Ik kan nog niet eens ergens payment options ingeven ?
Dat is wel heel slecht dan. Ik kan me herinneren dat er gezegd was dat alle payment options van Origin ook beschikbaar zouden zijn voor ToR. Aangezien je met Ideal kan betalen in Origin, had ik verwacht dat je dat ook zou kunnen doen in ToR.ReMCoDijKSTRa schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:27:
wel irri dat je qua payment options alleen CC, GC en paypal kan gebruiken. Ik zie nergens bank of andere nederlandse gebruiken. Er staat wel debit card maar dan zie je het lijstje
VISA
MASTERCARD
JCB
AMERICAN EXPRESS
VISA ELECTRON
VISA DELTA
bleh
Moet dan toch maar met timecards gaan werken.
https://account.swtor.com/user/subscription of log gewoon in @ swtor en druk op Subscription
kun je subscriptions betalen bij origin?marshallq schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:35:
Ik heb met ideal betaald via Origin.
[ Voor 51% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 14-12-2011 14:36 ]
Ik denk dat ze iDeal niet toelaten aangezien deze geen periodieke betalingen toelaat, slechts eenmalige betalingen. (Zover ik weet)
PayPal en creditcardmaatschappijen werken wel met periodieke betalingen via internet.
PayPal en creditcardmaatschappijen werken wel met periodieke betalingen via internet.
Aah, ik zie het al, dat kan ik nog niet, heb nog geen code ingevoerd, dat kan alleen na dat je een retail code hebt ingegeven.
WoW gebruikt direct debit om mandelijkst af te schrijven en dat werkt prima met nederlandse banken.Heraclius schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:37:
Ik denk dat ze iDeal niet toelaten aangezien deze geen periodieke betalingen toelaat, slechts eenmalige betalingen. (Zover ik weet)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Gaat dat ook via iDeal zelf dan? Of via een portal die iDeal gebruikt, daar zit het verschil in.
@Rockjaw:
G'morning. 20 minutes to the next wave.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
I will say - as I mentioned yesterday - that today the 'timeline' of people who get in will be much, much longer. Beyond July...
Denk dat ik gewoon een pre-paid kaart koop bij Bol.com en dan aanvul als ik zin heb
van mij mogen ze, ik ben toch al van de start werelden afHeraclius schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:44:
I will say - as I mentioned yesterday - that today the 'timeline' of people who get in will be much, much longer. Beyond July...
dat beyond July is ook niet zo moeilijk, ze moeten alleen nog maar 28 t/m 31
onthoud dat je een actve subscription plan moet hebben de 20e kun je het al beter nu kopen.Dubrillion schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:44:
Denk dat ik gewoon een pre-paid kaart koop bij Bol.com en dan aanvul als ik zin heb
Liever dat ze zeggen towards 1st of decemberYerap schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:47:
Mm, een dubbele "much". Lijkt me dat het grootste gedeelte van de Augustus pre-orders vandaag dan zullen beginnen, misschien zelfs al een paar van September.
ik heb goeie hoop dat ik bij de 1e wave van vandaag zit met 28 juli..
Verwijderd
Hoppa ik heb ook mijn 3 Collectors editions thuis bezorgd gekregen ( wehkamp ) ziet er strak uit maar wat een grote doos .. wel ff wat anders dan de WoW CE's
ja, gisteren hadden ze maar 1 weekYerap schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:47:
gelukkig was het aantal pre-orders in week 1 ongeveer gelijk aan de hele maand augustus.
Dus als ze nu een maand per dag halen, is het mooi eind van het weekend klaar.
zonder iDeal wordt het een korte star wars carriere voor mij. Ik ga echt niet elke keer een gamecard van 2 maanden kopen.
Of doe niet moeilijk, maak een PayPal account aan en koppel die aan je bankrekening?
Probleem opgelost lijkt me.
Om hier nu het spel van af te laten hangen vind ik wel heel vreemd...
Probleem opgelost lijkt me.
Om hier nu het spel van af te laten hangen vind ik wel heel vreemd...

Want 1 keer in de 2 maanden naar de winkel gaan of bestellen is teveel gevraagd? ........ zuurpruimstime schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:49:
zonder iDeal wordt het een korte star wars carriere voor mij. Ik ga echt niet elke keer een gamecard van 2 maanden kopen.
en vaak heb je ook webshops die de dingen verkopen, dan wordt de key zelfs naar je toegemaild.stime schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:49:
Verwijderd
Misschien wil je maar voor een maand spelen oid. Beetje lastig met vakanties e.d. Heb zelf een cc dus geen last van.LabsTipJr schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:50:
[...]
Want 1 keer in de 2 maanden naar de winkel gaan of bestellen is teveel gevraagd? ........ zuurpruim
Punt is dat ik niet voor 2 maanden een sub wil nemen.
Daar heb je een punt....van die kant bekeek ik het nog niet.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:51:
[...]
Misschien wil je maar voor een maand spelen oid. Beetje lastig met vakanties e.d. Heb zelf een cc dus geen last van.
Verwijderd
Ideal kan ook.stime schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:49:
EA europe en Orignin ondersteunen dat ook, en volgens mij betaal je via EA.
Wat moet je met 3 CE editionsVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:49:
Hoppa ik heb ook mijn 3 Collectors editions thuis bezorgd gekregen ( wehkamp ) ziet er strak uit maar wat een grote doos .. wel ff wat anders dan de WoW CE's
5 minuten tot de volgende wave.
Zit je er in, meldt het dan met je registratie datum ;-)
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
GraagSneezzer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:55:
5 minuten tot de volgende wave.
Ik verwacht niets, en ook morgen niet. Ik ben een November konijn :3
Ook mijn normale editie van Wehkamp is binnen... Zit er ook een preorder doos bij...
Helaas kan ik die niet, onder mom van het is de eerder ontvangen doos, terug sturen. Ze zitten samen in 1 stuk plastic verpakt.
Helaas kan ik die niet, onder mom van het is de eerder ontvangen doos, terug sturen. Ze zitten samen in 1 stuk plastic verpakt.
Dus?stime schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:51:
Punt is dat ik niet voor 2 maanden een sub wil nemen.
PayPal aanmaken en klaar. Is niets anders dan een bankrekening.
Bij mij lukte het niet om me bankrekening te koppelenHeraclius schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:58:
[...]
Dus?
PayPal aanmaken en klaar. Is niets anders dan een bankrekening.
Gewoon nadenken: Woensdag verloopt SWTOR... wil ik nog spelen? Ja... Bestellen Bol.com en volgende dag binnen
Edit: ik zie nu net dat me bankrekening wel is toegevoegd aan me profiel.
Vaak kan je dan nog niet betalen als ze alleen creditcard en PayPal accepteren
[ Voor 17% gewijzigd door Dubrillion op 14-12-2011 15:02 ]
@ de forum zeggen mensen "Should work under the "Mastercard" option. I know my Visa debit works under the VISA option on most websites."
Meastro = Mastercard maarja het is geen CC.
Maestro is geen mastercard hoor. Kijk maar achterop een willekeurig NL bankpasje.ReMCoDijKSTRa schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:02:
@ de forum zeggen mensen "Should work under the "Mastercard" option. I know my Visa debit works under the VISA option on most websites."
Maestro is een standaard die gebruikt wordt.
Wanneer bestelt?Raxious schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:05:
hell yea, ik kan beginnen ^^
03-08 Code ingevoerd, net een mailtje gehad.
zeg dan ook even wanneer je pre order gedaan hebt ffsRaxious schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:05:
Zeg alstublieft ook de datum erbij waarop je geredeemed hebt.Raxious schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:05:
Ik lees dat net mensen van 3 augustus een invite hebben gehad
Doe rustig johbeve schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:06:
[...]
zeg dan ook even wanneer je pre order gedaan hebt ffs
pfff 01-12-2011 hier, ik kan nog wel ff wachten:(
AHRRRGGG Ik sta op 4-8 dus kan ik over ongeveer 1,5 uur spelen!
Kan ik nog net mijn werk afronden ;-)
Kan ik nog net mijn werk afronden ;-)
lolbeve schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:06:
[...]
zeg dan ook even wanneer je pre order gedaan hebt ffs

Vandaag restje Juli en Augustus.
Morgen September, overmorgen Oktober, Vrijdag November
Ahhhhh waarom heb ik niet eerder bestelt
29/7 redeemed en kan (straks als ik thuiskom) beginnen spelen
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Hoe dichter je bij December komt hoe minder pre-orders, het kan zijn dat ze wel twee hele maanden samenpakken op een dag.Dubrillion schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:07:
Verwijderd
04-12-2011, ik denk dat ik maar beter niet meer in dit topic kan gaan kijken anders word ik nog depressief haha ;-)Xenophoben schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:07:
pfff 01-12-2011 hier, ik kan nog wel ff wachten:(
Nah, vandaag alles t/m november. Dan morgen mag ikDubrillion schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:07:
Hoop doet leven.
Ik vermoed niet dat September een eigen dag heeft. Alles wijst erop dat dat de maand is met de minst aantal pre-orders. Zal dus wel gecombineerd zijn met of Augustus, of Oktober.Dubrillion schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:07:
Ik begreep dat de eerste maand meer pre-orders had dan de rest, dat zou dus kunnen impliceren dat ze de rest in principe in de volgende waves kunnen doorvoeren.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
ik heb of eind november of begin december ge pre-ordered
vrijdag zal het dan wel owrden idd

Daar heb je wel gelijk.Heraclius schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:08:
[...]
Hoe dichter je bij December komt hoe minder pre-orders, het kan zijn dat ze wel twee hele maanden samenpakken op een dag.
De meeste verkoop spikes zijn bij pre-order begin geweest (heel juli) en die zitten er allemaal in
8 augustus lijkt de laatste datum te zijn van deze lichting invites.
Kan ook goed pas zondag zijnVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:08:
[...]
04-12-2011, ik denk dat ik maar beter niet meer in dit topic kan gaan kijken anders word ik nog depressief haha ;-)
8-8 Whaaaa..... Dan moet ik snel naar huis....
Is mijn mail zeker traag.
Is mijn mail zeker traag.
hahahha achja dan is het nog maar zo
Hmm Helaas, ik zit er niet bij met 6 augustus, maargoed, ik ben nog aan het werk dus dat maakt dan ook niet uitstime schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:09:
Waarschijnlijk staan de mailservers overuren te draaien op dit moment
je kan er soms al op voordat je mail heb, dus gewoon lekker die launcher spammen als je rond deze datum zit
Dan gaan ze nog best hard, want zie ook 28 juli en nu 8 augustus.stime schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:09:
Anderhalve week per wave, gister 5 waves, waves worden steeds groter omdat er met de
week minder pre-orders worden gedaan......
Eind van de dag 30 November

Bleh dan moet ik gewoon perse hiervoor zone domme paypal account voor openen. (wat ik haat)
hahahaha mischien moet ik dat de komende 100 uur maar doen;-)whykillme schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:10:
je kan er soms al op voordat je mail heb, dus gewoon lekker die launcher spammen als je rond deze datum zit
Dat heb ik gisteren gedaan. Na een half uur wordt je daar behoorlijk depri van hoorwhykillme schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:10:
wow tegen einde van de dag pagina 250?
Launcher verversen zou fijn zijn inderdaad, moet nu telkens opnieuw starten.
haha ja, nou als ik hoor dat ie in november zit ga ik rustig meespammen die launcher.. en waarom paypal? ideal hebben ze ook hoorde ik.
volgens US preorders waren er tot 6 augustus 203,931 pre-orders. ofwel ongeveer 200k/dag en totaal aantal preorders was +-1mil in US.
Hier kan je het verloop van pre-orders/week zien http://www.vgchartz.com/preorders/40762/USA/
Hier kan je het verloop van pre-orders/week zien http://www.vgchartz.com/preorders/40762/USA/
Net ook mijn e-mail gehad, geactiveerd op 28-07. Nou is het maar de vraag of ik eerder weg kan van het werk.
Verwijderd
Ik had eigenlijk gehoopt dat alle early access op dezelfde dag zou gebeuren...
Ik heb wat later gepre-ordered dan wat vrienden, maar had gehoopt toch samen te kunnen levelen. Nu heb ik nog steeds geen access gekregen en is iedereen die ik ken al bijna level 20.
Best jammer, want nu kan ik alleen door alle content gaan lopen
Ik heb wat later gepre-ordered dan wat vrienden, maar had gehoopt toch samen te kunnen levelen. Nu heb ik nog steeds geen access gekregen en is iedereen die ik ken al bijna level 20.
Best jammer, want nu kan ik alleen door alle content gaan lopen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 15:13 ]
Ja Carnage, maakt voor mij niks uit, mijn guildleadster heeft samen met dr vriend 2 weken vrij genomen -.- daar kan ik dus ff niet aan voldoen
maar ik snap je punt
[ Voor 6% gewijzigd door whykillme op 14-12-2011 15:14 ]
Net The Black Talon gedaan samen met een trooper
ik zeg wicked ! vet gedaan hoor
ik zeg wicked ! vet gedaan hoor
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Bleh zit nog op werk.
Maar krijg net mailtje dat ik mag beginnen
Maar krijg net mailtje dat ik mag beginnen
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Mijn EA is nu ook begonnen, ik had mijn pre-order key ingevuld op 28 juli. Maar ik krijg vanavond bezoek, dus kan nog niet veel spelen
geef me je login en pass, ik speel wel voor jouWalance schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:17:
Mijn EA is nu ook begonnen, ik had mijn pre-order key ingevuld op 28 juli. Maar ik krijg vanavond bezoek, dus kan nog niet veel spelen
Ik verwacht met mijn 28-11 vandaag niet aan bod te komen

nieuwe post van SR:
http://www.swtor.com/comm...d.php?p=156470#edit156470
http://www.swtor.com/comm...d.php?p=156470#edit156470
Ik zou dr morgen ook niet voor thuis blijvenKaap schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:23:
Kaap schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:23:
Ik 29-11 Kaap maar ik verwacht dat ik morgenavond kan spelen want het gaat nu redelijk op met wat die Duitse manager liet uitlekken mbt informatie met waves (even geen link vinden EA duitse manager)stime schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:24:
[...]
Ik zou dr morgen ook niet voor thuis blijvenJe krijgt tenminste 1 dag headstart, met geluk 2.
Always bet on Huub
op 28/07 geredeemed maar nog geeen mail gehad.
Ik hoop hem wel te krijgen vandaag.
Probeer net de client te starten en wat schetst mijn verbazing. Ik kan spelen.
Zit alleen op mijn werk dus straks als ik thuis ben en gegeten heb. toch nog ff spele.
The red Eclipse Here I Come!!!!!!!!!!!
Ik hoop hem wel te krijgen vandaag.
Probeer net de client te starten en wat schetst mijn verbazing. Ik kan spelen.
Zit alleen op mijn werk dus straks als ik thuis ben en gegeten heb. toch nog ff spele.
The red Eclipse Here I Come!!!!!!!!!!!
[ Voor 56% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 14-12-2011 15:35 . Reden: toch toegang! ]
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Morgen is mijn laatste werkdag. Ik verwacht vrijdag toch wel te kunnen spelen.stime schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:24:
[...]
Ik zou dr morgen ook niet voor thuis blijvenJe krijgt tenminste 1 dag headstart, met geluk 2.
1 dag early access geloof ik niet in. Die mensen hadden dan net zo goed geen pre-order kunnen doen, waarom zouden ze. Bioware wil graag een smooth launch, beloon mensen dan dat ze vertrouwen stellen in je product, deze pre-orderen en je daardoor als bedrijf tevens de kans geven een smooth launch te doen.
Ik ga er vanuit dat iedereen minimaal 2 dagen early access krijgt.
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-12-2011 15:30 ]
Ik vind het een beetje flauw dat ze per wave niet gewoon de data vermelden van betreffende invites.
Maarja, geduld is een schone zaak. Preordered op 25 september, dus zal wel midden in de nacht of morgen overdag worden.
Maarja, geduld is een schone zaak. Preordered op 25 september, dus zal wel midden in de nacht of morgen overdag worden.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Dat ook. Voor alles en iedereen had 1 mailtje met een datum, al stond er niet eens een tijd bij, voldoende geweest en zoveel frustratie en onbegrip voorkomen.
Verwijderd
Ik heb 7 jaar WoW gespeeld, ik ben het ondertussen al gewoon om helemaal geen informatie te krijgen.Voxalizer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:30:
Ik vind het een beetje flauw dat ze per wave niet gewoon de data vermelden van betreffende invites.
Mijn pre-order is van 17 september, ik hoop vanavond te kunnen spelen.
Kan je proberen die link te vinden?huubhuub schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:29:
[...]
[...]
Ik 29-11 Kaap maar ik verwacht dat ik morgenavond kan spelen want het gaat nu redelijk op met wat die Duitse manager liet uitlekken mbt informatie met waves (even geen link vinden EA duitse manager)
Verwijderd
ik heb ff naar die duiste EA manager post gekeken maar die klopt nu al niet meer dus was broodje aap imo
Snap alleen niet dat ik nog steeds niet op de forums kan reageren, terwijl andere mensen rond december het wel kunnen

Zo voorkomen ze dat er ineens gezeik is waarom datum Y wel erin zit en X niet.Voxalizer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:30:
Verwijderd
Het probleem is dat er nu al gezeik is, wat meer info zou veel duidelijkheid scheppen.Zhalix schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:41:
[...]
Zo voorkomen ze dat er ineens gezeik is waarom datum Y wel erin zit en X niet.
Verwijderd
Misschien lees ik er teveel in, maar:
What forms of payment will you accept for recurring subscriptions of Star Wars: The Old Republic through www.swtor.com?
Kan het zijn dat ze je wel gewoon een maand met ideal laten kopen?
What forms of payment will you accept for recurring subscriptions of Star Wars: The Old Republic through www.swtor.com?
Kan het zijn dat ze je wel gewoon een maand met ideal laten kopen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 15:45 ]
Netherlands: Visa, Mastercard, Paypal
Je kunt wel gamecard codes via origin kopen.
Heb rockjaw getwitterd of er ook plannen zijn om iDeal toe te voegen.
Je kunt wel gamecard codes via origin kopen.
Heb rockjaw getwitterd of er ook plannen zijn om iDeal toe te voegen.
[ Voor 67% gewijzigd door stime op 14-12-2011 15:50 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)