Hallo allemaal,
Op dit moment heb ik een LG 50PQ2000 van een jaar oud. Ik heb de tv toentertijd samen met huisgenoten gekocht onder het mom van 'groter is beter'. De tv heeft het altijd prima gedaan maar de kleurweergave bij films is nogal... flets. Daarnaast mis ik gewoon de wow factor bij deze tv.
Aangezien het ding toch VESA heeft verhuis ik deze naar de slaapkamer. Dus nu kan de zoektocht naar een opvolger beginnen.
De eisen:
Minstens 50"
LCD/Plasma mogen beide. Ik heb geen voorkeur.
Prijs tot 1500 euro incl. BTW
Ik ben niet gevoelig voor het laatste type. Uitloopmodellen moedig ik juist aan.
Beeldkwaliteit > formaat
3D hoeft niet.
Na wat onderzoek ben ik bij deze twee beland :
Sony LX900, sinds kort in de aanbieding voor 1299,-
LG 60PZ250 in dezelfde prijsklasse maar weinig reviews
De vraag is nu.. wat is wijsheid. We hebben het over 8 inch meer voor de LG. Dat is nogal wat.. ik wil echter niet wederom de fout maken en de 'mindere' tv vanwege het grotere formaat.
Misschien zijn er nog betere alternatieven?
Op dit moment heb ik een LG 50PQ2000 van een jaar oud. Ik heb de tv toentertijd samen met huisgenoten gekocht onder het mom van 'groter is beter'. De tv heeft het altijd prima gedaan maar de kleurweergave bij films is nogal... flets. Daarnaast mis ik gewoon de wow factor bij deze tv.
Aangezien het ding toch VESA heeft verhuis ik deze naar de slaapkamer. Dus nu kan de zoektocht naar een opvolger beginnen.
De eisen:
Minstens 50"
LCD/Plasma mogen beide. Ik heb geen voorkeur.
Prijs tot 1500 euro incl. BTW
Ik ben niet gevoelig voor het laatste type. Uitloopmodellen moedig ik juist aan.
Beeldkwaliteit > formaat
3D hoeft niet.
Na wat onderzoek ben ik bij deze twee beland :
Sony LX900, sinds kort in de aanbieding voor 1299,-
LG 60PZ250 in dezelfde prijsklasse maar weinig reviews
De vraag is nu.. wat is wijsheid. We hebben het over 8 inch meer voor de LG. Dat is nogal wat.. ik wil echter niet wederom de fout maken en de 'mindere' tv vanwege het grotere formaat.
Misschien zijn er nog betere alternatieven?