Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:27

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Hallo allemaal,

Op dit moment heb ik een LG 50PQ2000 van een jaar oud. Ik heb de tv toentertijd samen met huisgenoten gekocht onder het mom van 'groter is beter'. De tv heeft het altijd prima gedaan maar de kleurweergave bij films is nogal... flets. Daarnaast mis ik gewoon de wow factor bij deze tv.

Aangezien het ding toch VESA heeft verhuis ik deze naar de slaapkamer. Dus nu kan de zoektocht naar een opvolger beginnen.

De eisen:

Minstens 50"
LCD/Plasma mogen beide. Ik heb geen voorkeur.
Prijs tot 1500 euro incl. BTW
Ik ben niet gevoelig voor het laatste type. Uitloopmodellen moedig ik juist aan.
Beeldkwaliteit > formaat
3D hoeft niet.

Na wat onderzoek ben ik bij deze twee beland :

Sony LX900, sinds kort in de aanbieding voor 1299,-
LG 60PZ250 in dezelfde prijsklasse maar weinig reviews

De vraag is nu.. wat is wijsheid. We hebben het over 8 inch meer voor de LG. Dat is nogal wat.. ik wil echter niet wederom de fout maken en de 'mindere' tv vanwege het grotere formaat.

Misschien zijn er nog betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zou bijna het tegengestelde beweren. De resolutie wordt niet hoger dus je beeld wordt slechter. Dat compenseer je door verder van je toestel te gaan zitten. Dus indien je de plaats niet hebt zou ik zeker niet groter gaan.

Een korte google query geeft de regel:
De globale regel is dat de kijkafstand 3 tot 5 keer groter moet zijn dan de diagonaal van je led-tv, lcd-tv of 3d-tv
50" komt dus op ~4m, 60" geeft ~4.5m

Verder geef je weinig aan wat de tv als specs moet hebben. Je geeft aan dat de huidige tv flets is, heb je al eens gespeeld met de kleurweergave? En wat moeten wij voorstellen onder de 'wow-factor' van een tv?

Met jouw specs kom ik op deze lijst uit:
http://tweakers.net/price...bPUpZqKY2DO7s93ztawSH1toP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
kluyze schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:37:
[...]
Ik zou bijna het tegengestelde beweren. De resolutie wordt niet hoger dus je beeld wordt slechter. Dat compenseer je door verder van je toestel te gaan zitten. Dus indien je de plaats niet hebt zou ik zeker niet groter gaan.

Een korte google query geeft de regel:

[...]
50" komt dus op ~4m, 60" geeft ~4.5m

Verder geef je weinig aan wat de tv als specs moet hebben. Je geeft aan dat de huidige tv flets is, heb je al eens gespeeld met de kleurweergave? En wat moeten wij voorstellen onder de 'wow-factor' van een tv?

Met jouw specs kom ik op deze lijst uit:
http://tweakers.net/price...bPUpZqKY2DO7s93ztawSH1toP
Ik heb een behoorlijk grote woonkamer. De afstand van mij naar de tv is zo'n ~4m. 60" moet dus lukken maar is niet noodzakelijk.

De kleuren config van de LG heb ik uiteraard al aangepast in het menu. Ik heb een bravia LCD van een vriend geleend. Het exacte type weet ik niet maar het was een 42",model 2010. De kleurweergave van dat model was zoveel mooier dan mijn LG... daarnaast leek mijn LG ook wat te ghosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Niet online
Ik zou gewoon eens proberen te gaan kijken waar ze meerdere modellen hebben staan. Zoals de mediamarkt. Maar opletten met raad vragen in dat soort zaken, het zal niet altijd zo zijn maar de laatste keer* sloegen ze de bal heel erg mis.

Als ik in jouw situatie was, zou ik die LG wat wantrouwen door de ervaring die je al met een ander type hebt. En juist voor die Sony gaan omwille van de Sony van je vriend.

Ik ben zelf eigenlijk ook wat aan het oriënteren naar een nieuw toestel en was eigenlijk naar de Samsung 40D8000 of 40D7000 aan het kijken. Die 40D8000 vind ik heel mooi met die dunne rand, alleen is die misschien een stukje buiten jouw budget, voor toch een stuk kleinere tv.

*Ik zocht een lcd monitor, in de Mediamarkt raadde ze me een bepaalde LG monitor aan. Omdat die een véél betere kleurweergave had als de andere monitoren, zoals de Samsung die ernaast stond. Alleen waren de meningen op het internet juist overal andersom en kreeg die LG slechte reviews omwille van zijn slechte kleurweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

kluyze schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:32:
Ik zou gewoon eens proberen te gaan kijken waar ze meerdere modellen hebben staan. Zoals de mediamarkt. Maar opletten met raad vragen in dat soort zaken, het zal niet altijd zo zijn maar de laatste keer* sloegen ze de bal heel erg mis.

Als ik in jouw situatie was, zou ik die LG wat wantrouwen door de ervaring die je al met een ander type hebt. En juist voor die Sony gaan omwille van de Sony van je vriend.

Ik ben zelf eigenlijk ook wat aan het oriënteren naar een nieuw toestel en was eigenlijk naar de Samsung 40D8000 of 40D7000 aan het kijken. Die 40D8000 vind ik heel mooi met die dunne rand, alleen is die misschien een stukje buiten jouw budget, voor toch een stuk kleinere tv.

*Ik zocht een lcd monitor, in de Mediamarkt raadde ze me een bepaalde LG monitor aan. Omdat die een véél betere kleurweergave had als de andere monitoren, zoals de Samsung die ernaast stond. Alleen waren de meningen op het internet juist overal andersom en kreeg die LG slechte reviews omwille van zijn slechte kleurweergave.
De 40D7000 is hetzelfde als de D7000, behalve dat de rand anders is (maar nog even dun). Die is een stuk goedkoper.

pricewatch: Samsung UE40D7000 - 1300 euro

Maar 40 inch is te klein.
De globale regel is dat de kijkafstand 3 tot 5 keer groter moet zijn dan de diagonaal van je led-tv, lcd-tv of 3d-tv.
Dit is gewoon een advies waarbij je de pixels net niet meer zou kunnen onderscheiden van elkaar. Echter kan je ook prima 2 meter van je TV van 1 meter 30 afzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Ik stond voor exact dezelfde keuze, khep de LX900 twee dagen geleden besteld bij BCC

Maar ga gewoon bij Mediamarkt een uurtje naar de TV's kijken, dan kan je er ook mee spelen (2 meter vanaf zitten, 4, 6, diverse kijkhoeken, afstandbediening, zappen, etc...).
===========
Edit 28-8, hij is nog niet binnen en ik ga m cancellen, dat Sony TV's geen MKV kunnen afspelen is een big No-Go. Het gaat me extra gezeik, hardware en geld kosten om dit te omzeilen. Dan kan ik net zo goed voor een ander merk zoals Samsung gaan die wel alles afspeelt.

[ Voor 37% gewijzigd door Slashdotter op 28-08-2011 22:41 ]

Anoniem: 159816

Voor beeldkwaliteit is alleen een plasma een optie.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor dat geld kun je ook een Panasonic TX-P50GT30 kopen. Ik denk dat die qua beeldkwaliteit het beste biedt wat je kunt krijgen. Maar ga ze vooral bekijken, zodat je de kleuren kunt vergelijken :)

[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 25-08-2011 07:08 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
We zijn ondertussen een paar dagen verder en na het lezen van veel reviews, bekijken van tv's etc. heb ik afgelopen week een Samsung PS59D550 opgehaald.

Wat een verschil _/-\o_

Beeld is kraakhelder
Ingame menu's werken prima
Allshare is leuk maar niet meer dan een gadget. Speelt b.v. geen jpg af ?!

Ondanks de kleine dingen was ik zeer tevreden. Op één groot nadeel na .. het ding bromt. Als je recht voor de tv zit op +/- 4m afstand hoor je de brom boven het geluid van de tv uit tot geluidniveau 5.

Ga je iets scheven voor de tv zitten is de brom weg. Erg irritant. Het geluid lijkt uit de linkterachterkant te komen en is duidelijk een electrische brom. Spelen met het contrast verhoogt het geluid aanzienlijk.

Volgende stap is 4launch maar even bellen denk ik... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Niet online
Heb je alles al aangesloten? Hoor je het nog indien je de tv kaal aangesloten hebt?

- helemaal kaal.
- enkel kabel of digibox/... (externe bron)
- enkel dvd of br (locale mediaspeler)
- enkel spelconsole of pc

Telkens eventueel met en zonder home cinema systeem.

Eerste waar ik aan dacht was een aardlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-05 11:12

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik denk dat het om het voedingsgezoem gaat, omdat het met het contrast veranderd (en reageert op het soort beeld?). Het is bij mij het afgelopen halfjaar een stuk minder geworden, maar wel nog aanwezig.

Daar gaat het aan-/afkoppelen van apparaten niet tegen helpen.

Je kunt proberen het met wat absorberend materiaal aan (of op) de achterkant van je toestel te dempen?

[ Voor 16% gewijzigd door mr.paaJ op 29-08-2011 20:11 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
kluyze schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:56:
Heb je alles al aangesloten? Hoor je het nog indien je de tv kaal aangesloten hebt?

- helemaal kaal.
- enkel kabel of digibox/... (externe bron)
- enkel dvd of br (locale mediaspeler)
- enkel spelconsole of pc

Telkens eventueel met en zonder home cinema systeem.

Eerste waar ik aan dacht was een aardlus.
Aardlus is het niet. Ook zonder apparatuur heb ik de bron.. ellendig dit. De tv staat nu op standje 20 kwa geluid, best hard dus. En nog hoor ik de ruis/brom er doorheen als je er op gaat letten. Ander stopcontact heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Mogelijk moet je je antenne galvanisch scheiden

Je kan bijv een tras1000 kopen voor 1 of 2 tientjes ofzo Afbeeldingslocatie: http://www.goedkoop.com/contents/media/RH-TRAS1000B.jpg
Hiermee ontkoppel je je antenne galvanisch van het cai netwerk. en zet je je eigen inhuis aarde op de mantel

je hebt ook eenvoudigere

Heeft je tv eigenlijk een geaarde stekker (grotere vaker wel) en zit die dan ook in een geaard stopcontact ?

[ Voor 34% gewijzigd door Fish op 30-08-2011 22:29 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Zelfs als ik de antenne eruit haal blijft de brom. Stopcontact en de tv zijn geaard. Het geluid komt echt uit de tv achter het scherm. Ik bel morgen samsung.. eigenlijk is dit gewoon een doa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

euh ja ga maar een bellen dan :D

Is het een 50hz brom ?
Ik heb op werk vaak mensen gezien in het verleden met een crt die stond te trillen. En dan trek ik hun telefoonadapter ff los en dan denken ze wtf ik ik voor niks 2 jaar lang naar een trillen beeld zitten kijken.

moraal zijn er geen adapters of zhit in de buurt die in kunnen stralen op iets ?

Op de flat hadden we een gsm mast. en wanner het rustig was 's nachts hoorde je hem zachtjes door de speakers knetteren

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-05 11:12

mr.paaJ

generatie cmd+z

Is het een constante toon of verandert deze afhankelijk van het beeld? Voedingszoem is een bekende 'feature'

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
mr.paaJ schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 08:37:
Is het een constante toon of verandert deze afhankelijk van het beeld? Voedingszoem is een bekende 'feature'
Het is afhankelijk van de kleuren. Ik weet dat plasma's altijd wat geluid maken, maar bij een volume van 5+ moet je het niet mogen horen. Contact is gemaakt met samsung. Deze week komt er een monteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Monteur is langs geweest en die hoorde het niet :X Na wat aandringen hoorde hij het uiteraard wel .. geluid is 'normaal' bevonden. Ik hoor het sowieso boven standje 10 van de tv. Achterlijk dit .. 4launch neemt niets terug, regel het maar met Samsung. En samsung zegt dat het normaal is ... wat moet ik hier nu toch mee. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Simpel,

Er staan 3 keurmerken onder aan de pagina van 4 lauch, ik zo zo dat de eerste het meest van toepassing is

http://www.qshops.org/geschillen-commissie
[q]Geschillen commissieIn bijna alle gevallen zal het bedrijf tot een passende oplossing komen voor uw klacht. Desondanks kan het voorkomen dat er geen oplossing komt. In dit geval zal onze geschillen commissie de klacht beoordelen en advies uitbrengen. Dit kan betekenen voor een Qshops winkel het advies van de geschillencommissie te moeten volgen. Een bij Qshops aangesloten bedrijf die in niet in alle redelijkheid meewerkt aan een oplossing kan verder lidmaatschap worden ontzegd.

Van consumenten word verwacht dat zij eerst met de betreffende winkel tot een oplossing ziet te komen. Indien 30 dagen na het in behandeling nemen van een klacht, niet tot een oplossing is gekomen kan de geschillencommissie worden ingeschakeld.

U dient dus eerst contact met het betreffende bedrijf op te nemen en u klacht kenbaar te maken. Motiveer uw klacht en komt u zelf met een redelijk voorstel om voortgang te bevorderen.

U kunt de geschillencommissie onder de volgende voorwaarde uw klacht laten behandelen.

•U heeft uw klacht kenbaar gemaakt bij betreffend bedrijf.
•In redelijkheid is er na 30 dagen na melding nog geen oplossing gekomen.
•U kunt schriftelijke correspondentie (e-mail of brief) inzake de klacht beschikbaar stellen. (zonder schriftelijk bewijs van poging tot oplossing neemt de commissie geen klachten in behandeling)
•Op onze site is een formulier te vinden die u volledig dient in te vullen. Alleen met een volledig formulier kunnen wij bij u klacht bemiddelen.
/]

http://www.ictwaarborg.nl...g/klachten-en-geschillen/

[ Voor 88% gewijzigd door Fish op 09-09-2011 17:12 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
fish schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 17:08:
Simpel,

Er staan 3 keurmerken onder aan de pagina van 4 lauch, ik zo zo dat de eerste het meest van toepassing is

http://www.qshops.org/geschillen-commissie
[q]Geschillen commissieIn bijna alle gevallen zal het bedrijf tot een passende oplossing komen voor uw klacht. Desondanks kan het voorkomen dat er geen oplossing komt. In dit geval zal onze geschillen commissie de klacht beoordelen en advies uitbrengen. Dit kan betekenen voor een Qshops winkel het advies van de geschillencommissie te moeten volgen. Een bij Qshops aangesloten bedrijf die in niet in alle redelijkheid meewerkt aan een oplossing kan verder lidmaatschap worden ontzegd.

Van consumenten word verwacht dat zij eerst met de betreffende winkel tot een oplossing ziet te komen. Indien 30 dagen na het in behandeling nemen van een klacht, niet tot een oplossing is gekomen kan de geschillencommissie worden ingeschakeld.

U dient dus eerst contact met het betreffende bedrijf op te nemen en u klacht kenbaar te maken. Motiveer uw klacht en komt u zelf met een redelijk voorstel om voortgang te bevorderen.

U kunt de geschillencommissie onder de volgende voorwaarde uw klacht laten behandelen.

•U heeft uw klacht kenbaar gemaakt bij betreffend bedrijf.
•In redelijkheid is er na 30 dagen na melding nog geen oplossing gekomen.
•U kunt schriftelijke correspondentie (e-mail of brief) inzake de klacht beschikbaar stellen. (zonder schriftelijk bewijs van poging tot oplossing neemt de commissie geen klachten in behandeling)
•Op onze site is een formulier te vinden die u volledig dient in te vullen. Alleen met een volledig formulier kunnen wij bij u klacht bemiddelen.
/]

http://www.ictwaarborg.nl...g/klachten-en-geschillen/
Ik had dit keurmerk ook al zien sta ja. Hier spreekt men echter overal over consumentenrechten. Ik heb dit als zakelijke klant gekocht waardoor ik ook al geen aanspraak kon maken op de 14-dagen retourneringsregeling. Ik ga eens verder informeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Goed, na contact te hebben gehad met 4launch komen we verder. De tv gaat terug naar 4launch en daar wordt hij verder onderzocht. Nu maar hopen dat ze daar niet doof zijn..

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
4launch heeft hetzelfde probleem geconstateerd en de tv wordt gecrediteerd. Mooi, nu op zoek naar een andere.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ga je nu voor een ander model?

39

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 03:14
Zou je die zoem ook hebben bij hetzelfde merk en type maar een andere tv, of lijdt deze hele serie eronder ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:51
Als ik een 50" zou kopen zou ik persoonlijk voor Panasonic en Plasma gaan. De GT / VT modellen zijn echt súper vergeleken met andere televisies (Is mijn persoonlijke mening maar ook één die veelal in reviews terugkomt).

Een VT20 heb je denk ik ook al voor weinig (Die heb ik), maar een GT30 is het nieuwe type en die is ook bijzonder goed.

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:22
C00P schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:13:
Zou je die zoem ook hebben bij hetzelfde merk en type maar een andere tv, of lijdt deze hele serie eronder ?
Het is algemeen bekend dat de samsung plasma series last hebben van een zogenaamde "buzz". Het samsung plasmatopic staat er vol mee. Ieder model heeft er in principe last van mijn PS50C550 ook maar het kan aan het model liggen hoe erg deze brom is.

HD4Life @ Full-HD

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Davidshadow13 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:25:
[...]

Het is algemeen bekend dat de samsung plasma series last hebben van een zogenaamde "buzz". Het samsung plasmatopic staat er vol mee. Ieder model heeft er in principe last van mijn PS50C550 ook maar het kan aan het model liggen hoe erg deze brom is.
Het is algemeen bekend dat plasma's in het algemeen er last van hebben, ook bij Panasonic.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Uniciteit schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:36:
[...]

Het is algemeen bekend dat plasma's in het algemeen er last van hebben, ook bij Panasonic.
Mijn LG heeft het inderdaad ook een heel klein beetje. Maar alleen als je er echt met je oor naast zit. Dit vind ik niet erg uiteraard.. de Samsung hoorde je heel duidelijk 3+m verderop tijdens het kijken van films. Sloeg ook nergens op...

Ik weet nog niet voor welk merk/type ik ga. Om heel eerlijk te zijn is het best moeilijk... ik heb een budget van max 2k.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wimo. schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:56:
[...]

Mijn LG heeft het inderdaad ook een heel klein beetje. Maar alleen als je er echt met je oor naast zit. Dit vind ik niet erg uiteraard.. de Samsung hoorde je heel duidelijk 3+m verderop tijdens het kijken van films. Sloeg ook nergens op...

Ik weet nog niet voor welk merk/type ik ga. Om heel eerlijk te zijn is het best moeilijk... ik heb een budget van max 2k.
Dan was er gewoon iets fout met de TV zelf, als je het nog zo ver duidelijk hoorde.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Uniciteit schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:02:
[...]

Dan was er gewoon iets fout met de TV zelf, als je het nog zo ver duidelijk hoorde.
Dat denk ik ook. Alhoewel ik de exacte klachten (3+ m afstand vooral als je recht voor de tv zit) op veel Amerikaanse fora langs zie komen. Sommige mensen hebben er wel last van , anderen niet.

Ik heb overigens niets tegen Samsung zelf, ze maken verder mooie tv's. Stiekem kijk ik naar de

pricewatch: Samsung UE55D6500

En naar de LG passieve Plasma :

LG LW650S

Keuzes :)

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Hmm, dit krijgt toch nog een staartje. Ik krijg ineens een bericht van 4launch dat ze de tv RMA gaan sturen naar Samsung en dat dit tot 8 weken kan duren. Wat denken ze nou zelf... maandag maar weer eens bellen want vandaag was er niemand die me iets zinnigs kon vertellen.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wimo. schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 15:31:
[...]

Dat denk ik ook. Alhoewel ik de exacte klachten (3+ m afstand vooral als je recht voor de tv zit) op veel Amerikaanse fora langs zie komen. Sommige mensen hebben er wel last van , anderen niet.

Ik heb overigens niets tegen Samsung zelf, ze maken verder mooie tv's. Stiekem kijk ik naar de

pricewatch: Samsung UE55D6500

En naar de LG passieve Plasma :

LG LW650S

Keuzes :)
Ik zelf kijk ook al naar de D6500, maar heb er nog niet het geld voor, haha. Je moet trouwens niet vergeten dat mensen alleen maar klagen op het internet. Als er niks aan de hand was, zou je hier echt zijn geweest om te melden dat jouw TV geen buzz heeft op 3 meter afstand? :9

De VS heeft honderden miljoenen inwoners, en als daarvan bijvoorbeeld 2% een Samsung Plasma TV heeft (6174911 TV's zouden dat zijn) en van die TV's heeft één procent last van zo'n buzz dan houd je nog 61749 mensen met klachten over en die kunnen dus heel vocaal zijn.

Ik denk niet dat 6 miljoen verkochte Samsung plasma TV's een onredelijke schatting is. De meeste 2011 plasma TV's van Samsung zijn al sinds het voorjaar te koop.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Uniciteit schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:37:
[...]

Ik zelf kijk ook al naar de D6500, maar heb er nog niet het geld voor, haha. Je moet trouwens niet vergeten dat mensen alleen maar klagen op het internet. Als er niks aan de hand was, zou je hier echt zijn geweest om te melden dat jouw TV geen buzz heeft op 3 meter afstand? :9

De VS heeft honderden miljoenen inwoners, en als daarvan bijvoorbeeld 2% een Samsung Plasma TV heeft (6174911 TV's zouden dat zijn) en van die TV's heeft één procent last van zo'n buzz dan houd je nog 61749 mensen met klachten over en die kunnen dus heel vocaal zijn.

Ik denk niet dat 6 miljoen verkochte Samsung plasma TV's een onredelijke schatting is. De meeste 2011 plasma TV's van Samsung zijn al sinds het voorjaar te koop.
Nogmaals, ik zou best wederom een Samsung willen kopen... en die D6500 is toch wel erg mooi. Kost wel iets meer dan de Plasma variant die ik had, en hij is wat kleiner..maar ach. Eerst maar eens kijken wat 4launch doet.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Een tip trouwens. Net op de reclame op TV: vanaf 00:01 vannacht de kortingvierdaagse bij Wehkamp. 10% korting op elektronica.

De UE55D6500 kost daar momenteel 1912 euro. Als ze de prijzen niet veranderen, zal ie vanavond (1912 - (1912/100*10) = ) 1720.80 euro kosten. Dat is niet alleen de goedkoopste prijs die ik kan vinden voor de UE55D6500, het is ook nog eens een Nederlands model!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Uniciteit schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 19:23:
Een tip trouwens. Net op de reclame op TV: vanaf 00:01 vannacht de kortingvierdaagse bij Wehkamp. 10% korting op elektronica.

De UE55D6500 kost daar momenteel 1912 euro. Als ze de prijzen niet veranderen, zal ie vanavond (1912 - (1912/100*10) = ) 1720.80 euro kosten. Dat is niet alleen de goedkoopste prijs die ik kan vinden voor de UE55D6500, het is ook nog eens een Nederlands model!
Ik wil hem graag bestellen maar als 4launch achteraf moeilijk gaat doen heb ik 2 tv's ... ook zoiets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Helaas, het ding gaat , ondanks dat het een DOA is, retour naar Samsung. Dit kan 2 tot 4 weken duren.. en dan maar hopen dat het iets wordt. In de tussentijd heb ik dus een klant zonder tv, of een tv die nooit goed heeft gewerkt.

Per direct ook de laatste keer dat ik bij 4launch iets bestel. Met een omzet van 50k/jaar zullen ze er helaas weinig om geven. Jammer, de sales was altijd in orde.
Pagina: 1