Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmn.
here is currently no plan to add dual spec (the ability to swap almost instantly between two skill point configurations) for launch.
bron

Wel erg jammer.
Wilde eigenlijk met mijn oude guild gaan PvE en met wat andere mensen gaan PvPen, dat wordt nu wel lastig gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:20:
Hmn.

[...]

bron

Wel erg jammer.
Wilde eigenlijk met mijn oude guild gaan PvE en met wat andere mensen gaan PvPen, dat wordt nu wel lastig gemaakt.
ach, ze zeggen "@ launch"
kan best dat het er wel in zit tegen de tijd dat jij en je clan lvl 50 zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Ik sta nog een beetje in dubio mbt dual spec.
Enerzijds is het een handige toevoeging zodat mensen flexibel worden, aan de andere kant vind ik het ook niet slecht om te maximaliseren in een spec of anders maar een alt te levelen, zo weet je ook wat je van een bepaalde klasse mag/kunt verwachten.

Voorbeeld: Rift, hierbij kun je 5 specs hebben gebasseerd op maximaal 3 skilltrees.
-Ik speel graag mijn dps mage, maar ben vaak een healer mage.... puur omdat er minder healers zijn of doordat de (best uitgeruste healers) clerics liver tanken of dps-en.

Ach ja, voor en nadelen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Ach, zolang het maar betaalbaar blijft om te wisselen tussen specs vind ik het niet zo erg. Vind het wel leuk om op max level verschillende specs uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Klopt, dat hoop ik ook.
Al is dat wel wat anders dan 2 of meer specs on the fly wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.gamasutra.com/..._Wars_Still_Aiming_For_Q4.

Niets nieuws anders dan dat ze eind September of in October toch eindelijk eens die release date gaan afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 11:49
Officieel bericht over zeflde geslacht romance arcs.

Gelezen niet veel bijzonders hehe...
Zelfde geslacht romance is een post launch feature en er komen meer companions en romance options in toekomstige updates.

[ Voor 34% gewijzigd door qwaurck op 13-09-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:36

The Chosen One

Zie signature!

Het kan nog wel komen dus? Dacht dat ze te bang waren voor reacties e.d. en de veilige route namen
Ik vind gewoon dat het moet kunnen tegenwoordig.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:07:
Die gasten zijn goed bezig. De vraag zal blijven als ze ook het gamer aantal kunnen houden.

BV. 2 miljoen verkocht wereldwijd maar na 3 maanden nog 100 k spelers dan is uw opzet toch goed mislukt. Natuurlijk zijn dan de productie kosten reeds terug verdiend.
Niet helemaal. Met 100k spelers krijg je zo´n miljoen per maand binnen. Zolang die lang genoeg blijven spelen maak je vanzelf winst. Je hebt op zich geen 10 miljoen spelers nodig om winst te maken. Ligt natuurlijk aan je kosten e.d. maar dat spreekt voorzich.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
alterswtor heeft weer een Q&A

Weet bijna wel zeker dat er na half jaar wel meer dan 100k spelers zijn die deze game spelen hoor, zeker wel 500k. Er is zoveel interesse in deze game.

Trouwens door smuggler progression filmpje zit ik er nu ook aan de denken om een smuggler alt te maken :D

[ Voor 61% gewijzigd door qwaurck op 13-09-2011 19:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
The Chosen One schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:39:
Niet helemaal. Met 100k spelers krijg je zo´n miljoen per maand binnen. Zolang die lang genoeg blijven spelen maak je vanzelf winst. Je hebt op zich geen 10 miljoen spelers nodig om winst te maken. Ligt natuurlijk aan je kosten e.d. maar dat spreekt voorzich.
In de financial talk van EA wordt over een aantal subs gesproken dat ze nodig hebben voor break-even per maand. Het exacte aantal weet ik niet meer, maar ik geloof 500.000.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

qwaurck schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:12:
aah zo ja ik geen verstand van apple zooi :)
trouwens hier amerikaanse pre-order chart swtor doet het toch wel goed he :)
Zijn daar ook de paar duizend CE preorders door Europese klanten bij Amazon.com opgeteld, omdat daar de CE nog volop verkrijgbaar is en hier in Europa niet? :p

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• qwaurck
Het lijkt mij wel mindcrash aangezien je in amerika hebt besteld.
En trouwens de CE is al tijdje niet meer beschikbaar op amazon.com hoor.
Amazon EA store link
SWTOR CE amazon link 'Sign up to be notified when this item becomes available.' Dus niet meer beschikbaar.
Er is verteld dat ze misschien nieuwe CE zouden gaan maken voor zowel US als EU.
Maar goed voor de mensen die geen CE hebben hier, had je gewoon eerder moeten zijn :P
CE blijft speciaal en straks heb je 100k CE's wat niet de bedoeling is lijkt mij voor een CE.

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik hoop dat ik mijn vraag in de juiste topic post.
Heeft iemand een bestelling van een CE bij bol.com staan? En wat is de status daarvan?
Bij mij staat er namelijk dat de bestelde artikel verzonden is. En klantenservice geeft aan dat ze gaan uitzoeken waarom bestelling nog niet bezorgd is. :( Zij (mensen aan de telefoon) willen niet begrijpen dat het een tweedelig bestelling is. Medewerker vroeg net aan mij, wat wilt u nou, terug sturen en geld terug of gaat u van uw ontvangen bestelling genieten. :F

Inmiddels mail gestuur naar ze met screenshot van de bestelpagina. Maar ik ben benieuwd naar wat jullie als status hebben bij bol?

• Snake_eYes
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 10:18
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:57:
Hoi allemaal,

Heeft iemand een bestelling van een CE bij bol.com staan? En wat is de status daarvan?
Bij mij staat er namelijk dat de bestelde artikel verzonden is. En klantenservice geeft aan dat ze gaan uitzoeken waarom bestelling nog niet bezorgd is. :( Zij (mensen aan de telefoon) willen niet begrijpen dat het een tweedelig bestelling is. Medewerker vroeg net aan mij, wat wilt u nou, terug sturen en geld terug of gaat u van uw ontvangen bestelling genieten. :F

Inmiddels mail gestuur naar ze met screenshot van de bestelpagina. Maar ik ben benieuwd naar wat jullie als status hebben bij bol?
Ik heb net even gekeken en bij mij staat er ook dat hij "Verzonden" is. Als het goed is heb je al een Pre-Order Kit gekregen voor de CE. Ik zou me geen zorgen maken, komt wel goed lijkt me. ;)
Snake_eYes schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:49:
[...]

Ik heb net even gekeken en bij mij staat er ook dat hij "Verzonden" is. Als het goed is heb je al een Pre-Order Kit gekregen voor de CE. Ik zou me geen zorgen maken, komt wel goed lijkt me. ;)
Ik zie bol.com er wel voor aan dat ze straks doodleuk de CE los in de verkoop gooien hoor. Dan pas nadat ze zijn uitverkocht er achter komen dat de pre-order bedoeld was voor die CE, en niet voor dat DVD hoesje met early-acces code.

TheS4ndm4n#1919

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Dat lijkt me niet logisch. Ik begreep van bol.com dat het product uit twee EANs bestaat: de pre-order disc en de CE versie. Doordat ze aan elkaar verbonden zijn zie je maar 1 EAN in je bestelstatus, die andere staat on hold. Zodra het product binnenkomt wordt deze automatisch verstuurd.Ik maak me geen zorgen :)

• qwaurck
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:57:
Hoi allemaal,

Ik had hem gelijk bij bol besteld en heb de early access code allang ontvangen en ik moet nog de CE binnen krijgen. Dus het is een 2 delige bestelling.

Verwijderd

qwaurck schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:39:
[...]

Ik had hem gelijk bij bol besteld en heb de early access code allang ontvangen en ik moet nog de CE binnen krijgen. Dus het is een 2 delige bestelling.
Hier het zelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die had ik ook al een tijdje terug ontvangen, maar omdat medewerkers van klantenservice niet weten dat er nog iets (later) verzonden moet worden. Ik ben gisteren wel gebeld door 2de lijns medewerker, en hij verzekerde mij dat het bij bol wel goed geregistreerd staat met EAN code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 23:18
Dan kunnen we weer rustig wachten op nieuws.

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

http://www.swtor.com/news/news-article/20110909

smuggler progression. Jammer dat die cowboy outfit bij de dps variant zit. En blijkbaar krijg je een masker zodat je gezicht niet gezien word..

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Smuggler is nog de vrijdag update van vorige week, in ieder geval deze hebben we al eerder gezien.

[ Voor 64% gewijzigd door qwaurck op 16-09-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studio Insider: Combat Animation

http://www.swtor.com/news/news-article/20110916

Want...to...play.......now...! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

qwaurck schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:06:
Smuggler is nog de vrijdag update van vorige week, in ieder geval deze hebben we al eerder gezien.
oh ja, ik zie het. :) Ik keek op de site en dacht: AWESOME! en had het dus nog ni gezien, keek hier paar pagina's door en zag het niet staan. Helemaal niet naar de datum verder gekeken. Het zal de vermoeidheid van een week werken zijn denk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Ja we kunnen niet wachten tot ie uitkomt he :P
En de vrijdag update, wall of text crits GoT for 8489743089734 ;)
Lees blije tweets van verschillende mensen dat 'dual spec' eraan komt, wel post launch :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

http://www.swtor.com/news/news-article/20110916

Q: What incentives will there be for players to focus on targets outside of the typical “gank the healer” strategy; and how will factors such as burst damage, crowd control and “PvP tanking” play a role in accomplishing this? – Marsobot

A: Winning will be the incentive. Attacking the healer will be the right decision sometimes, but not always. A key contributor in ensuring this is the tanks’ Guard and Taunt abilities. Guard will redirect half of the damage through the Tank’s mitigation and avoidance. A taunted target will deliver less damage to everyone but the tauntee. Players will be able to easily visualize which Tanks are guarding and taunting, who their targets are, and when damage is deflected through clear animations and effects. This adds to the dynamics of a skirmish as players of varying skill levels can easily react to and be on their toes about who the real targets of opportunity are and when. Additionally, Tanks will be recognized and rewarded for how much damage they deflect in this fashion on Warzone scoreboards.

We have a fairly large health pool to burst damage potential ratio. This allows for burst damage to be useful when the time is right, while not letting it dictate the outcome of all skirmishes.

And as far as crowd control goes, there is ‘Resolve.’ Every time a player is crowd controlled they build up Resolve, which is pictured as a bar over the characters head (below the health bar). Once a player’s Resolve Bar is full it changes colors and starts to decay over time, during this they are immune to crowd control. The visual element helps with PvP accessibility, and tuning the Resolve values allows us to achieve a fun tempo ensuring crowd control as its place but isn’t the end all be all of PvP.

---

Very nice.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Ai, zag ik gisteren een stukje gelekte beta footage op alterswtor dat het een en ander verklapt over bepaalde personages uit de eerste KotOR (namelijk
spoiler:
HK-47 en Revan
). Dat viel wel wat tegen, hopelijk wordt daar nog iets aan gedaan.

Verder was Stephen Reid zo vriendelijk om op twitter een vraag van mij te beantwoorden. Ik was benieuwd of BioWare een manier had gevonden of dat er misschien stappen zouden worden ondernomen tegen mensen die in-game in de general chat allerlei spoilers verklappen met betrekking tot het verhaal. Ik vroeg me af of mensen daarvoor gerapporteerd kunnen worden.

@Rockjaw Simple y/n question: will spoilering the story in the in-game world chat be a legitimate reason to get reported by other players?
@ramonmuradin People might report it, but cannot guarantee action would be taken because of it. Multiplayer environment = risk of spoilers.

Hmm.. ach, denk dat je het toch moeilijk kunt voorkomen. Dan maar general chat uitzetten. Als het spel een tijd uit is, zullen de meesten zich er niet meer aan ergeren (ja wel sneu voor mensen die pas veel later het spel gaan kopen en spelen natuurlijk). Maar ik heb geen zin om bv. als level 2 Sith Inquisitor te lezen dat mijn mentor de mysterieuze Emperor blijkt te zijn op level 50 (ik noem maar wat). Denk echter dat je er moeilijk onderuit komt..

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CaptainCharisma schreef op zondag 18 september 2011 @ 18:57:
Ai, zag ik gisteren een stukje gelekte beta footage op alterswtor dat het een en ander verklapt over bepaalde personages uit de eerste KotOR (namelijk
spoiler:
HK-47 en Revan
). Dat viel wel wat tegen, hopelijk wordt daar nog iets aan gedaan.

Verder was Stephen Reid zo vriendelijk om op twitter een vraag van mij te beantwoorden. Ik was benieuwd of BioWare een manier had gevonden of dat er misschien stappen zouden worden ondernomen tegen mensen die in-game in de general chat allerlei spoilers verklappen met betrekking tot het verhaal. Ik vroeg me af of mensen daarvoor gerapporteerd kunnen worden.

@Rockjaw Simple y/n question: will spoilering the story in the in-game world chat be a legitimate reason to get reported by other players?
@ramonmuradin People might report it, but cannot guarantee action would be taken because of it. Multiplayer environment = risk of spoilers.

Hmm.. ach, denk dat je het toch moeilijk kunt voorkomen. Dan maar general chat uitzetten. Als het spel een tijd uit is, zullen de meesten zich er niet meer aan ergeren (ja wel sneu voor mensen die pas veel later het spel gaan kopen en spelen natuurlijk). Maar ik heb geen zin om bv. als level 2 Sith Inquisitor te lezen dat mijn mentor de mysterieuze Emperor blijkt te zijn op level 50 (ik noem maar wat). Denk echter dat je er moeilijk onderuit komt..
chat is waarschijnlijk toch gefilterd per planeet. Dus op de starting world zul je niks zien van het verhaal @ lvl 50. Tenzij iemand expres een alt maakt op te spoileren...

Maja, wie zegt dat je niet van het verhaal kan genieten als je al weet hoe het afloopt? Het was bij de laatste 3 SW films ook geen geheim van anakin op het eind vader zou worden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Bovenstaande is dan ook wel een erg uniek geval. En nu spoiler je zelf ook. ;)
Er zal vast wel ergens 1 malloot zijn die deze game gaat spelen zonder ook maar iets van Star Wars te kennen. 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door The Chosen One op 18-09-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:35:
Bovenstaande is dan ook wel een erg uniek geval. En nu spoiler je zelf ook. ;)
Er zal vast wel ergens 1 malloot zijn die deze game gaat spelen zonder ook maar iets van Star Wars te kennen. 8)7
anakin wordt pas 3000 jaar na the old republic geboren, dus ik denk niet dat dat terug gaat komen in de game :+
gelukkig dus ook geen jarjar :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
qwaurck schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:32:
Ja we kunnen niet wachten tot ie uitkomt he :P
En de vrijdag update, wall of text crits GoT for 8489743089734 ;)
Lees blije tweets van verschillende mensen dat 'dual spec' eraan komt, wel post launch :D :D
Zolang dual speccing AC gebonden blijft vind ik het prima, maar het moet niet AC overschrijdend gaan zijn. Dan krijg je net als in WoW dat je 6 item sets moet gaan verzamelen (tank mitigation, tank threat, tank pvp, pve healer, pvp healer, dps healer, ik speelde paladin) voor 2 compleet verschillende rollen. Zoals ik het begrijp zijn de stats op gear binnen dezelfde AC hetzelfde, dus zou je daar in dit geval geen last van moeten hebben. 2 sets zou dan dus voldoende moeten zijn. M.i. ook het fijnste. Gewoon pve en pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:20:
[...]

Zolang dual speccing AC gebonden blijft vind ik het prima, maar het moet niet AC overschrijdend gaan zijn. Dan krijg je net als in WoW dat je 6 item sets moet gaan verzamelen (tank mitigation, tank threat, tank pvp, pve healer, pvp healer, dps healer, ik speelde paladin) voor 2 compleet verschillende rollen. Zoals ik het begrijp zijn de stats op gear binnen dezelfde AC hetzelfde, dus zou je daar in dit geval geen last van moeten hebben. 2 sets zou dan dus voldoende moeten zijn. M.i. ook het fijnste. Gewoon pve en pvp.
AC's kun je vergelijken met classes in wow. Ze hebben alleen classes die op elkaar lijken de 1e levels bij elkaar gestopt.

Het kan wel dat je een hoop verschillende gearsets hebt straks. bvb voor classes die een dps tree hebben en een healing tree. dan krijg je DPS gear en healing gear, en alle 2 een PVP set en een PVE set.
Het is nu namelijk zo dat je met PvE gear geen deuk in een pakje boter slaat in PvP (volgens beta testers)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Persoonlijk hadden ze voor mij geen PVE en PVP gear hoeven te maken....
Gewoon dezelfde gear waarbij je zelf de stats aanpast voor datgene wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:53:
[...]

AC's kun je vergelijken met classes in wow. Ze hebben alleen classes die op elkaar lijken de 1e levels bij elkaar gestopt.

Het kan wel dat je een hoop verschillende gearsets hebt straks. bvb voor classes die een dps tree hebben en een healing tree. dan krijg je DPS gear en healing gear, en alle 2 een PVP set en een PVE set.
Het is nu namelijk zo dat je met PvE gear geen deuk in een pakje boter slaat in PvP (volgens beta testers)
DPS en healing gaan zoals het nu in beta is volgens mij dezelfde stats gebruiken. Althans, zo schotelen beta testers het ons voor. Dan zou je dus alleen een set voor PvE en PvP hoeven hebben.

Als je van AC kan wisselen, zou het uiteindelijk ook wel eens zo kunnen zijn dat je bij dual spec kunt wisselen van AC+trees ipv alleen de skill trees. (ik hoop het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik denk niet dat er een "on the fly" wissel van AC in komt, aangezien ze het wisselen van AC's nu zo duur maken voor lvl's 50 dat het haast niet te doen is na een aantal wissels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
ik heb het eea gelezen wel over de game maar kan het niet helemaal plaatsen, als ik het een beetje zie is dit een mix tussen City of heroes en wow of zie ik dat een beetje mis?Wow ben ik zat ivm firelands enzo wat gewoon gaar is en het elke keer een patch update en dan is je armor weer crap, kan begrijpen hele expansion die uitkomt dat je items veranderen maar een patch...kan er bij mij niet helemaal in. Dus ik kick wow dr uit maar wil wel nieuwe mmo spelen die gewoon goed inelkaar steekt....hoop dat iemand meer inzicht kan geven of dit zo'n mix wordt of dat het helemaal anders wordt (iig al wel aangemeld voor de beta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrHarry schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:00:
ik heb het eea gelezen wel over de game maar kan het niet helemaal plaatsen, als ik het een beetje zie is dit een mix tussen City of heroes en wow of zie ik dat een beetje mis?Wow ben ik zat ivm firelands enzo wat gewoon gaar is en het elke keer een patch update en dan is je armor weer crap, kan begrijpen hele expansion die uitkomt dat je items veranderen maar een patch...kan er bij mij niet helemaal in. Dus ik kick wow dr uit maar wil wel nieuwe mmo spelen die gewoon goed inelkaar steekt....hoop dat iemand meer inzicht kan geven of dit zo'n mix wordt of dat het helemaal anders wordt (iig al wel aangemeld voor de beta).
Dat is nu eenmaal hoe MMO's werken.
Op een gegeven moment heb je de beste gear, en valt er niets meer te bereiken. Dan moet er nieuwe content komen met nieuwe beloningen (gear). De nieuwe content moet een uitdaging zijn, en de nieuwe beloning moet het waard zijn om die uitdaging aan te gaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
ja nieuwe content is best maar als er al "snel" in mijn ogen dan nieuwe items uitkomen die de oude van tafel vegen dan vindt ik dat als casual gamer gewoon irri. kan best begrijpen dat ze door moeten maar dat het zo hard gaat kan ik even niet bij. Maar afgezien daarvan is wow ook saai aan het worden vandaar dat ik zit te kijken naar nieuwe MMO en deze game lijkt me erg vet maar kan het net niet even plaatsen hoe ik de game moet zien een mix dus van wow en coh of gewoon wel wow alike? hoorde dat je vanaf het begin al het idee hebt dat je uber bent en lekker aan de slag kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SWTOR is KOTOR in een MMO setting. Veel meer chocola kan ik er niet van maken. Omdat de nadruk meer op het verhaal ligt, vind ik het niet echt rechtvaardig om te zeggen dat het "WoW in space" is. En CoH is m.i. nog steeds een MMO met weinig diepgang. Het heeft denk ik wel het meeste van WoW weg, maar ze pakken een aantal essentiele zaken een stuk beter aan dan Blizzard als je 't mij vraagt.

Juist het sterke verhaal (hier moet je dus wel van houden) versterkt je band met je character en betekent dat rerollen ook veel leuker is omdat je weer een ander uniek verhaal speelt. Dit moet jou als casual gamer denk ik wel aanspreken.

Endgame kun je net als in andere MMOs doorbrengen in dungeons, raids en PvP.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Ik ben wel blij met dat onderscheid tussen pvp en pve gear. Voor mij is het belangrijkste dat als ik alleen wil pvp-en ik niet hoef te pve-en (en omgekeerd). Wil je de best gear voor pvp, dan zul je daar voor moeten knokken tegen andere spelers.
Hopelijk is het wel zo dat een goede spelers in pve gear (die dus zo'n 10% mindere stats hebben in pvp) het winnen van slechte spelers in pvp gear.
Sneezzer schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:46:
Persoonlijk hadden ze voor mij geen PVE en PVP gear hoeven te maken....
Gewoon dezelfde gear waarbij je zelf de stats aanpast voor datgene wat je wilt.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tja met die marge van 10% hadden ze het net zo goed gelijk kunnen trekken. Spelers die veel PvP-en (lees: bijna exclusief) winnen het over het algemeen genomen toch wel van mensen die veel (lees: bijna exclusief) PvE-en. Maar ja, dan gaan raiders zeuren dat ze niet de beste gear krijgen! :o)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Maar waarom zou je niet via PVP en PVE gelijkwaardige gear kunnen krijgen?
Ik bedoel ze kunnen wel voorspellen hoe lang een gemiddelde speler er over gaat doen via PVP of PVE, dus ze kunnen de curve wel even stijl maken.

Het leukste is als ze met sets gaan werken, dan ga je vanzelf gear mixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11-09 18:39
Makkelijkste is gewoon minimale verschillen tussen de verschillende gear sets van pve en pvp en ervoor zorgen dat de pvp abilities gewoon anders werken tegen spelers. Dan heb je dat hele gezeur van bepaalde stats niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zhalix schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:26:
Makkelijkste is gewoon minimale verschillen tussen de verschillende gear sets van pve en pvp en ervoor zorgen dat de pvp abilities gewoon anders werken tegen spelers. Dan heb je dat hele gezeur van bepaalde stats niet meer. :)
Het idee is juist dat je geen "pvp abilities" hebt.
Situaties zoals in wow willen ze voorkomen. bvb een mage die in PvE eigenlijk 95% van de tijd 1 skill gebruik omdat die de meeste dmg/mana doet. En dan in PvP ineens 5 verschillende skills moet chainen om betere burst te krijgen.
Sneezzer schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:17:
Maar waarom zou je niet via PVP en PVE gelijkwaardige gear kunnen krijgen?
Ik bedoel ze kunnen wel voorspellen hoe lang een gemiddelde speler er over gaat doen via PVP of PVE, dus ze kunnen de curve wel even stijl maken.

Het leukste is als ze met sets gaan werken, dan ga je vanzelf gear mixen.
Omdat PvE andere prioriteiten kent.
In een raid wil je als DPS alleen zoveel mogelijk damage doen. Want zolang je tank zijn werk doet en je de tactics volgt wordt je toch niet geraakt.
In PvP ben je met dezelfde taktiek binnen 2 sec dood.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
RocketKoen schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:11:
[...]

[...]

Omdat PvE andere prioriteiten kent.
In een raid wil je als DPS alleen zoveel mogelijk damage doen. Want zolang je tank zijn werk doet en je de tactics volgt wordt je toch niet geraakt.
In PvP ben je met dezelfde taktiek binnen 2 sec dood.
Nee, niet helemaal mee eens.
Ze willen juist op de weg van WaR verder, hierin had de tank nog altijd een soort gelijke rol als in pve. Ofwel, zorgen dat de guard goed staat, taunts ed steeds laten lopen maw. zorgen dat de party de minste dps tegen krijgt.

Dat mensen daardoor beter met skills om moeten gaan is logisch, maar waarom je daarvoor andere gear nodig hebt? Allicht zullen mensen misschien wat dps moeten verlagen en daarvoor extra toughness oid moeten nemen, maar dat kan juist heel mooi met de modable gear van swtor.

[ Voor 9% gewijzigd door Sneezzer op 19-09-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneezzer schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:20:
[...]

Nee, niet helemaal mee eens.
Ze willen juist op de weg van WaR verder, hierin had de tank nog altijd een soort gelijke rol als in pve. Ofwel, zorgen dat de guard goed staat, taunts ed steeds laten lopen maw. zorgen dat de party de minste dps tegen krijgt.

Dat mensen daardoor beter met skills om moeten gaan is logisch, maar waarom je daarvoor andere gear nodig hebt? Allicht zullen mensen misschien wat dps moeten verlagen en daarvoor extra toughness oid moeten nemen, maar dat kan juist heel mooi met de modable gear van swtor.
Omdat een speler altijd sterker zal zijn dan een mob.
Maak je PvE gelijk aan PvP, dan zou je de 1 op de 2 monsters niet overleven in PvE. niet leuk.
Maar je PvP gelijk aan PvE, dan moet 1 kant veel sterker zijn. Dan wil iedereen alleen nog maar die kant spelen (zie de jedi unlock in SWG)

De oplossing is om PvP en PvE apart te balancen.
Maar dan krijg je dus wel verschillende stats en gear.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de reden is dat de drempel en uitdaging voor gear in PVE hoger ligt en de community gaat zeuren als gear redelijk 'eenvoudig' aan PvP-ers wordt weggegeven. Terwijl je daar zoals Sneezzer al zegt de curve in principe net zo hoog zou kunnen maken om gear te verkrijgen.

@Rocketkoen: Je kunt het ook anders bekijken. Balancen rond PvP (m.n. damage output en damage mitigation) en dan de mob sterkte (damage output en health points) daar vervolgens op aanpassen. Je hebt dan echt geen verschillende stats, of gear nodig. Je zult wel mensen hebben die misschien wat meer endurance-heavy gear gaan dragen, maar dat is dan je eigen keus. Het is dan in ieder geval geen verplichting omdat er 1 of andere damage reductie pvp stat is die je gewoon op je gear MOET hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:30:
de reden is dat de drempel en uitdaging voor gear in PVE hoger ligt en de community gaat zeuren als gear redelijk 'eenvoudig' aan PvP-ers wordt weggegeven. Terwijl je daar zoals Sneezzer al zegt de curve in principe net zo hoog zou kunnen maken om gear te verkrijgen.

@Rocketkoen: Je kunt het ook anders bekijken. Balancen rond PvP (m.n. damage output en damage mitigation) en dan de mob sterkte (damage output en health points) daar vervolgens op aanpassen. Je hebt dan echt geen verschillende stats, of gear nodig. Je zult wel mensen hebben die misschien wat meer endurance-heavy gear gaan dragen, maar dat is dan je eigen keus. Het is dan in ieder geval geen verplichting omdat er 1 of andere damage reductie pvp stat is die je gewoon op je gear MOET hebben.
Die pvp damage reduction stat = wow... als het goed is komt zoiets juist niet naar tor...

Maar in PvE heb je over het algemeen zeer weinig aan een grote HP pool. duurt alleen maar langer om te healen na een gevecht. (want je moet iets inruilen voor die HP, dus je krijgt meer schade). Aangezien je doel is om nooit dood te gaan zorg je gewoon dat je niet teveel vijanden tegelijk aanvalt.
In PvP kun je de tegenstander niet rustig 1 voor 1 uitschakelen, dus daar is veel HP juist weer enorm waardevol.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zeg ik. Dan zullen mensen dus meer endurance-heavy gear in PvP nemen. :)

Die pvp stat zit al in SWTOR.
Expertise - PvP stat. Increases damage and healing done, reduces damage taken.
bron: Reddit

Je zou met deze stat zeggen dat extra damage, extra healing en extra mitigation elkaar in balans houden, maar als er gefocust wordt in pvp, is er dus sprake van veel meer burst tenzij je healers/tanks bij je hebt, dus er is op zich wel over nagedacht. Toch ben ik er geen voorstander van.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
hebben meer mensen last van het niet aan kunnen melden voor de beta?
krijg een witte pagina met text:
"status":true,"data":"\u003cselect name=\"state\" class=\"form-select regDropdown\" id=\"edit-state\" etc....
lijkt erop dat het form niet helemaal lekker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nou is ook de vraag van hoe staat 1 expertise statpoint tegenover 1 point van meer damage bijv.
Kwa damage alleen dan zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yep. Gelukkig beinvloedt expertise in ieder geval niet % crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Vindt dat we wat te hard van stapel gaan lopen met betrekking tot stats.
Stats is een van de dingen die in een MMO zeer onderhevig is veranderingen. Pas als de final release versie beschikbaar is weten we hoe stats ten opzichte van elkaar verhouden. Maar dat weerhoudt ons niet erover te discussieren.
Wat betreft PvE en PvP stats. Het is een compleet andere gameplay dus moet er naar mijn mening ook andere stats zijn.
En er zullen altijd PvE QQ-ers zijn die gaan lopen piepen dat high end PvP gear zo moeilijk te krijgen is en vice versa. Deze QQ-ers verwachten gewoon dat het op een dienblad geserveerd wordt.

@MrHarry: je bedoelt www.swtor.com/tester en dan optie aanmelden? Moet toch wel ff wat kwijt beetje laat met aanmelden MrHarry :P

[ Voor 33% gewijzigd door qwaurck op 20-09-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
qwaurck schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:12:
Vindt dat we wat te hard van stapel gaan lopen met betrekking tot stats.
Stats is een van de dingen die in een MMO zeer onderhevig is veranderingen. Pas als de final release versie beschikbaar is weten we hoe stats ten opzichte van elkaar verhouden.
Nou nou, we zijn nog niet aan het theorycraften! :)

De functies van stats zullen niet (veel) meer wijzigen m.i. De waarden waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
jaja ik had me tekst al eea aangepast Raffuhl, ooh theorycraften is pas leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
2 nieuwe features die eigenlijk wel in SWTOR moesten zitten:

Damion Schubert on The Wall of Crazy

That being said, some of the ideas that were planned for post-launch got raised in priority, based on feedback and metrics from our testing. Nothing’s set in stone until we hit launch day, obviously, but we’re aiming to get more into launch now. Of particular note, the dressing room made it in (alt-rightclick to preview an equipment piece’s appearance on you or your companion). The ability for group leaders to mark targets with symbols his party members can see just went in. We also have a couple of minor features we’re putting in designed to make it easier for players to find and form groups – features I’m more willing to talk about once we’ve vetted them as improvements to the game in general.
bron: http://torwars.com/2011/0...reveals-new-game-details/

Gek dat ze uiteindelijk toch op target marking terug zijn gekomen. Een paar maanden geleden zeiden ze nog dat dit in SWTOR niet nodig zou zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt een beetje af voor wat je de targetting gebruikt. Ik denk bv aan PVP gevechten. Daar zou dit wel eens handiger kunnen zijn dan bv geen targetting symbols.

Nu voor PVE kan je het volgens mij oplossen zonder de symbols maarja hangt af van de keuze de ze maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ze hebben het in ieder geval toegevoegd aan de hand van commentaar vanuit beta. Blijkbaar vinden spelers het dus toch handig voor CC-en van mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
hartstikke logisch ook markers, tis gewoon super handig.
trouwens alterswtor heeft op bijna dagelijkse basis beta footage

Verwijderd

Topicstarter
Ik las op betafootage.com dat zijn video's door de eigenaar van Alterswtor worden geflagd (en dus verwijderd vanwege NDA) en Alterswtor ze er vervolgens opnieuw op zet. De eer is dus zeer zeker niet aan Alterswtor. Dit heb ik ook al op Betacake gelezen trouwens.

• qwaurck
mmmm dus betafootage.com komt met NDA bij alterswtor en ik dacht dat EA/Bioware dat was.
Ach geen van die site's mogen films uploaden dus ze moeten niet zeiken is mijn mening.

Verwijderd

Topicstarter
Nee Alterswtor bericht EA/Bioware over de video's van Betafootage. Dus worden ze verwijderd. En Alterswtor heeft er dan al een kopie van gemaakt met zijn eigen password er op.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:23:
Nee Alterswtor bericht EA/Bioware over de video's van Betafootage. Dus worden ze verwijderd. En Alterswtor heeft er dan al een kopie van gemaakt met zijn eigen password er op.
Wat een dickmove..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• qwaurck
/agreed MicScott
Heeft er iemand hier al een beta invite gekregen trouwens?

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
qwaurck schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:53:
Heeft er iemand hier al een beta invite gekregen trouwens?
Ik denk het niet, anders had je wel iemand in all-caps dit zien mededelen :)

"Find what you love and let it kill you"

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij staat het ook even on-hold, tot ze die problemen gefixt hebben met de beta invites en de nieuwe client.

• qwaurck
swtor forum thread over release date gedoe.

Swtor website is geupdate met nieuw spul.

nog meer nieuwe dingen, phase 2 pre launch guild program is gestart :D

[ Voor 23% gewijzigd door qwaurck op 21-09-2011 17:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij zijn er 100 van die threads. Ik lees ze niet meer. Speculeren kunnen we zelf ook wel! :)

Wij zijn momenteel wat oude guilds uit WoW en Star Wars Galaxies aan het benaderen of ze gepaird willen worden met ons. 1 guild wordt in ieder geval al onze tegenstander! :)

Laten we hopen op een snelle guild beta!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 10:05 ]

Verwijderd

Topicstarter

Georg Zoeller on Stealth classes and recent changes

The Marauder/Sentinel stealth really isn’t stealth, it’s a very short term ability usable for both escape or offense. You’re not going around with it undetected for any significant period of time.

All classes which have long term (modal) stealth abilities (Agent, Smuggler, Shadow, Assassin) have access to an ‘in combat’ stealth, the ability to engage their stealth ability while actively engaged in combat. This is a fairly recent change we’ve hinted at a number of times. Players that follow the stealth centered skill tree in their class (e.g. Infiltration) also have the ability to further improve this ability.
Lijkt er op dat de stealth classes dus vanaf nu ook in-combat van stealth gebruik kunnen maken in plaats van alleen maar combat openen vanuit stealth.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 12:56 ]

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:55:
[...]

Lijkt er op dat de stealth classes dus vanaf nu ook in-combat van stealth gebruik kunnen maken in plaats van alleen maar combat openen vanuit stealth.
Ze bedoelen waarschijnlijk dat je stealth kan gebruiken als escape mechanise, niet dat je in stealth kan blijven terwijl je aanvalt.
Wel mooi dat ze bevestigen dat de gunslinger en sniper ook stealth krijgen. Heel erg handig om ongemerkt een goede positie te vinden voor cover, en als escape.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
Dat sowieso niet. Je kwam sowieso al uit stealth na je opener. Maar als stealth class krijg je wel weer de mogelijkheid om mid-combat weer te stealthen. Ze bedoelen dat het zo werkt als bij een WoW Rogue voor de stealth classes. Marauder en Sentinel krijgen enkel een tijdelijke 'vanish'-ability om in WoW termen te spreken. Dit zijn geen classes die stealth aan/uit kunnen zetten.

Gunslinger en Sniper stealth is al best lang bekend trouwens. :)

Hier ook nog wat info over de nieuwe patch op de beta servers, die deels ook het deze week uitgekomen nieuws bevestigen:

- 2 new flashpoints
- Dressing Rooms
- LFG
- Target Marking
- Chained Flight paths

bron: Alterswtor

Verder maak je de keuze voor je Advanced Class nu voor je bij de Capital city aankomt in plaats van in de capital city. Schijnbaar fixed deze nieuwe patch nog een hele hoop andere zaken.

Ik ben benieuwd naar wat men verstaat onder LFG. Ze wilden beslist geen dungeon finder implementeren. Ik was daar eigenlijk wel een voorstander van. Ik hoop niet dat ze gezweken zijn....
Dungeon finder wilden ze niet omdat je het sociale aspect van een groep vinden mist als je automatisch in een party gestopt wordt. Zelfde reden dat ze geen cross-server flashpoints en warzones willen.

Ik gok dus dat "LFG" gewoon een interface is waar je kan aangeven dat je een party zoekt voor een bepaalde quest of flashpoint, en dat je dan kan zien wie daar nog meer interesse in heeft. De party maken moet je dan zelf doen.

TheS4ndm4n#1919

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
Of misschien is LFG een nieuw chat-channel o.i.d.

Wat ik nu begrijp uit de beta-comments, is dat het nu neerkomt op spammen in de global chat of rondhangen bij de ingang van een instance. Dat is dan wel weer het andere uiterste.

Ik zou het op zich best handig vinden als je je kan aanmelden in een soort chatchannel voor een instance met class, advanced class, rol (tank,healer, dps), level en misschien een persoonlijke comment.

En dan je die mensen dan kan whisperen en vervolgens uitnodigen.

• qwaurck
Ik hoop dat LFG idd een kanaal is, zodat je niet in major capital trade kanaal bijvoorbeeld hoeft te spammen, wat waarschijnlijk toch gaat gebeuren/
En misschien komt er later wel gewoon cross realm optie.

Iemand hier naar eurogamer expo trouwens?

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Weer gewoon ouderwets een LFG kanaal zoals WoW die ooit had zou ik wel tof vinden. Is wel handig hoor, zo'n automatische dungeon finder. Maar socialer wordt het er niet op.
Jochem Boom schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:57:
Weer gewoon ouderwets een LFG kanaal zoals WoW die ooit had zou ik wel tof vinden. Is wel handig hoor, zo'n automatische dungeon finder. Maar socialer wordt het er niet op.
Het is inderdaad goed voor het community gevoel als je zelf wat moeite moet doen voor een groep. Zo onthoud je de naam van een goede of slechte partymember ook sneller, en daar houd je dan de volgende keer rekening mee.
Met dat automatisch matchen over 15 verschillende servers kom je vrijwel nooit 2x met dezelfde speler in een groep.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
je hebt ook veel meer geduld met party members als je eerst een half uur bezig bent geweest om een party bij elkaar te krijgen. Het elitisme gaat dan dus ook stevig achteruit.

Zo'n LFG interface tool zat er trouwens al in. Dat je kunt aangeven dat je in bent voor een instance o.i.d. Het zal dan inderdaad om een LFG-chat channel nu denk ik. Of ze moeten die interface aangepast hebben.

• qwaurck
Ik zit in ieder geval bij The Black Hand Order, spelen meerdere MMO's trouwens

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:35:
je hebt ook veel meer geduld met party members als je eerst een half uur bezig bent geweest om een party bij elkaar te krijgen. Het elitisme gaat dan dus ook stevig achteruit.

Zo'n LFG interface tool zat er trouwens al in. Dat je kunt aangeven dat je in bent voor een instance o.i.d. Het zal dan inderdaad om een LFG-chat channel nu denk ik. Of ze moeten die interface aangepast hebben.
Mijn ervaring zijn anders. Je maakt een party en wilt dus geen mensen meenemen die mindere gear hebben, aangezien je niet snel een nieuwe hebt. Ik denk juist dat het elitaire juist erger is met parties maken via chat. Via bv. dungeon finder moet je het doen met wat je krijgt, en hiermee kan je mooi selecteren aan de poort.
"LFM must have XYZ Gear and achievement ABC."

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

3 uur bezig zijn om een group te vinden en de halve wereld afreizen en in de channels roepen LFG en als er dan halverwege de instance mensen weg moeten vier je ook geen feest.

Die LFG tool in WoW heb ik dus niet meegemaakt (1e 1.6 jaar) maar gewoon groups zoeken/maken is ook niet altijd feest.

• Jochem Boom
@Qwaurck

Even die guild opgezocht, en dat klinkt hardcore, of valt dat mee? Ben je bekend met die guild? Vraag het omdat ik opzich wel graag weer in een hele goede hechte guild zou willen zitten als ik met deze MMO begin. Vanaf het moment dat mijn eerste echt fijne guild in WoW uit elkaar viel heb ik nooit meer in een goed samenhangende guild gezeten.

• qwaurck
@Rappel: en mijn ervaringen zijn weer precies andersom :)

@Jochem Boom: Guild gevonden via swtor, ken zelf niemand in de guild gewoon applied op hun site en accepted, wacht tot ToR uitkomt maar ik weet wel zeker ze zijn zwaar hardcore. Ik zocht ook een hardcore guild.

De LfG tool in WoW werkte voor geen meter, mensen die leaven omdat er op boss geen loot dropte of ze QQ-en over DPS te laag, tank slecht, healer slecht. Je bent veel anoniemer als het cross realm is.
We moeten maar zien hoe het in Tor eruit ziet.

• Jochem Boom
@Qwaurck ok, duidelijk. Hoe hardcore is in jouw ervaring hardcore? Ik snap dat er duidelijke afspraken worden gemaakt rondom dungeons/raids en dat je daar tot op zekere hoogte verplichtingen in hebt. Maar gaat dat dan ook zo ver dat als je een aantal keer niet kunt en dat met zeker overleg aankondigd evengoed wordt gekicked? of meer kick bij helemaal niks laten horen/communiceren bij dat soort verplichtingen?

• qwaurck
Jochem Boom schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:19:
@Qwaurck ok, duidelijk. Hoe hardcore is in jouw ervaring hardcore? Ik snap dat er duidelijke afspraken worden gemaakt rondom dungeons/raids en dat je daar tot op zekere hoogte verplichtingen in hebt. Maar gaat dat dan ook zo ver dat als je een aantal keer niet kunt en dat met zeker overleg aankondigd evengoed wordt gekicked? of meer kick bij helemaal niks laten horen/communiceren bij dat soort verplichtingen?
Ik heb in WoW in een zware hardcore guild gezeten, mocht je niet kunnen raiden en ook al heb je hier overleg over gehad en mocht het te vaak voorkomen dan kom je op de bank terecht. Er werd ook 5, 6x per week geraid voor 4uur plus, eigen buff voedsel etc was verplicht om mee te nemen. Je kreeg gewoon een kick als je het te vaak niet meenam. Praat over me WoW guild en ze zitten op dit moment op de 17de plek op me oude realm, stonden zelfs tijdje in top 3
.
Ik heb zelf geen idee hoe The BlackHand Order hierover denkt. Heb ff PM gestuurd naar een van de leiders.
Zowiezo krijg je een kick als je niks laat horen en je hebt een raid avond voor de boeg, lijkt me meer dan logisch.

Lees anders tBHO Code of Conduct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Als je niet zo hardcore wilt, check dan men sig voor een guild :P

We zoeken trouwens ook nog allies/adversaries:

Onze GM heeft mail van Bioware gekregen ivm de 2de fase van het guildprogramma.
We kunnen allies/adversaries opgeven die dan bij launch opdezelfde server worden ingedeeld.
Tot zover hebben we 1 adversary ("The Belgian Republic" of zoiets), maar we zoeken er natuurlijk nog (nederlandstalige)!

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desertxeagle
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 20:29
Ergens een goede nederlandstalige guild die aan de kant van the empire willen spelen?
Zou graag vroeg aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

desertxeagle schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:19:
Ergens een goede nederlandstalige guild die aan de kant van the empire willen spelen?
Volg de link in men sig (DRT)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
qwaurck schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:54:
De LfG tool in WoW werkte voor geen meter, mensen die leaven omdat er op boss geen loot dropte of ze QQ-en over DPS te laag, tank slecht, healer slecht. Je bent veel anoniemer als het cross realm is.
We moeten maar zien hoe het in Tor eruit ziet.
Dit. Ik denk dat een van dit gegeven ook voort komt uit het feit dat dungeon runs enorm zijn ingekort. Iedereen wel 'even snel' een dungeon runnen voor hun justice points en dan zijn ze er weer klaar mee. Je zou maar niet binnen 20 minuten je justice points krijgen zeg!

Ze maken het zichzelf ook moeilijker want met een dungeon lfg tool, gaat iedereen ook veel sneller door content heen. Dus uiteindelijk moet je dan ook weer sneller content uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
desertxeagle schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:19:
http://oldrepublic.nl/

Actieve betrokkenheid binnen de community wel vereist om de guild te joinen. Persoonlijk ben ik zelf lid van die community sinds 2004 (begonnen met SWG).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

James Ohlen on Companion Character changes

“GS: We also understand there will be a new companion controls system that assigns an actual class to your companions. Tell us about how this system works and what it will add to the game.

JO: Fans of BioWare games are used to their companions having almost as much depth as the main character. We felt it was important that we do the same thing in SW:TOR. Companions have a class and can also level up and gain a full suite of combat abilities. They have their own ability bar, just like the players do. Players can also modify the artificial intelligence of their companions’ behavior on the fly.

GS: So now, companions will gain levels and even unlock skills. How in-depth will companion advancement be–is it as in-depth as player character advancement? Will they be able to choose advanced professions?

JO: While players won’t be able to choose advanced professions for their companions, companions will be unlocking new abilities as they gain levels. Some of the abilities will be completely unique to companion characters. For example, the Wookiee companion character has an ability that lets him toss enemies around like rag dolls–just like Chewbacca did in the movies.”

Developer Dispatch - Companions and Abilities

- Companions hebben nu ook levels
- Companions krijgen met levels nieuwe skills-
- Companions zijn qua uiterlijk met kits aan te passen
- Blizz de Jawa heeft een rocket launcher :D\

James Ohlen on the state of the game

GS: Can you give us a general update on the game and its progress? What's being focused on in the beta at the moment?
JO: We're getting really close. You can play the game from start to finish. You can play the end game content, including flashpoints and operations. All the core game systems are in. Right now, we're making some balance changes to the space game, to the itemization progression, and to the leveling curve. We're improving enemy AI across the game. We're polishing late-game quests. But mostly we're focused on bugs. We want the game to hit the high standards set by previous BioWare games, and that means providing our fans with a polished experience.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
EA: The Old Republic 'Could Slip' To 2012
EA CFO admits the title could see a delay.

http://uk.pc.ign.com/articles/119/1195988p1.html

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
Mooi, meer tijd voor de andere toppers dit najaar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waele schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:56:
EA: The Old Republic 'Could Slip' To 2012
EA CFO admits the title could see a delay.

http://uk.pc.ign.com/articles/119/1195988p1.html

;(
Nieuws is al een paar dagen geleden gepost. Stephen Reid heeft meteen daarna op Twitter gezet dat ze zich nog steeds richten op een 2011 release.

• Hamert
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-05 08:16
ik zoek nog een leuke guild om te joinen.
maar met niet al te veel regels gewoon om lekker te questen en later raids te spelen
en elkaar te helpen als dat nodig is.

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik geef het al direct toe: Ik heb niet de gehele thread gelezen, maar zijn er plannen om GoT guilds op te zetten? En wordt dat hier besproken of elders?

Ik zelf ben ook bezig met een guild op richten, maar ben me vanwege de 2e fase van de guild vorming op zoek naar guilds waarmee ik op de server zou willen zitten.

Ik begin trouwens een internationale Republic guild op een PvE server, dus als hier mensen zijn die ook nog op zoek zijn naar guilds als adversary of ally dan kan je met mij contact opnemen (of als je wilt joinen natuurlijk).

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

• Hamert
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-05 08:16
heb een apply naar je verzonden

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
@Hamert: Als je mij bedoeld dan stel ik voor dat we nog even op een andere manier connecten (msn of skype of gtalk of whatever) om even te kletsen. Ik wil er niet een heel moeilijk verhaal van maken, maar om zeker te weten dat de guild gevuld wordt met likeminded people is het gewoon handiger om even te kletsen voordat ik je accept.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Ja mensen... Daar is de aankondiging!

@Rockjaw "RT @SWTOR: The wait is over! #SWTOR will officially release on 12/20 (US) and 12/22 (EU).  full details http://t.co/1Suc4SNb"

MW | BF1 Stats

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
BioWare and LucasArts are pleased to announce that Star Wars™: The Old Republic™ will launch on December 20, 2011 in North America and on December 22, 2011 in the European Launch Territories! The announcement was first made by BioWare co-founders Dr. Ray Muzyka and Dr. Greg Zeschuk during their keynote address at the 2011 Eurogamer Expo in London, England. Speaking to a packed room of press and fans alike, Dr. Muzyka acknowledged the weight of the moment and the patience of the fans.

“This is an incredible moment for everyone at BioWare and our partners at LucasArts who have dedicated their lives to build this extraordinary game. We appreciate the patience from the millions of fans who have been waiting for the game’s release.”

Each copy of Star Wars: The Old Republic will come with 30 days of subscription time, after which you have the option to continue playing with one of the following monthly subscription fees:

1 Month Subscription: $14.99 (£8.99/€12.99)
3 Month Subscription: $13.99 per month (one-time charge of $41.97/£25.17/€35.97)
6 Month Subscription: $12.99 per month (one-time charge of $77.94/£46.14/€65.94)

Those who have pre-ordered the game and entered their pre-order code on StarWarsTheOldRepublic.com are eligible for Early Game Access. If you haven’t yet reserved your copy of the game, be sure to visit our Pre-Order page and secure your place in the Old Republic now!

We want to thank you for your continued passion, dedication and support. Though one part of this incredible journey is coming to an end, we are confident that you all share our excitement for this new beginning. Be sure to check back to StarWarsTheOldRepublic.com as well as our Twitter and Facebook pages for all the latest news and updates on Star Wars: The Old Republic.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• qwaurck
JAAA EINDELIJK!!!! nog 90 nachtjes slapen en dan vaarwel sociaal leven :D:D

Ook een brute nieuwe trailer :D:D

[ Voor 41% gewijzigd door qwaurck op 24-09-2011 14:16 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)