de moeite waard dusDevelopers such as Gabe Amatangelo, Georg Zoeller and James Ohlen all gave their own unique Q&As.
Aan de ene kant kunnen mods wel leuk zijn, je UI pimpen, extra guild info etc maar sommige mods in WoW gaan wel heel ver qua raiden.DenniZ schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:04:
Hoe is de ondersteuning voor 3rd party addons geregeld bij SWTOR? Kunnen we hier DPS meters en bag-addons verwachten? Is hier al iets over bekend?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Lees de post eens door voordat je gaat internet huilenVerwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:24:
[...]
Dus jij kan nu al voorspellen dat er geen snelle pve content updates worden uitgebracht? Knap zo een maand voordat het spel uitkomt. Is dat ergens op gebaseerd (interviews met developers bijvoorbeeld) of echt puur natte vinger werk?

Absoluut, was ook precies het soort uitdaging wat ik weer zoek.Maar op hardmodes achievements halen in WoW is toch ook best een uitdaging?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Zit er bij launch niet in. Ze willen dit meteen goed aanpakken. Goed werk heeft tijd nodig. Van mij mogen ze de damage meters, threat meters, gladius, gearscore equivalenten in ieder geval vast achterwege laten.DenniZ schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:04:
Hoe is de ondersteuning voor 3rd party addons geregeld bij SWTOR? Kunnen we hier DPS meters en bag-addons verwachten? Is hier al iets over bekend?
UI mods moeten m.i. handig zijn maar niet 'performance-enhancing'.
Volgens deze thread op het offi forum komen er dus wél 3rd party addons
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
wie zegt dat ze er niet in komen dan? Bioware heeft zelf aangegeven dat ze er mee bezig zijn. Meer info is er ook niet. De rest is speculatie.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 15:27 ]
Verwijderd
Ik vraag je gewoon een vraag hoor, ik weet niet hoe jij op internet huilen komt?Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:29:
[...]
Lees de post eens door voordat je gaat internet huilen
Jij post dat jij denkt dat er geen snelle pve content patches komen. Dat is nogal wat zo een maand voordat het spel uitkomt, logische vraag is dan of die gedachte van jou ergens op gebaseerd is of puur natte vinger werk?
Verwijderd
Ik heb eind vorige week een mail gekregen dat ik het volgende beta test weekend kan/mag meetesten. Nu is er wel een probleem. Er is nml. nergens gaan accept knop of al de mogelijkheid deze reeds te downloaden en te installen tot het test weekend er is. Is dit normaal?
Gewoon curious wat de volgende stap is.
Jouw volgende stap is, de vorige pagina's van dit topic doorlezen
[ Voor 7% gewijzigd door Maduth op 14-11-2011 16:04 ]
Als je de mail goed leest zie je dat ze contact met jou opnemen voor het vervolg. Gewoon nog even afwachten dusVerwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:03:
Ik heb eind vorige week een mail gekregen dat ik het volgende beta test weekend kan/mag meetesten. Nu is er wel een probleem. Er is nml. nergens gaan accept knop of al de mogelijkheid deze reeds te downloaden en te installen tot het test weekend er is. Is dit normaal?
Verwijderd
Mwah ik zie wel graag threatmeters en dps meters eerlijk gezegd. Je wil toch weten hoe je presteert, misschien doe je wel iets vreselijk fout in je rotatie bijvoorbeeld. Boss Mods hoeft voor mij ook niet zo nodig inderdaad, haalt de fun uit de gevechten als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:56:
[...]
Zit er bij launch niet in. Ze willen dit meteen goed aanpakken. Goed werk heeft tijd nodig. Van mij mogen ze de damage meters, threat meters, gladius, gearscore equivalenten in ieder geval vast achterwege laten.
UI mods moeten m.i. handig zijn maar niet 'performance-enhancing'.
De resultaten van cijfers uit mods worden m.i. altijd uit z'n verband getrokken. Ik denk er genoeg theorycrafting zal zijn over de beste rotation zodat je die dps meters eigenlijk toch niet echt nodig hebt.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:29:
[...]
Mwah ik zie wel graag threatmeters en dps meters eerlijk gezegd. Je wil toch weten hoe je presteert, misschien doe je wel iets vreselijk fout in je rotatie bijvoorbeeld. Boss Mods hoeft voor mij ook niet zo nodig inderdaad, haalt de fun uit de gevechten als je het mij vraagt.
Threatmeters hangt misschien enigszins af van hoe threat wordt opgebouwd (eerst tank 10 minuten threat laten opbouwen voor je kunt dps-en, of geef de tank 5 seconden en we kunnen vol gas). Het belangrijkste daarbij is dat je als tank weet als een add je ontglipt denk ik.
Threatmeters, tja, je leert na een poosje wel welke skill veel threat maken, die kan je op juiste momenten gebruiken in plaats van "onder de tank blijven". Nee, van mijn part laten ze het er uit maar wellicht om abbo's te houden dat ze het er in doen.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:29:
[...]
Mwah ik zie wel graag threatmeters en dps meters eerlijk gezegd. Je wil toch weten hoe je presteert, misschien doe je wel iets vreselijk fout in je rotatie bijvoorbeeld. Boss Mods hoeft voor mij ook niet zo nodig inderdaad, haalt de fun uit de gevechten als je het mij vraagt.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb de vanguard gespeeld tot lvl 16.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:53:
@RocketKoen
Is het hele tankprincipe (threatsysteem) goed uitgewerkt? Ik vond bijvoorbeeld in LOTRO dat zeer slecht, je had eigenlijk geen idee of je nu veel of weinig threat deed als tank op een boss of pack mobs.
Niet echt veel PvE gedaan. instance poging @ lvl 10, maar dat was insta-whipe. you tank skills krijg je pas @ lvl 13+.
Tot nu toe heb ik 3 tank skills.
1) Ion Pulse: zet je in "tank mode". Je krijgt bonus armor en je genereert meer treath. (lvl 1 was al 50% van beide geloof ik).
2) Guard: Buff op een party/raid member waardoor de helft van hun damage naar jouw gaat (en ook dus door jouw armor en schild gaat). Je target genereert ook 25% minder treath. Ze moeten wel binnen 15m van je blijven anders doet het niks.
3) Taunt: Geeft je een berg threath, en je target doet 30% minder damage als ze niet naar jouw switchen.
Ik ben geen PvE speler. Maar het mooie van deze skills is dat ze ook werken in PvP.
Verwijderd
Klinkt goed, bedankt voor het antwoordRocketKoen schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:38:
[...]
Ik heb de vanguard gespeeld tot lvl 16.
Niet echt veel PvE gedaan. instance poging @ lvl 10, maar dat was insta-whipe. you tank skills krijg je pas @ lvl 13+.
Tot nu toe heb ik 3 tank skills.
1) Ion Pulse: zet je in "tank mode". Je krijgt bonus armor en je genereert meer treath. (lvl 1 was al 50% van beide geloof ik).
2) Guard: Buff op een party/raid member waardoor de helft van hun damage naar jouw gaat (en ook dus door jouw armor en schild gaat). Je target genereert ook 25% minder treath. Ze moeten wel binnen 15m van je blijven anders doet het niks.
3) Taunt: Geeft je een berg threath, en je target doet 30% minder damage als ze niet naar jouw switchen.
Ik ben geen PvE speler. Maar het mooie van deze skills is dat ze ook werken in PvP.
Heb je de thread wel gelezen?DenniZ schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:57:
Volgens deze thread op het offi forum komen er dus wél 3rd party addons
Ik heb wat pagina's doorgelezen (98 pagina's in totaal, wie tijd heeft om ze allemaal te lezen ga je gang) en ik lees geen enkele developer praten over 3rd party addons. Alleen maar speculatie en nog eens speculatie.
Bioware heeft alleen gezegd 'Nee er komen geen 3rd party addons bij launch', logisch gevolg is dat mensen gaan denken dat er later dus wel 3rd party addons komen.
We moeten maar zien...
Ik ben persoonlijk wel een voorstander van addons... tijdens mijn WoW periode had ik er toch al gauw 80 die ik gebruikte. Ja ik gebruikte ze ook.
Maar ja aan de andere kant iedereen heeft WoW gespeeld zonder addons. Je hebt ze niet per se nodig.
Wat ik wel begrepen heb is dat bioware bezig is met verschillende UI settings, denk aan healer UI setting. En ze hebben gezegd dat je de UI kan gaan aanpassen, wat post launch wordt toegevoegd,
Waar download ik die betaclient?
Heb een code gekregen via een vriend maar zie nergens een link om iets te downloaden na het activeren van de code.
De code is een "BETA Testing Code (Event 1)", dus ook niet echt een idee of dat nog geldig is of niet.
Heb een code gekregen via een vriend maar zie nergens een link om iets te downloaden na het activeren van de code.
De code is een "BETA Testing Code (Event 1)", dus ook niet echt een idee of dat nog geldig is of niet.
Als je inlogt onder zijn naam op swtor.com dan zie je testing details aan de rechterkant, daar klik je op, dan kom je op swtor.com/tester uit daar kan je zien of je nog in de beta zit en kan je ook verder naar downloaden van de client.
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Die is gebonden op zijn naam dan? Kan de code nl. wel gewoon redeemen onder mijn account. De code is nu zichtbaar in mijn accountsoverzicht onder "Code Redemption".Liasis schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:20:
Als je inlogt onder zijn naam op swtor.com dan zie je testing details aan de rechterkant, daar klik je op, dan kom je op swtor.com/tester uit daar kan je zien of je nog in de beta zit en kan je ook verder naar downloaden van de client.
Op die swtor.com/tester staat ook niks extra info waaruit blijkt dat de code werkt trouwens..
Volgens de gozer van wie'k de code kreeg had ie er ook een hele zooi gelkregen, niet 1 of 2 dus. Lijkt me raar als dat op account is gebonden dan?
Maar geen beta voor mij dus?
[ Voor 10% gewijzigd door witchdoc op 14-11-2011 20:24 ]
Oh wacht, het is een code van een externe partij? Don't know about that. Als je recht hebt op de beta zou je normaal gesproken op het account met de beta op de swtor.com/tester pagina dat kunnen zien. Als je geen rechten hebt staat daar dat je staat ingeschreven en dat je je informatie kan updaten.
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Yup, dat zie'k dara dus nu nog steeds ook al zie'k wel die code geredeemed onder mijn swtor account.. misshcien was het een betakey enkel voor afgelopen weekend ofzo? Anyway, ik vraag wel effe wat meer info aan de gozer van wie de key komt alstie weer beschikbaar is.Liasis schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:25:
. Als je geen rechten hebt staat daar dat je staat ingeschreven en dat je je informatie kan updaten.
Toch bedankt alvast.
Diverse gamingsites en pers hebben stapels beta keys gekregen voor het laatste beta-weekend.witchdoc schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:28:
[...]
Yup, dat zie'k dara dus nu nog steeds ook al zie'k wel die code geredeemed onder mijn swtor account.. misshcien was het een betakey enkel voor afgelopen weekend ofzo? Anyway, ik vraag wel effe wat meer info aan de gozer van wie de key komt alstie weer beschikbaar is.
Toch bedankt alvast.
Iedereen die voor 11 nov een opt-in had gedaan op swtor.com heeft zoiso een invite. De keys zijn voor mensen die het nog niet hadden.
De datum van dit weekend is nog niet bekend (maar je hebt het niet gemist). En het klopt dat je nog geen downloadlinkje ofzo ziet. Er komt namelijk eerst nog een nieuwe build van de beta.
Ok, als dit een 'gewone' stresstest-weekend key is, heb'k dus gezondigd tegen die ene mail om geen externe key te gebruiken als je eerder al had ingeschreven..RocketKoen schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:39:
[...]
Diverse gamingsites en pers hebben stapels beta keys gekregen voor het laatste beta-weekend.
Iedereen die voor 11 nov een opt-in had gedaan op swtor.com heeft zoiso een invite. De keys zijn voor mensen die het nog niet hadden.
De datum van dit weekend is nog niet bekend (maar je hebt het niet gemist). En het klopt dat je nog geen downloadlinkje ofzo ziet. Er komt namelijk eerst nog een nieuwe build van de beta.

ja, nu heb je dus kans dat het geen van beide werktwitchdoc schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:47:
[...]
Ok, als dit een 'gewone' stresstest-weekend key is, heb'k dus gezondigd tegen die ene mail om geen externe key te gebruiken als je eerder al had ingeschreven..noujah, we zien wel wat er gebeurd.
en wat ik begrepen heb is die kans vrij groot, omdat ze het toch echt niet wilde dat mensen 2 keys gingen bemachtigen.
precies.Raxious schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:04:
en wat ik begrepen heb is die kans vrij groot, omdat ze het toch echt niet wilde dat mensen 2 keys gingen bemachtigen.
Het idee was juist om reclame te maken voor mensen die nog niet weten wat the old republic is.
en dus niet bedoeld voor mensen die zich al hebben ingeschreven voor de beta.
Ik ben vorige week dus voor een weekend stresstest uitgenodigd maar waar is de key? Waar kan ik het downloaden? Wanneer is het uberhaupt?
nog niet bekendThomasthomas schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:54:
Ik ben vorige week dus voor een weekend stresstest uitgenodigd maar waar is de key? Waar kan ik het downloaden? Wanneer is het uberhaupt?
Ik heb me lang zitten bedenken en ik heb uiteindelijk toch maar de gok gewaagd en een pre-order via de Mediamarkt gedaan. Punt is dat ik nu €5 heb betaald voor het hoesje met de code. Maar als de game uitkomt zal ik die andere 50 euro toch ook moeten betalen? Hoe moet ik dat doen? Via SWTOR zelf of nog een kopie ophalen bij de Mediamarkt?
Had ik eigenlijk moeten vragen bij de mediamarkt ik weet het maar ik had er helaas te weinig tijd voor.
Had ik eigenlijk moeten vragen bij de mediamarkt ik weet het maar ik had er helaas te weinig tijd voor.
Hmm ik heb nooit een uitnodiging gehad om te testen. En heb al sinds begin augustus ofzo dat aangegeven dat ik kans wilde maken daarop. Ik lees hier nu dat ongeveer iedereen die uitnodiging heeft gehad?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Voor de mensen die op zoek zijn naar een beta key, probeer het op onderstaande link:
http://massively.joystiq....republic-how-about-75k-b/
Mensen die al een beta invite/account hebben, niet icm bovenstaande beta key gebruiken, je kunt dan je account bricken ofzo.
Mensen die al een beta invite/account hebben, niet icm bovenstaande beta key gebruiken, je kunt dan je account bricken ofzo.
[ Voor 24% gewijzigd door BuyMoreInternet op 15-11-2011 01:20 ]
Niet echt duidelijk in de communicatie die Bioware. Poosje geleden met die mailtjes die verkeerd de deur uit gingen en nu deze actie. Tja, ik wacht wel gewoon even af.
http://www.swtor.com/comm...p?p=10781627#edit10781627
http://www.swtor.com/comm...p?p=10781627#edit10781627
[ Voor 17% gewijzigd door MrVegeta op 15-11-2011 01:36 ]
Ik snap eigenlijk deze actie wel.
Ze wilde breed sleutels gaan verspreiden via allemaal sites.
Maar daarmee kwamen de mensen in gevaar die wilde beta testen.
Kortom er ging dus eerst een mail uit naar ons, zodat we weten dat we zowiezo al in de beta zitten.
Kortom vind het wel een goede actie, nu alleen nog even afwachten wanneer het weekend gaat zijn.
Ze wilde breed sleutels gaan verspreiden via allemaal sites.
Maar daarmee kwamen de mensen in gevaar die wilde beta testen.
Kortom er ging dus eerst een mail uit naar ons, zodat we weten dat we zowiezo al in de beta zitten.
Kortom vind het wel een goede actie, nu alleen nog even afwachten wanneer het weekend gaat zijn.
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Verwijderd
Doe dit dus niet als je al een mailtje met een invite hebt gekregen. De key komt nog en als je deze erbij neemt heb je kans dat beiden niet meer werken.BuyMoreInternet schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 01:11:
Voor de mensen die op zoek zijn naar een beta key, probeer het op onderstaande link:

ik vind dat ze best aardig hun best doen om toch iedereen tevreden te stellen met een beta-invite. En eigenlijk zouden ze dat niet eens hoeven doen. Ik denk dat het dan maar tijd wordt tijdens het beta weekend om een sith inquisitor aan te maken! (sith spelen ipv republic bij launch)
Verwijderd
Ik heb ook een mail ontvangen waarin ik uitgenodigd ben voor het beta-testen. Het enige wat ik hiervoor gedaan heb is me 2 jaar geleden toen de site online kwam meteen geregistreerd en via zo een plugin men PC laten testen voor evt. beta testen, daarna nooit meer ingelogd of zelfs niet ge pre-ordered (pas tijd in januari).
Volgens mij krijgt vrijwel iedereen een kans om het even uit te proberen, ik vermoed zelfs dat het misschien een strategie kan zijn om de client bij iedereen geïnstalleerd te krijgen voor de launch of de early acces?
Volgens mij krijgt vrijwel iedereen een kans om het even uit te proberen, ik vermoed zelfs dat het misschien een strategie kan zijn om de client bij iedereen geïnstalleerd te krijgen voor de launch of de early acces?
dat zal weinig zin hebben gezien ze zelf al aangeven dat de client 'most likely' vervangen wordt door een andere voor launch. Plus ze zullen de client voor launch/early access ook wel via p2p beschikbaar stellen denk ik.
Verwijderd
"As we have previously communicated to you on 11/7/2011, we are requiring that your Star Wars™: The Old Republic™ password be reset in order to meet our new security standards. "
Lekker op tijd, 8 dagen later
. Kreeg nou pas de informatie over hoe je dat voor elkaar moest krijgen.
Lekker op tijd, 8 dagen later
stond in je 1e mail ook dat het tot 2 weken kon durenVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:20:
"As we have previously communicated to you on 11/7/2011, we are requiring that your Star Wars™: The Old Republic™ password be reset in order to meet our new security standards. "
Lekker op tijd, 8 dagen later. Kreeg nou pas de informatie over hoe je dat voor elkaar moest krijgen.
Verwijderd
Ik heb het zelf via de help gedaan, beetje irritant als je 8 dagen niet op een forum kan reageren terwijl het spel bijna uit is.
je kon de hele tijd gewoon inloggen met je oude ww hoor...Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:23:
Ik heb het zelf via de help gedaan, beetje irritant als je 8 dagen niet op een forum kan reageren terwijl het spel bijna uit is.
ik kreeg ook net het mailtje pas en vorig weekend zelf nog beta gedaan
Niemand?Tha_T schreef op maandag 14 november 2011 @ 23:56:
Ik heb me lang zitten bedenken en ik heb uiteindelijk toch maar de gok gewaagd en een pre-order via de Mediamarkt gedaan. Punt is dat ik nu €5 heb betaald voor het hoesje met de code. Maar als de game uitkomt zal ik die andere 50 euro toch ook moeten betalen? Hoe moet ik dat doen? Via SWTOR zelf of nog een kopie ophalen bij de Mediamarkt?
gewoon bij de mediamarkt halen net als elke andere pre-order die je daar doet
over mooie screenshots gesproken:
Let op mogelijk ***SPOILERS*** voor mensen die KOTOR hebben gespeeld
http://imgur.com/a/5FGvB
P.s., even wat non-spoiler screenies er uit gepikt.

Geil scherpte-diepte effect in dialog

Dromund Kaas?

Dromund Kaas?

Dromund Kaas?

Dromund Kaas?

Dromund Kaas?

Dromund Kaas?

Khem Val, Sith Inquisitor Companion met companion kit

Ep. II anyone?

Tatooine / Sand Crawler

Sarlacc Pit

Jundland wastes?

Sith Inquisitor Sorceror

Astromech pet voor mensen in beta
spoiler:
ik zag in ieder geval het masker van Revan in 1 van de screenies
P.s., even wat non-spoiler screenies er uit gepikt.

Geil scherpte-diepte effect in dialog

Dromund Kaas?

Dromund Kaas?

Dromund Kaas?

Dromund Kaas?

Dromund Kaas?

Dromund Kaas?

Khem Val, Sith Inquisitor Companion met companion kit

Ep. II anyone?

Tatooine / Sand Crawler

Sarlacc Pit

Jundland wastes?

Sith Inquisitor Sorceror

Astromech pet voor mensen in beta
[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 10:18 ]
Mja ik haal daar normaal gesproken nooit dus ik ken die procedure niet. Maar dan OS jet hopen dat ze er genoeg hebben op de 20e en misschien ook wel een nachtopeningRocketKoen schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:44:
[...]
gewoon bij de mediamarkt halen net als elke andere pre-order die je daar doet
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:57:
over mooie screenshots gesproken:
spoiler:ik zag in ieder geval het masker van Revan in 1 van de screenies
spoiler:
Zou goed kunnen, maar daar Revan's mask origineel Mandalore's mask is .... kan nog veel betekenen. Er is wel ergens gepost dat Revan veel met de lore van ToR te maken heeft/krijgt
Spoiler in een spoilerAshrah schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:08:
[...]
spoiler:Zou goed kunnen, maar daar Revan's mask origineel Mandalore's mask is .... kan nog veel betekenen. Er is wel ergens gepost dat Revan veel met de lore van ToR te maken heeft/krijgt
spoiler:
Er is al bekend dat je vroeg in de game Revan tegen komt in een flashpoint, maar dat niet zeker is of het de èchte Revan is. Mensen in de beta hebben het er ook over dat Bioware Revan mogelijk heeft opgeschoven naar een latere dungeon. Ik denk echter dat het meer zo is als bij The Lich King in WoW. Vast de spanning opbouwen voor de 'eindbaas' door wat cameo's in eerdere dungeons.
spoiler:
Ik hoop dat ze van Revan geen boss maken, kan je veel beter dingen mee doen.
spoiler:
Inderdaad, laten meevechten als force ghost of zo (als ie dood blijkt te zijn) in flashpoints/operations bijvoorbeeld of als leider van een faction. Toch ben ik er bang voor dat Revan op de een of andere manier corrupted is en een eindbaas wordt.
spoiler:
Er is op een website voor een paar weken terug een video verschenen waarbij de flashpoint met Revan werd getoond. Uiteindelijk kun je kiezen Revan te killen, of te laten leven
Kunnen ze ook weghalen maar dat is wat jammer voor de mensen die het niet willen weten
nu kan je iig nog zelf kiezen.
De twee eerste screenshots met "Dromund Kaas?" zijn niet op Dromund Kaas, dit is geloof ik de planeet die na Dromund Kaas komt, maar ik weet de naam er even niet meer van. Ik weet alleen wel dat er een grote oorlog is, en je er als Sith Inquisitor een relic moet vinden 
edit: Dat is Balmorra!
De andere 3 screenshots met de Sith logo's zijn wel op Dromund Kaas, en de screenshot met het schild over de stad is ook Balmorra.
Is het nu toegestaan screenshots te uploaden?
De andere 3 screenshots met de Sith logo's zijn wel op Dromund Kaas, en de screenshot met het schild over de stad is ook Balmorra.
[ Voor 16% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 15-11-2011 11:31 ]
je swtor account is een origin account.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:36:
BTW is er al bekend hoe je uw SWTOR account moet linken aan uw origin account?
Officieel niet nee. Linkjes eigenlijk ook niet.q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:29:
De twee eerste screenshots met "Dromund Kaas?" zijn niet op Dromund Kaas, dit is geloof ik de planeet die na Dromund Kaas komt, maar ik weet de naam er even niet meer van. Ik weet alleen wel dat er een grote oorlog is, en je er als Sith Inquisitor een relic moet vinden
Wel grappig dat Sith Inquisitor en Jedi Consular allebei om sith artifacts draaien maar vanuit een ander perspectief. Toch weer eens wat anders dan het standaard jedi verhaal.
ik zit al 2 jaar op deze game te wachten maar heb nooit echt de tijd genomen om me echt in te lezen.
ik ben nu in iig geinvite voor die opkomende weekend test en ben echt benieuwd of dit de mmorpg is die het gaat worden voor mij. na Rose online heeft niks mij echt kunnen bevallen..
zijn er naast het doornemen van de OP nog andere dingen die ik het beste kan doen om me voor te bereiden?
ik ben nu in iig geinvite voor die opkomende weekend test en ben echt benieuwd of dit de mmorpg is die het gaat worden voor mij. na Rose online heeft niks mij echt kunnen bevallen..
zijn er naast het doornemen van de OP nog andere dingen die ik het beste kan doen om me voor te bereiden?
Verwijderd
Als het verhaal belangrijk is kan je KOTOR I en II (opnieuw) spelen. Het verhaal van SW:ToR speelt zich in ongeveer dezelfde setting af.
Het wijst zichzelf eigenlijk wel.WasMachinator schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:45:
ik zit al 2 jaar op deze game te wachten maar heb nooit echt de tijd genomen om me echt in te lezen.
Dingen waar je je op wilt inlezen zijn het crafting systeem (professions kiezen enzo), talent builds en welke class je wilt gaan spelen.
Op de class na zijn dat allemaal dingen waar je in 1 weekend toch niet aan toe komt.
Ik raad iedereen aan om gewoon random een class te kiezen en tot ongeveer lvl 15 het verhaal te volgen. Daarna jezelf in de queue zetten voor warzones, of een flashpoint (instance) groep zoeken.
Waarom tot lvl 15? Dat is waar de meeste classes hun signature skills krijgen. Voor dat punt zijn alle classes 1 pot nat.
300 jaar na kotor 1.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:49:
Als het verhaal belangrijk is kan je KOTOR I en II (opnieuw) spelen. Het verhaal van SW:ToR speelt zich in ongeveer dezelfde setting af.
Kotor 2 is niet van bioware, en wat er in dat verhaal gebeurt is dus ook niet meegenomen in TOR.
[ Voor 14% gewijzigd door RocketKoen op 15-11-2011 11:53 ]
Bij gebrek aan tijd zou ik alleen KOTOR1 spelen. Het verhaal in SW:TOR gaat enigszins door op de gebeurtenissen van KOTOR1. Een aantal characters maken weer hun opwachting in SW:TOR. Bastilla Shan in KOTOR bijvoorbeeld heeft een dochter die Grand Master Jedi en faction leader is van The Galactic Republic (Satele Shan). (geen spoiler overigens, zit ook in de trailers) verder zitten er nog wat 'villains' uit KOTOR in.
KOTOR is wel echt de moeite waard overigens, ondanks dat het er inmiddels wat gedateerd uit ziet. KOTOR draait overigens niet vlekkeloos onder Vista/7 geloof ik, maar er zijn wel mods voor om het draaiende te krijgen. De verhaallijn is echt 'epic'. Vooral het dark side einde vond ik echt geweldig.
KOTOR2 was van een andere studio en eigenlijk ook een hele andere verhaallijn (ook lang niet zo epic).
Oh en de star wars films kijken natuurlijk als je dat nog niet gedaan hebt!
spoiler:
HK-47, Revan
KOTOR is wel echt de moeite waard overigens, ondanks dat het er inmiddels wat gedateerd uit ziet. KOTOR draait overigens niet vlekkeloos onder Vista/7 geloof ik, maar er zijn wel mods voor om het draaiende te krijgen. De verhaallijn is echt 'epic'. Vooral het dark side einde vond ik echt geweldig.
KOTOR2 was van een andere studio en eigenlijk ook een hele andere verhaallijn (ook lang niet zo epic).
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 11:58 ]
en the clone wars serie.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:56:
en de 100 ofzo boeken
Heel Expanded Universe 
Nee, maar de films vind ik toch wel verplichte kost. Heeft toch wel iets als je naderhand Tatooine 'levensecht' terug ziet en eindelijk naar Alderaan kunt gaan, etc.
Misschien is een tip-lijstje wel leuk voor de startpost voor launch.
Bijvoorbeeld ook wel handig om te weten dat als je wil groupen met een vriend vanaf het begin je allebei classes kiest die gepaird zijn op dezelfde startplaneet.
Nee, maar de films vind ik toch wel verplichte kost. Heeft toch wel iets als je naderhand Tatooine 'levensecht' terug ziet en eindelijk naar Alderaan kunt gaan, etc.
Misschien is een tip-lijstje wel leuk voor de startpost voor launch.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 12:01 ]
Ja, de enige Alderaan scene in de films loopt niet zo goed af voor AlderaanVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:59:
Heel Expanded Universe
En nadat je ep1 hebt gezien in de films, ga je in het spel heel hard hopen dat je gungans mag vermoorden
Curse geeft 175k keys weg. Nou ja 174,999 dan. Ik heb er al eentje 
http://www.curse.com/betas/swtor-eu
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Maar helaas geen Naboo in SW:TOR. Dan moet je toch nog even Star Wars Galaxies gaan spelen. Daar kon je ook Ewoks omleggen!RocketKoen schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:02:
[...]
Ja, de enige Alderaan scene in de films loopt niet zo goed af voor Alderaan
En nadat je ep1 hebt gezien in de films, ga je in het spel heel hard hopen dat je gungans mag vermoorden
Slimme zet van ze. Welke WoW-speler kijkt niet regelmatig op Curse? It has begun...junglebeast schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:18:
Curse geeft 175k keys weg. Nou ja 174,999 dan. Ik heb er al eentje
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 12:19 ]
Misschien in een expansion ooitVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:18:
[...]
Maar helaas geen Naboo in SW:TOR. Dan moet je toch nog even Star Wars Galaxies gaan spelen. Daar kon je ook Ewoks omleggen!
Dan zie ik liever Dathomir terug! 
Nog even over KOTOR trouwens, ik las zojuist:
Nog even over KOTOR trouwens, ik las zojuist:
spoiler:
Dat als je Jedi Knight gaat spelen, de verhaallijn sterk voort borduurt op de gebeurtenissen in de Taris undercity, waar je Zaalbar de companion vindt. Gaat ook over de plaag en swoop races.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 13:02 ]
Hoe meer ik lees hoe enthousiaster ik word over dit spel. Kan niet wachten tot de beta van dit weekend
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Is het al zeker dat het aankomend weekend is ?DenniZ schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:04:
Hoe meer ik lees hoe enthousiaster ik word over dit spel. Kan niet wachten tot de beta van dit weekend
Zou wel mooi zijn namelijk
Dan zou ik de nieuwe WoW xpac gaan spelen die heeft ongeveer dezelfde setting als Rose OlineWasMachinator schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:45:
(voor mij was het de reden om per direct te stoppen met WoW)
Ga er maar niet vanuit. Met zulke aantallen kunnen ze niet op het laatste moment aankondigen dat het dit weekend is.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:06:
[...]
Is het al zeker dat het aankomend weekend is ?
Inderdaad, met een client van 27 gig (of is dit al wat afgenomen?) lijkt me dat ze dat geruime tijd van te voren aan moeten kondigen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:14:
[...]
Ga er maar niet vanuit. Met zulke aantallen kunnen ze niet op het laatste moment aankondigen dat het dit weekend is.
LET OP!
Voor wie nog geen invite heeft voor de bètatest van Star Wars: The Old Republic; woensdag 16 november geven we via de frontpage maar liefst 2000 keys weg.
Mocht je mee willen dingen; wees er vroeg bij, de keys gaan om 7 uur 's ochtends in de aanbieding!
Voor wie nog geen invite heeft voor de bètatest van Star Wars: The Old Republic; woensdag 16 november geven we via de frontpage maar liefst 2000 keys weg.
Mocht je mee willen dingen; wees er vroeg bij, de keys gaan om 7 uur 's ochtends in de aanbieding!
Maarehm dat maakt toch niet uit voor diegenen die voor 11 november geregistreerd zijn (voor de beta) op swtor.com?

Wanneer wordt trouwens weer de Timeline op de swtor site geupdate? Het is namelijk al bijna 20 december en als ze de wekelijkse update aanhouden hebben ze niet genoeg tijd.
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
die timeline updates gaan ze voortzetten na launch hebben ze een tijdje geleden aangegeven. Iedereen die al beta invite in de e-mail heeft hangen hoeft niet meer te reageren op het aanbod van 3rd party sites. Daarmee verspeel je mogelijk zelfs je kansen op een mogelijkheid.
Omdat de voorwaarden bij de keys die aan de pers zijn gegeven, staat dat de key voor vrijdag de 18e moet worden gebruikt.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:06:
[...]
Is het al zeker dat het aankomend weekend is ?
maar dan zou je eigenlijk verwachten dat je ondertussen die client mag gaan downloaden.
[ Voor 12% gewijzigd door RocketKoen op 15-11-2011 19:19 ]
Wat denken jullie, Kotor nog even downloaden (en spelen) vooralleer swtor eraan komt?
Die spoilers komen allemaal van Kotor gamers toch right?
Die spoilers komen allemaal van Kotor gamers toch right?
Er is gezegd dat je de key moet valideren vóór vrijdag.. er werd nergens beweerd edat dan ook het test weekend zou beginnen.RocketKoen schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:58:
Omdat de voorwaarden bij de keys die aan de pers zijn gegeven, staat dat de key voor vrijdag de 18e moet worden gebruikt.
[ Voor 56% gewijzigd door witchdoc op 15-11-2011 19:23 ]
Nee dat klopt.witchdoc schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:20:
[...]
Er is gezegd dat je de key moet valideren vóór vrijdag.. er werd nergens beweerd edat dan ook het test weekend zou beginnen.
Het zou kunnen dat ze wat tijd willen hebben om te kijken hoeveel servers ze moeten launchen voor de beta.
Aan de andere kant, dat zou ook binnen een uur kunnen.
En bij beta-weekends was het zo dat je voor vrijdag de test moest accepteren. Maar toen kon je dinsdag avond al beginnen met downloaden en nu is er nog niks.
KOTOR is zeker de moeite waard om te spelen. briljante game en heb t meerdere keren uitgespeeld:).
Dus als ik het goed begrijp, als je zon key toevoegt aan je account, krijg je dagen later een e-mail dat je kan meedoen aan de beta tests?
Edit: Wel weer spijtig dat ik mijn 30% korting niet kan toepassen als ik het spel alvast wil gaan kopen. Ik kreeg 30% korting bij aanschaf van BF3.
Edit: Wel weer spijtig dat ik mijn 30% korting niet kan toepassen als ik het spel alvast wil gaan kopen. Ik kreeg 30% korting bij aanschaf van BF3.
[ Voor 35% gewijzigd door Grudgie op 15-11-2011 22:08 ]
Heb een tijdje geleden ook KoTOR I & II erdoor gejaagd. Blijft goed. Nu nog snel Mass Effect 1 & 2 en we zitten goed.
donderdag komt de nieuwe build beschikbaar voor download.
20GB patch voor mensen die de client al hebben.
Als het goed is wordt dit de laatste beta build voor retail.
20GB patch voor mensen die de client al hebben.
Als het goed is wordt dit de laatste beta build voor retail.
[ Voor 29% gewijzigd door RocketKoen op 15-11-2011 23:29 ]
20GB op een 4mbit ADSL-lijntje. Oh jee volgens mij is de beta test over zodra ik dat ding gedownload heb
aangezien de download pas 34 uur voor het begin van het weekend beschikbaar komt, begin ik toch te twijfelen of het wel dit weekend gaat worden.Tha_T schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:34:
20GB op een 4mbit ADSL-lijntje. Oh jee volgens mij is de beta test over zodra ik dat ding gedownload heb
Vorige keer stond alles al dinsdag ochtend klaar.
wat wel cool is. Weekend testing chars van de vorige build worden niet gewiped.
Dus ik heb mooi een lvl 16 gastje zodra het weekend begint
Helaas wel op een US server
[ Voor 17% gewijzigd door RocketKoen op 16-11-2011 00:18 ]
Registreer een gamespot account en volg deze link, dan krijg je een formulier waar je een key bij krijgt die je kunt redeemen bij de officiele site
http://www.gamespot.com/event/codes/star-wars-tor/
Succes!:)
http://www.gamespot.com/event/codes/star-wars-tor/
Succes!:)
ut=life
Verwijderd
Van wat ik heb gelezen denken ze dat het volgend weekend pas wordt aangezien het dan thanksgiving is in Amerika (en ze dus een lang weekend hebben).
Dat is ook wat ze zeggen op de front page (of begin december).
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:06:
Van wat ik heb gelezen denken ze dat het volgend weekend pas wordt aangezien het dan thanksgiving is in Amerika (en ze dus een lang weekend hebben).
Shuttle st20g5
Jammer, ik had mij al behoorlijk ingelezen en filmpjes gekeken dus eigenlijk mezelf een beetje lekker gemaakt, maar ach dan wachten we nog een weekje. Ik heb er in ieder geval zin in.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:06:
Ik ben wel benieuwd hoe de professions zullen zijn, daar is nog niet heel veel over te vinden en ook over de trooper is nog niet al teveel bekend.
Dat lijkt me eigenlijk erg onwaarschijnlijk.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:06:
om 2 redenen:
1) Het is een nationale feestdag. Dus je personeel wil vrij of dubbel betaald worden als ze moeten werken. In vrijwel alle (US based) games is de customer support dat weekend gesloten.
2) Bijna elke Amerikaan heeft en thanksgiving traditie. Familie opzoeken, feesten met vrienden of Football kijken. Dat zijn dus heel veel mensen die niet thuis gaan zijn om een spelletje te spelen.
American Footballers zijn dus wel aan het werk!
Misschien dat ze dan op de test server alleen Huttball open hebben!
Ik dacht dat het een stresstest was voor de EU servers?
Nee, dit is een launch-simulatie / DemoDenniZ schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:34:
Ik dacht dat het een stresstest was voor de EU servers?
Server stresstest was vorig weekend al. De laatste test is om te kijken hoe ze om gaan met miljoenen spelers die allemaal tegelijk de game voor het eerst downloaden en spelen.
Als er nu iets mis gaat kunnen ze nog makkelijk zeggen "ja maar het is maar een beta". En het met de launch vervolgens wel goed doen.
Dezelfde taktiek werkte redelijk goed voor battlefield3.
Ik vraag het me af, battlefield is redelijk lauw ontvangen,.... veel review sites hadden na de beta al een ontzettend groot voor oordeel.RocketKoen schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:39:
[...]
Nee, dit is een launch-simulatie / Demo
Server stresstest was vorig weekend al. De laatste test is om te kijken hoe ze om gaan met miljoenen spelers die allemaal tegelijk de game voor het eerst downloaden en spelen.
Als er nu iets mis gaat kunnen ze nog makkelijk zeggen "ja maar het is maar een beta". En het met de launch vervolgens wel goed doen.
Dezelfde taktiek werkte redelijk goed voor battlefield3.
Nu had de beta van BF3 1 groot probleem. een console release. Dus de build was al een paar maanden oud. Daardoor zaten er nog flink wat bugs in waar ze toen op zijn afgerekend.Xenophoben schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:06:
[...]
Ik vraag het me af, battlefield is redelijk lauw ontvangen,.... veel review sites hadden na de beta al een ontzettend groot voor oordeel.
Maar dat het ze een hoop aandacht heeft opgeleverd valt niet te ontkennen. Als ik het spel niet eerst even had kunnen proberen had ik het waarschijnlijk niet gekocht.
TOR kan gewoon de nieuwste build gebruiken. Ik heb de vorige al gespeeld en kan je vertellen dat die al erg "af" was. Af en toe een missende textures en een paar grafische bugs die opgelost zijn door een relog.
De komende build is alweer een maand verder, dus ik weet vrijwel zeker dat TOR een geweldige indruk gaat maken.
En ze moeten de media-hype weer even wakker schudden met nog maar een maand tot de release.
Then again. ze staan al op bijna 1 miljoen pre-orders in de US-retail.
Dus zonder Europa en zonder Origin. Het totaal staat dus waarschijnlijk dichter bij de 2 miljoen.
Mijn grootste gemist aan de beta was de flashpoints. Die zaten niet goed in elkaar terwijl dat een erg groot gedeelte van de game is, hopelijk hebben ze daar nog werk en tijd in gestopt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)