Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ze allemaal ingevuld (zelfs degene die in combat kwamen, ik ging dan ook veel dood erdoor), heb bug-reports verzonden, aan de Support Stress test meegedaan en de post-beta survey ingevuld, en geen invite gekregen.
Random is random dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:12
Hier voor de gegadigde die niet in de beta zitten, een bounty hunter stream. http://nl.twitch.tv/jerleminara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Ik heb ook een extra test mailtje gekregen, woohoo!

Lees wel nergens in de mail dat het enkel om dit weekend gaat...

Betekent dit nu dat ik 'permanent' beta-tester ben? Alhoewel dat dat de beta-test waarschijnlijk sowieso niet echt nog lang gaat duren...

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:41
BlaSfem0n schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:25:

Betekent dit nu dat ik 'permanent' beta-tester ben? Alhoewel dat dat de beta-test waarschijnlijk sowieso niet echt nog lang gaat duren...
Lijkt mij ook dat ze toch wel zo'n beetje richting de final build zullen gaan nu. De fysieke kopieën voor de limited editions moeten ook nog geperst worden denk ik zo.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Er staat dit keer inderdaad geen einddatum bij. Hopelijk tot de release ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 16:24
pre-order ik gisteren mijn game... is dit mijn dank xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kaap schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:45:
[...]
Wat betreft de popups, een aantal heb ik er ingevuld maar ook een aantal weggeklikt. Soms popten ze ook verkeerde tijdstippen tevoorschijn, midden in een fight had ik er bijvoorbeeld 1.
ik heb ze ook selectief ingevuld. Quests (waarbij je weet dat al 1000-en mensen de questionnaire hebben ingevuld) heb ik vrijwel niet ingevuld tenzij er een bug in zat of de reward of tijd om hem te doen me tegenviel. Verder wel alles ingevuld.
BlaSfem0n schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:25:

Early Access begint over 13 dagen, dus na dit weekend zit er weinig beta testen meer in. Permanent beta testen zal nog wel doorlopen tot de 15e.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:49:
[...]

link, 4e reactie. Damage control is al bezig, ergens op pagina 11 in dezelfde draad. Als ze nou gewoon even afstemmen met elkaar wat te zeggen, nu veroorzaken ze zelf onnodig paniek.
tuurlijk wel stom dat ze allemaal wat anders zeggen maar goed, als je 2 of 3 weken grace period verwacht net als 1 van die gasten in dat topic kan ik je ook wel vertellen dat je die niet krijgt.
early acces keys zijn keiveel uitgedeeld voor niks, dus ze gaan je toch niet 2 weken gratis laten spelen zonder zeker te weten dat je het spel ook echt hebt gekocht.
Daarbij zou ik dan dus ook gewoon gaan wachten met het invullen van mn retailcode totdat die grace period ook echt verlopen is en ik niet meer kan inloggen

1 a 2 dagen grace period is imo meer als zat, mensen die in het buitenland bestellen doen dat zelf en Bioware is niet verantwoordelijk voor het feit dat een pakketje er langer over doet om te bezorgen (zeker tijdens de feestdagen )

snap wel dat het vervelend is maar als je echt perse wilt spelen kon je het spelletje ook gewoon bij een lokaal verkooppunt of in je eigen land bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Who Am I? schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:27:
[...]

Lijkt mij ook dat ze toch wel zo'n beetje richting de final build zullen gaan nu. De fysieke kopieën voor de limited editions moeten ook nog geperst worden denk ik zo.
Ik denk dat die al lang gedrukt zijn. Daar zal alleen een launcher op staan en wat basis bestanden. Alles moet alsnog gedownload worden vermoed ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
toevoeging aan mijn post, het enige wat bioware nog zou kunnen doen is ervoor zorgen dat retailers het spel gewoon eerder mogen versturen, de game is toch pas op 20 december te spelen voor de niet -preorders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Scorchor schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:46:
toevoeging aan mijn post, het enige wat bioware nog zou kunnen doen is ervoor zorgen dat retailers het spel gewoon eerder mogen versturen, de game is toch pas op 20 december te spelen voor de niet -preorders
Inderdaad, ze kunnen zo het spel al 15 december laten versturen lijkt mij.

En niet zoals Amazon.com pas op 21 december versturen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.reddit.com/r/s...oice_actors_screencapped/

Credits van de voice actors. Degenen van jullie die wel eens RTL 5 teenage feelgood b-movies kijken moeten hier aardig wat dames van kennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
wordt voor mij dus nolan north als male counselor.
ken em ook al als desmond miles van assasins creed en nathan drake van uncharted.

die gast zit voortaan in onderhand elk spel wat ik speel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Arrgghhh... M'n vader mag dit weekend weer testen (voor duidelijkheid, 50+ er, en ik 20+ er en we gamen beiden =p) en ik helaas niet! Balen... Tevens zegt hij een mail te hebben sinds hij gepreordert heeft dat hij 5 dagen early acces heeft... Ik ben niet thuis dus kan niet bevestigen helaas. Ik ga m sws ook preorderen vanavond =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Kaap schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:45:
[...]

Het is random uitgegeven...

Wat betreft de popups, een aantal heb ik er ingevuld maar ook een aantal weggeklikt. Soms popten ze ook verkeerde tijdstippen tevoorschijn, midden in een fight had ik er bijvoorbeeld 1.
Ik kreeg ook zo'n pop-up op een vaag moment, dus dat comment veld begon met "ddddddddddddddddddd (this is the sound of me trying to run from an enemy)." en toen nog wat verder commentaar over wat ik aan het doen was.

Ik heb wel weer een invite gehad, maar ik zit al in de permanente bèta dus daar heb ik niks aan :P

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:16:
Arrgghhh... M'n vader mag dit weekend weer testen (voor duidelijkheid, 50+ er, en ik 20+ er en we gamen beiden =p) en ik helaas niet! Balen... Tevens zegt hij een mail te hebben sinds hij gepreordert heeft dat hij 5 dagen early acces heeft... Ik ben niet thuis dus kan niet bevestigen helaas. Ik ga m sws ook preorderen vanavond =D
Niet officieel aangekondigd.
Anders zouden de forums ook wel in brand staan.

Nu er veel geluiden te horen zijn dat veel retailers het spel al eerder versturen of in de schappen leggen heb ik toch maar eens een mailtje naar Bol gestuurd.

Wil niets missen en aangezien hun aangaven toen dat het 2e deel van de pre order kit verstuurd zou worden zodra ze deze binnen hadden ga ik even kijken of zij zich ook aan die afspraak houden.

En eventueel een beetje flexibiliteit kunnen tonen naar hun klanten toe.
Of het boeit ze geen reet, ik verwacht het laatste.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
MrBlueEyes schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:53:
[...]

Inderdaad, ze kunnen zo het spel al 15 december laten versturen lijkt mij.

En niet zoals Amazon.com pas op 21 december versturen.
ziet er naar uit dat ze dat gaan doen als dit topic klopt:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=699871

mediamarkt zegt trouwens ook 15 dec. nu bol.com nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Mango84 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:29:
Er staat dit keer inderdaad geen einddatum bij. Hopelijk tot de release ^^
Al wat gehoord van Amazon.com?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Amazon.co.uk

Dispatch Estimate: 18 Dec 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeVortex schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:07:
Ik vond swtor behoorlijk tegenvallen, het ziet er niet uit en met dit stijltje erger ik me er ook nog wel iets aan, voornamelijk in de kleine omgevingen/kamers. Verder had ik er veel meer van verwacht, maar zeker het begin komt mij over als een f2p mmo, met 1000 in een dozijn vijangen. Verder bugs met quests (ik weet het beta), waar naar een dode persoon werd geleid en je daar dus niks kon doen.

Volgens mij duurt het veels te lang voordat het loont om samen te spelen en alleen is er gewoon niets aan, dan ga ik wel Guild Wars of een offline rpg doen ofzo. Ik heb hem er ook al af gegooid ook al ben ik helemaal geen hoog level geweest.

Ik ben wel benieuwd wat sommige er nou zo goed aan vinden, of zijn jullie gewoon star wars fans?
Heb jij ook het idee dat je een andere game gespeeld heb als je andere mensen zo enthousiast hoor praten over de game? :s De game zit wel "goed" in mekaar, maar kom op is het nou zo indrukwekkend? :s
Ik blijf een een hype zien die binnen enkele maanden over is, maar wie ben ik. :)
Heb ook weer een beta invite gekregen, en ik ga vast wel weer even kijken met de hoop dat het me nu wel laat zien wat ik blijkbaar over het hoofd zie. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Wehkamp is ook naar 15 december verplaatst :) Mooi! Mijn vakantie start zaterdag 17 december, hoop dus dat ik vanaf de 16de (vrijdagavond) aan de early access kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Kaap schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:50:
Wehkamp is ook naar 15 december verplaatst :) Mooi! Mijn vakantie start zaterdag 17 december, hoop dus dat ik vanaf de 16de (vrijdagavond) aan de early access kan beginnen.
Op bol.com staat morgen ;) maar dat gaat over hun preorder pakketje. Ga er vanuit dat zij ook meedoen op 15e.

Ik heb nog niks van amazon.com gehoord, code is nog steeds actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
bol.com gebeld.....zij gaan ook uitleveren op de 15e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LabsTipJr schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:53:
bol.com gebeld.....zij gaan ook uitleveren op de 15e :)
Dat is goed nieuws, ik had net gemaild.
Nog geen antwoord overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Volgens mij draait die website van ze ook op een single core athlon, 99% down en 1% up :P (jaja maintenance enzo :P)

Helaas geen invite gehad voor dit weekend, first-day pre-order en laatste beta braaf aan alles meegedaan (en zelfs een bug gesubmit!) dus het was echt gewoon random. Kan me ook niet veel schelen eigenlijk, meer plezier bij de release!

HEB ER ZIN IN!!! Vorig weekend alleen maar met vrienden gespeeld (eerst mijn class-quest, dan de zijne) en wat was dat ongeloofelijk gaaf zeg. Nu nog even 2 weken hard studeren, want dat gaat ook een leuk verhaal worden straks... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een belachelijk slecht spel is dit zeg.. Ik heb de Beta getest voor ze, maar de gameplay voelt zo amateuristisch aan... Lineage II had zelfs nog betere gameplay! Ik ben zelf een grote Star Wars fan, maar dit slaat echt helemaal nergens op.. #Beetjejammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:33:
Wat een belachelijk slecht spel is dit zeg.. Ik heb de Beta getest voor ze, maar de gameplay voelt zo amateuristisch aan... Lineage II had zelfs nog betere gameplay! Ik ben zelf een grote Star Wars fan, maar dit slaat echt helemaal nergens op.. #Beetjejammer..
Hoezo voelt de gameplay amateuristisch aan? Het speelt ongeveer hetzelfde als elke andere MMO op de markt nu.
Een beetje uitgebreider kritiek kan best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
no00waa schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:09:
Volgens mij draait die website van ze ook op een single core athlon, 99% down en 1% up :P (jaja maintenance enzo :P)

...
Ja, al die "scheduled maintenances" is gewoon een vaste reboot om de server zijn geheugen terug vrij te geven. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:29
Metalkai schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:37:
[...]

Hoezo voelt de gameplay amateuristisch aan? Het speelt ongeveer hetzelfde als elke andere MMO op de markt nu.
Stop feeding the troll....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Laatst online: 09-01-2022
Metalkai schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:37:
[...]

Pff, het kan veel beter, kijk naar lineage 2, grinden is veel toffer dan al die uitgebreide voice acting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 16:18
Een nieuwe MMO vergelijken met één van de beste MMO's aller tijden(Lineage 2) is natuurlijk niet helemaal eerlijk. Lineage 2 was tijdens de beta ook lang niet zo leuk als in bijvoorbeeld C3 en C4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan eigenlijk helemaal nooit spelen in het weekend, beetje jammer dat zo de beta testen aan mijn neus voorbji gaan ondanks dat ik wel uitgenodigd was.

Nouja eind december is niet zo ver weg meer in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Toch weer in de weekend beta =D Pre-order komt er ook aan... Ga me aanmelden voor de EoT en RoT aangezien ik beiden zal spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Laatst online: 09-01-2022
Brutal1ty schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:57:
Toch weer in de weekend beta =D Pre-order komt er ook aan... Ga me aanmelden voor de EoT en RoT aangezien ik beiden zal spelen :+
Doe eerst dan alleen rot :) je kan bij 1guild aanmelden voor de aanvang van early access, en daarna zoveel als je wilt. Maar niet te veel over discusseren hier, dat kan in: http://gotswtor.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Mocht iemand een beta account hebben maar niet kunnen spelen dan zou ik het wel waarderen als ik dit weekend (en vanavond) even gebruik kon maken van de account :). Gewoon je wachtwoord veranderen en na het weekend weer terug veranderen.

Ik ben benieuwd naar de moeilijkheidsgraad van de game want in de beta vond ik de flashpoints niet echt lastig en uitdagend wat natuurlijk wel jammer is. Er zijn een heroic versies van de flashpoints of wel?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:04:
Ik ben benieuwd naar de moeilijkheidsgraad van de game want in de beta vond ik de flashpoints niet echt lastig en uitdagend wat natuurlijk wel jammer is. Er zijn een heroic versies van de flashpoints of wel?
Die zijn er volgens mij wel. Er zullen level 50 versies van alle flashpoints zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Ik heb een invite :) Dus ik ben er dit weekend weer bij. Uiteraard stream ik dit weer :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ik ook :-) vorige beta weekend de jedi knight geprobeert, ga nu denk ik voor een trooper.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whykillme
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:49
Iemand die net zoals mij, als je in het gras/planten loopt dat ongeveer tot aan je knieen komt iop de eerste planeet, dat je af en toe gwn vast kwam te zitten en moest reloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibonacci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 08:49
Yay, preorder code van de Origin winkel is binnen. Kan niet wachten, zie je jullie de 15de!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrParanoid schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:39:
[...]

Pff, het kan veel beter, kijk naar lineage 2, grinden is veel toffer dan al die uitgebreide voice acting!
Ik heb 7 jaar L2 gespeeld... en ik ben echt blij dat ik er vanaf ben :+
God wat is die game verslavend.
De grind en hardcore death penalties zorgen voor een enorme druk om een hoger level te halen. Maar na een tijdje was het meer een baan of een verslaving geworden dan dat ik er nog plezier aan beleefde.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
RocketKoen schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:16:
[...]

Ik heb 7 jaar L2 gespeeld... en ik ben echt blij dat ik er vanaf ben :+
God wat is die game verslavend.
De grind en hardcore death penalties zorgen voor een enorme druk om een hoger level te halen. Maar na een tijdje was het meer een baan of een verslaving geworden dan dat ik er nog plezier aan beleefde.
Zeer herkenbaar, ik heb mij er na 3 jaar achter weggerukt. Heerlijk die open world PvP, overal kans om gepakt te worden door grotere groepen of hogere levels. Zowel de officiele als een aantal prive servers gespeeld, heerlijk. Ik hoop op een net zo'n geweldige ervaring met SW:TOR, met iets meer dosering van mijn kant, hehe.

Als iemand dit weekend een IA: Operative speelt, zie ik daar graag een Youtube filmpje van, vnl. PvP in stealth modus, kan er maar weinig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vibonacci schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:09:
Yay, preorder code van de Origin winkel is binnen. Kan niet wachten, zie je jullie de 15de!
Als je die nu pas invul is de kans dat je er op de 15de inkomt klein, maar het is nog even wachten op officieel bericht. Zou mooi zijn als dat onderdeel is van de friday update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doler schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:29:
[...]

Zeer herkenbaar, ik heb mij er na 3 jaar achter weggerukt. Heerlijk die open world PvP, overal kans om gepakt te worden door grotere groepen of hogere levels. Zowel de officiele als een aantal prive servers gespeeld, heerlijk. Ik hoop op een net zo'n geweldige ervaring met SW:TOR, met iets meer dosering van mijn kant, hehe.

Als iemand dit weekend een IA: Operative speelt, zie ik daar graag een Youtube filmpje van, vnl. PvP in stealth modus, kan er maar weinig vinden.
ik heb wel PvP gespeeld met stealth, maar dan op mn shadow.
eigen kan het pas goed vanaf ergens in lvl 2x.
Je krijgt stealth wel eerder, maar je wordt gezien als je binnen 5 meter van iemand komt.
@ lvl 22 ofzo kreeg ik een skill (1min cooldown) die me 15 seconden lang 15 extra levels in stealth geeft. Dan kun je tenminste iemand besluipen. Ergens rond lvl 20 kreeg ik een variant op "sap". Erg leuk in the battle for alderaan... als er maar 1 of 2 mensen een punt verdedigen :P
en @ 23 kreeg ik een skill (3min cooldown) om in stealth te kunnen gaan terwijl ik in combat ben.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Net Media Markt Rotterdam aan de lijn gehad. Die kerel vertelde me dat ik "rond de 20e" het spel meekrijg als ik de bon van mijn pre-order mee neem.

Iemand anders verhalen over de media markt betreffende de SWTOR pre order? Die kerel klonk nogal onwetend namelijk en zou best jammer zijn als het precies op of zelfs na 20 december is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
whykillme schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:08:
Iemand die net zoals mij, als je in het gras/planten loopt dat ongeveer tot aan je knieen komt iop de eerste planeet, dat je af en toe gwn vast kwam te zitten en moest reloggen?
Ja, 2 keer gehad. Je schijnt nu /stuck te kunnen typen en i.p.v. dat je dood gaat (en dus moet respawnen bij een medcenter), wordt je nu verplaatst naar een 'vrije stuk landschap' in de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whykillme
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:49
prutser387 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:59:
[...]

Ja, 2 keer gehad. Je schijnt nu /stuck te kunnen typen en i.p.v. dat je dood gaat (en dus moet respawnen bij een medcenter), wordt je nu verplaatst naar een 'vrije stuk landschap' in de omgeving.
Waar je in vast komt is ook een vrij stuk landschap.. vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
whykillme schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:03:
[...]

Waar je in vast komt is ook een vrij stuk landschap.. vaag :P
It's a trap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Hehe: http://www.cad-comic.com/cad/20111202. Why blasters rule :P

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Stephen Reid over Early Access

@Rockjaw
Stephen Reid
FAQ answer: We'll have more details on Early Game Access next week, including downloading for those who pre-ordered (who don't have client).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat de verdelingen worden. Heb na een paar dagen eindelijk de beta client binnen. Geen beta plek, maar kan in elk geval met de headstart meedoen. Alles meer dan de 18e ben ik iig tevreden mee:

You registered your Pre-Order code on 10.13.2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 09:57
q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:43:
Een nieuwe MMO vergelijken met één van de beste MMO's aller tijden(Lineage 2) is natuurlijk niet helemaal eerlijk. Lineage 2 was tijdens de beta ook lang niet zo leuk als in bijvoorbeeld C3 en C4.
Dat durf ik tegen te spreken. Lineage was pas naar ik mij kan herinneren zo rond C5-C6 weer een beetje balanced te noemen. En zelfs toen was de Orc Destroyer weer wat overpowered.

C1 was echt weergaloos vet. Max B grade en dan gewoon rond level 50 clan wars all over the place, sieging, territory dominion, echt vette shit.

Lineage 2, één van de beste concepten ooit. Grafisch ver z'n tjid vooruit, en de sfeer was/is gewoonweg legendarisch. Ben nooit meer zo'n game tegengekomen.

Helaas een utter failure door de grote aanwezigheid van bots.

Star Wars lijkt er niet aan te kunnen tippen. En hoewel GW2 een totaal andere game is, denk ik dat die game een stuk succesvoller zal worden.

[ Voor 7% gewijzigd door IngamerX op 02-12-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek nog mensen voor onze guild. PvE based op een PvP server. Sowieso nog mensen nodig voor deployment. Meer informatie is te vinden op de volgende links.

http://www.swtor.com/guilds/294526/traxxtorm

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=700747

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Zit steeds meer filmpjes te kijken enzo. Begint bij mij nu toch ook echt wel wat te kriebelen...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:18:
Zit steeds meer filmpjes te kijken enzo. Begint bij mij nu toch ook echt wel wat te kriebelen...
Over kriebelen gesproken.
Zat de nieuwe Friday update te kijken, nu vond ik Agent al best een leuke class ...
Waarom zijn er toch gewoon zoveel leuke classes lol.

http://www.swtor.com/medi...al-agent-vs-jedi-consular

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:25:
[...]

Over kriebelen gesproken.
Zat de nieuwe Friday update te kijken, nu vond ik Officer al best een leuke class ...
Waarom zijn er toch gewoon zoveel leuke classes lol.

http://www.swtor.com/medi...al-agent-vs-jedi-consular
officer?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agent lol, niet gelijk bijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Jammer dat je blijkbaar niet een Empire en een Republic op één server kan hebben :/ leek me wel leuk. Is het trouwens wel mogelijk om tussen de verschillende facties te praten?

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=696211
Hm meen gelezen te hebben dat dat niet meer kon. Valt dat mee.

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 03-12-2011 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:07:
Jammer dat je blijkbaar niet een Empire en een Republic op één server kan hebben :/ leek me wel leuk. Is het trouwens wel mogelijk om tussen de verschillende facties te praten?
Kon in de Beta wel.
Volgens mij kan dat gewoon.

Ja alleen in /say kun je praten met elkaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:07:
Ik weet het niet zeker meer, maar er staat me iets van bij dat het praten tussen facties alleen mogelijk was op Nar Shadaa.
Ik kan de source er niet meer voor vinden, dus ik kan het best fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSupremacy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 22:36
Wat iemand anders zei een paar pagina's terug, was dat je op alle servers gewoon Republic en Empire characters kan hebben, maar dat je in het geval van PvP servers alleen de andere alignment niet als mule kon gebruiken

Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heeft Rooieziel SWG gespeeld ;)

Heeft iemand al space missions gedaan, zijn ze allemaal zo als die eerste escort missie? In SWG was space pvp leuk, maar niet veel mensen deden het, lijkt me in TOR niet mogelijk tot ze de space engine herschrijven.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 01:10 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 01:09:
[...]

Yup, maar ik weet niet waarom ik Officer en Agent steeds door elkaar haal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Toch wel erg stom dat je nog steeds geen tickets kan aanmaken in deze test. Ik heb afgelopen test al een paar bug reports geprobeerd aan te maken (ik wil m'n bug encounters delen zodat er evt. werk van gemaakt kan worden) en telkens bleef de UI hangen op "updating" en de betreffende ticket werd niet gesaved. Nu weer hetzelfde verhaal :/

[ Voor 6% gewijzigd door temp00 op 03-12-2011 23:45 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 01:09:
[...]

Heeft iemand al space missions gedaan, zijn ze allemaal zo als die eerste escort missie? In SWG was space pvp leuk, maar niet veel mensen deden het, lijkt me in TOR niet mogelijk tot ze de space engine herschrijven.
space combat is ook meer een minigame

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Trouwens hebben jullie ook dat "drama" meegekregen van het Gamepro review? Blijkbaar was het een soort van troll want ze hebben de prijs "Best MMO" aan SWTOR gegeven. http://www.swtor.com/awards

En dit is misschien ook nog een leuke link.
YouTube: SWTOR Know Your Saga | Episode #1 - Revan & KOTOR | SWTOREXTREME

[ Voor 38% gewijzigd door MrVegeta op 03-12-2011 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSupremacy
RocketKoen schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 01:46:
[...]

space combat is ook meer een minigame
Inderdaad, eerste paar missies zijn vrij gewoontjes, maar zodra er meer dingen gedaan dienen te worden (zoals in de Coreward worlds) en je Class 3+ upgrades heb (lv25+) wordt het juist erg uitdagend en leuk, hoewel ik nog altijd een voorkeur heb voor de combat van SWG: JTL. Miss idee voor de 1e xpac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FF zitten kloten met craften.
had eerst de totaal verkeerde combo van professions. niemand verkoopt nog wat in de AH, dus je moet je eigen mats verzamelen.
Nu de combo bioanalysis/chem gepakt.
Ik heb al 3 companions, alle 3 telkens op missies sturen terwijl ik in een flashpoint of warzone zit te spelen.
op die manier verzamel ik bergen mats.
Daarna de crew laten craften.Iedere crewmember kan 5 items in queue hebben staan.
En als je klaar bent disassemble je de items die je niet kan gebruiken, en krijg je weer een deel van je materials terug. :D

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RocketKoen schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 05:17:
FF zitten kloten met craften.
had eerst de totaal verkeerde combo van professions. niemand verkoopt nog wat in de AH, dus je moet je eigen mats verzamelen.
Nu de combo bioanalysis/chem gepakt.
Ik heb al 3 companions, alle 3 telkens op missies sturen terwijl ik in een flashpoint of warzone zit te spelen.
op die manier verzamel ik bergen mats.
Daarna de crew laten craften.Iedere crewmember kan 5 items in queue hebben staan.
En als je klaar bent disassemble je de items die je niet kan gebruiken, en krijg je weer een deel van je materials terug. :D
Enige punt is dat het je op hogere levels klauwen vol credits kost om je companions op pad te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ja, ik had aan het einde van het vorige weekend er in een half uur 15k credits doorheen gejaagd met missies :P

Ik was toen via mijn mobiel verbonden met internet omdat de vaste verbinding er uit was gevlogen hier, craften ging zo nog wel, maar voor combat was de lag toch iets te erg. Heb toen wel nog een critical Artifact grade Blaster Rifle kunnen craften :)

SWTOR crafted purple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
Zie ik het nu goed of is de collectors edition weer te koop via Bol.com? Voor de liefhebbers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:42
Exxus schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:36:
Zie ik het nu goed of is de collectors edition weer te koop via Bol.com? Voor de liefhebbers? ;)
Klopt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het bijna zonde om nog door te spelen, wil mijn ervaring bij release niet verpesten :9

Het spel voelt in deze beta wel een stuk soepeler aan, speelt perfect eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:41
Worden je stats en poppetje uit de beta behouden als je het originele spel gaat spelen? Niet dat het veel uit maakt, was pas lvl 11.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me niet. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSupremacy
Geen enkele beta laat je characters houden van Beta naar release, is ook door BW bevestigd dat SWTOR alle chars eraf gooit voordat Early Access begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

Gelukkig niet zeg. Nu begint iedereen lekker vanaf nul als het echte spel begint. Nu zullen een speler wellicht wel door de begint content heen vliegen omdat ze de quests al kennen maar na lvl 15 is het voor de meeste wel weer gelijk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com heeft inderdaad zijn gegevens aangepast.
Er staat nu
Let op: Star Wars - The Old Republic wordt verstuurd in 2 leveringen (zie onderstaand meer info). De genoemde releasedatum is de datum dat artikel 1 (starterkit) wordt uitgeleverd. Artikel 2 wordt op 15 december 2011 uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 09:01:
[...]

Enige punt is dat het je op hogere levels klauwen vol credits kost om je companions op pad te sturen.
Daarom is mn 3e skill ook slicing :P
zolang je geen missions doet met moderate yield of augments. Kost een missie je bvb 925 credits, maar het levert je een lockbox met 2250 credits op.
Heb nu ook mn 1e speeder :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
RocketKoen schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:05:
[...]

Daarom is mn 3e skill ook slicing :P
zolang je geen missions doet met moderate yield of augments. Kost een missie je bvb 925 credits, maar het levert je een lockbox met 2250 credits op.
Heb nu ook mn 1e speeder :)
Hoe flexibel is je speeder? Kun je d'r ook met meerdere mensen op? Meen mij een filmpje gezien te hebben waarop er 2 chars zaten.. zou wel gaaf zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doler schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:55:
[...]

Hoe flexibel is je speeder? Kun je d'r ook met meerdere mensen op? Meen mij een filmpje gezien te hebben waarop er 2 chars zaten.. zou wel gaaf zijn!
wat ik nu heb is een 1persoons geval. werkt vrijwel identiek aan wow.
Je leert je speeder licence level 1 bij de trainer voor een bulk geld.
Je koopt een speeder bij een vendor.
"use" de speeder, en hij staat vervolgens bij je skill list.
Skill kun je nu gewoon naar je hotbar slepen. Als je de skill gebruikt heb je na 1 sec casten een speeder onder je kont.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/np50ts.jpg
En ja... ik heb een ewok muts op....

[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 03-12-2011 17:24 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Aapenootjes schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:21:
Ja, ik had aan het einde van het vorige weekend er in een half uur 15k credits doorheen gejaagd met missies :P

Ik was toen via mijn mobiel verbonden met internet omdat de vaste verbinding er uit was gevlogen hier, craften ging zo nog wel, maar voor combat was de lag toch iets te erg. Heb toen wel nog een critical Artifact grade Blaster Rifle kunnen craften :)

[afbeelding]
lol, nice!

Je gebruikt nog steeds corso op level 23? Hij is een dps comp, right?

* Tripp ook gunslinger gaat spelen op release.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Hmm blijkbaar heb ik ook toegang dit weekend tot de beta. Ik ontvang er alleen nooit mailtjes over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Laatst online: 05-09 16:59
MrBlueEyes schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:48:
Hmm blijkbaar heb ik ook toegang dit weekend tot de beta. Ik ontvang er alleen nooit mailtjes over.
Oke, cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het mail-systeem heeft nog flink wat verbeteringen nodig. Veel mails komen of nooit aan, of een week later.
Zelfs de password reset mail kan soms een flink aantal dagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Metalkai schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:06:
Het mail-systeem heeft nog flink wat verbeteringen nodig. Veel mails komen of nooit aan, of een week later.
Zelfs de password reset mail kan soms een flink aantal dagen duren.
Nog nooit last van gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:41
temp00 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 01:30:
Toch wel erg stom dat je nog steeds geen tickets kan aanmaken in deze test. Ik heb afgelopen test al een paar bug reports geprobeerd aan te maken (ik wil m'n bug encounters delen zodat er evt. werk van gemaakt kan worden) en telkens bleef de UI hangen op "updating" en de betreffende ticket werd niet gesaved. Nu weer hetzelfde verhaal :/
Volgens mij kan dit wel, dan recht onderin gewoon op "post" oid klikken. Zo heb ik ook een paar reports gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Walmart heeft zonder enige kennisgeving van een heleboel mensen de CE pre-orders gecancelled. Als reden dat het product niet voldoende leverbaar is. Concreet verkochten ze dus veel meer CE's dan dat ze zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of je ooit bij een walmart bent geweest, maar dat is echt een ballenwinkel dus denk eerder dat ze gewoon een fout hebben gemaakt. Zou nooit iets bij walmart pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Ik ga het ook eens pre-orderen, dit weekend wat filmpjes gezien. En het story-driven aspect spreekt me wel aan. Ik zie ook praktisch geen grinden. Ik ken praktisch niets van Star Wars, ik heb welgeteld 1 film gezien. En voor de rest is al mijn kennis uit vaak gequote one-liners en meme's. (luke, i'm your father; en weet zelfs ook dat hij eigenlijk "luke" nooit zegt.)

Als ik op verschillende fora kijk, ziet het er ook naar uit dat deze MMORPG veel aandacht krijgt. Dus ik schat de overlevingskansen voor dit spel wel hoog in.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

4bit schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:18:
Ik ga het ook eens pre-orderen, dit weekend wat filmpjes gezien. En het story-driven aspect spreekt me wel aan. Ik zie ook praktisch geen grinden. Ik ken praktisch niets van Star Wars, ik heb welgeteld 1 film gezien. En voor de rest is al mijn kennis uit vaak gequote one-liners en meme's. (luke, i'm your father; en weet zelfs ook dat hij eigenlijk "luke" nooit zegt.)

Als ik op verschillende fora kijk, ziet het er ook naar uit dat deze MMORPG veel aandacht krijgt. Dus ik schat de overlevingskansen voor dit spel wel hoog in.
Ga dan voordat je de game speelt alle films kijken! (en ook KOTOR 1 en 2 spelen)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Ik zal er inderdaad eens werk van moeten maken.
Is het trouwens gekend of SWTOR ook Lua gaat hebben om add-ons te maken zoals bij WoW? Of iets gelijkaardigs. Of is de interface te nemen of te laten?

ps: origin store is nog steeds wel erbarmelijk. Geen enkele manier om de store in engels of nederlands te krijgen. (Alsof heel belgie frans spreekt.) Nu goed, ik hoor dat er andere landen zijn waar ze het met verkeerde taal en munteenheid moeten doen.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je graag lezen dan zijn de boeken fatal alliance, deceived en revan ook aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
@4bit,

Dat probleem heb ik ook, ik gebruik een VPN naar zweden en krijg origin dus ook voorgeschoteld in het Zweeds met prijzen in Zweedse kronen. Frans zou ik tenminste nog kunnen begrijpen, Zweeds gaat me echt een stuk slechter af :P
En als je vervolgens de taal wilt aan passen (er is wel een knop voor) dan word je gewoon naar de normale EA site gestuurd en valt er niets aan te passen... Voor mij was dat ook een extra reden om hem gewoon fysiek te bestellen. Sites die zo in elkaar zitten vermijd ik liever.

[ Voor 18% gewijzigd door Aapenootjes op 04-12-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 15:58
4bit schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:28:
Is het trouwens gekend of SWTOR ook Lua gaat hebben om add-ons te maken zoals bij WoW? Of iets gelijkaardigs. Of is de interface te nemen of te laten?
Geen addons of zelfs een api bij release. Het is bij mij niet bekend wat ze intern gebruiken voor de GUI, je mag hopen dat ze met lua/xml werken maar het zou Heroscript kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Er staat dat ik naar Coruscant moet met de shuttle, alleen die optie staat er niet bij? Hoe moet ik er komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4bit schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:28:
Ik zal er inderdaad eens werk van moeten maken.

ps: origin store is nog steeds wel erbarmelijk. Geen enkele manier om de store in engels of nederlands te krijgen. (Alsof heel belgie frans spreekt.) Nu goed, ik hoor dat er andere landen zijn waar ze het met verkeerde taal en munteenheid moeten doen.
Bij mij was deze toch leuk in het nederlands in te stellen hoor...
Pagina: 1 ... 32 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)