iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 122 Laatste
Acties:
  • 185.750 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10

Hoogie2004

Whohooooo

Fragbeestje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:22:

Durf nu echt geen screenshots posten... zou slechte reclame zijn voor iRacing ;)
Och, toen de videokaart stuk was moest ik op de moederbord-graphics-chip spelen. Alles op laagst, 640*480 op een 23 inch Full-HD monitor :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 12:30

seninha

god's right foot

Dacht dat mijn graphics er goed uitzagen (met een frame rate van 90) maar als ik die Skip zie in dat fimpje (en helemaal de scenery) ben ik niet meer zo zeker.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-05 14:46
NickThissen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:07:
[...]

Ik denk niet dat het zo makkelijk is voor een third-party, je kan niet zomaar een filter over een game heen leggen tenzij je alles over de game heen gaat tekenen (en dat laat iRacing niet zomaar toe).
En die 'spots' op je 'helm' moeten natuurlijk wel mee bewegen met waar je kijkt (dat doen ze met trackir lijkt me, maar werkt dat wel echt zo goed? Lijkt me dat een klein beetje afwijking voldoende is om het hele gevoel te verpesten) en dat is software matig natuurlijk niet te doen.
Goed punt.

Wel denk ik dat het mogelijk moet zijn om een app te maken die het geluid wat beter maakt. Gewoon de gas, rem, koppeling en schakel knoppen daar in aangeven en eventueel zelfs wat telemetry uit iRacing halen. Daarmee dan wat toffe geluidseffecten maken die je gewoon door iRacing heen hoort. Ik denk aan gearbox whine, exhaust flames en geratel, dat soort toffe dingen. Denk echt dat het veel toevoegt en opzich niet heel moeilijk kan zijn om te maken.
Maar ik roep ook maar wat. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:17

Niellie41

[object Object]

Dat was de FMOD ze mee bezig waren. Nu willen ze de kwaliteit van het geluid zelf gaan verbeteren.
Het is al iets beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-05 07:57

DutchDevil79

I race, therfore I am

Processor is niet zo snel de bottleneck bij games. Denk ook niet dat de ivy bridge verschil zal geven in Iracing. Zelf heb ik er niet op gewacht. Want naast Iracing word mijn PC alleen gebruikt voor internetten en soms wat downloaden. De video kaart geeft wel een boost (als je hem goed instelt ;) ). Ik had een oudje uit de 4000 serie van AMD (voorheen Ati) en nu dus een AMD 7950. Kan nu echt alles aan zetten in Iracing en nog een hogere FPS hebben. PC is nu te snel. ;) Maar verwacht dat Iracing ook niet stil gaat zitten met hun updates, daarnaast kan ik nu ook andere sim games op betere settings checken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Ja, correct. Ben heel nieuwsgierig wat de nieuwe Caddi doet.

FMOD vond ik tegenvallen. Ik vind sowieso nog altijd alle race spellen tegenvallen qua geluid. Iedereen die ooit een echte race heeft meegemaakt weet dat race wagens gewoon ranzig veel lawaai maken. Het is niet dat mooie deuntje wat je in race games hoort het is gewoon een cirkelzaag die door je gehoorgang vliegt.

Maar genoeg pessimisme.

Weet niet of het al eens is langs gekomen, maar dit is ook een tof week 13 event. En precies op de zaterdag.
http://www.torquefreakrac.../viewtopic.php?f=12&t=608

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-05 16:08
Dat zal niet zo simpel zijn als een extra appje dat er maar wat geluid tussen gooit (even kort door de bocht, weet ik)
Heel wat van die geluiden zijn afhankelijk van wat er op dat moment in de game aan het gebeuren is en dit dan weer uit ge game halen en extra sound genereren zou weer een pak meer cpu vergen dan wanneer ze het er out-of-the-box in zouden stoppen...

Ik dacht dat ze al een tijd met een nieuw soort van sound engine bezig waren ipv die FMOD en dat de Cadillac de eerste wagen gaat zijn die deze zou gebruiken.

Gevonden : http://www.iracing.com/inracingnews/iracing-news/service-news/improving-the-sound-of-iracing

edit : ik typ te traag ....

edit 2 : Wat ik wel een goede sound vond was die GTR (denk ik) van Simbin.

[ Voor 6% gewijzigd door Fragbeestje op 17-04-2012 11:35 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

gtrNL schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:32:
Weet niet of het al eens is langs gekomen, maar dit is ook een tof week 13 event. En precies op de zaterdag.
http://www.torquefreakrac.../viewtopic.php?f=12&t=608
Nick heeft daar vorige week nog behoorlijk lopen oefenen en hier over gemeld dat die race op Zaterdag is. Ik twijfel nog word zo wel erg drukke week met GoT toernooi erbij. :)

[ Voor 44% gewijzigd door DutchDevil79 op 17-04-2012 11:34 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Volgens mij draait iRacing zwaarder op de CPU dan andere games. Ook met BF3 heb ik af en toe wat moeite.
Ik hoop binnenkort een upgrade te doen.

Ik ga er niet aan mee doen. Heb de baan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Laatst online: 20-05 21:57
Denk erom dat je toekomstige videokaart 2gb of meer geheugen heeft ivm je ooit eyefinity setup wil of later dit jaar een 4k scherm (ultra hd)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Fuelke schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:01:
[...]

Had ik dat geweten, ik was er vorig jaar ook voor het eerst. Dit jaar zijn we er ook weer bij, hotel al geboekt sinds november, woensdag vertrekken we hier, maandag keren we terug.
Dat is erg mooi. Alleen voor mij geen hotel.
Verleden jaar in een tentje gelegen 100 meter van de baan bij Kallenhard (onder de telefoon mast :) )

http://g.co/maps/ek4rh

Ging pas om 03h00 liggen en om 7 uur stond ik weer bij het hek een een bakje koffie :)

[ Voor 4% gewijzigd door seninha op 17-04-2012 11:38 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:10:
Wow, dat ziet er vet uit :) (neem althans even aan dat je het hebt over dat filter)
Ik heb de plugin voor motion cockpit overigens weer erafgehaald laatst. Vond het niet genoeg toevoegen, ik mis iets van trilling e.d. in de complete wagen. Dan liever een 'static' view.
Als jij of iemand anders , het toch nog een keer wil proberen , zijn hier mijn settings , ik kan wat dat betreft niet meer zonder rijden , moet die Stephane nog eens een donatie doen daarvoor.
http://www.gamefront.com/...2/Motion_Cockpit_View.ini
Het zijn heel rustige settings , maar ik ervaar ze wel als erg informatief , die van Stephane vind ik veel te wild.

Ik gebruik dit samen met
DriverHeadHorizon=0.840000 Niet op 1.0 want je houdt je hoofd ook niet continu perfect waterpas .
DriverHeadNoPitch=0.455000 dit geeft heuvel op bij Suzuka echt een extra dimensie.
DriverHeadWobble=0.000000
DriverRotateHead=0.000000

Headwobble gebruik ik niet , is te random en dempt de bumps dus verlies je informatie.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Green Heaven event is erg gaaf.
Mijn pobleem is dat ik die Riley maar niet goed onder controle krijg.
Heb nu al 2 uur ermee gereden maar tot nu toe niet meer dan 4 rondjes achter elkaar kunnen rijden zonder problemen.

Steeds weer rij ik met gekneppe billen rond.Ik rij niet echt op mn gemak.
Auto gaat te vaak om, en corrigeren zorgt vaak er voor dat ik alsnog de baan uitvlieg :(

Ga vanavond en morgen nog maar proberen, als het niet lukt geef ik het gewoon op.
Heb geen zin om 2 uur rond te rijden en een gevaar voor de resterende rijders te zijn.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Heb je de setup van de Riley voor Virginia, die ik op Nicks setup site heb gepost gedownload. Die is vrij stabiel en daar kon ik goed mee rond komen. Had nog wel wat setups gecheckt van de snelle gasten maar die rijden allemaal met veel te weinig downforce om save rond te rijden. Je kan altijd nog meer downforce nemen door de wicker achter te plaatsen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Ik ga vanaaf maar es ovals rijden aangezien ik nog geen nieuwe content kan kopen met paypal.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

zmeding schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:45:
Ik ga vanaaf maar es ovals rijden aangezien ik nog geen nieuwe content kan kopen met paypal.
Ik doe wel even met je mee en wil je best tips geven :)
Weet nog niet zeker of ik met de V8 ga rijden vanavond.

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 17-04-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Niellie41 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:53:
[...]

Ik doe wel met je mee en wil je best tips geven :)
Is goed maar ik kan dus alleen in legends rijden of carburetor cup met impala is dat? maar die laatste is meer fun dacht ik?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Voor de Carburator Cup moet je ook content aanschaffen. Daar heb je de Cup car (impala A) en Talladega en/of Daytona voor nodig. Die is inderdaad voor de fun.

Je kan nu alleen de Legends rijden. Vanaf S2 zal de Streetstock de rookie auto zijn omdat de Legend toch een listig autootje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

DutchDevil79 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:16:
Heb je de setup van de Riley voor Virginia, die ik op Nicks setup site heb gepost gedownload. Die is vrij stabiel en daar kon ik goed mee rond komen. Had nog wel wat setups gecheckt van de snelle gasten maar die rijden allemaal met veel te weinig downforce om save rond te rijden. Je kan altijd nog meer downforce nemen door de wicker achter te plaatsen.
Zal die vanavond even binnen halen.Thanks

Wat bedoel je eigenlijk met wicker achter plaatsen?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Het gaat over de achtervleugel van de Riley.

Die heeft enkele standen, van 30 graden tot 36 graden met 0.75" wicker ofzo.

Tevens heeft de Riley een of andere vleugel met instelmogelijkheden tussen 6 en 10+ graden, die doet heel veel voor de stabiliteit. Gaat in stapjes van 2 graden.
Wicker height – The wicker or more accurately the wickerbill or Gurney flap is effectively a small spoiler attached to the trailing end of a wing to improve performance. Wickers can be changed rapidly to tune the aero of a wing, with larger wickers generally giving more downforce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Kun je die wicker aanpassen tijdens een pitstop?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

ZeeZeiler schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:02:
Kun je die wicker aanpassen tijdens een pitstop?
Ik betwijfel het... De Riley heeft nauwelijks opties met betrekking tot dat geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Twin Ring Motegi kan je nu pre-orderen.
Ik ben wel benieuwd hoe die er uit gaat zien!
Twin Ring Motegi, one of the world’s most modern motorsports facilities, is available now for Pre-Sale. Built in 1997 to showcase Honda’s IndyCar program, Twin Ring Motegi boasts an egg-shaped, 1.5 mile oval along with separate road course facilities featuring three different configurations ranging from .86 to 2.98 miles in length.

iRacing’s rendition of ‘Twin Ring’ is the first new track to feature our new advanced shaders on the track surface – making it even more detailed and lifelike. All three road course configurations feature night lighting as well, making this the 8th iRacing track which you can run day or night.

Twin Ring Motegi is set to join Okayama and Suzuka on iRacing’s catalogue of Japanese race tracks in a couple of weeks. Be one of the first iRacers to experience its many challenges by pre-ordering Twin Ring Motegi now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:56

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:17:
[...]

Ik betwijfel het... De Riley heeft nauwelijks opties met betrekking tot dat geloof ik.
Ze willen dat sowieso gaan beperken geloof ik....
iRacerstuff.com:
Changes coming to in-race adjustments?: It appears a lot of talk is going on about drivers making adjustments during pit stops in races that would end up making the car fail tech in the garage (example: if dropping the RF tire pressure 1psi would cause it to fail tech, it could be done in a pit stop just fine as there is no post-race inspection). As members are hearing about this exploit, it appears iRacing has some plans to help at least limit it to some degree. iRacing says the easiest solution (meaning, one they can implement now) is to allow no adjustments during race sessions. Neither iRacing nor the iRacing community like that idea very much. A more likely one would be to limit the adjustments we have now. Possibly limiting tire pressures +-5 would do, and half the amount of spring perch adjustment. A post-race tech, or even in-race tech, that won’t allow illegal change(s) is a far off solution at best, at this point.

Niellie41 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:54:
Twin Ring Motegi kan je nu pre-orderen.
Ik ben wel benieuwd hoe die er uit gaat zien!

[...]
Besteld

We hadden per race van ons W13 toernooi steeds 20+ stemmers en dus rijders neem ik aan. Dussuh..... Schrijf je in!

[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 17-04-2012 17:27 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004

derx666

mecker ende blaet

Niellie41 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:07:
Een zieke video van een Spanjaard.
[video]
Letterlijk ziek inderdaad. Als ik hier langer dan 1 minuut naar kijk ga ik overgeven :) Mijn hersenen vinden dit te echt uitzien terwijl ik stil op de bank zit. Geeft een puinhoop :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-05 09:46
Heb je verder nog wat aan preorder (goedkoper ofzo) of is dat gewoon zodat je nu alvast een korting kunt krijgen als je 3 stuks content koopt?

Die in-pit adjustments vind ik wel weer zo'n typische iRacing oplossing zeg... Volgens mij hebben ze niet alles netjes voor elkaar in hun code daar. Elke verandering die triviaal zou moeten zijn (max grid verhogen, aantal rijders waarbij een class split verhogen, etc) is volgens hun niet binnen 1 seizoen te implementeren. Als je je code netjes voor elkaar hebt is dat 1 waarde veranderen en klaar.... Ik weet hoe lastig het is om zo'n ingewikkelde software te schrijven (m'n sites gaan ook regelmatig dramatisch mis en dat is peanuts vergeleken met zo'n sim uiteraard) maar ik ben dan ook maar in m'n eentje en iRacing zou dat toch wel beter voor elkaar moeten hebben imo. Ze moeten gewoon meer mensen aannemen ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Heb nog even gezocht op die Realfilter. Dat is dus een postprocessing effect voor replays :) Erg jammer, want als iRacing er zo uit zou zien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik vind iRacing er eigenlijk al super goed uit zien. Hij ziet er miss niet uit als Shift, maar iRacing ziet er imo het meest realistische uit. Ik heb vaker filmpjes van iRacing laten zien (onbewerkt) en veel vrienden dachten dat het echt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:39
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:42:
Hmm kan zijn dat ik toch nog een prijsje mee pik met de Michigan race. Naast alle winnaars van de splits krijgen ook de eerste 4 mensen achter de winnaar in de split met de minste cautions een prijs. Laat Split 3 (waar ik in zat) nu net het minst aantal cautions hebben (reken de room met maar 4 man niet mee) en daar ben ik als 4de geeindigd. :)
Helaas pindakaas voor je. :/
Schijnbaar zijn ze die prijzen gaan verloten in plaats van op volgorde in die race.

YouTube: This Week Inside Sim Racing April 14th Edition

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Niellie41 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:44:
Ik vind iRacing er eigenlijk al super goed uit zien. Hij ziet er miss niet uit als Shift, maar iRacing ziet er imo het meest realistische uit. Ik heb vaker filmpjes van iRacing laten zien (onbewerkt) en veel vrienden dachten dat het echt was.
Om iRacing er beter uit te laten zien is heel simpel te doen. Laat iRacing eens de resolutie van de carskins hoger zetten, die 512 x 512 is zo 2000.
Als je bij iemand in de buurt rijd, moet ik op zijn bumper rijden om ook maar iets te kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:28

Arfman

Drome!

Vergeet niet dat veel Amerikanen helemaal niet zulke state-of-the-art hardware hebben als wij. Vrij veel mensen daar die iRacing op medium of low settings (moeten) spelen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 02:50
Dutch3men schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:57:
[...]

Om iRacing er beter uit te laten zien is heel simpel te doen. Laat iRacing eens de resolutie van de carskins hoger zetten, die 512 x 512 is zo 2000.
Als je bij iemand in de buurt rijd, moet ik op zijn bumper rijden om ook maar iets te kunnen lezen.
Dit filmpje ziet er juist goed uit door de belichting. De belichting van iRacing is ontzettend achterhaald.

Laat ze daar eerst eens naar gaan kijken. Hogere resolutie skins helpt ook mee, maar daar gaat het algemene plaatje er niet beter van uit zien.

Zo zou een sim er in 2012 uit moeten zien (Assetto Corsa)
Afbeeldingslocatie: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/416602_424969227529401_305504559475869_1596268_507488685_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/471719_424968814196109_305504559475869_1596266_910671970_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561976_420104721349185_305504559475869_1581684_246954506_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/478669_424967257529598_305504559475869_1596256_1604033119_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Daar zou ik de systeem eisen wel eens van willen weten.
Het is ook belangrijk dat ook de mindere PC's het spel aan kan. Zo bereik je meer mensen. Niet iedereen heeft het geld voor een goede pc. Ik zou ook graag een upgrade naar een i5 willen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Niellie41 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:17:
Ook voor zover dit precies is wat er in het spel zit wanneer het uitkomt natuurlijk en vooral ook Wanneer is dan belangrijk , als AC volgend jaar pas uitkomt is iRacing natuurlijk ook alweer een aantal keer geupdate en kunnen de systeemeisen voor iRacing ook omhoog natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Het is ook belangrijk dat ook de mindere PC's het spel aan kan. Zo bereik je meer mensen. Niet iedereen heeft het geld voor een goede pc. Ik zou ook graag een upgrade naar een i5 willen doen
Alsnog kun je de optie bieden om de grafische pracht en praal uit te zetten, zodat ook gebruikers met een mindere computer goede fps hebben. Voor diegenen die wel een krachtige pc hebben, is er dan ook volop eyecandy.

Project CARS heeft ook erg mooie graphics, maar op mijn oude systeem moet ik flink wat opties uitzetten om een goede fps te krijgen.

Toegegeven, wat betreft stabiliteit en goede fps doet iRacing het niet verkeerd. Desalniettemin blijft er altijd wat te wensen over :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat is het plan vanavond?! Aangezien er maar 8 mensen gestemd hadden ofzo en er nu al 3 of 4 afgezegd hebben, heeft het dan wel zin?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Net even de Impala A geprobeerd, damn wat is dat een listig wagentje zeg. Daar ga ik me echt nog niet aan wagen. Indycar is leuk, en Silverado ook, maar die B en A class wagens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Dan maak je toch gebruik van opties, zoals low/medium/high/ultra high of iets in deze richting. Dan maak je het spel voor iedereen speelbaar.
Mijn pc staat tijdens iRacing gewoon uit zijn neus te eten.
i7 3930K
nVidia GTX680
16GB DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

#BrakingNews! iRacers have driven over 500,000,000 official competition laps! Story to follow... #recordbraking #iRacing
Even de quali voor Indy Fixed uit de weg ruimen zometeen.

#edit: De hoeveelheid onderstuur is echt niet normaal...

[ Voor 31% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-04-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 11:59
Hoogie2004 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:53:
[...]

Even de quali voor Indy Fixed uit de weg ruimen zometeen.

#edit: De hoeveelheid onderstuur is echt niet normaal...
al die fixed setups tegenwoordig die corvette op road is ook al niet leuk met dat onderstuur ja de eerste 5 laps gaan nog.

dat NTM klopt toch ng niet helemaal hoor

[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 17-04-2012 20:45 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Red Baron schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:55:
[...]

Helaas pindakaas voor je. :/
Schijnbaar zijn ze die prijzen gaan verloten in plaats van op volgorde in die race.

YouTube: This Week Inside Sim Racing April 14th Edition
Yep balen, had nog kans aangezien ik 1 van de 8 was. Maar alle 4 de prijzen aan men neus voorbij. :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Is er nog een admin naast Joep? Ik vloog iets te ver over de hobbel en rolde te ver de verkeerde kant op. Nu kan ik de practice niet meer joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
DutchDevil79 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:49:
[...]

Yep balen, had nog kans aangezien ik 1 van de 8 was. Maar alle 4 de prijzen aan men neus voorbij. :'(
inderdaad en voor die laatste zie je jessica echt wel zoeken haha "moet deurwaarder bij"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

4e in de race met Indy Fixed.
http://members.iracing.co...onid=5447453&custid=61620

Gewoon strak gereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Ik ga toch maar mazda cupje doen ipv geplande oval met legends. Oval valt me toch beetje tegen :D qua moeilijkheid

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
zmeding schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:47:
Ik ga toch maar mazda cupje doen ipv geplande oval met legends. Oval valt me toch beetje tegen :D qua moeilijkheid
Ga eerst maar eens door tot je de C class hebt. Als je dat hebt stel je je mening wel even bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Dutch3men schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:55:
[...]

Ga eerst maar eens door tot je de C class hebt. Als je dat hebt stel je je mening wel even bij.
Ik bedoel dat ik oval moeilijker vind dan verwacht

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:25
zmeding schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:56:
[...]

Ik bedoel dat ik oval moeilijker vind dan verwacht
Misschien bedoeld Fabian wel dat het dan juist makkelijker wordt ;).

Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Super leuk die V8 op Oulton, maar wat moeilijk zeg... Geen aanrader na lange dag, practice ging aardig, Q ging klote en race heb ik het tot 4 fast tows volgehouden en toen zag ik in dat het niet meer ging lukken :+ Qua snelheid kon ik goed mee, veel beter dan normaal met zo'n bakken zonder downforce, maar meer dan 5 laps volhouden lukt niet...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Mevius schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:17:
[...]

Misschien bedoeld Fabian wel dat het dan juist makkelijker wordt ;).
Ah dat kan natuurlijk ook :D

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Makkelijker, misschien niet maar wel zeker leuker!
Maar vanaf volgend seizoen is de Streetstock de eerste rookie auto en dat is dan op een iets grotere baan. Dan komt het oval racen beter naar voren, in tegenstelling tot de Legends.

[ Voor 64% gewijzigd door Niellie41 op 17-04-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
NickThissen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:24:
Super leuk die V8 op Oulton, maar wat moeilijk zeg... Geen aanrader na lange dag, practice ging aardig, Q ging klote en race heb ik het tot 4 fast tows volgehouden en toen zag ik in dat het niet meer ging lukken :+ Qua snelheid kon ik goed mee, veel beter dan normaal met zo'n bakken zonder downforce, maar meer dan 5 laps volhouden lukt niet...
Was vermakelijker dan gedacht.

Ik joinde in de pauze van Bayern - Real om even een paar rondjes mee te pakken, maar kon het niet laten om mee te racen. Mooie bakken op een mooi circuit. Setup van Koen was ook erg goed. De V8's reden daar een stuk lekkerder mee dan ik me kon herinneren.

Eerst schakelde ik een keertje te snel terug met als gevolg een tow, daarna miste ik m'm rempunt toen ik achter Sebastian zat. Foutje zo gemaakt. Wel veel plezier gehad zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11-2024
Ja was onzettend gaaf met de V8, kon met de NTM wel eens een hele populaire worden

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep zeer leuk. Jammer dat na men zwarte vlag ik ff de weg kwijt was en ook nog is het gras in ging met het resetten van men brandstof. Daarna lekker lopen boenderen en zo naar p2 terug kunnen komen. Zeer vermakelijk dit. Alleen die 24 incjes zijn wel veel. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:24:
Je bent ook een beetje een vage gozer vind ik ,
Gaat ie battlen in de eerste ronde op het rechte stuk met koude banden op die auto . 8)7

Ik zat wel weer binnen 2 ronden op plek twee , weinig mensen die er toen al over waren.
Requiem19 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:43:
[...]
Eerst schakelde ik een keertje te snel terug met als gevolg een tow, daarna miste ik m'm rempunt toen ik achter Sebastian zat. Foutje zo gemaakt. Wel veel plezier gehad zo :).
Ja vond het ook een beetje apart , dat je daar buitenom wilde inhalen , maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik wat vroeg overal in de remmen moest , banden waren helemaal op , net als met de Radical op OTM dus erg voorzichtig rijden .

Het was erg leuk maar deze auto is echt zoooo vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Je ging eerst van buiten naar binnen, maar toen bleef je in het midden rijden. Dat had ik niet verwacht inderdaad. Toen ik de buitenkant koos en jij vroeger remde dan ik had gedacht, was er geen ruimte meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

btw iedereen die gister een oficiele race heeft gereden kan 5 dollar verwachten in zen inbox. Gister is blijkbaar de 500 miljoenste ronde gereden in Iracing. Ergens in de avond Amerikaanse tijd. Bijna ook alleen Amerikanen die die 500 Dollar verdient hebben.

http://members.iracing.co.../150/1855404.page#4366919

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
enchion schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:53:
[...]

Je bent ook een beetje een vage gozer vind ik ,
Gaat ie battlen in de eerste ronde op het rechte stuk met koude banden op die auto . 8)7

Ik zat wel weer binnen 2 ronden op plek twee , weinig mensen die er toen al over waren.
Haha, ik kwam zoveel sneller uit de hairpin ik dacht ik ga er gewoon naast zitten kijken of je al vroeg opgeeft. Maar ik zette toch niet door? Ik remde bijna 100 meter eerder dan normaal (normaal = 200 meter bordje) en gaf je 5 auto lengtes ruimte voor me dus volgens mij deed ik niks fout hoor ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Oulton Park met die V8 Supercar is echt een vette combo!!!

Heb me enorm geamuseerd! Gewoon al rondjes rijden met die bak is al een hele uitdaging, laat staan er nog iemand voorbij moeten steken.

Had eerst de setup opgeladen die Niel had geshared, maar dat ging niet zo heel goed. Ging gewoon ook veel te snel elke bocht in.
Dan maar even in m'n setups gekeken welke setup ik had voor een vergelijkbare track en vond Zandvoort wel toepasselijk. Ingeladen en eerste ronde dat ik zonder crashen of offtrack voltooide keek ik eens naar de tijden en ik stond al bovenaan 8)7
Zal wel aan de Radical liggen vorig seizoen op Oulton, vond ik ook een enorm vette combo!

Die V8 is echt wel very slow in, met gas spelen om in te sturen en dan met zo weinig mogelijk rear wheel spin de bocht uitknallen.

Wel jammer dat er door de week bijna nooit een race officieel gaat... ook al hang ik meestal ergens halverwege het veld te klooien.

Heb sinds vorige week ook Motors TV en die Supercar V8 races zijn echt wel de moeite om naar te kijken! Zitten ontzettend leuke gevechten tussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Fragbeestje op 17-04-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

DutchDevil79 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:58:
btw iedereen die gister een oficiele race heeft gereden kan 5 dollar verwachten in zen inbox. Gister is blijkbaar de 500 miljoenste ronde gereden in Iracing. Ergens in de avond Amerikaanse tijd. Bijna ook alleen Amerikanen die die 500 Dollar verdient hebben.

http://members.iracing.co.../150/1855404.page#4366919
Laat ik nou net gisteren om 21:45 mijn enige race van afgelopen raceweek gereden hebben *O*
Lekker die 5 dollar :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 21:39
De $5,- is precies genoeg om straks Motegi aan te kunnen schaffen.
Alhoewel ik ook nog wel $10 participatie credits zal krijgen :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Voor de oval liefhebbers, je kan straks rondrijden met Travis Pastrana op Richmond.

beirchtje van 8 uur geleden:
I’m racing tomorrow at Noon ET on @iRacing! Join me in a hosted session at #RIR – And I might see on the track! Here: http://t.co/5qpRqwVb
De link in het bericht is een promotie voor nieuwe leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dat is 6 uur vanavond. Ik ga proberen om mee te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
De mensen die deze zondag naar Zolder afzakken mogen me altijd een pm sturen. Dan geef ik mijn contactgegevens door om af te spreken.

http://www.circuit-zolder.be/en/content/fia-gt1-world-championship

Voorlopig lijstje :

GoT :
Niel H.
Bert E.
Koen G.

Escors :
Steve C.
Kevin V.
Tomas P.

Dacht dat Bert en Wim er ook iets over gezegd hadden maar mijn oude geheugen laat me in de steek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb al verplichtingen, jammer want had jullie wel eens in rl willen ontmoeten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430491

Fragbeestje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:06:
De mensen die deze zondag naar Zolder afzakken mogen me altijd een pm sturen. Dan geef ik mijn contactgegevens door om af te spreken.

Voorlopig lijstje :

GoT :
Niel H.
Koen G.

Escors :
Steve C.
Kevin V.
Tomas P.

Dacht dat Bert en Wim er ook iets over gezegd hadden maar mijn oude geheugen laat me in de steek...
Ik ga zowiezo proberen af te komen zondag, ook al regent het , het is maar op een kwartiertje rijden van bij mij , ik zal nog ff pm doen voor uw gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:16:
Ik heb al verplichtingen, jammer want had jullie wel eens in rl willen ontmoeten. ;)
Heb het zelfde ben niet in de mogelijkheid. Maar ben wel van plan nog iets te regelen voor ons forum. Zal na men weekendje weg wel is gaan brainstormen. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Fragbeestje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:06:

Voorlopig lijstje :

GoT :
Niel H.
Bert E.
Koen G.

Escors :
Steve C.
Kevin V.
Tomas P.

Hebben jullie bij een groepsfoto ook een zwart balkje over de ogen? :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Kan geregeld worden :P

Na twee dagen is al ongeveer 1/3 van het veld gevuld bij de ELMS. (21 van max 60)
Ik hoop dat er volle grids staan tijdens het seizoen.
Ook ben ik bezig om de races uitgezonden te krijgen.

Inschrijven kan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niellie41 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:26:
Kan geregeld worden :P

Na twee dagen is al ongeveer 1/3 van het veld gevuld bij de ELMS. (21 van max 60)
Ik hoop dat er volle grids staan tijdens het seizoen.
Ook ben ik bezig om de races uitgezonden te krijgen.

Inschrijven kan hier
mocht je volk te kort komen dan wil ik wel eens een poging wagen, maar op dit moment laat ik dit even schieten bij gebrek aan ervaring :+ ...op termijn wil ik hier zeker een keer aan mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je hebt nog tijd zat om te oefenen ;) Het begint 20 mei pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niellie41 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:34:
Je hebt nog tijd zat om te oefenen ;) Het begint 20 mei pas :)
zelfs dat gaat te kort worden om een deftige race pace te halen :+ gezien ik de volgende weken toch niet voldoende kan ga rijden ga ik mij proberen te concentreren om wat door te stijgen naar B en A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Wou trouwens voor onze meeting een datum planner gebruiken moet dan wel de email adressen hebben van geïnteresseerde mensen hier. Is makkelijk in een overzicht te zien wie wanneer kan. Kan wel weer poll maken maar dan zie je niet wie wanneer stemt en mensen kunnen dan ook twee keer stemmen. Zal iig wat datums in Mei en Juni uitzoeken. Das nog voor de vakantie periode begint want anders zit je daar weer mee.

Zal iig tegen de tijd dat ik een schema heb wel vragen om de email adressen op DM te gooien. :)

[ Voor 10% gewijzigd door DutchDevil79 op 18-04-2012 14:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Hoogie2004 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:17:
[...]

Is de wicker juist niet bedoeld om snel te kunnen verwijderen bij een pitstop?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We hebben weer een nieuwe rijder en 'sponsor' erbij.
Mister_Obvious.
Welkom bij GoT en Mister_Obvious staat inmiddels bij de rijders in de TS.
Wel weer apart verhaal, trouwens. Mister_Obvious had 'JoepW' ingegeven bij referral. Dat werkt dus niet echt, dus ik heb Susan Flint een mailtje gestuurd en haar uitgelegd wat er was gebeurd. En zojuist kreeg ik $ 10,- bijgestort. ;)
Wel met de vraag hier geen gewoonte van te maken..... Super strakke actie van iRacing.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 18-04-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JoepW schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:40:
We hebben weer een nieuwe rijder en 'sponsor' erbij.
Mister_Obvious.
Welkom bij GoT en Mister_Obvious staat inmiddels bij de rijders in de TS.
Wel weer apart verhaal, trouwens. Mister_Obvious had 'JoepW' ingegeven bij referral. Dat werkt dus niet echt, dus ik heb Susan Flint een mailtje gestuurd en haar uitgelegd wat er was gebeurd. En zojuist kreeg ik $ 10,- bijgestort. ;)
Wel met de vraag hier geen gewoonte van te maken..... Super strakke actie van iRacing.
ik zal je toevoegen in iracing JoepW :) btw welkom mister_obvious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Obvious
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-05 17:14
Dank jullie wel :)

Ik heb al wat tests gedaan met de MX-5 Cup op Laguna Seca en ik vind persoonlijk die MX-5 niet echt comfortabel rijden aangezien hij nogal nerveus is als ik rem.
Ik reed uiteindelijk rondjes van ongeveer 1:46, is dat oké-ish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Mister_Obvious schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:39:

Ik heb al wat tests gedaan met de MX-5 Cup op Laguna Seca en ik vind persoonlijk die MX-5 niet echt comfortabel rijden aangezien hij nogal nerveus is als ik rem.
beetje gas geven als je remt is ie minder nerveus. btw welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Geen idee, het is lang geleden dat ik op Laguna Seca heb gereden met de MX5. Maar wat helpt, is niet te hard remmen. Het balkje linksonder in beeld moet half vol / driekwart vol zijn bij het remmen en eventueel beetje gas geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Mister_Obvious schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:39:

Ja, dat is een prima begin. Als je rond de 1.41 rijdt ben je behoorlijk snel. 1.40.x is geloof ik het WR.

In het begin kan je nog veel tijd winnen, dus dat komt wel goed. De MX5 serie rijdt om de week op Okayama short of Lime Rock. Ik zou vooral die banen oefenen.

Voor Lime Rock is in de 59 prima, voor Okayama 1.02.x prima.

Handige tip om sneller te worden: de delta timing van iRacing. Klik hiervoor op 'tab' en laat de delta vergelijken met je beste rondje, opt rondje, opt sector etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Vanavond maar weer wat racesjes doen in de mazda cup. Even wat afleiding nodig na verbeteren van mn kleute essay :P

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Obvious
  • Laatst online: 22-05 17:14
Requiem19 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:52:
[...]

Ja, dat is een prima begin. Als je rond de 1.41 rijdt ben je behoorlijk snel. 1.40.x is geloof ik het WR.

In het begin kan je nog veel tijd winnen, dus dat komt wel goed. De MX5 serie rijdt om de week op Okayama short of Lime Rock. Ik zou vooral die banen oefenen.

Voor Lime Rock is in de 59 prima, voor Okayama 1.02.x prima.

Handige tip om sneller te worden: de delta timing van iRacing. Klik hiervoor op 'tab' en laat de delta vergelijken met je beste rondje, opt rondje, opt sector etc.
Handige Tips, dat kan ik zeker gebruiken :P. Ik heb hiervoor wel een aantal andere sims gespeeld (GTR2 en GTR evolution/Race07) maar het is toch weer echt anders in Iracing (en naar mijn gevoel ook weer een stapje realistischer).

Ik zal vanavond wat tests doen op Okoyama en Lime Rock. Ik heb nu geen tijd want ik ga straks weg voor een BBQ (hopelijk geen regen :)).

In ieder geval zal ik vanavond weer terug te vinden zijn op het forum. Tot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Misschien iets voor de nieuwe openings post een nieuwe members stukje met daarin de uitleg hoe te beginnen als rookie. met onze tips, incl tijden en zo. Want volgens mij krijgen we bij elke nieuw lid dezelfde vragen te beantwoorden. :)

En welkom Mister obvious.

Ik ga vanavond iig proberen een race met de Lotus79 op Suzuka te doen. Hele leuke combinatie, kan echt lekker doorheen knallen met die auto. Heb nu ook een fijne setup gevonden waar ik in de 1.46 mee kan rijden. 1.46.5 nu als beste tijd staan met een optimum van 1.45.9.
Word de race van 20:30 en/of 22:30. Hoop dat ze officieel gaan want Woensdag is altijd een mindere dag voor de Lotus. En anders voor niks geoefend want Vrijdag en Zondag gaat hem niet worden. :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Drnl heeft een mooi how to document in hun OP staan. Misschien ff vragen of we een link in onze OP mogen plaatsen.

[ Voor 37% gewijzigd door Niellie41 op 18-04-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11-2024
ZeeZeiler schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:17:
[...]

Is de wicker juist niet bedoeld om snel te kunnen verwijderen bij een pitstop?
Jij bedoelt een Gurney-flap:
Dunne strip, aan de bovenzijde over de breedte van de vleugel loodrecht op het vleugeloppervlak gemonteerd en dient om de hoeveelheid geproduceerde neerwaartse druk te verhogen
DutchDevil79 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:33:
Misschien iets voor de nieuwe openings post een nieuwe members stukje met daarin de uitleg hoe te beginnen als rookie. met onze tips, incl tijden en zo. Want volgens mij krijgen we bij elke nieuw lid dezelfde vragen te beantwoorden. :)
Je hebt wel gelijk, maar het is voor een nieuwkomer ook een mooie/leuke manier om zich te introduceren, toch?

[ Voor 36% gewijzigd door Ruud Mulders op 18-04-2012 17:53 ]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

RuudjeM schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:49:
[...]
Jij bedoelt een Gurney-flap:
Dunne strip, aan de bovenzijde over de breedte van de vleugel loodrecht op het vleugeloppervlak gemonteerd en dient om de hoeveelheid geproduceerde neerwaartse druk te verhogen
Wicker is een andere naam voor een Gurney-flap :)
Wicker height – The wicker or more accurately the wickerbill or Gurney flap is effectively a small spoiler attached to the trailing end of a wing to improve performance. Wickers can be changed rapidly to tune the aero of a wing, with larger wickers generally giving more downforce.
bron: http://iracing.wikidot.com/components:wing-angle-wicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Volgend seizoen gemiddeld een 3de plek , ik weet dat je het kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

enchion schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:20:
[...]

Volgend seizoen gemiddeld een 3de plek , ik weet dat je het kan. ;)
Gaat lekker in de Indy, al is de setup voor Mid-Ohio wel erg onderstuurd. De open serie is vervelend leeg, en de fixed gaat bijna altijd official.

Ik moet nog iets meer vertrouwen vinden, en dan gaat dat allemaal goedkomen. Ik win weinig, maar rij veel top 5 :)

Season 1 van dit jaar (dus tot nu) op ROAD:
52 races - 2 wins (4%) - 28 top5's (54%)

En op OVAL:
19 races - 2 wins (10,5%) - 9 top5's (47%)

Ik mag niet klagen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DutchDevil79 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:33:

Ik ga vanavond iig proberen een race met de Lotus79 op Suzuka te doen. Hele leuke combinatie, kan echt lekker doorheen knallen met die auto. Heb nu ook een fijne setup gevonden waar ik in de 1.46 mee kan rijden. 1.46.5 nu als beste tijd staan met een optimum van 1.45.9.
Word de race van 20:30 en/of 22:30. Hoop dat ze officieel gaan want Woensdag is altijd een mindere dag voor de Lotus. En anders voor niks geoefend want Vrijdag en Zondag gaat hem niet worden. :'(
Zou je die setup even kunnen uploaden? (Site werkt nog niet 100%, je krijgt een error na uploaden maar het werkt wel :+)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net tegen Travis Pastrana geracet :D Echt een aardige gast en heb een aantal ronden naast hem gereden voor positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Als ik thuis ben laat ik de 2 setups die ik fijn vind wel ff op de setup site. De snelste tijd heb ik gereden met Erik Nixons aangepaste setup van Gil nog iets (Allien rijder). Maar kan zijn dat sommige die iets te listig vinden. Andere is van David die had hem tijdens de Lotus school maandag geshared en die is erg stabiel kan je snel mee op gas gaan uit de bochten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dinsdag is de release van de nieuwe build:

Deploy the new build

Tuesday, 24-Apr-2012 GMT

EDT(-4)
0100 Hosted Sessions*
0700 Service Down
1000 Service Up

GMT
0500 Hosted Sessions*
1100 Service Down
1400 Service Up

AEST(+10)
1500 Hosted Sessions*
1700 Service Down
0000 Service Up

Sessions in progress at the start of maintenance will be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.

All times are subject to change.

Timezone converter:
http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc

Does "1600" make you say "what?"
Wikipedia: 24-hour clock

Hier het gevecht met Travis:

Hij is #4 uiteraard :P

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 18-04-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Mooi op tijd. Kom terug van stage en kan gelijk knallen in de honderden hosted sessions die dan in de lucht zitten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
voila se :P

Thanks for being a part of the action here at iRacing.com. We could not have reached this milestone without you.
Because you were one of the more than 3,000 members who participated in an official race on the day we hit 500 million laps you are receiving $5 in iRacing credits. Use the credits for anything you like - put it towards renewing your membership, purchasing a car, track or even a hosted session - the choice is yours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik zit in een endless loop op je setup site Nick. Hij blijft vragen om in te loggen. Als ik dat doe en hij zegt dat ik succesvol ben ingelogd mag ik me weer inloggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

DutchDevil79 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:16:
Ik zit in een endless loop op je setup site Nick. Hij blijft vragen om in te loggen. Als ik dat doe en hij zegt dat ik succesvol ben ingelogd mag ik me weer inloggen.
Probeer eens je cookies te verwijderen, ik had dat ook maandag. Toen ik mijn cookies verwijderd had, deed die het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Laatst online: 12-05 19:15
Me too 5 dollars , alleen geeft de code een fout, wordt aan gewerkt.....

samen met 10 dollar van Race Participation Tracker toch mooi 15 dollar verzameld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zoals in m'n mail gisteren: cookies verwijderen ;) In de meeste browsers kun je selectief cookies verwijderen, dan moet je alleen die van iracing.nickthissen.nl (en/of nickthissen.nl) verwijderen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:46:
Dinsdag is de release van de nieuwe build:

.......1400 Service Up
NL-tijd: 16:00 uur nieuwe build up en running ;)
Dat betekent dat we dus het hele toernooi met de nieuwe build rijden 8) :+ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 18-04-2012 20:25 ]

Pagina: 1 ... 121 122 Laatste

Dit topic is gesloten.