Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wat Huttball PVP van afgelopen beta weekend :).

En Hammer Station Flashpoint (geen story spoilers, zit haast geen cutscenes in :P).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Ik krijg klachten dat er teveel over de GoT Guild gesproken wordt en te weinig over SW:TOR.
Het is hartstikke leuk en prima dat er een dergelijke guild is opgezet maar probeer zaken die alleen de Guild betreft aub niet hier te bespreken.

Graag dus weer over SW:TOR zelf hebben.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:41
Hoe zit het trouwens met op welke server je als eerste inlogt? Kan je later nog van server switchen of zit je voorgoed op de zelfde server? Misschien dat ik er na een maand achter kom dat vrienden van mij ook spelen, maar op een andere server. Dan zou ik wel ook gewoon daar in willen loggen. Bij de beta was je chat aan de server gebonden iig...

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:53
Who Am I? schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:02:
Hoe zit het trouwens met op welke server je als eerste inlogt? Kan je later nog van server switchen of zit je voorgoed op de zelfde server? Misschien dat ik er na een maand achter kom dat vrienden van mij ook spelen, maar op een andere server. Dan zou ik wel ook gewoon daar in willen loggen. Bij de beta was je chat aan de server gebonden iig...
Je bent gewoon vrij om altijd een andere server te kiezen, tenzij hij vol zit dan kan je er geen character meer aanmaken.

[ Voor 5% gewijzigd door dunn0w op 01-12-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Who Am I? schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:02:
Je kan altijd naar een andere server. Je character kan alleen niet mee.
Dus dan moet je opnieuw beginnen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Pre-order van Bol.com is binnen nu ff bedenken wanneer ik de order van Amazon.com ga cancellen zodat ik wel eerder kan beginnen aan early acces.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
MrBlueEyes schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:38:
Pre-order van Bol.com is binnen nu ff bedenken wanneer ik de order van Amazon.com ga cancellen zodat ik wel eerder kan beginnen aan early acces.
Ik heb mijne al gecancelled en de preorder van bol.com binnen. Heb nog steeds mn early access code ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Mango84 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:49:
[...]

Ik heb mijne al gecancelled en de preorder van bol.com binnen. Heb nog steeds mn early access code ;)
Sinds wanneer gecanceld?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
Vanochtend 11 uur. Geen idee of ze me nog achterna komen, maar ik ga ze sowieso mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Mango84 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:53:
[...]

Vanochtend 11 uur. Geen idee of ze me nog achterna komen, maar ik ga ze sowieso mailen.
Ik wacht dan wel even af hoe het bij jou loopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL
Hilarische game review hier.
Althans een poging tot ... voor hoever je een beta een review kunt geven :)

http://www.gamepro.com/vi...ar-wars-the-old-republic/
en een reactie
http://www.oldrepublic.net/242-gamep...ts-inside.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:41
RocketKoen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:13:
[...]

Je kan altijd naar een andere server. Je character kan alleen niet mee.
Dus dan moet je opnieuw beginnen.
Waarom is dat? Bij eensimpel spel als Runescape:X kan dat bijvoorbeeld wel gewoon.zo moeilijk kan het. Niet zijn om je stats, items en uiterlijk centraal op te slaan toch?

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Who Am I? schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:21:
[...]

Waarom is dat? Bij eensimpel spel als Runescape:X kan dat bijvoorbeeld wel gewoon.zo moeilijk kan het. Niet zijn om je stats, items en uiterlijk centraal op te slaan toch?
De kans zal er vast wel inzitten dat zo iets in de nabije toekomst na de launch zal komen. Maar dan vast tegen betaling is mijn verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een beetje een gevoel van community hebben is niet echt een slecht iets.
Als iedereen gewoon kan server-hoppen wanneer ze er maar zin in hebben, denk ik dat je weinig community zal zien, en juist veel meer ninja's en stom gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:57
idd, server hoppen zorgt voor een hoop mensen die blijven springen van server naar server om een eventuele slechte reputatie voor te blijven.

dit zorg alleen maar voor meer wangedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:

Friday, December 2 at 1:00 PM CST
Dit vind ik net in mn mail...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:
Ik ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swtor.com/tester zegt alleen niks...
en ook al ziet het mailtje er legit uit, ik klik niet op linkjes in mail waar ik niet om heb gevraagd... en ik download zeker weten geen software uit zulke linkjes

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

idem!

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Launcher download wel een nieuwe client met de boodschap:
We are excited to announce that the new build of the game is now available for ongoing testers! We look forward to your feedback and participation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb nog geen mailtje maar als ik de launcher opstart gaat hij wel updates downloaden na het inloggen... dus ik heb goede hoop :9~

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Official post van swtor forums:
Sent Dec. 1: Final Beta Testing Weekend Invites

This is our final test before launch! We have invited a smaller number of testers than in our previous Beta Testing Weekend to assist us in testing a new build of the game. If you participated in the last Beta Testing Weekend, check your e-mail to see if you've been invited. All you need to do is open the launcher and begin patching – you'll be able to play at the time stated in the e-mail you received.

Who was invited: Selected testers that participated in the previous Beta Testing Weekend
What was sent: Final Beta Testing Weekend invitations
Server locations: US East Coast, US West Cost, and EU servers
Invite status: We have begun to send invitations. Check your e-mail to see if you have been invited and for instructions!
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=526109

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat even goed nieuws :D hahaha geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
DenniZ schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:57:
Ik heb nog geen mailtje maar als ik de launcher opstart gaat hij wel updates downloaden na het inloggen... dus ik heb goede hoop :9~
Dat doet hij altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Laatste beta test voor release kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mango84 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:49:
[...]

Voor mensen die nog specifiek nu gaan preorderen voor early acces, of hun early acces code nog niet geredeemed hebben, kan het best zijn dat je geen 5 dagen eerder kan spelen, hooguit 1-2 dagen, of helemaal niet eerder.

is natuurlijk speculatie, maar ze zetten niet voor niks *De duur van de vervroegde toegang is afhankelijk van de datum en volgorde waarop de reserveringscode wordt verzilverd in het Code Redemption Center.* in de voorwaarden :)

Maar dat zien we natuurlijk over een paar dagen/week wel wanneer de emails binnenkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Ik zit in de vaste beta groep. Er is zojuist een nieuwe build vrijgekomen met heel veel fixes, geen grote veranderingen maar bug fixes en verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Is het normaal dat je wachtwoord ineens niet meer klopt op de swtor website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LabsTipJr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:03:
Ik zit in de vaste beta groep. Er is zojuist een nieuwe build vrijgekomen met heel veel fixes, geen grote veranderingen maar bug fixes en verbeteringen.
ik zie op het forum idd erg positieve reacties op de nieuwste patch.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
RocketKoen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:11:
swtor.com is ook meteen zwaar belast :P
Vandaar password errors neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alansalomon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 16:37
Iemand anders ook al een nieuwe beta inv. gehad?

Voor as. vrijdag 01.00 pm CST

edit. laat maar, ik zie dat er meerdere zijn.
Zit de hele tijd het forum te lezen maar dat mis ik dan weer.
Gaat ook zo snel allemaal.

[ Voor 46% gewijzigd door alansalomon op 01-12-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrBlueEyes schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:11:
[...]

Vandaar password errors neem ik aan.
ik kom telkens eerst een minuut in een "queue" pagina... :')

edit:
Patchnotes staat in de launcher btw.
(helaas niet copy/paste baar)

[ Voor 14% gewijzigd door RocketKoen op 01-12-2011 21:14 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Lekker jonges! Staan er ook update notes bij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
RocketKoen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:13:
[...]

ik kom telkens eerst een minuut in een "queue" pagina... :')

edit:
Patchnotes staat in de launcher btw.
(helaas niet copy/paste baar)
Heb ik ook gehad ja. Maar kreeg nu te horen dat password ineens niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 08:57
Hoe laat is dit in NL tijd ?
Friday, December 2 at 1:00 PM CST ik heb zelf al gezocht maar kan zo 1 2 3 geen converter vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alansalomon
8 uur savonds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Laatst online: 01-09-2023
Hey ik krijg net ook dat emailtje, ben benieuwd tot wanneer de beta door gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk krijg ik ook een mail, begin nu al een beetje withdrawals te krijgen van vorig weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Awesome, ook nog weer toegang gekregen voor dit weekend :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Het is nu (21:31) in CST-tijd 2:31 PM. Dus euhm...

1:00 PM CST is 20:00 bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Laatst online: 17-09 08:57
Rare tijd naja ben blij dat ik er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alansalomon
na het eten, kids naar bed, de vrouw een of andere voice of holland/cooking show op prime time kijken.

Prima tijd imo lol

Vraag me af of de Toons van de vorige beta nog bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer, schijnt dat alle invites nu verzonden zijn, maar ik heb geen e-mail gekregen.
Toch wel teleurgesteld, maar goed.
Ergste is nog dat iedereen uit mijn guild wel een invite gehad heeft. Ben dus de enige die niet mee kan doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Metalkai op 01-12-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastanl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Nice net invite gehad! bonus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:54:
Jammer, schijnt dat alle invites nu verzonden zijn, maar ik heb geen e-mail gekregen.
Toch wel teleurgesteld, maar goed.
Ergste is nog dat iedereen uit mijn guild wel een invite gehad heeft. Ben dus de enige die niet mee kan doen.
Ja zitten ze op TS, hey ik heb mail, ja ik ook!

ik dus niet, balen.
Ik moet nu echt even wat anders gaan spelen anders gaat het niet goed :(

Skyrim dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ook weer in de beta :)

Ben benieuwd wat ik nu zal proberen (of dat de vorige characters er nog zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:12
Ik vond swtor behoorlijk tegenvallen, het ziet er niet uit en met dit stijltje erger ik me er ook nog wel iets aan, voornamelijk in de kleine omgevingen/kamers. Verder had ik er veel meer van verwacht, maar zeker het begin komt mij over als een f2p mmo, met 1000 in een dozijn vijangen. Verder bugs met quests (ik weet het beta), waar naar een dode persoon werd geleid en je daar dus niks kon doen.

Volgens mij duurt het veels te lang voordat het loont om samen te spelen en alleen is er gewoon niets aan, dan ga ik wel Guild Wars of een offline rpg doen ofzo. Ik heb hem er ook al af gegooid ook al ben ik helemaal geen hoog level geweest.

Ik ben wel benieuwd wat sommige er nou zo goed aan vinden, of zijn jullie gewoon star wars fans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet bepaald Star Wars fan, nee.
Ik vind de graphics op zich wel meevallen. Het is niet het beste ooit, maar het is zeker niet slecht.
Het heeft wel een bepaalde stijl waar je van moet houden, anders erger je je er inderdaad aan. Ik vind vooral het verhaal met de voice-overs en dialoog keuzes interessant. Je voelt je toch wat meer betrokken met wat er allemaal gebeurd.

Ook vind ik de combat van de Imperial Agent en Smuggler leuk. Het cover-systeem is redelijk uniek binnen het MMO genre, en het werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
Ik vind het eigenlijk jammer dat ondanks de minder graphics de game nog niet helemaal lekker loopt op mn wat oudere systeem, verder vind ik de stijl (toch een beetje geinspireerd door hoe wow het doet) wel wat hebben, doet me nog wel denken aan toen ik vroeger jedi knight (en mysteries of the sith) speelde, beetje dezelfde sfeer.

Overigens ook het mailtje voor de laatste beta gehad ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalkai schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:10:
Niet bepaald Star Wars fan, nee.
Ik vind de graphics op zich wel meevallen. Het is niet het beste ooit, maar het is zeker niet slecht.
Het heeft wel een bepaalde stijl waar je van moet houden, anders erger je je er inderdaad aan. Ik vind vooral het verhaal met de voice-overs en dialoog keuzes interessant. Je voelt je toch wat meer betrokken met wat er allemaal gebeurd.

Ook vind ik de combat van de Imperial Agent en Smuggler leuk. Het cover-systeem is redelijk uniek binnen het MMO genre, en het werkt goed.
Cover is gewoon gejat uit andere RPG's en FPS.
Tank mechanics zijn gejat uit Warhammer,
zwaardjes zijn lightzwaardjes geworden.
bogen en nukes zijn blasters en force.
en orcs en elfjes zijn aliens geworden.

Maar uhm, beter goed gejat dan slecht verzonnen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zei dus ook "binnen het MMO genre". Daar vallen FPS en RPGs dus niet onder.
Je zou voor alle games hetzelfde kunnen zeggen, iedereen jat van iedereen, zelfs WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Zw hebben expres voor een catoony style gekozen omdat op die manier je graphics engine langer meegaat dan wanneer je b.v. een BF3 engine zou gebruiken.

als voorbeeld neem Bad Company 2, had zeer goede graphics vorig jaar, maar nu BF3 er is is het zwaar verouderd, dit gebeurd bij cartoony veel minder snel omdat mensen het er ook niet van verwachten. geniale zet imo.

En nee ik ben zeker ook geen Star Wars fan maar na 7 jaar WoW en uitstapjes naar zo ongeveer alle MMO's die zijn uitgebracht since Everquest heb ik er nog nooit een gevonden die me net zo boeide als WoW een lange tijd gedaan heeft. En ook al zitten er veel elementen in SW:ToR die overgenomen zijn uit andere MMO's (maar wees nu eerlijk dat doet elke mmo since UO al) heeft het toch genoeg om te boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
LeVortex schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:07:
Ik vond swtor behoorlijk tegenvallen, het ziet er niet uit en met dit stijltje erger ik me er ook nog wel iets aan, voornamelijk in de kleine omgevingen/kamers. Verder had ik er veel meer van verwacht, maar zeker het begin komt mij over als een f2p mmo, met 1000 in een dozijn vijangen. Verder bugs met quests (ik weet het beta), waar naar een dode persoon werd geleid en je daar dus niks kon doen.

Volgens mij duurt het veels te lang voordat het loont om samen te spelen en alleen is er gewoon niets aan, dan ga ik wel Guild Wars of een offline rpg doen ofzo. Ik heb hem er ook al af gegooid ook al ben ik helemaal geen hoog level geweest.

Ik ben wel benieuwd wat sommige er nou zo goed aan vinden, of zijn jullie gewoon star wars fans?
Niet echt Star Wars fan. Star Wars I is zelfs een erg, erg, erg slechte film en ik ben wat te jong om echt van IV V e VI te hebben genoten. Waarom ik zin heb in SWTOR? MMO's zijn met de juiste mensen één van de leukste games om te doen. Het sociale aspect vind ik erg leuk. Samen spelen om een doel te bereiken, mensen ontmoeten uit andere landen met andere kijk op dingen kan je veel van leren.

De game zelf is niet heel speciaal en er zijn zeker betere games te spelen maar Bioware staat bekend om hun RPG's en hebben daar veel ervaring in en dit project is het grootste game project tot nu toe. Een nieuwe kijk op MMO's voor mij met de cut scene's en de persoonlijke verhaallijnen. Om even een makkelijke WoW referentie te maken, in WoW heb je een aantal class quests die je zelf moest oplossen om een goed item te scoren. Dit is jaren geleden maar is me altijd bijgebleven. Ik hoop dit gevoel ook met SWTOR te krijgen.

De gameplay is goed genoeg, volgt WoW wel aardig (en sowieso standaard RPG's) en WoW vond ik ook altijd erg leuk tot het punt dat er teveel concessies werden gemaakt om zo'n grote mogelijke playerbase zo veel mogelijk te geven. Ik vond mezelf altijd wel "elite" waardoor de uitdaging behoorlijk weg was in de game. (Heroic raids zijn wel moeilijk maar niet door mechanics vind ik).

En als laatst een leuke sci-fi RPG is ook alweer jaren geleden!

De grafische stijl kan je erg tegenvallen als je wat anders verwacht. Ik heb niet echt veel gespeeld maar ben het met je eens dat de begin gebieden niet heel veel voorstellen en ik hoop dat wanneer we verder komen we interessantere werelden vinden. 1000 in een dozijn vijanden, zelfde denk ik. Al heb je dat gewoon met alles, fantasy is skeletten en grote spinnen en hier heb je robot's. Bugs in quests, tja betá he (en dan nog bugs hou je altijd daar zijn patches voor).

Ik heb hier zeker geen F2P gevoel bij gehad en met zo'n opmerking doe je de game en alle moeite die er in is gestoken zeker te kort.

Overigens heb ik geen mail voor de beta, jammer. Leek me nog wel ff leuk.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43

Das best fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:20:
[...]

Ik vond mezelf altijd wel "elite"
Haha ik moest wel even lachen :)
Waar ga je nu eigenlijk spelen Alu :P? Die GoT guild ziet er wel leuk uit, kom er'bij :P
Wil nog wel weer eens met die maffe priest spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

RocketKoen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:16:
[...]

Cover is gewoon gejat uit andere RPG's en FPS.
Tank mechanics zijn gejat uit Warhammer,
zwaardjes zijn lightzwaardjes geworden.
bogen en nukes zijn blasters en force.
en orcs en elfjes zijn aliens geworden.

Maar uhm, beter goed gejat dan slecht verzonnen :P
Ja, als je zo gaat beginnen kun je alles met elkaar vergelijken, dan is Skyrim ook een shooter want je kunt daar schieten met bogen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
[...]
Niet echt Star Wars fan. Star Wars I is zelfs een erg, erg, erg slechte film en ik ben wat te jong om echt van IV V e VI te hebben genoten. Waarom ik zin heb in SWTOR? MMO's zijn met de juiste mensen één van de leukste games om te doen. Het sociale aspect vind ik erg leuk. Samen spelen om een doel te bereiken, mensen ontmoeten uit andere landen met andere kijk op dingen kan je veel van leren.

De game zelf is niet heel speciaal en er zijn zeker betere games te spelen maar Bioware staat bekend om hun RPG's en hebben daar veel ervaring in en dit project is het grootste game project tot nu toe. Een nieuwe kijk op MMO's voor mij met de cut scene's en de persoonlijke verhaallijnen. Om even een makkelijke WoW referentie te maken, in WoW heb je een aantal class quests die je zelf moest oplossen om een goed item te scoren. Dit is jaren geleden maar is me altijd bijgebleven. Ik hoop dit gevoel ook met SWTOR te krijgen.

De grafische stijl kan je erg tegenvallen als je wat anders verwacht. Ik heb niet echt veel gespeeld maar ben het met je eens dat de begin gebieden niet heel veel voorstellen en ik hoop dat wanneer we verder komen we interessantere werelden vinden. 1000 in een dozijn vijanden, zelfde denk ik. Al heb je dat gewoon met alles, fantasy is skeletten en grote spinnen en hier heb je robot's. Bugs in quests, tja betá he (en dan nog bugs hou je altijd daar zijn patches voor).

Ik heb hier zeker geen F2P gevoel bij gehad en met zo'n opmerking doe je de game en alle moeite die er in is gestoken zeker te kort. wat info weggeknipt anders werd de post te lang
Ik denk dat ik gewoon pech heb en dat het stijltje me niet trekt, daarnaast heb ik dus niemand om mee te spelen wat het helemaal saai maakt. Ben benieuwd, misschien als er wat filmpjes opduiken van wat verdere content ik alsnog ga spelen. Dan zullen er ook wel noob guilds komen om te leren en dergelijke.
Ik ben vooral benieuwd na dat systeem met diezelfde achternamen, dat is wel grappig, niet het gezeurd dat je het voor niets doet. Gewoon lekker account wide, het verhaal kon me nog niet boeien, maar daar moet je je even in verdiepen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alansalomon
LeVortex schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:07:

Graphics:
Ik vind het juist wel erg mooi allemaal.

Bugs:
Overal in elk spel zitten bugs, en ja het is nog ook nog steeds een beta.

Samen spelen:
Ik speelde samen met iemand vanaf het begin, dit beviel prima, het moment dat ik zijn story kwam vond ik ook gaaf.

Star wars fan:

You bet ur ass.

Mag ik jou nou wat vragen, hoe oud ben jij?
En dat bedoel ik echt niet denigrerend.
Maar,
Ik heb het idee dat de wat jongere mensen vaker klagen dan de wat oudere onder ons.
Ik heb echt spellen gespeeld waarbij de graphics om te huilen zijn.
Maar dat maakte niet uit, beetje verbeelding en spelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
alansalomon schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:33:
[...]

Graphics:
Ik vind het juist wel erg mooi allemaal.

Bugs:
Overal in elk spel zitten bugs, en ja het is nog ook nog steeds een beta.

Samen spelen:
Ik speelde samen met iemand vanaf het begin, dit beviel prima, het moment dat ik zijn story kwam vond ik ook gaaf.

Star wars fan:

You bet ur ass.

Mag ik jou nou wat vragen, hoe oud ben jij?
En dat bedoel ik echt niet denigrerend.
Maar,
Ik heb het idee dat de wat jongere mensen vaker klagen dan de wat oudere onder ons.
Ik heb echt spellen gespeeld waarbij de graphics om te huilen zijn.
Maar dat maakte niet uit, beetje verbeelding en spelen maar.
Tuurlijk, ik ben 20+ (niet veel erboven eerlijk gezegd), alle SW films gezien, ik speel ook nog wel oude (lelijke) spellen, maar ik denk dat het komt door jade empire enzo van bioware, daar had ik net wat meer gevoel bij (vroegah was alles beter :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me vinden in de kritiek dat alle mobs maar wat stil staan.

Maar grafisch? nee, volgens mij zijn die in de nieuwste client nog beter omdat een aantal opties uit stonden in de laatste beta zoals AA.

Met het groepen nooit totaal geen probleem gehad.
je moet een Beta ook wel met een korreltje zout nemen. Bugs vind je in elke Beta en elke MMO.

Ik heb er wel vertrouwen in want bioware laat zien snel goede stappen te maken.
En ik weet zeker dat dingen als de matige UI snel gepatched zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alansalomon
(Ik zou niet willen zeggen dat vroeger alles beter was.
Ik heb nu 8 gig ram, ik had vroegah een harde schijf van 200 MB 8)7 )

Mischien had je te hoge verwachtingen.

Wat ik trouwens ook wel fijn vind is dat veel dingen gekopieerd zijn uit WOW.
Maakt de learning curve wat minder stijl.
Er komt al genoeg op je af qua skills,companions, crafting, builds enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bioware maakt er wel een zooitje van, zeg.

Eerder deze week, na dit beta weekend komt er geen beta weekend meer. Vandaag, beta invites zijn verstuurd.

Stephen Reid Er is een Grace Period, we weten alleen nog niet hoe lang. Vandaag een CS rep, na early access wordt je account gelocked als je geen CD key invoert.

Gevolg, chaos op swtor forums. Goed bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:42:

Stephen Reid Er is een Grace Period, we weten alleen nog niet hoe lang. Vandaag een CS rep, na early access wordt je account gelocked als je geen CD key invoert.
Heb je daar een link van of was het twitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:45:
[...]

Heb je daar een link van of was het twitter?
link, 4e reactie. Damage control is al bezig, ergens op pagina 11 in dezelfde draad. Als ze nou gewoon even afstemmen met elkaar wat te zeggen, nu veroorzaken ze zelf onnodig paniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spijtig, geen invite voor nieuwe beta, heb me ondertussen wel applied voor EoT op swtor.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:39:
Maar grafisch? nee, volgens mij zijn die in de nieuwste client nog beter omdat een aantal opties uit stonden in de laatste beta zoals AA.
Volgens mij hebben ze in de nieuwste build de AA optie helemaal verwijderd. Geen idee waarom, maar kan me niet voorstellen dat het een goed idee is.

[ Voor 9% gewijzigd door Metalkai op 01-12-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shol
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 17:17
Metalkai schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:53:
[...]

Volgens mij hebben ze in de nieuwste build de AA optie helemaal verwijderd. Geen idee waarom, maar kan me niet voorstellen dat het een goed idee is.
In de beta van afgelopen weekend kon ik het ook niet aanzetten.
Ik kon me herinneren dat ik ergens heb gelezen dat dat nog volgt....

misschien moet het nog steeds volgen?

overigens ook aangemeld bij EoT

edit: hmm misschien iets beter de eerdere posts doorlezen... daar stond het ook al zie ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Shol op 01-12-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalkai schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:53:
[...]

omdat ze telkens bug reports kregen over dat AA greyed out was.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:02:
[...]

Voor mensen die nog specifiek nu gaan preorderen voor early acces, of hun early acces code nog niet geredeemed hebben, kan het best zijn dat je geen 5 dagen eerder kan spelen, hooguit 1-2 dagen, of helemaal niet eerder.

is natuurlijk speculatie, maar ze zetten niet voor niks *De duur van de vervroegde toegang is afhankelijk van de datum en volgorde waarop de reserveringscode wordt verzilverd in het Code Redemption Center.* in de voorwaarden :)

Maar dat zien we natuurlijk over een paar dagen/week wel wanneer de emails binnenkomen ;)
Dit klopt, maar als je al een bestelling gedaan hebt. Ik heb mijn early access code nog van deze zomer. Kan ik gewoon gebruiken voor de versie die ik nu op bol.com besteld heb. Althans tot nu toe nog steeds ;)

En ik mag ook de beta in, yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zo druk op swtor.com dat er nu zelfs op de website een que is lol.
Volgens mij ligt de website plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:31:
[...]

Haha ik moest wel even lachen :)
Waar ga je nu eigenlijk spelen Alu :P? Die GoT guild ziet er wel leuk uit, kom er'bij :P
Wil nog wel weer eens met die maffe priest spelen _/-\o_
Vergeleken met 95% van alle WoW spelers vond ik mezelf wel daar boven uit steken ja. Dat ik de game nooit helemaal serieus heb genomen... dat is weer wat anders. Ik ga samen met iemand hier bij Casual Reserves. Alleen de spelers daar lijken me wel aardig aan de oude kant. Gok op ~35 gemiddeld. Maar even kijken hoe dat is.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:37:
[...]

Vergeleken met 95% van alle WoW spelers vond ik mezelf wel daar boven uit steken ja. Dat ik de game nooit helemaal serieus heb genomen... dat is weer wat anders. Ik ga samen met iemand hier bij Casual Reserves. Alleen de spelers daar lijken me wel aardig aan de oude kant. Gok op ~35 gemiddeld. Maar even kijken hoe dat is.
Daar ben ik het niet mee oneens, als het erop aankwam stond je bovenaan de healing.
Maar het lijkt dat de gemiddelde SWTOR speler redelijk op leeftijd is ja.
Van alle spelers tusssen de 20 en de 40 is bijna 35/40% 30+

Dat is in de GoT guild al niet anders als ik het zelf zo snel even zag, ik hoor zelf ook bij die club :)
Maar ja dat was ik 3 jaar geleden ook toen we nog Wow deden in die georganiseerde chaos dat een guild moest voorstellen :)

Daarom nog niet minder hard alle DPS toppen op Illidan in m'n heroic lock. Ha 8)

Tijd gaat hard, veel succes daar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Dat laatste klopt dus niet. Er is al meerdere malen gegarandeerd dat elke (geregistreerde) pre order early access krijgt, alleen hoe lang is nog steeds niet duidelijk.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:45:
[...]

Daar ben ik het niet mee oneens, als het erop aankwam stond je bovenaan de healing.
Dat is lief van je. Roll dit keer gewoon retard DPS denk ik. Ligt er een beetje aan of de verdeling healer/dps/tank wat goed is maar heb niet zoveel zin om weer alleen te kunnen healen (holy priest) waardoor je solo content en farmen onmogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:04:
[...]

Dat is lief van je. Roll dit keer gewoon retard DPS denk ik. Ligt er een beetje aan of de verdeling healer/dps/tank wat goed is maar heb niet zoveel zin om weer alleen te kunnen healen (holy priest) waardoor je solo content en farmen onmogelijk maakt.
geen enkele class/build zal moeite hebben met levelen.
Zelfs met de meest zware healer spec heb je nog steeds DPS skills (alleen als je ook veel moet healen heb je daar geen mana voor). En je hebt altijd je instant party-member in je companion.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Da's waar, je hebt je companion. Maar de dps van een healing class zal lager zijn dan de dps van een ... dps class. Want de healing van een healing cla... you get the point. Dus zal je meer moeite hebben heb content. Onmogelijk zal het wel niet zijn maar ik weet nog in de begin dagen van WoW met mijn holy priest... dat was niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nephalem schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:49:
[...]

Dat laatste klopt dus niet. Er is al meerdere malen gegarandeerd dat elke (geregistreerde) pre order early access krijgt, alleen hoe lang is nog steeds niet duidelijk.
Ok sorry, laatste klopt niet...
Maar als je preordered als reden voor early acces en je krijgt 1 uur eerder acces, of nog minder, zou ik niet echt tevreden zijn :)
Vandaar dat ik zei helemaal niet, want 5 dagen, 2 dagen, 1 dag etc is toch wel een verschil tussen een uur, half uur etc etc ;)

En ik doelde meer op het feit voor de mensen die eroverheen lezen, wat niet raar is...
Die het dus specifiek gaan preorderen daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok aangenaam verast.

Mijn account was gelocked door een secret question.

Dus gebeld naar hun service nummer en binnen 10 minuten had deze bekwame en behulpzame servicedesk medewerker mij geholpen en was het probleem verholpen. Hij zij dat hij in Ierland zat, natuurlijk is dat altijd in twijfel te trekken maar het was in iedergeval geen tenenkrommende Indier.

Wat wel minder is dat hun email service echt belachelijk slecht is. Tickets die ik geopend had werden ruim 2 weken later pas beandwoord met een generiek andwoord wat mij dus niet hielp.

Persoonlijk hoop ik dat ze volgend jaar wat Asia servers erin knallen, want mijn gemiddelde latacy op de servers ligt rond de 260 ms en op europese servers rond de 300> :(

Verder nog wat interessante asia pac guilds gevonden, ware het niet dat ze voornamelijk op PVE servers spelen... Ik will dus die frustratie en spanning van een PVP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:25:
Da's waar, je hebt je companion. Maar de dps van een healing class zal lager zijn dan de dps van een ... dps class. Want de healing van een healing cla... you get the point. Dus zal je meer moeite hebben heb content. Onmogelijk zal het wel niet zijn maar ik weet nog in de begin dagen van WoW met mijn holy priest... dat was niet leuk.
De DPS moet een tank of healer companion hebben.
De healer hoeft dat niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
[...]

32 hier dus ook niet echt te jong, maar ook ik heb nog nooit de Star Wars films gezien. In mijn jeugd volgens mij wel deel 1, half, die racewedstrijd herrinerde ik me. Mijn interesse ligt ook niet bij scifi, ik vind spul als Star Trek ook absurt slecht. Net als jou trekken MMO's me aan vanwege het sociale aspect en dat is waarom ik wel zin heb in SWTOR.

Maar door de beta een beetje benieuwd geraakt en heb gisteren even de blu-ray Complete Saga gescoord in de winkel waar ik dit weekend eens doorheen ga kijken. De 6 films en 3 blu-rays met allerlei bonusmateriaal.

By the way, geen beta uitnodiging voor dit weekend gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ook geen beta uitnodiging hier :S ... misschien maar goed ook. Je doet dat begin stuk anders wel ERG vaak opieuw ;)

Ben er wel uit welke classes ik ga spelen. BH healing en Sith Warr Tank. w00t kom maar op met het spel.

32 hier en zwaar SW fan ;) (IV,V en VI dan wel maar snapt iedereen wel hoop ik :P) kan de films compleet meelullen :D

/shame

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Geen verdere beta uitnodiging! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Muppet schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 07:17:
(IV,V en VI dan wel maar snapt iedereen wel hoop ik :P)
Ik snap dat niet eigenlijk. Volgens mij ben ik de enige Star Wars fan die de prequels leuker vindt dan de originele films. Ik snap in ieder geval niet wat iedereen tegen I, II en III heeft.

Ik heb helaas ook geen beta invite meer gekregen. Gelukkig duurt het niet heel lang meer voordat het spel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Walance schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 07:57:
[...]

Ik snap dat niet eigenlijk. Volgens mij ben ik de enige Star Wars fan die de prequels leuker vindt dan de originele films. Ik snap in ieder geval niet wat iedereen tegen I, II en III heeft.

Ik heb helaas ook geen beta invite meer gekregen. Gelukkig duurt het niet heel lang meer voordat het spel uit komt.
I,II en III vind ik iig tenenkrommend slecht acteer werk. Ik zeg niet dat het slechte akteurs zijn want dat is gewoon niet zo. Er is gewoon tegen ze verteld dat ze het op een bepaalde manier moeten uiten. Maar past gewoon niet bij sommige scenes. "flat" geakteerd zeg maar, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.

Jar-Jar is verschrikkelijk. Zo erg gemaakt dat het niet meer leuk is ... C3PO is gewoon leuk maar niet geforceerd neergezet. Jar-Jar moet een 3po vervanger zijn gok ik dan ... maar plank toch wel erg misgeslagen.

Film is veel te veel "kind vriendelijk" gemaakt imho.

Darth Maul zegt amper wat terwijl het juist een zo'n goede villainhad kunnen zijn.

nou goed laat ik nu maar niet doorgaan want dan gaat het zometeen weer ergens anders over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:00
Muppet schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:11:
[...]
Jar-Jar is verschrikkelijk. Zo erg gemaakt dat het niet meer leuk is ... C3PO is gewoon leuk maar niet geforceerd neergezet. Jar-Jar moet een 3po vervanger zijn gok ik dan ... maar plank toch wel erg misgeslagen.
Die Jar-Jar doet deel I wel volledig neerstorten inderdaad. Zat gisteren (voor het Star-Wars gevoel) nog weer eens een afleveringetje van de serie 'The Clone Wars' te kijken. Toen die lang-oor in beeld kwam heb ik direct doorgezapped naar een volgende aflevering. Verschrikkelijk.

Deel II en III vond ik beduidend beter. Met name deel drie is wel lekker duister. Maar toch blijven de orginele de beste.

Inmiddels heb ik mijn pre-order ook staan en, als ik bovenstaande berichten zo doorlees, behoor ik ook tot de categorie 30-40 (bijna 34 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 16:24
Ik heb ook geen nieuwe invite :( Op basis waarvan zijn er mensen geinvite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik denk dat dit op basis van pre-order en guild is gegaan.,
onze guild was vrij vroeg met prorderen meeste mensen hebben een inv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik heb een erg vroege pre-order en guild maar geen invite :P dus die aanname is onjuist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
wanneer ben je een guild gejoined ?
Ik bedoel onze guild bestaat al sinds maart 2011

edit: wellicht dat dat iets uitmaakt ?

[ Voor 20% gewijzigd door Yvilthi op 02-12-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
Ik heb een beta invite gekregen, maar denk dat ik, of inquisitor / warrior probeer, of gewoon de beta skip. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Redelijk laat een pre-order, niet in een guild, wel een invite :)

Helaas dat ik net zoals vorige week het weekend moet werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:21

skoozie

SCSI

Geen pre-order, geen guild, geen tijd, wel beta invite.
Wel heb ik braaf alle pop-up schermen beantwoord over hoe ik de story line vond en voice acting etc, evenals de aantallen crashes vastlopers etc.
Ik weet niet of iedereen dit braaf gedaan heeft of alles heeft weg geklikt en of dit meegenomen is bij de invites, of dat het allemaal @random uitgegeven is.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
skoozie schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:42:
Geen pre-order, geen guild, geen tijd, wel beta invite.
Wel heb ik braaf alle pop-up schermen beantwoord over hoe ik de story line vond en voice acting etc, evenals de aantallen crashes vastlopers etc.
Ik weet niet of iedereen dit braaf gedaan heeft of alles heeft weg geklikt en of dit meegenomen is bij de invites, of dat het allemaal @random uitgegeven is.
Het is random uitgegeven...

Wat betreft de popups, een aantal heb ik er ingevuld maar ook een aantal weggeklikt. Soms popten ze ook verkeerde tijdstippen tevoorschijn, midden in een fight had ik er bijvoorbeeld 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 16:24
Kaap schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:45:
[...]

Het is random uitgegeven...

Wat betreft de popups, een aantal heb ik er ingevuld maar ook een aantal weggeklikt. Soms popten ze ook verkeerde tijdstippen tevoorschijn, midden in een fight had ik er bijvoorbeeld 1.
hahahah ook lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Ik heb er ook zo veel mogelijk ingevuld, maar ook wel weggeklikt net als Kaap en wel een invite voor komend weekend :)
Pagina: 1 ... 31 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)