Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Kijk dat bedoelde ik inderdaad.
Dan kun je eindelijk ook eens de mensen die chat spammen een schop geven ;-)
Of mensen die zich elitair gedragen flink op de neus tikken.

Edit: trouwens, dat past perfect in het idee van een bounty-hunter. Gewoon geld verdienen, zowel linksom als rechtsom ;-)

[ Voor 27% gewijzigd door Sneezzer op 01-11-2011 13:35 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 11:14
De website is offline voor onderhoud, ik denk dat ze de tester forums gaan samenvoegen met de gewone forums. Daar las ik laatst wat over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Site is weer up. Even kijken of er inderdaad wat is gebeurd qua beta...

Forums zijn gemerged, nieuwe build is beschikbaar. Dat betekent binnenkort nieuwe invites...(tenminste zoiets heb ik gehoord).

[ Voor 47% gewijzigd door Liasis op 02-11-2011 18:27 ]

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Hmmm swtor.com is weer uit de lucht...
Misschien een voorbode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34
Sneezzer schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:48:
Hmmm swtor.com is weer uit de lucht...
Misschien een voorbode?
Waarvan? Van het feit dat SWTOR onbetrouwbaar wordt? Of dat er veel nieuwe informatie komt over Early Access e.d.?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Wolf1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 07:46
Is extended maintenance, gepost door Allison Berryman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
theforce81 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:13:
[...]

Waarvan? Van het feit dat SWTOR onbetrouwbaar wordt? Of dat er veel nieuwe informatie komt over Early Access e.d.?
Onbetrouwbaar?? Nee, dat was niet wat ik bedoelde (heb ze ook nergens op kunnen betrappen).
Ik hoopte meer op een grote friday update met leuke/extra informatie.

Of een grote announcement mbt open beta of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er komt geen open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

De nieuwe build is in ieder geval wel al speelbaar.

De dark side appearance zit erin, maar ze hebben de kleur matching naar chestarmor eruit gehaald...

Waarschijnlijk wordt dit wel de laatste Beta build voor launch.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
BlaSfem0n schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:48:
Waarschijnlijk wordt dit wel de laatste Beta build voor launch.
Lijkt me zeeeeeeeeeeeer sterk, of baseer je dit ergens op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
no00waa schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:51:
[...]

Niet zo heel raar, aangezien het spel over een maand ofzo gold moet gaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Heeft iemand de nieuwe build al aan de praat gekregen? Ik krijg elke keer errors met het installeren van main assests 6. Nu al 2x opnieuw moeten downloaden(13gb) omdat de bestanden kennelijk niet worden bewaard. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

no00waa schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:51:
[...]

Logische redenatie + inside beta-player gossip :)

Wellicht wel nog patches voor de huidige build. Maar een volledig nieuwe build denk ik niet, aangezien Bioware al had laten uitschijnen dat Early Acces al rond 12 december kon beginnen. Aangezien finale build dus al af zou moeten zijn binnen een 5-6 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
RocketKoen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:54:
[...]

Niet zo heel raar, aangezien het spel over een maand ofzo gold moet gaan.
Daarom juist, een maand is alles bij MMO's en de grote "meuk" heeft nog niet eens kunnen testen.

Denk dat de final build een 4-5 dagen voor de master versie zit, wanneer ze die gaan drukken horen we nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
BlaSfem0n schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:56:
[...]

Wellicht wel nog patches voor de huidige build. Maar een volledig nieuwe build denk ik niet, aangezien Bioware al had laten uitschijnen dat Early Acces al rond 12 december kon beginnen. Aangezien finale build dus al af zou moeten zijn binnen een 5-6 weken...
Ah oke sorry, dat bedoelde ik eigenlijk :P Een patch is bij mij een nieuwe build }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 11:49
BlaSfem0n schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:56:
[...]

Early Access al rond 12 december? Gemeld door bioware? Mag ik de link dan aub... aangezien ze er niks over zeggen...

PS. Ja ik ben er nog, had alleen niks te melden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Toch nieuws. Guild fase 3 is ingegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

qwaurck schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:07:
[...]

Early Access al rond 12 december? Gemeld door bioware? Mag ik de link dan aub... aangezien ze er niks over zeggen...

PS. Ja ik ben er nog, had alleen niks te melden :P
Niet officieel, maar wel aangehaald door Stephen Reid. Kan op dit moment (op t werk) de quote niet tevoorschijn toveren (dacht dat die van twitter kwam), maar het ging zoiets als "zoals de situatie zich nu voortdoet, early acces al vanaf 12 december zou kunnen ingaan". Aangezien meeste MMO's met early acces tussen de 3-10 dagen geven, zal SWTOR er niet ver vandaan zitten.
Sneezzer schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:28:
Toch nieuws. Guild fase 3 is ingegaan!
Could mean more beta -(guild)invites incoming!

[ Voor 13% gewijzigd door BlaSfem0n op 03-11-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ah, Stephen Reid geeft aan dat er snel info komt over early access..
Ik reken op max 2 dagen tot er nieuws komt.

Hopelijk al vanaf 10-12-2011 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlaSfem0n schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:41:
Could mean more beta -(guild)invites incoming!
Het zou natuurlijk best wel eens kunnen dat die 'hundreds of thousands of beta invites' invites voor guilds gaan zijn.

Over builds trouwens, Beta spelers spelen niet eens de laatste build en gaan dus sowieso ook niet de build spelen die je uiteindelijk live ziet. Devs geven altijd aan dat zij zekere een aantal builds vooruit lopen op wat ze in beta laten spelen.

David Bass on Server Rule sets

There will be four different server types in Star Wars: The Old Republic. Here's how they work generally, and details on how we're dealing with roleplaying (RP) servers:

PvE (Player vs Environment) – Players will have to manually flag themselves if they wish to engage in PvP outside of designated Warzones and Open World PvP areas.

PvP (Player vs Player) – Players are automatically flagged for PvP outside of the designated 'safe' areas (such as Origin Worlds, Capital Worlds, and the Republic/Imperial Fleets; see below for more info).

RP-PvE – Players are encouraged to roleplay and act ‘in-character’ while playing on an RP-PvE server. Players must manually flag themselves if they wish to engage in PvP outside of designated Warzones and Open World PvP areas.

RP-PvP – Players are encouraged to roleplay and act ‘in-character’ while playing on an RP-PvP server. Players are automatically flagged for PvP outside of the designated 'safe' areas (such as Origin Worlds, Capital Worlds, and the Republic/Imperial Fleets; see below for more info).

The pre-launch Guild Headquarters currently allows you to select between three different server types for your guild: PvE, PvP, and RP, which will determine your server placement during Phase 3: Deployment. During Deployment, we will be placing all eligible guilds that select 'RP' onto RP-PvE servers by default. If a guild wishes to exist on an RP-PvP server, they will need to create their guild manually on a new server once they reach their Capital World (Dromund Kaas or Coruscant) and create their guild.

The decision to make RP-PvP servers an option for players was made recently, which is why the choice was not available in the Guild Headquarters to start with. We apologize for any inconvenience this causes, but we hope you are as excited as we are to be able to choose this option for your guild in the game at launch.

PvP server rulesets

We also wanted to expand on what the PvP server ruleset means in The Old Republic. The obvious overarching rule is that in general, if you see a player of the opposite faction, you may immediately engage them in combat.

The exception to this rule is sanctuaries, which are large areas where PvP may not take place, regardless of whether you are flagged or unflagged for PvP. Examples of this are the Origin Worlds (Tython, Ord Mantell, Hutta, and Korriban), the Capital Worlds for both sides (Dromund Kaas and Coruscant), and the Republic/Imperial Fleets.

Hopefully this post helps inform your decision as to which server type you'd like to play on at launch. If you haven’t already, create a guild on the Guild Headquarters so that you can get placed on a server before the game launches!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Nieuws te melden:
Lees hier info over pre-order.
'When does Early Game Access begin?
Early Game Access may be up to five days prior to the official release of Star Wars: The Old Republic. The length of your Early Game Access period will vary depending on the date and order in which you redeemed your Pre-Order code, as well as where you live and your Internet service.'

Dus vanaf 15 december mogen we spelen :)
Amerikanen zullen wel eerst zooi krijgen aangezien de game daar eerder in de verkoop is gegaan dan hier in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
qwaurck schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 01:21:
Nieuws te melden:
Lees hier info over pre-order.
'When does Early Game Access begin?
Early Game Access may be up to five days prior to the official release of Star Wars: The Old Republic. The length of your Early Game Access period will vary depending on the date and order in which you redeemed your Pre-Order code, as well as where you live and your Internet service.'

Dus vanaf 15 december mogen we spelen :)
Amerikanen zullen wel eerst zooi krijgen aangezien de game daar eerder in de verkoop is gegaan dan hier in europa.
Nee, lees je eigen berichtje eens...
De game is wereldwijd op hetzelfde moment beschikbaar gekomen voor pre-order. (alleen bol.com was zo slim om een maand te wachten met het versturen van de codes...)

En ongeveer een maand later hebben ze in een Q&A nog verklaard dat "dag 1" van de early-acces nog niet vol zat.
Maar als je nu nog moet bestellen ga je 15 dec niet meer halen nee :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Laatst online: 20:53
Raar dat België alleen een Frans talige retail krijgt :?

Vanaf 15 December lekker spellen :) Al denk ik niet dat mijn pre-order uit Amerika hier optijd zal zijn :(
Dus na 5 dagen moet ik wachten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flash2adv schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 07:33:
Raar dat België alleen een Frans talige retail krijgt :?

Vanaf 15 December lekker spellen :) Al denk ik niet dat mijn pre-order uit Amerika hier optijd zal zijn :(
Dus na 5 dagen moet ik wachten. 8)7
Als het goed is hoef je niet meteen 20 dec je retail code in te vullen.
En belgië gaat toch splitsen? halen ze dat niet voor 20 dec? :P
Overigens kun je zelf kiezen of je in het duits, frans of engels speelt. Als je een andere taal wilt spelen dan die je gekocht hebt, kun je die straks gewoon downloaden

[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 05-11-2011 09:05 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn internet is zo langzaam dat ik volgens mij de hele pre-order nodig heb om het te downloaden :p . Wacht maar gewoon op mijn pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
RocketKoen schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 07:31:
[...]

Nee, lees je eigen berichtje eens...
De game is wereldwijd op hetzelfde moment beschikbaar gekomen voor pre-order. (alleen bol.com was zo slim om een maand te wachten met het versturen van de codes...)

En ongeveer een maand later hebben ze in een Q&A nog verklaard dat "dag 1" van de early-acces nog niet vol zat.
Maar als je nu nog moet bestellen ga je 15 dec niet meer halen nee :P
\
Sorry ja hij was overal tegelijk beschikbaar, maar op amerikaanse sites kon je de game al in de avond reserveren (zodra het nieuws over pre order beschikbaar was). Bij bol.com, bartsmit etc kon je hem rond die tijd niet reserveren. Dat kon pas de volgende ochtend.
Hierom denk ik dat dit dus de amerikanen eerder dan ons early game access gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
qwaurck schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:53:
[...]

\
Sorry ja hij was overal tegelijk beschikbaar, maar op amerikaanse sites kon je de game al in de avond reserveren (zodra het nieuws over pre order beschikbaar was). Bij bol.com, bartsmit etc kon je hem rond die tijd niet reserveren. Dat kon pas de volgende ochtend.
Hierom denk ik dat dit dus de amerikanen eerder dan ons early game access gaan krijgen.
mja, zoals ik al zei. de 1e lading early acces zat een maand na het openen van de pre-orders nog niet vol.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
One of the benefits to pre-ordering Star Wars™: The Old Republic™ is that you will gain Early Game Access before launch on December 20th. This is a chance to start your epic Star Wars saga early, as you’ll be able to create and play your character ahead of the official live game launch. Many of you have been wondering how long Early Game Access will last, and we are now happy to announce that depending on when you redeem your Pre-Order Code, you will gain Early Game Access up to five days before the official game launch date. Early Game Access is staggered over five days to ensure a quality experience for players at launch. Staggering access aids server stability and a gradual increase in player population through the game. Early Game Access will be granted according to when your Pre-Order Code is redeemed at the Code Redemption Center
*O*

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
RocketKoen schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:13:
[...]

mja, zoals ik al zei. de 1e lading early acces zat een maand na het openen van de pre-orders nog niet vol.
Ach geloof er weinig van... het stond wel in de Q&A zeg jij maar ik heb het nooit gezien het lijkt wel gewoon verwijderd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
qwaurck schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:03:
[...]

Ach geloof er weinig van... het stond wel in de Q&A zeg jij maar ik heb het nooit gezien het lijkt wel gewoon verwijderd te zijn.
"de Q&A"? Volgens mij haal je de termen FAQ en Q&A door elkaar.
Q&A was gewoon een interview @ een of andere conventie.

Ook als je kijkt naar de pre-orders (retail) van het spel.
Op dag 1 20.000 pre-orders
na ruim 1 week 137.000 pre-orders
nu: ruim 750.000 pre-orders.

Dus als de 1e wave na een halve dag al vol zou zitten, dan kunnen mensen die nu bestellen pas in maart ergens spelen.
Waarschijnlijker: de 1e wave zit ergens tussen de 2 en 300.000 spelers.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
RocketKoen schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:27:
[...]

"de Q&A"? Volgens mij haal je de termen FAQ en Q&A door elkaar.
Q&A was gewoon een interview @ een of andere conventie.

Ook als je kijkt naar de pre-orders (retail) van het spel.
Op dag 1 20.000 pre-orders
na ruim 1 week 137.000 pre-orders
nu: ruim 750.000 pre-orders.

Dus als de 1e wave na een halve dag al vol zou zitten, dan kunnen mensen die nu bestellen pas in maart ergens spelen.
Waarschijnlijker: de 1e wave zit ergens tussen de 2 en 300.000 spelers.
Idd ik haal wat door mekaar hehe, zou best kunnen de aantallen wat je zegt. Maar goed tis we moeten maar zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Ach, het is leuk een paar dagen eerder te kunnen spelen, maar zeg nou zelf, de 20e zou toch gewoon prima zijn? Wat zijn 5 dagen nou? Ja, ik geef toe, het zou leuk zijn, maar er hangt niets van af als je het mij vraagt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op zondag 06 november 2011 @ 00:19:
Ach, het is leuk een paar dagen eerder te kunnen spelen, maar zeg nou zelf, de 20e zou toch gewoon prima zijn? Wat zijn 5 dagen nou? Ja, ik geef toe, het zou leuk zijn, maar er hangt niets van af als je het mij vraagt.
Dat ben ik wel met je eens. Die voorsprong die wordt op den duur toch gelijk getrokken. Wat mij persoonlijk wel aanspreekt van de early access, is de spreiding van spelers over die 5 dagen. Uiteraard is dat relatief, aangezien er ook in die eerste 5 dagen duizenden spelers tegelijk losgelaten worden op de servers, maar het zal altijd wat schelen, al is het maar gevoelsmatig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Tja, als je graag met een groepje wil spelen en die hebben early acces loop je wel flink achter qua levelen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook weer mee eens. Alleen vrees ik wel dat SW:TOR hier voor wat problemen gaat zorgen. Als ik kijk naar de mensen waar ik al jaren mee game, zijn er twee groepen. De rushers en de lui die graag alles lezen en het verhaal in zich opnemen.

Ik zit er zelf een beetje tussen in, oftewel, het hangt heel erg af van de game. WoW bijvoorbeeld, was een kwestie van zo snel mogelijk de level cap halen en instances doen of raiden. Na de beta van SW:TOR gespeeld te hebben, weet ik zeker dat ik alles op m'n gemak wil gaan doen, zodat ik echt kan "genieten" van het verhaal. Nu vrees ik alleen dat het gros van m'n vrienden dat dus precies niet gaan doen |:(. Ik heb de game in pre-order staan dus het maakt voor mij allemaal niet zoveel uit en er zitten er nog wel 2 of 3 tussen die het ook op het gemak gaan doen. Daarbij is mijn ervaring met synchroon levelen toch al niet zo best, dus ik vind het prima om er solo op uit te trekken en dan tegen de level cap weer gezellig samen te spelen. Plus mumble en /g zorgen er toch wel voor dat je contact houdt etc.

Maar op de een of andere manier verwacht dat groepen spelers het hier toch lastig mee gaan krijgen, omdat ineens zal blijken dat sommige spelers toch graag het verhaal willen volgen. Waardoor het "ritme" er zogezegd uit gaat. Begrijp je waar ik heen wil? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik ben nieuw in dit onderwerp en kom met een paar vragen:
Is deze game speelbaar op OS (mac) of anders gewoon bootcamp windows met een i5 processor? ik heb een macbook pro van 2011. Wat zijn de specs?

En prijskosten? wat denken jullie, hoe word het betaalbaar? iDeal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een draadje op de officiële SW:TOR fora, met in de derde post van de moderator een aantal links voor wat betreft hardware specs en Mac Bootcamp discussie.

Voor wat betreft iDeal, in de origin store is het mogelijk om met iDeal te betalen. Ik dacht dat de subscriptions ook via Origin lopen, dus mij lijkt dat die dan ook gewoon met iDeal te betalen zijn. Helemaal zeker weten doe ik het uiteraard niet. Mocht het niet direct mogelijk zijn via Origin, dan zullen er zeker ook winkels zijn die gamecards aanbieden. Dus ik zou mij geen zorgen maken over het betalen van de subscription.

Qua kosten; aanschaf van SW:TOR zelf ligt zo tussen de €49,- en €55,- afhankelijk van waar je het koopt (inclusief 30 dagen game-time). Maandelijkse kosten dacht ik €12,99 per maand en meestal iets goedkoper als je direct 3 of 6 maanden game-time aanschaft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had toevalligerwijs vanaf 17 December tot begin Januari vrije dagen geboekt.
Kan ik mij mooi vermaken met swtor, hopelijk kan ik de 50 aan tikken in die 2 weken. Dan hoef ik nog maar 3 classes te gaan :D

Persoonlijk ga ik gewoon voor het verhaal en de 4 empire klasses naar 50 trekken zodat ik weet wat te verwachten van de meeste klassen in pvp.

Heb een kleintje thuis dus elke avond pve spelen zit er zoiezo niet in :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

En ondertussen jullie guilds ook 'ready for launch'?.

Indien er nog mensen zijn die eventueel allies of adversaries willen aanduiden met hun guild, of nog een guild zoeken, volg dan maar de link(s) in men sig :) (hebben zelfs heuse recruitement video gemaakt!)

Aangezien ik nog binnen de eerste week van pre-order men key heb ingevuld, zal ik sowieso bij de vroege vogels behoren. Ik denk dat sowieso alle mensen van de eerste 4-5 weken wel bij de eerste wave zullen zijn.

De quests zullen ook net te interessant zijn om snel door te klikken, ik ga in ieder geval ook de moeite nemen om netjes alles te doorlopen zoals het hoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
BlaSfem0n schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:54:
En ondertussen jullie guilds ook 'ready for launch'?.
Jazeker, Synergy en z'n allies/adversaries zijn 'ready for launch'. Niet verwonderlijk gezien hoeveel preorders er zijn gedaan binnen de guild.

Wat betreft de early game access is het leuk om 5 dagen eerder te spelen maar ik heb zelf helemaal niet het idee snel naar max level te spelen. Ik zou eerst elk verhaal en sidestory willen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Mijn guild is ready for launch. Ik zit nu bij een heuse coalitie, waarbij we gaan proberen met 20+ guilds op dezelfde server te komen om er voor te zorgen dat het grootste deel van de bewoners relatief goed bij elkaar passen en allemaal Engels als voertaal gebruik in publieke kanalen (niet dat we dus op een halve russische of hongaarse server komen, niet dat russen en hongaren geen aardige mensen zijn het is alleen lastiger communiceren). Mocht er iemand geinteresseerd zijn in de details, stuur even een pm.

<shameless guild plug>
Of als je een aardige en volwassen speler bent die nog een republic guild zoekt, stuur me dan een pm met je details
</shameless guild plug>

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik zit in de Casual Reservers dus volwassen mag je met een knipoog nemen ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
En de guild naam fout schrijven en hier een beetje bijdehand gaan lopen doen...misschien moeten we het er nog eens over hebben!

(Zie je hoe leuk de guild is, dat zelfs MrVegeta aka Alucardu, de guild zelfs heeft gejoined!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
MrVegeta schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:12:
Ik zit in de Casual Reservers dus volwassen mag je met een knipoog nemen ;).
Ik neem aan dat het dan de Casual Reservers moet zijn? :P
En ik vroeg me al af of er nog Tweakers zaten bij een Republic Guild, want wat ik hier tot dusver langs heb zien komen was alleen maar Sith Empire.
Dus ik zal je morgen eens een PM sturen Liasis :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:39:
[...]

Voor wat betreft iDeal, in de origin store is het mogelijk om met iDeal te betalen. Ik dacht dat de subscriptions ook via Origin lopen, dus mij lijkt dat die dan ook gewoon met iDeal te betalen zijn. Helemaal zeker weten doe ik het uiteraard niet. Mocht het niet direct mogelijk zijn via Origin, dan zullen er zeker ook winkels zijn die gamecards aanbieden. Dus ik zou mij geen zorgen maken over het betalen van de subscription.

[...]
EA geeft aan dat de betalingswijzes worden gehanteerd die per land reeds zijn ingesteld.
Bij EA in nederland is dat dus ook iDEAL ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Liasis schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:14:
En de guild naam fout schrijven en hier een beetje bijdehand gaan lopen doen...misschien moeten we het er nog eens over hebben!

(Zie je hoe leuk de guild is, dat zelfs MrVegeta aka Alucardu, de guild zelfs heeft gejoined!)
Oppassen, straks heb je al een coupe te pakken voor de game live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ben net sinds dit weekend al lid van een andere Republic guild, Dragon Squad. Maar als ik bij Casual Reserves kijk zie ik eigenlijk alleen 3 adversaries, geen allies. Hoe zit het dan met die coalitie?

Ow wacht, nvm. Snap nu pas dat het ook werkt met adversaries :')

[ Voor 11% gewijzigd door Aapenootjes op 07-11-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
En die alliance is veel groter, dus ik heb Guild A, B en C als adversaries/allies, en B heeft mij weer en C en F etc. Dus we zijn wederzijds geallied in een rondje met op dit moment 22 guilds, waaronder zowel republic als empire guilds.

Anyway, TCR is vast veel leuker als dragon squad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Vraag me wel af wat ze allemaal aan het doen zijn, nu ligt de hele site er weer uit ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Misschien voorbereiden op hun nieuwe password policy? Beetje jammer trouwens, mijn wachtwoord voldeed er al aan maar nu moet ik em toch gaan resetten straks.
Waarschijnlijk worden de security keys die je nu nog alleen via de CE kunt krijgen ook op een andere manier verkrijgbaar, ik denk dat ik er dan daar wel een van neem. Heb helaas wel eens mee gemaakt dat mijn WoW account gehacked was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Mobile versie van de Authenticator zoals blizzard heeft zou niet verkeerd zijn. Rift had dit ook bij launch. (mijn oude wachtwoord voldeed ook al btw).

[ Voor 16% gewijzigd door Ashrah op 08-11-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Aapenootjes schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:32:
Misschien voorbereiden op hun nieuwe password policy? Beetje jammer trouwens, mijn wachtwoord voldeed er al aan maar nu moet ik em toch gaan resetten straks.
Waarschijnlijk worden de security keys die je nu nog alleen via de CE kunt krijgen ook op een andere manier verkrijgbaar, ik denk dat ik er dan daar wel een van neem. Heb helaas wel eens mee gemaakt dat mijn WoW account gehacked was.
Mja, dit stukje viel me op m.b.t. de security key:
Just like any other user account you have, changing your The Old Republic password on a regular basis is one of the simple measures you can take to protect your personal information. Another way to ensure a secure account is to get the official custom branded Security Authentication Key, available in the Star Wars: The Old Republic Collector’s Edition. The Collector’s Edition is still available in limited quantities at select retailers. Watch for more information on other ways to obtain The Old Republic Security Key soon!
Met andere woorden, als je de CE hebt, heb je de optie tot die security key (in de vorm denk ik van een token oid) :X
Dusssss.. vrij vertaald (als ik dat mag), u betaald meer dus heeft u meer recht op veiligheid... :F

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de authenticator komt waarschijnlijk ook als app hoor.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Mja, maar in de post staat toch echt de CE enkel vermeld?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:56:
Mja, maar in de post staat toch echt de CE enkel vermeld?
CE krijgt een sleutelhanger apparaatje. waarschijnlijk kun je die niet los kopen.
maar de app heeft dezelfde functionaliteit.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij rift (in het begin) maakte het geen bal uit wat je had, "simpele" buffer overflow was genoeg om aan een account te komen , helaas...

Je kan je afvragen hoever die security dingen gaan , je kan wel een heel goed wachtwoord hebben maar als iemand een rootkit op je computer heeft maakt dat dan wat uit ?

Rift had uiteindelijk het idee vervaardigd om bij verschillend IP adres (waar er een authenticatie stukje ontbrak) gewoon de account te "locken" tot dat er een nieuwe 5 cijfer nummer werd ingevoerd die werd toegesturrt via email .....

Het uitsluiten van het account bestond alleen uit sommige handelingen verbieden als traden,mailen,vernietigen en verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
RocketKoen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:57:
[...]

CE krijgt een sleutelhanger apparaatje. waarschijnlijk kun je die niet los kopen.
maar de app heeft dezelfde functionaliteit.
In de mail stond toch echt onderaan:
Watch for more information on other ways to obtain The Old Republic Security Key soon!
(stond ook in het stukje dat Zephyer quote, maar dat was niet dikgedrukt :P)

edit: Overigens zou ik een app ook wel prima vinden, maar voor mensen die geen telefoon hebben die dat ondersteund zou het wel jammer zijn als ze geen key kunnen krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Aapenootjes op 08-11-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Een app vind ik perfect :P
BTW ook opvallend dat ze op SWTOR.com dit nu aankondigen over de ww. van je account.
Deze is (logische wijze) ook gekoppeld aan Origin, maar daardoor is BF3 bij mij dus ook veranderd...
(je moet nl. inloggen op origin en op battlelog om ermee te kunnen spelen... )

Waarom is dit niet vanuit EA gedaan?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Zephyer schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:01:
Waarom is dit niet vanuit EA gedaan?
Omdat EA blijkbaar geen crap geeft hoe veilig of onveilig je password is.

Bovendien is het in principe ook maar een soort van gevoel van veiligheid; er zit namelijk een gigantische fout in de SWTOR site; het is tot op de dag van vandaag mogelijk om in te loggen met een geblokkeerd EA account, en zelfs nog gebruik te maken van alle community features (en wellicht zelfs het spel zelf als je een subscription neemt op je disabled account).

Dat dit nog niemand is opgevallen bij EA/Bioware terwijl je blijkbaar toch flink bezig bent met security: geen flauw idee.

Misschien toch maar nogmaals eens men erop wijzen (volgens mij had ik dat al eens gedaan maar is er vervolgens niets mee gedaan)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Mja, maar SWTOR account is gekoppeld aan Origin en dus EA? Ergens wilt men dus wel aan veiligheid doen :P

Hier een pic gemaakt door Stephen Reid van de CE:
Afbeeldingslocatie: http://p.twimg.com/AdqS6naCQAA33J4.jpg

En wat zie ik.. een token!
Kan dus makkelijk dat iedereen, zoals hierboven wordt gesuggereerd, de sec. key kunnen gebruiken via ... tel.? :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:36:
Bij rift (in het begin) maakte het geen bal uit wat je had, "simpele" buffer overflow was genoeg om aan een account te komen , helaas...

Je kan je afvragen hoever die security dingen gaan , je kan wel een heel goed wachtwoord hebben maar als iemand een rootkit op je computer heeft maakt dat dan wat uit ?
De key is juist voor als je een rootkit hebt. Het ding staat namelijk niet op je computer.
Dus ook al heeft iemand je password weten te stelen, ze kunnen niet inloggen tenzij ze ook je sleutelhanger jatten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

ResuCigam schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:42:
Ik vind dit vooral een mooie optie:

Multiple improvements to chat and UI, including dick-to-tell and item hyperlinks.
Hmmm zou dit ermee te maken hebben? >:)

[ Voor 10% gewijzigd door ResuCigam op 08-11-2011 18:26 ]

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een invite ronde de deur uitgegaan voor een test weekend.

Spijtig genoeg alleen voor US spelers.

Begin me toch wel af te vragen waarom er in verhouding zo weinig EU tests zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Er zijn geen test weekenden, de closed BETA loopt al maanden en is gewoon al die tijd up, tenzij de build wordt geupdatet.

Het zou wel kunnen dat dit voor de US anders is, maar de EU closed BETA is dus al maanden online, want ik speel zelf al aardig lang :)

edit: bovenstaande CE box ziet er wel nice uit zeg!

[ Voor 46% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 09-11-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 00:01:
Er zijn geen test weekenden, de closed BETA loopt al maanden en is gewoon al die tijd up, tenzij de build wordt geupdatet.

Het zou wel kunnen dat dit voor de US anders is, maar de EU closed BETA is dus al maanden online, want ik speel zelf al aardig lang :)

edit: bovenstaande CE box ziet er wel nice uit zeg!
Er zijn wel testweekenden en aankomend weekend is die er dus ook. Alleen deze keer is het slechts US en Canada die worden geinvite. Stephen Reid heeft aangekondigd dat Europeanen worden geinvite voor de beta-test (dus niet een weekend) als de datacenters werken, maar helaas is het niet duidelijk wanneer dit gaat zijn.

Daarnaast draait gewoon de beta inderdaad, en daar zitten ook Europeanen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Liasis schreef op woensdag 09 november 2011 @ 06:54:
[...]

Er zijn wel testweekenden en aankomend weekend is die er dus ook. Alleen deze keer is het slechts US en Canada die worden geinvite. Stephen Reid heeft aangekondigd dat Europeanen worden geinvite voor de beta-test (dus niet een weekend) als de datacenters werken, maar helaas is het niet duidelijk wanneer dit gaat zijn.

Daarnaast draait gewoon de beta inderdaad, en daar zitten ook Europeanen in.
Ik heb net een invite gekregen voor het weekend van 11 november. :S (en ik ben Europeaan XD)
nvm ik heb blijkbaar als country USA ingesteld. -.-

[ Voor 4% gewijzigd door Alien B.O.B. op 09-11-2011 07:13 . Reden: punt ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik draai nog altijd mee in de BETA, de EU servers waren tot gister iig nog niet beschikbaar, dat is nog wel jammer.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
You must respond to confirm your
participation in the Game Testing Program.

START: November 11th @ 5:00 PM CST
END: November 13th @ 11:59:00 PM CST
Niet eens op mn pre-order account.. maar op een 2e account (USA) die ik ook had aangemaakt op mn laptop

[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 09-11-2011 10:49 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:50:
Er is weer een invite ronde de deur uitgegaan voor een test weekend.

Spijtig genoeg alleen voor US spelers.

Begin me toch wel af te vragen waarom er in verhouding zo weinig EU tests zijn ?
Beta testen is niet regio gebonden. Als je gewoon alles test met US-testers, dan krijg je ook feedback. EU test is allen nodig aan het einde om de load te kunnen voorspellen en eventuele lagissues verhelpen.

Wanneer snappen mensen dat een BETA bedoeld is voor het bedrijf om het spel te perfectioneren. Een Beta is niet bedoeld voor spelers om het spel uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

RocketKoen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:43:
[...]

Niet eens op mn pre-order account.. maar op een 2e account (USA) die ik ook had aangemaakt op mn laptop
Ja, heb precies het zelfde. :P

Ik neem aan dat na de beta alles gewoon gereset wordt? (Dus maakt het uiteindelijk niks uit waar ik op beta speel.)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alien B.O.B. schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:51:
[...]

Ja, heb precies het zelfde. :P

Ik neem aan dat na de beta alles gewoon gereset wordt? (Dus maakt het uiteindelijk niks uit waar ik op beta speel.)
In retail kun je als het goed is gewoon vrij kiezen of je op de US of EU servers speelt.
Maar ik heb voor de zekerheid op de account waar mn CE pre-order staat wel mn echte gegevens ingevuld.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zo, leuke details over de planeet Ilum gepost door AskAJedi.
http://www.askajedi.com/2...-open-world-pvp-detailed/

Zelfs op een PvE wil je hier ff gaan kijken, doen ze goed (op het eerste gezicht) :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Mensen, het is onzin dat EU spelers niet worden uitgenodigd. Ik was in october voor dat beta weekend uitgenodigd, sta als NL ingeschreven, ook adres e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
theforce81 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:24:
Mensen, het is onzin dat EU spelers niet worden uitgenodigd. Ik was in october voor dat beta weekend uitgenodigd, sta als NL ingeschreven, ook adres e.d.
Mja, maar het testen op EU server (!) gaat nu pas gebeuren... O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Zephyer schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:34:
[...]

Mja, maar het testen op EU server (!) gaat nu pas gebeuren... O-)
Dat vind ik wel een logisch verhaal. Waarom het spel testen op meer servers? Dan moet je ook meer mensen hebben om de load een beetje realistisch te krijgen, als je één server zou testen kan je dit concept direct kopiëren terwijl je niet de kosten hebt van een volledig server park wat niet gebruikt wordt en nog niet ondersteund is door maandelijkse kosten. Natuurlijk moeten de servers wel een kleine periode getest worden, maar daar hebben ze nog ruim de tijd voor.

Veel mensen denken dat op de USA servers geen EU beta invites zijn, maar dat is dus echt niet juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ja en nee, hoelang zijn ze al aan het testen op US servers?
Hoelang hebben ze nog voor het testen op de EU servers, lang niet zolang?
Maakt mij voor de rest niet uit, met een ping van +/-116ms vond ik het wel meevallen om op een US server te zitten.

Alhoewel ik niet wil weten hoe dat zal zijn met een volle server ... :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EU en US zijn nu eenmaal 2 verschillende markten met een verschillende mentaliteit.
Het verschil is misschien wat minder extreem als bij de Aziatische markt, maar om een spel alleen te laten testen door Amerikanen zou een grote fout zijn.

Ook wil je het europese serverpark kunnen testen. Je test namelijk niet alleen de server hardware (die best identiek kan zijn), maar je test ook de internetverbinding.
Het is nogal lullig om pas @ release te ontdekken dat 2 grote spaanse ISP's een enorm slechte routing naar je servers hebben waardoor het spel onspeelbaar wordt.
Of dat de ping in een groot deel van europa veel te hoog is (servers staan helemaal in Ierland enz)
Maar als je daar een maand van te voren achter komt dan valt er nog wel wat te regelen.

[ Voor 52% gewijzigd door RocketKoen op 09-11-2011 15:09 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:06:
EU en US zijn nu eenmaal 2 verschillende markten met een verschillende mentaliteit.
Het verschil is misschien wat minder extreem als bij de Aziatische markt, maar om een spel alleen te laten testen door Amerikanen zou een grote fout zijn.

Ook wil je het europese serverpark kunnen testen. Je test namelijk niet alleen de server hardware (die best identiek kan zijn), maar je test ook de internetverbinding.
Het is nogal lullig om pas @ release te ontdekken dat 2 grote spaanse ISP's een enorm slechte routing naar je servers hebben waardoor het spel onspeelbaar wordt.
Of dat de ping in een groot deel van europa veel te hoog is (servers staan helemaal in Ierland enz)
Maar als je daar een maand van te voren achter komt dan valt er nog wel wat te regelen.
Als ze daar een maand van te voren nog achter moeten komen bij zo'n honderded miljoenen project... Ik denk dat ze daar echt wel van te voren SLAs voor hebben afgesloten.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Op dit moment worden EU invites voor General Game Testing (voor onbepaalde tijd en dus langer dan een weekend) verstuurd. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je een linkje? Mooie website trouwens!

Nevermind:
General Game Testing Invites are now being sent to EU testers.

Sent Nov. 10: General Game Testing Invites
Who was invited: Testers from all European launch countries (see list here)
What was sent: General Game Testing Invites
Server locations: EU servers
Invite status: Invites will continue to be sent during today. E-mails can take some time to be sent, so please check your www.swtor.com/tester page to be sure!

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Laatst online: 12-09 16:48
Ik las ook dat ze begonnen zijn met invites, maar is er uberhaubt al iemand hier die een invite heeft gehad voor de general invite van de 10e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dat was gisteren, dus ik weet niet of ze met 'today' nu gisteren of vandaag bedoelen, gezien het tijdsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:22:
En dat was gisteren, dus ik weet niet of ze met 'today' nu gisteren of vandaag bedoelen, gezien het tijdsverschil.
Hier nog geen nieuws helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Kan je melden dat guildies van mij een beta invite hebben gehad van de 10-11-2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer, had graag willen testen! maja wie niet hierzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Ach ik blijf maar tegen mezelf te zeggen dat ik het niet zo belangrijk vind om beta te spelen...
Maar ben toch steeds weer teleurgesteld als ik geen invite heb gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Laatst online: 12-09 16:48
Toch valt het me tegen hoeveel mensen hier nu al echt een invite gehad hebben. Volgens de website sturen ze de invites nog steeds dus ergens hoop ik dat die guildies hierboven niet in NL wonen en dat Nederland straks nog aan de beurt komt bij tijdens het versturen. (blijft ijdele hoop jah ;) Maar komt ook omdat ik vrij veel mensen ken die het spel gaan spelen maar geen van hun heeft een invite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
18 uur geleden was het laatste bericht dat bijna alle invites er uit waren. Boot dus gemist denk ik, of de e-mail moet ergens zijn blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:19:
18 uur geleden was het laatste bericht dat bijna alle invites er uit waren. Boot dus gemist denk ik, of de e-mail moet ergens zijn blijven hangen.
Ja, de EU servers zijn al open zelfs.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FacQ
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 12:56
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:19:
Ze worden nog steeds verstuurd, ik kreeg net om 17:00 een invite voor de beta.

18 sekúndur fyrir sólarupprás

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga kijken of ik met mn US weekend beta ding ook op de EU server kan morgen :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FacQ schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:16:
[...]

Ze worden nog steeds verstuurd, ik kreeg net om 17:00 een invite voor de beta.
Ik hou goede hoop ;)

Al is het alleen maar om te zien hoe het spel draait op mijn macbook in bootcamp. (desktop zal geen probleem zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlamonw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-08 15:56
Ik heb ook net mijn invite gekregen voor de beta, meteen de download maar aangezet.

Ben erg benieuwd, het is al weer een tijdje geleden dat ik nog een MMO gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Nog steeds geen invite gehad.. Balen. Ach, met nog minder dan 5 weken te gaan voordat Early Access start, maakt het niet eens zo heel erg veel meer uit. Maar had toch graag even wat aan de game geroken voordat ik ermee aan de slag ging. Misschien dat ik nog mee kan doen aan een testweekend in de komende weken. :)

[ Voor 3% gewijzigd door WickedWizard op 11-11-2011 18:23 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Deze maand komt er nog een Stress Test Weekend voor iedereen die zich al had aangemeld voor de bèta. Het is natuurlijk nog maar de vraag of je dan überhaupt (fatsoenlijk) kan spelen.
When we started our Beta Testing Weekends, we told you that each weekend would include more testers than the last. We’re excited to announce that later this month we will be conducting our largest Beta Testing Weekend yet, specifically designed to help us stress test our servers in preparation for the launch of Star Wars™: The Old Republic™.

How can you take part in this coming Beta Test Weekend? Well, for starters we are happy to announce that anyone who has signed up for our Game Testing Program prior to today, November 11th, will get invited! Invites will be sent in the coming weeks.
http://www.swtor.com/news/news-article/20111111-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Ik kreeg zojuist m'n Beta invite binnen :D

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

W00h00 mijn beta invite is ook binnen :9~

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heloxide
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-01 13:53
Woohoo, invite :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Hoopte gelijk te kunnen downloaden. even geduld nog:
Additional details for this upcoming test will be announced soon.
Heloxide schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:43:
Is het dit weekend of volgend weekend?
Staat er niet bij... wordt nog gemaild.

[ Voor 42% gewijzigd door M-Opensource op 11-11-2011 21:44 ]

"Find what you love and let it kill you"

Pagina: 1 ... 12 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)