Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scorchor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:05:
[...]

het is niet zo dat de CE mensen een ander soort pre-order code hebben gehad als de standaard versie
daarom krijg je die items pas op je account als je je retail code ingevoerd hebt
Wel andere code's hoor.
In mijn code redemption history staat "Collectors edition pre-order"

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik verwacht straks ook op Hidden Beks te starten. Aantal mensen wat ik ken zijn daar begonnen met een Republic guild. Ik moet nog geduldig wachten op mijn early acces :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 10:18
Net te horen gekregen dat ze mijn CE (bol.com) hebben afgeleverd! _/-\o_
Nu de laatste paar uurtjes nog op het werk overleven... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Wij gaan ook Empire; Ancient Legacy (http://ancientlegacy.guildlaunch.com/)
Wordt ook wel spannend, het grootste deel van onze hardcore raiders (nou ja, waren 15 man in WoW) gaat over, maar de casuals niet. We krijgen er wel wat mensen bij van kennissen van kennissen, dus wij zullen ong op 15-20 man uitkomen voor onze initiële guild in SW. Hopelijk precies goed voor 16 man raid content.

Ik had ook nog weinig mensen gezien voor Hidden Beks. In ieder geval geen 100+ guilds volgens die link een tijdje terug. Maar goed, dat zegt natuurlijk nog niets.
Als je mijn namen gaat registreren kom ik je natuurlijk hoogst persoonlijk op een Republic alt stalken, dat snap je wel ;). Ik zal de namen hier ook nog niet noemen, jic :p

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 09:52
Hierkomik schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:18:
Als je mijn namen gaat registreren kom ik je natuurlijk hoogst persoonlijk op een Republic alt stalken, dat snap je wel ;). Ik zal de namen hier ook nog niet noemen, jic :p
Dusss....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Haha, het eerste wat ik heb gedaan is zoveel mogelijk characters aanmaken om namen te claimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shol
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:40
LabsTipJr schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:26:
Haha, het eerste wat ik heb gedaan is zoveel mogelijk characters aanmaken om namen te claimen :)
Oh daar had ik nog niet aangedacht, maar het is nu zeker iets wat ik ga doen als ik mag beginnen. (Ik gok dat dat pas vrijdag of zaterdag wordt (pre-order:11-11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem met het later beginnen is dat de meeste namen alweer bezet zijn. Heb er dan ook weinig vertrouwen in dat ik mijn namen nog kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
Ze hebben wel wat rules aangemaakt las ik:
40 characters maximaal verdeeld over 5 servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
40 CHARACTERS :O
Ik weet echt geen 40 namen te verzinnen.
Ik hoef er maar 8 zodat ik alle verhalen een keertje kan proberen (beginnen dan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 21:11
Wat maken die namen nou uit, ik heb zelf 3-4 namen die ik kan gebruiken, waarvan ik zeker weet dat ik 2 sowieso kan nemen. Kan ik ze niet gebruiken? Dan is dat jammer en ga ik een andere leuke naam verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:55
Ik verzin die namen altijd pas al ik een karakter aan maak. Meestal gewoon door wat random op het toetsenbord te rammen en dan te kijken of er iets leuks uit komt :)

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Evilbee schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:36:
Ik verzin die namen altijd pas al ik een karakter aan maak. Meestal gewoon door wat random op het toetsenbord te rammen en dan te kijken of er iets leuks uit komt :)
Ja doe ik ook, verzin wat ter plekke >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evilbee schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:36:
Hee dat doet mijn neefje van 4 ook, vandaar dat zijn WoW characters namen hebben als fffkjgdep ;)

Zijn paladin is bijna level 70 geloof ik :P hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Er zijn wel namen voor alts die vrij handig zijn. Nu ga ik deze niet nemen, maar namen zoals;
Auction, Auctionhouse, Banker, Credits, Storage etc zijn allemaal vrij leuk om te hebben.

Maar ook als je zelf al een naam had bedacht is het natuurlijk zuur als iemand anders hem heeft 'gereserveerd'. Zoals ik al zei, ik las dat iemand gewoon 7 namen voor vrienden heeft gereserveerd die pas later Early Acess hebben. Dat vind ik toch niet echt de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Er zit ook een random knop naast de naam bij het maken van je char. Komen ook wel leuke dingen uit rollen. Zo hou je het ook een beetje in de sfeer van de game in plaats van bv Tomatensoep, die ik gister al tegen kwam.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Hierkomik schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:40:
Er zijn wel namen voor alts die vrij handig zijn. Nu ga ik deze niet nemen, maar namen zoals;
Auction, Auctionhouse, Banker, Credits, Storage etc zijn allemaal vrij leuk om te hebben.
Er zijn naming rules, deze namen mag je dus niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:39:
[...]

Hee dat doet mijn neefje van 4 ook, vandaar dat zijn WoW characters namen hebben als fffkjgdep ;)

Zijn paladin is bijna level 70 geloof ik :P hahahaha
Die heet Uggghhjhjjj en is al bijna 71 :D

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Laat het versturen van invites maar weer beginnen, ik ben bijna klaar met werk ;-)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Is toch raar.. ik ben geen RP'er .. maar heb toch de schurft aan de grappig bedoelde namen als Noobkiller, Omglazerzzzpewpew roflcopter enzovoort enzovoort.

Vind het toch echt wel een sfeerbreker als "koffiekoek" voorbij komt rennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Alcmaria schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:45:
Is toch raar.. ik ben geen RP'er .. maar heb toch de schurft aan de grappig bedoelde namen als Noobkiller, Omglazerzzzpewpew roflcopter enzovoort enzovoort.

Mwah soms vind ik het wel grappig hoor, kan de humor er wel van inzien :D

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Ik ga in het begin wel voor wat "echtere" namen. Mijn char heer nu Dexter, niet echt Star Wars maar ook niet helemaal vreemd. In WoW had ik na drie jaar wel Koekebakker en Tasjesdief.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andurin
  • Laatst online: 17-09 15:10

En een grote Cyborg genaamd "Kaboutertje" dan? Dat heb ik in de weekend beta gedaan :p Ga wel mijn "normale" namen nemen in de complete versie, maar vond het toch wel leuk, dat soort namen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

LabsTipJr schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:41:
[...]

Er zijn naming rules, deze namen mag je dus niet nemen.
http://oldrepublic.nl/threads/name-policy-i-like-it.842/

Volgens mij mag dat gewoon wel, namen zoals Banker etc.
Je mag dan weer niet 'Uggghhjhjjj' nemen (jammer voor je neefje :P), regel 13 sluit die uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zhalix schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:35:
Wat maken die namen nou uit, ik heb zelf 3-4 namen die ik kan gebruiken, waarvan ik zeker weet dat ik 2 sowieso kan nemen. Kan ik ze niet gebruiken? Dan is dat jammer en ga ik een andere leuke naam verzinnen.
Voor sommige mensen (mijzelf inbegrepen) heel veel. Net zoals sommige mensen het belangrijk vinden als eerste het hoogste level te halen, vinden andere het weer belangrijk om een specifieke naam te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje creatief met namen is wel leuk zo hadden we in WoW een tauren (soort koe) die heette Hasselhoof. Hilarisch. Ik hoop dat mijn ingame nick nog beschikbaar is, verwacht van wel. Hoe zit het dan precies met die legacy gebeuren?

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 14-12-2011 11:49 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Phydomir schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:40:
Zo hou je het ook een beetje in de sfeer van de game in plaats van bv Tomatensoep, die ik gister al tegen kwam.
Ja niet voor het 1 of ander, maar nederlanders zijn toch vaak wel fantasieloos als het gaat om naamgevingen van hun characters. Broodjekroket of Handtasje etc zag je toch te vaak voorbij komen in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe moest hem toch even delen d-;

Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20111214-ef1ed.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

MrVegeta schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:48:
Beetje creatief met namen is wel leuk zo hadden we in WoW een tauren (soort koe) die heette Hasselhoof. Hilarisch. Ik hoop dat mijn ingame nick nog beschikbaar is, verwacht van wel. Hoe zit het dan precies met die legacy gebeuren?
Volgens mij kan je 1 achternaam kiezen, die geldt dan voor al je characters, en je kan per character bepalen of hij wel of niet aan staat.

Maar je kan dus Hasselhoof e.d. niet doen in SW, want dat is een combinatie van regel 6 en 12 (of ze dat strict gaan enforcen is natuurlijk een 2e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Mijn character ziet er exact hetzelfde uit als mijn eerste companion en heeft ook nog eens dezelfde naam.....ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Bioware daar wat over zegt. Ik vind het namelijk wel leuk om als twins door het leven te gaan. Als ik mijn companion niet summon dan lijk ik wel een companion on the loose :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

LabsTipJr schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:52:
Mijn character ziet er exact hetzelfde uit als mijn eerste companion en heeft ook nog eens dezelfde naam.....ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Bioware daar wat over zegt. Ik vind het namelijk wel leuk om als twins door het leven te gaan. Als ik mijn companion niet summon dan lijk ik wel een companion on the loose :D
Die vind ik wel origineel :) ik had dan wel 1 letter veranderd.. dus Meko en Miko, of Vetta en Vatta...
En dan kan je ook grappige gesprekken hebben (als je companion meer light side is, jij meer dark side ofzo).
Denk niet dat Bioware er wat aan gaat doen. Zeker omdat je ook het uiterlijk van je companion kan veranderen en je dus niet op alle companions lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:21
Iemand de game al ergens in de winkel zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Snake_eYes schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:15:
Net te horen gekregen dat ze mijn CE (bol.com) hebben afgeleverd! _/-\o_
Nu de laatste paar uurtjes nog op het werk overleven... :S
Weet je zeker dat dit de doos zelf is en niet de pre-order code? (Als je die nog niet hebt gehad)
Bol zou in feite pas vanaf de 15e verzenden of op de 15e leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed 5 keer gebeld verdeeld over het afgelopen uur, elke keer "all agents are busy" okay. GG zeggen we dan.

not_alucardu, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

GG

[ Voor 65% gewijzigd door MrVegeta op 14-12-2011 12:03 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
MrVegeta schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:57:
Goed 5 keer gebeld verdeeld over het afgelopen uur, elke keer "all agents are busy" okay. GG zeggen we dan.
Ik kwam er pas na 22.00 savonds doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam er 's avonds helemaal niet doorheen, niet eens een bericht. Dacht dat ze gesloten waren. Heb nu even een account aangemaakt op SWTOR zodat ik een forum post kan maken, wellicht krijg ik dan wat communicatie.

[ Voor 34% gewijzigd door MrVegeta op 14-12-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
Heraclius schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:57:
[...]

Weet je zeker dat dit de doos zelf is en niet de pre-order code? (Als je die nog niet hebt gehad)
Bol zou in feite pas vanaf de 15e verzenden of op de 15e leveren.
Ja 100% zeker sinds mijn vriendin al een blik heeft geworpen op de inhoud (de doos was ongeveer 50x50x50cm groot, de CE zelf is iets kleiner) :*) De Pre-Order had ik eind Juli al geregistreerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Snake_eYes op 14-12-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alternatively, if your query is related to anything other than a “Secret Question and Answer” related topic, we would strongly suggest that you contact our Customer Support team by raising an in-game ticket or via the web form located at www.swtor.com/support/form.
Hilarisch hoeveel mensen hun secret questions vergeten zijn. Kut systeem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 11:31
Darn, dat wordt nog een gesjouw naar huis... Laat het op mijn werk afleveren :) Hoe was haar eerste indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Snake_eYes schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:02:
[...]

Ja 100% zeker sinds mijn vriendin al een blik heeft geworpen op de inhoud (de doos was ongeveer 50x50x50cm groot, de CE zelf is iets kleiner) :*) De Pre-Order had ik eind Juli al geregistreerd.
Hartstikke mooi :)
Ik heb laatst pas de CE besteld en gisteren de pre-order code ontvangen (had al eerder een EA code ingevuld met digital edition). Ben benieuwd of Bol alle CE's kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
Trenchdog schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:05:
Darn, dat wordt nog een gesjouw naar huis... Laat het op mijn werk afleveren :) Hoe was haar eerste indruk?
Nou zij speelt zelf niet :) ze wilde alleen zeker zijn dat het het juiste was voordat ze me verraste 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Snake_eYes schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:02:
[...]

Damn 50cm3??? .. zit er een complete deathstar bij ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Alcmaria schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:10:
[...]

50 x 50 x 50 is geen 50cm3. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Alcmaria schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:10:
[...]

Een doe-het-zelf-Death Star :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Heraclius schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:13:
[...]

50 x 50 x 50 is geen 50cm3. 8)7
ouch :-)

*pakt nog een een koffie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

LabsTipJr schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:52:
LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Phydomir schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:40:
Er zit ook een random knop naast de naam bij het maken van je char. Komen ook wel leuke dingen uit rollen. Zo hou je het ook een beetje in de sfeer van de game in plaats van bv Tomatensoep, die ik gister al tegen kwam.
Ik snap die namen nooit. Het maakt ze blijkbaar niks uit, dan klik je toch op de generator? Ik kwam gister in Hutta op red eclipse "poepkorst" tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 10:00
Uhm, is dat niet het principe van een kubieke centimeter? Dat 50 bij 50 bij 50 cm ook kan worden aangegeven als 50cm3???

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
gaat er nu binnen 10 minuten een nieuwe wave uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stealth2000 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:50:
[...]

Ik snap die namen nooit. Het maakt ze blijkbaar niks uit, dan klik je toch op de generator? Ik kwam gister in Hutta op red eclipse "poepkorst" tegen...
Ach weet je in ieder geval welke mensen je moet ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:53:
[...]

Precies, het maakt een mooi filter. Zitten dus ook voordelen aan de mensen met echte belachelijke namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

beve schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:53:
2 uur en 10 minuten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
oh ok, ik dacht dat er net zoals gisteren de eerste waves hier op 13u gingen buiten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Stealth2000 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:50:
[...]

Die kwam ik gisteren ook tegen, kansloze stakker :/

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/central-time/

ze gaan om 08:00 uur CST weer waves uitgeven.. dat is over 2 uurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
beve schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:53:
Volgens mij vandaag pas om 14:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:55
Verderf schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:00:
[...]

Die kwam ik gisteren ook tegen, kansloze stakker :/
Kan je zulke namen niet reporten?

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Dennis van der Stelt schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:51:
[...]

Uhm, is dat niet het principe van een kubieke centimeter? Dat 50 bij 50 bij 50 cm ook kan worden aangegeven als 50cm3???
Offtopic:
het is 50 x 50 x 50 = 125000 cm3 (=125 dm3 = 0,125m3).

Als er iemand toegang krijgt met de nieuwe waves, laat aub weer weten wanneer je had ge-preordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Evilbee schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:01:
[...]

Kan je zulke namen niet reporten?
Ik ga het vanavond zeker proberen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis van der Stelt schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:51:
[...]

50cm3 = 50 x 1 cm3
bijv. 50x1x1

50x50x50=125.000cm3

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, we krijgen helemaal wiskunde les hier. Toch nog wat nuttigs geleerd vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Laatst online: 21-09 10:01
wellicht is de force uit wiskunde opgebouwd ? In dat geval is de force strong in rocketkoen ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Kaap schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:03:
[...]

Heb je pre-order code ingevoerd? Zo nee, dan kun je pas vanaf de 20ste posten. Alleen mensen die recht hebben op early access kunnen voor de 20ste posten.
Ja, die heb ik ingevoerd. Zo boeiend vind ik het forum nu ook weer niet en ik had iets gelezen over problemen maar dacht dat die al lang en breed gefixed waren.

Veel van m'n speelplezier in WoW was vergald omdat ik zoooo veel qq las op de fora. Toen ik daarna stopte en een jaar later de volgende x-pac probeerde, zag ik dat alle dingen waar iedereen toen om zat te janken in de game geïmplementeerd waren. Blijkt dus goed te werken. <.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
Net pakketje van de Wehkamp binnen gekregen. Ik had gewoon de normale versie besteld voor 42 euro. De pre-order code was een apart product op hun site en kost geloof ik 6 of 7 euro. Maar ik hoef niet persé early access dus ik had alleen de game zelf besteld dus. Open ik het pakketje, zit ook het pre-order doosje erbij in :) Gelijk de code even ingevuld natuurlijk. Nu wel benieuwd in welke wave ik zit, ha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Waele schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:12:
Net pakketje van de Wehkamp binnen gekregen. Ik had gewoon de normale versie besteld voor 42 euro. De pre-order code was een apart product op hun site en kost geloof ik 6 of 7 euro. Maar ik hoef niet persé early access dus ik had alleen de game zelf besteld dus. Open ik het pakketje, zit ook het pre-order doosje erbij in :) Gelijk de code even ingevuld natuurlijk. Nu wel benieuwd in welke wave ik zit, ha!
Ik gok 18 December ;)

Wel gaaf dat ze het er zomaar bijdoen. Foutje denk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaim schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:09:
Veel van m'n speelplezier in WoW was vergald omdat ik zoooo veel qq las op de fora. Toen ik daarna stopte en een jaar later de volgende x-pac probeerde, zag ik dat alle dingen waar iedereen toen om zat te janken in de game geïmplementeerd waren. Blijkt dus goed te werken. <.<
Was er laatst niet een één of ander interview waarin de developer (weet niet meer over welk spel het ging) zei dat ze weinig naar de spelers luisteren omdat de spelers niet goed weten wat ze nou precies willen.
Klonk op zich wel logisch. Altijd als er op de forums gevraagd word naar een bepaalde feature, zal er weer geklaagd worden wanneer die feature ook echt in het spel zit.
Deze developer had volgens mij het goede idee om gewoon te doen wat ze zelf dachten dat het beste was.

Irritant dat ik niet meer kan herinneren over welk spel het ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalkai schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:14:
[...]

Was er laatst niet een één of ander interview waarin de developer (weet niet meer over welk spel het ging) zei dat ze weinig naar de spelers luisteren omdat de spelers niet goed weten wat ze nou precies willen.
Klonk op zich wel logisch. Altijd als er op de forums gevraagd word naar een bepaalde feature, zal er weer geklaagd worden wanneer die feature ook echt in het spel zit.
Deze developer had volgens mij het goede idee om gewoon te doen wat ze zelf dachten dat het beste was.

Bij HoN hebben ze zoiets gedaan.
Ze hadden gezegd dat ze alleen iets doen aan klachten over balance als die van top-tier spelers komen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Metalkai schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:14:
[...]

Het is gewoon een feit dat je het nooit iedereen naar de zin kan maken... Ik ben een casual gamer met 2 kids die 's avonds een paar uur heeft en in het weekend een paar uurtjes.. ik wil een spel die ik kan oppakken kan spelen en neer kan leggen en toch een beetje vooruitgang kan boeken zonder daar 40 uur per week raiden in te stoppen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen die bereid zijn tijd te investeren of de tijd hebben om die 40 uur per week te raiden en daar goed voor beloond te worden.. er zal altijd een spanningsveld zijn in een spel om zoveel mogelijk verschillende spelers blij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Blaim schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:09:
[...]

Had WoW een forum :?

(ja, ik weet dat ze een forum hadden, maar daar kijkt toch geen hond? Er staat daar geen enkele zinnige discussie op)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alansalomon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 16:37
MrVegeta schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:53:
[...]

Haah zo kan je het ook zien ja, ik kwam die kortstermans ook tegen en wilde wat zeggen, maar dit is beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Heb net toch ook maar een pre-ordertje gedaan, ben altijd erg gevoelig voor dit soort nieuwe releases :) Wel echt bizar dat gezeik op de officiele forums. Iedereen loopt daar hard te bitchen dat ze nog niet in de game mogen en nooit meer iets van EA/Bioware zullen kopen 8)7 Moet er zelf altijd wel om lachen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel frustraties komen ook gewoon door het gebrek aan informatie. Het is makkelijker rustig te blijven als je gewoon weet wanneer je kan beginnen. Nu zit je er een beetje onzeker bij of je wel of niet mogelijk de kans krijgt om vandaag of morgen te beginnen.
Het had wel iets duidelijker mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hoezo onduidelijk? Ze hebben toch aangegeven dat er geen vaste schema is en dat ze die waves doen aan de hand van hoe de servers er mee omgaan?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Misschien was het onduidelijk voor mensen die al eerder gepre-ordered hadden, maar voor mij was er niks onduidelijks aan. Ook de forum posts van Bioware zelf maakten het geheel begrijpelijk imo.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Metalkai schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:47:
Veel frustraties komen ook gewoon door het gebrek aan informatie. Het is makkelijker rustig te blijven als je gewoon weet wanneer je kan beginnen. Nu zit je er een beetje onzeker bij of je wel of niet mogelijk de kans krijgt om vandaag of morgen te beginnen.
Het had wel iets duidelijker mogen zijn.
Klopt.. dat is ook het vervelende.. als ze vantevoren hadden gemaild aan hun klanten.. jullie kunnen 13 december vanaf 14:00 uur inloggen.. en jullie vanaf 16:00 uur en jullie vanaf 18:00 uur..
Op zich maak ik me daar niet druk om.. de Early access was pas vanaf 15 december..dus als je dan nog niet in kan loggen met een pre-order van 21 juli dan mag je klagen.

Wat ik wel lichtelijk apart vind is dat de hele opzet uitgaat van een amerikaanse release.. ze hadden makkelijk de hele nacht waves uit kunnen laten gaan aan europese gebruikers.. die hadden ook maar mondjesmaat aangelogd over de gehele dag.. Nu waren ze bang voor de After work peak.. maar ja. met die tijdzones ligt hij hier heel anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chester schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:48:
Hoezo onduidelijk? Ze hebben toch aangegeven dat er geen vaste schema is en dat ze die waves doen aan de hand van hoe de servers er mee omgaan?
En dat is dus onduidelijk. Daarmee bedoel ik, het is geen specifieke informatie. Mensen willen gewoon weten of ze vandaag of morgen of overmorgen kunnen spelen.
Het is leuk dat ze die waves doen aan de hand van de server, en waarschijnlijk is dat ook wel de beste manier, maar dat betekend niet dat iedereen het leuk vind.
Ikzelf zou ook liever gewoon een mail krijgen met "Je mag zaterdag om 17:00 beginnen", in plaats van elke dag weer constant mijn mail in de gaten moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Vanaf het begin is gezegt "max 5 dagen", eerst komt eerst maald, etc....

Mensen die nu zeuren moeten even tot 10 tellen, rondje draaien en dan goed naar de wc gaan. Als ze dan nog last hebben van zeikneigingen kunnen ze beter naar de dokter gaan ipv gal spuwen.

Edit: als ze zeggen op dat en dat moment mag die datum er in, en er gaat dan wat mis, dan zijn het weer leugenaars.... het zal nooit goed zijn voor iedereen denk ik. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Sneezzer op 14-12-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Laatst online: 21:37
Sneezzer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:52:
Vanaf het begin is gezegt "max 5 dagen", eerst komt eerst maald, etc....

Mensen die nu zeuren moeten even tot 10 tellen, rondje draaien en dan goed naar de wc gaan. Als ze dan nog last hebben van zeikneigingen kunnen ze beter naar de dokter gaan ipv gal spuwen.

Edit: als ze zeggen op dat en dat moment mag die datum er in, en er gaat dan wat mis, dan zijn het weer leugenaars.... het zal nooit goed zijn voor iedereen denk ik. ;)
Idd en hier komt dan nog boven op dat ze er 7 dagen van hebben gemaakt ipv 5 dus wie zeurt er nu ? Ze zijn al eerder begonnen...... en toch zeikt men.

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat de meeste mensen het 5 minuten nadat ze kunnen inloggen vergeten zijn. Beste is gewoon lekker doorgaan met je routine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Lol, Blizzard voelt ook de hete adem van deze release in haar nek. Krijg net een aanbieding voor 7 day trial van WoW Hour of Twilight in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damusic2me
  • Laatst online: 21-09 08:35
Metalkai schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:51:
[...]

Ikzelf zou ook liever gewoon een mail krijgen met "Je mag zaterdag om 17:00 beginnen", in plaats van elke dag weer constant mijn mail in de gaten moeten houden.
Beschouw dit dan als een mail: je ' mag' de 20e beginnen. dan is de release namelijk.
Alemaal gezeur over mail in de gaten houden en niet eerlijk en andere dingen die ik op een basis school verwacht: Door gefaseerd groepen toe te laten besparen ze t gemekker over iedereen op dezelfde quest en zo. En als je eerder wilde beginnen, had je m maar eerder moeten kopen.
Dat je t niet wist, geen geld had, of bezig was je night elf in wow naakt te laten dansen zijn allemaal excuses..
Welkom op Aarde, waar dingen niet eerlijk gaan. neem een zakdoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Even een andere vraagje, rebels republic of empire? :)

[ Voor 15% gewijzigd door voxxel op 14-12-2011 14:03 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 10:54
voxxel schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:00:
Even een andere vraagje, rebels of empire? :)
Geen van beide, ik ga voor Republic :P

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
[...]

En dat is dus onduidelijk. Daarmee bedoel ik, het is geen specifieke informatie. Mensen willen gewoon weten of ze vandaag of morgen of overmorgen kunnen spelen.
Het is leuk dat ze die waves doen aan de hand van de server, en waarschijnlijk is dat ook wel de beste manier, maar dat betekend niet dat iedereen het leuk vind.
wat is daar nou onduidelijk aan.
als ze jou een email sturen met je mag zaterdag om 5 uur beginnen en het blijkt later zo te zijn dat je vrijdag al kunt beginnen is het ook weer niet goed.

daarbij zijn ze je nu nog helemaal niks verplicht, zoiezo early access zou pas de 15e beginnen en de release is pas de 20e

iedereen heeft zijn oordeel al klaar maar denk je niet dat ze zelf ook het liefste iedereen zo snel mogelijk willen laten spelen, dat ze 2 extra dagen aan early access hebben geplakt bewijst dat alleen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damusic2me schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:59:
[...]

Beschouw dit dan als een mail: je ' mag' de 20e beginnen. dan is de release namelijk.
Alemaal gezeur over mail in de gaten houden en niet eerlijk en andere dingen die ik op een basis school verwacht: Door gefaseerd groepen toe te laten besparen ze t gemekker over iedereen op dezelfde quest en zo. En als je eerder wilde beginnen, had je m maar eerder moeten kopen.
Dat je t niet wist, geen geld had, of bezig was je night elf in wow naakt te laten dansen zijn allemaal excuses..
Ik kan me niet herinneren dat ik aan het zeuren was? Ik zeg alleen maar hoe ik het liever had gehad. Niet zo agressief.
Als je mijn post gelezen had, had je gezien dat ik ook wel begreep dat deze manier van toelating waarschijnlijk wel de beste is. Ik snap ook niet waarom je nu ineens WoW erbij haalt.
Jij bent nu meer toe aan een zakdoek dan ik lijkt me, aangezien je zo opgewonden raakt over een mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
Ik zie dat bij Bol.com enzo al doosjes op de 15e verstuurd worden maar zou je hem dan ook morgen bij, bijvoorbeeld, de mediamarkt kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
[...]

Dus jij wil het risico lopen dat je in een queu terecht komt? Bioware doet dit bewust niet op voorhand omdat ze niet weten hoe het loopt met de druk op de servers. Ze sturen invites uit wanneer ze zien dat het allemaal goed gaat om er op deze manier voor te zorgen dat je er ook daadwerkelijk snel of redelijk snel in kan.

Mensen kunnen zo lekker zeuren, als ze het goed doen dan wordt er gezeken en ook als ze het slecht doen, veel plezier ermee :P

[ Voor 36% gewijzigd door Koldur op 14-12-2011 14:22 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Damusic2me schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:59:
[...]

zo.. en waar komt jouw frustratie vandaan? je mag alles met ons delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het commercieel gezien wel een slimme zet van ze, zo wordt een week lang een flinke hype gecreeerd rond de game.
Mij maakt het niet zoveel uit, eind september gepreorderd, ik merk wel wanneer ik aan de beurt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tha_T schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:03:
Ik zie dat bij Bol.com enzo al doosjes op de 15e verstuurd worden maar zou je hem dan ook morgen bij, bijvoorbeeld, de mediamarkt kunnen halen?
Na de 15e kun je geen pre-order meer registreren als het goed is.
Dus om een game tussen de 15e en 20e in de winkels te leggen voor mensen die geen pre-order hadden gaat je vooral gezeik opleveren van mensen die het spel kopen en er thuis achter komen dat ze pas over een paar dagen kunnen inloggen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
theforce81 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:04:
[...]

Dus jij wil het risico lopen dat je in een queu terecht komt? Bioware doet dit bewust niet op voorhand omdat ze niet weten hoe het loopt met de druk op de servers. Ze sturen invites uit wanneer ze zien dat het allemaal goed gaat om er op deze manier voor te zorgen dat je er ook daadwerkelijk snel of redelijk snel in kan.
dat zeg ik toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
RocketKoen schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:06:
[...]

Na de 15e kun je geen pre-order meer registreren als het goed is.
Dus om een game tussen de 15e en 20e in de winkels te leggen voor mensen die geen pre-order hadden gaat je vooral gezeik opleveren van mensen die het spel kopen en er thuis achter komen dat ze pas over een paar dagen kunnen inloggen.
Dacht dat inderdaad zelf ook al maar waarom verstuurd Bol.com ze dan al zo vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Tha_T schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:08:
[...]

Dacht dat inderdaad zelf ook al maar waarom verstuurd Bol.com ze dan al zo vroeg?
Bol.com verstuurt waarschijnlijk alleen zo vroeg naar de mensen die ge-pre-ordered hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Even een antwoord op m'n eigen vraag. Ik heb net even naar bol.com gebeld en die zeggen dat de CE leverbaar is zolang er op de website staat dat je hem bij bestelling morgen in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
Jochem Boom schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:10:
Even een antwoord op m'n eigen vraag. Ik heb net even naar bol.com gebeld en die zeggen dat de CE leverbaar is zolang er op de website staat dat je hem bij bestelling morgen in huis hebt.
Dat is echt een standaard antwoord wat elke webshop je wel toe zou zeggen. Of het ook waar is moet je maar afwachten. En nee ik ben geen pessimist, maar dit soort zaken worden altijd standaard zo beantwoord door de customer service.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Royeboi schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:20:
[...]

Dat is echt een standaard antwoord wat elke webshop je wel toe zou zeggen. Of het ook waar is moet je maar afwachten. En nee ik ben geen pessimist, maar dit soort zaken worden altijd standaard zo beantwoord door de customer service.
Twee zielen, een gedachte...
Standaard verkooppraat: Staat er op de website dat het leverbaar is? Dan is dat zo. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Klopt, foutje van me, was als reactie op MetalKai lol, gaat zo snel in dit topic. Vorige post gefixed

[ Voor 4% gewijzigd door Koldur op 14-12-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Heraclius schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:21:
[...]

Twee zielen, een gedachte...
Standaard verkooppraat: Staat er op de website dat het leverbaar is? Dan is dat zo. :X
Hij is vandaag nog te bestellen. Morgen niet meer (ivm de 15e). Het restant van de CE versie zullen vanaf de 20e nog verkocht worden. (inside info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:36
wel irri dat je qua payment options alleen CC, GC en paypal kan gebruiken. Ik zie nergens bank of andere nederlandse gebruiken. Er staat wel debit card maar dan zie je het lijstje

VISA
MASTERCARD
JCB
AMERICAN EXPRESS
VISA ELECTRON
VISA DELTA

bleh

[ Voor 34% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 14-12-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen iDeal?