Volgend seizoen gemiddeld een 3de plek , ik weet dat je het kan.Hoogie2004 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:03:
Weer een 4e plek in de Indy.
http://members.iracing.co...onid=5453900&custid=61620
How do you save a random generator ?
Gaat lekker in de Indy, al is de setup voor Mid-Ohio wel erg onderstuurd. De open serie is vervelend leeg, en de fixed gaat bijna altijd official.enchion schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:20:
[...]
Volgend seizoen gemiddeld een 3de plek , ik weet dat je het kan.
Ik moet nog iets meer vertrouwen vinden, en dan gaat dat allemaal goedkomen. Ik win weinig, maar rij veel top 5
Season 1 van dit jaar (dus tot nu) op ROAD:
52 races - 2 wins (4%) - 28 top5's (54%)
En op OVAL:
19 races - 2 wins (10,5%) - 9 top5's (47%)
Ik mag niet klagen denk ik
Zou je die setup even kunnen uploaden? (Site werkt nog niet 100%, je krijgt een error na uploaden maar het werkt welDutchDevil79 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:33:
Ik ga vanavond iig proberen een race met de Lotus79 op Suzuka te doen. Hele leuke combinatie, kan echt lekker doorheen knallen met die auto. Heb nu ook een fijne setup gevonden waar ik in de 1.46 mee kan rijden. 1.46.5 nu als beste tijd staan met een optimum van 1.45.9.
Word de race van 20:30 en/of 22:30. Hoop dat ze officieel gaan want Woensdag is altijd een mindere dag voor de Lotus. En anders voor niks geoefend want Vrijdag en Zondag gaat hem niet worden.
Deploy the new build
Tuesday, 24-Apr-2012 GMT
EDT(-4)
0100 Hosted Sessions*
0700 Service Down
1000 Service Up
GMT
0500 Hosted Sessions*
1100 Service Down
1400 Service Up
AEST(+10)
1500 Hosted Sessions*
1700 Service Down
0000 Service Up
Sessions in progress at the start of maintenance will be terminated. There will be no record of such events whether official or not.
(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.
All times are subject to change.
Timezone converter:
http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc
Does "1600" make you say "what?"
Wikipedia: 24-hour clock
Hier het gevecht met Travis:
Hij is #4 uiteraard
[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 18-04-2012 20:00 ]
Thanks for being a part of the action here at iRacing.com. We could not have reached this milestone without you.
Because you were one of the more than 3,000 members who participated in an official race on the day we hit 500 million laps you are receiving $5 in iRacing credits. Use the credits for anything you like - put it towards renewing your membership, purchasing a car, track or even a hosted session - the choice is yours
Probeer eens je cookies te verwijderen, ik had dat ook maandag. Toen ik mijn cookies verwijderd had, deed die het weer.DutchDevil79 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:16:
Ik zit in een endless loop op je setup site Nick. Hij blijft vragen om in te loggen. Als ik dat doe en hij zegt dat ik succesvol ben ingelogd mag ik me weer inloggen.
samen met 10 dollar van Race Participation Tracker toch mooi 15 dollar verzameld
NL-tijd: 16:00 uur nieuwe build up en runningNiellie41 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:46:
Dinsdag is de release van de nieuwe build:
.......1400 Service Up
Dat betekent dat we dus het hele toernooi met de nieuwe build rijden
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 18-04-2012 20:25 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Wat verder ervoor zorgt dat er niet zoveel mis kan gaan .
Opzich had ik het nl niet zo erg gevonden als de hele wk13 serie afgerond kon worden voor de update , weet je in ieder geval dat het werkt site/graphics/setup enzzz. (ik zit dan te denken aan hoe leuk de Radical is met NTM)
Dan weten we in W1 S2 tenminste dat het werkt
[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 18-04-2012 20:32 ]
Nieuwe PC heb er nog nooit ingelogd op deze PC.Niellie41 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:18:
[...]
Probeer eens je cookies te verwijderen, ik had dat ook maandag. Toen ik mijn cookies verwijderd had, deed die het weer.
Anoniem: 430491
2 more current @iRacing cars get the NTM next week. @IndyCar and K&N car. Lets hope it helps @TravisPastrana win next week in our car!

(ik dacht , het asfalt op Spa is zo glad misschien werkt het hier toch wel en inderdaad)
Heb net wat met de setup zitten spelen en met mn opgedane nieuwe kennis dit seizoen (ook dank aan Joep) , heb ik iets wat ergens op begint te lijken .
Nick zn setup site doet vreemd dus dan maar op de oude manier.
http://www.gamefront.com/...cal+Spa+Francorchamps.sto
Ik zat nog met de FordV8 race van gisteren in mn hoofd en dat werkte echt precies goed , je kan zelfs een beetje aan de curbstones nibblen . (niet eroverheen dan gaat hij nog steeds stuiteren)
Echt op de zelfde manier throttle control is de key.
[ Voor 19% gewijzigd door enchion op 18-04-2012 22:08 ]
DutchDevil79 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:54:
[...]
Nieuwe PC heb er nog nooit ingelogd op deze PC.
Probeer het nu nog eens? Kan me niet voorstellen dat wat ik nu gedaan heb het heeft verholpen maar je weet maar nooit...Anoniem: 430491 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:57:
idem hier net nick krijg ook endless loop en cookies verwijderen en browser heropstarten lost het ook niet op ... ga nu moeten kappen maar probeer morgen nog een keertje.
EDIT: ook met de SR8 gespeeld, te lang niet mee gereden of de setup van het forum was r*k, stond steeds achterstevoren. Daarna met de HPD Fixed op Road Atlanta, ging lekker en kon meteen foutloze rondjes rijden, uiteindelijk een 1.12.5 eruitgehaald (snelste tijd was 1.10.xxx), kan nog zeker een halve seconde makkelijk vanaf, dus als ik even tijd heb deze week pak ik een race mee.
[ Voor 58% gewijzigd door Arfman op 18-04-2012 22:12 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
EDIT: Nick, als je nu op Setups klikt duurt het behoorlijk lang omdat hij meteen alle setups voor alle tracks voor alle auto's laat zien. Misschien eerst een selectieveld tonen? Dit lijkt me nogal killing voor de server.
[ Voor 65% gewijzigd door Arfman op 18-04-2012 22:14 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat vind ik dus juist zo vreemd, bij de helft lijkt het prima te werken en bij sommige juist niet...Arfman schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:11:
Nick, site werkt gewoon goed bij mij. Geen cookies gecleared, niks. Uurtje geleden ook geprobeerd, ook geen probleem. Windows 7 / Firefox.

Dat is een ander probleem, al bekend, maar nog geen oplossing gevonden (nou ja, weet niet waarom het fout gaat). En zoals je uit de error misschien kan opmaken gaat het pas mis bij het laden van de gebruikers die hij moet emailen (subscriptions). De setup wordt daar voor al geupload, dat gaat dus wel gewoon goed, alleen krijgen we geen notificatie mailtjes meer.enchion schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:12:
Nick , ik heb met de setup site dit probleem met Opera en met Firefox.
[afbeelding]
Misschien kan je er wat mee.
[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 18-04-2012 22:15 ]
Snap niet waarom hij dat weer kaput had gemaakt maar doet het weer...Jubby schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:10:
Downloaden geeft weer 404 error ( eerder vanavond ging het wel goed )
Overigens misschien in het vervolg zo'n dingen even via email / DM melden. Niet dat ik het niet op prijs stel, heel graag zelfs (anders kom ik er zelf niet achter!!), maar het gaat nu wel erg vaak offtopic denk ik
De drukste race is tot nu toe 10 man.... Kom op beste GoT-iRacers!
INSCHRIJVEN
[ Voor 94% gewijzigd door JoepW op 19-04-2012 05:57 ]
Chill gastJoepW schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:32:
Ik vind de inschrijvingen nog tegenvallen voor het toernooi.
INSCHRIJVEN
Nog geen tijd gehad
Zal vanavond of morgen even jou een plezier doen, en me even inschrijven.
Maar meer inschrijvingen is leuker voor ons en jou, want 1) het trekt nog meer mensen aan en 2) een beetje rondjes rijden in je 1tje los van die andere 7 rijders is geen 'piep' aan.
Maar indirect doe ik iedereen een plezier. Ik zal er in ieder geval bijzijn
Weet niet of dinsdag een race was, maar die moet ik laten schieten in ieder geval
#Edit:
Meteen maar even geregistreerd. Normaal ben ik de andere avonden er wel bij, echter ben ik op donderdag later.
[ Voor 25% gewijzigd door Hoogie2004 op 19-04-2012 07:04 ]
Ik ben vrijdag waarschijnlijk verhinderd
[ Voor 66% gewijzigd door JoepW op 19-04-2012 07:06 ]
Wat zal ik die missenJoepW schreef op donderdag 19 april 2012 @ 07:05:
Je favoriete auto is aan de beurt op dinsdag: MX-5 op Charlotte Road
Heb de Escors de afgelopen 2 keer ook al gemist, 1 x door handboogschieten, en 1x omdat ik geen zin had.
En het voordeel van de MX-5 is dat het allemaal niet zo snel gaat voor deze 'oude' man

En Charlotte is een uitdagend baantje om cleane snelle rondjes te rijden.
[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 19-04-2012 07:11 ]
Ik rem nooit meer dan halve kracht en meestal minder.
En ik rem zelfs heel zacht bij mid corner als ik net te hard de bocht in ga. En dat levert als bonus ook nog iets meer wieldruk voor op en dus een toename van de reactie op het stuur.
[ Voor 23% gewijzigd door JoepW op 19-04-2012 07:14 ]
btw ik gebruikte ook IE voor de test, zal deze avond ook eens testen met mijn Firefox.DutchDevil79 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:31:
In IE lukt het nog niet maar net via Firefox wel kunnen inloggen.
volgt deze avond ... sites worden hier geblocked op sport/recreationJoepW schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:32:
Ik vind de inschrijvingen nog tegenvallen voor het toernooi.
INSCHRIJVEN
Dit. Bij de MX5 moet je max met halve kracht remmen.JoepW schreef op donderdag 19 april 2012 @ 07:13:
Ik heb wel eens wat gevolgd van andere rijders (ook jou) en wat me opvalt is dat er te hard geremd wordt. En daar kan die MX-5 niet tegen. Als ik die stabiliteit verhoog door de rembalans verder naar voren te leggen dan remt de auto niet meer genoeg.
Ik rem nooit meer dan halve kracht en meestal minder.
En ik rem zelfs heel zacht bij mid corner als ik net te hard de bocht in ga. En dat levert als bonus ook nog iets meer wieldruk voor op en dus een toename van de reactie op het stuur.
Dat scheelt heel veel.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Maakt toch niets uit of je hem nu of over 2 weken koopt.
Ik zal straks een mailtje sturen naar iedereen die nog niet geregistreerd is.
[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 19-04-2012 09:37 ]
[vrouwenmodus]
Ja, als ik er 3 kocht, dan krijg ik 10% korting en ben ik dus goedkoper uit dan dat ik alleen die ene koop
[/vrouwenmodus]
Er mogen nog wel een paar GT wagens bij
Trouwens, om zelf cautions aan te roepen tijdens de race. Moeten de yellows op full course staan. Dus niet op local of uit, want dan kan je dat niet doen.
Tijdens road races komt er geen caution als iemand van de baan spint, dan kan je zelf SC uit gooien.
Dan weten we dat voor de volgende V8 race
[ Voor 64% gewijzigd door Niellie41 op 19-04-2012 10:43 ]

Dit op 900 graden en 0% dampening gezet, FFB in iRacing met de HPD weer op 9 (stond al op 2 ivm. het zware sturen) en ik voel weer wat de auto doet, voel de kerbs weer, voel onder- en overstuur ... dikke fail

Mijn favoriet daarin is toch nog steeds de SRF , bij deze moet je echt goed leren trailbraken , skip is een beetje andersom wat dat betreft , daar is de throttlecontrol weer van super belang.JoepW schreef op donderdag 19 april 2012 @ 07:10:
Met de Skip samen is de MX-5 de beste 'leerauto' vind ik nog steeds. Komt echt aan op precies de juiste entry snelheid (niet te veel remmen) en dus maximale snelheid meenemen de bocht in en weer uit.
En het voordeel van de MX-5 is dat het allemaal niet zo snel gaat voor deze 'oude' man![]()
En Charlotte is een uitdagend baantje om cleane snelle rondjes te rijden.
MX5 is dan weer misschien midcorner , het leren de auto te laten rollen.
En jazeker Charlotte Road is 1 van de leukste banen in iRacing.
Cube Nuroad Race (2022)
Sound updates in @iRacing build - updated scrape and crash sounds - All cars have had their engine/wind/tire volumes tweaked.
@iRacing sound updates cont - many cars have new samples - Off throttle volumes should now be louder
Hier zijn nog de tweets.@iRacing sound updates cont - Most cars have a new sub-wave sound designed to drive sub-woofers better.
Het desbetreffende topic gaat over het aansturen van buttkickers ed. met X-sim.
[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 19-04-2012 18:42 ]
Beter!A 2007-2010 LMP2 is as fast on straights as a 2007-2009 GT1
So our HPD should be same speed than our Corvette.
The car will be faster on straights next season,
he also already corrected the too much fuel burn issue.
but he can't correct the bug on shiflights not flashing on 2nd gear before one of the weekly build early on S2
Nog meer reden om met de ESCORS Le Mans Series mee te doen
http://tournaments.iracing.nickthissen.nl/Pages/ViewSessions.aspx?tid=4
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 19-04-2012 22:20 ]
Je had het probleem toch alleen op de setup site?RuudjeM schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:43:
Het gekke is als ik via de link hieronder inlog het wel goed gaat...
http://tournaments.iracing.nickthissen.nl/Pages/ViewSessions.aspx?tid=4
Ik laat het helaas afweten.......Niellie41 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:37:
Ik hoop echt dat er vanuit GoT ook meer deelnemers komen! Tot nu toe zijn er alleen Koen en Roderic.

Next big update to iRacing rendering pipeline
We've expanded our rendering pipeline to be able to assign shaders to our track surface geometry instead of being limited to objects and cars.
This lets us finally use normal mapping and spec mapping on the tracks, and makes it possible for us to continue to add further shaders such as detail and parallax maps in the future. Our efforts to upgrade the iRacing graphics engine became a focus in late 2010 when we changed our methods to properly calibrate our textures. Track shaders are yet another, but very important step in our long term project of a DX11 renderer upgrade.
This new feature will debut on one new track and one old track... Twin Ring and New Smyrna. Other tracks from our library will be updated as time permits.
For now, here is a screenshot preview of how things are now on the membersite build at New Smyrna and then how they will be next week after the update. We also hope to release a video tomorrow or Monday:

Je vergeet mijNiellie41 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:37:
Ik hoop echt dat er vanuit GoT ook meer deelnemers komen! Tot nu toe zijn er alleen Koen en Roderic.
Ik wil best maar ben nog niet ervaren genoeg om mee te doen helaas.Niellie41 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:37:
Whoopsiee, ik ken je eigenlijk ook van drnl
Die screens zien er goed uit!
@zmeding, volgend seizoen dan?
[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 19-04-2012 22:27 ]
Je kan het ook gebruiken om ervaring op te doen. Gewoon meedoen , meer zielen meer vreugd.zmeding schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:11:
[...]
Ik wil best maar ben nog niet ervaren genoeg om mee te doen helaas.
Net even een HPD race meegepakt, helaas in T1 moest ik flink op de rem voor m'n voorligger waardoor het ineens heel druk werd in T2/3 en ik met iemand in aanraking kwam. Ik kon hem niet zien (en hij mij vast ook niet) dus was gewoon een race incident vond ik, maar had er wat damage van wat niet meer weg ging (3 sec repairs). Wat mensen laten gaan waar ik normaal mee zou kunnen vechten en gehoopt op een verder cleane race (niet gelukt teveel off track door concentratie verlies
Mooie win Paul, flink wat snelle mensen erbij die je toch zomaar even pakt
Niel, ik zou graag mee doen maar zoals vaker gezegd vind ik de races net te lang. Een enkele keer een race van 2 uur overweeg ik nog wel eens, maar ik vond de sebring 120 echt wel zwaar, kan niet zo lang in deze stoel stil zitten. Om dat 'regelmatig' te gaan doen lijkt me niks, ook omdat je dan toch met P en Q al zomaar een uur of 3-4 op die dag kwijt bent aan racen, net wat teveel van het goeie.
[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 19-04-2012 23:25 ]
Verheugde me net zo op die battle. Ben ca. 3 weken geleden begonnen om "echt" wedstrijden te rijden. In eerste instantie was ik vaak nog geïntimideerd als iemand vlak achter me zat, maar dat wordt gelukkig snel minder
Ben nu klasse C, SR 3,73, ready for promotion. Heb echter het idee dat ik wat agressiever moet gaan rijden om echt verder te komen. Ben "in gevecht" altijd nog sneller dan als ik alleen op de baan rijd. Lijkt me dat er dus nog flink wat ruimte voor verbetering is.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Blikje Red Bull oid halverwege de race (bij de pitstop) en je kan er weer tegen aanNickThissen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:22:
Niel, ik zou graag mee doen maar zoals vaker gezegd vind ik de races net te lang. Een enkele keer een race van 2 uur overweeg ik nog wel eens, maar ik vond de sebring 120 echt wel zwaar, kan niet zo lang in deze stoel stil zitten. Om dat 'regelmatig' te gaan doen lijkt me niks, ook omdat je dan toch met P en Q al zomaar een uur of 3-4 op die dag kwijt bent aan racen, net wat teveel van het goeie.
TFR houdt ook nog vrije trainingen van 2/3 uur voor de race. Maar de meesten komen pas binnen het laatste uur.
In wat voor stoel zit je dan?
In mijn vorige stoel kreeg ik ook pijn aan mijn reet als ik langer dan 2 uur er op zat.
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 19-04-2012 23:45 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Tempo maakt niet uitFuelke schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 00:09:
Niel, ik ben gek op lange races, maar je kent mijn tempo ... een plekje op de reservelijst zie ik wel zitten.
Ik zal je dan even op schrijven. Met welke auto en welk nummer zou je dan willen hebben.
Ik ben bezig om mijn eigen Silverado te maken. Daarna komen een nieuwe Corvette en Ford GT voor de ELMS

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 20-04-2012 00:19 ]
Die Silverado ziet er al goed uit!Niellie41 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 00:19:
[...]
Tempo maakt niet uitIk ben ook niet de snelste
Ik zal je dan even op schrijven. Met welke auto en welk nummer zou je dan willen hebben.
Ik ben bezig om mijn eigen Silverado te maken. Daarna komen een nieuwe Corvette en Ford GT voor de ELMS
Kan al niet wachten op de GT

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Nice!
Hoe bevalt de Thrusmaster je ten opzichte van eerdere stuurtjes? Heb je ook een G25 gehad?
Heb ook een thrustmaster nu, heb een g25 gehad en een fanatec 911.Requiem19 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:57:
[...]
Nice!
Hoe bevalt de Thrusmaster je ten opzichte van eerdere stuurtjes? Heb je ook een G25 gehad?
Thrustmaster is snel naukeurig en krachtig
Wat ik wel met Thrustmaster heb is dat ik met de 64-bit drivers iedere keer in properties moet na start pc om de driver waarden te laten laden anders start hij met alles op 100%. Heb ik nog geen fix op gevonden.
Ik heb precies het zelfde probleem. Kan best 1 uur rijden maar dan is de koek echt op.Dan gaat mn rug vooral zeuren.[b]Niellie41 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:41:
TFR houdt ook nog vrije trainingen van 2/3 uur voor de race. Maar de meesten komen pas binnen het laatste uur.
In wat voor stoel zit je dan?
In mijn vorige stoel kreeg ik ook pijn aan mijn reet als ik langer dan 2 uur er op zat.
Dit komt voornamelijk omdat ik iets ga liggen op mn stoel waardoor de onderkant van mn rug geen steun heeft.
Heb nu zoiets staan:

Daarom heb ik van iemand anders een verstelbaar bureau stoel overgenomen welke kan kantelen.
Leuning EN stoel gedeelte.
Probleem is dat dat ik niet helemaal lekker achter het stuur zit.Positie is namelijk iets te laag waardoor mn armen te hoog moet houden.
En wat ook erg irritant is, is het feit dat omdat deze stoel kan draaien en kantelen deze bij iedere stuurbeweging mee beweegt.
Heb het liefst een stabiele stoel die gewoon stil blijf staan. Vooral als je in gevencht ben, wil je wel geconcenteerd blijven en niet de hele tijd aan je zit houding denken
Ben er nu wel achter dat ik gewoon een stoel nodig heb waar alleen de rug leuning kan kantelen.
Liefst eentje zonder wielen.
Probleem is dat je die dus nergens voor een schappelijk prijs kan vinden
Mijn stuur staat overigens niet echt zwaar ingesteld (Driving Force GT), dus dat kan ook wel iets uitmaken bij het draaien e.d. van de stoel. Persoonlijk heb ik daar geen last van.
En omdat de zit gedeelte ook kantelt zit het niet lekker.
Als ik de stoel dan in zijn normale stand zet dan zit ik te recht waardoor ik weer onderuit ga zitten.
Dit komt gewoon omdat de zitting en rug gedeelte aan lekaar vast zitten en samen kantelen.
Zou verder ook niet weten wat voor stoel ik dan wel zou moeten hebben, zie wel eens zo'n echte race stoelen langs komen maar staan die gewoon op de grond dan? Dat is veel te laag... dan kijk ik onder m'n bureau door

Eigenlijk moet je zoiets hebben maar dan zonder wielen
Cube Nuroad Race (2022)

Allen de prijs van ruim €700

Ook omdat ik veel mensen hoor die hem gebruiken i.c.m. met 'normaal' gamen. Maar goed dan moet je uiteraard wel de ruimte hebben.
Is wel een goed idee om zoiets zelf te maken.Gewoon en auto stoel nemen, en deze om een bestaande stoel onderstel zetten (wel even hoogte in de gatenhouden)
lijkt hierop:

Maar dan in zwart-rood. of rood-zwart
't ziet er goed uit.zmeding schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:20:
Rugleuning wel zoals in normale auto. Zit geen rails bij om naar voren/achter te rollen.
Wat mag dat kosten?
Ik probeer die van mij morgen ff op de foto te zetten.
Jammer want deze split was best wel een hoge SOF (dus *** voor mijn iR). Mja, Indy blijft wel fun
Ennuh, het is bijna zo ver dat we een nieuw topic gaan starten.
TS is wat opgeschoond en verkleind, zonder al te veel verlies aan info.
[ Voor 48% gewijzigd door JoepW op 20-04-2012 17:12 ]
Anoniem: 14712
118 GoT'rs en ca. 12.000 posts is het tijd voor een nieuwe start
Het nieuwe Topic is nu open:
JoepW in "iRacing 2.1 - Motorsport Simulations"
[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 20-04-2012 20:58 ]
Dit topic is gesloten.