How do you save a random generator ?
Ik bedoelde meer , als je verder wil moet je tracks/cars gaan bijkopen , want ik denk dat hij dit gehaald heeft met de MX5 in de GT-Cup op Okayama.Red Baron schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:06:
Voor de $7 per serie moet je bij de B-series zijn idd
En met Rookie content kan je dan niet meer verder.
Dat klopt inderdaad.enchion schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:54:
[...]
Ik bedoelde meer , als je verder wil moet je tracks/cars gaan bijkopen , want ik denk dat hij dit gehaald heeft met de MX5 in de GT-Cup op Okayama.
En met Rookie content kan je dan niet meer verder.
Maar weet niet welke serie ik nu moet gaan kiezen.. Zat aan grand-am series te denken...
Wel onwijs gaaf gevecht.
Infineon Cup met MX-5 is gaaf.....
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Almaar goed dat ik op bijna een seconde zat, kon jullie nog mooi voorbij aan de buitenkant.
Toch goed gereden vind ik zelf, eerst gat van 3.5 seconden dichtgereden, Nicolas voorbij gestoken toen zijn inhaalactie zelf mislukte. Toen dus doorgeschoten naar P1 omdat Joep de muur wou knuffelen
en MX5 op Infineon is idd vet!!
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Weer mega last van nek en schouder...... Ik moet leren met NOG minder FFB rijden..... Bah

De races starten op zondag avond rond half 8.
20 mei - 120 minutes of Sebring (night)
3 juni - 2.4H of Spa-Francorchamps (endurance)
24 juni - Silverstone (GP)
8 juli - iRLMS Petit Le Mans (Road-Atlanta)
Het maakt me niet uit als ik op de zelfde dag met de open GT/Proto serie zit. Ik zou veel liever in zo'n league mee rijden dan in de 'ram hem maar van de baan' serie.
[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 15-04-2012 21:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Ruud Mulders op 15-04-2012 21:56 ]
Welkom bij de club!
Ik heb net met m'n vriendin overlegd dat we ook naar Zolder gaan, tenzij het heel de dag gaat regenen. Beetje regen stoort me niet maar de wederhelft is niet zo'n fan van miezerig weerNiellie41 schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:15:
Belgen en Nederlanders doen het inderdaad niet slecht.
En de McLarens spinnen alleen maar
Zijn er nog mensen die volgende week naar Zolder gaan voor het FIA GT1 en GT3 kampioenschap?
En ook nog mensen naar WEC in Spa op 5 mei?
Steve en Kevin van ESCORS gaan ook en Tomas rijdt mee met Steve dacht ik.
Naar de 6 hours of Spa wil ik ook wel!
Btw welkom Joop!
[ Voor 4% gewijzigd door Fragbeestje op 15-04-2012 23:14 ]
Hmmmmmm, temptingFragbeestje schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:08:
[...]
Ik heb net met m'n vriendin overlegd dat we ook naar Zolder gaan, tenzij het heel de dag gaat regenen. Beetje regen stoort me niet maar de wederhelft is niet zo'n fan van miezerig weer.......
De regen? Zolder? Of mijn vriendin?
[ Voor 3% gewijzigd door Jubby op 15-04-2012 23:58 ]
Thanks.JoepW schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:03:
We hebben er weer een nieuwe 'sponsor' en rijder bij: Joop.
Welkom bij de club!
Dan eerst mijn stuur settings wat verder optimaliseren. Voor het grootste gedelte was het wel ok, maar de Damping setting leek niets/nauwlijks wat te doen, en in het midden was er weinig gevoel/feedback. Maar goed, morgen eerst maar eens verder mee experimenteren. Denk dat hier veel lol aan ga hebben.
http://tournaments.iracing.nickthissen.nl
http://setups.iracing.nickthissen.nl
Als het goed is heb je nu nog maar 1 account voor beide websites. Je logt in met je custid (niet meer je iracing naam zoals op de setup website), en het wachtwoord is ofwel je wachtwoord van de setups of van de toernooi site... Ligt er maar net aan waar je wel of niet geregistreerd was
Verder zal er niet veel veranderd zijn, ik hoop dat ik alles goed heb omgezet zodat setups, content, toernoois etc gewoon behouden zijn. Ik denk dat het gewerkt heeft maar ik kan natuurlijk niet bij iemand anders inloggen om te kijken, dus kijk het even snel na
Ik zal morgen de uitslag van de polls voor het toernooi erin gooien en de registratie open zetten, nu bed tijd
WelkomJoop schreef op maandag 16 april 2012 @ 00:32:
[...]
Thanks.Na de installatie een ruim half uur test sessie gedaan in de MX-5 op Lime Rock Park. Wel onder de indruk van de physics zeg! Nog nooit iets vergelijkbaars geprobeerd. Morgen avond verder aan de slag.
Dan eerst mijn stuur settings wat verder optimaliseren. Voor het grootste gedelte was het wel ok, maar de Damping setting leek niets/nauwlijks wat te doen, en in het midden was er weinig gevoel/feedback. Maar goed, morgen eerst maar eens verder mee experimenteren. Denk dat hier veel lol aan ga hebben.
Welk stuur heb je? De settings die de meeste mensen gebruiken bij een Logitech (G25, G27, en nog wat andere) zijn meerdere keren gepost in dit topic dus als je even zoekt vind je ze wel. Volgens mij is de algemene consensus wel dat dat "de settings" zijn.
In iRacing zelf kun je verder nog de force feedback strength aanpassen naar een waarde die je fijn vind (dat zal per auto of zelfs per setup afhangen). De damper setting heeft volgens mij bijna iedereen helemaal uit...
WerktNickThissen schreef op maandag 16 april 2012 @ 00:39:
.....Als het goed is heb je nu nog maar 1 account voor beide websites. Je logt in met je custid (niet meer je iracing naam zoals op de setup website), en het wachtwoord is ofwel je wachtwoord van de setups of van de toernooi site... Ligt er maar net aan waar je wel of niet geregistreerd wasAls het niet werkt hoor ik het graag...
.....
hey Nick. Is het niet wellicht handig om de 2 sites nog iets verder te integreren zodat je niet 2 verschillende links hebt, maar bv. alleen iracing.nickthissen.nl ? En dat je dan via de knoppen bovenaan kunt kiezen of je het toernooi gedeelte of het setup gedeelte wil zien. Maakt het wel makkelijker denk ik.NickThissen schreef op maandag 16 april 2012 @ 00:39:
Zoals de meeste inmiddels wel gemerkt hebben (test emails die per ongeluk naar iedereen uitvlogen) heb ik de websites weer online gezet...
http://tournaments.iracing.nickthissen.nl
http://setups.iracing.nickthissen.nl
Als het goed is heb je nu nog maar 1 account voor beide websites. Je logt in met je custid (niet meer je iracing naam zoals op de setup website), en het wachtwoord is ofwel je wachtwoord van de setups of van de toernooi site... Ligt er maar net aan waar je wel of niet geregistreerd wasAls het niet werkt hoor ik het graag...
Verder zal er niet veel veranderd zijn, ik hoop dat ik alles goed heb omgezet zodat setups, content, toernoois etc gewoon behouden zijn. Ik denk dat het gewerkt heeft maar ik kan natuurlijk niet bij iemand anders inloggen om te kijken, dus kijk het even snel na
Ik zal morgen de uitslag van de polls voor het toernooi erin gooien en de registratie open zetten, nu bed tijd
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ik snap niet dat ze dit jaar in mei rijden
Verleden jaar (werd in Juni gereden) voor het eerst aanwezig geweest, wat een feest is dat

2011 winner chasing BWM GT3 Nr 7 by Seninnha, on Flickr

BMW motorsport M3 GT Nr 1 by Seninnha, on Flickr

Falken Tyre Europe Porsche 993 GT3 R burst tyre by Seninnha, on Flickr
Heb helaas weinig kunnen rijden afgelopen paar dagen, mja, dat moeten we deze week dan maar weer goedmaken. 1 voordeel is dat de Indy Fixed Road weer loopt, altijd leuk
[ Voor 37% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-04-2012 07:50 ]
Beetje flauwe win ,maar toch.
http://members.iracing.co...onid=5437181&custid=65839
Anoniem: 430491
Nu op naar de 4000.
SM is toch C klasse. Dus das goed voor je MPR.Anoniem: 430491 schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:29:
hoop morgen mee te kunnen rijden met de V8 aangezien ik nog een hoop werk thuis heb met mijn oudste zijn communie en nog moet voorbereiden op interclub tennis , ik hoop deze week nog mijn MPR te halen voor B, wordt spannend want ik had vanavond nog graag met de SM op zandvoort gereden maar ik vrees dat dit er aan gaat overschieten
idd, alleen de tijd vinden deze avond ... zandvoort ligt mij wel heel goed en zou nog wat SR willen meepakken en wat IR. de laatste loodjes kan ik dan nog via TT en fastrack naar BDutchDevil79 schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:35:
[...]
SM is toch C klasse. Dus das goed voor je MPR.
Koen ook! Nice
Ik ben er ook mee bezig om de races te laten uitzenden.
[ Voor 50% gewijzigd door Niellie41 op 16-04-2012 09:24 ]
Na de Green Flag melding, mag ik gelijk inhalen of moet ik wachten tot start finish?
Heb tot nu toe altijd gewacht tot ik over start finish ben, maar deze vraag blijf toch bij me terug komen.
Maar op ovals snap ik er ook niet altijd iets van
MAAR
Op oval mag je voor S/F alleen via de buitenkant inhalen.
[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 16-04-2012 09:17 ]
Nu ik het zeker weet zal ik er gelijk gebruik van maken.heb vaak genoeg gehad dat ik al kon inhalen maar steeds er van af zag.
Ergens wist ik het wel, en ik probeer ook het randje op te zoeken. Het is alleen zo kut als het foutgaat...
[ Voor 36% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-04-2012 09:19 ]
echt 100% zeker weet ik het echter ook niet, ik ga niet inhalen als ik midden op de grid sta, 9/10 keer maak je het daar 3 wide mee en in een race van een uur doe ik Daf liever niet voordat ik überhaupt gestart ben
[ Voor 30% gewijzigd door NickThissen op 16-04-2012 09:22 ]
Maar omdat in F1 je alleen mag inhalen NA S/F (bij een herstart na achter de safety car gereden te hebben) was ik niet zeker van .
Disclaimer: Bovenstaand geldt alleen bij starten vanaf P1
Dan haal je voor S/F waarschijnlijk aan de binnenkant in. Dus als je aan de buitenkant start, mag je niet door het midden inhalen voor S/F. Alleen aan de rechterkant van de auto voor je.Hoogie2004 schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:19:
Is het echt zo simpelHoe krijg ik het dan toch voor elkaar om een Stop-and-go te krijgen
Ergens wist ik het wel, en ik probeer ook het randje op te zoeken. Het is alleen zo kut als het foutgaat...
Op road mag je ook gewoon de auto voor je inhalen.
Op ovals let ik ook op P2 als ik van pole start. Ik wacht gewoon tot P2 wilt starten. Als hij wilt gassen en dan op de rem moet, dan ga ik.
Als ik bij road op pole sta (gaat lastig met de Corvette
Wie wilt er samen met Koen een team vormen in de ELMS?
Racing Lions zoekt ook nog coureurs voor het team
[ Voor 23% gewijzigd door Niellie41 op 16-04-2012 09:53 ]
Op road mag je volgens mij gewoon links en rechts inhalen vanaf groen. Ik start meestal net iets nadat de safety car erin is. Ligt echter heel erg aan de track, op Mosport bijvoorbeeld wacht ik tot ik halverwege de laatste bocht ben zodat ik meteen vol het gas erop kan gooien. Als je al gaat voor de bocht (safety car gaat al ruim voor de bocht naar binnen) dan moet je weer op de rem / gas los in de bocht en zit je ook nog eens aan de binnenkant, niet slim dus... Als je midden in de bocht gaat lig je meestal al een halve seconde voor op P2 en kun je T1/2 lekker volgas nemen.Niellie41 schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:21:
[...]
Dan haal je voor S/F waarschijnlijk aan de binnenkant in. Dus als je aan de buitenkant start, mag je niet door het midden inhalen voor S/F. Alleen aan de rechterkant van de auto voor je.
Op road mag je ook gewoon de auto voor je inhalen.
Op ovals let ik ook op P2 als ik van pole start. Ik wacht gewoon tot P2 wilt starten. Als hij wilt gassen en dan op de rem moet, dan ga ik.
Als ik bij road op pole sta (gaat lastig met de Corvette), dan vertrek ik als de safety car de pits in rijdt.
Nu maar hopen dat de snellere GT2 rijders zich onthoudenNiellie41 schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:02:
Roderic heeft zich al aangemeld voor de ELMS!
Koen ook! Nice
Ik ben er ook mee bezig om de races te laten uitzenden.
Zal al maar beginnen werken aan m'n setups want ben een absolute noob op dat gebied...
Voor Sebring Night, is het enige verschil de tracktemp, dus iets meer druk op de bandjes zetten?
[ Voor 10% gewijzigd door Fragbeestje op 16-04-2012 12:38 ]
Thanks allebei , maar 4000 zal nog wel even duren tenzij ik alleen de inracingnews-challenge blijf rijden.DutchDevil79 schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:34:
Welkom bij de 3000+ club Enchion.Dat er nog vele GoT-ers mogen volgen.
Nu op naar de 4000.
Zat een maandje geleden al tegen de 3000 aan te hikken maar door de CTD`s ging het toen niet.
Nu weet ik inmiddels zeker waar het aan gelegen heeft , om mijn geheugen op z`n eigen snelheid te laten lopen moet ik in de bios aanpassingen doen aan de mem bus (wat het moederbord gewoon makkelijk trekt) , maar door interne multipliers verandert dan ook de snelheid van mijn Hypertransport bus .
Die stond (zonder die aan te passen) ineens toch stiekum overclocked naar 2080 mhz (volgens CPUID) en HT bussen kunnen erg slecht tegen overklokken dat wist ik al.
Door die 1 click omlaag te zetten , waren alle crashes verholpen. (en kon mijn iRating weer omhoog)
Dat verklaart ook waarom ik alleen in iRacing problemen had want dat is het enige spel wat ik heb dat zwaar aan de physics is , dus veel communicatie nodig heeft tussen de CPU, MEM en GPU , alle andere spellen zijn meestal alleen zwaar op 1 van die drie maar niet daartussen .
Die 3000 is dus meer voor mij een garantie dat ik weer gewoon lekker onbezorgd kan racen , en dat is wel lekker.
Ja, omdat het kouder is kan je de bandendruk iets hoger zetten.Fragbeestje schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:52:
[...]
Nu maar hopen dat de snellere GT2 rijders zich onthoudenKan ik misschien ook eens winnen
![]()
Zal al maar beginnen werken aan m'n setups want ben een absolute noob op dat gebied...
Voor Sebring Night, is het enige verschil de tracktemp, dus iets meer druk op de bandjes zetten?
Anoniem: 316847
Geloof dat Jantje Lammers nog gesponsord is door ze en ben heeeel veeeellll geholpen hoor (digital graf-E-T) maar begin het nu wat door te krijgen allemaalDutchDevil79 schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:00:
hehe cool. Ik rij zelf rond met deze Lotus 79.Niet zelf gemaakt maar mocht hem gebruiken van iemand die er toch zelf niet meer mee ree.
[afbeelding]
Kan het me herinneren ben toen van drum overgeschakeld op samsonDutchDevil79 schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:22:
Yep het is ook het Shadow team van 1979. Daar ree Jan Lammers voor. Jammer allen dat die auto echt bagger slecht was. Maar hij zag er wel leuk uit.
[ Voor 1% gewijzigd door ZeeZeiler op 16-04-2012 16:19 . Reden: Tieppoo 2. Kan wel merken dat ik vannacht heb doorgewerkt... ]
Ik race er niet mee sta er alleen mee in de pitsZeeZeiler schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:30:
Houdt er rekening mee dat iRacing geen tabakreclame toestaat.
Zoals het hoort!ZeeZeiler schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:30:
[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-04-2012 14:35 ]
Roderic, Koen en Paul hebben zich ook al ingeschreven.
Daar gaat de hotsplit op zondag
Op trading paints is dat niet het geval. Dat loopt ook buiten Iracing om. Heb iig nog geen problemen gehad met men Lotus. En rij er al aardig wat wedstrijden mee. en je moet niet tellen hoeveel Marlboro reclame er rond sluimert op trading paints.ZeeZeiler schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:30:
Ik ben trouwens zelf geen roker maar als iemand wil roken moet die dat zelf weten en dat er reclame voor is moet kunnen. Zolang die reclame zich niet richt op jonge kinderen. En denk dat buiten Nederland niemand weet wat Samson is.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-04-2012 15:23 ]
Had ik dat geweten, ik was er vorig jaar ook voor het eerst. Dit jaar zijn we er ook weer bij, hotel al geboekt sinds november, woensdag vertrekken we hier, maandag keren we terug.seninha schreef op maandag 16 april 2012 @ 07:36:
[...]
Ik snap niet dat ze dit jaar in mei rijden. Mijn oudste is dat weekend jarig, dat betekend geen 24hr voor mij.
![]()
Verleden jaar (werd in Juni gereden) voor het eerst aanwezig geweest, wat een feest is datNiet normaal.
[afbeelding]
2011 winner chasing BWM GT3 Nr 7 by Seninnha, on Flickr
[afbeelding]
BMW motorsport M3 GT Nr 1 by Seninnha, on Flickr
[afbeelding]
Falken Tyre Europe Porsche 993 GT3 R burst tyre by Seninnha, on Flickr
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
ik ken wel een samson maar dat is een hondDutchDevil79 schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:22:
[...]
Op trading paints is dat niet het geval. Dat loopt ook buiten Iracing om. Heb iig nog geen problemen gehad met men Lotus. En rij er al aardig wat wedstrijden mee. en je moet niet tellen hoeveel Marlboro reclame er rond sluimert op trading paints.![]()
Ik ben trouwens zelf geen roker maar als iemand wil roken moet die dat zelf weten en dat er reclame voor is moet kunnen. Zolang die reclame zich niet richt op jonge kinderen. En denk dat buiten Nederland niemand weet wat Samson is.
idd moet kunnen vind ik , die wil beginnen met roken begint toch met of zonder reklame
2e na een intense race, echt niet normaal. Hele race zowat 2 wijd door alle bochten, en soms zelfs elkaar even licht toucherend.
http://members.iracing.co...onid=5439348&custid=61620
Helaas kwam ik 0.047 seconde te kort
Dit is toch mooi om te zien (en te horen)!
Ik hoop zo dat 'mijn' ELMS zo'n succes wordt
maar op die Long Beach zullen we nog wel een jaartje of meer moeten wachten
Na 14 rondjes kon ik Chris op het rechte stuk voorbij steken en in de 1 na laatste ronde kon ik Rando ook nog pakken.
Uiteindelijk komen we met z`n vieren binnen 1 seconde over de finish
http://members.iracing.co...onid=5440156&custid=65839
Schrijf je svp zsm in!
Hier in het aparte topic
En dit is de directe link naar de toernooi site om in te schrijven.
Server Error in '/' Application.
Object reference not set to an instance of an object.
en nog een Source error en een Stack trace
2e poging gelukt, alle 5 geregistreerd !
[ Voor 11% gewijzigd door Jubby op 16-04-2012 20:29 ]
Is al gefixedJubby schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:27:
Probeerde net te registreren :
Server Error in '/' Application.
Object reference not set to an instance of an object.
en nog een Source error en een Stack trace
Morgenavond ben ik naar schouwburg....
Dus ik kan niet meedoen met de V8 op Oulton.... baaaaaal

is't een pile-up probeert de corvette achter me, me bij de hairpin over het gras in te halen
Heb mij ook ingeschreven voor het tournooi
[ Voor 12% gewijzigd door zmeding op 16-04-2012 21:15 ]
Ik had geen tijd om 'm te uploaden.
Hier een setup tbv morgenavond:
V8 @ Oulton

Maar ik probeerde net mijn Corvette set te uploaden, maar ik kreeg een "Specified cast is not valid." error en die is lastig te negeren
Hm, dat had Paul gisteren ook maar zijn setup stond er wel op (2 keer zelfs), die van jou zie ik niet terug. Ik zal morgen eens kijken, heb nu helaas echt geen tijd meer.Niellie41 schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:01:
Maar ik probeerde net mijn Corvette set te uploaden, maar ik kreeg een "Specified cast is not valid." error en die is lastig te negeren
Requiem19 won voor Ian Bevan (nice one Requiem19 !!!), maar voor mij was het afgelopen na 3 rondjes. Spinde bij het uitkomen van de Gerlach, en ging links de muur in. Heb wel de pits gehaald, en kunnen doorrijden, maar geen concentratie en geen controle, maar dat was ook al voor de spin (vandaar dat ik spinde zelfs). Uiteindelijk als 12e uitgereden, en gelukkig maar 36iR kwijt, en zelfs nog 0.06SR erbij... achja, snel vergeten...
Alleen jammer dat ik in de divisie 3 ranking nu flink gezakt ben naar de 9e plek (grmbl !!)
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Van de week trouwens uit eindelijk nog 3 races met de Corvette gedaan op Mosport. Alle 3 gewonnen.
Merk wel dat als je in verkeer goed spiegelt en anticipeert op wat er achter je gebeurt je veel schade kan voorkomen. Kost je af en toe wel veel tijd door de deur aan de binnenkant open te zetten maar is altijd beter dan eraf gegooid te worden. Uit eindelijk zelfs maar 4x oftrack gereden in die 3 races bij elkaar. Voor de rest geen incjes verzameld. Dus zelfs nog SR gewonnen in de Proto GT series.
Merkte trouwens wel dat die fixed setup van de Vette op Mosport wel erg slecht werd na 2 rondjes sturen. Kon niet eens meer onder de 1.15 komen. Eerste 2 rondjes lukt dat nog wel maar daarna is het drama.
inderdaad begint enorm ook te ondersturen waardoor ruimte laten in snelle bochten, rijden op het randje isDutchDevil79 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 07:37:
Merkte trouwens wel dat die fixed setup van de Vette op Mosport wel erg slecht werd na 2 rondjes sturen. Kon niet eens meer onder de 1.15 komen. Eerste 2 rondjes lukt dat nog wel maar daarna is het drama.Met een setup van het forum kon ik in de open series zonder verkeer de hele race 1.14's rijden.
Bij de Ford GT is die bandendruk gewoon te hoog ingesteld bij de fixed setups zodat je na een aantal ronden met te warme bandjes rondknalt en heel wat grip verliest. Ik vermoed dat dit voor de Vette hetzelfde zal zijn.
Ik verwacht eigenlijk op Road Atlanta al evenveel ongelukken als op Mosport, vooral vanaf T1 tem T5.

Hoop wel dat ik toch nog een goede race kan neerzetten deze week. De Fixed setup is nu niet echt goed controleerbaar als je tegen de limiet aanzit.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WjMomt5B0rY]
Ik heb de plugin voor motion cockpit overigens weer erafgehaald laatst. Vond het niet genoeg toevoegen, ik mis iets van trilling e.d. in de complete wagen. Dan liever een 'static' view.
[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-04-2012 09:11 ]
Vanavond wellicht maar even weer racen. Heb limerock een beetje overgeslagen.
Vind het geen fijn circuit. Die jump erin, als je daar iets verkeerd op uit komt is de hele race verpest.
Ja iedereen heeft er last van maar ik oefen graag nog wat meer voordat ik al mijn races ga verpesten
Ik houd het gas er gewoon op maar ik stuur preventief wat tegen op het moment dat hij naar rechts wil uitbreken. Vergt in het begin wel wat timing en oefening maar je wint er wel wat snelheid mee tov een groot deel van het mx5 veld.
Lime Rock is wel wat listiger dan Okayama, maar ik heb er al wel leukere races gehad.
Ik hoor wel vaker dat mensen 'trillingen' in het beeld missen, maar volgens mij valt dat wel mee. Ze zeggen dat "kijk maar naar een onboard filmpje van elke race auto en hoe hard het beeld trilt". Ik zou het niet uit ervaring kunnen zeggen ofzo, maar ik weet toch vrijwel zeker dat dat trillen alleen komt omdat de camera vast zit aan de auto. Je hoofd zit niet vast aan de auto en ik denk dat je nek flink wat van die trillingen kan opvangen. Het lijkt me niet dat "je beeld" door je eigen ogen zo hard trilt als je op een camera ziet, dus zou dat in iRacing ook niet moeten zijn (eventueel moet je stoel gewoon trillenHoogie2004 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:10:
Wow, dat ziet er vet uit(neem althans even aan dat je het hebt over dat filter)
Ik heb de plugin voor motion cockpit overigens weer erafgehaald laatst. Vond het niet genoeg toevoegen, ik mis iets van trilling e.d. in de complete wagen. Dan liever een 'static' view.
iRacing heeft het filmpje ge-retweet. Dus mogelijk gaan ze er echt wat mee doen. Zou tof zijn. Denk wel dat dit gewoon wat After Effects filters zijn en niet in-game filters. Maar hoe moeilijk kan het zijn iets als dat te ontwikkelen als third-party. Gelijk een progje er bij die elke keer als je schakelt een keiharde plof laat horen en de immersion is gelijk 10x hoger.
Ik mis de trilling in het beeld niet, maar in de auto zelf. Het enige dat beweegt aan de auto zijn de netjes die in je raam zitten (oval) en de metertjes. Ik vind daar niet echt snelheidsgevoel inzitten.NickThissen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:41:
[...]
Ik hoor wel vaker dat mensen 'trillingen' in het beeld missen, maar volgens mij valt dat wel mee. Ze zeggen dat "kijk maar naar een onboard filmpje van elke race auto en hoe hard het beeld trilt". Ik zou het niet uit ervaring kunnen zeggen ofzo, maar ik weet toch vrijwel zeker dat dat trillen alleen komt omdat de camera vast zit aan de auto. Je hoofd zit niet vast aan de auto en ik denk dat je nek flink wat van die trillingen kan opvangen. Het lijkt me niet dat "je beeld" door je eigen ogen zo hard trilt als je op een camera ziet, dus zou dat in iRacing ook niet moeten zijn (eventueel moet je stoel gewoon trillen)
Project CARS heeft dat wel, maar daar is het too much.
Ochja, iRacing is prima, en zo;n filtertje is leuk, maar of ik het echt ga gebruiken... vind het zo al goed genoeg
daar hebben we de headwobble voorgtrNL schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:58:
Vergelijk het met karten, het trilt wel wat maar na 1 minuut heb je het niet meer door.
iRacing heeft het filmpje ge-retweet. Dus mogelijk gaan ze er echt wat mee doen. Zou tof zijn. Denk wel dat dit gewoon wat After Effects filters zijn en niet in-game filters. Maar hoe moeilijk kan het zijn iets als dat te ontwikkelen als third-party. Gelijk een progje er bij die elke keer als je schakelt een keiharde plof laat horen en de immersion is gelijk 10x hoger.
nog een voorbeeld
kan je zien hoe glad alles nog is.
[ Voor 8% gewijzigd door BruceLee op 17-04-2012 11:08 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik denk niet dat het zo makkelijk is voor een third-party, je kan niet zomaar een filter over een game heen leggen tenzij je alles over de game heen gaat tekenen (en dat laat iRacing niet zomaar toe).gtrNL schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:58:
Vergelijk het met karten, het trilt wel wat maar na 1 minuut heb je het niet meer door.
En die 'spots' op je 'helm' moeten natuurlijk wel mee bewegen met waar je kijkt (dat doen ze met trackir lijkt me, maar werkt dat wel echt zo goed? Lijkt me dat een klein beetje afwijking voldoende is om het hele gevoel te verpesten) en dat is software matig natuurlijk niet te doen.
Dat ziet er echt gaaf uit. Graphics zijn trouwens ook niet misselijk. Zo ziet iRacing er bij mij niet uit (ATI 5780 en E8400)
Wordt denk tijd om over een upgrade na te denken
Volgens mij is de CPU en mijn moederbord nu de bottleneck. Ik zou ook heel graag updaten
Durf nu echt geen screenshots posten... zou slechte reclame zijn voor iRacing
Dit topic is gesloten.