Hey Merroc man, ga je ook SW TOR doen? (ik ken je van RiftMerroc schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:20:
Toch fijn dat ze het zeggen, kan je morgen vroeg gewoon naar je werk gaan. Rond een uur of 1 tegen je collega's zeggen "ik plak er nog een halve dag aan vast" en naar huis gaan. Lekker lunchen, en om 2 uur weer je inbox F5en tot zeg 9 uur savonds.
Sweet!Merroc schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:20:
Toch fijn dat ze het zeggen, kan je morgen vroeg gewoon naar je werk gaan. Rond een uur of 1 tegen je collega's zeggen "ik plak er nog een halve dag aan vast" en naar huis gaan. Lekker lunchen, en om 2 uur weer je inbox F5en tot zeg 9 uur savonds.
Hmm ik heb de 28 geregistreerd en mag er niet in
Harde grens
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Tijdens het kijken van de stream begin ik keihard te twijfelen waar ik mee zal gaan spelen.
Wilde een sorcerer maken, maar neig nu meer naar assasin. Is deception the way to go voor meeste dmg?
Wilde een sorcerer maken, maar neig nu meer naar assasin. Is deception the way to go voor meeste dmg?
Welke stream?janwer schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:46:
Tijdens het kijken van de stream begin ik keihard te twijfelen waar ik mee zal gaan spelen.
En wil graag sorcerer met healing, maar wil tot level 50 wel eerst dps doen. Welke tree kun je dan het beste nemen?
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Volgens mij is Lightning op dit moment een erg goede spec.Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:48:
[...]
Welke stream?
En wil graag sorcerer met healing, maar wil tot level 50 wel eerst dps doen. Welke tree kun je dan het beste nemen?
Van het forum:
quote: StephenReid;66561[color=#f9d648]Hey everyone.
We absolutely understand you want to get in and play the game early. It's one of the reasons we expanded our Early Game Access from a maximum of five days to a maximum of seven days. However, there are a couple of important points to realize about today's opening salvo of invites, and the procedure in general for Early Game Access and launch.
First, Early Game Access and launch is not supposed to be a stress test. In our previous Beta Testing Weekends we got up to very large concurrent number of players and brought invites into the game at a very high rate. That was done to stress test every aspect of our systems and servers, and essentially to see if they broke. In some cases, they did, but that helped us improve for launch.
For us, launch isn't just about stuffing our servers with as many people as possible. As anyone who's been through a large MMO launch can tell you, that experience can be painful. Our aim with this launch was to ramp things up gradually, to spread our player population out amongst a variety of servers, to maintain all server types, and to keep queuing to a minimum (although we expect that to happen as we head towards December 20th). So far, all that has been successful for us on Day One.
The second thing to realize is scale. We invited more people to play Star Wars: The Old Republic today than many other MMO launches manage in their entire head-start process. As I mentioned earlier today, when we opened pre-orders we had a huge spike in numbers - far more than most MMOs capture at launch. That was the initial rush. After that, our pre-orders settled down.
What this means is that tomorrow, you'll effectively start to see the pre-order timeline expand. You'll see people who have pre-ordered later than July getting invites. The day after that, more people will be invited. We're actually planning to invite more tomorrow than today, and invite the same number again on Thursday - at which point we'll be into the original 'five days of Early Game Access'.
Last thing. Why aren't we continuing to send waves over time? Two main reasons - one, because we need to see that the servers are maintaining stability over time; adding a lot of players in a short period (in other words, stress testing) can cause stability issues.
Two, our plan is to continue to add servers - but carefully, and in response to demand. We need to monitor that demand and role out servers accordingly. A long-term recipe for MMO failure is to add a lot of servers early on, and then when population decreases, have to close those servers and merge them together.
Our aim is for Star Wars: The Old Republic to be around for a long time to come. Today's just the first step in that - an early step, too - and we'll be running smoothly, with a stable population, before too long.[/color]
Goed verhaal, duidelijk ook. Snap niet dat mensen zeuren en mail gaan sturen. Wacht gewoon af. Blij dat ik pas in december m'n preorder besteld heb, weet ik tenminste dat ik bij laatste wave zit! ;-)
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
dan haal ik meteen een bericht erbij wat daarop gepost werd:
Ben het toch behoorlijk met hem eens hoor.Originally Posted by Kinegos
This isn't a troll, and isn't exactly QQ although there is some of that involved.
I just want to put it down for the record that the way this early access program has been implemented is truly one of the most poorly conceived ideas that I've ever personally encountered in over 25 years of playing video games. I've personally participated in launches of 6 other MMO games, and there is nothing in those experiences that compares to how ridiculous this process is.
When you are dealing with a pre-launch even that is only for pre-order customers, after an extensive and massive beta testing period that was a huge success according to nearly all sources involved - it begs the huge question as to what is the limiting factor in the way you have chosen to roll out this game. I personally participated in the beta in a very limited way (not by choice, mind you, I just wasn't lucky enough to get a key) and was only online during the big Thanksgiving weekend test. That test was wonderful - there were a huge number of servers, and a huge population of testers. The game performance was amazing.
So, EA/BW - what exactly are you afraid of?
The ONLY way this should have been done is to have given ALL pre-orders (perhaps separated only by level of game purchased - i.e. CE customers get 7 days, SE get 5, e.g.) access at exactly the same time. Of course it will overload the servers and queues would ensue and all that - but that's what we all expect. Making your customers wait unknowingly with no idea how long it will be or when to expect an email is just adding insult to injury. A poor alternative would have been to send out emails with a set time and day that your access would be available.
I read in the top post how you are monitoring the server performance and are rolling waves based on server performance. Are you seriously saying you have to wonder at this point if your servers can perform up to the task - when you probably still have 90% of the launch day players yet to even be able to play? That is not at all a good message to be sending at the beginning of an MMO franchise.
At any rate, I love this game. I love BW. But I truly despise and am sickened by the way you chose to put your customers through so much stress for absolutely no good or justifiable reason.
I truly hope you improve, because this is a very very poor way to start out.
Precies =)Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:53:
[...]
Goed verhaal, duidelijk ook. Snap niet dat mensen zeuren en mail gaan sturen. Wacht gewoon af. Blij dat ik pas in december m'n preorder besteld heb, weet ik tenminste dat ik bij laatste wave zit! ;-)
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Even iets anders.
Hier staat informatie over de Authenticator. NA kan het kopen voor $6.50... maar EU moet €12.99 betalen.
Dit is bijna drie keer zo duur, belachelijk.
Hier staat informatie over de Authenticator. NA kan het kopen voor $6.50... maar EU moet €12.99 betalen.
Ik zou dan ook gewoon even wachten tot de gratis Android/Ios app die exact hetzelfde doet.Metalkai schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:03:
Even iets anders.
Ik vraag me af of al die "klagers" het zo leuk zouden vinden om met 1000 spelers tegelijk in de eerste area gedropped te worden... op dezelfde plaats dan nog, met exact dezelfde quest om 10x mob Y te doden, waarvan er maar 15 rondlopen en de spawnrate ongeveer 2 minuten bedraagt. Dan zullen ze daar wel weer over lopen klagen.
Is ook.. dat was met WoW echt hilarisch.. sloop 10 Eikelbijters voor hun Eikelbijterslijm... en dan vervolgens als een GEK met 100 man achter een Eikelbijter aan om er dan achter te komen dat het niet jouw kill was.... Mooie tijden..Wilibrord schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:06:
Ik vraag me af of al die "klagers" het zo leuk zouden vinden om met 1000 spelers tegelijk in de eerste area gedropped te worden... op dezelfde plaats dan nog, met exact dezelfde quest om 10x mob Y te doden, waarvan er maar 15 rondlopen en de spawnrate ongeveer 2 minuten bedraagt. Dan zullen ze daar wel weer over lopen klagen.
Sommige mensen zien dit soort MMO's als een race.. en tja.. dan is early access. niet eerlijk.. .. Ik persoonlijk ziet het als tijdsverdrijf en niet als een wedstrijd.
Voor veel mensen is dat inderdaad de logische keuze, maar er zijn nog altijd mensen met een telefoon die apps niet ondersteunen.Alcmaria schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:05:
[...]
Ik zou dan ook gewoon even wachten tot de gratis Android/Ios app die exact hetzelfde doet.
Vind het belachelijk dat EU zoveel meer moet betalen voor precies hetzelfde product.
Verwijderd
Ik merk net dat ik door de client te downloaden 95% van mijn limiet bereikt heb voor deze maand 
dat wordt wachten tot next month om te spelen
Limiet van je ISP? Woon je buiten Nederland dan? NL heeft toch geen limieten?Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:19:
Ik merk net dat ik door de client te downloaden 95% van mijn limiet bereikt heb voor deze maand
[ Voor 6% gewijzigd door Royeboi op 13-12-2011 22:22 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Kut België? Kan je niet wat regelen via iemand anders oid?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je weet ook dat SWTOR gebruik maakt van Instances, om dit soort problemen te voorkomen.Wilibrord schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:06:
Doe ik ook niet. Sowieso kan ik niet spelen want ik kan niet op mijn accountRoyeboi schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:08:
[...]
Als je pas in November je pre-order gedaan hebt, zou ik er niet op rekenen dat je morgen al kunt spelen hoor.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Nuja, ik heb nog 1gb over, moet ik toch nog mee toekomen. Gewoon zuinig zijn en hopen dat er geen dikke patch uitgebracht wordt. Of s'nachts spelen, dan is de snelheid toch 128kbps.MrVegeta schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:22:
Kut België? Kan je niet wat regelen via iemand anders oid?
Verwijderd
Hey,
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik vroeg me af of mijn laptop: pricewatch: Asus K53SV-SX838V dit een beetje kan draaien. Zo ja, dan op low settings of gewoon medium.
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik vroeg me af of mijn laptop: pricewatch: Asus K53SV-SX838V dit een beetje kan draaien. Zo ja, dan op low settings of gewoon medium.
Ik neem aan van wel, processor is goed, geheugen prima, videokaart oke. Je zit in ieder geval hoger dan de minimum specsVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:31:
Hey,
What are the system requirements for the game?
Processor:
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better
Intel Core 2 Duo 2.0GHz or better
Operating System:
Windows XP or later
RAM:
Windows XP: 1.5GB RAM
Windows Vista and Windows 7: 2GB RAM
Note: PCs using a built-in graphical chipset are recommended to have 2GB of RAM.
Star Wars: The Old Republic requires a video card that has a minimum of 256MB of on-board RAM as well as support for Shader 3.0 or better. Examples include:
ATI X1800 or better
nVidia 7800 or better
Intel 4100 Integrated Graphics or better
DVD-ROM drive – 8x speed or better (required for installation from physical editions only) Internet connection required to play.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Ben totaal geen expert op het gebied van notebooks, maar op het eerste gezicht denk ik dat je wel redelijk kan spelen met deze.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:31:
Hey,
Misschien zelfs met sommige settings op High.
Je videokaart kan een bottleneck zijn. maar je zal het spel PRIMA kunnen spelen hoor..ToasterxD schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:35:
[...]
Ik neem aan van wel, processor is goed, geheugen prima, videokaart oke. Je zit in ieder geval hoger dan de minimum specs
What are the system requirements for the game?
Processor:
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better
Intel Core 2 Duo 2.0GHz or better
Operating System:
Windows XP or later
RAM:
Windows XP: 1.5GB RAM
Windows Vista and Windows 7: 2GB RAM
Note: PCs using a built-in graphical chipset are recommended to have 2GB of RAM.
Star Wars: The Old Republic requires a video card that has a minimum of 256MB of on-board RAM as well as support for Shader 3.0 or better. Examples include:
ATI X1800 or better
nVidia 7800 or better
Intel 4100 Integrated Graphics or better
DVD-ROM drive – 8x speed or better (required for installation from physical editions only) Internet connection required to play.
edit: ik quote de verkeerde maar degene waar het overgaat begrijpt het wel :-)
[ Voor 3% gewijzigd door Alcmaria op 13-12-2011 22:38 ]
Jep, ik herken ook je nick/avatarVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:35:
[...]
Hey Merroc man, ga je ook SW TOR doen? (ik ken je van Rift)
Ik wil ook swtor gaan spelen ja, kijken of ik het langer volhoud dan Rift... Dat was toch op een gegeven moment een mindere ervaring. Zal ook wel door het gebrek aan een goede grote gezellige guild liggen (de 4 g's). Hopelijk is dat met de got guild wat anders
Hoe hebben jullie besloten welke class je gaat spelen? Adhv de beta of door je in te lezen.. iets uit de lore?
Verwijderd
Herken ik me ook inMerroc schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:42:
[...]
Jep, ik herken ook je nick/avatar.
Ik wil ook swtor gaan spelen ja, kijken of ik het langer volhoud dan Rift... Dat was toch op een gegeven moment een mindere ervaring. Zal ook wel door het gebrek aan een goede grote gezellige guild liggen (de 4 g's). Hopelijk is dat met de got guild wat anders
Donderdag in ieder geval maar even inkopen doen in de winkel, zodat ik in ieder geval het weekend de deur niet meer uit hoef =).
128kbps....., woon je in Afrika ofzo? Volgens mij bestaan er in Nederland niet eens meer abbonementen met zo'n lage snelheid.
Had al een idee voordat ik gespeeld had, gewoon omdat de Imperial Agent er leuk uit zag. Was nog niet helemaal overtuigd van het cover-systeem, maar de beta heeft me compleet overgehaald.Blaim schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:45:
Hoe hebben jullie besloten welke class je gaat spelen? Adhv de beta of door je in te lezen.. iets uit de lore?
*Agentfist*Metalkai schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:48:
[...]
Had al een idee voordat ik gespeeld had, gewoon omdat de Imperial Agent er leuk uit zag. Was nog niet helemaal overtuigd van het cover-systeem, maar de beta heeft me compleet overgehaald.
Ik ga sniper spelen
Bij mij was de keus vrij snel gemaakt, ik heb al een aantal jaren een shadowknight in everquest 2 (Tank dat zichzelf ook healt), en wou sowieso een MT of OT bouwen, in 1e instantie zou ik dus een Marauder maken (omdat de Sith me meer aanspreekt door de lore), maar dat is dus een Juggernaut geworden, mede ook door de armor progression en het MT karakter van die classBlaim schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:45:
Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti
Ik zou ook Agent spelen maar blijkbaar is mijn guild opeens Republic geworden, dan maar smuggler > gunslinger is ook leuk
Ik wou eerst voor een Jedi Consular Sage gaan. Ik heb Star Wars D&D gespeeld en mijn character had daar de nickname 'Sage'. 
Maar goed, mijn rl vrienden willen Empire spelen, dus het wordt een Sith Assassin tank.
Maar goed, mijn rl vrienden willen Empire spelen, dus het wordt een Sith Assassin tank.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Support is bagger, maarja dat wisten we allemaal wel.....maar dat je 3 dagen moet wachten en dna nog geen antwoord heb vind ik echt belachelijk! Ik heb niet eens een automatisch ticket gehad.
Als ik bel mag ik van geluk spreken als ik een bandje aan de lijn krijg, maar vaak genoeg krijg ik de melding dat de andere partij zijn telefoon waarschijnlijk heeft uitstaan?!
Echt K#T....en daar betaal je dan zo veel voor.
Als ik bel mag ik van geluk spreken als ik een bandje aan de lijn krijg, maar vaak genoeg krijg ik de melding dat de andere partij zijn telefoon waarschijnlijk heeft uitstaan?!
welkom in het schuitje des wachtende klanten.massareal schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:05:
Support is bagger, maarja dat wisten we allemaal wel.....maar dat je 3 dagen moet wachten en dna nog geen antwoord heb vind ik echt belachelijk! Ik heb niet eens een automatisch ticket gehad.
ik heb ook nog een paar inquiries lopen...
heb op een wel antwoord gehad, maar niet dat wat ik vroeg.
geloof dat ze het druk hebben met het indelen van waves enzo

Support is al heel lang zeer traag. Paar weken geleden ook een support-ticket gestuurd, kreeg ik pas anderhalve week later een automatisch bericht dat de ticket ontvangen was. Daarna niks meer gehoord.
Ik mag hopen dat het toch wel binnenkort beter gaat.
Ik mag hopen dat het toch wel binnenkort beter gaat.
zo genoeg gespeeld voor vandaag.
mijn jedi knight is nu lvl 7 dus morgen op naar lvl 10 tussen de verslagen door:P.
even voor de goede orde:
Server: The Red Eclipse
Nick: WasMachinator
mijn jedi knight is nu lvl 7 dus morgen op naar lvl 10 tussen de verslagen door:P.
even voor de goede orde:
Server: The Red Eclipse
Nick: WasMachinator
ik hoop wel dat het voorlopig nog
IsMachinator mag blijven
en slaap ze..
denk dat ik ook maar weer eens (wel teleurgesteld) naar bed ga
en hoop dat morgen mijn problemen verholpen zijn/worden.
gnite all
IsMachinator mag blijven
en slaap ze..
denk dat ik ook maar weer eens (wel teleurgesteld) naar bed ga
en hoop dat morgen mijn problemen verholpen zijn/worden.
gnite all
Goede onderbouwingen allemaal. Ik ga me nog verder inlezen om de keuze wat in te dammen.DragonSupremacy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:57:
[...]
Bij mij was de keus vrij snel gemaakt, ik heb al een aantal jaren een shadowknight in everquest 2 (Tank dat zichzelf ook healt), en wou sowieso een MT of OT bouwen, in 1e instantie zou ik dus een Marauder maken (omdat de Sith me meer aanspreekt door de lore), maar dat is dus een Juggernaut geworden, mede ook door de armor progression en het MT karakter van die class
Weet jij wanneer of hoe vaak je armor verandert? En gebeurt dit bij het bereiken van een bepaald level of alleen door de dark/light punten?
Afhankelijk van wat er dropt. Ik liep redelijk lang met een level 10 agent armor rond tot ik op level 20 een pvp item kocht.Blaim schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:22:
[...]
Goede onderbouwingen allemaal. Ik ga me nog verder inlezen om de keuze wat in te dammen.
Weet jij wanneer of hoe vaak je armor verandert? En gebeurt dit bij het bereiken van een bepaald level of alleen door de dark/light punten?
De eerste exploit is ook al out;
. Who needs powerleveling anyway?
Dus er lopen nu al users in de hoge 30 rond. Mooie featureNormal Pvp instance time in beta was 10-15 minutes if you where winning a quick match... some are just 25-30 mins long. However if you are in say one of these 30 minute matches but its empty in 2 minutes you get booted with full xp and credits and marks for box's and upgrades. So simply que back up and o no not enough players full xp credits ... repeat..
[ Voor 10% gewijzigd door Tha_T op 14-12-2011 00:27 ]
dat werkt dus echt niet he...Tha_T schreef op woensdag 14 december 2011 @ 00:27:
De eerste exploit is ook al out;
[...]
Dus er lopen nu al users in de hoge 30 rond. Mooie feature. Who needs powerleveling anyway?
ik had net ook zo'n game die gecanceled werd omdat het 5v4 was ofzo.
ik kreeg een whopping 700 XP en 500 credits.
er is ook geen enkele die 30 min duurt...
hutball en voidstar hebben een 15 min timer. Alleen aldaraan zou lang kunnen duren als de turrets steeds wisselen of niemand claimt ze.
hoogste @ mijn server atm is lvl 20
[ Voor 21% gewijzigd door RocketKoen op 14-12-2011 00:41 ]

Verwijderd
Hmmm zelf ergens eind july geregistreerd maar nog geen early access emailtje mogen ontvangen.
Verwijderd
Werelden zijn inderdaad niet overvoll, de servers over het algemeen op Medium of low.
Lag niet gezien, toch nog redelijk wat volk in het start gebied gezien.
Level 10 en Mersenary op m'n BH.
Succes voor de Augustus en September pre orders voor morgen.
Denk dat Donderdag iedereen er wel inzit.
Als je SR mag geloven zit 40% er nu wel in.
De 21-7 en 22-7 scheen de grootste groep te zijn.
Morgen weer verder
Lag niet gezien, toch nog redelijk wat volk in het start gebied gezien.
Level 10 en Mersenary op m'n BH.
Succes voor de Augustus en September pre orders voor morgen.
Denk dat Donderdag iedereen er wel inzit.
Als je SR mag geloven zit 40% er nu wel in.
De 21-7 en 22-7 scheen de grootste groep te zijn.
Morgen weer verder
Verwijderd
Klinkt goed! vervelende voor mij is ik moet nog 3 dagen werken, dus echt tijd heb ik nog niet om te spelen. Hopelijk kan ik dit weekend helemaal los gaan
en dan moet ik als een gek aan een time card zien te komen om het spel te kunnen spelen na de early access periode.
Best lastig namelijk want ik woon in China en daar zijn die krengen niet te verkrijgen.
Best lastig namelijk want ik woon in China en daar zijn die krengen niet te verkrijgen.
YouTube: Francis is Upset about No Early Access to Star Wars the Old Republic
ahahaha. wacht totdat je bij de hut talk komt
.
ahahaha. wacht totdat je bij de hut talk komt
Tripp schreef op woensdag 14 december 2011 @ 07:16:
YouTube: Francis is Upset about No Early Access to Star Wars the Old Republic
ahahaha. wacht totdat je bij de hut talk komt.

Verwijderd
Leuk om te horen dat er al mensen zijn die zich vermaken
. Heb er in elk geval zin in!
en over de exploit (4 uur geleden):
http://www.swtor.com/comm...hp?p=106615&postcount=725
There have been some suggestions of characters running around on servers in the 30-40 range today. We have the metrics here, and the highest level character as of 30 minutes ago is considerably lower level than that.
Again, we take this seriously, and we're looking to see if this is an exploit that we need to rectify - but don't let rumor and speculation run too rampant.
en over de exploit (4 uur geleden):
http://www.swtor.com/comm...hp?p=106615&postcount=725
There have been some suggestions of characters running around on servers in the 30-40 range today. We have the metrics here, and the highest level character as of 30 minutes ago is considerably lower level than that.
Again, we take this seriously, and we're looking to see if this is an exploit that we need to rectify - but don't let rumor and speculation run too rampant.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 08:00 ]
ook een dev post over mensen die hun pre-order code niet in hun account zagen.
blijkbaar was er 8 en 9dec iets fout gegaan met het registreren van codes.
en amazon.com gaat toch de 15e leveren.
helaas voor hun heb ik al gecanceled
en volgens Reid kunnen mensen die nu hun pre-order registreren rekenen op "minstens 1 dag" early acces
blijkbaar was er 8 en 9dec iets fout gegaan met het registreren van codes.
en amazon.com gaat toch de 15e leveren.
helaas voor hun heb ik al gecanceled
en volgens Reid kunnen mensen die nu hun pre-order registreren rekenen op "minstens 1 dag" early acces
[ Voor 39% gewijzigd door RocketKoen op 14-12-2011 08:35 ]
Gisteren ook EA ontvangen. Inmiddels level 13 op mijn shadow. Launch ging nog vlekkelozer dan beta en je zag geleidelijk aan van 5 uur gisterenmiddag tot laat in de avond het aantal mensen op de server toenemen. Ze lopen dus langzaamaan wel vol.
Er blijft 1 achterlijke bug achter: stuck tussen objecten en de wereld. Ik hoor al van een aantal mensen dat ze er tussen vast hebben gezeten.
Er blijft 1 achterlijke bug achter: stuck tussen objecten en de wereld. Ik hoor al van een aantal mensen dat ze er tussen vast hebben gezeten.
Huh ik zie in mijn account geen guild links meer
Ah, heerlijk gisteren tot level 10 gespeelt met men bounty hunter start planeet uit en advanced class gekozen (powertech). De servers voelen wel nog een beetje leeg aan maar dat werd eingelijk wel beter toen de laatste 2 waves gelanceerd werden. Hoorde eigenlijk dat de laatste 2 waves niet gepland waren voor vandaag maar dat blijkbaar alles foutloos liep en men dus meer mensen binnen kon laten. Vermoed dat er ook vandaag weer heel veel mensen zullen kunnen starten. Las ergens dat men nog nooit zoveel mensen in mmo gelanceerd heeft als nu maar weet dit ook niet zeker en mss dat we later wel eens cijfers zullen zien.
Verder alles prima geen enkele bug tegen gekomen naar mijn weten. In beta had ik nog indruk dat sommige alien dialogen nogal kort waren met de tekst maar ook dat blijkt nu verholpen te zijn. Speel perfect zonder lag en aan degelijke framerate. Ook al een potje hutball gedaan waarbij ik instant join had! Stond het al 1-1 toen ik toe kwam. laatste minuut kwam het 2-2 pakte een agent de bal op liep sprong op het jump platform lande neer ik dacht yes het path was vrij hij kan die bal zo scoren! Liep ie gelijk de andere kant op.... Argh fail. Wist wss niet eens wat hij moest doen... zucht...
Vanavond eerste flashpoint doen en hopelijk enkele leveltjes vooruit. Nog 8u en dan ben ik weer thuis
Verder alles prima geen enkele bug tegen gekomen naar mijn weten. In beta had ik nog indruk dat sommige alien dialogen nogal kort waren met de tekst maar ook dat blijkt nu verholpen te zijn. Speel perfect zonder lag en aan degelijke framerate. Ook al een potje hutball gedaan waarbij ik instant join had! Stond het al 1-1 toen ik toe kwam. laatste minuut kwam het 2-2 pakte een agent de bal op liep sprong op het jump platform lande neer ik dacht yes het path was vrij hij kan die bal zo scoren! Liep ie gelijk de andere kant op.... Argh fail. Wist wss niet eens wat hij moest doen... zucht...
Vanavond eerste flashpoint doen en hopelijk enkele leveltjes vooruit. Nog 8u en dan ben ik weer thuis
Man man man ik kan niet wachten =D ik had helaas november pas gepreordert dus het zal nog wel ff duren allemaal... Maar ik zou toch wel heel blij zijn als ik dit weekend al aan de slag kon =D =$ Ik ga trouwens rep en emp spelen =$
Right, had wat op m'n werk gisteren dus reed pas om 19:15 de straat in. Had ik een kwartier eerder een mailtje. Tijdens het eten ingelogd en char gemaakt dus.
Is uiteindelijk een jedi consular geworden die inmiddels level 10 is, heb tot 1:45 gespeeld.
Class speelt op zich best lekker, lekker afwisselen tussen melee en force powers, en met m'n eerste companion erbij gaat het een heel stuk makkelijker ook. Paar keer dood gegaan op elites, maar al met al is het niet zo lastig op low level.
Moet alleen nog bepalen welke crew skills ik pak en uitzoeken hoe ik aan m'n advanced class kom.
Class speelt op zich best lekker, lekker afwisselen tussen melee en force powers, en met m'n eerste companion erbij gaat het een heel stuk makkelijker ook. Paar keer dood gegaan op elites, maar al met al is het niet zo lastig op low level.
Moet alleen nog bepalen welke crew skills ik pak en uitzoeken hoe ik aan m'n advanced class kom.
Was bij mij nog twijfel tussen de verschillende force users. Keus werd ingeperkt doordat ik een Republic guild joinde, en heb uiteindelijk pas gisteren definitief besloten door de skills / mogelijkheden / story te vergelijken en te bepalen wat me leuker leek. Tot dusver geen spijt.Blaim schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:45:
@ Exitium
Advanced class loop je vanzelf tegen aan
Advanced class loop je vanzelf tegen aan
Ja, zou op de Republic fleet ergens moeten zijn heb ik gelezen, maar tot dusver nog niks gezien daar.
Naast je skill trainer in de fleet of op coruscant.Exitium schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:50:
Ja, zou op de Republic fleet ergens moeten zijn heb ik gelezen, maar tot dusver nog niks gezien daar.
En als je lvl 10 bent staat er ook nog eens een NPC in de fleet waar je tegenaanloopt als je uit de lift komt, die je daar heen stuurt.
Een rood bepuiste kerel die geen engels kan als ik me het goed kan herrinerenRocketKoen schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:53:
[...]
Naast je skill trainer in de fleet of op coruscant.
En als je lvl 10 bent staat er ook nog eens een NPC in de fleet waar je tegenaanloopt als je uit de lift komt, die je daar heen stuurt.
Rated warzones zijn ook confirmed overigens, niet at launch maar ze komen eraan 

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Mooi, meer opties kan ik alleen maar toejuichen! Ben benieuwd hoe de waves vandaag zullen verlopen
.
Voor de mensen die leuk gokwerk over Early Access willen lezen, klik hier.
zojuist contact gehad met de GameMania, en die gaan morgen gewoon leveren
Leuke speculaties ^^ Kwam voor mij maar wat goed uit dat ik gisteren niet geinvite ben ^^ hele avond op een verjaardag gezeten... Misschien wordt het dan vanavond wat ^^Metalkai schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:07:
Voor de mensen die leuk gokwerk over Early Access willen lezen, klik hier.
Ik heb mijn code pas laat geactiveerd ( 1 december).
Nu ben ik waarschijnlijk pas zondag aan de beurt? Balen...
zelfde hier, en ik ging er toch vanuit op zn minst mijn 5 dagen te krijgen, zeker nadat ik de mail zag dat EA op 13 als begon i.p.v. 15Xenophoben schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:22:
Ik heb mijn code pas laat geactiveerd ( 1 december).
Heeft in elke mail communicatie van hun gestaan dat je up to 5 days early access zou krijgen en dat hoe eerder je pre-orderde hoe eerder je toegang zou krijgen.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Een verkeerde aanname van jou kant dus.beve schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:25:
[...]
zelfde hier, en ik ging er toch vanuit op zn minst mijn 5 dagen te krijgen, zeker nadat ik de mail zag dat EA op 13 als begon i.p.v. 15
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
ze zijn nu al 7 dagen voor release begonnen met het toelaten van mensen op de servers dus ik denk dat het wel goed zit hoor. Heb zelf ook pas vrij laat mijn pre-order gedaan maar ik verwacht wel dat ik kan spelen dit weekend.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Assumption is the mother....
psn-id: Jacman
Het is geen aanname, ik ben ook helemaal niet kwaad als het later zal zijn, het was meer een hoop....DenniZ schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:32:
ze zijn nu al 7 dagen voor release begonnen met het toelaten van mensen op de servers dus ik denk dat het wel goed zit hoor. Heb zelf ook pas vrij laat mijn pre-order gedaan maar ik verwacht wel dat ik kan spelen dit weekend.
verkeerd mijn woorden gekozen dus
[ Voor 3% gewijzigd door beve op 14-12-2011 10:38 ]
Voor mij dus helaas pas Zaterdag a Zondag (aanname
)
Gaat iedereen hier op The Red Eclipse?
Ik niet in ieder geval, mijn guild gaat naar Frostclaw.Dubrillion schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:42:
Voor mij dus helaas pas Zaterdag a Zondag (aanname)
ik ga zeker Red EclipseDubrillion schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:42:
Voor mij dus helaas pas Zaterdag a Zondag (aanname)
Hopelijk voor het weekend
Jep ik ook, Empire of Tweakers he
Hahaha Darth Denniz Dark Lord of Empire of Tweakers 
Misschien een stomme vraag, maar dit is me eerste echte MMORPG....
Wat is het verschil tussen PvE en RP-PvE ???
Niet veel. RP-PvE heeft wat meer regels qua gedrag en namen.Dubrillion schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:46:
RP is RolePlay, dus rollenspel, dat mensen in een bepaalde rol zich altijd willen uiten en niet praten over dat je morgen naar Amsterdam gaat bijvoorbeeld.Dubrillion schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:46:
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
RP = hardcore roleplaying, dat zou ik zeker niet doen als het je eerste mmorpg isDubrillion schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:46:
Ik ging normaal empire spelen, maar, omdat ik zie dat empire echt overbevolkt is heb ik besloten Republic te spelen
Denken jullie dat er enige kans bestaat dat ik nog een CE te pakken krijg als ik die nu bestel? Het begint toch ineens wel te kriebelen. Een game waar ik potentieel nog jaren aanzit wil ik best een CE van. Ik las op Bol.com al bronnen zeggen dat hij gewoon al op is, ook al wordt hij aangeboden. Bij Bart Smit staat hij ook nog gewoon in de verkoop. Bij Gamemania staat hij op uitverkocht. Wat zeggen jullie?
Dank jullie wel voor de hulp.
Dan wordt het gewoon simpel weg the Red Eclipse.
Jedi Guardian Dubrillion of the Republic of Tweakers, Sllllllaaayyyeer of the Empire of Tweakers
Dan wordt het gewoon simpel weg the Red Eclipse.
Jedi Guardian Dubrillion of the Republic of Tweakers, Sllllllaaayyyeer of the Empire of Tweakers
Zijn er naast mij ook anderen die problemen hebben met het posten op de SWTOR fora?
Blaim, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
Etc.
Blaim, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
Etc.
Het zal me niet verbazen als de CE nog beschikbaar is bij bepaalde retailers. Durf alleen niet te zeggen of Bol.com er één van is.Jochem Boom schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:49:
Denken jullie dat er enige kans bestaat dat ik nog een CE te pakken krijg als ik die nu bestel? Het begint toch ineens wel te kriebelen. Een game waar ik potentieel nog jaren aanzit wil ik best een CE van. Ik las op Bol.com al bronnen zeggen dat hij gewoon al op is, ook al wordt hij aangeboden. Bij Bart Smit staat hij ook nog gewoon in de verkoop. Bij Gamemania staat hij op uitverkocht. Wat zeggen jullie?
Mijn guild zit op "Hidden Beks", had van tevoren ook nog nooit van die naam gehoord.
Ik heb begin November gepre-ordered (voor het grote beta weekend), dus ik hoop morgenavond te kunnen spelen, kan ik vanavond nog een beetje raiden in WoW.
Het enige waar ik bang voor ben is dat mijn naam misschien al weg is (nou ja, voor mijn main niet, daar heb ik een redelijk aparte naam voor bedacht, maar ik wil ook 2 alts, en mijn geplande namen voor die alts zijn normale namen, die waarschijnlijk al weg zijn). Ik vind het dan ook prima als anderen eerder access hebben dan mij (ik was gewoon later), maar ik had het wel beter gevonden als mensen niet meer dan 2 characters kunnen maken tijdens de eerste 2 weken (en anders 1 van die 2 deleten), dan kunnen mensen in ieder geval niet 8 namen reserveren per server voor hun vriendjes (wat ik nu wel vaker lees).
Wat ik overigens ook raar vind; mensen die de digital deluxe version hebben gekocht, hebben nu hun ingame items nog niet, die krijgen ze pas als ze de gamecode hebben las ik op de forums. Dat lijkt me echt heel raar, want tegen de 20e heb je dus niets meer aan je speeder (dan heb je er al lang 1 gekocht lijkt mij) en ook die holocam die screenshots maakt van mooie events, je bent dan vast al level 25 of zelfs hoger, die heeft dan ook al een stuk gemist.
Ik heb dan de normal version ge-preordered, maar als ik de deluxe versie had gekocht had ik toch niet zo blij geweest denk ik.
Overigens, komt die holocam ook voor anderen beschikbaar voor een berg credits ofzo? Volgens mij was alleen de CE-store echt voor altijd exclusief en is over de rest niets gezegd. Hoewel het tijdens het levelen het leukst is, lijkt het me toch leuk om automatisch screenshots te krijgen, ook als je bijvoorbeeld je eerste raid boss dood hebt ofzo (bij WoW vergeet ik nog weleens screenshots te maken van leuke events).
Ik heb begin November gepre-ordered (voor het grote beta weekend), dus ik hoop morgenavond te kunnen spelen, kan ik vanavond nog een beetje raiden in WoW.
Het enige waar ik bang voor ben is dat mijn naam misschien al weg is (nou ja, voor mijn main niet, daar heb ik een redelijk aparte naam voor bedacht, maar ik wil ook 2 alts, en mijn geplande namen voor die alts zijn normale namen, die waarschijnlijk al weg zijn). Ik vind het dan ook prima als anderen eerder access hebben dan mij (ik was gewoon later), maar ik had het wel beter gevonden als mensen niet meer dan 2 characters kunnen maken tijdens de eerste 2 weken (en anders 1 van die 2 deleten), dan kunnen mensen in ieder geval niet 8 namen reserveren per server voor hun vriendjes (wat ik nu wel vaker lees).
Wat ik overigens ook raar vind; mensen die de digital deluxe version hebben gekocht, hebben nu hun ingame items nog niet, die krijgen ze pas als ze de gamecode hebben las ik op de forums. Dat lijkt me echt heel raar, want tegen de 20e heb je dus niets meer aan je speeder (dan heb je er al lang 1 gekocht lijkt mij) en ook die holocam die screenshots maakt van mooie events, je bent dan vast al level 25 of zelfs hoger, die heeft dan ook al een stuk gemist.
Ik heb dan de normal version ge-preordered, maar als ik de deluxe versie had gekocht had ik toch niet zo blij geweest denk ik.
Overigens, komt die holocam ook voor anderen beschikbaar voor een berg credits ofzo? Volgens mij was alleen de CE-store echt voor altijd exclusief en is over de rest niets gezegd. Hoewel het tijdens het levelen het leukst is, lijkt het me toch leuk om automatisch screenshots te krijgen, ook als je bijvoorbeeld je eerste raid boss dood hebt ofzo (bij WoW vergeet ik nog weleens screenshots te maken van leuke events).
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
er is al officiëel bevestigd dat de origin keys vanaf de 16e verspreid gaan worden.
Zeker nooit Kotor I en II gespeeldHierkomik schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:54:
Mijn guild zit op "Hidden Beks", had van tevoren ook nog nooit van die naam gehoord.
Idd, ik vroeg me eigenlijk ook net af wanneer ik deze items ging krijgen? Nuja die speeder zal wel een uniek kleurtje meekrijgen. Maar ik mis idd wel die items waar ik eigenlijk voor betaald heb.Hierkomik schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:54:
Heb je pre-order code ingevoerd? Zo nee, dan kun je pas vanaf de 20ste posten. Alleen mensen die recht hebben op early access kunnen voor de 20ste posten.Blaim schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:51:
Zijn er naast mij ook anderen die problemen hebben met het posten op de SWTOR fora?
Etc.
@ Dubrillion
Ooit heel lang geleden heel kort een paar uurtjes, ben er niet verder aan toe gekomen (schaam me diep), maar staat wel in de kast (kotor1 dan).
Misschien dat ik er ooit nog aan toe kom als ik later rijk ben en niet meer hoef te werken (evenals de overige games in mijn kast die nog niet uitgespeeld zijn/zelfs nog in het cellofaan zitten... zelfs Warhammer Online...haha).
Maar goed. @ Raxious, dat is dan wel beter, maar toch eigenlijk 3 dagen te laat. Maar goed.
Ooit heel lang geleden heel kort een paar uurtjes, ben er niet verder aan toe gekomen (schaam me diep), maar staat wel in de kast (kotor1 dan).
Misschien dat ik er ooit nog aan toe kom als ik later rijk ben en niet meer hoef te werken (evenals de overige games in mijn kast die nog niet uitgespeeld zijn/zelfs nog in het cellofaan zitten... zelfs Warhammer Online...haha).
Maar goed. @ Raxious, dat is dan wel beter, maar toch eigenlijk 3 dagen te laat. Maar goed.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Pre-orders kun je cancelen. maar de pre-order code bleef gewoon op je account staan.Hierkomik schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:54:
Dus dan zou je de CE kunnen pre-orderen. Code invoeren en dan je order cancelen (al je geld terug). En dan heb je nog de items van de CE.
Overigens is die STAP niet echt geweldig ofzo hoor. Een speeder kost je 5000 credits.
Je lvl 1 speeder licence is 40k
nope, de CE items zijn gekoppeld aan de CE CD key.
De enigste dingen gelinked aan de pre-order key is de EA en crystal.
De enigste dingen gelinked aan de pre-order key is de EA en crystal.
Er schijnt trouwens wel een probleem te zijn hiermee. Het systeem dat de rechten toekent aan de accounts bleek niet helemaal goed te werken.Kaap schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:03:
[...]
Heb je pre-order code ingevoerd? Zo nee, dan kun je pas vanaf de 20ste posten. Alleen mensen die recht hebben op early access kunnen voor de 20ste posten.
Ik weet niet of het onderhand al opgelost is, maar dat zou ook een reden kunnen zijn waarom er niet gepost kan worden.
het is niet zo dat de CE mensen een ander soort pre-order code hebben gehad als de standaard versieGrompie schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:03:
[...]
Idd, ik vroeg me eigenlijk ook net af wanneer ik deze items ging krijgen? Nuja die speeder zal wel een uniek kleurtje meekrijgen. Maar ik mis idd wel die items waar ik eigenlijk voor betaald heb.
daarom krijg je die items pas op je account als je je retail code ingevoerd hebt
Dat probleem is gister al opgelost zover ik via Stephen Reid's twitter las.Metalkai schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:05:
[...]
Er schijnt trouwens wel een probleem te zijn hiermee. Het systeem dat de rechten toekent aan de accounts bleek niet helemaal goed te werken.
Ik weet niet of het onderhand al opgelost is, maar dat zou ook een reden kunnen zijn waarom er niet gepost kan worden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)