Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

02/08 en mijn mailtje binnen (eerder dan ik had verwacht, had eerder later op de avond verwacht), nog één uurtje werken :)

*hoopt dat er nog een beetje ruimte vrij is op The Red Eclipse*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:55:
02/08 en mijn mailtje binnen (eerder dan ik had verwacht, had eerder later op de avond verwacht), nog één uurtje werken :)

*hoopt dat er nog een beetje ruimte vrij is op The Red Eclipse*
vast wel, gister stond die de heledag op light, verwacht niet dat die na 1 wave al helemaal vol zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andurin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:51
"SWTOR The Old Republic
The second wave of Early Game Access emails have been sent. As always, check your spam folders!"

rond 16.00 :)

Gentlemen! To your mailboxes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 10:01
GOGOGOGOGO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Nu mijn EA Mail gekregen. Heb op 14/08 gepreorderd. Helaas moet ik tot morgen avond wachten aangezien ik vanavond nog moet werken en daarna its GF time |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
grrr zit er weer niet bij xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kaap schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:31:
Dat ook. Voor alles en iedereen had 1 mailtje met een datum, al stond er niet eens een tijd bij, voldoende geweest en zoveel frustratie en onbegrip voorkomen.
Dan was er weer andere frustratie en onbegrip en m.i. ook een stuk meer:

- Waarom mag ik pas op datum x spelen?
- Welke tijd mag ik dan spelen, waarom zeggen ze niet de tijd die ik mag spelen?

En willen ze de invites op de rem gooien, dan gaat dat dus niet meer omdat:

- Waarom hebben jullie de datum terug gedraaid, ik had al vrij genomen om op datum x te kunnen spelen!

Oftewel, met hun huidige manier van communiceren, halen ze een hoop minder ellende op de hals dan als ze wel data zouden afgeven. Smooth launchen is gewoon essentieel voor het succes van een MMO.

Wilde je verzekerd zijn van toegang op de eerste dag van EA, had je gewoon meteen moeten pre-orderen. Ik zie EA nog steeds als een privilege, je betaalt er in principe geen cent voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 15:43
Ik zit er bij 17/8 (ja wel gelijk besteld maar door bol leveringsprobleem pas laat geactiveerd :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andurin
  • Laatst online: 14:51
Begin het gevoel te krijgen dat ik niet goed gekeken heb wanneer ik nou daadwerkelijk gepreordered heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Lijkt er op dat deze wave tot 24-8 ging.
Ik volg deze draad http://www.swtor.com/comm...hread.php?t=15723&page=77

Tempo lijkt wat op te voeren, ik krijg weer wat hoop.
Voelt best vies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:29
stime schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:46:
Netherlands: Visa, Mastercard, Paypal
Je kunt wel gamecard codes via origin kopen.
Heb rockjaw getwitterd of er ook plannen zijn om iDeal toe te voegen.
Vreemd, omdat men aangaf de betalingmethodes te gebruiken welke EA in dat betreffende land gebruikt.
(dit is per land verschillend)

iDEAL wordt door EA.nl wel aangehouden als betaalmethode... :-(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stime schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:12:
Lijkt er op dat deze wave tot 24-8 ging.
Ik volg deze draad http://www.swtor.com/comm...hread.php?t=15723&page=77

Tempo lijkt wat op te voeren, ik krijg weer wat hoop.
Voelt best vies.
Mm, grote kans dus dat de volgens wave al September bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:55
Wat ik gewoon erg jammer vind, is het manier van communiceren en handelen.

Er waren genoeg beta weekends om de servers te stress testen.
Waves hadden veel groter gemogen nu is er kans, dat persoon X die eind november pre-ordered heeft wellicht 2 dagen kan spelen, terwijl persoon Y die in juli heeft pre-ordered 6 dagen mag spelen. We hebben toch allebei evenveel betaald voor EGA?!?!

Mensen die vrij hebben genomen van het werk speciaal voor EGA, gewoon niet kunnen spelen.
Had allemaal verkomen kunnen worden als ze dit gecommuniceerd hadden.

Neemt niet weg, dat het spel echt tof is, maar jammer en zeker voor de mensen die vrij hebben genomen.

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo ik mag ook beginnen zie ik net, jammer dat ik alleen morgen avond een paar urutjes heb, en dan maandag avond pas weer. Maar goed profiteren van elke minuut denken we dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Goed.. ik zit erin.. 29 juli en om 15:00 uur exact een mail..

Wie moet ik benaderen om eventueel deel te mogen uitmaken van het GoT guild op T.R.E?

naam: Decipher
realm: The Red Eclipse

[ Voor 12% gewijzigd door Alcmaria op 14-12-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:27

ResuCigam

BOFH

Darkstylo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:14:
Wat ik gewoon erg jammer vind, is het manier van communiceren en handelen.

Er waren genoeg beta weekends om de servers te stress testen.
Waves hadden veel groter gemogen nu is er kans, dat persoon X die eind november pre-ordered heeft wellicht 2 dagen kan spelen, terwijl persoon Y die in juli heeft pre-ordered 6 dagen mag spelen. We hebben toch allebei evenveel betaald voor EGA?!?!

Mensen die vrij hebben genomen van het werk speciaal voor EGA, gewoon niet kunnen spelen.
Had allemaal verkomen kunnen worden als ze dit gecommuniceerd hadden.

Neemt niet weg, dat het spel echt tof is, maar jammer en zeker voor de mensen die vrij hebben genomen.
Dan hadden die mensen beter moeten opletten, er is al vanaf de dag dat de pre sales begonnen duidelijk gezegd dat diegene die het eerste kochten eerder toegang tot de early access hadden.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Toch is het niet slim om MMO's te preorderen zoals bij zo'n beetje alle andere MMO launches is gebleken na WoW. Van swtor is het ook nog lang niet zeker of het het eerste half jaar zal overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Als de waves even groot zijn, en ze zitten nu al aan eind augustus, en ze zeiden gisteren dat september verreweg de minste pre-orders had, dan komt zelfs oktober vandaag nog aan de beurt denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
Alcmaria schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:15:
Goed.. ik zit erin.. 29 juli en om 15:00 uur exact een mail..

Wie moet ik benaderen om eventueel deel te mogen uitmaken van het GoT guild op T.R.E?

naam: Decipher
realm: The Red Eclipse
Die kunnen nog niet spelen. Volgens mij hebben ze allemaal pas ergens in Oktober gepreordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ja dan durf ik bijna te dromen dat ik met mijn 19 november preorder morgen al aan de bak kan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
ResuCigam schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:16:
[...]

Dan hadden die mensen beter moeten opletten, er is al vanaf de dag dat de pre sales begonnen duidelijk gezegd dat diegene die het eerste kochten eerder toegang tot de early access hadden.
Is maar net hoe je dat interpreteert.

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:18:
Toch is het niet slim om MMO's te preorderen zoals bij zo'n beetje alle andere MMO launches is gebleken na WoW. Van swtor is het ook nog lang niet zeker of het het eerste half jaar zal overleven.
Of je het spel nu preordered of koopt bij launch maakt erg weinig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:18:
Als de waves even groot zijn, en ze zitten nu al aan eind augustus, en ze zeiden gisteren dat september verreweg de minste pre-orders had, dan komt zelfs oktober vandaag nog aan de beurt denk ik
Yep, in dit draadje op reddit, wederom, wordt geschat dat begin oktober vandaag nog aan de beurt komt. Helaas heb ik mijn pre-order op 19/10 gedaan, dus voor mij wordt het waarschijnlijk. Prima wat mij betreft, 5 dagen voor launch en eerder dan ik voor EA verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Je weet in juli toch nog niet of het spel wel goed gaat uitpakken? Dat weet je pas als je video's hebt gezien of als je de beta hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:21:
[...]

Yep, in dit draadje op reddit, wederom, wordt geschat dat begin oktober vandaag nog aan de beurt komt. Helaas heb ik mijn pre-order op 19/10 gedaan, dus voor mij wordt het waarschijnlijk. Prima wat mij betreft, 5 dagen voor launch en eerder dan ik voor EA verwacht had.
Idd, heb zelf de 13e van oktober. Morgen vanaf 13.00 vrij en daarna nog een avondcursus. Vrijdag de hele dag vrij dus zou mooi zijn als ik dan mijn inner geek kan loslaten :) . Mocht ik morgen toegang krijgen ga ik vroeg naar bed en gewoon lekker vroeg opstaan :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Laatst online: 30-06-2023
preorders kan je altijd cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
ik heb ook 11 oktober hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
20 oktober hier, ik denk dat ze vandaag tot de 15de komen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
September was een slechte maand voor preorders dus kan maar zo zijn dat ze die vandaag ook helemaal doen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnbaar de imperial CE store content. Niet klikken als je het nog niet wil zien :)

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=17114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 16:40
Iemand op fok forum heeft 15 qugustus en mag erin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Dubrillion schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:25:
Iemand op fok forum heeft 15 qugustus en mag erin :D
Op SWTOR.com iemand van 27/08.. schiet dus goed op mensen :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 21:11
Oh! Ik zie dat ik in september mijn order had geplaatst :D scheelt een maandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Darkstylo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:19:
[...]

Is maar net hoe je dat interpreteert.
"Many of you have been wondering how long Early Game Access will last, and we are now happy to announce that depending on when you redeem your Pre-Order Code, you will gain Early Game Access up to five days before the official game launch date."

Hoe kun je dit anders interpreteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:27:
[...]

"Many of you have been wondering how long Early Game Access will last, and we are now happy to announce that depending on when you redeem your Pre-Order Code, you will gain Early Game Access up to five days before the official game launch date."

Hoe kun je dit anders interpreteren dan?
and we are now happy to announce that depending on when you redeem your Pre-Order Code.
Dat is echt zo veel later naar buiten gekomen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het overigens toch ook wel wat hebben. Die spanning van wanneer je nu daadwerkelijk mag beginnen. Natuurlijk is het leuk om vooraf te weten wanneer je mag beginnen, maar ben je toch benieuwd naar elke wave. Ondanks dat je weet dat je er toch niet bij zit O-).

Daarbij had bioware het sowieso nooit goed kunnen doen. Hadden ze vanaf dag 1 in de EA iedereen toegang gegeven, dan was er een shitload aan commentaar geweest over het feit dat er queues zijn en dat de servers niet stabiel draaien etc. Dus wat mij betreft, petje af voor Bioware dat ze het zo aangepakt hebben en vast houden aan hun eigen planning.

(Daarbij, die dag of 2 voorsprong die je hebt, is over een maand toch te verwaarlozen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Darkstylo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:14:
[...]

Welke idioot neemt er nou vrij in de week voor de daadwerkelijke launch :F

En dan bedoel ik dus niet mensen die een mailtje krijgen met activatiegegevens, en daarna pas vrij vragen, maar mensen die aan de hand van 'er is een early access' meteen bij de baas vrij vragen. Zelfde mensen die in WoW op patch dagen ook vrij vragen zeker? :')

[ Voor 0% gewijzigd door Snappie88 op 14-12-2011 16:31 . Reden: Verduidelijking ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Snappie88 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:29:
[...]

Welke idioot neemt er nou vrij voor de daadwerkelijke launch :F

En dan bedoel ik dus niet mensen die een mailtje krijgen met activatiegegevens, en daarna pas vrij vragen, maar mensen die aan de hand van 'er is een early access' meteen bij de baas vrij vragen. Zelfde mensen die in WoW op patch dagen ook vrij vragen zeker? :')
Ze zijn er... ze zijn er zeker, ieder z'n ding :z

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
[...]

Welke idioot neemt er nou vrij in de week voor de daadwerkelijke launch :F

Die mensen zijn er zeker.. forum staat er vol mee!
Maar een patch met een early access vergelijken? -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja als je zat vrije dagen hebt waarom niet, als iemand het leuk vind en graag wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venir
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-08 15:18
En WoW met swtor vergelijken? :P (cold message: no flames intended)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Darkstylo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:28:
[...]

and we are now happy to announce that depending on when you redeem your Pre-Order Code.
Dat is echt zo veel later naar buiten gekomen ;-)
Nope. Lees de posts van 21 juli er maar op na. Staan genoeg quotes tussen van Bioware.

Vanaf: BartKers in "[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 1"

Alleen het aantal dagen was nog niet (exact) bekend.
[...]
En dan bedoel ik dus niet mensen die een mailtje krijgen met activatiegegevens, en daarna pas vrij vragen, maar mensen die aan de hand van 'er is een early access' meteen bij de baas vrij vragen.
Da's net als dat je vast een Lamborghini koopt omdat je aan de staatsloterij meedoet en dan de staatloterij de schuld geven dat je jezelf in de schulden hebt gewerkt. Ik vind het enigszins storend dat Bioware energie in deze mensen moet gaan steken.

Dat je wil weten wanneer je early access begint vind ik wel logisch, maar ik kan voor de situatie wel begrip opbrengen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:38:
[...]

Nope. Lees de posts van 21 juli er maar op na. Staan genoeg quotes tussen van Bioware.

Vanaf: BartKers in "[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 1"

Alleen het aantal dagen was nog niet (exact) bekend.
Is gepost op 4 november :-)
http://www.swtor.com/news/news-article/20111104-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, gisteren was er een bonus wave >:)...Als ze dat vandaag nu ook nog eens doen, dan maken we (de midden tot laat oktober luitjes) ook nog een kans...

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 16:41 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Vandaag zat er maar 1 uur tussen de 1e en 2e wave, gister was dat dik anderhalf uur.
Ik weet niet of je hier een conclusie uit mag trekken.
Maar ik doe het toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic 1 op GoT. Ik post net de link. 21 Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:42:
[...]

Zie topic 1 op GoT. Ik post net de link. 21 Juli.
Dat zijn quotes.. ik stuur net de link waarin het officieel bevestigd is.
Bedoel er waren zojuist ook quotes van een Duitse EA Manager en deze waren ook niet helemaal correct!

Maar goed nog mensen die geinvite zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik hoop dat ze een beetje opschieten nu met de waves :)
Dan hoop ik dit weekend het spel een beetje te kunnen spelen!
Ik heb sowieso niks te klagen want heb de game op 03-12-2011 geredeemed :P
Maargoed, zo wel erg blij zijn met dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
volgende wave om 5 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mogelijk, zou ook best pas om 6 uur kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
01-09 pre-order geredeemed, ik ben benieuwd! Ik laat het in ieder geval weten (Met weer mijn pre-order datum) als ik erin zit, daarna zal ik jullie de komende 10 uur niet meer lastig vallen ;)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Rtzrs schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:46:
Ik hoop dat ze een beetje opschieten nu met de waves :)
Dan hoop ik dit weekend het spel een beetje te kunnen spelen!
Ik heb sowieso niks te klagen want heb de game op 03-12-2011 geredeemed :P
Maargoed, zo wel erg blij zijn met dit weekend!
Haha same here. Als ik 't weekend kan spelen ben ik erg blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Pfff, 24-08 geredeemed, en nog geen invite gehad hoor. Die mensen die nog later een code hebben geredeemed en zeggen dat ze er in zitten vertellen volgens mij niet de waarheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:01
Roxors schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:56:
Pfff, 24-08 geredeemed, en nog geen invite gehad hoor. Die mensen die nog later een code hebben geredeemed en zeggen dat ze er in zitten vertellen volgens mij niet de waarheid...
of je mail is traag :P

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
dan zal je bij de volgende wave zitten ongetwijfeld. Of je kunt proberen in te loggen via de launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbock
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:51
Hier ook redeemed op 24-8 en nog geen invite.
Op de site staat ook nog: Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
Nope, want de launcher geeft de klassieke no active subscription aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier https://account.swtor.com/user/codes stond het bij mij voor dat ik de mail kreeg.
Er staat dan de datum van vandaag on je geredeemde code en ready for early acces bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
@Roxor:
Volgens Reddit's tracking thread ( http://www.reddit.com/r/s...y_2_post_when_you_get_in/ ) is de laatst geconfirmde datum 23-8, je zou dus bij de volgende batch erbij moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
8-08 en ik mag beginnen :-) mail op 16:01.

[ Voor 21% gewijzigd door MrBlueEyes op 14-12-2011 17:10 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Een bekende van mij heeft 27-08 geredeemed, zit er raar genoeg nu dus net in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rtzrs schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:03:
Een bekende van mij heeft 27-08 geredeemed, zit er raar genoeg nu dus net in.
Waarschijnlijk wave 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Volgens mij is wave 3 nog niet gedaan, als ik zo Twitter lees van SWTOR and Rockjaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
En ik zit erin!!! 24-08

Wave 3 is dus aan de gang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royeboi schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:07:
[...]

Volgens mij is wave 3 nog niet gedaan, als ik zo Twitter lees van SWTOR and Rockjaw.
Hij bedoeld dat die andere tweaker waarschijnlijk wel in Wave 3 zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

W00t, email is binnen. Pre-ordered op 06-09 :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:11:
W00t, email is binnen. Pre-ordered op 06-09 :).
Gz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 21:11
Same here :) 06-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:25
Mooie boel is dit... Vorige week heb ik het spel besteld via Origin en bij het inloggen wordt er gevraagd naar mijn persoonlijk antwoord. Krijg ik een foutmelding. Wat ik ook invul, niks werkt. Meerdere mailtjes ondertussen verstuurd, maar geen reactie.
Las dat hier meerdere mensen problemen mee hebben.

Welk nummer moet ik dan bellen? met deze nummers hoor ik alleen piep piep piep. Zal wel iets voor horen alleen weet ik niet wat.

frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbock
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:51
24/8 redeemed. Heb net de mail binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The third wave of Early Game Access emails have been sent, one more to go today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
DAAR GAAN WE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Hehe, een aantal van mijn guildies hadden ook begin September (6e volgens mij), maar ze hebben wel gesigned voor de World of Warcraft raid vanavond, ben benieuwd of ze er zijn :P Ik zal wel voorstellen vroeg te stoppen en daarna raid finder te doen voor wie wil. Kan de rest lekker aan SW (ik nog niet :( 14-11)

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ik zit er ook in, logisch zie al mensen van 6-09, ik pre-orderde op 01-09. Adios!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Nice en congratz aan diegene die erin zitten. Denk dat de laatste wave het einde van september niet gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
laatste datum die ik zag was van iemand met 10 september.

24-8 tot 10-9 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
stime schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:24:
laatste datum die ik zag was van iemand met 10 september.

24-8 tot 10-9 dus.
Iemand op reddit beweert dat hij met de 22e erin zit... kan het haast niet geloven mja je weet nooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ik heb nu ook toegang (08/09/2011)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
gelukkig ben ik niet deze gast: YouTube: Francis is Upset about No Early Access to Star Wars the Old Republic

Toch een opstekertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Hmpf, ik dacht dat Jabba the Hut himself al wel access zou hebben gehad. :O

--

Spannend dit, hehe.

25 september, ik heb goede hoop op wave 4.

15 dagen, 17 dagen, denk dat de laatste wave tot 30 september loopt.

[ Voor 59% gewijzigd door Voxalizer op 14-12-2011 17:28 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:25:
[...]

Iemand op reddit beweert dat hij met de 22e erin zit... kan het haast niet geloven mja je weet nooit :p
Mijn pre-order is van 17 september en ik zit er niet in. Onzin dus.

De laatste wave was van ~23 augustus tot ~10 september, dus ik vermoed dat iedereen tot eind september er in zit met de vierde wave.

Als er nog een bonus wave komt zoals gisteren, dan zullen een pak mensen uit oktober ook al kunnen spelen vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
En dat zou betekenen dat ik met mij pauper preorder er ook bij zit morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 18:17
Denk dat met deze tempo vrijdag iedere pre-order erin kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fiftyfive schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:33:
Denk dat met deze tempo vrijdag iedere pre-order erin kan.
mag ik hopen vanaf vrijdag 4 dagen weekend d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vandaag m'n standard edition van Wehkamp ontvangen. De pre-order code heb ik op 9 december ontvangen en gelijk ingevoerd. Ik kreeg geen errors bij het invoeren maar m'n Code Redemption History blijft leeg (meerdere browsers geprobeerd + empty cache etc). De daadwerkelijke game die ik vandaag heb ingevoerd staat er wel in, maar de pre-order code niet. Tevens heb ik vandaag wel een geautomatiseerde prut-reactie gehad van de klantenservice op een eerdere mail mbt tot het lege veld in Code Rememption History:

Greetings,

I am Protocol Droid M0 T0, human cyborg relations.

Thank you for contacting Star Wars: The Old Republic Customer Support.
As you may be aware, the testing period of Star Wars: The Old Republic has ended. The issue you contacted us about could have been fixed by the latest build of our client. If your issue still persists we would like you to please contact us again.

We sincerely apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your continued patience and support of Star Wars: The Old Republic.

Sincerely, Protocol Droid M0 T0
Star Wars: The Old Republic Customer Support
Heeft natuurlijk geen ruk met de client te maken. Hoe zit dat met andere mensen die de pre order code hebben ingevoerd? Ik las al wat signalen van andere mensen dat het veld leeg blijft, maar zijn er ook mensen waarbij de pre-order code wel wordt aangeduid?

Overigens heb ik naast de game die ik vandaag heb ontvangen, een extra pre-order code inc. geseald doosje ontvangen, terwijl ik deze 9 december al had ontvangen en er maar één had besteld. Ik ga die extra denk ik maar terugsturen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Lijkt erop alsof jij voorlopig nog niet kan spelen :X

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:43:
Vandaag m'n standard edition van Wehkamp ontvangen. De pre-order code heb ik op 9 december ontvangen en gelijk ingevoerd. Ik kreeg geen errors bij het invoeren maar m'n Code Redemption History blijft leeg (meerdere browsers geprobeerd + empty cache etc). De daadwerkelijke game die ik vandaag heb ingevoerd staat er wel in, maar de pre-order code niet. Tevens heb ik vandaag wel een geautomatiseerde prut-reactie gehad van de klantenservice op een eerdere mail mbt tot het lege veld in Code Rememption History:

[...]

Heeft natuurlijk geen ruk met de client te maken. Hoe zit dat met andere mensen die de pre order code hebben ingevoerd? Ik las al wat signalen van andere mensen dat het veld leeg blijft, maar zijn er ook mensen waarbij de pre-order code wel wordt aangeduid?

Overigens heb ik naast de game die ik vandaag heb ontvangen, een extra pre-order code inc. geseald doosje ontvangen, terwijl ik deze 9 december al had ontvangen en er maar één had besteld. Ik ga die extra denk ik maar terugsturen.
Kijk in de dev tracker, ongeveer een dag geleden.
staat dat er op 8 en 9 dec een foutje was met het registreren van pre-orders.
Mensen die op die datum een poging hebben gedaan wordt aan gewerkt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

25 september, I am in!

Edit: Inderdaad, wave 4 om 17.57 mail ontvangen.

[ Voor 54% gewijzigd door Voxalizer op 14-12-2011 18:00 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Dat betekent.. laatste wave? Ik zit er weer niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Thanks voor de info Rocketkoen. Ben benieuwd of ze het nog weten te fixen voor de 20ste....zal wel niet. Ah well...wachten dan maar :F :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Chubz schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:58:
[...]

Dat betekent.. laatste wave? Ik zit er weer niet in :(
Raar want ik zie wel mensen van 29 september die nu wel kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien ben ik morgen met 13/10 in wave 1 of 2 :) . Laatste wave lijkt tot 01/10 gekomen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

24-9 Ik ben er ook in!

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Oke ik mag ook _/-\o_

27-09-11 code ingevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juj ik kan beginnen. Maar het zal pas deze avond zijn. btw reg date van pre-order was 29/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail ook binnen net, 20-9
Dan gaan we zo toch maar naar huis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ik ga ervan uit dat ik morgen eind van de middag kan spelen. Ik haal de bitterballen alvast uit de vriezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Was er al een tweakers guild op Scepter of Ragnos (aan de Empire kant)?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:27
Vandaag de CE binnen gekregen dus zit ik hier maar de Soundtrack te luisteren in de hoop dat ik een mailtje krijg. Helaas pas laat de pre-order binnen gekregen. Mjah, geduld is een schone zaak ^^
Pagina: 1 ... 52 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)