Is het dit weekend of volgend weekend?
you have been selected to test star wars:the old republic 
maar er staat wel geen link in die mail om te downloaden
maar er staat wel geen link in die mail om te downloaden
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
Woot, ik kreeg ook net beta invite binnen...
Staat alleen niet in wat ik nu moet doen...
Daarnaast zie ik hem op swtor.com/tester ook nog niet staan
Staat alleen niet in wat ik nu moet doen...
Daarnaast zie ik hem op swtor.com/tester ook nog niet staan
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Je moet even op de site inloggen maar de site is down.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwacht dat iedereen die op deze site zit en zich al een tijdje terug geregistreerd heeft op swtor.com vandaag deze zal krijgen. Toch ergens wel jammer dat het niet een invite was voor de generale beta
Ik ben ingelogt... maar kan hier ook nog niks vindenMrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:45:
Je moet even op de site inloggen maar de site is down.
Verwijderd
Hier ook de invite binnen, ligt de site er uit lol 
edit: zie trouwens in de email dat het om een beta test weekend gaat.
Nouja in ieder geval mooi de tijd om te kijken of hij wilt draaien op me macbook (bootcamp)
edit: zie trouwens in de email dat het om een beta test weekend gaat.
Nouja in ieder geval mooi de tijd om te kijken of hij wilt draaien op me macbook (bootcamp)
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 21:48 ]
Ik heb m ook gehad. Staat ook dat ze via andere sites beta codes gaan weggeven. Dit is dus voor een groot stress-test weekend.
Ff de e-mail beter lezen... Staat dat je bent uitgenodigd voor een beta weekend. Betekend dus niet direct dit weekend. Staat ook dat je geen gebruik moet maken van de websites waar je beta keys kunt krijgen omdat deze invite dan in gevaar komt.
Ik heb dus ook een invite ontvangen
Ik heb dus ook een invite ontvangen
Damn dat lezen is inderdaad best lastig.
Tnx
Tnx
As part of this test, we will be partnering with games industry sites to distribute additional beta codes as necessary. This will help ensure we meet our population goals, so we can effectively stress test our servers in preparation for launch. Please do not acquire and redeem one of these codes as it could jeopardize your ability to participate in this test.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik las er ook direct over heen. Wil ook direct spelen. Helaas nog ff geduld.
Dat de site lastig heeft kan ik best begrijpen 
Laatste wat ik had gelezen was dat er iets van 1.5 miljoen mensen zich hadden opgegeven voor de beta, al die krijgen nu natuurlijk zo een mail en gaan de website bekijken.
Laatste wat ik had gelezen was dat er iets van 1.5 miljoen mensen zich hadden opgegeven voor de beta, al die krijgen nu natuurlijk zo een mail en gaan de website bekijken.
Verwijderd
Enige wat ik persoonlijk wel balen vind (of ik kijk er echt gigantisch overheen)
Geselecteerd voor een aankomend beta test weekend (Check)
Maar wanneer kan die client gedownload worden, 30gb is niet 1,2,3 binnen
Ach uurtje meer of minder wachten is ook niet zo'n dramaVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:56:
Enige wat ik persoonlijk wel balen vind (of ik kijk er echt gigantisch overheen)
Maar idd voorlopig maar ff afwachten
Wat ik tot nu toe heb gehoord is dat je een paar dagen voor het weekend in kwestie een link krijgt. Zodat je tijd hebt om te downloaden. Vervolgens kun je vanaf vrijdag middag/avond inloggen tot maandag
Sweet, ook weer een invite voor beta weekend gekregen. Deze keer maar lekker aan de slag met een Sith
ik kreeg net wel een waarschuwingsmailtje.
Als je een code krijgt via een van deze websites, maar je hebt al een beta invite, dan werken ze alle 2 niet meer.
edit: Ik zie dat iedereen die de beta opt-in had gedaan een invite heeft gehad. Ik heb op mn andere account wel een mailtje, maar op de website staat niks...
[ Voor 20% gewijzigd door RocketKoen op 11-11-2011 23:04 ]
ook een invite gekregen 
dus er komt later deze week nog een mail met alle info?
want dan ga ik stoppen met constant de site te checken voor updates
//edit: http://www.swtor.com/tester heeft nog steeds dezelfde status "update account info"
dus er komt later deze week nog een mail met alle info?
want dan ga ik stoppen met constant de site te checken voor updates
//edit: http://www.swtor.com/tester heeft nog steeds dezelfde status "update account info"
[ Voor 23% gewijzigd door Exill op 11-11-2011 23:17 ]
Iedereen die zich heeft geregistreerd op de officiële SW:TOR website en heeft aangegeven in aanmerking te willen komen voor deelname aan Game Testing, heeft een invite gehad of zal dit krijgen in de komende dagen. Voor meer info, lees dit topic: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=600760
hahaha, ik heb zowel een full beta invite gekregen, en ook het mailtje waarbij ik wordt uitgenodigd voor een upcoming beta weekend test XD Met andere woorden ik zit dus 2x in de beta
iemand die full-beta tester is of dit weekend beta speelt die in kan loggen btw?
Het beta weekend is 20 min geleden begonnen, maar de "play" knop blijft grijs en zelfs het tekstveld in de launcher laad niet.
edit: nu wel
Het beta weekend is 20 min geleden begonnen, maar de "play" knop blijft grijs en zelfs het tekstveld in de launcher laad niet.
[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 12-11-2011 00:20 ]
Weet je zeker dat het 20 minuten geleden is begonnen? Volgens mij zijn de testweekends niet gematched aan de Nederlandse tijdzone (CET of GMT+1)RocketKoen schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:19:
iemand die full-beta tester is of dit weekend beta speelt die in kan loggen btw?
edit: never mind, veel plezier!
[ Voor 3% gewijzigd door WickedWizard op 12-11-2011 00:22 ]
Ik heb 'm geheel gedownload. Helaas komt er een foutmelding nadat ik op play druk.
"This program encountered an internal error and will exit. Error code:6"
Nog meer mensen hier last van?
En zijn de servers überhaupt online?
PSN : Marnixio
hele site ligt plat, heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat veel mensen niet gelezen hebben dat de uitgenodigd zijn voor een upcoming beta weekend.RocketKoen schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:19:
Waar heb je 'm precies gedownload en zijn er eventueel mirrors bekend?Marnixio schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:23:
Ik heb 'm geheel gedownload. Helaas komt er een foutmelding nadat ik op play druk.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
jeej beta invite binnen, blijf maar f5 spammen netzolang tot ik erin kom (site) me wants
De installer zelf is maar 24 MB, daarna moet je inloggen en dan wordt de rest gedownload.
Ik kan de installer wel online zetten, alleen weet ik niet of de link hier geplaatst mag worden.
EU servers zijn trouwens om 12 uur offline gegaan, alleen de US servers zijn op dit moment online.
Ik kan de installer wel online zetten, alleen weet ik niet of de link hier geplaatst mag worden.
EU servers zijn trouwens om 12 uur offline gegaan, alleen de US servers zijn op dit moment online.
ik zou maar geen links plaatsen is namelijk tegen de NDA
Gaat niet goed daar 
Database error
The database has encountered a problem.
Please try the following:
Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
Open the www.swtor.com home page, then try to open another page.
Click the Back button to try another link.
The www.swtor.com forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.
We apologise for any inconvenience.
de tijd stond aangegeven in CET (5pm), GMT(11pm) en CEST(midnight).CaptainCharisma schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:22:
[...]
Weet je zeker dat het 20 minuten geleden is begonnen? Volgens mij zijn de testweekends niet gematched aan de Nederlandse tijdzone (CET of GMT+1)
edit: never mind, veel plezier!
En ik heb net een uurtje gespeeld
Het was erg druk, maar het killen van mobs is niet nodig om je quest te completen (alleen bonus XP). en respawn was heel erg snel. de NPC gesprekken duren tot nu toe langer dan de quests
nu naar bed.
EU servers kom ik idd niet op. Maar volgens mij is dat expres gedaan. Ze willen de weekend testers niet op de EU servers hebben.
Er zijn namelijk 3 EU servers en 20 US servers, waarvan 18 speciaal voor het beta weekend.
[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 12-11-2011 01:35 ]
En ook een invite. Ik sta wel ingeschreven voor US. Geen mogelijkheid om in te loggen ook.
Dat zal hem wel neit gaan worden aangezien ik de client moet downloaden op een 15mbit connectie
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=10672193
ach ja dus niet voor dit weekend
.
Dat zal hem wel neit gaan worden aangezien ik de client moet downloaden op een 15mbit connectie

http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=10672193
ach ja dus niet voor dit weekend
[ Voor 78% gewijzigd door Tripp op 12-11-2011 02:01 ]
Overigens krijg je nog geen downloadlink, omdat er blijkbaar na dit weekend nog een nieuwe build komt.
het is ook slechts een aankondiging. Onze hele guild heeft hem ook gehad.
Lijkt er op dat het dus wel 'bijna' de release candidate is en niet een of andere oude build.Will I need to re-download the game client after the upcoming Beta Testing Weekend, or can I use it during Early Game Access?
You may have to re-download the game client. This will be confirmed after the upcoming Beta Testing Weekend.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 10:52 ]
Mja, ik heb hem gister ook gehad, maar was verbaasd dat er niets instond over downloaden of startdatum/tijd. Als ze dat erin hadden gezet, was de run naar de website ook niet zo groot geweest en was het al rustiger gegaan denk ik.
Valt me wel tegen dat die site dat blijkbaar al niet aan kan. Wat voor servers gebruikt EA in hemelsnaam. Je doet toch gewoon een groot serverpark voor alle websites (hetzij verspreid over de wereld) en hebt zo optimale bereikbaarheid bij wat voor drukte voor welke game dan ook?
Overigens heb ik er wel zin in, maar moet nog effe kijken wat ik ga doen. Vind het meestal wel leuker om met mensen samen te spelen, al kan ik de beta gebruiken om het allemaal even te gaan verkennen in mn eentje. Beetje de core-gameplay testen en dan ook meteen bepalen of ik het wel leuk genoeg vind. Ik had namelijk met Star Trek Online al heel snel dat ik me verveelde en dat het gewoon niet leuk genoeg aanvoelde. Daardoor (na een maand of 3 spelen) toch maar gestopt. Misschien dat ik overigens nog terug ga als hij F2P wordt...
Valt me wel tegen dat die site dat blijkbaar al niet aan kan. Wat voor servers gebruikt EA in hemelsnaam. Je doet toch gewoon een groot serverpark voor alle websites (hetzij verspreid over de wereld) en hebt zo optimale bereikbaarheid bij wat voor drukte voor welke game dan ook?
Overigens heb ik er wel zin in, maar moet nog effe kijken wat ik ga doen. Vind het meestal wel leuker om met mensen samen te spelen, al kan ik de beta gebruiken om het allemaal even te gaan verkennen in mn eentje. Beetje de core-gameplay testen en dan ook meteen bepalen of ik het wel leuk genoeg vind. Ik had namelijk met Star Trek Online al heel snel dat ik me verveelde en dat het gewoon niet leuk genoeg aanvoelde. Daardoor (na een maand of 3 spelen) toch maar gestopt. Misschien dat ik overigens nog terug ga als hij F2P wordt...
Hoop niet dat het het weekend van 26/27 november gaat worden, dan ben ik net een weekendje weg met m'n vriendin
Verwijderd
Nog meer mensen die van het volgende last hebben op swtor.com ?
Als ik wil inloggen dan geeft hij steeds aan dat ze hun password policy veranderd hebben.
Ik heb v/d week mijn password al aangepast naar hetgeen wat vereist is maar krijg dit nu weer. En kan dus als gevolg niet inloggen.
Als ik wil inloggen dan geeft hij steeds aan dat ze hun password policy veranderd hebben.
Ik heb v/d week mijn password al aangepast naar hetgeen wat vereist is maar krijg dit nu weer. En kan dus als gevolg niet inloggen.
Alle testers werden opgeroepen om gisteravond 0:00 mee te doen aan een stress test, dat zal waarschijnlijk de oorzaak geweest zijn. En aangezien de site er vrij snel uitlag, zal hier nog wel wat aan verbeterd worden.Martinspire schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:55:
Je hebt alleen een origin account nodig om je te registreren.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:47:
Net ook een beta key ontvangen, hoop alleen dat je geen origin ervoor nodig hebt...
De software origin hoef je niet te installeren.
Verwijderd
Hhmm hield me al niet meer bezig met deze game, maar ook de beta invite gisteren ontvangen. Mooi moment om te kijken hoe de game zich nu eigenlijk ontwikkeld heeft, heb t namelijk gehad met zomaar een nieuwe mmo aan te schaffen, al die bluf verhalen van makers/uitgevers... 
Nu maar hopen dat het echt de next big thing word in mmorpg land, de nadruk op "de lore, starwars vibe blablabla" weet ik nu wel. Het is gewoon tijd voor dé nieuwe mmorpg die alle oude mmo's doen wankelen, niet another wow clone in een space jasje en uitgediepte characters lore. Ben benieuwd.
Kom maar op Beta, ik zal je grondig onderzoeken. ^^
Nu maar hopen dat het echt de next big thing word in mmorpg land, de nadruk op "de lore, starwars vibe blablabla" weet ik nu wel. Het is gewoon tijd voor dé nieuwe mmorpg die alle oude mmo's doen wankelen, niet another wow clone in een space jasje en uitgediepte characters lore. Ben benieuwd.
Hoe kan ik meedoen met de beta?
Heb me al wel aangemeld zeg maar.
Lees de FAQ eens.Grudgie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:11:
Hoe kan ik meedoen met de beta?
Verwijderd
Denk er precies hetzelfde over en heb vandaag eens wat previews gelezen en filmpjes bekeken. Ik vrees dat het precies die wow-clone word waar je het over hebt en daar zit ik ook echt niet op te wachten. Maar we gaan het zien in de beta, het zal voor mij beslissend worden of ik dit spel wel of niet ga aanschaffen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:27:
Hhmm hield me al niet meer bezig met deze game, maar ook de beta invite gisteren ontvangen. Mooi moment om te kijken hoe de game zich nu eigenlijk ontwikkeld heeft, heb t namelijk gehad met zomaar een nieuwe mmo aan te schaffen, al die bluf verhalen van makers/uitgevers...
Verwijderd
Ik had geen mail gekregen om mijn password te veranderen en na het aanmaken van een ticket werd ik naar http://swtor.com/user/password/recover gestuurd. Je kan het proberen?Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:00:
Nog meer mensen die van het volgende last hebben op swtor.com ?
Tja, wat voor verschil verwacht je? Ik had met WoW heel erg, "accept quest, check questlog/map, doe quest, lever quest in" nooit echt een verhaal gevolgd (op een paar na) maar in SW deed ik dit veel meer doordat je in gesprek gaat met de karakters. De flashpoints zijn ook interessanter dan een dungeon uit WoW want je moet keuzes maken en dat soort dingen. Ik vind dat er genoeg verschillen zijn om het niet een WoW "kloon" te noemen en ik hoop ook serieus dat de player base na het eerste half jaar blijft groeien want ze hebben het verdiend.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:11:
[...]
Denk er precies hetzelfde over en heb vandaag eens wat previews gelezen en filmpjes bekeken. Ik vrees dat het precies die wow-clone word waar je het over hebt en daar zit ik ook echt niet op te wachten. Maar we gaan het zien in de beta, het zal voor mij beslissend worden of ik dit spel wel of niet ga aanschaffen.
Overigens is mijn grootste probleem/vraag. Raid content, hoe gaan ze dat aanpakken.
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 12-11-2011 16:41 ]
Als iedereen die pre-ordered heeft wordt geinvite dan zal er weinig van spelen komen
. Waarschijnlijk komen we niet eens de game in door login queues en hevige lag
.
Niet dat ik het niet ga proberen
.
Niet dat ik het niet ga proberen
[ Voor 10% gewijzigd door Jerry op 12-11-2011 16:43 ]
Pre-order of niet maakt niet uit, ik heb geen pre-order staan maar heb wel het mailtje gekregen.
Verwijderd
Dit soort berichten lees ik vaak, maar ik wil innovatie als ik een nieuwe game koop.MrVegeta schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:41:
[...]
Tja, wat voor verschil verwacht je? Ik had met WoW heel erg, "accept quest, check questlog/map, doe quest, lever quest in" nooit echt een verhaal gevolgd (op een paar na) maar in SW deed ik dit veel meer doordat je in gesprek gaat met de karakters. De flashpoints zijn ook interessanter dan een dungeon uit WoW want je moet keuzes maken en dat soort dingen. Ik vind dat er genoeg verschillen zijn om het niet een WoW "kloon" te noemen en ik hoop ook serieus dat de player base na het eerste half jaar blijft groeien want ze hebben het verdiend.
Overigens is mijn grootste probleem/vraag. Raid content, hoe gaan ze dat aanpakken.
De vernieuwingen die je in nieuwe mmorpg's ziet, zijn meestal prima in andere mmo's te implementeren dmv patches.(denk aan levelen dmv BGs, publieks questen etc etc) Daarom eis ik van een nieuwe mmo grote veranderingen, die het hele genre naar een volgend level moet brengen. Waarom investeren in een nieuwe mmo terwijl het geen volgende grote stap is?
Hoe dat het genre zich kan ontwikkelen lijkt me een taak voor de ontwikkelaars van een game, op dit moment blijft het genre hangen imo.
Innovatie? Zo ver ik weet is er geen MMO die (bijna) alles ingesproken heeft, gerichte class quests die echt een doel en een goed verhaal hebben. Dat is behoorlijk innovatief. Tevens zijn er vrij weinig sci-fi MMO's die het hebben gemaakt.
Wat voor innovatie wil je hebben?
[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 12-11-2011 17:16 ]
Klopt, ik bedoelde iedereen die aangemeld (opt-in) staat voor de betaMrVegeta schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:57:
Pre-order of niet maakt niet uit, ik heb geen pre-order staan maar heb wel het mailtje gekregen.
Het is inderdaad een heel verschil.MrVegeta schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:16:
Innovatie? Zo ver ik weet is er geen MMO die (bijna) alles ingesproken heeft, gerichte class quests die echt een doel en een goed verhaal hebben. Dat is behoorlijk innovatief. Tevens zijn er vrij weinig sci-fi MMO's die het hebben gemaakt.
In WoW ect betrap ik me er op dat ik gewoon meteen op accept klik en dan wel op mn map kijk waar ik heen moet en wat ik moet doen.
In TOR is het een stuk aantrekkelijker om te luisteren naar het verhaal achter de quest. En je moet tijdens dat verhaal ook nog een keuzen maken die invloed hebben op je karakter (invloed companions en light/dark side)
Je komt zo veel meer in het verhaal, dan dat je alleen bezig bent met levelen.
Verwijderd
Klinkt goed, ik hoop ook echt dat het bevalt. Ben wel toe aan een nieuwe boeiende MMO nu ik defintief gestopt ben met WoW (panda's.... ).
Bovendien ben ik na de release 2 weken vrij dus zou ik er meteen diep in kunnen duiken
Bovendien ben ik na de release 2 weken vrij dus zou ik er meteen diep in kunnen duiken
wat dat betreft wel de perfecte timing om een MMO te releasen... vlak voordat alle scholieren 2 weken vrij hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:46:
Klinkt goed, ik hoop ook echt dat het bevalt. Ben wel toe aan een nieuwe boeiende MMO nu ik defintief gestopt ben met WoW (panda's.... ).
Verwijderd
Absoluut en ruim een maandje daarvoor een teaser-beta ;-)RocketKoen schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:47:
[...]
wat dat betreft wel de perfecte timing om een MMO te releasen... vlak voordat alle scholieren 2 weken vrij hebben
Ik ben al meer dan tien jaar geen scholier meer btw.
Verwijderd
Ik speel momenteel ook de beta. Een Jedi Consular op het moment bezig in Coruscant.
Enige wat ik kan vertellen is, is dat het spel zo verdomd vet is. Ik heb WoW sinds release gespeeld en na het uitspelen van de quests in Cataclysm ben ik gestopt.
Dit spel is minstens zo goed als WoW en naar mijn mening beter. Het ingesproken verhaal en keuzes is echt vernieuwend al zou je dat niet denken en spel ziet er goed uit en speelt lekker.
Lang geleden dat ik een spel op 1 dag meer dan 12+ uur achter elkaar gespeeld heb. Laatste spel waar ik dat deed was WoW.
Ow, en geen crash gehad in de tussentijd!
Enige wat ik kan vertellen is, is dat het spel zo verdomd vet is. Ik heb WoW sinds release gespeeld en na het uitspelen van de quests in Cataclysm ben ik gestopt.
Dit spel is minstens zo goed als WoW en naar mijn mening beter. Het ingesproken verhaal en keuzes is echt vernieuwend al zou je dat niet denken en spel ziet er goed uit en speelt lekker.
Lang geleden dat ik een spel op 1 dag meer dan 12+ uur achter elkaar gespeeld heb. Laatste spel waar ik dat deed was WoW.
Ow, en geen crash gehad in de tussentijd!
Heeft iemand al eens 2 EA/Origin account laten samenvoegen? Want mijn ticket bij Origin staat al sinds 29 oktober over. Op één account heb ik nu SWTOR en op het andere account zit mijn xbox360 aangesloten met o.a. BF3.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Stomme vraag misschien, maar als iedere class hun eigen storyline krijgen om te levelen.. hoe kan je dan samen met een vriend levelen (als je verschillende classes wil)?
Slechts ongeveer 10% van de quests zijn class quests (uniek voor iedere class). De rest zijn quests die andere classes van dezelfde faction ook (kunnen) doen. Je kunt elkaar overigens wel gewoon helpen bij elkaars class quest.
Ik heb het zelfde probleem, ook een ticket gestuurd naar de Origin customer support. Na ongeveer een week kreeg ik antwoord, ik moest het nog maar eens proberen bij de customer support van SW:TOR :xMrBlueEyes schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:16:
Heeft iemand al eens 2 EA/Origin account laten samenvoegen? Want mijn ticket bij Origin staat al sinds 29 oktober over. Op één account heb ik nu SWTOR en op het andere account zit mijn xbox360 aangesloten met o.a. BF3.
Dus ik laat het nu maar zitten. geen zin in problemen als ik het daadwerkelijk nodig heb.
Heb wat filmpjes op youtube gezien, het ziet er echt goed uit! 
Kan niet wachten om het zelf te gaan spelen!
Kan niet wachten om het zelf te gaan spelen!
Op de beginwereld (lvl 1-10) kun je beter solo spelen. Op een paar heroic quests na.witchdoc schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:18:
Stomme vraag misschien, maar als iedere class hun eigen storyline krijgen om te levelen.. hoe kan je dan samen met een vriend levelen (als je verschillende classes wil)?
Maar de quests zijn zo opgezet, dat je bv. 1 storyline quest krijgt, en 4 sidequests die in hetzelfde gebied zijn.
(Ik heb hier wat random dingen bij elkaar geraakt zodat ik niks spoil)
Storyline: Vind de infiltrant in de sector die door een criminele bende wordt bezet en ondervraag hem.
Side: Vind 10 weapon crates.
Side: Bevrijd een gekidnapte vrouw
Side: Vernietig 4 crates met droid onderdelen
Side: Kill de leider van de criminele bende
Bonus: Kill 50 leden van de bende
Heroic (groep): Kill de 4 imperial leiders die op bezoek zijn bij de bende.
Alle quests doe je dan in 1 gebied. Maar het huisje waar de infiltrant zit ondergedoken in een instance waar alleen jij in kan. En het huis waar de 4 imperials van de heroic quest zijn is instanced. Je krijgt ook een waarschuwing zodra je hier binnen gaat dat de content van die instance bedoeld is voor een groep.
Je kan dus prima samenspelen met een vriend. Maar als je kan ook alleen spelen en alleen even 15 min met iemand een party maken om de heroic quest te doen.
dus van dat allesomvattende verhaal blijft in praktijk maar weinig overRocketKoen schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:28:
[...]
Op de beginwereld (lvl 1-10) kun je beter solo spelen. Op een paar heroic quests na.
Maar de quests zijn zo opgezet, dat je bv. 1 storyline quest krijgt, en 4 sidequests die in hetzelfde gebied zijn.
(Ik heb hier wat random dingen bij elkaar geraakt zodat ik niks spoil)
Storyline: Vind de infiltrant in de sector die door een criminele bende wordt bezet en ondervraag hem.
Side: Vind 10 weapon crates.
Side: Bevrijd een gekidnapte vrouw
Side: Vernietig 4 crates met droid onderdelen
Side: Kill de leider van de criminele bende
Bonus: Kill 50 leden van de bende
Heroic (groep): Kill de 4 imperial leiders die op bezoek zijn bij de bende.
10% story driven en 90% quests als in 13 in een dozijn andere mmo's.
Nee, 10% is je character storyline.witchdoc schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:07:
[...]
dus van dat allesomvattende verhaal blijft in praktijk maar weinig over
10% story driven en 90% quests als in 13 in een dozijn andere mmo's.
de rest is onderdeel van de faction story.
Ik heb alleen de achtergrond uit mijn voorbeeld gelaten omdat ik anders spoil (en de NDA breek)
Raar SWTOR gaat helemaal niet over Origin accounts, maar Origin zelf natuurlijk dat kreeg ik dan ook van SWTOR te horen. Het zijn 2 origin accounts waar ik er één van wil maken, dus lijkt mij dat ze dit alleen bij Origin kunnen. Maarja ik hoor het wel.Exill schreef op zondag 13 november 2011 @ 11:36:
[...]
Ik heb het zelfde probleem, ook een ticket gestuurd naar de Origin customer support. Na ongeveer een week kreeg ik antwoord, ik moest het nog maar eens proberen bij de customer support van SW:TOR :x
Dus ik laat het nu maar zitten. geen zin in problemen als ik het daadwerkelijk nodig heb.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Je kan het ook gewoon 2 accounts laten.MrBlueEyes schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:02:
[...]
Raar SWTOR gaat helemaal niet over Origin accounts, maar Origin zelf natuurlijk dat kreeg ik dan ook van SWTOR te horen. Het zijn 2 origin accounts waar ik er één van wil maken, dus lijkt mij dat ze dit alleen bij Origin kunnen. Maarja ik hoor het wel.
Origin hoeft toch niet op je PC te staan voor SWTOR.
Nee, maar is wel het aangesloten EA/Origin account. Die nu op 2 verschillende mailadressen staan, erg onhandig.RocketKoen schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:06:
[...]
Je kan het ook gewoon 2 accounts laten.
Origin hoeft toch niet op je PC te staan voor SWTOR.
mail forwardenMrBlueEyes schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:18:
[...]
Nee, maar is wel het aangesloten EA/Origin account. Die nu op 2 verschillende mailadressen staan, erg onhandig.
maak een gratis gmail account aan.
verander het email adres van je origin account (als dat kan) naar het nieuwe gmail adres
laat gmail alles forwarden naar je echte mail adres.
Dat kan ik bij deze ook wel, het gaat erom dat je 2 verschillende accounts hebt om in te loggen.RocketKoen schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:23:
[...]
mail forwarden
maak een gratis gmail account aan.
verander het email adres van je origin account (als dat kan) naar het nieuwe gmail adres
laat gmail alles forwarden naar je echte mail adres.
je hoeft met je 2e origin account nooit in te loggen in torMrBlueEyes schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:39:
[...]
Dat kan ik bij deze ook wel, het gaat erom dat je 2 verschillende accounts hebt om in te loggen.
en je hoeft met je tor account nooit in te loggen in de origin client
dus ik zie het probleem niet
Zelfs nu om je account gegevens te bekijken moet dat al... EA account = Origin account.RocketKoen schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:55:
[...]
je hoeft met je 2e origin account nooit in te loggen in tor
en je hoeft met je tor account nooit in te loggen in de origin client
dus ik zie het probleem niet
Verwijderd
Een kwalitatief beter uitgevoerd verhaal noem ik niet innovatief.MrVegeta schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:16:
De makers benadrukken het aspect van ingesproken teksten zo erg dat ik het idee krijg dat ze, een voor de rest "normale" game launchen, ipv de next gen mmo die alles kont schopt. ;p
Maar tis allemaal speculatie en ik hoop natuurlijk dat de game gruwelijk word. ^^
eigenlijk speel je gewoon mass-effect in een star-wars sfeertje.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:46:
[...]
Een kwalitatief beter uitgevoerd verhaal noem ik niet innovatief.Vind het een mooie toevoeging dat alles in gesproken is en het zal zeker wel voor wat meer sfeer zorgen, maar het zal nooit doorslag gevend voor me zijn om een mmo jaren te spelen. Uiteindelijk gaat het meer om zaken zoals, het gehele quest systeem, het levelen en end game. Het totaal plaatje moet er gewoon voor zorgen dat de game me pakt en niet meer los laat.
En na zoveel mmorpg die voorbij komen, word het toch echt eens tijd voor een volgende grote stap.(titan?) Geen zin meer om weer een mmo te kopen, en na 1 of 2 maanden er op uitgekeken te zijn.
De makers benadrukken het aspect van ingesproken teksten zo erg dat ik het idee krijg dat ze, een voor de rest "normale" game launchen, ipv de next gen mmo die alles kont schopt. ;p
Maar tis allemaal speculatie en ik hoop natuurlijk dat de game gruwelijk word. ^^
maar dan met de sociale en economische aspecten van een MMO erbij
Het is gewoon weer een WoW clone. Ik zie dit persoonlijk nog niet zo groot worden. Tevens is het met die mirror classes vrij beperkt. Wel makkelijk voor de balance natuurlijk, maar toch. Ik vind het verhaal en het systeem verder wel fijn werken. Maar als ik zo op wil gaan in de conversaties speel ik liever een single player game. Al met al ben ik niet zo positief over de game tot nu toe.
Heeft geen signature.
De vanguard (trooper tank) speelt trouwens erg fijn. Je hoeft niet meer een damage dealer te zijn om te scoren in pvp. Guard een suicidaal iemand en de commendations voor "damage tanked" vliegen binnen 

en hoezo beperkt aantal classes? zelfs al streep je de mirrors tegen elkaar weg, dan blijven er nog steeds 8 over.
maar tor heeft geen panda'sdommerick schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:15:
Het is gewoon weer een WoW clone. Ik zie dit persoonlijk nog niet zo groot worden. Tevens is het met die mirror classes vrij beperkt. Wel makkelijk voor de balance natuurlijk, maar toch. Ik vind het verhaal en het systeem verder wel fijn werken. Maar als ik zo op wil gaan in de conversaties speel ik liever een single player game. Al met al ben ik niet zo positief over de game tot nu toe.
en hoezo beperkt aantal classes? zelfs al streep je de mirrors tegen elkaar weg, dan blijven er nog steeds 8 over.
Ik vraag me af wat een MMO moet doen om van het "WoW Clone" syndroom te komen

groter worden dan wowMrVegeta schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:16:
wow was echt niet de 1e MMORPG. Maar niemand noemt het een SWG, Lineage of DAoC clone
En toch leek WoW erg veel op die games @ release.
Wat het verschil maakt tussen een succesvolle MMO en een die dood is na 2 maanden zit hem niet in het vernieuwend zijn.
MMO's gaan dood omdat questen / levelen saai is (daar hoef je niet bang voor te zijn in tor);
of omdat de game vol irritante bugs zit of niet af is;
of omdat de endgame content te snel op is.
of omdat de balance niet goed is.
Verwijderd
Het enigste waar Blizzard in slaagt is verkopen van abbo's. Sommige gameplay features zijn wel okay maar om te zeggen dat het elke keer zo innovatief en zo vernieuwt, nee.
Het gaat eigenljk om Star Wars, dit spel "moet" in de regio van 80%-95% van de doelgroep binnen halen. In de eerste jaren van een MMORPG zal je het nooit gaan winnen van WoW.
Fysiek zou je wel aan de vraag kunnen voldoen servers enzovoort. Maar je zit wel dat het nog steeds elk jaar beter moet doen dan het vorige.
Veel MMORPG die hun targets niet halen modderen een beetje voort en gaan Free2Play. Wat eigenlijk een soort overlijdens akte is want je spel kan het niet meer bolwerken om mee te draaien met de echte mmorpg en zal via omwegen aan het geld moeten komen.
Ja, dan blijft er de lange termijn visie over. Star Wars is geen automatisch succes verhaal zullen ze nog wel een dikke kluif aan hebben om hier van een succes te maken.
Als het erg casual gameplay wordt zit ik niet echt op te wachten, net zoals bij WoW er gewoon wordt gezegt van "we doen alles wat betreft characters voor mensen en zo makkelijk mogelijk te maken" , is de lol er ook van af dan liever iets als Hello Kitty online .....
Het gaat eigenljk om Star Wars, dit spel "moet" in de regio van 80%-95% van de doelgroep binnen halen. In de eerste jaren van een MMORPG zal je het nooit gaan winnen van WoW.
Fysiek zou je wel aan de vraag kunnen voldoen servers enzovoort. Maar je zit wel dat het nog steeds elk jaar beter moet doen dan het vorige.
Veel MMORPG die hun targets niet halen modderen een beetje voort en gaan Free2Play. Wat eigenlijk een soort overlijdens akte is want je spel kan het niet meer bolwerken om mee te draaien met de echte mmorpg en zal via omwegen aan het geld moeten komen.
Ja, dan blijft er de lange termijn visie over. Star Wars is geen automatisch succes verhaal zullen ze nog wel een dikke kluif aan hebben om hier van een succes te maken.
Als het erg casual gameplay wordt zit ik niet echt op te wachten, net zoals bij WoW er gewoon wordt gezegt van "we doen alles wat betreft characters voor mensen en zo makkelijk mogelijk te maken" , is de lol er ook van af dan liever iets als Hello Kitty online .....
Ach, makkelijk is het in ieder geval niet...
Ik dacht @ lvl 10 wel ff the esseles te doen met een volle groep.
10 whipes later waren we nog steeds niet voorbij de 1e quest gekomen....
Ik dacht @ lvl 10 wel ff the esseles te doen met een volle groep.
10 whipes later waren we nog steeds niet voorbij de 1e quest gekomen....
Ik blijf het grappig vinden dat mensen nog grote revoluties verwachten voor MMO's. Evolutie met een beetje geluk kan je zeker nog verwachten, revolutie .. zet dara al maar een streep door.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:47:
Het enigste waar Blizzard in slaagt is verkopen van abbo's. Sommige gameplay features zijn wel okay maar om te zeggen dat het elke keer zo innovatief en zo vernieuwt, nee.
Een WoW doet extreem goed aan klantenbinding.. ze hebben begrepen dat een heel groot deel van het dagelijk terugkomen die wortel (loot) is die ze voor je neus laten hangen.
Zolang de raider maar moeite moet doen maar toch een reële kans op zelfverbetering houdt, blijven ze terug komen. En dat bereik je uiteraard door steeds nieuwe/betere content/loot in het spel te brengen.
Daarmee, bedoel ik uiteraard niet dat die wortel alles is dat een MMO nodig heeft, maar het is volgens mij wel het belangrijkste als je eenmaal je playerbase hebt opgebouwd.
[ Voor 4% gewijzigd door witchdoc op 14-11-2011 05:08 ]
De WoW fans zullen helaas altijd alle andere mmo's WoW clones blijven noemen.... ze begrijpen blijkbaar niet dat MMORPG's altijd op elkaar zullen lijken, anders is het geen MMORPG meer...Omdat WoW toevallig de meest populaire MMORPG is, betekent niet dat alles een WoW clone is...
Blijf toch lekker bij je WoW, als je toch alleen maar al het anderen kunt afkraken tot WoW clones. Ik word er een beetje moe van dat ik in elk topic van andere MMORPG's mensen voorbij zien komen die gaan klagen dat het weer een WoW clone is.
Shooters zijn ook allemaal hetzelfde: je hebt geweren en schiet er vijanden mee dood. Dat betekent toch ook niet dat alle shooters Counter-Strike (of welke shooter dan ook) clonen zijn?
Een MMORPG zal altijd bij het zelfde principe blijven, dat gaat niet opeens totaal veranderen. Hetzelfde dat een shooter altijd hetzelfde zal blijven.
Blijf toch lekker bij je WoW, als je toch alleen maar al het anderen kunt afkraken tot WoW clones. Ik word er een beetje moe van dat ik in elk topic van andere MMORPG's mensen voorbij zien komen die gaan klagen dat het weer een WoW clone is.
Shooters zijn ook allemaal hetzelfde: je hebt geweren en schiet er vijanden mee dood. Dat betekent toch ook niet dat alle shooters Counter-Strike (of welke shooter dan ook) clonen zijn?
Een MMORPG zal altijd bij het zelfde principe blijven, dat gaat niet opeens totaal veranderen. Hetzelfde dat een shooter altijd hetzelfde zal blijven.
Ondanks sommige negatieve commentaar hier hou ik in mijn achterhoofd dat bioware achter het spel zit en tot nu toe stelden die mij nooit teleur! Of het nu een wow clone is of niet (wat ik persoonlijk eigenlijk zelfs zo slecht niet zou vinden, amuseer me ook met dat spelletje!) ik ga het zeker uitproberen en ik denk dat het zoiezo een succes zal zijn aangezien men alleen al een grote fanbase heeft met de star wars setting.
Invite gehad voor beta dit weekend! Joepie!!!
Invite gehad voor beta dit weekend! Joepie!!!
Persoonlijk denk ik dat de grootste 'revolutie' die er aankomt toch wel Guild Wars 2 is. Ze hebben de ambities in ieder geval wel (met name het afschaffen van de 'Holy Trinity'). In hoeverre ze dit ook echt gaan waarmaken is natuurlijk afwachten.witchdoc schreef op maandag 14 november 2011 @ 05:04:
[...]
Ik blijf het grappig vinden dat mensen nog grote revoluties verwachten voor MMO's. Evolutie met een beetje geluk kan je zeker nog verwachten, revolutie .. zet dara al maar een streep door.
Verwijderd
Na ruim 3 jaar op het puntje van mijn stoel te zitten, heb ik eindelijk zeer kort voor de launch net als vele andere een beta invite gekregen.
Nu hoop ik dat ik aanstaande weekend EINDELIJK eens rond te gaan kijken ingame, mits bioware natuurlijk de beta weekend voor aanstaande weekend geplanned heeft
Ik persoonlijk denk dat de playerbase mondaal zal zijn en blijven, het zal geen klapper worden op mmo gebied.
Vele zullen het spel proberen, maar dan weg blijven na het behalen van de level cap door gebrek aan snelle updates voor pve content, en niet de uitdaging en afwisseling kunnen vinden in de classes tijdens het pvpen.
Desondanks dat zal ik in swtor blijven ookal is het alleen om het roleplaying en de social aspects. (Dure chatroom
)
Begrijp mij niet verkeerd, dit is puur mijn eigen mening gebaseerd op mijn intuitie.
Typo`s voorbehouden, ik gebruik al tijden geen nederlands meer in mijn dagelijkse conversaties
Nu hoop ik dat ik aanstaande weekend EINDELIJK eens rond te gaan kijken ingame, mits bioware natuurlijk de beta weekend voor aanstaande weekend geplanned heeft
Ik persoonlijk denk dat de playerbase mondaal zal zijn en blijven, het zal geen klapper worden op mmo gebied.
Vele zullen het spel proberen, maar dan weg blijven na het behalen van de level cap door gebrek aan snelle updates voor pve content, en niet de uitdaging en afwisseling kunnen vinden in de classes tijdens het pvpen.
Desondanks dat zal ik in swtor blijven ookal is het alleen om het roleplaying en de social aspects. (Dure chatroom
Begrijp mij niet verkeerd, dit is puur mijn eigen mening gebaseerd op mijn intuitie.
Typo`s voorbehouden, ik gebruik al tijden geen nederlands meer in mijn dagelijkse conversaties
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 09:05 ]
ben ik het niet met je eens, ok het heeft veel weg van WoW, net zoals WoW veel weg heeft van MOM's die voor WoW kwamen.dommerick schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:15:
Maar vergeet niet dat de story van TOR een stuk uitgebreider is dan die van WoW, en wat dacht je van de fanbase. Star Wars is natuurlijk al flink wat jaartjes ouder dan Warcraft, en dat merk je ook wel degelijk aan de fanbase.Heb zelf sinds dit weekend de beschikking over de BETA en moet zeggen dat het voor mij al mijn verwachtingen heeft waargemaakt. Het ziet er namelijk goed uit, speelt lekker weg en het lvlen duurt ook nog redelijk lang.
Heb zelf zaterdag de gehele dag, en gister nog flink wat uurtjes erin gestopt ( beta is pas vanaf 17:00 vandaag weer te spelen ofzo ). Heb een Sith Warrior op lvl 9, en een Bounty Hunter ( Mercenary ) op lvl 12. Zit ook met beide pas net op de 1e echte planeet na de tutorial missions.
Grafisch ziet het er ook erg goed uit en zijn de soundeffects weer typisch wat je verwacht van een Star Wars game. Heb ook de 1e Flashpoint mogen doen ( Black Talon ) en ik kan 1 ding zeggen, als de rest pook zo zijn, dan kan ik garanderen dat dit zo fuckin veel beter is dat de raids uit WoW.
Ik zou zo graag overal diep op in willen gaan, maarjah NDA waar ik aan moet houden. Enigste wat ik wel kan zeggen is dat dit wel degelijk een zware concurrent van WoW gaat worden. ( waarschijnlijk heeft blizzard dit ook wel door, en daarom nu al weer met een expansion aankomen )
Blizzard heeft MMO's mainstream gemaakt door ze toegankelijk te maken. Hetgeen MMO's daarvoor niet waren. Voor het merendeel van de mensen was WoW dus hun eerste MMO en dus het ijkpunt.
Verwacht je een exacte WoW-kloon, dan kom je bedrogen uit. Verwacht je een vette star wars game om je jaren zoet te houden of KOTOR in een MMO setting dan zit je goed. Hou je niet van het volgen van een verhaal, dan kom je bedrogen uit, tenminste, tenzij je nooit ervaren hebt wanneer een verhaal echt diepte heeft (Quest text =! story). SWTOR beta heeft al veel mensen bekeerd dat een verhaal in een MMO toch wel boeiend kan zijn.
Als je het kort door de bocht zou moeten samenvatten denk ik dat het hier op neer komt:
Questing - Mengeling van WoW,
PvE Flashpoints/Operations - Vergelijkbaar met WoW raids/dungeons
PvP warzones - Zoals Warhammer/DAoC warfronts, maar verbeterd
Story - Zoals Bioware games (KOTOR/Mass Effect)
Economy - Zoals iedere andere MMO (auction house, afval items, etc.)
Crafting - Toegankelijk zoals in WoW maar uitgevoerd door companions en uitgebreider
Classes - Zoals WoW systeem met talents en skill ranks en 8 classes per kant ipv 10 in WoW
Waar SWTOR zich onderscheidt:
- Companions
- Diepgang verhaal en overkoepelend verhaal dat wordt doorgetrokken
- Aligment van je character
- Healers en tanks viable in PvP
Of dat genoeg voor je is, zul je zelf moeten bepalen.
Verwacht je een exacte WoW-kloon, dan kom je bedrogen uit. Verwacht je een vette star wars game om je jaren zoet te houden of KOTOR in een MMO setting dan zit je goed. Hou je niet van het volgen van een verhaal, dan kom je bedrogen uit, tenminste, tenzij je nooit ervaren hebt wanneer een verhaal echt diepte heeft (Quest text =! story). SWTOR beta heeft al veel mensen bekeerd dat een verhaal in een MMO toch wel boeiend kan zijn.
Als je het kort door de bocht zou moeten samenvatten denk ik dat het hier op neer komt:
Questing - Mengeling van WoW,
PvE Flashpoints/Operations - Vergelijkbaar met WoW raids/dungeons
PvP warzones - Zoals Warhammer/DAoC warfronts, maar verbeterd
Story - Zoals Bioware games (KOTOR/Mass Effect)
Economy - Zoals iedere andere MMO (auction house, afval items, etc.)
Crafting - Toegankelijk zoals in WoW maar uitgevoerd door companions en uitgebreider
Classes - Zoals WoW systeem met talents en skill ranks en 8 classes per kant ipv 10 in WoW
Waar SWTOR zich onderscheidt:
- Companions
- Diepgang verhaal en overkoepelend verhaal dat wordt doorgetrokken
- Aligment van je character
- Healers en tanks viable in PvP
Of dat genoeg voor je is, zul je zelf moeten bepalen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 10:12 ]
Verwijderd
Dus jij kan nu al voorspellen dat er geen snelle pve content updates worden uitgebracht? Knap zo een maand voordat het spel uitkomt. Is dat ergens op gebaseerd (interviews met developers bijvoorbeeld) of echt puur natte vinger werk?Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:02:
Na ruim 3 jaar op het puntje van mijn stoel te zitten, heb ik eindelijk zeer kort voor de launch net als vele andere een beta invite gekregen.
Desondanks dat zal ik in swtor blijven ookal is het alleen om het roleplaying en de social aspects. (Dure chatroom)
Iedereen mag zijn mening hebben natuurlijk. Maar de ~15 uur die ik gespeeld heb, heb ik mezelf vermaakt met het starten van alle characters. De starting cinematic vond ik erg leuk. Wat de bepaalde classes er komen doen in de gebieden etc. Verder heb ik een trooper gespeeld. Deze heb ik tot lvl 9 gelvl'd. Helaas net voordat ik een class advancement kon halen.
Wat mij helaas zo overeen doet komen met WoW is het questen. Je gaat naar een bepaald gebied met main story line. Pakt hierbij zoveel mogelijk sidequests en dan is het maar afhandelen van objectives op de map. Ik vind de story line zeker wel leuk en ook het feit dat het is ingesproken zorgt ervoor dat je er makkelijker in betrokken raakt.
Flashpoints ben ik helaas niet aan toegekomen. Dit lijkt me wel interessant en ook het compagnion gedeelte vind ik in theorie leuk klinken. Maar dat zal ik dan eerst zelf nog moeten ervaren. De eerste paar levels brachten niks onderscheidends met zich mee. Het vechten van mobs zelfs altijd in packs. Ik hoop op nog een paar keer zo'n beta weekend waarin het geheel verder kan testen.
Wat mij helaas zo overeen doet komen met WoW is het questen. Je gaat naar een bepaald gebied met main story line. Pakt hierbij zoveel mogelijk sidequests en dan is het maar afhandelen van objectives op de map. Ik vind de story line zeker wel leuk en ook het feit dat het is ingesproken zorgt ervoor dat je er makkelijker in betrokken raakt.
Flashpoints ben ik helaas niet aan toegekomen. Dit lijkt me wel interessant en ook het compagnion gedeelte vind ik in theorie leuk klinken. Maar dat zal ik dan eerst zelf nog moeten ervaren. De eerste paar levels brachten niks onderscheidends met zich mee. Het vechten van mobs zelfs altijd in packs. Ik hoop op nog een paar keer zo'n beta weekend waarin het geheel verder kan testen.
Heeft geen signature.
Verwijderd
Info over de aankomende beta test:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=600760
Developer walkthrough van Esseles, de eerste flashpoint:
YouTube: Star Wars: The Old Repbulic - Flashpoint Walkthrough: The Esseles
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 12:12 ]
esseles is helaas veranderd.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:00:
Info over de aankomende beta test:
De 1e boarding party was commander + wat adds. Maar nu is het commander + oneindige stroom adds.
verder ben ik niet gekomen...
Mijn WoW-abbonement eindigt vandaag, dus mijn general testing invite voor TOR kon niet op een betere moment binnenkomen.
Een week geleden had ik geen spel waar ik echt grote lol had tijdens het spelen (behalve BF3), en nu heb ik sinds vrijdag opeens de twee beste games van dit jaar; Skyrim en SW:TOR.
Aangezien dat er een aantal WoW-fanbois in deze thread uithangen die dit spel al hebben afgescreven als een "WoW-clone" zal ik het kort houden; de gameplay van TOR is indrukwekkend en ontzettend meespelend. Neem deel in de komende beta-weekend en je zult het zelf ook zien.
Persoonlijk zie ik nou geen reden om ooit meer mijn WoW-abbonement te verlengen (en dat is na on-and-off spelen sinds WoW release). Eindelijk.
Een week geleden had ik geen spel waar ik echt grote lol had tijdens het spelen (behalve BF3), en nu heb ik sinds vrijdag opeens de twee beste games van dit jaar; Skyrim en SW:TOR.
Aangezien dat er een aantal WoW-fanbois in deze thread uithangen die dit spel al hebben afgescreven als een "WoW-clone" zal ik het kort houden; de gameplay van TOR is indrukwekkend en ontzettend meespelend. Neem deel in de komende beta-weekend en je zult het zelf ook zien.
Persoonlijk zie ik nou geen reden om ooit meer mijn WoW-abbonement te verlengen (en dat is na on-and-off spelen sinds WoW release). Eindelijk.
Verwijderd
@RocketKoen
Is het hele tankprincipe (threatsysteem) goed uitgewerkt? Ik vond bijvoorbeeld in LOTRO dat zeer slecht, je had eigenlijk geen idee of je nu veel of weinig threat deed als tank op een boss of pack mobs.
Is het hele tankprincipe (threatsysteem) goed uitgewerkt? Ik vond bijvoorbeeld in LOTRO dat zeer slecht, je had eigenlijk geen idee of je nu veel of weinig threat deed als tank op een boss of pack mobs.
Ik ben opzich wel benieuwd of de pve in dit spel nu wel wat uitdaging kan brengen (beetje vergelijkbaar met heroic raids in wow), want ik heb mn buik wel vol van al die pvp games die er wat pve bijgooien (en bioware vertrouw ik niet echt kwa ondersteuning).
Iemand al wat meer informatie daarover of valt dat soort info nog onder een NDA?
Iemand al wat meer informatie daarover of valt dat soort info nog onder een NDA?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Wat versta je onder uitdaging? Ze hebben de lat qua moeilijkheidsgraad bij de laatste patch flink wat hoger gelegd schijnbaar. Op dit moment is er alleen pas 1 raid bekend en daar is nog niet heel veel playtesting op gebeurd volgens mij. Maar op hardmodes achievements halen in WoW is toch ook best een uitdaging?
Welke pvp games zijn dat dan met dat beetje pve er bij? Klinkt als een game voor mij, maar ik kan ze nergens vinden!
Welke pvp games zijn dat dan met dat beetje pve er bij? Klinkt als een game voor mij, maar ik kan ze nergens vinden!
Een shooter worden en dan een Call of Duty Clone genoemd worden.MrVegeta schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:16:
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Hoe is de ondersteuning voor 3rd party addons geregeld bij SWTOR? Kunnen we hier DPS meters en bag-addons verwachten? Is hier al iets over bekend?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Als je http://darthhater.com/2011/11/09/fan-site-summit-qa-audio/ heb afgeluistert krijg je van veel "nice to have" features te horen dat ze er niet in zitten voor de launch maar de developers zeggen te zullen luisteren naar de "community" als er dingen nodig zijn zoals damage meters enz ...
Zal ik als ik thuis ben eens gaan luisteren, thanks.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:07:
Als je http://darthhater.com/2011/11/09/fan-site-summit-qa-audio/ heb afgeluistert krijg je van veel "nice to have" features te horen dat ze er niet in zitten voor de launch maar de developers zeggen te zullen luisteren naar de "community" als er dingen nodig zijn zoals damage meters enz ...
Maar die komen er dus niet non-official in begrijp ik?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Dit topic is gesloten.
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)