iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 122 Laatste
Acties:
  • 185.773 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
enchion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:14:
[...]

De leukste races die ik tot nog toe gehad heb op Oval waren allemaal met de StreetStock , mbt het battlen op de millimeter komt geen enkele serie die ik weet daar in de buurt .

Oval rijden met de Silverado vind ik wat dat betreft ook heel erg leuk maar toch een beetje (voor mijn smaak) teveel strategie ipv gewoon rijden.

Verder heb je met Michigan wel mijn zegen , is een leuke baan omdat hij niet fullspeed is en lekker breed.
(4 wide enzo)
Geen één van de banen die ik hierboven heb gezegd zijn vol gas ;) En wat betreft strategie, dat komt pas echt kijken als je langere races hebt met races van +- 30 rondes valt dit mee. Hooguit in het begin wat rustiger aan doen en later wat harder pushen, maar met pitstop strategieën heb je dan nog weinig te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door FabiandJ op 10-04-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Mijn Force Feedback doet vervelend. Met de MX5 op Lime Rock is er vertraging in de FF in de eerste linker bocht, soms ook in de bocht ervoor. Maar alleen in een race, tijdens practice, test of TT heb ik geen last.

Dit met een Logitech G25. FPS tijdens race is gelijk aan de FPS tijdens een test sessie, zo tussen de 70 en 85. Iemand een idee wat ik moet veranderen?

Zucht, toch maar eens de Hyperstim ombouwen naar USB...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-05 15:53
Gisteren nog maar geen race gedaan @ limerock in de mx5. Het laat iets minder ruimte voor fouten dan die okayama. Als je één bocht verkeerd uit komt zit je in de muur en is het vast einde race.
Ben benieuwd hoe dat gaat. Deze week niet veel tijd in ieder geval. Donderdag misschien even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:39
Niel, die iRLMS league is een heel goed idee!
Daar ga ik me best mee vermaken!

Street stock van gisteren was wel leuk, had graag wel wat meer ivm setups geleerd maar het scheelt inderdaad een heel pak tov de Silverado.
Wel jammer dat ik na de spin van Joep hem niet meer kon ontwijken en hem hard in de zijkant geraakt heb waardoor hij in een slakkentempo naar de pits moest kruipen.
Volgende keer full course yellows!

Vind het blijkbaar wel lastiger om m'n concentratie erbij te houden bij oval racing dan bij road.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:20

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:09:
Niel, die iRLMS league is een heel goed idee!
Daar ga ik me best mee vermaken!
Ik ben op dit moment in gesprek met iemand, die ook zoiets wilde doen.
We zijn nu gesprekken aan het voeren. Hopelijk komen we er samen uit en kunnen we dit realiseren.

Edit:
Kreeg net een PM van Jonathan Butel over de GT serie:
Hi Niel

I need support for schedule tweak

Please use your contacts to get in here.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1837087.page

Thank you Niel

Jonathan
Want daar klopte een paar dingen niet. Zoals staande starts.

[ Voor 30% gewijzigd door Niellie41 op 11-04-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik heb het een beetje gehad met die GT series discussies. Om de 2 uur maken ze weer een nieuwe thread, dan klopt dit niet, dan klopt dat niet. Ik vind het niet gek dat niet alles "klopt", wie bepaald wat er "klopt"? Denk je echt dat iRacing al die threads gaat nalezen en in detail gaat uitzoeken wat de meerderheid wil? Natuurlijk niet, ze doen gewoon wat hun zelf het beste lijkt. Dingen als standing start zal wel gewoon een foutje zijn, ok, maar de dagen waarop hij gaat lopen hebben ze heus niet random gekozen, en die komen niet overeen met wat in het forum werd voorgesteld, dus ze luisteren toch niet. En gelijk hebben ze want het is niet te doen!! Ik heb het geprobeerd te volgen maar het lukt niet, ik ben het nu al helemaal kwijt wat ze nu wel en niet willen... Ik kap er gewoon mee, ik zie wel wat er volgend seizoen uit komt.

Het wordt nu gewoon kinderachtig "wie het hardste roept"...

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 11-04-2012 12:12 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Laatst online: 18:17
Piekartz87 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:18:
Gisteren nog maar geen race gedaan @ limerock in de mx5. Het laat iets minder ruimte voor fouten dan die okayama. Als je één bocht verkeerd uit komt zit je in de muur en is het vast einde race.
Ben benieuwd hoe dat gaat. Deze week niet veel tijd in ieder geval. Donderdag misschien even.
tip voor limerock in mx5 pas na apex op gas knallen, auto extreem veel laten rollen.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 11:59
Grand-am (Riley) start vanaf nu ook met een driving school cya guys there 8)

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1875056.page

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:58

DutchDevil79

I race, therfore I am

dabelg schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:01:
Grand-am (Riley) start vanaf nu ook met een driving school cya guys there 8)

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1875056.page
Alleen niet echt op een handige tijd voor ons. 2 uur s'nachts.

Was gister trouwens leuk met de Streetstocks op USA. Leuke baan voor deze bakkies. Had vorige week al even getest met wat tweakers. Had de streetstock daarvoor echter nog niet met het nieuwe banden model gereden.
Er had wel wat meer school gehalte kunnen zitten aan de sessie maar door het rijden met deze beestjes in een grote groep leer je ook al veel. Dus denk dat het best leerzaam was voor een aantal niet ovalers.
In de race zelf veel gevochten met Dave. Was elke keer stuivertje wisselen voor de leiding en paar keer 2 wide door wat bochten. Op het laatst wel groffe fout door proberen te driften twee wide net nadat ik me van achter het veld naar voren had gewerkt. Spinnetje en weer op achterstand, Daarna fuel op en moeten pitten toen was het over voor mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-05 15:53
zmeding schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:15:
[...]

tip voor limerock in mx5 pas na apex op gas knallen, auto extreem veel laten rollen.
Bedankt ik zal het proberen. Had gisteren een tijd van 1:00,3** een paar rondes verder zat ik er volgens de teller +/- 0,50 onder. Toen kwam ik na die laatste bocht iets op het gras. Dag snelle ronde.

Dus onder de minuut moet dus zat mogelijk zijn. Ook rijdt ik er nog niet stabiel genoeg voor een race. Rondes van 1 min houdt ik er niet zo lang vol.
Achja, komt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Is het mogelijk om na de race de status van de auto te bekijken, m.n. schade? Gisteren werd ik in het begin van een MX5 race flink van achteren aangetikt en naarmate de race vorderde leek de auto steeds slechter te worden. Ik ben dus benieuwd of er relatie is tussen de twee.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je kan alleen in de replay terug kijken hoe je auto er van achter uit ziet. Volgens mij is er geen andere mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 16:20
NickThissen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:10:
Ik heb het een beetje gehad met die GT series discussies. Om de 2 uur maken ze weer een nieuwe thread, dan klopt dit niet, dan klopt dat niet. Ik vind het niet gek dat niet alles "klopt", wie bepaald wat er "klopt"? Denk je echt dat iRacing al die threads gaat nalezen en in detail gaat uitzoeken wat de meerderheid wil? Natuurlijk niet, ze doen gewoon wat hun zelf het beste lijkt. Dingen als standing start zal wel gewoon een foutje zijn, ok, maar de dagen waarop hij gaat lopen hebben ze heus niet random gekozen, en die komen niet overeen met wat in het forum werd voorgesteld, dus ze luisteren toch niet. En gelijk hebben ze want het is niet te doen!! Ik heb het geprobeerd te volgen maar het lukt niet, ik ben het nu al helemaal kwijt wat ze nu wel en niet willen... Ik kap er gewoon mee, ik zie wel wat er volgend seizoen uit komt.

Het wordt nu gewoon kinderachtig "wie het hardste roept"...
Eens. Ik zie wel. Ik doe toch de GT series, en wanneer, hoe lang en weet ik veel wat maakt me weinig uit. Leuk dat iRacing een beetje naar ons luistert, maar zij zijn de baas, en dat moeten ze laten zien ook. We vroegen om de GT serie, en krijgen hem. Mooi, nu mag iRacing het verder uitzoeken (daar zijn ze tenslotte goed in en daar betalen we ze voor).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Er zijn blijkbaar wel wat problemen met de website, jullie daar ook last van?

De stats geven een error en event results blijft hangen op loading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

Fragbeestje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:21:

Klopt inderdaad is al iets van 11 uur lang zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik had daar vanmorgen ook al problemen mee. Zal wel een server niet mee aan het werken zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding

Ah gelukkig dacht dat het probleem bij mij zat. Maar had dit gisteravond al vanaf een uur of 11..

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430491

ik heb hier namiddag nog geen last gehad ...alles bolt als een trein .. alle ja een skip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:31
Nou ik heb anders nog steeds niet kunnen zien welke positie mijn kwalificatie van gisteravond heeft opgeleverd.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Even af en toe pauze nemen tijdens thuis werken en een race doen is best wel nuttig blijkt :+ Star mazda geprobeerd met weinig oefening en geen Q, hele race met achter P3 gezeten maar kwam er net niet voorbij, dus 4e en geen incs :)

En net een HPD fixed gedaan, pole en de win, en was ook zonder incs geweest als een Corvette met damage niet voor m'n neus bijna spint. Geeftie ook nog mij de schuld, ik rij daar 300 en hij gaat even dwars staan, krijg ik "moet je maar uitkijken" te horen... :')

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Red Baron schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:38:
Nou ik heb anders nog steeds niet kunnen zien welke positie mijn kwalificatie van gisteravond heeft opgeleverd.
Hmmz, stomme vraag mss, maar waar kun je een overzicht van alle Q tijden in een week zien? :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:19:
[...]

Hmmz, stomme vraag mss, maar waar kun je een overzicht van alle Q tijden in een week zien? :?
http://members.iracing.com/membersite/member/statsseries.jsp
Tabje Qualifying results.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Voor het geval je je afvraagt hoe je daar komt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nsyui.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11-2024
Kalender volgend sezoen: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1887993.page

Volgens mij wordt er wel beperkt gereden in sommige klasses.
GT alleen vrij- zater- en zondag.
Indy: wo vr en zaterdag

Denk dat de V8 populair wordt komend seizoen, elke dag mogelijkheden en NTM

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Red Baron schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:08:
Voor het geval je je afvraagt hoe je daar komt:

[afbeelding]
Beiden, bedankt. Heb nooit bewust opgemerkt dat daar meerdere tabs staan...

Net iig een behoorlijke race in de SM gereden. Eindelijk eens een race zonder incidenten. Op einde nog redelijk aan het inlopen op de man voor me, maar die was toch net ff te ver weg. Geen gevechten ofzo, maar gewoon redelijk steady kunnen rijden. Ook wel weer eens prettig.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-05 15:10
Al een tijdje dit topic aan het volgen (ben alleen niet zo een spraakzaam type :p ) , en heb vanmorgen ook iRacing gekocht. had op insideracing toevallig een code gezien en gelijk gebruikt

Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img198.imageshack.us/img198/3447/irace.png

eerste indrukken ... jikes das wel even wennen, speel met een Thrustmaster (FGT 3in1 Rumble) die niet echt goed meer werkt, maar gelukkig met een paar weken de T500RS.

(voor de mensen die ook willen beginnen met iRacing: code voor bovenstaande is PR-ISRTrucks )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Welkom.
Die code was inderdaad speciaal voor de March on Michigan race die anderhalve week terug verreden is op die baan met die auto.
Maargoed als je met name in ovals geïnteresseerd bent blijft het wel een leuke kennismakingsaanbieding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Zitten daar de normale standaard autos wel bij? Hoe dan ook een mooie prijs :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-05 15:10
ja zitten de standaard autos en tracks bij van zowel oval en road (rookie)

[ Voor 9% gewijzigd door DJrDJ666 op 11-04-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Welkom en succes met je eerste stappen.
Aanbieding is nog van de actie voor de Michigan 300. Race is al voorbij maar de acties lopen altijd wel wat langer door.
Denk trouwens dat er vast wel een actie komt in het nieuwe seizoen met de Cadilac. Denk aan de 3 non-rookie tracks waar de Caddilac op rijd met een abo voor bepaaldde prijs.

Over het nieuwe seizoen gesproken. Weten mensen al wat ze komend seizoen gaan rijden?

Zelf ga ik de Lotus79 een voledig seizoen doen. Daarnaast ben ik nog aan het twijfelen. Kan zijn dat ik nog een seizoen Trucks rij op de oval kant of overstap naar de Impala COT. Weet ook nog niet of ik weer de Grand AM ga rijden. Denk dat ik per week gewoon ga kijken waar welke klasse rijd. Waarbij ik dan afwissel tussen, nieuwe GT klasse, Grand AM, Cadilac en Proto-GT.

Druk druk druk dus. Nou ja zien wel wat leuk is.

Owh en wat gaan we volgende week Dinsdag doen? Weer een keer rijden met de Falcon V8? Of een keer de Lotus79. Ik noem maar wat. Kan natuurlijk ook Riley, Skip of iets anders. Mijn voorkeur gaat iig naar V8 of Lotus op een leuk circuit voor een fun raceje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:26

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb me al voor dit seizoen voorgenomen om het hele seizoen 1 of 2 classes te doen. en het enige waar ik constant te vinden ben is eigenlijk indycar :+ (die stond niet op de lijst voor het seizoen).

Ik merk dat ik gewoon een wagen pak die me goed ligt, en waar de races op dat moment lekker gevuld zijn...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik weet ook nog niet zeker of ik naar de Nationwide over stap aan de oval kant.
Op road blijf ik in de Corvette rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de lotus 2 weken geleden ook aangekocht en heb wel is zin in die bak ... had hem al ff getest op laguna en dat ging best aardig ...

Volgend seizoen ga ik de grand-am proberen mee te doen en iets met de cadillac of me al eens wat meer focussen op een gt ... maar mss nog ff wachten want als de mclaren erbij komt en de ruf dan denk ik eerder dat ik gt beperk tot de ford gt en nog wat oval rijden .... dat street stock rijden beviel mij gisteren wel aardig en de superspeedways zijn ook best fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Heb nog geen idee wat ik komend seizoen ga doen. Een en ander is ook afhankelijk hoe het NTM uitpakt op een aantal autos. Radical heb ik sinds NTM niet meer gereden, en de SM begin ik eigenlijk nu pas weer een beetje door te krijgen. Lotus 79 en de Indycar staan hoog op de lijst om volgend seizoen vaak gebruikt te gaan worden, maar voor hetzelfde geld word het NTM daar niet zo'n succes op, en moet ik op zoek naar wat anders :)

Oftewel.... ik zie het nog wel :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik stap nog maar eens in de HPD, zag toevallig dat hij bijna begon, zie wel waar ik strand :+

En volgend seizoen heb ik hetzelfde als BM, even kijken hoe NTM uitpakt, en vooral hoe de nieuwe GT series uitpakt (en wat het effect op Proto & GT is).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:21

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga voor focus op Low Downforce..... Dus af en toe MX-5 Cup, beetje Corvette, de Caddy en de Ruf (maar die zal wel niet in deze build zitten). Nadruk op de Corvette.
En natuurlijk geregeld uitstapjes naar Indy (blijft een leuke bak) en HPD.
Voor de Radical hoop ik dat NTM 2.1 'm weer aantrekkelijk maakt.

@DJrDJ666: Welkom!

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 11-04-2012 20:25 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:24:
Ik ga voor focus op Low Downforce..... Dus af en toe MX-5 Cup, beetje Corvette, de Caddy en de Ruf (maar die zal wel niet in deze build zitten). Nadruk op de Corvette.
En natuurlijk geregeld uitstapjes naar Indy (blijft een leuke bak) en HPD.
Voor de Radical hoop ik dat NTM 2.1 'm weer aantrekkelijk maakt.
Eerlijk gezegt verwacht ik die niet voor 2013. De Lotus 49 is ook al een forse tijd geleden aangekondigd, en zit er voorlopig ook nog niet aan te komen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Word nog lastig volgend seizoen een serie voor Maandag oefen sessie te gaan vinden als ik dat zo hoor. Denk dat de Dinsdag gewoon moeten houden als de fun race dag.

Brengt me meteen op wat we volgende week doen. Nog geen suggesties naast de mijne gezien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:29:
Word nog lastig volgend seizoen een serie voor Maandag oefen sessie te gaan vinden als ik dat zo hoor. Denk dat de Dinsdag gewoon moeten houden als de fun race dag.

Brengt me meteen op wat we volgende week doen. Nog geen suggesties naast de mijne gezien.
Daar moet Joep duidelijkheid in brengen denk ik , Niet de V8 (hebben we vorige week gehad) en niet iets wat we in week 13 al doen en dat weet alleen Joep. :)

Misschien de F1 dan op een korte baan, neem aan dat die niet in week13 zit.

[ Voor 6% gewijzigd door enchion op 11-04-2012 20:37 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als de proto&gt volgend seizoen de open races op maandag heeft (dat wordt nu weer voorgesteld, we zien het wel) dan hou ik maandag liever vrij... Maar dat ben ik he, als de rest de training toch liever op maandag heeft dan moet het maar ;) Maar ik zou zo ook niet weten wat we moeten doen...

HPD ging wel lekker, tijd lang 4e gelegen (waar ik startte) totdat Emil Bernstorff ineens achter me zat. Kom hem wel vaker tegen, hij rijdt zich op een of andere manier altijd van achter helemaal naar de winst dus ik had al zo'n vermoeden dat hij er vroeg of laat voorbij zou gaan :p Ik deed lekker rustig aan bij de GTs (hij lette daar gelukkig goed op) en toen ik een keer achter een Ford T2 in ging dook hij ernaast terwijl ik de veilige optie koos en was hij me voorbij. Toen reden de P3 en P2 nog op elkaar dus alsnog een P3 met maar een enkel off trackje :)
enchion schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:36:
[...]

F1 op Road Atlanta short? :o Lijkt me best gaaf, met de Radical toen vond ik dat ook heel vet, geen moment rust, met de F1 is het alleen nog maar erger :D

Of gewoon de normale layout zou ik ook prima vinden, die vond ik ook heel gaaf in de F1 :) Andere tracks zijn ook prima, alles in de F1 vind ik goed eigenlijk :+ Maar ik denk dat veel mensen die niet hebben of wel?

[ Voor 25% gewijzigd door NickThissen op 11-04-2012 20:41 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:36:
[...]

Daar moet Joep duidelijkheid in brengen denk ik , Niet de V8 (hebben we vorige week gehad) en niet iets wat we in week 13 al doen en dat weet alleen Joep. :)

Ik weet ook niet wat in W13 zit ;)
Er komen een aantal polls in een nieuw W13 toernooi topic!
En de polls zijn samengesteld op basis van een mengeling van alle suggesties (ook die van jou ;) ).
Ik ben er mee bezig en hoop dat het Topic morgen on-line komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dan stel ik voor volgende week Indycar voor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:45:
[...]

Ik weet ook niet wat in W13 zit ;)
Er komen een aantal polls in een nieuw W13 toernooi topic!
En de polls zijn samengesteld op basis van een mengeling van alle suggesties (ook die van jou ;) ).
Ik ben er mee bezig en hoop dat het Topic morgen on-line komt.....
Sta je nog open voor suggesties, of heb ik mijn kans gemist?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Road Atlanta short is in ieder geval leuk in F1 (Indycar denk ik ook wel), 40 seconden ben je rond :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Indycar zit volgende week op Mid-Ohio, lijkt me een goeie combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:53:
Indycar zit volgende week op Mid-Ohio, lijkt me een goeie combinatie.
Hmm persoonlijk vond ik die op mid ohio niet leuk... En Indycar hebben we trouwens al eens gedaan op zandvoort he ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:52:
[...]

Sta je nog open voor suggesties, of heb ik mijn kans gemist?
Moet je bij DD zijn.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:54:
[...]

Hmm persoonlijk vond ik die op mid ohio niet leuk... En Indycar hebben we trouwens al eens gedaan op zandvoort he ;)
Ford Mustang (mustang challenge) op Spa dan? Is ook interessant voor de rookies aangezien dat D-class content is :)

[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-04-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:56:
[...]

Ford Mustang (mustang challenge) op Spa dan? Is ook interessant voor de rookies aangezien dat D-class content is :)
Die heb ik niet (maar dat wil ik niet als reden noemen om het niet te doen, go for it ;)), maar is Spa dan niet wat lang met zo'n langzame auto? Met de V8 was het wel leuk tot je de aansluiting verliest en dan is het beetje rondjes van 2 1/2 min rijden... Tenminste de mustang is toch enorm langzaam (vergelijkbaar met V8) of heb ik dat nou helemaal mis? :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mustang is erg leuk, maar een wat kortere baan is wel aan te raden.
Ik heb trouwens voor de Mustang een heerlijke base setup.
Ik ben, gezien mijn low downforce focus, wel voor de Mustang. Errug leuk op OTM. NTM zal 'm wel verprutsen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb gewoon even gekeken naar volgende week. Suggesties blijven welkom, ik roep immers ook maar iets :+

[ Voor 19% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-04-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ford of Corvette op Road Atlanta? Ook volgende week.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Corvette ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wel beetje dubbelop dan met maandag... of we moeten maandag iets anders trainen dat populair is...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Misschien een leuk idee voor de dinsdagen volgend seizoen...

Als we nou eens gewoon een intern GoT toernooi houden, elke dinsdag een race (fun race, maar dan wel met puntentelling, die verder nergens om gaat :+). Er worden 12 mensen willekeurig gekozen op willekeurige volgorde (of 12 keer groepje van 2 mensen bijvoorbeeld), en die 12 mensen (12x2 mensen) bepalen dan zelf voor 1 week welke auto op welke track het gaat worden.

Ik denk dat dit best leuk kan zijn. Geen gezeik met keuzes of polls, gewoon willekeurig groepje mensen die zelf kiezen wat ze leuk vinden, of wat ze denken dat de groep leuk vind. Als je oval leuk vind kies je gewoon oval. Zo lang je een klein beetje rekening houdt met content die de meeste mensen wel hebben (hopelijk is tegen die tijd mijn website wat beter gevuld ;)) kan dit denk ik best leuk uitpakken...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:24:
Misschien een leuk idee voor de dinsdagen volgend seizoen...

Als we nou eens gewoon een intern GoT toernooi houden, elke dinsdag een race (fun race, maar dan wel met puntentelling, die verder nergens om gaat :+). Er worden 12 mensen willekeurig gekozen op willekeurige volgorde (of 12 keer groepje van 2 mensen bijvoorbeeld), en die 12 mensen (12x2 mensen) bepalen dan zelf voor 1 week welke auto op welke track het gaat worden.

Ik denk dat dit best leuk kan zijn. Geen gezeik met keuzes of polls, gewoon willekeurig groepje mensen die zelf kiezen wat ze leuk vinden, of wat ze denken dat de groep leuk vind. Als je oval leuk vind kies je gewoon oval. Zo lang je een klein beetje rekening houdt met content die de meeste mensen wel hebben (hopelijk is tegen die tijd mijn website wat beter gevuld ;)) kan dit denk ik best leuk uitpakken...
+1 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dubbelop met de Corvette is waar volgende week.
Laten we dan Mustang doen op een leuke niet te lange baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14712

Zo maar eens de skip op Zandvoort gebruikt, niet echt getest en ook een beetje een prutssetup. Gewoon clean gereden word ik nog 4de :-) geen inc. Gewoon helemaal leuk zo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:54:
[...]

Dat is bijna een jaar geleden denk ik ?
Indy op Watkins classic was afgelopen wk13 maar daar waren te weinig mensen voor , misschien nu nog een keer proberen Watkins classic is erg gaaf met die auto.
(anders op Charlotte Road lijkt hij me ook erg gaaf eigenlijk :P )
JoepW schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:22:
Dubbelop met de Corvette is waar volgende week.
Laten we dan Mustang doen op een leuke niet te lange baan.
Hmmmm , heb die auto niet -O- ,
Maarja eens moet de Mustang ervan komen , weet niet hoeveel man `m hebben. ( 5 zie ik op de Tournament site)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

We zitten voor Dinsdag niet vast aan het oficiele schema hey jongens. Ik weet niet of de Msutang wat is omdat niet veel mensen die hebben blijkbaar.

Maar ik ben in voor van alles.

De F1 op een leuke baan kan ook. Moeen we een polletje ervoor gooien voor Dinsdag?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:40

derx666

mecker ende blaet

Net Skip practice gedaan op Zandvoort. Mijn PB verbetert naar 1:55.489. Krijg het alleen nu niet meer aanelkaar gereden. Was 1 mega lap (en op dat moment 1 volle seconde van mn PB afgereden), maar daarna niet meer in de buurt gekomen. Wel mn opt scherper gezet tot 1:55.2, maar zoals gezegd lukt het niet meer in 1 rondje. Wellicht de concentratie die er nu aan gaat. Ga nu ook maar slapen, misschien morgen weer, vrijdag en zaterdag geen tijd. Dan zit ik in A'dam voor 2 concerten (voor de liefhebbers, vrijdag Nightwish in de HMH, zaterdag Within Temptation in Carre).

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 17:47
derx666 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:09:
Net Skip practice gedaan op Zandvoort. Mijn PB verbetert naar 1:55.489. Krijg het alleen nu niet meer aanelkaar gereden. Was 1 mega lap (en op dat moment 1 volle seconde van mn PB afgereden), maar daarna niet meer in de buurt gekomen. Wel mn opt scherper gezet tot 1:55.2, maar zoals gezegd lukt het niet meer in 1 rondje. Wellicht de concentratie die er nu aan gaat. Ga nu ook maar slapen, misschien morgen weer, vrijdag en zaterdag geen tijd. Dan zit ik in A'dam voor 2 concerten (voor de liefhebbers, vrijdag Nightwish in de HMH, zaterdag Within Temptation in Carre).
Netjes, als je in de 1.55 kunt rijden tijdens een race kun je altijd vooraan meekomen. Op Zandvoort blijf je elke keer weer een paar honderste vinden in bochten, terwijl je in sommige sessies juist in bepaalde bochten niet meer in de buurt komt van je optimum's. Merkwaardige baan, maar wel super gaaf :). Ik ga proberen maandag de topsplit mee te pakken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Trouwens als je wat Iracing credits wil verdienen zou ik dit weekend een oficiele race op Zaterdag en Zondag rijden. Blijkbaar halen we de 500 miljoenste lap dit weekend (op zen laatst maandag). Iedereen die die dag een oficiele race rijd, als de 500 miljoenste lap is gehaald krijgt 5 Iracing credits. En degene die de 500 miljoenste lap rijd krijgt zelfs 500 Iracing credits. 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Niellie41 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:25:
Je kan alleen in de replay terug kijken hoe je auto er van achter uit ziet. Volgens mij is er geen andere mogelijkheid.
Dank je. Je zou zeggen dat dan de schade in de replay is opgeslagen. De SDK is helaas beperkt, toch lijkt mij een schaderapport erg zinvol. We blijven hopen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik krijg nog een prijsje voor men P4 in the Michigan 300. Net een prive berichtje gehad op iracing met de vraag waar ik men 2 incjes voor heb gehad. Dat was vanwege een aanraking met de muur en niet voor contact met een andere auto. Daardoor ben ik gekwalificeerd voor een prijs. Zat in de split met de minste cautions zoals ik al dacht.
Word een loting gedaan met de over gebleven prijzen. Ben benieuwd wat het word. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De iRLMS loopt goed. Mensen hebben goede ideeën.
Ik ben nu aan het twijfelen over de dag. Op zondag zal er wss geen open proto/gt komen. En op zaterdag is er al de TFR cup en veel mensen hebben afspraken op zaterdag.
Zoals het er nu naar uit ziet lijkt mij zondag de juiste keuze te worden.

Maar even afwachten wat iRacing doet met de kalender van komend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
derx666 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:09:
Dan zit ik in A'dam voor 2 concerten (voor de liefhebbers, vrijdag Nightwish in de HMH, zaterdag Within Temptation in Carre).
Have fun, zou ik ook heen gaan, alleen een kleine misrekening met de vakantieplanning zorgt ervoor dat ik 6 uur eerder op het vliegtuig stap op vakantie, beetje jammer dus :)
DutchDevil79 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:29:
Trouwens als je wat Iracing credits wil verdienen zou ik dit weekend een oficiele race op Zaterdag en Zondag rijden. Blijkbaar halen we de 500 miljoenste lap dit weekend (op zen laatst maandag). Iedereen die die dag een oficiele race rijd, als de 500 miljoenste lap is gehaald krijgt 5 Iracing credits. En degene die de 500 miljoenste lap rijd krijgt zelfs 500 Iracing credits. 8)7
Wil iemand onder mijn account wat rondjes rijden? O-) (;))

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:57:
Wil iemand onder mijn account wat rondjes rijden? O-) (;))
Dat gaat je SR kosten :+ en iR heb je niet meer daarna :P

[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-04-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:53:
[...]

Dat gaat je SR kosten :+ en iR heb je niet meer daarna :P
Jij valt af dus :+

Zie nu eigenlijk pas dat volgende week alweer de laatste week is. Pak ik nog net 2 dagen van mee, nahja... vakanties, lastig hoor :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112397

Na een paar dagen oefenen met de Skip zit ik nu op Zandvoort op 1.57.5xx
Krijg het nog niet voor elkaar om sneller te gaan, maar rij het wel aardig consistent :)
Verlies nog altijd veel tijd bij de Audi-S chicane. Kom er goed doorheen (langzaam) maar heb nog geen ballen om er vol in te knallen zoals andere dat wel doen :P

@edit
Iemand die misschien nog wat tips kan geven bij dit stuk. Heb al een aantal replays en iSpeed laps bekeken, maar krijg het niet onder de knie. Zie wel dat de meeste een beetje slippend de chicane ingaan, maar dat resulteert bij mij in een 180 ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 112397 op 12-04-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
DutchDevil79 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 02:25:
Ik krijg nog een prijsje voor men P4 in the Michigan 300. Net een prive berichtje gehad op iracing met de vraag waar ik men 2 incjes voor heb gehad. Dat was vanwege een aanraking met de muur en niet voor contact met een andere auto. Daardoor ben ik gekwalificeerd voor een prijs. Zat in de split met de minste cautions zoals ik al dacht.
Word een loting gedaan met de over gebleven prijzen. Ben benieuwd wat het word. :)
Ook de "troostprijsjes" van 100 iracing credits zijn ook niet verkeerd natuurlijk.
Had dat misschien nog wel liever gehad dan zo'n wheelstand waar ik eigenlijk ook niet zoveel mee kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Anoniem: 112397 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:40:
Na een paar dagen oefenen met de Skip zit ik nu op Zandvoort op 1.57.5xx
Krijg het nog niet voor elkaar om sneller te gaan, maar rij het wel aardig consistent :)
Verlies nog altijd veel tijd bij de Audi-S chicane. Kom er goed doorheen (langzaam) maar heb nog geen ballen om er vol in te knallen zoals andere dat wel doen :P

@edit
Iemand die misschien nog wat tips kan geven bij dit stuk. Heb al een aantal replays en iSpeed laps bekeken, maar krijg het niet onder de knie. Zie wel dat de meeste een beetje slippend de chicane ingaan, maar dat resulteert bij mij in een 180 ;)
Probeer bij het aanremmen je gas erop te houden (heel lichtjes) dat zorgt ervoor dat je minder snel de controle kwijt bent met de skip.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Red Baron schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:41:
[...]

Ook de "troostprijsjes" van 100 iracing credits zijn ook niet verkeerd natuurlijk.
Had dat misschien nog wel liever gehad dan zo'n wheelstand waar ik eigenlijk ook niet zoveel mee kan :P
Ach mocht je ooit echt lui worden kan je op de bank gaan iracen. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vooral de exit's van de bochten moeten goed zitten aangezien je meestal een rechtstuk hebt erna .... vooral wat gas er ophouden en als je veel spint eens kijken naar Break balance ... ging bij mij meestal vanachter ook weg en heb bb naar 59 gezet ....

nu nog is een class vraagje ... haal net mijn c class met 3.43 SR via TT waar ik ineens 0.44 erbij krijg ... nu kom ik in c class en zegt die mpr dat ik al volledig voldoe voor promote in class c en dat al alles gehaald is 8)7 ik zou denken dat ik in class c toch ook tt 4 of race 4 moet doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430491 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:21:
vooral de exit's van de bochten moeten goed zitten aangezien je meestal een rechtstuk hebt erna .... vooral wat gas er ophouden en als je veel spint eens kijken naar Break balance ... ging bij mij meestal vanachter ook weg en heb bb naar 59 gezet ....

nu nog is een class vraagje ... haal net mijn c class met 3.43 SR via TT waar ik ineens 0.44 erbij krijg ... nu kom ik in c class en zegt die mpr dat ik al volledig voldoe voor promote in class c en dat al alles gehaald is 8)7 ik zou denken dat ik in class c toch ook tt 4 of race 4 moet doen ?
mmm enige refreshes later staat er idd dat ik ik moet racen en TT doen :+ heeft dat ding ook al last van lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Racen OF tt he ;) ik heb denk ik ooit 1 keer tt gedaan...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
TT's zijn wel de snelste en veiligste manier om je aan je MPR te voldoen. Wel de meest saaie ook :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
BM schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:38:
TT's zijn wel de snelste en veiligste manier om je aan je MPR te voldoen. Wel de meest saaie ook :+
mwa vind saaiheid wel meevallen, tenminste altijd wel spannend als ik wel/niet mijn tijden verbeter.. en geen incidents maak :P + best wel handig om te wennen aan goede pace.

Maar goed racen is uiteraard wel leuker :D

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik enkel als mijn mpr niet in orde is anders ook altijd race, maar ik dacht ik ga toch eens zien hoe dat ding werkt met fast track dus werkt dus echt :)

mmm mij best toch eens met de star mazda bezig houden ... knal zandvoort op met die bak rij ik er ineen keer een seconden of van mijn pb staat nu op 1.35.1 ... die skip is echt een goede leerschool zeg dat merk ik nu als ik met andere bakken de baan op ga proberen veel cleaner te rijden en wat te letten op rem acties die vroeger te bruusk waren ... nu op naar het vervolg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo nieuwe PC is besteld. Nu kijken of het allemaal beetje snel geleverd word. Dat word Iracing op full settings draaien. :) SSD schijfje, I5 2500K en 7950 vid kaart moet wel voldoende zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Grrr
Ik wacht nog steeds op Ivy Bridge, maar hoe lang kan ik het nog volhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 16:20
DutchDevil79 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:03:
Zo nieuwe PC is besteld. Nu kijken of het allemaal beetje snel geleverd word. Dat word Iracing op full settings draaien. :) SSD schijfje, I5 2500K en 7950 vid kaart moet wel voldoende zijn.
Dat is zeker voldoende. Ga je ook drie schermen draaien?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Bofkont.

Welk moederbord heb je uitgekozen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

lekker lekker... Jij gaat een blije racer worden :)

ik wacht nog op de MSI N680GTX twin frozr (heeft wat betere koeling dan de standaard 680gtx). Deze zou volgens de berichten deze man nog uitkomen. Moet ik wel nog iets gaan verzinnen om mn 3 schermen neer te zetten.... :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Voorlopig nog geen 3 schermen. Zou niet weten hoe die te plaatsen. Een 27 inch is voorlopig genoeg. :) Met daarnaast een 21 inch waar ik dan Ispeed op kan laten draaien. Durfde ik met men huidge PC niet aan 2 schermen. :)

Heb een Gigabyte GA-Z68X moederbord besteld. Zat voor mij alles op wat ik nodig had. En ben toch niet van plan over te klokken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ik mis volgens mij de url voor die toernament site waar je kan aangeven welke auto's (en tracks) je hebt...

vind het niet terug op de tournament site of de setup site.

@Nick : Help :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Misschien zit je nog op de oude URL te kijken, die moet ik maar weg gooien...

http://tournaments.iracing.nickthissen.nl/Pages/Content.aspx

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Overigens dit al gezien?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1874996.page

Ford GT + Corvette + Riley DP op VIR Grand East, op zaterdag 28 april (week 13). Volgens mij (als Joep de plannen niet veranderd heeft) hebben we die dag precies geen toernooi race gepland :)
Misschien ga ik me inschrijven in de Riley... Ik weet niet of die track me ligt, misschien eerst even kijken of het bevalt, maar het lijkt me best wel leuk :) Wel 2 uur weer pff...

Nog paar plekjes in de corvette en nog iets van 11 in de Riley, Ford is al vol ;)

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 12-04-2012 16:36 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Tnx!!!

Was ik vlijtig alle vakjes aan het aanvinken, scroll ik naar beneden en staat er natuurlijk select all 8)7

Deed me even terugdenken aan m'n schooltijd. Naast "Naam" volledige naam invullen, volgende vakje bekijken "Voornaam" Aaaargghghh }:O

Voor volgend seizoen hangt het een beetje van m'n huidige stand in de fixed classe af.
Indien ik P1 kan veroveren in divisie 3 ga ik grotendeels overstappen op de Corvette en af en toe de GT. P2 blijf ik bij de Ford GT en af en toe de Corvette... :+

Zal nog een huzarenstukje worden. Deze week amper tijd om te oefenen en die Andrew Rehn is hier best vrij snel met die fixed setup. Enige oefening die ik deze week had was de GoT training en aangezien er geen andere Ford GT's waren weet je natuurlijk niet zo snel of je goed bezig bent of niet.
Deze avond had ik nog een oefensessie gepland maar ik moet blijkbaar eerst naar een gebedswake ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik ben dan in Duitsland dus zal er niet bij zijn. (oops is week eerder) 28 April ben ik wel aanwezig.

Voor komende Dinsdag maar ff een polletje gemaakt omdat er niet echt iets uit de discusie komt. Heb maar gewoon gekeken naar wat series volgende week:

Poll: Race voor Dinsdag avond:
F1 op Silverstone
Lotus79 op Suzuka
V8 op Oulton
Skip op Jeferson rev.
Trucks op Michigan (oval school v2)
Indycars op Mid Ohio
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=379806&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 17:47
Doe ik een spontane race op Zandvoort in de SM zonder practice, vergeet ik de setup te laden.

Vond het al stom dat ik langzaam terugzakte in de race in plaats van mensen kon inhalen >:). Bleek dat ik met een low-downforce Road-America setup reed. Op de rechte stukken ideaal en ook wel nuttig dat hij vrij onderstuurd was, maar wel frustrerend.

Nu maar even oefenen met de setup van Lawrence om te kijken hoeveel sneller dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:36:
Overigens dit al gezien?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1874996.page

Ford GT + Corvette + Riley DP op VIR Grand East, op zaterdag 28 april (week 13). Volgens mij (als Joep de plannen niet veranderd heeft) hebben we die dag precies geen toernooi race gepland :)
Misschien ga ik me inschrijven in de Riley... Ik weet niet of die track me ligt, misschien eerst even kijken of het bevalt, maar het lijkt me best wel leuk :) Wel 2 uur weer pff...

Nog paar plekjes in de corvette en nog iets van 11 in de Riley, Ford is al vol ;)
Dan kunnen ze na afloop weer fijn klagen over de vervelende riley rijders :+
(Of is die auto niet het snelste van de 3? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

En Virginia is nou niet de beste baan voor multiclass. Totaal geen ruimte en enorm lastige bochten combinaties. Das vragen om problemen. Met de Grand AM dit seizoen gereden. Ging toen goed voor mij maar er was ook maar 1 Mustang in de room. Maar ondanks maar 1 mustang toch een aantal man die dus op elkaar zaten in die race.
Denk dat die race echt een race word op overleven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De nordschleife is ook niet ideaal voor mc racen. VIR is de nordschleife van iRacing. Daarom doen ze dat. Ze noemen het ook niet voor niets the green heaven ;)

Ik snap niet dat sommige zo tegen een race van 2 uur op kijken. MC race van 2 uur makkelijker vol te houden dan een bijv SM race van een half uur.
Ik zie sommigen ook een avond lang races achter elkaar doen. Zijn ze klaar met de ene, gaan ze meteen een andere doen.

[ Voor 46% gewijzigd door Niellie41 op 12-04-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe sponsor voor mijn mustang

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AFjpY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

nice :)
*Blurps* Proost :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Bleehh Heineken. >:) Pak dan een fatsoenlijk biermerk zoals Hertog Jan. :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DutchDevil79 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:36:
Bleehh Heineken. >:) Pak dan een fatsoenlijk biermerk zoals Hertog Jan. :P
Geen vieze woorden he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:41:
Ik ben dan in Duitsland dus zal er niet bij zijn. (oops is week eerder) 28 April ben ik wel aanwezig.

Voor komende Dinsdag maar ff een polletje gemaakt omdat er niet echt iets uit de discusie komt. Heb maar gewoon gekeken naar wat series volgende week:

Poll: Race voor Dinsdag avond:
F1 op Silverstone
Lotus79 op Suzuka
V8 op Oulton
Skip op Jeferson rev.
Trucks op Michigan (oval school v2)
Indycars op Mid Ohio
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Haal de oval school er maar uit ik ben die dag zelf druk bezig en geen tijd om te racen.
Pagina: 1 ... 118 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.