vanaf waar....MrBlueEyes schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:35:
Er staat dat ik naar Coruscant moet met de shuttle, alleen die optie staat er niet bij? Hoe moet ik er komen?
In de Jedi Temple op start planeet stond de optie er niet bij.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Eerst naar de Republic Fleet volgens mij. (nogal onlogisch ja)
(neem aan dat dit proces min of meer hetzelfde is als Empire, heb alleen Sith Warrior/Inquis/Agent gedaan)
Vanuit Tython neem je een shuttle naar de Republic fleet, vanuit republic fleet kun je kiezen wat je AC is, en dan kun je ook naar Coruscant met een andere shuttle (en dan krijg je de optie om de Esseles te doen ipv gewone shuttle)
Vanuit Tython neem je een shuttle naar de Republic fleet, vanuit republic fleet kun je kiezen wat je AC is, en dan kun je ook naar Coruscant met een andere shuttle (en dan krijg je de optie om de Esseles te doen ipv gewone shuttle)
Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti
Ow eindelijk zie ik waar. De zuid lift, zeiden ze in game ook al. Maarja ff puzzelen. Zal eenmaal wel wennen waar je moet zijn om ergens naar toe te reizen.DragonSupremacy schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:54:
(neem aan dat dit proces min of meer hetzelfde is als Empire, heb alleen Sith Warrior/Inquis/Agent gedaan)
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik kan gans Origin in het nederlands zetten. Toch blijft de shop zelf in het frans. Raar genoeg als ik de ganse taal van origin verander naar Nederlands, verandert eventjes de shop naar het nederlands. Maar hij herlaad meteen in het Frans. Als ik de EA forums afschuim is het blijkbaar een issue vanaf het begin van Origin, maar geen antwoord van EA.Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:45:
[...]
Bij mij was deze toch leuk in het nederlands in te stellen hoor...
De muziek in SWTOR klinkt in ieder geval zeer goed.
[ Voor 9% gewijzigd door 4bit op 04-12-2011 18:38 ]
I'll do what I can, but expect very little.
Nou, dat was het beta weekend weer, heb een Sith Juggernaut tot lvl16 gespeeld, Dromund Kaas afgesloten en m'n starship gehaald, pretty awesome. Denk dat ik met de release toch een Sith Assassin ga spelen, Juggernaut is toch net een beetje saai, en de Assassin heeft zo'n supergave double bladed lightsaber
De Assassin zou ook de rol van tank moeten kunnen dragen volgens de officiele info, ben benieuwd hoe dat gaat met de lagere armor. Ook wel relaxt dat je een heal hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door Bernd op 04-12-2011 18:58 ]
Zijn die space games met je space ships leuk om te doen? Wat voegen ze toe aan je game ervaring?
Het is een minigame en geeft wat afwisseling.Doler schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:26:
Zijn die space games met je space ships leuk om te doen? Wat voegen ze toe aan je game ervaring?
Je moet er wel gear kopen voor je schip als je verder wilt komen dan de 1e 2 missies. En dat kost weer een bak met credits.
Ik kijk er in ieder geval erg naar uit. Voor de beta van vorig weekend had ik er nog niet heel veel interesse in getoond. Had meer zoiets van ik zie het wel als het uit is. Nadat het weekend voorbij was heb ik het spel gelijk in pre-order gezet. Dit weekend erg veel informatie opgezocht op het officiële forum en erg filmpjes bekeken. Ik had al 3 weken vrij met kerst en ik weet wel wat ik ga doen
.
Heeft iemand toevallig informatie over guild systemen ingame gevonden? Guild banks, kalenders, guild schepen, etc.
Is niet denderend veel van te vinden hier, maar ik zal het even samenvatten 
- MOTD functie
- Roster van members, optie om offline members niet te laten zien
- Sorteren van Roster op naam, level, class, location
- Description
- Guild Characteristics
- 'Searching for' optie (voor recruitment)
- MOTD functie
- Roster van members, optie om offline members niet te laten zien
- Sorteren van Roster op naam, level, class, location
- Description
- Guild Characteristics
- 'Searching for' optie (voor recruitment)
Heb wel gehoord dat zaken als guild banks en ships nog geïmplementeerd gaan worden.
Inderdaad, de officiele pagina is ook het enige wat ik er over kon vinden (die fora ga ik maar niet doorspitten).
Mooi dat ze iig aan guilds denken.
Ik hoop dat ze guild banks, guild ships, guild cities (SWG anyone?) sowieso nog toevoegen, en als het ff kan de spaceship combat van SWG: JTL, die vind ik toch net wat leuker dan de on-rails variant die er nu in zit (dat ook wel leuk is, maar daar is alles mee gezegd
)
Net chapter 1 uitgespeeld als lvl 30 jedi shadow.
Legacy

Het doet alleen nog niks behalve een achternaam en een 2e XP bar...

playtime: 61 uur
Legacy

Het doet alleen nog niks behalve een achternaam en een 2e XP bar...

playtime: 61 uur
spoiler:
Ik heb er dus voor gekozen om Lord Vivicar te vermoorden (dark).
Nu heb ik een mailtje van 12 pagina's met de namen van alle Jedi's die hierdoor dood zijn
Nu heb ik een mailtje van 12 pagina's met de namen van alle Jedi's die hierdoor dood zijn
[ Voor 57% gewijzigd door RocketKoen op 05-12-2011 01:43 ]
Verwijderd
Heeft iemand enig idee waar ik het spel+headstart nog digitaal (dus niet een hoesje dat opgestuurd word maar gewoon een email met keys) kan pre-orderen? Had eerst een shop waar ik het bij wou bestellen maar die hadden ineens geen headstart keys meer. Via origin doe ik het liever niet aangezien ik de komende weken bij mijn ouders in Duitsland verblijf. Zo heb ik via steam ooit call of duty 4 hier gekocht en die kan ik alleen maar met Duitse menus en audio spelen. Opzich niet erg maar met een game waar zoveel gesprekken inzitten als SWTOR vind ik Duits echt ruk!
Heb voor een tijdje geleden ook meegedaan aan het stress-test weekend. Met mijn bountyhunter tot level 25 gekomen.. Vind het een heerlijk spel! Vond de quests niet saai, was in WoW totaal geen pvper maar heb dat weekend toch aardig wat potjes gedaan en vond het gaaf om te doen! Flashpoints was eigenlijk het enige waar ik niet helemaal van onder de indruk was, maar neem aan dat nog wel anders gaan lopen. Spacebattles met je schipje vond ik ook leuk om te doen, lekkere afwisseling van al het questen in ieder geval! Oh en die companions vind ik echt geweldig, aan de ene kant wennen dat je niet meer zelf hoeft te craften maar het past wel heel goed in het spel op deze manier vind ik!
Heb voor een tijdje geleden ook meegedaan aan het stress-test weekend. Met mijn bountyhunter tot level 25 gekomen.. Vind het een heerlijk spel! Vond de quests niet saai, was in WoW totaal geen pvper maar heb dat weekend toch aardig wat potjes gedaan en vond het gaaf om te doen! Flashpoints was eigenlijk het enige waar ik niet helemaal van onder de indruk was, maar neem aan dat nog wel anders gaan lopen. Spacebattles met je schipje vond ik ook leuk om te doen, lekkere afwisseling van al het questen in ieder geval! Oh en die companions vind ik echt geweldig, aan de ene kant wennen dat je niet meer zelf hoeft te craften maar het past wel heel goed in het spel op deze manier vind ik!
je kan in de installer de taal kiezen.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 02:23:
Heeft iemand enig idee waar ik het spel+headstart nog digitaal (dus niet een hoesje dat opgestuurd word maar gewoon een email met keys) kan pre-orderen? Had eerst een shop waar ik het bij wou bestellen maar die hadden ineens geen headstart keys meer. Via origin doe ik het liever niet aangezien ik de komende weken bij mijn ouders in Duitsland verblijf. Zo heb ik via steam ooit call of duty 4 hier gekocht en die kan ik alleen maar met Duitse menus en audio spelen. Opzich niet erg maar met een game waar zoveel gesprekken inzitten als SWTOR vind ik Duits echt ruk!
of je het spel nu in china, frankrijk, duitsland of NL koopt maakt niks uit.
Verwijderd
Dat dacht ik dus bij CoD4 ook, maar dat schijnt dus niet zo te zijn.. In ieder geval bij steam (heb er toen ook een ticket etc voor aangemaakt, zij mochten het niet veranderen) niet. Ik zal wel eens aan de support van Origin vragen hoe het bij hun zit, heb namelijk geen zin om 55€ te betalen voor een spel waarbij ik me bij elke quest loop te ergeren aan de afschuwelijke Duitse nasynchronisatie =).RocketKoen schreef op maandag 05 december 2011 @ 02:38:
[...]
je kan in de installer de taal kiezen.
of je het spel nu in china, frankrijk, duitsland of NL koopt maakt niks uit.
100% zeker.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 02:46:
[...]
Dat dacht ik dus bij CoD4 ook, maar dat schijnt dus niet zo te zijn.. In ieder geval bij steam (heb er toen ook een ticket etc voor aangemaakt, zij mochten het niet veranderen) niet. Ik zal wel eens aan de support van Origin vragen hoe het bij hun zit, heb namelijk geen zin om 55€ te betalen voor een spel waarbij ik me bij elke quest loop te ergeren aan de afschuwelijke Duitse nasynchronisatie =).
Ik speel nu zelf op de duitse servers, gewoon in het engels.
Einde beta
. Even meegekeken op Towelliee's stream. Was wel vet om te zien bij de countdown
.

Via Tweakers een Beta key gekregen en twee weekenden heerlijk kunnen genieten van deze nieuwe MMORPG.
Wat mij voornamelijk als positief ervaren werd is dat je echt in het verhaal betrokken bent, niet zoals met bijvoorbeeld WoW dat je leest en dat na een tijdje gewoon de verhalen skipt om door te kunnen spelen. Hier heb je gewoon een cool verhaal, en een interactieve quest verhaal. Ik ben verkocht in ieder geval en wilden dat even met jullie delen!
Wat mij voornamelijk als positief ervaren werd is dat je echt in het verhaal betrokken bent, niet zoals met bijvoorbeeld WoW dat je leest en dat na een tijdje gewoon de verhalen skipt om door te kunnen spelen. Hier heb je gewoon een cool verhaal, en een interactieve quest verhaal. Ik ben verkocht in ieder geval en wilden dat even met jullie delen!
Yep, is zo wat de hoofdreden voor mij om deze RPG eens te proberen. Altijd al het grote gemis geweest in MMORPG's, een degelijk verhaal dat vertelt word. En hier kan je het verhaal dan ook nog wat sturen als ik het goed begrepen heb. De quests an sich blijven waarschijnlijk nog gewoon, dood deze 10, ga dit oppikken,... . Maar de manier waarop het ingepakt is, is toch vele beter gedaan.
De companions zien er inderdaad geweldig uit, het bied vele voordelen. A: Je moet niet meer uren spenderen aan het gatheren van items zoals ores en herbs in wow. B: Het sluit het botten/chinese farming uit. Waardoor ik toch hoop op een eerlijkere market.
En ik weet nog steeds niet welke class ik zou kiezen. Kan trouwens een gekozen advanced class terug verandert worden, desnoods tegen betaling van ingame credits?
De companions zien er inderdaad geweldig uit, het bied vele voordelen. A: Je moet niet meer uren spenderen aan het gatheren van items zoals ores en herbs in wow. B: Het sluit het botten/chinese farming uit. Waardoor ik toch hoop op een eerlijkere market.
En ik weet nog steeds niet welke class ik zou kiezen. Kan trouwens een gekozen advanced class terug verandert worden, desnoods tegen betaling van ingame credits?
I'll do what I can, but expect very little.
Is het ook mogelijk om iemand zijn companion te killen als die voor hem aan het craften of gatheren is?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Pfffffffff tien laaaaaaaaange dagen....Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:59:
Het wachten is begonnen! Nog minimaal tien dagen!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Toevallig net een video over op youtube: YouTube: TOR Guild Management Overview (SWTOR) . Nog niet zo heel veel opties, hoop dat ze het snel uitbreidenMerroc schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:23:
Inderdaad, de officiele pagina is ook het enige wat ik er over kon vinden (die fora ga ik maar niet doorspitten).
Hmm ik heb geen geluid hier, dus kan iemand die KOTOR gespeeld heeft beoordelen of dit iets is voor in de startpost voor degenen die dit niet meer gaan spelen voor launch?
YouTube: SWTOR Know Your Saga | Episode #2 - Revan & KOTOR | SWTOREXTREME
Men waarschuwt voor spoilers voor alle KOTOR games en SWTOR, maar het gaat alleen over KOTOR.
YouTube: SWTOR Know Your Saga | Episode #2 - Revan & KOTOR | SWTOREXTREME
Men waarschuwt voor spoilers voor alle KOTOR games en SWTOR, maar het gaat alleen over KOTOR.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 09:36 ]
Volgens mij hetzelfde als holonet timeline op swtor.com zelf maar dan iets uitgebreider verteld. Wel handig opzich maar niet extreem veel nieuws. Voor de gene die minder zijn in engels is het eerste filmpje veelste snel verteld. 2e is al beter.
Nope, companions die op missie zijn "verdwijnen" uit het spel en zijn voor niemand zichtbaar. (althans, voor zo ver ik weet, zou ook wel erg lullig zijn imho).DenniZ schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:56:
Is het ook mogelijk om iemand zijn companion te killen als die voor hem aan het craften of gatheren is?
Inderdaad. Je betaalt er tenslotte ook best wel wat credits voor. Dan wil je ook dat je companion met iets waardevols terugkomt.
Dank voor de link. Helaas idd geen informatie over guildbanks e.d.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:09:
[...]
Toevallig net een video over op youtube: YouTube: TOR Guild Management Overview (SWTOR) . Nog niet zo heel veel opties, hoop dat ze het snel uitbreiden.
CoD via Steam was een geval apart. SWTOR kun je prima via Origin kopen.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 02:46:
[...]
Dat dacht ik dus bij CoD4 ook, maar dat schijnt dus niet zo te zijn.. In ieder geval bij steam (heb er toen ook een ticket etc voor aangemaakt, zij mochten het niet veranderen) niet. Ik zal wel eens aan de support van Origin vragen hoe het bij hun zit, heb namelijk geen zin om 55€ te betalen voor een spel waarbij ik me bij elke quest loop te ergeren aan de afschuwelijke Duitse nasynchronisatie =).
Interessante discussie op Reddit over companion alignment:
http://www.reddit.com/r/s...like_you_to_be_dark_side/
Niet echt uitgebreid, op official forums kun je binnen de class forums over de meeste companions wel aparte topics vinden.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:51:
Interessante discussie op Reddit over companion alignment:
klopt, maar de discussie gaat ook niet over companions op zich, maar over het feit dat je dus niet je beslissingen voor verbeteren van affection met companions moet baseren op light-side/dark-side choices omdat niet alleen alignment maar ook hun idealen/eigen agenda een rol spelen.
zit nog te twijfelen of ik mn videokaart ga upgraden voordat de game uitkomt, ik heb nu een asus 9800 GT+ en heb wel het idee dat ie goed draait daarmee alleen stond ie wel flink te blazen als ik het spel opstartte
zat ongeveer tussen de 30-35 fps met alles open op 1920x1080 (alleen geen antialiasing, vergeten te testen)
aan de ene kant is de kaart wel ondertussen 3-4 jaar oud en normaal dus al wel aan vervanging toe. aan de andere kant draait ie bijvoorbeeld rage ook gewoon goed.
ik heb zitten kijken naar een 550 ti, is dat iets of zou iemand een andere aanraden? (heb overigens geen hoog budget, dus vandaar de 550 ti, wil eigenlijk niet veel meer als 150 euro uitgeven)
zat ongeveer tussen de 30-35 fps met alles open op 1920x1080 (alleen geen antialiasing, vergeten te testen)
aan de ene kant is de kaart wel ondertussen 3-4 jaar oud en normaal dus al wel aan vervanging toe. aan de andere kant draait ie bijvoorbeeld rage ook gewoon goed.
ik heb zitten kijken naar een 550 ti, is dat iets of zou iemand een andere aanraden? (heb overigens geen hoog budget, dus vandaar de 550 ti, wil eigenlijk niet veel meer als 150 euro uitgeven)
Nee, want die kan je niet zien rondlopen ofzo.DenniZ schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:56:
Misschien maar goed ook ... 't zou nogal wat vragen van de servers + 't zou ook weer wat ergernis kweken op pvp servers.
nope4bit schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:53:
Alhoewel er blijkbaar wel plannen zijn om dit mogelijk te maken in een patch na de launch.
Er wordt gesproken om dit één keer toe te laten.Metalkai schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:32:
[...]
Alhoewel er blijkbaar wel plannen zijn om dit mogelijk te maken in een patch na de launch.
Uit de dev-tracker:
General Discussion -> Reid on Twitter said AC switching may come post launch!
Folks, please don't overreact about the possibility of something happening in the future.
Advanced Class switching (or re-speccing, take your pick) was, at one point, potentially going to go into the game. Right now, it's not in the game. It could potentially be added after launch. Like, frankly, anything else. To quote Georg "we reserve the right to change our minds based on feedback and testing".
This thread is feedback. It'll be taken into account by the developers, along with the usual metrics we look at. I'll say this much - any sort of Advanced Class changing is not under discussion for launch, or even right after launch.
Absolutely anything in the game is potentially open to change in the future. That's part of what an MMO is about. Your feedback on those changes is absolutely welcome, but just because we say that yes, something may potentially happen in the future... that doesn't make it a certainty.
General Discussion -> Reid on Twitter said AC switching may come post launch!
Folks, please don't overreact about the possibility of something happening in the future.
Advanced Class switching (or re-speccing, take your pick) was, at one point, potentially going to go into the game. Right now, it's not in the game. It could potentially be added after launch. Like, frankly, anything else. To quote Georg "we reserve the right to change our minds based on feedback and testing".
This thread is feedback. It'll be taken into account by the developers, along with the usual metrics we look at. I'll say this much - any sort of Advanced Class changing is not under discussion for launch, or even right after launch.
Absolutely anything in the game is potentially open to change in the future. That's part of what an MMO is about. Your feedback on those changes is absolutely welcome, but just because we say that yes, something may potentially happen in the future... that doesn't make it a certainty.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Verwijderd
Ik vraag mij soms af waarom ik nog de moeite neem om een helpdesk van een webwinkel te mailen
. Aangezien amazon het spel schijnbaar de 15e al verstuurd wou ik ook bij 12game eens horen of dit ook daar gaat plaatsvinden.
"Wij leveren games 1 dag voor de release uit zodat ze op de dag van de release zelf hoogstwaarschijnlijk zullen worden bezorgt."
De website geeft als release 27 november wat natuurlijk niet klopt. Verder niks geen informatie in de mail. Ben benieuwd of ze mijn vraag überhaupt hadden gelezen.
"Wij leveren games 1 dag voor de release uit zodat ze op de dag van de release zelf hoogstwaarschijnlijk zullen worden bezorgt."
De website geeft als release 27 november wat natuurlijk niet klopt. Verder niks geen informatie in de mail. Ben benieuwd of ze mijn vraag überhaupt hadden gelezen.
Vreemd, ik heb goeie ervaring met 12game. Vorige week game besteld en volgende dag had ik de earlyaccess in de bus liggen. Game zelf maakt mij niet uit, die staat al geinstalleerdVerwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:32:
Ik vraag mij soms af waarom ik nog de moeite neem om een helpdesk van een webwinkel te mailen. Aangezien amazon het spel schijnbaar de 15e al verstuurd wou ik ook bij 12game eens horen of dit ook daar gaat plaatsvinden.
Ben er nog altijd niet uit wat ik doe qua class. Twijfelde eerst tussen een Jedi Sentinel en Sith Assassin. Iemand met wie ik samen een WoW-guild heb gedraaid heeft me inmiddels een invite gestuurd voor een Republic-guild, dus de assassin valt af. Twijfel nu tussen een Jedi Sentinel en een Jedi Sage, aangezien hij een Jedi Guardian gaat spelen. Heb in WoW vroegâh zowel healer als melee DPS gespeeld, dus twijfel nog behoorlijk. Ben al een beetje op de officiële forums aan het rondkijken, maar heb nog geen keuze kunnen maken. Als iemand nog extra info, goeie gameplayfilmpjes of iets dergelijks weet van de classes, ik hou me aanbevolen.
Shadow wil ik overigens niet omdat ik echt nog een assassin alt wil gaan spelen.
Shadow wil ik overigens niet omdat ik echt nog een assassin alt wil gaan spelen.
Verwijderd
Ik heb verder ook altijd goede ervaringen, maar dit is meer zo'n standaard helpdesk gevalletjeSplendid schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:45:
[...]
Vreemd, ik heb goeie ervaring met 12game. Vorige week game besteld en volgende dag had ik de earlyaccess in de bus liggen. Game zelf maakt mij niet uit, die staat al geinstalleerd
Heb ze iig terug gemaild welke release datum ze hanteren.
Daarbij zit er ook een soort kansberekening op, het kan makkelijk zijn dat je companion met lege handen terug komt en een 'failure' ivp succes meldt.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:07:
Inderdaad. Je betaalt er tenslotte ook best wel wat credits voor. Dan wil je ook dat je companion met iets waardevols terugkomt.
Dit heb ik wel eens gehad in de BETA
Heb 'm net besteld via Wehkamp. Je kunt 'm alleen vandaag nog voor iets meer dan 40 euro bestellen. Dan heb je niet dat je 'm paar dagen eerder kunt spelen, maar dat boeit me niet. Laatste 2 weken van het jaar vrij, heb dus nog genoeg tijd.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Nee! Heb nu al spijt! ;-)Dennis van der Stelt schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:14:
Heb 'm net besteld via Wehkamp. Je kunt 'm alleen vandaag nog voor iets meer dan 40 euro bestellen. Dan heb je niet dat je 'm paar dagen eerder kunt spelen, maar dat boeit me niet. Laatste 2 weken van het jaar vrij, heb dus nog genoeg tijd.
Cancelled en toch pre-order besteld. Dacht eerst via Origin, maar vind het toch leuk om doos in huis te hebben. Krijg je bij preorder van Amazon ook die ligthsaber crystal erbij?
Dat was snel, binnen vijf minuten besteld en gecancelled.
Volgens mij krijg je bij elke winkel overigens de pre-order crystal.
Klopt!Metalkai schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:31:
Dat was snel, binnen vijf minuten besteld en gecancelled.
Ik heb de preorder van Wehkamp binnen (die van 5€) en daar zit een pre-order crystal bij.
Dus voor iets van 47-50 euro kan je vandaag nog bij Wehkamp beide bestellen
.
Dus voor iets van 47-50 euro kan je vandaag nog bij Wehkamp beide bestellen
Hehehehe, maar dan heb je 2 keys. Kun je eerste 5 dagen (of minder) wel spelen, maar moet je met je 'echte' versie (die je met korting hebt) opnieuw beginnen. ;-)Merroc schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:48:
Ik heb de preorder van Wehkamp binnen (die van 5€) en daar zit een pre-order crystal bij.
Dus voor iets van 47-50 euro kan je vandaag nog bij Wehkamp beide bestellen.
Ik denk het niet hoor. De eerste code gebruik je dan om de headstart te krijgen. Na de release voer je de andere in om de headstart te verlenegen naar een gewoon account.Dennis van der Stelt schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:53:
[...]
Hehehehe, maar dan heb je 2 keys. Kun je eerste 5 dagen (of minder) wel spelen, maar moet je met je 'echte' versie (die je met korting hebt) opnieuw beginnen. ;-)
zo werkte het in ieder geval bij warhammer online en lijkt me ook niet meer dan normaal.
Wat TweakerMaert zegt, bij andere webshops bestel je ze gewoon samen, en krijg je ook de preorder doos eerder opgestuurd. Wehkamp heeft ervoor gekozen ze los te verkopen om een of andere reden. Je hoeft dan ook niet overnieuw te beginnen.
Je hebt je code binnen ivm je pre-order, deze even inkloppen bij swtor.com ivm redeemen.TweakerMaert schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:57:
[...]
Ik denk het niet hoor. De eerste code gebruik je dan om de headstart te krijgen. Na de release voer je de andere in om de headstart te verlenegen naar een gewoon account.
zo werkte het in ieder geval bij warhammer online en lijkt me ook niet meer dan normaal.
LET OP: je early access wordt bepaald wanneer je hebt redeemed, first come, fist server principe.
Straks krijg je je key opgestuurd van Wehkamp met je officiele key welke na de launch moet gaan invullen.
Wat voor tijdsbestek je hiervoor krijgt is nog niet bekend gemaakt (zgn. grey area)
Verwijderd
Ok, nu een duidelijker antwoord van 12game.com (voor de mensen die hem daar ook vandaan hebben).
Aangezien U de pre order kit al op 24-09 heeft aangeschaft zult U de game: Star Wars: The Old Republic CE op 15-12-2011 bezorgd krijgen.
Het onderstaande is een mededeling vanuit EA:
Pre-order kit.
Klanten met pre-order kit kunnen op geleverd worden op 15-12-2011. Dit geld echter alleen voor de mensen die voor de 15e een pre-order kit hebben gekocht.
De consument die een pre-order kit heeft gekocht, kan al eerder spelen door de early access code in deze kit.
Klanten die na 15 december een SWTOR komen kopen kunnen deze wel mee krijgen maar krijgen pas vanaf 20 december toegang tot de server.
Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u graag te woord.
Aangezien U de pre order kit al op 24-09 heeft aangeschaft zult U de game: Star Wars: The Old Republic CE op 15-12-2011 bezorgd krijgen.
Pre-order kit.
Klanten met pre-order kit kunnen op geleverd worden op 15-12-2011. Dit geld echter alleen voor de mensen die voor de 15e een pre-order kit hebben gekocht.
De consument die een pre-order kit heeft gekocht, kan al eerder spelen door de early access code in deze kit.
Klanten die na 15 december een SWTOR komen kopen kunnen deze wel mee krijgen maar krijgen pas vanaf 20 december toegang tot de server.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 16:34 ]
Ik hoop dat dit betekent dat andere winkels voor eerder leveren.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:32:
Ok, nu een duidelijker antwoord van 12game.com (voor de mensen die hem daar ook vandaan hebben).
Pre-order kit.
mijn amazon.com bestelling staat op 22-28dec ><
GameMania levert ook op 15-12
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Bol.com levert ook op 15-12 dus zit ik goed.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
15 december pasGrumpyGamerDad schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:48:
[...]
Bol.com levert ook op 15-12 dus zit ik goed.
Nu nog afwachten wanneer early access start... ik heb in september besteld. Hoop 15e al
Volgens de site van Wehkamp wordt de officiele key 15-12 opgestuurd. Hopelijk kan deze ook door de brievenbusZephyer schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:21:
[...]
Je hebt je code binnen ivm je pre-order, deze even inkloppen bij swtor.com ivm redeemen.
LET OP: je early access wordt bepaald wanneer je hebt redeemed, first come, fist server principe.
Straks krijg je je key opgestuurd van Wehkamp met je officiele key welke na de launch moet gaan invullen.
Wat voor tijdsbestek je hiervoor krijgt is nog niet bekend gemaakt (zgn. grey area)
als het de CE niet is moet dat passenMerroc schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:59:
[...]
Volgens de site van Wehkamp wordt de officiele key 15-12 opgestuurd. Hopelijk kan deze ook door de brievenbus.
DVD's gaan wel altijd door de brievenbus
Weet iemand hoe ze met vanity pets omgaan in swtor? Nemen die ieder een bagslot in of krijgen we daar een mooie wardrode achtig iets voor?
Zelfde vraag voor mounts etc
Ik heb de CE via de plaatselijke MediaMarkt besteld, dus ik hoef niet op een levering te wachten
Vehicles hebben een apart tabblad in je skills scherm.Mango84 schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:07:
Weet iemand hoe ze met vanity pets omgaan in swtor? Nemen die ieder een bagslot in of krijgen we daar een mooie wardrode achtig iets voor?
pets weet ik niet meer zeker, ik geloof dat ze op dezelfde manier werken.
ik heb een mail van SW TOR waar dit in staatMerroc schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:59:
[...]
Volgens de site van Wehkamp wordt de officiele key 15-12 opgestuurd. Hopelijk kan deze ook door de brievenbus.
Thank you for registering your Pre-Order Code. You are now registered for the following items:
Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order
Early game access
Color Stone (Virtual Item)
We will keep you informed about early access to The Old Republic as we get closer to the game's release.
heb dan ook alleen een digitale versie / code.
die officiele key geeft aan dat je een Pre-Order edition hebt dus dan zal je ook wel bovenstaande gegevens ontvangen
Bol.com stuurde m'n key los al vooruit. Aangezien je de client van afgelopen weekend kan gebruiken voor release is het leuk dat ik game volgende week nog in de bus krijg maar boeit eigenlijk niet zo
De preorder key of de game key?Bernd schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:28:
Bol.com stuurde m'n key los al vooruit. Aangezien je de client van afgelopen weekend kan gebruiken voor release is het leuk dat ik game volgende week nog in de bus krijg maar boeit eigenlijk niet zo
Daar zit geen pre-order code bij volgens de mediamarkt, dacht ik....DragonSupremacy schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:09:
Ik heb de CE via de plaatselijke MediaMarkt besteld, dus ik hoef niet op een levering te wachten
Verwijderd
Antwoord van Bol.com ... nou ja antwoord ...
Kreeg eerst een bot, dus vroeg ik de bot "geef mij een echte medewerker"
Bla bla mail verstuurd u krijgt antwoord.
Prima, ik wachten.
En die persoon vertelde dat inderdaad het spel de 15e wordt geleverd.
Ik check de site en zie, ja de 15e!
Mooi, mail dus eigenlijk al overbodig.
Dan lees ik ook nog dit, een mededeling van EA zelf
Nu ben ik zelf geen schrijfwonder (ik weet dat ik spelfouten maak) maar ook die medewerker van Bol kan er wat van.
Wat een ongeïnteresseerde mail ...
Mijn reactie.
Moraal van het verhaal, SWTOR wordt op de 15e uitgeleverd.
Verder moet je maar niet te veel vragen aan die gasten, dat blijkt wel weer.
Kreeg eerst een bot, dus vroeg ik de bot "geef mij een echte medewerker"
Bla bla mail verstuurd u krijgt antwoord.
Prima, ik wachten.
De reactie.> > ---- Original Message ----
> > From : *********** <***********@hotmail.com>
> > To : "Bol.com Klantenservice" <klantenservice@bol.com>
> > Subject : Klantvraag en/of opmerking over [CASE:***********]
> > Date : Thu, 01 Dec 2011 21:49:59 GMT
> > Bestelnummer: 79***********
> > E-mailadres: ***********@hotmail.com
> > Klantnummer: 900***********
> > Naam: ***********
> >
> > Onderwerp: Afleveren van Bestelling en levertijd
> > Artikel: Star Wars: The Old Republic - Pre-Order Edition
> > Vraag klant:
> > Artikel heeft al langer dan 4 dagen status verzonden. Klant heeft het
> > betreffende artikel nog niet ontvangen.
> >
> > Originele openingszin: geef mij een echte medewerker
> -----Oorspronkelijk bericht-----
Dus ik stel mijn vraag.> From: klantenservice@bol.com
> Sent: Friday, December 02, 2011 9:06 AM
> To: ***********
> Subject: RE: Klantvraag en/of opmerking over [CASE:6321658]
> Geachte ***********
> Hartelijk dank voor uw e-mail van 1 december 2011.
> Helaas kunnen wij aan de hand van uw e-mail niet opmaken wat uw vraag
> precies is. Wij verzoeken u vriendelijk uw vraag opnieuw te formuleren in
> een antwoord op deze e-mail. Wij beantwoorden uw vraag dan graag voor u.
> Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
> Met vriendelijke groet,
> Rickey
> bol.com Klantenservice
> http://www.bol.com
> Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u
> vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
Inmiddels lees ik op tweakers dat iemand gebeld heeft met Bol.com.> ---- Original Message ----
> From : *********** <***********@hotmail.com>
> To : klantenservice@bol.com
> Subject : Re: Klantvraag en/of opmerking over [CASE:***********]
> Date : Fri, 02 Dec 2011 10:29:53 GMT
>
> Ik wil graag wat weten over de bestelling Star Wars: The Old Republic -
> Pre-Order Edition.
> Het eerste deel is aangekomen alleen staat de status nu op verzonden. het 2e
> deel moet nog verzonden worden.
> Nu het spel op 20 December uitkomt vroeg ik mij af wanneer Bol het 2e deel
> verstuurt (het daadwerkelijke spel)?
> En aangezien er bij jullie op de site stond dat het 2e deel werd verstuurd
> zodra deze binnen was, vroeg ik mij af of daar al iets van bekend was?
> Ik heb via verschillende kanalen vernomen dat andere leveranciers (bijv
> Amazon) het spel al eerder versturen, nu vroeg ik mij af of Bol dit
> misschien ook kan doen?
> Nu begint de Early acces van het spel op 15 December en via die Pre order
> kit speelt iedereen die pre orderd vanaf de 15e.
> Het gaat feitelijk alleen om de ingesloten DVD code die nodig is op de dag
> van release zelf.
> Verscheidende leveranciers hebben al aangegeven het spel al in de schappen
> te leggen zodra ze het binnen hebben, omdat je toch pas kan spelen op de
> 20e.
> Als het 2e deel bijvoorbeeld pas op de 21e komt, zou dit misschien betekenen
> dat ik het spel een dag niet zou kunnen spelen.
> Ik heb in het verleden wel eens meer op release dag een spel in de winkel
> moeten kopen omdat Bol een dag te laat was met bezorgen.
> Daarom hoop ik dat het spel deze keer wel op tijd is.
> Ik hoop dat Bol daar ook een beetje flexibel in kan zijn waar nodig.
> In afwachting van uw antwoord.
> Mvg *********.
En die persoon vertelde dat inderdaad het spel de 15e wordt geleverd.
Ik check de site en zie, ja de 15e!
Mooi, mail dus eigenlijk al overbodig.
Dan lees ik ook nog dit, een mededeling van EA zelf
Krijg ik deze geniale ... of eigenlijk meer luie reactie.mededeling vanuit EA:
Pre-order kit.
Goed die heeft die mail beantwoord zonder ook maar even 2 seconden het product zelf te checken.-----Oorspronkelijk bericht-----
From: klantenservice@bol.com
Sent: Monday, December 05, 2011 1:42 PM
To: ***********
Subject: RE: Re: Klantvraag en/of opmerking over [CASE:***********]
Geachte heer *********,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 2 december 2011.
U geeft aan dat u graag wilt weten of u het artikel uit uw besteling 79*********** op de releasedatum geleverd krijgt.
Wanneer u een reservering plaatst op onze website van een artikel met een release adtrum, wordt het betreffende artikel op de dag van de release bij u geleverd. Garanties over levertijden kunnen wij u helaas niet geven, omdat wij hierin afhankelijk zijn van onze leveranciers.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Myrthe
bol.com Klantenservice
http://www.bol.com
Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
Nu ben ik zelf geen schrijfwonder (ik weet dat ik spelfouten maak) maar ook die medewerker van Bol kan er wat van.
Wat een ongeïnteresseerde mail ...
Mijn reactie.
Faal?Vreemd, ik had al geen rekening meer gehouden met deze mail.
Voornamelijk omdat ik op alle websites zie en lees dat hij bijna overal nu op de 15e wordt uitgeleverd.
En ook op Bol.com stond na mijn mail ineens dat het spel de 15e wordt verstuurd.
Dus eigenlijk was mijn vraag al beantwoord zonder echt antwoord.
Kennissen die gebeld hebben kregen tevens hetzelfde antwoord, ja wij leveren hem uit op de 15e.
Jammer dan dat ik dan net weer een medewerker aan de mail krijg die helemaal geen kaas heeft gegeten van het hele gebeuren.
Had je namelijk het artikel even gecheckt dan had je me kunnen antwoorden, ja klopt hij gaat er op de 15e uit.
Ook moet je maar even aan je baas vragen naar dat bericht van EA.
Daarin staat namelijk dat jullie mogen uitleveren op de 15e aan iedereen die ge-pre orderd heeft.
Dat wordt geen Kerst bonus deze kerst en u gaat niet door voor de koelkast.
Conclusie, je kunt beter Googlen en zelf op onderzoek uit gaan dan een mail sturen naar de klantenservice van Bol.com.
Mvg ***********
Moraal van het verhaal, SWTOR wordt op de 15e uitgeleverd.
Verder moet je maar niet te veel vragen aan die gasten, dat blijkt wel weer.
Pre-order-kit via Wehkamp net binnen, meteen al code ingetoetst www.swtor.com/reorder/code
Kwam in een mooie DVD-hoes (zonder dvd)
Nu nog wachten op de game zelf (ook via Wehkamp besteld)
Kwam in een mooie DVD-hoes (zonder dvd)
Nu nog wachten op de game zelf (ook via Wehkamp besteld)
Als jij zulke mails naar mij had gestuurd en ik had bij bol gewerkt had ik je order toch echt op de blacklist gezet en je order gecanceld met de melding van zoek het lekker zelf uit. Wat voor nut heeft hem om zo'n reactie terug te sturen, gaat toch nergens over?Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:59:
heel verhaal
Verwijderd
Man, die Medewerker heeft nooit niet gekeken naar het artikel zelf.Black Eagle schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:08:
[...]
Als jij zulke mails naar mij had gestuurd en ik had bij bol gewerkt had ik je order toch echt op de blacklist gezet en je order gecanceld met de melding van zoek het lekker zelf uit. Wat voor nut heeft hem om zo'n reactie terug te sturen, gaat toch nergens over?
Moet ik zeker nog dank je wel zeggen ook voor de moeite?
Het hele antwoord slaat nergens op.
En dat mag ik best laten blijken dat ik dat vind.
alsof je van bol.com kan verwachten dat ze van de honderdduizenden items die ze verkopen, ze de nieuwste details weten.
Daarvoor heb je game-speciaalzaken. maar daar betaal je meestal ook wat meer.
Verwijderd
Maar had die medewerker het artikel gecheckt dan had ze gezien dat er 15 December staat nu.RocketKoen schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:13:
alsof je van bol.com kan verwachten dat ze van de honderdduizenden items die ze verkopen, ze de nieuwste details weten.
En nu vond ik mijn reactie niet onbeschoft.Artikel 2 wordt op 15 december 2011 uitgeleverd.
ik liet gewoon merken dat ik wist dat ik gepiepeld werd door een medewerker die niet verder keek dan zijn neus lang is.
Vraagje; Als ik bij onze guild kijk zie ik geen avatar staan bij mijn naam, hoe krijg ik die daar?
http://www.swtor.com/guilds/291921/republic-tweakers/roster
Via de account instellingen op www.swtor.commassareal schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:30:
Vraagje; Als ik bij onze guild kijk zie ik geen avatar staan bij mijn naam, hoe krijg ik die daar?
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Oh jawel, ik heb het hoesje zonder dvd + pre-order code ingevuld @ site, zal rond de 14/15e wel ff naar de mediamarkt gaanbangkirai schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:54:
[...]
Daar zit geen pre-order code bij volgens de mediamarkt, dacht ik....
Uiteraard mag jij laten blijken dat dit jouw mening is, moet je er alleen ook tegen kunnen als het uiten van die mening op een dergelijke manier consequenties zou hebben.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:13:
[...]
Man, die Medewerker heeft nooit niet gekeken naar het artikel zelf.
Moet ik zeker nog dank je wel zeggen ook voor de moeite?
Het hele antwoord slaat nergens op.
En dat mag ik best laten blijken dat ik dat vind.
Een klant die mij iets dergelijks op de mail zet hier kan erop rekenen dat zijn pakket vanwege de kerstdrukte een weekje zoek is tussen de post.
Ben het met je eens dat het antwoord dat je krijgt niet getuigt van enorm veel moeite maar zoals Koen ook aangeeft kun je van een shop als bol niet verwachten dat elke medewerker van hun klantenbalie precies op de hoogte is van EA's leverpolicy. En in een andere periode zou men daar misschien gewoon iemand anders de vraag hebben voorgelegd die het wel weet, maar die mensen verzuipen deze maand gewoon in het werk daar.
En jij bekritiseerd iemand? Als ik een moraalridder was had ik jouw afgelopen paar posts even doorgestuurd naar jouw manager @bol.com. Oh wacht, je werkt er helemaal niet dus je weet niets van dat proces af. En is het maar goed dat jij niet met andere mensen om hoeft te gaan in een support functie.Nephalem schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:07:
[...]
Uiteraard mag jij laten blijken dat dit jouw mening is, moet je er alleen ook tegen kunnen als het uiten van die mening op een dergelijke manier consequenties zou hebben.
Een klant die mij iets dergelijks op de mail zet hier kan erop rekenen dat zijn pakket vanwege de kerstdrukte een weekje zoek is tussen de post.
Ik zit afgelopen paar dagen met het idee in mijn hoofd om een filmpje te maken voor SWTOR

[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 05-12-2011 19:11 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dit komt toch voort uit het feit dat we allemaal graag de game op 15 december willen ontvangen en we uit enthousiasme twijfelen of we hem zeker gaan krijgen? De medewerker van bol.com geeft naar mijn mening een normaal antwoord en gaat er vanuit dat de lever informatie op de site klopt.
Ik kan me voorstellen dat pre-order mensen mbt early acces hem op de 15e krijgen en mensen die vanaf de 15e bestellen hem pas op de 20e geleverd krijgen omdat er geen early acces voor hen is. Of zeg ik nou iets stoms?
Tip, gewoon de informatie op de site hanteren en de game netjes op de 15e in ontvangst nemen....iedereen blij
Ik kan me voorstellen dat pre-order mensen mbt early acces hem op de 15e krijgen en mensen die vanaf de 15e bestellen hem pas op de 20e geleverd krijgen omdat er geen early acces voor hen is. Of zeg ik nou iets stoms?
Tip, gewoon de informatie op de site hanteren en de game netjes op de 15e in ontvangst nemen....iedereen blij
Geniaal, wat een chaos en wat een lekkere lag, maar god, dit doet me denken aan de mooiste battles op de lineage servers. Tnx for posting!
Thank you for your participation in the Star Wars™: The Old Republic™ Game Testing Program. In preparation for the game's official release, if you are receiving this email, you must uninstall the game-testing client before installing the launch game client.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
I hoor berichten dat mensen emails krijgen dat ze de client opnieuw moeten installeren?
Ik zelf heb die mail niet gekregen en ik heb alleen de 25-28 nov beta gedaan.
Ik ga ervan uit dat ik dat dat niet hoef te doen.
Hoop het maar, scheelt een hoop werk.
Ik zelf heb die mail niet gekregen en ik heb alleen de 25-28 nov beta gedaan.
Ik ga ervan uit dat ik dat dat niet hoef te doen.
Hoop het maar, scheelt een hoop werk.
Verwijderd
Waarschijnlijk een foutje oid. Volgens mij hebben enkel de mensen die met een beta voor de thanksgiving hebben meegedaan deze mail gekregen. Ik iig niet en heb enkel de 25ste geactiveerd.Komt in elk geval meer informatie over op het forum:
https://twitter.com/#!/rockjaw/status/143791352231116801
https://twitter.com/#!/rockjaw/status/143791352231116801
Als je de FAQ leest, zie je dat je hem niet hoeft te deïnstalleren als je de client hebt gedownload op 25 november of later. Wel jammer dat het niet duidelijk in de mail zelf staat.
Verwijderd
Was het niet zo dat als je de client voor de 25ste niet uninstallde dat je een map van 30gb+ had? Misschien dat ze het daarom hadden gedaan.
Ik weet niet of het geoorloofd is, maar ik probeer het maar even..
Voor diegene die nog een op zoek zijn naar een casual nederlandstalige SWTOR guild is misschien de Flying Dutchmen iets, mocht je interesse hebben kijk dan even op de site..
http://www.flyingdutchmen.enjin.com/recruitment
Met vriendelijke groeten,
Malvae
Voor diegene die nog een op zoek zijn naar een casual nederlandstalige SWTOR guild is misschien de Flying Dutchmen iets, mocht je interesse hebben kijk dan even op de site..
Malvae
Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com
Daar hebben we Empire of Tweakers en Republic of Tweakers al voor.Malvae schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:24:
Malvae
Opzich vind ik dit soort posts niet vervelend maar het valt onder werving en volgens de tweakers.net policy is dat niet toegestaan zonder toestemming. Dus in plaats van er maar op gokken dat niemand er over valt kan je beter een berichtje sturen naar één (of alle) mods van Spielerij en horen wat die er van vindenMalvae schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:24:
Malvae
Verwijderd
Ok het is officieel
If you participated in our Game Testing Program before November 25th, we recommend that you uninstall the game testing client
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=714124
If you participated in our Game Testing Program before November 25th, we recommend that you uninstall the game testing client
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=714124
Verwijderd
Zie dat ze ook de forums flink gaan aanpakken vanaf aankomende zaterdag:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=713618
Let vooral op: "If you have any special posts or private messages that you would like to save, please do so now!"
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=713618
Let vooral op: "If you have any special posts or private messages that you would like to save, please do so now!"
Hmm ballen, heb em wel geuninstalled na dat eerste mailtje
Dit topic is gesloten.
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)