Vandaag m'n standard edition van Wehkamp ontvangen. De pre-order code heb ik op 9 december ontvangen en gelijk ingevoerd. Ik kreeg geen errors bij het invoeren maar m'n Code Redemption History blijft
leeg (meerdere browsers geprobeerd + empty cache etc). De daadwerkelijke game die ik vandaag heb ingevoerd staat er wel in, maar de pre-order code niet. Tevens heb ik vandaag wel een geautomatiseerde prut-reactie gehad van de klantenservice op een eerdere mail mbt tot het lege veld in Code Rememption History:
Greetings,
I am Protocol Droid M0 T0, human cyborg relations.
Thank you for contacting Star Wars: The Old Republic Customer Support.
As you may be aware, the testing period of Star Wars: The Old Republic has ended. The issue you contacted us about could have been fixed by the latest build of our client. If your issue still persists we would like you to please contact us again.
We sincerely apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your continued patience and support of Star Wars: The Old Republic.
Sincerely, Protocol Droid M0 T0
Star Wars: The Old Republic Customer Support
Heeft natuurlijk geen ruk met de client te maken. Hoe zit dat met andere mensen die de pre order code hebben ingevoerd? Ik las al wat signalen van andere mensen dat het veld leeg blijft, maar zijn er ook mensen waarbij de pre-order code wel wordt aangeduid?
Overigens heb ik naast de game die ik vandaag heb ontvangen, een extra pre-order code inc. geseald doosje ontvangen, terwijl ik deze 9 december al had ontvangen en er maar één had besteld. Ik ga die extra denk ik maar terugsturen.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠