![]() | ||||
![]()
| ||||
![]()
| ||||
![]() | ||||
![]()
| ||||
![]() | ||||
![]()
| ||||
![]() | ||||
![]()
| ||||
![]() | ||||
![]()
|
![]() | |
![]()
|
[ Voor 255% gewijzigd door Uniciteit op 11-08-2011 13:35 ]
![]() | ||||
![]()
| ||||
![]()
| ||||
![]() | ||||
![]()
| ||||
![]() | ||||
![]()
| ||||
![]() | ||||
![]()
| ||||
![]() | ||||
![]()
|
![]() | |
![]()
|
[ Voor 255% gewijzigd door Uniciteit op 11-08-2011 13:35 ]
[ Voor 73% gewijzigd door Uniciteit op 10-08-2011 00:44 ]
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Ja, ik ga dit jaar ook één van de twee aanschaffen. Waarschijnlijk de D6900, omdat ik vind dat naast het Real Black Filter en de webbrowser de D8000 eigenlijk niet heel veel toevoegt. Het ligt er nog een beetje aan wat de prijzen de komende tijd gaan doen, maar er zit een verschil van 7000 euro tussen een 51 inch D6900 en 51 inch D8000. De D6900 heeft ten opzichte van de D8000 de volgende dingen niet: 3D sound, HDMI 1.4 A / Return Ch. Support (maar dus wél gewoon HDMI 1.4), webbrowser, elektronische programmagids en Skype.erikdeperik schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:52:
goed zo![]()
eindelijk een dedicated topic over de plasma's.
ik ga dit jaar een 6900 of een 8000 aanschaffen.
dan kan mijn PS A50-656 ,die overigens nog perfect is,eruit(of naar mijn zoon als hij me heel lief aankijkt)
mooi is de ondersteuning van canaal digitaal sateliet,bij somige modellen.
kan er weer een kastje de kast in
[ Voor 23% gewijzigd door Uniciteit op 10-08-2011 15:49 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Uniciteit op 10-08-2011 16:54 ]
5 vastzittende/dode pixels lijkt me niet normaal. Je kunt proberen een paar gratis, oplaadbare (die zijn het beste), extra 3D brillen als een soort compensatie te krijgen.nmgn82 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:17:
pff net 2 weken moeten wachten voordat ik eindelijk een nieuwe thuis gestuurd kreeg. hele vakantie geen thuisbioscoop gehad:( kan ik hem nu alweer terug sturen, mogen ze wel wat compensatie voor geven:D
Ik ga voor dat ik de D6900 koop later dit jaar (als prijs wat lager is, en er meer 3D content is), de TV eerst nog in de winkel bekijken. LCD heb ik altijd gehad, maar qua prijs-kwaliteit biedt plasma gewoon het meest en plasma schijnt voor films en gamen heel mooi en fijn te zijn.nmgn82 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:47:
Hoe pak je zoiets het beste aan? Want als ik dit defect doorgeef zullen ze gewoon weer zeggen dat die opgehaalt kan worden en dat er een nieuwe opgestuurt zal worden.
De tv bevalt me prima, heb er vandaag zo'n 4 uur gebruik van gemaakt en de eerste tv had ik ook een aantal dagen gebruikt. HD materiaal, zowel films als playstation is schitterend. Erg mooie, diepe en levensechte kleuren. En dan heb ik de beeldinstellingen zoals helderheid, contrast etc. op 50% staan, dus dat gaat alleen maar mooier worden als ik later de juiste instellingen kan doen. Dit is mijn eerste plasma, maar vanaf het eerste moment dat ik het beeld zag (bluray: Oceans) wist ik dat ik de goede keus had gemaakt met plasma ipv lcd/led. Bij lcd/led heb ik vaak het gevoel dat het "nep" aan voelt, alles is te scherp/licht of iets dergelijks. Komt iig niet natuurlijk over.
Ook met gamen geeft het een heel mooi beeld. En totaal geen lag, wat ik erg belangrijk vind. Op sommmige lcd tv's kan ik gewoon niet spelen door de te grote lag. Wel heeft de tv een beetje last van IR, maar naar een paar minuten tv kijken, of de brandbeveiliging eroverheen en het is helemaal weg. En de IR zie je ook alleen maar op donkere vlakken als je erg goed kijkt. Op een normaal beeld zie je het niet eens.
3D heb ik nog niet kunnen testen want heb nog geen 3D bril.
Het geluid is goed, niet super maar dat vind ik bij platte tv's nooit het geval.
Ik denk dat het qua prijs/kwaliteits verhouding wel 1 van de beste tv van het moment is. Vind het vaak moeilijk om voor grote bedragen een keus te maken voor dit soort producten, maar afgezien van de vastzittende pixels ben ik wel heel erg blij met deze keuze.
Klopt, maar anti-reflectie is soms wél ja bij de D6900. Geen idee waarom het soms leeg is, en soms wel is ingevuld.erikdeperik schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:52:
volgens samsung.nl zijn dit de verschillen.
waar een vraagteken staat is niets ingevuld bij samsung.nl.(weten ze waarschijnlijk zelf niet)
- ......................................................6900.............. 8000
- Embeded POP ..................................?.................. Ja
- Calibration Mode ...............................?................. Ja
- Master Switch ...................................? ................. Nee
- Real Black Filter (CRH) ......................Nee ............. Ja
- Anti-reflectie...................................... ? .............. Nee
- Motion Judder Canceller .................... ? .............. Nee
- Grijsniveau (overgang) ........................?............. 262 144
- Aantal kleuren (weergegeven) ..............?.............. Natural True Color (18-bits)
- 3D Sound (TV) ...................................Nee............. Ja
- HDMI 1.4 A / Return Ch. Support..........Nee.............. Ja
- Touch Control Ready ..........................Nee..............Ja
- Skype™ on Samsung TV ...................Nee..............Ja
- One Foot Connection...........................?..................ja
- EPG (Samsung/Rovi) ..........................Nee..............Ja
- Embeded POP....................................?................. Ja
- Calibration Mode..................................?.................Ja
- Master Switch......................................? ................Nee
- Afstandsbediening model.....................TM1060 ............TM1180
[ Voor 110% gewijzigd door ThaHandy op 11-08-2011 21:14 ]
Zie hier voor een produktreview op Tweakers.Uniciteit schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:24:
[...]
5 vastzittende/dode pixels lijkt me niet normaal. Je kunt proberen een paar gratis, oplaadbare (die zijn het beste), extra 3D brillen als een soort compensatie te krijgen.
Maar naast die paar pixels, hoe bevalt-ie verder? Wat vind je ervan? En kan je er een paar foto's van maken, da's altijd wel fijn voor toekomstige kopers
Beauty is in the eye of the beerholder
Anoniem: 195474
Even je lijstje wat bij gewerkt.erikdeperik schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:52:
volgens samsung.nl zijn dit de verschillen.
waar een vraagteken staat is niets ingevuld bij samsung.nl.(weten ze waarschijnlijk zelf niet)
- ......................................................6900.............. 8000
- Embeded POP ..................................?.................. Ja
- Calibration Mode ................................Ja................ Ja
- Master Switch ...................................? ................. Nee
- Real Black Filter (CRH) ......................Nee ............. Ja
- Anti-reflectie...................................... Ja .............. Nee
- Motion Judder Canceller .................... ? .............. Nee
- Grijsniveau (overgang) ........................?............. 262 144
- Aantal kleuren (weergegeven) ..............Natural True Color (18-bits).............. Natural True Color (18-bits)
- 3D Sound (TV) ...................................Nee............. Ja
- HDMI 1.4 A / Return Ch. Support..........Nee.............. Ja
- Touch Control Ready ..........................Nee..............Ja
- Skype™ on Samsung TV ...................Nee..............Ja
- One Foot Connection...........................Ja..................ja
- EPG (Samsung/Rovi) ..........................Ja..............Ja
- Embeded POP....................................?................. Ja
- Calibration Mode..................................Ja.................Ja
- Master Switch......................................? ................Nee
- Afstandsbediening model.....................TM1060 ............TM1180
Video AVI, ASF, MKV, MP4, 3GPP, VOR, VOB, PS, TS, RMVB, FLV, DivX 3.11, DivX 4.x, DivX 5.1, DivX 6.0, XviD; H.264, H263, MPEG-4 SP, MPEG-4 ASP, Motion JPEG, Windows Media Video v9, MPEG2, MPEG1, RV3.0/RV4.0 |
Audio MP3, AC3, LPCM, ADPCM (MULAW, ALAW), AAC, HE-AAC, WMA,DD+, MPEG, DTS Core, AMR NB/WB, G.729, QCELP, Real Audio (RealAudio6 Cook, RealAudio9,10 RealAudio Lossless), 8000, 11025, 12000, 16000, 22050, 24000, 32000, 44100, 48000 |
[ Voor 12% gewijzigd door erikdeperik op 13-08-2011 16:55 ]
Anti-reflectie is gewoon de "Lite"-variant van het "Real Black Filter".erikdeperik schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:40:
raar dat het duurdere model geen antireflex laag heeft?
het staat nog niet vast maar ik ga waarschijnlijk voor de 6900 maar dan de 59"
Anoniem: 294239
Gamen op een plasma is juist perfect! Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet een spel pauzeert, het scherm aan laat staan om vervolgens pas 5 uur later terug te komen of iets dergelijksAnoniem: 294239 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:13:
hoe kan het dat je de 64inch nog niet hebt ik heb hem nu al een week of 5 dus ze worden wel geleverd
zijn erook mensen die gamen op de plasma,waar moet ik opletten
Eerst 2960 euro, na klagen vorige weekover lange levertermijn is het 2828 euro, dus idd een mooie prijs.Happy2000 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:17:
Als ik zo zie op internet zijn ze ergens anders wel op voorraad, waarom dan zolang wachten, of heb je hem voor een hele mooie prijs?
Misschien kan je zelfs proberen dat ze de prijs gaan matchen met de Duitse winkels. http://www.labuyla.de/sho...46/Samsung_PS64D8000.htmlAnoniem: 195474 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 11:48:
[...]
Eerst 2960 euro, na klagen vorige weekover lange levertermijn is het 2828 euro, dus idd een mooie prijs.
is mij wel vaker gebeurt dat ie een aantal uur op pauze stond.is gewoon na een uurtje of wat gewoon tv kijken weer weg.Uniciteit schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:01:
[...]
Gamen op een plasma is juist perfect! Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet een spel pauzeert, het scherm aan laat staan om vervolgens pas 5 uur later terug te komen of iets dergelijks
Ik denk dat daar wel een goede kans op is. Mij interesseert zoiets eigenlijk ook niet zolang het niet opvalt bij gewoon films/tv kijken. Alleen bij een wit scherm... tja.nmgn82 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 08:35:
Heb inmiddels mijn 3e tv binnen (zie vorige berichten) maar ook hier zit weer een slapende pixel direct toen ik hem aanzetten. Ik vraag me nu echt af of het een kuur van dit model is en of het wel zin heeft om deze weer om te ruilen. Het zou wel heel toevallig zijn als ik 3 keer achter elkaar een nieuw toestel krijg waar een slapende/dode pixel inzit terwijl dit bij andere mensen niet het geval is. Ik denk dat veel mensen de pixel niet zien tijdens het kijken want hij valt pas op als je een heel wit scherm hebt (bij de white wash bijvoorbeeld).
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Een dode pixel valt voor velen meer op dan bijvoorbeeld backlight bleeding bij een LED TV.Hyp Hyper schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:21:
[...]
Ik denk dat daar wel een goede kans op is. Mij interesseert zoiets eigenlijk ook niet zolang het niet opvalt bij gewoon films/tv kijken. Alleen bij een wit scherm... tja.
Maar ik ben dan ook een niet veeleisende kijker.(heb 'slechts' een D530 en ben er blij mee al zal er vast ook genoeg mis mee zijn voor de kenner)
Dus tja.. ik denk dat het gros van de mensen het niet ziet en er niet op gaat letten en dat Samsung er daarom mee weg komt.
Waar heb je de TV dan gekocht? Het is mogelijk dat de winkel gewoon oudere D6900 die teruggebracht waren aan jou geven in de hoop dat jij er niks mis mee ziet.nmgn82 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 08:35:
Heb inmiddels mijn 3e tv binnen (zie vorige berichten) maar ook hier zit weer een slapende pixel direct toen ik hem aanzetten. Ik vraag me nu echt af of het een kuur van dit model is en of het wel zin heeft om deze weer om te ruilen. Het zou wel heel toevallig zijn als ik 3 keer achter elkaar een nieuw toestel krijg waar een slapende/dode pixel inzit terwijl dit bij andere mensen niet het geval is. Ik denk dat veel mensen de pixel niet zien tijdens het kijken want hij valt pas op als je een heel wit scherm hebt (bij de white wash bijvoorbeeld).
Ja, je kan ze misschien opbellen en dan zeggen (niet 'voorstellen') dat je OF je geld terug wilt en ze het toestel mogen komen ophalen omdat het toestel weer niet in orde is OF je kan zeggen dat je tenminste als compensatie 2 oplaadbare 3D brillen wilt en dat het dan verder opgelost is.nmgn82 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:39:
Het viel mij ook niet op, tot dat ik een break-in dvd liet spelen waar het hele beeld dus wit is. Dan zie je het meteen, tijdens het tv kijken merk je er niks van. Het is trouwens een PS51D550 ipv een D6900 en ik heb hem gekocht bij Plasma disounter. Ik dacht toch dat het een van de grotere en betere internet winkels was.
Het is idd een heel gedoe, elke keer vrije uren gebruiken om vrij te zijn voor de bezorgers, telkens in en uit pakken en in elkaar zetten. En nu bij de 3e tv ging de standaard ook verschrikkelijk stroef op zijn plaats en heb ik ook het idee dat deze meer wiebelt dan de andere. Maar door al dit gedoe heb ik ook geen zin om weer te ruilen. Ik zat ook te denken om het te melden en te zeggen dat ik hem dit keer wil houden ondanks de slapende pixels en dat ze er misschien een 3D bril bij doen als vergoeding.
kun jij mij eens goed vertellen hoe het zit met de reflectie van het scherm overdag? Ik wil deze ook graag kopen , maar zag m in de winkel met 12873987 TL-armaturen erboven, dus kon geen goede indruk krijgen van de reflectie.lamers1 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:12:
Hallo,
sinds een paar dagen heb ik de Samsung 51d6900. Wel een verademing na mijn crt Philips 72 cm. Ik een paar vragen; 1. Klopt het dat je iedere keer je wachtwoord moet invullen bij wifi. 2. Als ik een dvd afspeel via AllShare, via smart, krijg ik een popup dat het een audio codec mist.
groetjes lamers1
hoi,andre1415 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:41:
[...]
kun jij mij eens goed vertellen hoe het zit met de reflectie van het scherm overdag? Ik wil deze ook graag kopen , maar zag m in de winkel met 12873987 TL-armaturen erboven, dus kon geen goede indruk krijgen van de reflectie.
Hoi,andre1415 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:01:
Oke , dank je wel , wij kijken namelijk ook redelijk vaak overdag tv en ik was bang dat ie teveel zou spiegelen. Ons kamerraam zit opzij van de tv dus dat zal niet zoveel last geven.
Zo zeg, díe is groot! Ik zou verder ook niet ZOEKEN naar eventuele 'fouten' in het scherm. Je kan altijd later, als je wel iets ziet, nog gebruik maken van je garantie.Anoniem: 195474 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:03:
Vandaag eindelijk mijn PS64D8000 ontvangen. Wat een TV, prachtig beeld, en de 3D is zeer goed, beter dan de LED reeks, rustig voor de ogen en niet zo hard als bij de UE55D8000.
Productiedatum is augustus 2011, vers uit de fabriek en hopelijk zonder de kinderziektes.
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 19-08-2011 21:59 ]
je kamer lijkt erg smal door die plasma er inAnoniem: 195474 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:03:
Vandaag eindelijk mijn PS64D8000 ontvangen. Wat een TV, prachtig beeld, en de 3D is zeer goed, beter dan de LED reeks, rustig voor de ogen en niet zo hard als bij de UE55D8000.
Productiedatum is augustus 2011, vers uit de fabriek en hopelijk zonder de kinderziektes.
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 195474 op 25-08-2011 21:05 ]
Anoniem: 420351
De D7000 is niet te koop in Nederland. Ik weet niet of het de D6900 is. Ik geloof dat internationaal de Plasma D6500 de Nederlandse Plasma D6900 is, dus het kan wel zijn dat de Nederlandse D6900 de internationale D7000.Anoniem: 420351 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:36:
Ik kom op het internet ook een andere Plasma model van Samsung tegen. De d7000 serie, is dat model wel in Nederland te koop of is de D6900 in andere landen aangeduid als D7000.
Anoniem: 115951
De D7000 is niet de D6900 (dat is de internationale D6500). De D7000 heeft een Real Black Filter.Anoniem: 420351 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:36:
Ik kom op het internet ook een andere Plasma model van Samsung tegen. De d7000 serie, is dat model wel in Nederland te koop of is de D6900 in andere landen aangeduid als D7000.
Ik had op avforums wat dingen gelezen over judder/motion problemen bij panasonic plasma's in combinatie met games die onregelmatige sub 30 framerates hebben. Toevallig melden enkelen dit ook op pagina 109/110 van het panasonic plasma topic hier.Is dit echt een panasonic probleem of iets dat inherent is aan de plasma techniek en de samsungs dus ook hebben?Uniciteit schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:01:
[...]
Gamen op een plasma is juist perfect! Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet een spel pauzeert, het scherm aan laat staan om vervolgens pas 5 uur later terug te komen of iets dergelijks
[Plasma] Panasonic 2010-2011 - alle seriesAdlermann schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:04:
Ik heb gister voor het eerst motion problemen gezien op mijn VT30. Het is stiekem best erg. Ik was deus ex aan het spelen op de PS3. Als je dan rondjes gaat draaien krijgen de objecten in de wereld een stoot ghosting. Niet echt ghosting, maar meer hoofden die op twee plaatsen tegelijk zijn en hard knipperen.... Zelfs IFC lost dat niet echt op..erg vervelend.
[ Voor 21% gewijzigd door nioz op 29-08-2011 23:43 ]
Anoniem: 366022
Het is inderdaad een probleem van Panasonic. Ik heb zelf de 59D6900 en heb er helemaal geen last van, ook niet in Deus Ex.nioz schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:40:
[...]
Ik had op avforums wat dingen gelezen over judder/motion problemen bij panasonic plasma's in combinatie met games die onregelmatige sub 30 framerates hebben. Toevallig melden enkelen dit ook op pagina 109/110 van het panasonic plasma topic hier.Is dit echt een panasonic probleem of iets dat inherent is aan de plasma techniek en de samsungs dus ook hebben?
Ik game namelijk vrij veel op ps3 en xbox en plasma stond vanwege de lage input lag toch wel hoog op mijn wenslijstje, maar met die motion problemen kijk ik toch liever even verder
Mensen met de d6900 die toevallig ervaringen hebben? (volgens iemand in t panasonic topic zorgde bijv. Deus ex op ps3 voor veel problemen)
[...]
[Plasma] Panasonic 2010-2011 - alle series
Ik vermoed dat je de CI+ module bedoelt? Dat weet ik niet.andre1415 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:14:
Kan die dan ook in NL spelen?
Mooie foto's, mooie TV.Anoniem: 195474 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:02:
Omdat ik op een appartement woon kan ik het volume niet bijzonder hoog zetten en heb ik mijn KEF boxen, surrounds en Yamaha versterker even in bewaring staan bij mijn ouders en vervangen door een Samsung Soundbar met draadloze subwoofer. Als het dan toch luid moet dan kan ik mijn Sennheiser RS-180 draadloze hoofdtelefoon gebruiken.
Om BD schijven af te spelen heb ik zowel nog een fat PS3 en een nieuw aangekochte Panasonic DMP-BDT110. Alhoewel beiden hetzelfde kunnen, kan de Panasonic dat wel tegen véél minder energieverbruik, stiller en met minder warmteproductie.
De PS64D8000 is een pracht van een scherm met een beeldkwaliteit om U tegen te zeggen. De 3D is geweldig op zo een groot scherm, en toch dragelijker voor de ogen dan de UE55D8000 die mijn pa heeft staan. Het beeld is zachter en minder hard. LED kan heel agressief overkomen in 3D (en 2D ook). Ik kom van een 50" scherm, en 64" is niet te groot. Zelfs van een gewoon SD programma komt er mooi beeld.
Volgende instellingen heb ik gebruikt:
20,95,58,5,50,50/50
white balance 26,22,25,20,25,24
10 pt wb on 1:‐3,‐2,0 2:‐2,‐2,‐2 3:5,4,4 4:5,4,4 5:3,3,4 6:3,3,5 7:0,0,0 8:‐1,‐2,0 9:‐1,0,‐2 10:0,0,‐2
Grotere versie door te klikken op de foto:
Zoals je kan zien is soms het beeld blauwer dan bij andere foto's, dat komt door de camera en de kamerbelichting. De correcte kleurweergave is te zien in de middelste foto.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
er staan altijd nog wat letters achter het type nr.als je die hebt kan je bellen of die ondersteund word.andre1415 schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:15:
Ja dat bedoel ik, of je deze tv ook gewoon in Nl kan gebruiken icm zwiggo of joepc
Zoals gezegd is de blauwe kleur een fout van de fotocamera en is zoals bekend een plasma nog altijd het beste toestel om vanuit meerdere hoeken te kunnen kijken zonder kwaliteitsverlies.Uniciteit schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 17:46:
[...]
Mooie foto's, mooie TV.Zoals je zelf aangeeft: de foto's zien er blauwig uit op alle andere, behalve de middelste foto. Zien ze er vanuit die kijkhoeken ook echt wat blauwer uit, of zie je geen verschil als je bijvoorbeeld op de plek van de middelste foto gaat staan en op de plek van de 5e foto?
Hier nog een met zijn grote broer. Zie ook mijn topic:nmgn82 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:07:
Zijn er andere mensen die ook last hebben van een "buzz" op de PS51D550? Tijdens films/gamen heb ik er geen last van omdat er eigelijk altijd wel een achtergrond geluid aanwezig is. Maar tijdens serie's/praatprogramma's e.d. waar vaak een gesprek plaats vind zonder achtergrond geluid begin ik me er toch aan te ergeren. Ik zit ongeveer 2 meter van de tv maar de buzz is ook nog hoorbaar als je er verder vanaf zit. Ik las dat de buzz hoort bij plasma tv's maar dat het alleen hoorbaar is als je dichtbij de tv staat.
Zucht...
Heel minimaal, moet ik echt erop gaan letten. Totaal niet hard.nmgn82 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:42:
@hellbeast
heb je dat ook in een stille scene?
Anoniem: 423079
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 423079 op 16-09-2011 20:31 ]
De UE40D6300 is een LED model. \[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**, D7000 en D8000Anoniem: 423079 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:30:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik nl ondertiteling voor elkaar krijg met wild media server op mijn Samsung UE40-D6300 bij streamen van DVD-films?
Mijn PS51D530 heeft het ook wel, maar niet veel erger dan m'n oude LG plasma had. Ik vind het ook geen brom, maar meer een zacht knetterende zoem; een hoger geluid dan brommen. Aangezien het een soortgelijk is als bij m'n LG neem ik aan dat dat het bekende plasma-geluid is.nmgn82 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:56:
Ik heb mijn tv al 2 keer geruild en zit inmiddels aan mijn 3e model omdat de eerste 2 last hadden van dode pixels. Volgens mij hadden de eerste 2 moddelen veel minder last van het gebrom dan die ik nu heb. Alleen heb ik ook weer weinig zin om de tv nog een keer te ruilen en dan misschien weer een dode pixel in het beeld te krijgen (wat volgens de plasma discounter een normale zaak is bij deze plasma tv's).
ik weet het niet cker,maar ik d8 dat er maar 1 tuner inzit.jodel99999 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:09:
Oke sinds ik in de planning heb staan om mijn pioneer te gaan vervangen voor een ps51d8000.... een paar vraagjes.
Er kan in deze samsung een ci+ module van upc, nu is mijn vraag ..met een usb hd van bijv 1tb ...kan ik dan opnemen via deze module, en zoja betekent het dan dat ik kan opnemen maar tegelijkertijd kan kijken nog, en kan ik bijv 2 programmas tegelijk opnemen ?
Hoe bevalt de ps51d8000 ( ten opzichte van de pioneer bijv, mits iemand een pioneer heeft gehad ) ?
Thx Jos
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Misschien hebben we allemaal wel het zelfde brom geluid, alleen beschouwd de 1 het brom geluid als hard terwijl de ander het als zacht beschouwd. Als ik andere mensen vraag naar het brom geluid op mijn tv horen ze het niet eens, of heel zacht. En het valt ze eigelijk pas op als ik ze er op wijs. dus is het heel lastig om deze problemen eigelijk met elkaar te vergelijkenHyp Hyper schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:39:
[...]
Mijn PS51D530 heeft het ook wel, maar niet veel erger dan m'n oude LG plasma had. Ik vind het ook geen brom, maar meer een zacht knetterende zoem; een hoger geluid dan brommen. Aangezien het een soortgelijk is als bij m'n LG neem ik aan dat dat het bekende plasma-geluid is.
Ik hoor het alleen als het volume vrij laag staat en vind het niet echt storend. 99% van de tijd valt het me niet op. (ik zit op 3,5 á 4 meter van de tv af) Het was m'n vrouw niet eens opgevallen tot ik er over begon.
Jullie probleem lijkt dus erger te zijn dan het normaliter mag zijn bij deze schermen.
Zucht...
De PS59D550 mist ten opzichte van de PS69D6900Tijntje schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:31:
Weet iemand nu wat het verschil is tussen de PS59D550 en de PS59D6900?
Ieder samsung site laat wat anders zien en het lijkt er op dat enkel de Smart TV optie anders is.
Is de weergave van deze 2 tv's identiek?
[ Voor 3% gewijzigd door Happy2000 op 25-09-2011 12:07 ]
Als je volledig in het donker kijkt is het zwart inderdaad niet erg goed, je ziet het scherm gloeien. Ik heb altijd s'avond 1 spaarlamp aan en dan ik het zwart wel goed.SgtElPotato schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 20:12:
.....
Zwart is out of the box niet echt wow, maar ik laat hem eerst even 'indraaien' voordat ik hem kalibreer, schijnt dat na 100-200 uur ook pas het scherm echt ingewerkt is.
Same problem hier.....
Ben erg tevreden, alleen ben nu al weer gewend aan de grootte... ( had ik toch maar de 59inch gekozen haha )
Hè hè. Had ik 6 jaar geleden met 42" ook al. Nu naar 51" gegaan en nog steeds meteen al: nog wat groter zou ik niet erg vinden.
Die 10p calibratie kun je trouwens wel krijgen als je d7000 firmware voor je tv gebruikt. Heb het overigens geprobeert en het voegt wat mij betreft niet veel toe. Overigens zorgt dit er ook voor dat je hdmi inputs door elkaar staan. Was nogal irritant.Happy2000 schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:35:
[...]
De PS59D550 mist ten opzichte van de PS69D6900
-10p calibratie mogelijkheid.
Als je het geld hebt zou ik toch voor een PS59D6900 gaan i.v.m het scherm.
[ Voor 5% gewijzigd door HellBeast op 25-09-2011 16:20 ]
Graag. Of eventueel een linkje naar het verhaal.Happy2000 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:58:
Mensen nog belang bij Uitzending gemist op de PSxxD6500 tot PSxxD8000 door middel van wijzigingen in het service menu?
Je moet hiervoor dus in het service menu, en nog wat aanpassingen doen.
Als er belangstelling is wil ik het hele verhaal wel neer zetten.
Zucht...
Anoniem: 92917
Heb het even op mijn webpagina gezet.SgtElPotato schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:10:
[...]
Graag. Of eventueel een linkje naar het verhaal.
Ik heb zelf de PS51D6900 hier en het is een van de betere plasma tv vindt ik.Anoniem: 92917 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 21:57:
Was eigenlijk van plan om een Samsung UE46D6500 serie aan te schaffen pricewatch: Samsung UE46D6510 de 7000 en 8000 zijn me te duur voor wat je extra krijgt
Maar volgens mij is een pricewatch: Samsung PS51D6900 toch wel een betere keus ?
Heb nog nooit een plasma gehad dus heb geen vergelijkings materiaal helaas.
Mijn doeleinden zijn games en film's (shooters voornamelijk)
Welk van deze 2 zou daarin de winaar zijn ?
Heb wat review's zitten lezen , maar van de plasma 6900 is er nog niet bijzonder veel volgens mij.
Stroomverbruik boeit me niets ik wil gewoon de beste van de 2 voor de komende jaren
Bedankt voor je reactie , misschien dat iemand mij ook kan vertellen of er een Game mode opzit ? (bij beeldscherminstellingen)Happy2000 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:39:
[...]
Ik heb zelf de PS51D6900 hier en het is een van de betere plasma tv vindt ik.
Kijk er veel blu-ray films op en game ook regelmatig met de playstation en dit gaat natuurlijk perfect.
[ Voor 72% gewijzigd door Happy2000 op 09-10-2011 11:11 ]
Probeer deze review eens.Anoniem: 92917 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 21:57:
Heb wat review's zitten lezen , maar van de plasma 6900 is er nog niet bijzonder veel volgens mij.
Dank je , uit de review:
vraag me af of zoiets kan icm met "the red button"op de bbc?Happy2000 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 09:56:
[...]
Heb het even op mijn webpagina gezet.
HBBTV Link
Ik ook, net 2 weken geleden een PS51 gekocht, alleen dus zonder de 2 gratis brillen...Anoniem: 92917 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:44:
Zodra iemand een winkel of site vindt waar ze de PS51D6900 verkopen met 1 of 2 brillen erbij hoor ik dat graag.
Net even gezocht via kieskeurig maar geen resultaat nog.
[ Voor 9% gewijzigd door SgtElPotato op 12-10-2011 21:43 ]
Zucht...
das lekkercaphex schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:07:
@Jasper-J
Ik heb vandaag mijn PS51D6900 binnen gekregen via Redcoon, tot mijn verbazing stond op de doos '2 gratis 3d brillen' en jawel, netjes twee 3D brilletjes in de doos... Leuke meevaller, het zijn wel de meest lelijke brillen, maar ja beter iets dan niets.
2x SSG-3100GB werd er mee geleverd.
http://www.samsung.com/nl...ail&subsubtype=3d-glasses
Maar het staat niet vermeld op de Redcoon site, dus als je 'm daar besteld en jij krijgt ze niet dan heb je denk ik simpelweg 'pech' als je ze niet hebt en 'mazzel' als ze er wel bij zitten..
Ik heb 'm trouwens nog in 't plastic zitten, ik wacht maar even tot ik wat extra handjes heb om de poot er onder te schroeven e.d.
dank voor je reactie , ik bel eerst wel even met Redcoon zelf om te vragen of ze er standaard bij zitten alvorens ik er bestelcaphex schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:07:
@Jasper-J
Ik heb vandaag mijn PS51D6900 binnen gekregen via Redcoon, tot mijn verbazing stond op de doos '2 gratis 3d brillen' en jawel, netjes twee 3D brilletjes in de doos... Leuke meevaller, het zijn wel de meest lelijke brillen, maar ja beter iets dan niets.
2x SSG-3100GB werd er mee geleverd.
ik meen dat dat 200 uur was,vroegah iig.Anoniem: 92917 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:15:
Iemand die zijn PS51d6900 nog laat calibreren ? of is die tv dat niet waard ?![]()
Zo ja na hoeveel uur kan dat ?
[ Voor 11% gewijzigd door erikdeperik op 17-10-2011 17:07 ]
Anoniem: 404938
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 404938 op 19-10-2011 20:04 ]
ik had dat ook met mijn samsung c6800 ,ik heb toen wat aan een instelling gedaan toen was het weg.Anoniem: 404938 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:33:
Ik heb sinds kort ook een 6910 echter ben zeer teleurgesteld in de bewegingssnelheid tijdens voetbal kijken, is zelfs wat frustrerend als er hoog tempo gespeeld wordt zie je dat de spelers eerst wazig zijn en dan scherp stellen ook de spelers die verder van de actie van de bal af zijn zijn soms niet scherp. Ik heb al het nodige met de instellingen geprutst en heb de scherpte maar op 7 en alle filters uit maar het is niet goed. De oude samsung ps50b650 doet het echt veel beter!! Is dit gewoon een eigenschap van de tv of is mijn tv niet goed of toch iets met de instellingen?? Nu ben ik wel heel erg precies dus waar ik mij aan stoor zullen anderen niet eens opmerken maar deze tv moet de oude 650 toch op alle fronten verpletteren???
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq