Ai, zag ik gisteren een stukje gelekte beta footage op alterswtor dat het een en ander verklapt over bepaalde personages uit de eerste KotOR (namelijk
). Dat viel wel wat tegen, hopelijk wordt daar nog iets aan gedaan.
Verder was Stephen Reid zo vriendelijk om op twitter een vraag van mij te beantwoorden. Ik was benieuwd of BioWare een manier had gevonden of dat er misschien stappen zouden worden ondernomen tegen mensen die in-game in de general chat allerlei spoilers verklappen met betrekking tot het verhaal. Ik vroeg me af of mensen daarvoor gerapporteerd kunnen worden.
@Rockjaw Simple y/n question: will spoilering the story in the in-game world chat be a legitimate reason to get reported by other players?
@ramonmuradin
People might report it, but cannot guarantee action would be taken because of it. Multiplayer environment = risk of spoilers.
Hmm.. ach, denk dat je het toch moeilijk kunt voorkomen. Dan maar general chat uitzetten. Als het spel een tijd uit is, zullen de meesten zich er niet meer aan ergeren (ja wel sneu voor mensen die pas veel later het spel gaan kopen en spelen natuurlijk). Maar ik heb geen zin om bv. als level 2 Sith Inquisitor te lezen dat mijn mentor de mysterieuze Emperor blijkt te zijn op level 50 (ik noem maar wat). Denk echter dat je er moeilijk onderuit komt..