DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
iemand had een berekening gemaakt.. en kwam uit op 16 aprilArfman schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:53:
Argh, lees ik dat net van dat 500 miljoenste lapje, zit ik dit weekend op een LAN zonder stuur. Daag gratis credits
Volgende keer stuur mee nemen.Arfman schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:53:
Argh, lees ik dat net van dat 500 miljoenste lapje, zit ik dit weekend op een LAN zonder stuur. Daag gratis credits

Yes........ Het aparte W13 S1 2012 topic is er.
Iedereen die mee wil doen nodig ik hierbij uit om voor elke race zijn stem uit te brengen op zijn gewenste auto/circuit-combinatie per race dag.
Hier kan je terecht: iRacing GoT Toernooi W13-S1-2012
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ik wens jullie een prettig raceweek, ga me niet te hard missen, dat doe ik jullie ook niet

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nevermind, ik snap hem al... (m'n toernooi site werkte niet maar was mijn probleem)
[ Voor 74% gewijzigd door NickThissen op 12-04-2012 21:24 ]
Netjes man , in de laagste split de hele race de Jetta`s weten te ontwijken is best een grote kunst met die serie .zmeding schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:57:
Eindelijk een goede race in grand touring cup niet de top split maar tochhttp://members.iracing.co...onid=5412238&custid=68453
Er wordt naar mijn ervaring altijd erg aggressief gereden , dus "Respect"
How do you save a random generator ?
Ik kan niet kiezen tussen Mid-Ohio of Daytona Road
Als je groot aantal auto's wil zou ik eerder Daytona zeggen, maar is inderdaad lastige keuze...Niellie41 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:35:
Ik heb hulp nodig met de kalender van de iRLMS:
Ik kan niet kiezen tussen Mid-Ohio of Daytona Road
Ik vond het met die top snelheid heel erg meevallen in de paar races die ik gedaan heb. Ik dacht ook dat het drama zou worden maar er zijn eigenlijk maar twee opties:Niellie41 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:38:
Mid-Ohio heeft zelfs meer pit stalls dan Daytona, maar Daytona is wel iets MC vriendelijker(of niet met de hoge top snelheid van de GT's)
- de HPD zit te ver weg, GT loopt uit en HPD kan bijna niet divebomben al zou hij het willen,
- de HPD zit dichtbij genoeg om een tow te krijgen en in dat geval blijft hij ook lekker dichtbij zodat hij onder het remmen in T1 en chicane makkelijk kan inhalen.
In Mid-Ohio heb je heel wat meer lastige bochten waar de GTs echt ruimte moeten maken, ik denk dat dat eerder voor problemen zorgt, JUIST als je gelijke velden hebt omdat je dan veel meer GTs in gevecht gaat hebben.
Overigens heb ik me opgegeven voor die Riley 2h race, moet die auto toch wat meer gebruiken en ik vind VIR normaal leuk dus goeie kans
[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 12-04-2012 21:43 ]
Rondjes van 2m30 is ook wel weer eens iets anders
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 12-04-2012 22:14 ]
Ook ben ik aan het twijfelen over Sebring. Nacht race, trekt wel meer mensen denk ik. Al is dag wel een veiligere optie voor een eerste seizoen120 min. of Sebring (night/day)
Length: 120 minutes
Pit stalls: 43
2.4H of Spa-Francorchamps (Endurance)
Length: 144 minutes
Pit stalls: 60
Mid-Ohio / 2.4H Daytona (road (night/day))
Length: 90 minutes/144 minutes
Pit stalls: 46 / 43
Silverstone (GP)
Length: 100 minutes
Pit stalls: 54
Road-America
Length: 100 minutes
iRLMS Petit Le Mans (Road-Atlanta)
Niet mijn avond
Kom op, je kunt er niet omheen om Lime Rock erin te doenNiellie41 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:16:
Dit is de kalender die ik tot nu toe heb. Ik ben dus nog niet uit over Mid-Ohio en Daytona...
[...]
Ook ben ik aan het twijfelen over Sebring. Nacht race, trekt wel meer mensen denk ik. Al is dag wel een veiligere optie voor een eerste seizoen
Enige argumenten om niet op lime rock te rijden die ik me kan herinneren hebben te maken met slechte HPDs en dat het niet werkt in een sim omdat er geen straffen voor contact zijn. Dat is nu net wat jou league wel heeft, dus lime rock erin
Ik denk dat LRP meer iets is voor het 2e seizoen. In het eerste seizoen wil ik meer de klassieke endurance banen hebben (,die beschikbaar zijn).
Check ook ff dit:
http://members.iracing.co...t/50/1886794.page#4351752
[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 12-04-2012 22:24 ]
Weet ik, daarom juist
Maar goed, ik denk dat het heel vet gaat worden, helaas vind ik 2 uur net te lang om zo vaak te rijden, en 144 min is echt veel te lang voor mij. Maar minder zou ook niet heel leuk zijn voor een league denk ik, dus wel zou houden...
[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 12-04-2012 22:26 ]
Er is een nieuwe actie van iRacing omdat zij Travis Pastrana sponsoren:
http://www.iracing.com/pastrana/
3 maanden lidmaatschap + Nationwide COT car(Impala B) + oude Nationwide (K&N Series)
Voor $11.99
[ Voor 80% gewijzigd door Niellie41 op 12-04-2012 22:55 ]
Poll: Race voor dinsdagavond 17 april:
• F1 op Silverstone
• Lotus79 op Suzuka
• V8 op Oulton
• Skip op Jeferson rev.
• Trucks op Michigan (oval school v2)
• Indycars op Mid Ohio
Ook een poll maken? Klik hier
En denk er aan om ook te stemmen voor het W13 programma alhier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/38036546
Wees gerust, je bent niet de enige die in dat schuitje zitArfman schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:53:
Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Dus ik herhaal nogmaals de oproep:

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 13-04-2012 10:53 ]
Zonde dat het Daytona met de silverado lijkt te worden.
Ik moet zeggen dat het ontzettend leuk racen was met met die auto op Michigan.
Je moet net een klein beetje liften in de bochten in plaats van alleen maar vol gas en dat zorgt ervoor dat je ook echt nog iets moet kunnen in de bochten
Dan moeten we
of Trucks op Daytona doen en StreetStock op USA
of Trucks op Michigan en StreetStock op Charlotte (maar met de StreetStock kan je niet zo heel goed pushen).
Ik zou dan elke keer voor de Trucks op Daytona kiezen.
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 13-04-2012 10:39 ]
Eerst toch maar de Corvette op Mosport uit gelaten.Een van men favoriete banen. Jammer alleen dat wat ik al verwachte waar was. De proto-GT series hier is chaos. Op deze baaan komen de HPD echt overal om je oren gevlogen. Wat resulteerde in een enorm hoeveelheid utivallers. En voor mij een berg incjes.
Kon gelukkig overal doorheen komen zonder schade. Een keer blokeerde een auto T5-6 wat enorm idiote situatie gaf waar ik met 5 andere stonden te wachten tot die aan ree en maar hopen dat er geen idioot achterop kwam vliegen. Daarna nog een Ford GT die voor men neus in T5-6 spint. Maar gelukkig dus alleen maar incs en geen schade. Moest wel oppassen want had een aantal HPDs er tussen zitten die het wel verstandig vonden hem ernaast te prikken in T5-6. Uit eindelijk uitgereden maar er finischde maar 6 HPD's van de 16 gestarte HPD's. Dus dat zegt al genoeg.

Later de eerste race van Vrijdag in de Lotus79 nog mee gepakt op Okayama. Niet men favoriete baan maar er is wel ok te racen. Starte als P2 en kon de leiding al overnemen in T1. Daarna een klein gaatje kunnen slaan, maar ik kan op deze baan echt lastig ritme vinden. Daardoor had ik na de halve race een dipje waardoor men gaatje ineens maar 1 seconde was. Toen nog ff wat aangezet en uit eindelijk nog de winst kunnen behouden. Toch wel lekker weer een goeie verwining met de Lotus. Laatste keer was alweer op Spa.
Uitslag Proto-GT:
http://members.iracing.co...onid=5413332&custid=66924
Uitslag Lotus79:
http://members.iracing.co...onid=5414217&custid=66924
Poll: Race voor Dinsdag avond:
• F1 op Silverstone
• Lotus79 op Suzuka
• V8 op Oulton
• Skip op Jeferson rev.
• Trucks op Michigan (oval school v2)
• Indycars op Mid Ohio
Ook een poll maken? Klik hier
Oeh, lachen man
Silverstone w/o Brittens
Ik stel voor dat als V8 en F1 er niet uitkomen, we optie 3 nemen: Indycar
[ Voor 25% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-04-2012 12:59 ]
Samen op Oulton Park. Kan je lachen.
Ben vanaf 15 uur of zo wel beschikbaar om ff te boenderen.
Moet zo ff weg en heb net zitten afstuderen op een nieuwe TS. Pffffff hoop werruk.
Ik zie wel of er straks iets is...
Ikkuh wil V8 op Oulton.......
[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 13-04-2012 13:46 ]
Added 1 voteJoepW schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:45:
Ikkuh wil V8 op Oulton.......
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik heb toen de races bekeken van Simracing Dan. Indien de rijders wat MC ervaring hebben valt het wel redelijk mee maar het is natuurlijk niet de volledige layout van de track.NickThissen schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:39:
Is er toevallig iemand die zich verveelt en zin heeft met de corvette, ford of riley op VIR grand east te rijden?Misschien dat ik straks iets host, dan kan ik eens kijken hoe MC rijden op die track is. In de riley alleen vind ik het vet, maar ben erg bang dat het niet te doen is in MC...
Onboard vid :
http://youtu.be/2jEQps5btSk
ISRA commentary :
http://youtu.be/xavz1dSp2nU
zijn video's zijn altijd goed (behalve die laatste zonder audio) en zouden verplichte kost moeten zijn vooraleer deel te nemen aan de Proto & GT races... zeker voor de HPD's
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Erg gaaf om te zienFragbeestje schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:20:
[...]
Ik heb toen de races bekeken van Simracing Dan. Indien de rijders wat MC ervaring hebben valt het wel redelijk mee maar het is natuurlijk niet de volledige layout van de track.
Onboard vid :
http://youtu.be/2jEQps5btSk
ISRA commentary :
http://youtu.be/xavz1dSp2nU
zijn video's zijn altijd goed (behalve die laatste zonder audio) en zouden verplichte kost moeten zijn vooraleer deel te nemen aan de Proto & GT races... zeker voor de HPD's
Jammer dat ik nog amper auto's en banen heb anders zou ik wel mee willen doen op de dinsdagavond
En dat stukje infield op de grand east wat hier mist is nog een pak krapper dan de rest
http://members.iracing.co...onid=5417793&custid=61620
Gewoon 4e na 10 minuutjes oefenen. Wat een pokkebaan is Darlington eigenlijk, lekkere flow als je eenmaal op snelheid bent, maar elk foutje eindigt in het schampen / rammen van de muur....
Maar deze config is nog vele malen trickier dan waar je met lotus rond ging, damn !!DutchDevil79 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:54:
Je moet er echt wat tijd in steken ja om snel rond te gaan. En lef hebben sommige bochten zijn do or die. Mijn race pace is vaak ook stuk minder dan wat ik met qualificatie rij om hem gewoon uit te rijden. Snel is niet zo belangrijk hier constant rond rijden des te meer. Ik heb hier ook met de Lotus van de laatste plek naar P3 gereden in een race.
Ik zal morgen de hosting ff regelen.
Voor de mensen die zeker aan mijn iRLMS mee willen doen, kunnen zich hier al vast inschrijven. Alleen de dag moet ik nog uitzoeken.
Ik ben aan het denken aan zaterdag om 19 uur onze tijd.
Dit is de kalender:
120 minutes of Sebring (night/day)
2.4H of Spa-Francorchamps (endurance)
Length: 144 minutes
120 minutes Daytona (road (night))
Silverstone (GP)
Pit stalls: 54
Road-America
iRLMS Petit Le Mans (Road-Atlanta)
Length: 150 minutes
De precieze data moet ik nog uitzoeken.
[ Voor 62% gewijzigd door Niellie41 op 13-04-2012 22:49 ]
Ik was alleen maar bezig met Koen en Wiktor en aan welke kant ik ze moest inhalen.
Ik had gedacht dat Koen wel aan de binnenkant zou blijven om het gat voor Wiktor af te dekken, maar toen ze toch beiden naar links gingen maakt ik een kort rukje naar rechts waarbij ik een 0x met Milko maakte.
Tijdens het rijden zelf had ik ook niet door dat Milko er daar al af ging. Ik zag alleen toen ik alsnog buitenom inhaalde dat de GT's tegen elkaar opreden en ik dacht dat Milko daar ook bij betrokken was o.i.d.
Zuur voor Koen en Milko in ieder geval maar ik ben wel blij met m'n 184 puntjes

Ik ben trouwens vergeten om de spectatorchat te checken, werd er daar nog wat over gezegd?
[ Voor 6% gewijzigd door Red Baron op 13-04-2012 22:59 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Data is nu ook bekend. Ik heb rekening moeten houden met de Coke 600 & Indy 500 (26 mei) en de 24h van Le Mans (16-17 juni).
Races starten om 18 uur onze tijd (4 pm GMT)120 minutes of Sebring (night)
Date: May 19th
2.4H of Spa-Francorchamps (endurance)
Date: June 2nd
120 minutes of Silverstone (GP)
Date: June 23th
iRLMSPetit Le Mans (Road-Atlanta) (150 minutes)
Date: July 7th
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 14-04-2012 09:04 ]
Toen ik in m'n spiegel keek zei ik tegen mezelf ook al, dit komt niet goed...NickThissen schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:40:
Netjes Paul, en jammer Koen... Ik zag het al aankomen, twee GTs in gevecht en twee HPDs in gevecht aan het eind van de wedstrijd, en het ging in beide kampen mis... Beetje jammer dat je Milko raakte Paul, maar volgens mij kon je daar ook niet veel aan doen, klein beweginkje naar rechts en hij zat er zo dicht naast.. En die inhaal actie op Koen was wel erg overdreven optimistisch...
Heb nog met Wiktor gesproken, hij zegt dat hij door de omstandigheden achter en naast hem een beetje verremde. Ik dacht ook dat hij een inhaalbeweging begon. Maar ik was al aan het insturen.
Ik bleef op mijn lijn omdat Paul aan de buitenkant zat. Ik wou Paul er zeker niet afrijden. Ik had nog wel wat meer naar buiten gekunnen, maar Wiktor wipte omhoog over die curb en vloog in mijn zijkant. Ook al had ik wat verder naar buiten gezeten dan had hij mij waarschijnlijk nog wel geraakt. Dat Paul Milko geraakt heeft heb ik niks van gemerkt. Had zo al bezigheden genoeg.
Al bij al valt het voor mij nog mee. Toch nog 98 punten... had er wel wat meer willen hebben, dan komt het niet helemaal op Road Atlanta aan voor de eerste plek in Div 3.
Maar voel me wel behoorlijk genaaid
Hij was wel wat sneller, zeker op het einde. De race ervoor (Proto & GT van 20:00) had ik een beter pace dan hem en was ik er van aan het wegrijden totdat ik me de pleuris schrok door een HPD die blijkbaar uit de pits gestart was en pas na 4 rondes(!!!!) komt opduiken in T3... lichte tik tegen de bandenmuur aan de buitenkant en die GT brak constant uit bij het remmen en optrekken. Er zat ook helemaal geen regelmaat in. Soms zelfs moeten corrigeren op rechte stukken. Die race was ook bagger, maar dat had ik aan mezelf te danken. Ik let in de eerste rondes echt niet op HPD's
Even kort raceverslag :
Voor de start
"godver, Wiktor heeft m'n Q tijd geklopt"
De eerste ronden na de start
"komaaan kommaaaaaaaaaan! rapper!!!"
Bleef er goed bij, had alleen een paar keer veel meer last van verkeer dan Wiktor.
6 ronden voor het einde komt Wiktor in aanraking met een HPD en kan ik er voorbij
"woohooow!!! kanske!!!"
Halverwege ronde 19
"Dit wordt m'n vetste laatste ronde ooit!!! Deze zet ik op tjoetjoep ook al verlies ik!"
Einde lange rechte stuk kijk ik op F3 en in m'n spiegel
"Dit komt niet goed"

Gevolgd door een hele hoop censuurbalkjes!
Die tjoetjoep komt er misschien nog wel eens van, nu geen zin in.
Ach ja, ik kruip de kroeg in, moet wat frustratie weghijsen!!!
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Een opmerking van joni backman ofzoiets, dat je zo'n "streken" wel vaker uithaalt.Red Baron schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:57:
Ik ben trouwens vergeten om de spectatorchat te checken, werd er daar nog wat over gezegd?
Ik moet binnenkort maar weer eens aan de slag voor de Indy 500, kijken of ik weer in de topsplit kan komen en mijn P8 van vorig jaar kan verbeterenNiellie41 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:12:
Data is nu ook bekend. Ik heb rekening moeten houden met de Coke 600 & Indy 500 (26 mei) en de 24h van Le Mans (16-17 juni).
Het meest frustrerende is of ik de races of op zondag of zaterdag moet houden.Arfman schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:05:
Niel: zaterdag om 19:00 zal wmb mijzelf een no-go zijn. Ik blijf het echter met interesse volgen
Ik weet het nog steeds niet en ik denk dat ik gewoon niet moet kijken naar de officiële series.
Een ding is zeker: ik wil niet TFR in de weg zitten, want daar zitten veel goede GT rijders die ik wel kan gebruiken.
Dus misschien toch zondag avond rond 8 uur.
24H van Nürburgring is er een paar keer per jaar of zo. In augustus/september is er ook een. Ik kijk ook alleen naar de WEC/ALMS kalender
[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 14-04-2012 10:44 ]
Ik geef het maar mee, het is in Duitsland een belangrijke race, en daarbuiten ook, inclusief coverage van Radio Le Mans.
Helaas stak hij niet alleen z'n neus, maar heel z'n auto er voorbij
15 rondjes alles geprobeerd, maar Jirak maakt zelden fouten. Wel 4 keer samen de Tarzan in, waarbij hij elke keer de binnenkant koos. De ene keer dat ik van ver de binnenkant pakte en mezelf uitremde, ging hij weer slim op zij om onderdoor te steken. Alsnog een spannende en gave race!
http://members.iracing.co...onid=5424220&custid=17380
Opt: 1:27,4 Best: 1:27.8
Ik kreeg 'm tot nu toe niet op z'n dak

Hier een replay van 1:27,9 (kan sneller):
http://dl.dropbox.com/u/2...1_infineon_mx5_1_27_9.rpy
[ Voor 164% gewijzigd door JoepW op 14-04-2012 16:30 ]
Ja maar ik heb nog dat ie elke maand renewed.. en dat is mis gegaan.. en nu kan ik hem zelf ook niet meer handmatig renewen. Mails al de deur uit richting iracing en paypal.JoepW schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:14:
Huh, je had toch al abo?
Kan wel, maar in mijn geval is er iets mis gegaan, automatisch verlengen gebruik ik al een tijdje...NickThissen schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:52:
Met paypal kun je helemaal niet automatisch hernieuwen..? Dat kan alleen als je via creditcard betaalt afaik...
En heb geen beschikking over een creditcard.
Nu iig ff aan het oefenen voor de Lotus79 race vanavond. Heerlijk op Barber Short A. Mooi circuit voor de Lotus. Ligt hier heel lekker.
mja ik ga ff rond vragen weet niet of ook met zon giftcard werkt?Jubby schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:46:
Ook niet een kennis van je ? want dan kun je daar mee betalen..
Hier het topic:
W13 Topic (<- ook met een voorproefje van de nieuwe layout van het nieuwe iRacing Topic)
En hier zijn de directe links naar de polls:
Race 1
Race 2
Race 3
Race 4
Race 5
Morgenavond gaan de polls dicht.
[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 14-04-2012 21:26 ]
Wat vinden jullie beter, boven of onder?

Toch knap, anderhalf uur op de grens zonder een fout.
Mijn weekend is geslaagd, MPR voor class A is rond. Whoohoo!
Onder, minder "Oostblok".NickThissen schreef op zondag 15 april 2012 @ 01:26:
Zo saai dat ik tussendoor maar m'n skin weer eens ben gaan aanpassen
[afbeelding]
OnderNickThissen schreef op zondag 15 april 2012 @ 01:26:
Zo saai dat ik tussendoor maar m'n skin weer eens ben gaan aanpassen
[afbeelding]
Natuurlijk is het knap dat ze elke ronde weer op de grens rijden, alleen (net als IRL) gebeurt er niets..ZeeZeiler schreef op zondag 15 april 2012 @ 01:34:
Gnehehe.
Toch knap, anderhalf uur op de grens zonder een fout.
Mijn weekend is geslaagd, MPR voor class A is rond. Whoohoo!
Gefeliciteerd met je A
Gelukkig is er vandaag meer en imo leukere autosport op tv dan F1. Bah wat is de DRS toch de grootste (...) die ik ooit heb gezien. Dat heeft toch niets te maken met talent...
Gisteravond keek ik naar de NASCAR Nationwide race gekeken en was echt super gaaf tot het einde. 4 wide op Texas
Vanmiddag ga ik naar de WTCC en de Blancpain Endurance Series kijken. Vanavond misschien de Campingworld Trucks series kijken.
Tussendoor misschien toch nog een proto/gt race doen voor mijn credits. Misschien toch niet:
http://members.iracing.co...list/1881192.page#4359782
[ Voor 42% gewijzigd door Niellie41 op 15-04-2012 09:53 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Niellie41 op 15-04-2012 09:38 ]
Mooie overwinning!
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 15-04-2012 10:44 ]
God wat was erg. Bij start zag je al auto's door de lucht vliegen en opeen lag ergens een auto op de kop midden op de weg
De eerste keer dat ik heb gelachen in de F1 wagen
http://eurovision.digotel.com/gt1/index.html
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 15-04-2012 15:03 ]
Valentino rossi in GT1 haha doet het niet slechtNiellie41 schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:03:
De GT Challenge voor volgend seizoen, maar dan in het echie(en andere auto's
)
http://eurovision.digotel.com/gt1/index.html
belgen doen het niet slecht ;p
[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 15-04-2012 15:41 ]
En de McLarens spinnen alleen maar
Zijn er nog mensen die volgende week naar Zolder gaan voor het FIA GT1 en GT3 kampioenschap?
En ook nog mensen naar WEC in Spa op 5 mei?
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 15-04-2012 16:16 ]

Het definitieve programma is bekend.
Inschrijven kan nog niet..... Nick is de sites nog ff aan het verbouwen
Dit topic is gesloten.