Vanavond gaan we lekker rijden op Summit.
Ik heb als voorbereiding al een beetje een setup gemaakt.
Ik denk dat de banden 1 tik harder rondom moeten eigenlijk, maar de extra grip die ik met deze setup kreeg vond ik net even lekkerder.
Mijn beste tijd was 1:25,3 met een optimal van 1;24,7. Dat verschil tussen optimal en best zit in T1.
Het WR = 1:23,3. Die 2 seconden kon ik niet vinden. Maar mijn ervaring is dat ik meestal 2 seconden vanaf WR's rij op 1,5 minuut
Mijn setup voor de Roadster

T1
Tussen pion 2 & 3 Keihard remmen tot blokkeren en dan terugnemen net tegen het blokkeren aan. Niet sturen totdat je de rem loslaat.
Curb zacht net raken (niet te veel) en dan gas langzaam opbouwen en naar buiten.
T2
Zorg dat je buiten zit, waar een asfalt weggetje van links komt en daar kan je vol op het gas naar T3
T3
Licht remmen fiks insturen en gas erop.
T4
Vol gas
T5
Zorg dat de auto net iets van het midden rechts rijdt EN vooral recht!. Keihard remmen en klein beetje de curb pakken aan de binnenkant. Als je de Curb te veel pakt met te veel snelheid dan ga je op je dak (Ervaring

)
T6
Terug naar links en rustig erin en dan vol op het gas tot vlak voor T10
T7
Vol Gas. Wijst zich vanzelf. Alleen bij het uitkomen niet helemaal terugsturen naar rechts voor
T8
Vol gas.
T9
Op tijd insturen anders is de baan te smal bij het uitkomen. Om de auto te zetten als je iets te laat bent kan je even kort liften.
T10
Kort de rem aantikken om de auto te zetten. Binnen Curb lichtjes meepakken en volledig uit laten lopen tot vlak bij het grind.
Ik zie jullie straks om 20:30!!!