[quote]
Happy2000 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:11:
Cinema smooth zal ik aan zetten als ik jou was, wordt het beeld vloeiender van bij 24p
Helderheid kun je het beste in de avond doen, licht uit en helderheid zo regelen dat het panel bij zwart beeld net niet gaat oplichten.
Contrast, tja testbeeld voor contrast?
Alle filters en beeld verbeteraars uit.
Secondaire, primaire kleuren, 10p grijs waarden, gamma en witbalans kun je het beste met een calibratie meter doen. Geloof me hier valt heel veel winst uit te halen, de televisie kan nog veel mooier beeld geven.
Heb zelf mijn tv gekalibreerd en er zit een behoorlijk verschil in, in de stand film met warm2.
Zorgt ervoor dat het zwart beter wordt.
[...]
thanks, ik ga kijken wat ik ervan kan bakken!
Ik heb de laatste firmware erop zitten en kon dus mijn hele tv opnieuw kalibreren, tevens moest ik in het service menu de contrast waarden aan passen, hierna is het beeld wel weer perfect.
waarom moest je in het service menu de contrastwaarden aanpassen?
Geen idee, uitproberen. Ik gebruik hier een losse tuner Dreambox 8000.
ok, het werkt dus NIET volgens de handleiding, ook kun je niet een USB-stick gebruiken (performance?) voor opnames en timeshift.
Vindt dit zelf niet zo, maar ligt ook aan de games
heb het her en der geprobeerd, maar het voegt niet echt wat toe. Gears of War 3 met 3D is wel awesome btw.
Wat die zoom betreft, je kunt inderdaad even wachten en kijken als het minder wordt, mijn 6900 heeft hier gelukkig geen last van.
ook niet in het begin toen je hem net had?