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=28618
RayMuzyka Ray Muzyka
Thanks for your feedback – we’ll provide a 48-hour grace period for #SWTOR until 12:01AM EST on Dec 22! More info here: bit.ly/uYRnHq
Heraclius schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:09:
Er komt een 2-day grace period: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=28618
Dit houdt dus eigenlijk in 'Early Access' tot 22 December als ik het goed begrijp?
mocht je ori game code laat zijn heb je 2 dagen langer om die te reggenHeraclius schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:09:
Er komt een 2-day grace period: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=28618
dit zou de standaard dagen die je krijgt bij je ori game code niet veranderen dus lijkt mij dat als je regged gewoon vanaf de 20ste gaat tellen?
Vond deze ook wel grappig (en beetje shocking)
YouTube: Francis is Upset about No Early Access to Star Wars the Old Republic
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
haters be hatinMrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:12:
Zijn die Bioware lui nou helemaal retarded? Ik dacht een beetje maar blijkbaar zijn ze het helemaal. Ze zijn serieus nog lui aan het uitnodigen met queus van + 1000... okay, that's fucked up.
Ben benieuwd naar de volgende wave
Eens. Nog 5 engelse eu servers iets meer mensen en dan staan ze allemaal op full.MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:12:
Zijn die Bioware lui nou helemaal retarded? Ik dacht een beetje maar blijkbaar zijn ze het helemaal. Ze zijn serieus nog lui aan het uitnodigen met queus van + 1000... okay, that's fucked up.
Stap 2 is reclame tonen tijdens het wachten
Voor de allerlaatsten samen met mij, morgen (wss) een mooie verse server uitzoeken.
Verwijderd
rofl +1Danfoss schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:14:
[...]
Eens. Nog 5 engelse eu servers iets meer mensen en dan staan ze allemaal op full.
Stap 2 is reclame tonen tijdens het wachten.
Verwijderd
LOL reddit twijfelt aan volgende waveAdditional Waves:
•Bonus Wave 1 (1PM EST): November 27th
•Bonus Wave 2 (2:20PM EST): December 1st
•Bonus Wave 3 (TBD):December 4th
•?
Geen mailtje ontvangen tho...
Verwijderd
Wat is daar LOL aan? Reddit is by no means een official source, mensen die op reddit posten kunnen het dus ook niet met alle zekerheid zeggen.
nog steeds geen bericht of het de laatste is
Verwijderd
Om nog (veel) meer servers toe te voegen op dit moment zou HEEL dom zijn van Bioware. Laat eerst maar eens daadwerkelijk ELKE server een queue van ~1000 spelers krijgen tijdens prime time (19:00-23:00 s'avonds) om dan pas na te denken over nieuwe servers.
Bij Rift hebben de devs al heel gauw nieuwe servers aangezet omdat er 1-2 servers super vol zaten. Wat gebeurde er in dit spel? Mensen gingen alsnog niet weg van die 1-2 super volle servers en nieuwe spelers werden heel erg verdeeld over al die nieuwe low-pop servers. Na een paar maanden gingen ze al server transfers aanbieden omdat een heleboel realms helemaal leeg waren op 1 a 2 guilds na...
http://tinyurl.com/5sdar8p
Zie daar alleen 4-12 als laatste staanVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:17:
Volgens reddit tot 7 december, terwijl ik hem toch echt de 4e heb besteld plus meteen heb geactiveerd, maar heb nog geen mailtje -_-
Logisch dat je bij je guild wilt lijkt me.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:20:
Van wat ik van m'n vrienden begrijp zijn er alleen 2-3 servers die full zijn, er zijn nog een heleboel servers zonder queue op dit moment. Mensen die klagen over 1000+ queue, moet je maar niet met z'n alleen op de zelfde server willen spelen.
Om nog (veel) meer servers toe te voegen op dit moment zou HEEL dom zijn van Bioware. Laat eerst maar eens daadwerkelijk ELKE server een queue van ~1000 spelers krijgen tijdens prime time (19:00-23:00 s'avonds) om dan pas na te denken over nieuwe servers.
Bij Rift hebben de devs al heel gauw nieuwe servers aangezet omdat er 1-2 servers super vol zaten. Wat gebeurde er in dit spel? Mensen gingen alsnog niet weg van die 1-2 super volle servers en nieuwe spelers werden heel erg verdeeld over al die nieuwe low-pop servers. Na een paar maanden gingen ze al server transfers aanbieden omdat een heleboel realms helemaal leeg waren op 1 a 2 guilds na...
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Verwijderd
Ja ze hebben hem aangepast denk ik want zag eerst tot 7-12 staan in de post zelf. Grrmpf ik wil vanavond nog kunnen spelen!
SWTOR The Old Republic
There is still one more wave to come today. We will notify you when it is sent out.
Zie ik net staan op twitter
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 21:22 ]
Pssst: http://www.swtor.com/server-statusVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:20:
Van wat ik van m'n vrienden begrijp zijn er alleen 2-3 servers die full zijn, er zijn nog een heleboel servers zonder queue op dit moment. Mensen die klagen over 1000+ queue, moet je maar niet met z'n alleen op de zelfde server willen spelen.
5 server die niet op full staan (eu - english). En die page matched exact wat ik nu ingame zie in de serverlijst.
Verwijderd
godver, denk dat ik er net niet bij zit :(!Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:22:
laatste wave voor vandaag komt nog
dat was tijdens stress test ook zo.. dat alles vol zat .toch werden de wating queue's toen redelijk te doenDanfoss schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:22:
[...]
Pssst: http://www.swtor.com/server-status
5 server die niet op full staan (eu - english). En die page matched exact wat ik nu ingame zie in de serverlijst.
Ja inderdaad, die mensen die in een pre-guild zaten die moeten maar ergens anders heen! Overigens is je vriendin een leugenaarVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:20:
It's probally not the first "topic" about this but writing/hatin on the interwebz allways makes me feel better. So like a lot of you guys I watched video's and images, checked out blogs, websites and magazines to get the latest info! Then it begins, the early acces is here! Okay I pre-orderd a bit late because I wanted to check the beta, that's fine. Not knowing when I was getting the acces was less fine but small inconvenience.
But there it was, "your wait is over!" So there I went, booted up the client to play with my guild who allready was playing. Can't wait to make all kind of smuggler jokes about Ewoks and do my Jabba the Hutt impression! OOooooooh boy!
What? 25 min queue on my server. Ugh, why Bioware? You got the early acces to go against this! Oh well, WoW queus were like an hour + so this is not so bad. I'll go watch the latest simpsons and have something to snack.
20 min later I alt tab back to the game "Error 9000, connection lost". Geez, that's... how do I put it? Fucked up. Okay well, let me get in queue again. WHAT?! 50+ minutes?! Dear Jabba what is going on! Okay, relax, relax, it's just a game, enjoy it. Just think of all the adventures and laughs you will have! You can go check out House, allthough that kind of sucks with that anoying chineeze doctor, ugh.
Allrigh! House done, dishes sort of done, changed pants! Here we go! Alt tab back in queue, nice 15th! The staring game has begun! I haven't blinked once in like 10 minutes and BAM there it was in all it's glory! A beautifull screen looking towards me, a jedi and a bounty hunter doing stuff. Oh man THIS IS GOING TO BE AWE.
What.
Connection error 9000?
K bioware. You lost one customer.
Ofcourse not, I love this game, I'll try it out in an hour or 2 once all the Ewoks have gone to bed.
Verwijderd
SWTOR The Old Republic
There is still one more wave to come today. We will notify you when it is sent out.
5 minuten geleden
ja en reddit las dat ook
Additional Waves:
•Bonus Wave 3 (3:15PM EST): December 4th
•Bonus Wave 4 (TBD):
[ Voor 84% gewijzigd door Rewl op 15-12-2011 21:27 ]
Klopt wel ja. In stresstest weekend heb ik max 15 minuten moeten wachten. Ik wacht nu echter al meer dan 2 uur (met 1 disconnect tussendoor). En afgelopen dinsdag waren er nog geen drukke servers en aangezien mijn toekomstige guild en vrienden op deze zitten hang ik nu in de wacht.Rewl schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:23:
[...]
dat was tijdens stress test ook zo.. dat alles vol zat .toch werden de wating queue's toen redelijk te doen
Ach morgen vrij, lekker vroeg opstaan en morgenvroeg spelen. Ow wacht.. Dan is er onderhoud
Eenmaal daar waren er geen servers zichtbaar... game opnieuw gestart.... kan niet meer inloggen
Kellian Jarro
[ Voor 19% gewijzigd door Waele op 15-12-2011 21:28 ]
6-12 besteld ik hoop dat ik in de volgende wave zitRewl schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:27:
OW HAPPY DAY !! ,,,,,
ja en reddit las dat ook
Additional Waves:
•Bonus Wave 3 (3:15PM EST): December 4th
•Bonus Wave 4 (TBD):
ik heb nog een kleine troost voor je. ik wacht al 2 dagen om mijn EGADanfoss schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:27:
[...]
Klopt wel ja. In stresstest weekend heb ik max 15 minuten moeten wachten. Ik wacht nu echter al meer dan 2 uur (met 1 disconnect tussendoor). En afgelopen dinsdag waren er nog geen drukke servers en aangezien mijn toekomstige guild en vrienden op deze zitten hang ik nu in de wacht.
Ach morgen vrij, lekker vroeg opstaan en morgenvroeg spelen. Ow wacht.. Dan is er onderhoud
zou zo graag 2 uur in een queue wachten ATM
kan iemand me een queue screenshot sturen .. dan kijk ik daar wel na tot ik voor de eggie mag
behalve die over de queue klagen dan neem ik aanJochem Boom schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:31:
Zou wel grappig zijn als ze zich alsnog houden aan de 5 dagen early access en vanavond gewoon iedereen toelaten. Dan staan alle klagers helemaal met hun bek vol tanden.
[ Voor 45% gewijzigd door Rewl op 15-12-2011 21:32 ]
So, that happened.
17 seconden geleden
[ Voor 20% gewijzigd door MrGizMo op 15-12-2011 21:33 ]
Verwijderd
Daaag, dat ga ik dus echt niet doen.
Verwijderd
Tja, dat je op een drukke server wordt geplaatst , daar is niks aan te doen. Maar als ze nu nieuwe servers gaan openen willen echt maar weinig nieuwe mensen daar gaan spelen.MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:25:
[...]
Ja inderdaad, die mensen die in een pre-guild zaten die moeten maar ergens anders heen!
[...]
Uit ervaring van andere MMO launches heb ik gemekrt dat iedereen het liefste op de grote drukke servers wilt spelen waar alle guilds zich al bevinden, dan op een lege net nieuwe realm. Want die servers sterven vaak uit binnen 2-3 maanden, en die realms die nu high-pop zijn vaak niet.
Enige mooie oplossing zou zijn als ze de player cap per server omhoog gooien , maar of dat technisch ook kan? We shall see.
Dat was te verwachten, early access of niet. Vind niet dat je Bioware daar op moet afrekenen. Wel als het over 2 weken nog zo is. Maar het is toch bekend dat lanceringen van MMO's zo zijn? Dat is inherent aan het genre.
tja mensen zijn kudde dieren heJochem Boom schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:34:
@Rewl
Dat was te verwachten, early access of niet. Vind niet dat je Bioware daar op moet afrekenen. Wel als het over 2 weken nog zo is. Maar het is toch bekend dat lanceringen van MMO's zo zijn? Dat is inherent aan het genre.
Wat ook misgegaan is dat best veel guilds niet op hun aangewezen server zijn gaan zitten vanwege buitenlandse guilds. Ze zagen voornamelijk spaanse, italiaanse en vooral oostblok/russische guilds op hun server en zijn toen als gehele guild naar een andere server verhuist.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:33:
Ik ga er geen eens verder meer op in na deze post
[...]
Tja, dat je op een drukke server wordt geplaatst , daar is niks aan te doen. Maar als ze nu nieuwe servers gaan openen willen echt maar weinig nieuwe mensen daar gaan spelen.
Uit ervaring van andere MMO launches heb ik gemekrt dat iedereen het liefste op de grote drukke servers wilt spelen waar alle guilds zich al bevinden, dan op een lege net nieuwe realm. Want die servers sterven vaak uit binnen 2-3 maanden, en die realms die nu high-pop zijn vaak niet.
Enige mooie oplossing zou zijn als ze de player cap per server omhoog gooien , maar of dat technisch ook kan? We shall see.
Maar al met al is het nu een geval van teveel players aangezien alle servers zowat op full staan. Verbazend genoeg is dat bij de US servers niet. Dat schaar ik wel onder een inschattingsfout van bioware hoor.
Korte vraag: welke realms kan ik mede tweakers/GOTers vinden?
Waarschuwing:Vibonacci schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:39:
Yo fellow jedis/sithsMijn early access is vandaag ingegaan.
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Waarschuwing:Vibonacci schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:39:
Yo fellow jedis/sithsMijn early access is vandaag ingegaan.
The Red Eclipse (EU PvE)

Ze staan toch gewoon boven de reply vak?Vibonacci schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:41:
zo wat een snelle antwoorden. Misschien een idee om de realms onder een kopje in the startpost te gooien? Ik maak een sith warrior aan op Scepter of Ragnos
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Moet je net als in WoW naar een andere server als je een character wil maken van de andere partij op dezelfde server?
nope, iig in de beta nietJochem Boom schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:46:
Nog even vraagje over iets wat ik zo snel niet kon vinden.
Moet je net als in WoW naar een andere server als je een character wil maken van de andere partij op dezelfde server?
volgens mij is de auction house ook cross-side, worldchat is ook cross-side (en leesbaar)
[ Voor 15% gewijzigd door Rewl op 15-12-2011 21:49 ]
Verwijderd
Remember, remember the 5th of December
The day where the invites had stopped
The cries and the clamor, the whines and the yammers
Of those that the company forgot
Ha, nice.
Die is ook bomvolVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:53:
Pas op, volgens mij zitten er veel en veel meer tweakers en Nederlanders op Red Eclipse.
ps. kunnen mensen op ragnos mij (zie sig) een /w sturen.
als we 4 man online hebben kunnen we het guild starten.
(republic)
Verwijderd
Ik weet het, heb al mensen met tweakers tag zien rondlopen, ook heb ik "De verdedigers" gezien.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:53:
Pas op, volgens mij zitten er veel en veel meer tweakers en Nederlanders op Red Eclipse.
Vanmiddag The Esseles gedaan met mijn Jedi Sage met 3 andere Jedi's. Dropt de Boss een Lightsaber zie je 4 x Need in je chat voorbij komen
Even later open ik een secure box en krijg ik een betere Lightsaber als diegene die ik gebruik met alle mod slots gevuld, doe ik equippen zie ik dat je Dark 1 moet hebben. BAH, ik zit net tegen Light 1 aan te hikken met 0 dark points.
Je kan @ een mod station de crystal er uit halen en er een light of neutral crystal in stoppen.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:57:
[...]
Ik weet het, heb al mensen met tweakers tag zien rondlopen, ook heb ik "De verdedigers" gezien.
Vanmiddag The Esseles gedaan met mijn Jedi Sage met 3 andere Jedi's. Dropt de Boss een Lightsaber zie je 4 x Need in je chat voorbij komen
Even later open ik een secure box en krijg ik een betere Lightsaber als diegene die ik gebruik met alle mod slots gevuld, doe ik equippen zie ik dat je Dark 1 moet hebben. BAH, ik zit net tegen Light 1 aan te hikken met 0 dark points.
volgens mij zit dat in de crystale die er in zit .. niet het item zelfMrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:58:
Oh leuk dus je dark/light heeft wel invloed op je items.
Verwijderd
Is dat echt zo? Nog 91 voor me, zo eventjes een mod station zoeken want dat ding is zonder mods beter als die ik nu heb met pre-order crystal en die andere 2 mods die je onderweg krijgt van de quest.RocketKoen schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:59:
[...]
Je kan @ een mod station de crystal er uit halen en er een light of neutral crystal in stoppen.
Ik denk tot 10-12 zelfs, zoals de vorige keerWaele schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:05:
Yeap, t/m 8-12 zo te zien. Tot morgen mensen!
retificatie, geen mail, maar de launcher gaat verder, kortom ik ga spelen.
[ Voor 50% gewijzigd door Bajo op 15-12-2011 22:11 . Reden: aanpassing door ongeduld ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Kan toch nog komen?Bajo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:06:
5-12 hier, nog niks, morgen weer een dag
12.07.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
12.07.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order
De laatste wave blijkbaar niet gehaald om 1 of andere reden
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 22:12 ]
is die nieuw ? en 2 duitse nieuw ?
ja dus
[ Voor 38% gewijzigd door Rewl op 15-12-2011 22:13 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Dit topic is gesloten.
The Red Eclipse (EU PvE)