Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:50

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik lees op twitter dat 26/7 EU toegang heeft. Ik gok eigenlijk dat na vandaag heel juli mag spelen.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-04 15:18
Zijn er hier ook mensen die GEEN bevestiging mail hebben gekregen bij het reggen van de Early acces code.
ik kreeg namelijk wel bevestiging op de site dat ik mijn EAC CE geaccepteerd was maar nooit een mail hiervan mogen ontvangen..

Word gek van het feit dat ze niets doen aan dit probleem. of even bevestigen via de tickets dat ze mijn code als correct ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
En de forums zijn langzamerhand door hun knieën aan het gaan :o.
SWTOR.com is temporarily unavailable as we are experiencing extremely high traffic. Please check back again soon!

Leider ist die Star Wars: The Old Republic-Website momentan nicht erreichbar. Versuchen Sie es später erneut.

Nous sommes désolés, mais le site web Star Wars: The Old Republic n'est pas disponible actuellement. Veuillez réessayer ultérieurement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-09 20:53
Rewl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:22:
Zijn er hier ook mensen die GEEN bevestiging mail hebben gekregen bij het reggen van de Early acces code.
ik kreeg namelijk wel bevestiging op de site dat ik mijn EAC CE geaccepteerd was maar nooit een mail hiervan mogen ontvangen..

Word gek van het feit dat ze niets doen aan dit probleem. of even bevestigen via de tickets dat ze mijn code als correct ontvangen hebben.
Ik heb dit en soortgelijke problemen een aantal keer het advies zien krijgen om contact op te nemen met de Support desk. Heb je ook dat als je de code opnieuw invoert er wordt aangegeven dat deze al gebruikt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:32

Draven

It wasn't me

Het valt me vandaag trouwens wel op dat ik nog nooit zo snel m'n telefoon heb gepakt op het moment dat ik een nieuwe email binnenkrijg.. :D

Volg nu een beetje het 'Early Acces' topic op swtor.com en ik verbaas me erover hoe druk sommige mensen zich kunnen maken over een spelletje! (Als in zeuren over dat ze nog geen early acces hebben.)
Zelf heb ik de code redeemed op 27/7 dus ik heb goede hoop dat ik morgen wel kan spelen, misschien zelfs straks na de laatste wave al.. maar al moet ik wachten tot het weekend, ik kijk er echt niet minder naar uit! :)

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamert
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-05 08:16
Danfoss schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:22:
Ik lees op twitter dat 26/7 EU toegang heeft. Ik gok eigenlijk dat na vandaag heel juli mag spelen.
ik heb ook mijn pre-order op 26-7 maar nog geen invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:10

The Chosen One

Zie signature!

Ik herhaal mijn vraag nog maar een keer. :P

"!@#$ ik heb dat filmpje bij het selecteren van allegiance perongeluk weggeklikt, hoe krijg ik dat terug?
En zoniet welke is dat zodat ik hem full HD kan zien?"

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
gewoon een nieuwe char aanmaken en als je gezien hebt weer verwijderen? :p

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
The Chosen One schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:30:

"!@#$ ik heb dat filmpje bij het selecteren van allegiance perongeluk weggeklikt, hoe krijg ik dat terug?
YouTube: The Old Republic - Choose your Allegiance
Dit heb ik gevonden met een snelle Google opdracht. Het is interactief, je kunt de side zelfs nog uitkiezen. Eventueel kun je ook proberen wat lenni1983 zegt.

Ps.: Ik begrijp best dat je nu even geen tijd hebt voor Google.

[ Voor 15% gewijzigd door Arcticwolfx op 13-12-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn 3 CGI filmpjes uit ze heten ''Return'', ''Hope'' en dan is er nog een waar ik niet op kom. Staan op youtube in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnixio
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 21:07

Maak je toch ff snel een nieuwe char om het filmpje te zien ;)

PSN : Marnixio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:10

The Chosen One

Zie signature!

Heb nog niet eens een char aangemaakt. :P Toen ik terug naar server scherm ging en opnieuw deed pakte hij hem niet.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25

In het character select scherm stond in de beta linksonder een knopje om cinematics terug te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Fout, macht over geld = ultime macht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
Arcticwolfx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:24:
[...]
Ik heb dit en soortgelijke problemen een aantal keer het advies zien krijgen om contact op te nemen met de Support desk. Heb je ook dat als je de code opnieuw invoert er wordt aangegeven dat deze al gebruikt is?
Ja, ik heb heb nu al 2x mijn hele meuk naar support@swtor.com gemaild.
ook met de vraag of ze me zekerheid kunnen bieden of de code bij hun "gezien" is

op die mail krijg ik alleen een bevestiging dat ze geregistreerd zijn en een ticket nummer hebben

zo heb ik ook nog 1x via de site een melding gedaan en verwezen naar de ticket nummer van mijn eerste mail
, hier kreeg ik ook automatische bevestiging van en later (binnen de gestelde 24 uur) dit antwoord
Greetings ,

I am Protocol Droid F0-A3 of Human-Cyborg Relations...

I have received your transmission regarding code redemption history.

We apologize for any inconvenience. We are aware of this issue that your are having, and we are currently working to fix this matter as soon as possible.

We suggest that you check the code redemption history page on your swtor account from time to time.

Thank you for your patience.

Please do not hesitate to contact us again if there is anything further we can help you with.

Galactic Support is our specialty...
Sincerely,

Protocol Droid F0-A3 (aka Michael)
Star Wars: The Old Republic Customer Service
dat is dus het enige menselijke antwoord wat ik heb gekregen

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
Rewl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:37:

[...]

dat is dus het enige menselijke antwoord wat ik heb gekregen

;(
Als je op de site inlogt, ga je naar "My Account" en dan klik je in het menu op "Pre-Order."
Mocht er het volgde staan:
"You redeemed your Pre-Order Code and now are registered for the following items:

Early Game Access"

Dan hoef je je geen zorgen te maken of alles goed gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:21
Btw had Mediamarkt ofzo vandaag de game al liggen? Moet nog een exemplaar hebben :p Of morgen pas in de winkel? :+

Geen zin voor niks door de storm te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
Cyclonic schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:44:
Btw had Mediamarkt ofzo vandaag de game al liggen? Moet nog een exemplaar hebben :p Of morgen pas in de winkel? :+

Geen zin voor niks door de storm te gaan :P
Als het goed is ligt de game nergens in de winkel voor de vijftiende deze maand. Bovendien moet je het geluk hebben dat het spel nog op voorraad is na alle reserveringen. Je kunt wellicht even de winkel bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
Arcticwolfx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:41:
[...]
Als je op de site inlogt, ga je naar "My Account" en dan klik je in het menu op "Pre-Order."
Mocht er het volgde staan:
"You redeemed your Pre-Order Code and now are registered for the following items:

Early Game Access"

Dan hoef je je geen zorgen te maken of alles goed gegaan is.
dan zou ik inderdaad gerust gesteld zijn. maar helaas staat dat er dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vond dit
Those damned biotrolls. Right as I walk out the door for work I get my email. Well at least I'll have all day tomorrow and later tonight. Pre-ordered July 26th.

Edit: I was in bonus wave. Also I pre ordered the CE
26-7, ik ben 27-7!

Volgende wave mag ik :9 W00t w00t w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
Rewl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:46:
[...]

Het spijt me dit te horen. Ik geloof dat er niks aan te doen is totdat je persoonlijk antwoord krijgt op je support tickets. Eventueel zou je nog kunnen proberen telefonisch contact op te nemen, hou er rekening mee dat dit wel erg duur is.

For help with account issues, technical support, or if you require further assistance with Star Wars™: The Old Republic™, you can contact us via the following toll-free phone numbers:
USA: 1-855-GO-SWTOR (1-855-467-9867)
UK, Germany, France: +800 0246 9273 (+8000 BIOWARE)
For calls originating from countries not listed above, please call the following number: +442035642555 *

* Please note that you may be charged by your provider for making an international phone call, and charges may be based on the country from which you place the call. Customer support will be provided in English, French, and German only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Rewl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:46:
[...]

Je moet niet kijken naar pre-order maar klikken op code-redemption. Daar staat in ieder geval bij mij nu dat er een pre-order en early game access is.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:21
Arcticwolfx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:46:
[...]

Als het goed is ligt de game nergens in de winkel voor de vijftiende deze maand. Bovendien moet je het geluk hebben dat het spel nog op voorraad is na alle reserveringen. Je kunt wellicht even de winkel bellen.
Naja omdat Skyrim en Saints Row ook een paar dagen eerder in de winkel lagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
ik kijk onder alle kopjes van tijd tot tijd.
pre-order, my account, redeem blah blah... nergens staat iets

en wachten.. ze reageren niet op die history vraag .. wel op mijn andere mail. zoals ik al eerder aan gaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onokami
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Rewl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:53:
ik kijk onder alle kopjes van tijd tot tijd.
pre-order, my account, redeem blah blah... nergens staat iets

en wachten.. ze reageren niet op die history vraag .. wel op mijn andere mail. zoals ik al eerder aan gaf
Ik heb exact hetzelfde probleem. Op mijn e-mail is helaas ook nog geen antwoord binnengekomen.
Daarentegen kan ik op Origin(het programma) wel zien staan: STAR WARS: The Old Republic Standard Edition Pre-Order.
Het is allemaal vrij verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Onokami schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:56:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem. Op mijn e-mail is helaas ook nog geen antwoord binnengekomen.
Daarentegen kan ik op Origin(het programma) wel zien staan: STAR WARS: The Old Republic Standard Edition Pre-Order.
Het is allemaal vrij verwarrend.
Ik snap niet wat er verwarrend is.

In origin, staat een code, als je die code ingeeft in de account page, bij code redemption, dan zegt hij of welkom bij early access, of hij zegt dat ie in gebruik is, en dat betekend dat je dat dus al eens gedaan hebt ergens in het verleden.

Diezelfde code staat ook in de mail die je van Origin gekregen hebt, met als titel Origin - Bevestiging van u bestelling. Daar staat zelfs nog een link in naar de betreffende site.

www.swtor.com/preorder/code

Als je daar op klikt (ik heb het net getest) zegt ie of at je een code moet ingeven, of hij zegt, you already redeemed your code.

[ Voor 12% gewijzigd door ActualFantasy op 13-12-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onokami
ActualFantasy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:00:
[...]

Ik snap niet wat er verwarrend is.

In origin, staat een code, als je die code ingeeft in de account page, bij code redemption, dan zegt hij of welkom bij early access, of hij zegt dat ie in gebruik is, en dat betekend dat je dat dus al eens gedaan hebt ergens in het verleden.

Diezelfde code staat ook in de mail die je van Origin gekregen hebt, met als titel Origin - Bevestiging van u bestelling.
Het probleem is, ik heb nooit een mail gehad. Nooit een bevestiging, op de SWTOR site ook geen spoor. Maar hij staat wel in m'n Origin.
Hopelijk is de code dus gewoon goed doorgekomen.

Hij geeft inderdaad aan dat de code already redeemed is.

[ Voor 4% gewijzigd door Onokami op 13-12-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Onokami schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:02:
[...]

Het probleem is, ik heb nooit een mail gehad. Nooit een bevestiging, op de SWTOR site ook geen spoor. Maar hij staat wel in m'n Origin.
Hopelijk is de code dus gewoon goed doorgekomen.
Opgelost dan, je zit goed.

[ Voor 27% gewijzigd door ActualFantasy op 13-12-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Wat ik me nu afvraag is hetvolgende:

Ik heb via Bol.com deze game besteld (pre-order) en daar hadden ze het over dat de game in 2 keer geleverd zou worden. Nu heb ik natuurlijk artikel 1 gekregen, dit is niet meer dan een lege dvd-verpakking met een early-acces code. Artikel 2 zou daadwerkelijk het spel bevatten en rond de 15e worden uitgeleverd.
Dit is allemaal prima, echter als ik inlog op Bol.com zie ik dus alleen staan dat de pre-order is uitgeleverd en niet meer.

Moet ik straks op de 20e alsnog een andere code invoeren om verder te spelen(aangezien ik zoiets kan opmerken in de "my account" van swtor.com)

Iemand die me hier wat meer duidelijk over kan geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
Wij kunnen dus nergens zien of bevestiging krijgen bij SWTOR dat ze onze early acces code met succes hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Rewl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:04:
Wij kunnen dus nergens zien of bevestiging krijgen bij SWTOR dat ze onze early acces code met succes hebben ontvangen.
Jawel, lees mijn post nou eens door.

En volg die stappen.
Rtzrs schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:03:

Ik heb via Bol.com deze game besteld (pre-order) en daar hadden ze het over dat de game in 2 keer geleverd zou worden. Nu heb ik natuurlijk artikel 1 gekregen, dit is niet meer dan een lege dvd-verpakking met een early-acces code. Artikel 2 zou daadwerkelijk het spel bevatten en rond de 15e worden uitgeleverd.
Dit is allemaal prima, echter als ik inlog op Bol.com zie ik dus alleen staan dat de pre-order is uitgeleverd en niet meer.

Moet ik straks op de 20e alsnog een andere code invoeren om verder te spelen(aangezien ik zoiets kan opmerken in de "my account" van swtor.com)

Klopt allemaal precies.

Je echte code om het spel te spelen na de 20ste, wordt een dezer dagen, samen met het spel, uitgeleverd.

Tot de 20ste -> Early Access code
Na de 20ste -> Game Code.

[ Voor 63% gewijzigd door ActualFantasy op 13-12-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onokami
Rewl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:04:
Dit precies. Naast het feit dat de code wel redeemed is heb ik geen idee of ik ook daadwerkelijk in aanmerking kom voor de EA.

(Ik ga er vanuit dat alles gewoon moet werken)

[ Voor 6% gewijzigd door Onokami op 13-12-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
ik heb m ook bij bol.com besteld.
het lege cd hoesje met early acces code heb je al gehad
en de 15de doen ze (als het goed is) je CE doos op de post met de game code (game + 30 dagen) op de post deze kun je dan voor de 20ste reggen en dus vanaf de officiele launch gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx

Ja, dit moet iedereen. De pre-order code valideert alleen je Early Game Access, je moet voor (of na) de twintigste deze maand nog de zogenaamde Retail Key invoeren, om je complete game te valideren met bijbehorende "in-game bonus items" en de 30 dagen speeltijd, die vanaf 20 December van start gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Arcticwolfx op 13-12-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
Rewl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:06:
[...]
ik heb m ook bij bol.com besteld.
Heb jij dat nog bij je bestellingen staan dan, als je inlogt op bol.com?
Zou je daar eens naar willen kijken?

Anders moet ik maar ff met bol.com contact opnemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
Wehkamp heeft mijn normale editie verzonden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
[b][message=37317763,noline]ActualFantasy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:00
Heb jij dat nog bij je bestellingen staan dan, als je inlogt op bol.com?
Zou je daar eens naar willen kijken?
er staat alleen
mijn laatste bestelling SWTOR CE met status verzonden a 150 eurootjes.
ik ga ervan uit dat ze overmorgen een mailtje sturen dat lading 2 aan de post is aangeboden

zoniet dan ga ik ook bellen

ZO... ik ga mijn cookies en meuk nog maar eens weggooien (het word onderhand een standaard ritueel om 8 uur) en dan weer mijn favo rondje pre-order, accoutn, redemp page rondje ... <<zucht>>

[ Voor 18% gewijzigd door Rewl op 13-12-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Rewl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:13:
[...]

er staat alleen
mijn laatste bestelling SWTOR CE met status verzonden a 150 eurootjes.
ik ga ervan uit dat ze overmorgen een mailtje sturen dat lading 2 aan de post is aangeboden

als je hem maar op of voor de 20ste hebt is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
pcies ... ik heb dit weekeinde een lan..
zou zo graag al in die EA zitten ... dan kan ik ook wat leuks doen op de lan ..hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Cyclonic schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:50:
[...]

Naja omdat Skyrim en Saints Row ook een paar dagen eerder in de winkel lagen :+
wehkamp heeft hem verstuurd.

Bart Smit heeft hem verstuurd.

en beide heb ik de CE preorder al van ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
Rewl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:13:
[...]
Ben je al voor :P heb net gebeld, ze gaan de 15e de retail versie versturen.

Dus dan moeten we daar maar vanuit gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:04
Ienni1983 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:23:
[...]

wehkamp heeft hem verstuurd.

Bart Smit heeft hem verstuurd.

en beide heb ik de CE preorder al van ontvangen
Is je CE verzonden van Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Snap niet dat jullie allemaal als kleine kinderen zo opgewonden zijn en in dit topic een pagina per minuut produceren....

Ik wil het spel ook graag spelen maar ik zie wel wanneer het zover is, je kan 2 dingen doen; je druk maken en je niet druk maken, maar dat laatste is beter! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
Rtzrs schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:24:
[...]

Ben je al voor :P heb net gebeld, ze gaan de 15e de retail versie versturen.

Dus dan moeten we daar maar vanuit gaan :P
Mooi, ervan uit gaande dat ze genoeg versies in huis hebben kunnen we de 16de tijdens het opbouwen van de lan hiero mijn CE versie bewonderen.

cookie ronde erop zitten.. nog altijd blanko lijst "Below is a list of valid Star Wars: The Old Republic codes that have been redeemed under this account."
wel vaag dat ook mijn beta redeem hier niet meer staat?

opzich kijk ik graag in de lege ruimte. zeker nu jupiter hoog aan de hemel staat. maar die lege ruimte op mijn redeem page ... bah (mopper mopper mopper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Ik snap niet dat er een aantal users zijn die zo denigrerend moeten zijn over anderen. Is dat misschien omdat zij zichzelf van de buitenwereld afgesloten voelen en dan maar op het internet anderen moeten uitmaken voor "kleine kinderen" en dat soort zaken.

Dit topic is de komende week gewoon kut. Ga lekker op de 21e (of 20) een nieuw deel aanmaken zodat we daar dan kunnen praten over de daadwerkelijke game.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Kapot schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:27:
Snap niet dat jullie allemaal als kleine kinderen zo opgewonden zijn en in dit topic een pagina per minuut produceren....

Ik wil het spel ook graag spelen maar ik zie wel wanneer het zover is, je kan 2 dingen doen; je druk maken en je niet druk maken, maar dat laatste is beter! ;)
Er zijn ook gewoon mensen die er plezier in hebben om nog eens zo opgewonden te zijn over zoiets banaals :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
morm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:25:
[...]

Is je CE verzonden van Wehkamp?
bij mijn bestellingen staat idd verzonden.

voorheen stond er eerst >5 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan ook gewoon leuk enthousiast zijn. Als er iets leuk bij jou gebeurd laat je dat toch ook blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit eigenlijk ook wel iets hebben, ik heb 4 tabs open in Chrome.
Twitter van Stephen Reid, mijn Gmail, dit topic en de stream van Shift_TV.

Lang geleden dat ik zo hyped ben :D. Ik vind het wel spannend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983

je bedoelt je kapot zeiken of je niet kapot zeiken.

dat laatste is idd beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht in spanning op volgende wave.

Om weer zeer teleurgesteld te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:31:

Geniet er lekker van zou ik zeggen. Het is ook wel spannend!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:32:

Ik heb vandaag een Oudejaarslot gekocht voor 30 euro, hopelijk wordt ik niet teleurgesteld.

[ Voor 31% gewijzigd door Arcticwolfx op 13-12-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
LEKKER DRUK MAKEN WHOOOOTTT

Goed, volgens mij is de "service desk" (lol) dicht na 18:00. Morgen maar weer proberen.

@Rooieziel, gewoon wakker blijven tot je kan knallen! Zou DonTony ook spelen?

:X :X :X

[ Voor 27% gewijzigd door MrVegeta op 13-12-2011 20:33 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:32:

hehe.. high's en low's dat maakt het leven toch spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27-7 ik ben in!!!!!!!

W00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
27/07/11 en ik heb ook net m'n mail gekregen :)

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamert

lol heb precies het zelfde open staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar vier tabs? *coughs*10*coughs*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

27-07 ben binnen. Ow god... Daar gaat mn social life weer het komende jaar ;-)

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
Hamert schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:34:
[...]

lol heb precies het zelfde open staan
Vergeten jullie ook niet de officiële twitter feed;
https://twitter.com/#!/swtor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamert
ik mag spelen pre-order 26-7 krijg net mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag erin, order redeemed op 27-7

Na 4 jaar wachten eindelijk zover hoop dat de rest ook snel mag volgen!

CU there guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27-07 hier ook en ik heb de mail binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen die net toegang gekregen heeft, veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
gratz all, en veel fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Hmmm, ik bedoelde het niet negatief maar ik merk meteen dat "jullie" guild iig niets voor mij is, 1 opmerking die enigzins negatief op te vatten is en er moet meteen weer afgezeken worden, jammer! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapot schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:40:
Hmmm, ik bedoelde het niet negatief maar ik merk meteen dat "jullie" guild iig niets voor mij is, 1 opmerking die enigzins negatief op te vatten is en er moet meteen weer afgezeken worden, jammer! :(
En daar reken je een hele guild op af? :o
*pakt de hooivorken tevoorschijn* :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:41:
[...]

En daar reken je een hele guild op af? :o
*pakt de hooivorken tevoorschijn* :9
Ik haal het vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Kapot schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:40:
Welke guild? De meeste spelers hier zijn niet lid van één van de twee Tweakers guilds. Je haalt gewoon makkelijk uit naar een grote groep die het natuurlijk niet met je eens is. Wie de bal kaatst kan hem verwachten ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Dus Juli ging vandaag. Augustus was veel langer voor pre-orders dan Juli dus dat zal ook wel hele dag worden. September en Oktober Donderdag en dan mag November, waaronder ik, vrijdag ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:46:
Dus Juli ging vandaag. Augustus was veel langer voor pre-orders dan Juli dus dat zal ook wel hele dag worden. September en Oktober Donderdag en dan mag November, waaronder ik, vrijdag ;(
Volgens mij heeft Stephen Reid op zijn Twitter juist gezegt dat er in Juli een veel groter aantal pre-orders was dan in Augustus/September, omdat het de eerste week was.
Na Juli zou er per wave een grotere spreiding van redemption tijden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
huh? mij lijkt dat in juli een hele bulk was die andere maanden wat minder
en dan richting december weer wat meer.
hoop toch wel dat ze iedereen die pre-order heeft minimaal die 5 dagen gunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
omfg, ik heb hem ook 27-07 aangemeld maar nog altijd niks :o im goin crazy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik zit ook pas in November, wilde de game niet pre-orderen zonder te spelen. Ach ik heb komende dag genoeg tijd om een inhaalslag te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 21:11
Denk het niet, Juli heeft ongeveer 400k preorders, de maanden erna in totaal nog 500k extra. (Dit was wel in de US mind.)
Bron: http://www.swtorarena.com/topic/24-swtor-preorder-charts/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:39

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Het kan ook zijn dat je de e-mail pas laat binnenkrijgt, men raadt aan om gewoon de launcher op te starten en in te loggen, als je "play" knop dan actief wordt, zit je erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Als ze bij half augustus zijn raak ik toch wel opgewonden... ik denk dat er in september weinig gepreorderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Dankzij de hype in dit topic, heb ik de game vanmiddag ook gekocht (via Origin). Kreeg twee/drie weken geleden nog een beta uitnodiging want ik had me al daarvoor aangemeld in eind 2009. Niet gespeeld omdat ik Skyrim en Battlefield 3 had om te spelen.

Nu ik die games een beetje zat ben, heb ik wel heul veel zin om me te storten op TOR. Mja, zal idd nog 2-3 dagen zijn voordat ze aan december komen. Waarschijnlijk langer.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
swtor.com weer plat?

dat de bulk in juli was had ik ook gelezen maar dat het zo extreem was ..
dan is de kans reeel dat iedereen minimaal de 5 dagen krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
omg heb ik geen queue ingame

heb ik weer een queue op de verdomde website

Due to high volumes of traffic, you are currently in a waiting queue.

This is not an error page and you do not need to refresh your browser.
You will be taken directly to the page you were attempting to access as soon
as you reach the front of the queue, or web traffic subsides to allow normal access.

Thank you for your patience and enjoy your time playing Star Wars™: The Old Republic™.

You will be forwarded to the website in approximately

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Zhalix schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:50:
[...]

Denk het niet, Juli heeft ongeveer 400k preorders, de maanden erna in totaal nog 500k extra. (Dit was wel in de US mind.)
Bron: http://www.swtorarena.com/topic/24-swtor-preorder-charts/
Aantal pre-orders in us was op 30 juli 119,260

source: http://www.vgchartz.com/preorders/40755/USA/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de Twitter van Stephen Reid stond eerder ook dat ze langzaam aan begonnen met de waves, dus dat ze niet zoveel mensen tegelijk uitnodigden.
Er zullen dus meer en meer mensen per wave bij komen, dus ik denk dat op dit moment wel aardig mogelijk is dat iedereen 5 dagen Early Access krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
laatste wave is eruit voor vandaag:
source: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=4196

Update: Wave 4 was sent approximately noon CST. (Apologies for delay.)

Update: Wave 5 - the final wave for today - was sent at approx 1:30PM CST.

More invites will be sent tomorrow (Wednesday).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Metalkai schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:57:
Op de Twitter van Stephen Reid stond eerder ook dat ze langzaam aan begonnen met de waves, dus dat ze niet zoveel mensen tegelijk uitnodigden.
Er zullen dus meer en meer mensen per wave bij komen, dus ik denk dat op dit moment wel aardig mogelijk is dat iedereen 5 dagen Early Access krijgt.
mja dat is denk ik onderhand al 6 keer gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hmz, jammer. Had gehoopt dat ik met mn 28 juli in de laatste wave zou zitten.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rewl
@lenni1983
is dat officieel bevestigd dat iedere pre-order 5 dagen krijgt?
overal staat up to 5 days (ok ze hebben er 7 van gemaakt)

@chester
zou toch even de launcher proberen .. dat zou ik iig iedere doen :D

[ Voor 23% gewijzigd door Rewl op 13-12-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rewl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:00:
@lenni1983
Het is puur gokwerk op dit moment, maar het is zeker mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Rewl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:00:
@lenni1983
Ik zou dat niet weten.

Maar als ze vandaag begonnen zijn dan ga ik ervanuit dat je dus 7 dagen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Chester schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:00:
Hmz, jammer. Had gehoopt dat ik met mn 28 juli in de laatste wave zou zitten.
Ja dat is zeker jammer.. ik ook 28 juli.. maar goed.. wordt dus ZEKER morgen.. Als ze dezelfde werkwijze als vandaag aanhouden dan wordt het vanaf 14:00 uur nederlandse tijd.... grr..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Enige officiële melding is:
Everyone will be getting at least one day of Early Game Access - unless you pre-order on the 19th, in which case it could be less depending on the speed of your game download, etc. If you do pre-order less than a day before we end Early Game Access, you'll get access granted very soon after you redeem your pre-order code.
Source: http://www.swtor.com/comm...ead.php?p=48463#edit48463

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
More invites will be sent tomorrow (Wednesday).
Gaan ze daar nou gewoon liggen tukken en duimen dat de servers morgenochtend allemaal gewoon nog draaien? Ik zeg doorwerken nondeju! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
Rene59 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:02:
[...]

Gaan ze daar nou gewoon liggen tukken en duimen dat de servers morgenochtend allemaal gewoon nog draaien? Ik zeg doorwerken nondeju! :+
+1

of had het in iedergeval zo gedaan dat iedereen die heeft gepreordeerd heeft in Juli alvast Early Access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Rene59 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:02:
[...]

Ergens denk ik ook gewoon dat ze bang zijn dat ze denken..:"Goh dit gaat lekker.. die servers trekken het prima".. totdat iedereen ineens van zijn werk oid dergelijks thuiskomt (denk tijdzones) en dat ineens die servers alsnog op hun plaat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch lijken de servers tot nu toe erg leeg als je de streams mag geloven. Je ziet bijna niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
MrVegeta schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:50:
Ik zit ook pas in November, wilde de game niet pre-orderen zonder te spelen. Ach ik heb komende dag genoeg tijd om een inhaalslag te maken.
Als je pas in November je pre-order gedaan hebt, zou ik er niet op rekenen dat je morgen al kunt spelen hoor ;).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
SWTOR The Old Republic
The final wave of emails have been sent. We will be sending another wave tomorrow starting at 8am CST.
2 minutes ago

https://twitter.com/#!/SWTOR/status/146683768873304064

[ Voor 22% gewijzigd door Merroc op 13-12-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Merroc schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:14:
SWTOR The Old Republic
The final wave of emails have been sent. We will be sending another wave tomorrow starting at 8am CST.
2 minutes ago

https://twitter.com/#!/SWTOR/status/146683768873304064
Ja dat is dus naaarrrrr. dat is 14:00 uur nederlandse tijd..

Terwijl ik al om 07:00 uur met een kop koffie en een krentenbol er klaar voor zit :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het niet 15:00 uur nederlandse tijd? Wij zitten in UTC+1 toch? (Timezones zijn zo verwarrend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:17:
Is het niet 15:00 uur nederlandse tijd? Wij zitten in UTC+1 toch? (Timezones zijn zo verwarrend)
wintertijd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Toch fijn dat ze het zeggen, kan je morgen vroeg gewoon naar je werk gaan. Rond een uur of 1 tegen je collega's zeggen "ik plak er nog een halve dag aan vast" en naar huis gaan. Lekker lunchen, en om 2 uur weer je inbox F5en tot zeg 9 uur savonds ;).
Pagina: 1 ... 48 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)