iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.176 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:34

derx666

mecker ende blaet

dabelg schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:32:
[...]

man ik moet gewoon opzij omdat mijn auto ruk is rara
Ten eerste: doe even rustig, denk om je hart, het is maar een spelletje...
Ten tweede: Zie onderstaande replay.
Bij het eerste incident ben ik je zowat helemaal voorbij, en heb ik mijn stuur recht op het moment dat we elkaar raken, hoe kan dat mijn fout zijn?
Bij het tweede incident ga je rechtdoor in T4 (of T3, net hoe je het wil zien), ik neem de binnenbocht, zit wederom volledig naast je met het stuur 90 graden naar rechts, terwijl jouw auto vanaf mijn linkerkant komt en me in de zijkant raakt. Ook hier had ik helemaal niks anders kunnen doen om jouw niet te raken...

Dus voordat je tegen ander mensen tekeer gaat, kijk eerst rustig de replay na, tel tot 10 en wissel dan met anderen van mening. Ik vind het niet echt tof van je dat je zo tegen me reageert terwijl ik je niks gedaan heb.....

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=M0lBNXAjCFw]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Nja, het gaat niks meer worden voor vandaag, had nog even de HPD gepakt, best goeie race tot ik na 25 minuten ofzo net m'n rempunt mis en Patrick Wartenberg aan tik (waardoor ook nog een corvette op ons rijdt). Was erg jammer want race daarvoor was leuk paar keer van positie gewisseld door traffic (3-wide kwam ik door het midden inhalen :+). Nu kwam ik weer dichtbij door traffic en ging ik naar links om niet in het remmen tegen hem op te knallen, maar daardoor mistte ik dus net m'n rempunt :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Ik wil niet vervelend doen, maar ik zie 2 race incidents. Niet echt schuld bij een van beiden. 1e contact is op een punt waar het kan gebeuren bij zo close racen, zeker omdat die bocht wel beetje doorloopt. Bij de 2e maakt iemand een fout en is hij niet echt te ontwijken als ik het zo zie.

Ik zou er niet zo zwaar aan tillen, beiden niet.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik til er ook niet zwaar aan, maar ik verdedig me wel als er over me gemekkert wordt over iets waar ik weinig aan had kunnen doen. maargoed, dit was mijn eerste en laatste escorss race, dat gemekker heb ik geen zin in, en ik rij in die tijd liever een race in de Skip...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het blijft racen hey jongens. Er zal altijd discussie zijn. En soms heeft iemand gewoon een slechte dag. :)

Heb vandaag iig paar leuke en paar minder leuke races gehad.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Erg jammer dat het na Escors-races steeds over race incidents gaat en niet over de gave battles en dat door die 'kleur" die er aan gegeven wordt daardoor een negatief beeld ontstaat.
En tja, met close racen gaat er nou eenmaal geregeld iets fout.
Op het forum hier het uitvechten vind ik ook helemaal niks en is niet goed voor de sfeer.
Ik snap Dabelg dat je in de hitte van de strijd je frustratie ff kwijt moet en ik snap ook dat derx666 zich wil verweren. Maar zoals dd en anderen roepen..... Het is een spelletje ;)
Dus zoals ik al eerder zei: Neem een lekker drankje, tel tot ........ en begin weer lekker met racen als je uitgeteld bent!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

yes 3.47 :*)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Hallo ik ben gekozen als communety manager van fanatec.
Jullie kennen misschien het nieuwe Fanatec CSW WHEEL + BMW en Formula Rim
er is voor jullie nu de mogelijk om hem gratis te kunnen testen als je er een review over schrijft.

Fanatec CSW Wheel Community Test / Review (Testers Gezocht) <--- zie hier voor alle info

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/27621160/misc/fanatec.jpg

je kan het ook zien als een pre-order met 50% korting op de prijs wat hij straks gaat worden.
je moet er wel een review over schrijven en als hij niet bevalt stuur je hem terug. en krijg je het geld + verzendkosten terug.

[ Voor 30% gewijzigd door BruceLee op 01-04-2012 23:55 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
Dat is erg kewl, hoelang moet je erover doen en hoelang kan je het stuur 'houden' ?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

je krijgt minimaal 14 dagen de tijd om te proberen.
alles staat als het goed is in dat topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
BruceLee schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:38:
je krijgt minimaal 14 dagen de tijd om te proberen.
alles staat als het goed is in dat topic
Ik zag het inderdaad staan sorry voor mijn luiheid :)

Maar goed de borg is dan wel erg jammer atm voor mij anders had ik mij wel opgegeven, maar goed daarnaast goed nieuws dat csw al zo ver is. Ben, als de reviews positief zijn, zeker van plan hem eind dit jaar te kopen.

Zo net eerste qualifier gereden met mijn maza-cup tijd 59.993 snelste in die qualifier, klein beetje trots op mezelf :D.

En dat ispeed werkt super, heb het mijn ipod touch. Die heb ik op mijn g27 geplakt met een zelf gemaakte houder, zal binnenkort wel foto laten zien, ziet er namelijk niet uit, maar het werkt wel :D

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Eindelijk hè? ;)
Even ter verduidelijking. Je krijgt 0,5 'kado' omdat je over de 3 bent gegaan. Dit om te voorkomen dat je snel weer onder de 3 zou komen. En nu op naar 4+ en je wordt gepromoveerd!
dolosus schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:58:
......Zo net eerste qualifier gereden met mijn maza-cup tijd 59.993 snelste in die qualifier, klein beetje trots op mezelf :D.
Nette tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Helaas geen tijd gehad voor iRacing dit weekend, te druk bezig geweest met Roggels Kampioen Handboogschieten te worden :+

Vanavond wel weer tijd hoop ik, en dan weer even wat racen. Morgen helaas geen tijd, krijg om half 9 bezoek om het voetballen te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gefeliciteerd dan meneer de schutter. :)

Ik ga vanavond denk ik een race in de fixed proto-GT doen om men 6 dollar te incaseren. Ben ik meteen klaar met die verplichting voor dit seizoen. Daarnaast maar kijken of ik nog een Grand AM race pak.

Gister iig nog leuk gehad met de Riley DP op Barber. Eerste race ging lekker en netjes op P3 uit gereden (alhoewel wat saai met iemand 10 sec voor en achter me) en tweede race was vermakelijk en frustrerend in een. Weer 3de plek gekwalificeerd en na de start ook kunnen behouden. Echter maak ik een fout na de bocht waar je naar beneden valt. :) De persoon voor me ging daar iets wijd en ik ga natuurlijk netjes mee raak het gras en spin. Moet ik het hele veld voorbij laten omdat ik niet zo de baan op kan. Nou ja dan maar gassen en zien waar ik eindig. Toen werd het leuk. Was aan het pushen als een gek en kon ook lekker door het veld boenderen. Van P15 naar P7 gereden met leuke inhaal acties. Echter toen zat ik vast achter de P6. Die was niet van plan zonder slag of stoot me voorbij te laten. En dan is Barber een lastige baan. Hij had denk ik ook nog iets minder vleugel staan dus kon bijna nergens echt lekker ernaast zetten terwijl ik 1 seconde sneller was dan hem. 2x geprobeerd nadat die een foutje maakte. En een keer ook echt 2 bochten langs elkaar gereden. Echter zat er toen net een achterblijver tussen en werd het mij iets te hectisch. Daardoor niet doortastend genoeg en weer achteraan gesloten. Wel leuk replay moment dat we met 3 man die bocht met duikvlucht naar beneden in stormen zonder elkaar te raken. Race eindigde echter minder doordat die gast op P6 dus onder druk voor men neus spint 5 ronden voor het einde. Boem er boven op en meatbal vlag. Dag SR dag IR.

Denk trouwens niet dat ik er vanavond bij ben met de oefen sessie. Denk dat ik weer de Lotus79 school mee doe. Was zeer vermakelijk vorige week. En ik ben als het goed is na vanavond klaar met de proto-GT series dus oefenen ervoor is niet echt meer nodig. Heb het gehad met die slechte fixed setups die ze voor de GT hebben. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoe laat is die lotus school, en hoe laat is die walkthrough? Kijken of ik een beetje op en neer kan switchen, wil die wel eens mee kijken...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op maandag 02 april 2012 @ 07:14:
Helaas geen tijd gehad voor iRacing dit weekend, te druk bezig geweest met Roggels Kampioen Handboogschieten te worden :+
Gefeliciteerd. :+
Ben blij dat je die twee hobbies nooit 'mixed' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

JoepW schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:46:
[...]

Gefeliciteerd. :+
Ben blij dat je die twee hobbies nooit 'mixed' ;)
Alhoewel ik bij sommige mensen graag een geweer in de auto zou hebben, maar da's een ander verhaal ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:16:
Hoe laat is die lotus school, en hoe laat is die walkthrough? Kijken of ik een beetje op en neer kan switchen, wil die wel eens mee kijken...
Volgens mij begint de practise server ergens rond 19.00. Daarna start er een tournament server om 20.00 waar ook een uur practise zit met een qualificatie en daarna een race van 5 ronden krijgt. Daarna volgen er nog 3 of 4 torunements rondes met elk 10 minuten warm-up en 5 ronden race. Mocht je de eerste ronde gemist hebben moet je Frank of Eric ff PM-en om je handmatig toe te voegen in een van de volgende rondes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Arfman schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:47:
[...]

Alhoewel ik bij sommige mensen graag een geweer in de auto zou hebben, maar da's een ander verhaal ;)
Hmm misschien een leuke update voor Iracing. Soort Biatlon. >:) >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 19:27

Niellie41

[object Object]

Ik ga vandaag eens kijken naar de TeamSpeak 3 server.
Misschien kan die dan vanavond al gebruikt worden.

[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 02-04-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Wij van mevink zitten alle 3 met de mazda nu op de 1 min rond.
Nog een paar keer oefenen om met die snelheid dan ook op de baan te blijven. Vooral Mevius heeft daar nog wat moeite mee :P En hij heeft nog wel een mazda i.r.l.

ispeed zijn we ook mee begonnen. Ik moet het nog even instellen op mijn mobiel. Dan maar even bekijken waar die laatste seconde te winnen is.

Vind het erg leuk allemaal dat iracing, hopelijk blijft dat ook zo. Wil wel z.s.m. een keer een race doen. Hoe werkt dat eigenlijk, moet je je inschrijven voor een competitie of races inplannen? En je hoeft maar 1 keer een kwalificatie te doen of niet?

Ik deed gisteren een eigen test en toen kreeg ik telkens de melding dat er een sessie begonnen was die ik moest joinen. Alleen kon ik dat nergens terug vinden. Waar zou ik dat kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:10

BM

Moderator Spielerij
Piekartz87 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:41:
Vind het erg leuk allemaal dat iracing, hopelijk blijft dat ook zo. Wil wel z.s.m. een keer een race doen. Hoe werkt dat eigenlijk, moet je je inschrijven voor een competitie of races inplannen? En je hoeft maar 1 keer een kwalificatie te doen of niet?
Rechtsboven op de iRacing site kun je per klasse de kwalficatie en race tijden zien. Een half uur voor de race/kwalificatie begint kun je je er voor inschrijven door op de betreffende link te klikken. Op dat moment veranderd dat selectieblok in een countdown naar de starttijd. Op het moment dat de sessie start veranderd deze weer in een 'join' knop.

Kwalificatie hoef je maar 1 keer te doen (of niet, dan start je ergens achteraan), en blijft de hele week geldig. Je kunt wel nog een kwalficatie doen om eventueel je tijd te verbeteren.
Ik deed gisteren een eigen test en toen kreeg ik telkens de melding dat er een sessie begonnen was die ik moest joinen. Alleen kon ik dat nergens terug vinden. Waar zou ik dat kunnen zien?
Als je die melding krijgt heb je je dus op de bovenstaande manier geregistreerd voor een sessie :) Kwestie van de game afsluiten, en op de Join knop boven in beeld klikken om de juiste sessie te joinen :)

Het is in het begin allemaal even goed zoeken en puzzelen hoe de site nu precies in elkaar steekt. Ik ben nu 8 maanden lid (oid), en ook ik ontdek nog steeds nieuwe zaken op de site :)

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 02-04-2012 12:29 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vlahonda schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:33:
[...]

Dat wil ik ook wel weten. Ik ben in een paar dagen tijd van D 2.77 naar 1.59 gegaan door gasten die tegen mij aancrashen, waardoor ik weer iemand anders raak etc. De hele tijd op limerock in de mazda cup.
Als je D bent zou ik als ik jouw was uit die mazda gaan en die rookie races los laten .
Nadat ik op D ben gekomen heb ik alleen maar trainingen en Q gedaan met de mustang cup .
Ik heb een paar races ghost mee gereden en 2 races gedaan maar het gaat allemaal wat rustiger hoop mensen met mic die ook zeggen links of rechts passeren excuses maken gewoon allemaal wat netter .

Ps verwacht niet dat die mustang makkelijk rijdt maar het is een hoop fun en totaal anders dan de mazda

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
BM schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:28:
[...]

Rechtsboven op de iRacing site kun je per klasse de kwalficatie en race tijden .............................
Ah bedankt voor de tips :)
Ja er staat nogal wat informatie op die website. Het verschil tussen de hosted sessions en de iracing gehoste sessies was ons eerst niet eens duidelijk. We dachten al, zo weinig servers maar?

Binnenkort maar eens ovals bekijken. Gewoon voor de fun want ik ben wel van plan met name road te gaan racen. Iemand hier die vooral voor oval gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

DutchDevil, Hoogie, Enchion, Dutchm3n, RuudjeM en ik rijden hier ook ovals.
Oval racing is echt gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Oke, het zal wel een domme opvatting zijn maar is het niet veels te simpel in vergelijk met het rijden op road circuits?
Wat maakt het oval racing leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Piekartz87 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:28:
Oke, het zal wel een domme opvatting zijn maar is het niet veels te simpel in vergelijk met het rijden op road circuits?
Het is constant opletten, super close racing. Elk foutje is fataal. Er zijn geen uitloopstroken, er is een muur, en die muur is niet vriendelijk :+

Oval racing is echt zwaar intens, Road racing kan dat ook zijn hoor, maar Oval gaat daar (voor mij persoonlijk) wat verder in, omdat je bijna nooit alleen rijd, wat op Road wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nee. Het vereist gewoon een andere set skills.
Veel van mijn vrienden denken ook dat ovals makkelijk zijn, dus zet ik ze graag in een NASCAR auto op Charlotte en na 5 minuten hebben ze nog geen fatsoenlijk rondje gereden. Dan zeggen ze: "Oh het is toch moeilijker dan ik dacht." :+

Je rijdt heel vaak vlak naast elkaar. Op Daytona en Talladega moet je elkaar duwen!
Daarnaast is tactiek ook veel belangrijker op ovals. 2 banden of 4 banden bij de pits?

Als je ronden lang naast elkaar rijdt, geeft dat wel een kick. Zo'n kick heb je niet zo snel op een road course.

De TS3 server kan vanavond al gebruikt worden. Simon en ik moeten hem nog indelen en dan kunnen jullie er op tijdens races en practices. Zo kan je makkelijker met elkaar communiceren.

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 02-04-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Klinkt goed, lijkt me het proberen waard. Eerst maar eens de mazda's onder de knie krijgen en überhaupt mijn eerste race rijden.
Hopelijk heb ik een beetje tijd deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Niellie41 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:32:
De TS3 server kan vanavond al gebruikt worden. Simon en ik moeten hem nog indelen en dan kunnen jullie er op tijdens races en practices. Zo kan je makkelijker met elkaar communiceren.
Succes daarmee. :>
Op roderic.nl draait ook al sinds jaar en dag een teamspeak server wat hier ook meermalen gemeld is, maar op een enkele verkenning van een paar minuten na is er nog nooit iemand van dit forum blijven hangen.

Dat is wel erg jammer, want TeamSpeak werkt zoveel fijner dan die beroerde voicechat van iRacing zelf.
Alleen al de mogelijkheid om door elkaar te spreken is het waard om te gebruiken, aangezien je bij de iRacing voicechat er vaak niet tussen kunt komen als er een of meerdere personen aan het praten zijn.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Heb ik eigenlijk nog nooit langs zien komen. Ik heb wel een aantal keer gelezen dat je met Roderic op TS zat, maar meer niet.

In zal straks het ipadres van de server posten. Misschien is het een leuk idee om het adres in de OP te doen?

[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 02-04-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

JoepW schreef op maandag 02 april 2012 @ 06:03:
[...]

Eindelijk hè? ;)
Even ter verduidelijking. Je krijgt 0,5 'kado' omdat je over de 3 bent gegaan. Dit om te voorkomen dat je snel weer onder de 3 zou komen. En nu op naar 4+ en je wordt gepromoveerd!

[...]

Nette tijd!
0.4 toch? Even kijken of ik de mx5 blijf rijden of over stap naar de chevy. Kom er nu pas achter dat ik helemaal niks aan de HPD heb :-( (nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

fynrd1 schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:48:
[...]

0.4 toch? Even kijken of ik de mx5 blijf rijden of over stap naar de chevy. Kom er nu pas achter dat ik helemaal niks aan de HPD heb :-( (nog niet)
Welke chevy bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Vermoed dat ie de Pontiac Solstice bedoelt.
Piekartz87 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:24:
Iets wat ik me al een poosje afvroeg: Wij racen alle 3 op sokken.
Met wat aan de voeten racen jullie eigenlijk? Je ziet wel eens mensen met speciale race schoentjes.
Gewoon sokken. Al sinds ik begon met GPL. Kan me niet voorstellen normale schoenen aan te houden, wat ik sommigen heb zien doen. Raceschoenen zou nog kunnen, maar zie daar de meerwaarde niet zo van op dit moment.

Edit: wat Hoogie zegt dus :)

[ Voor 87% gewijzigd door BM op 02-04-2012 15:27 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Iets wat ik me al een poosje afvroeg: Wij racen alle 3 op sokken.
Met wat aan de voeten racen jullie eigenlijk? Je ziet wel eens mensen met speciale race schoentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik rijd op sokken. Krijg je wel koude voeten van bij die pedalen van Fanatec (CSR Elite). Tussendoor schiet ik vaak even sloffen aan om wat op te warmen.

Sloffen en andere schoeisels vind ik persoonlijk te dik om lekker gevoel mee te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Hier ook sokken :) doe meestal mn sokken gemaakt door mijn oma van dikke grijze lekker warm :D

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Ik rijd op Sparco kartschoenen 8)

Kom er nu net achter dat ik de hele ESCORS races van gisteren vergeten ben :X

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

pontiac:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik rij op slofjes (van die oostenrijkse). Want zoals Hoogie al aangeeft krijg je kouwe voeten met het alu van de CSP.
Maar ik wil toch een keer kartschoenen op de kop tikken want:
1) Ik krijg na langdurig rijden last van mijn hiel (zelfs met tapijt op de CSP geplakt)
2) Mijn slofjes slijten als een gek....

Maar ja....... heb geen tijd om even te passen en proberen. En via inet blind bestellen doe ik niet met schoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Oh in dacht al :P aan de ene kant is het leuk om een nieuwe auto te leren kennen, maar met de mazda ben je waarschijnlijk meteen snel omdat je die al kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

Red Baron schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:21:
[...]

Succes daarmee. :>
Op roderic.nl draait ook al sinds jaar en dag een teamspeak server wat hier ook meermalen gemeld is, maar op een enkele verkenning van een paar minuten na is er nog nooit iemand van dit forum blijven hangen.
Dit is inderdaad al een aantal keren gemeld hier op tweakers maar ook in de wekelijkse GoT trainingen is dit een aantal maal aangekaart. Maar Paul en ik zijn de enige van Tweakers die er (dagelijks) opzitten. Verder zitten Yoeri Gijssen en Niek Versteege er ook bijna dagelijks op. In de file browser van het iRacing kanaal staan ook een aantal setups.

server adres: roderic.nl
ww: geen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Hoe kan ik eigenlijk mijn nickname veranderen op tweakers, gebruik normaal namelijk altijd zmeding vandaar :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Piekartz87 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:28:
Oval racing is een compleet andere tak van racen en helemaal op de Super Speedways. Bij road racing rij je echt puur voor je zelf als je dit ook gaat toepassen op de Super Speedways ben je gewoon kansloos samen werken is daar cruciaal.

Verder is het ook veel intenser omdat je daar een hele race in een pack kan rijden met op de Super Speedways bij alle kanten om je heen auto's hebt. Dus één klein foutje kan vreselijk gevolgen hebben, voor zowel jezelf als de rest van het veld.

Op de Super Speedways werk ik samen met nog iemand en via TS zijn wij echt constant in gesprek wat we doen, plus er zit een vreselijk strategisch spelletje achter.

Hier een filmpje waarin ik rij samen met mijn maat in de nummer 5 en 10, waar we even een paar DWC gasten het stront voor de ogen rijden :)

En het mooie is dat zodra mijn maat en ik samen rijden, vrijwel iedereen ons kent en al bang van ons wordt en zeggen ach stop maar met racen hun twee winnen toch wel 8)

[ Voor 7% gewijzigd door FabiandJ op 02-04-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:46:
[...]

En het mooie is dat zodra mijn maat en ik samen rijden, vrijwel iedereen ons kent en al bang van ons wordt en zeggen ach stop maar met racen hun twee winnen toch wel 8)
Leuk filmje maar is kartelvorming niet verboden in europa ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Enchion Gefeliciteerd mooie 2e plaats op Laguna was goed spannend ook (heb laatste 5 ronden gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Bleh 1e official race ging niet goed :D startpositie 1 maar had een jump start domme ik :D en toen liet ik me towen naar pits ook niet slim :D. Maar uiteindelijk toch nog mensen kunnen inhalen. Aantal mensen die heel sloom rondes rijden om zo geen incidents te hebben, maar lijkt me als die hogerop komen dan in de problemen komen vanwege weinig echte race ervaring.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:23:
@ Enchion Gefeliciteerd mooie 2e plaats op Laguna was goed spannend ook (heb laatste 5 ronden gekeken)
Dank je was erg leuke race inderdaad , de eerste paar gasten op de grid pleegden zlefmoord in de eerste bocht , waarna ik meteen 2de kwam te zitten .

Door die crash zat de eerste plek meteen 3sec voor me en de derde plek 3sec achter me , de hele race heb ik de eerste plek naar 5sec zien "wegrijden" en heeft de derde me tot een photofinish kunnen naderen.
Ik heb de hele race dan ook op mn F3 schermpje zitten kijken , was moeilijk om zo constant te blijven maar wel erg leuk.

http://members.iracing.co...onid=5339636&custid=65839

En weer wat iRating erbij natuurlijk. :) (begint langzaam weer er wat beter uit te zien)

[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 02-04-2012 16:32 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: http://www.nielhekkens.nl/iracingpics/TS-header.png
IP-Adres
173.199.64.243:9169

Zonder wachtwoord.

TeamSpeak kan je hier downloaden
Voor degene die hem nog niet hebben :P

Iedereen is welkom :)

[ Voor 28% gewijzigd door Niellie41 op 02-04-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ok heb teamspeak geinstaleerd en Roderics en Niels kamertjes toegevoegd. :)

Al even getest werkt best ok. Moet even kijken of meerdere het gaan gebruiken maar voor onze pracrtise sessie goed te gebruiken denk ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacingTV heeft een filmpje van de Cadillac vrij gegeven. Eigenlijk is die het zelfde als die van Inside Sim Racing :P
Ook nog in car beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Over de auto kan ik niet zoveel zeggen, maar daaaamn, dat geluid :9~

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Wie was er hier ook alweer gek van Barber?

[YouTube: http://youtu.be/udK9rZc8hjM]

[ Voor 18% gewijzigd door Fuelke op 02-04-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie :)
ff stukje gekeken, rare autos eigenlijk, maar wel stoer :)

Net mijn 1e race in de Street Stock class gereden. Dat begint mee te lijken op het soort oval racen wat ik leuk zou kunnen vinden :p Dit zijn nog maar races van 20 rondjes, zonder caution met trage autos, maar dit is al zoveel leuker dan dat gepruts met die Legend wagens op mini-ovals :)

Misschien de Chevrolet Monte Carlo maar aanschaffen, dat is volgens mij de handigste keuze om mijn oval ranking naar C te krijgen.
Hmmz, al rijd de Impala met Fixed setups, dat is mss ook wel praktisch voor een beginner.... keuzes...

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 02-04-2012 18:59 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Schema Lotus79 school vanavond:

19:30 eerste walk through (practise server)
20:30 tweede walk through (practise server)

20:00 Opening tournement room (joinen kan tot 21:00)

Daarna beginnen dus de racejes van 5 ronden in de tournament room.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Barber is wel erg gaaf ja, zeker in de Indycar :)

Ik vind die nieuwe Indycar er overigens wel gaaf uitzien, beetje combo tussen HPD en de oude Indycar ofzo, het heeft wel wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Fuelke schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:38:
Wie was er hier ook alweer gek van Barber?

[video]
Dank je , was alweer vergeten dat er gisteren een Indy race was , zaten veel leuke inhaalacties tussen , racen in de Indy is wat dat betreft altijd wat "echter" dan in de F1 wdb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,
Ik ben momenteel een iRacing account aan het aanmaken.
Iemand nog interesse in een "Referred by" $10 ? Eerste krijgt em :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Hallo Stakhanov,

Stuur maar naar Joep zou ik zeggen. Hij regelt daar dan de tweakers races mee.

Ik wil binnenkort weer eens aan de slag. Ik mis het racen wel. Tijd om mijn projecten opzij te zetten voor wat lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je mij zijn emailadres PM'em? (moet ik invullen)

Ik heb er zin in.. Na Geoff Crammond's Grand Prix 1,2&3 tijd om deze hobby weer eens op te pakken >:)
Ben nu in het bezit van een Playseat + Logitech G27. Sony HMZ-T1 + TrackIR 5 zijn onderweg..
Virtual Reality Racing komt steeds dichterbij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Straks weer oefenen met de Corvette. Ben benieuwd hoe die baan is in een GT auto. Na vorig seizoen daar in de HPD gereden te hebben.

[ Voor 100% gewijzigd door Niellie41 op 02-04-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:51:
Kun je mij zijn emailadres PM'em? (moet ik invullen)
Kan iemand mij een PM sturen, kan niet wachten om te racen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:20:
[...]

Kan iemand mij een PM sturen, kan niet wachten om te racen >:)
je hebt DM uitstaan, we kunnen je dus niks sturen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

welke auto gaan jullie zo gebruiken tijdens de got practice ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Corvette!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BruceLee schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:29:
welke auto gaan jullie zo gebruiken tijdens de got practice ?
Ik twijfel nog tussen HPD en Ford...
Even een Lotus practice race meepakken, ben benieuwd.

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 02-04-2012 20:31 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ah laten we met ze allen eens de corvette doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

derx666 schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:27:
[...]

je hebt DM uitstaan, we kunnen je dus niks sturen.
Thanks voor het opmerken. Staat nu aan ;)
>>> ONTVANGEN, ZIE JULLIE IN IRACING!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Lekker handig dat het topic over de CSW test dicht is :( Snap niet goed dat mensen zoeken voor een test niet mag, en topics over prijsvragen en dergelijke wel (in de tweakblogs bijvoorbeeld)

[ Voor 54% gewijzigd door Hoogie2004 op 02-04-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De HPD's zijn zwaar in de minderheid *hint*! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Hoogie2004 schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:09:
Lekker handig dat het topic over de CSW test dicht is :( Snap niet goed dat mensen zoeken voor een test niet mag, en topics over prijsvragen en dergelijke wel (in de tweakblogs bijvoorbeeld)
Ik snap het zelf ook niet waarom het dicht moest, had misschien beter in Fanatec Race stuurtjes gepast, maar dan nog ... spam/werving vind ik nu ook weer niet opgaan, BruceLee loopt hier al langer mee, 't is niet zo dat ie vlug vlug een account heeft geopend...

Misschien dat ie beter eerst de Spielerij-mods contacteert om te vragen hoe of wat en in welke contest hij wel mag een dergelijk topic openen.
Niellie41 schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:14:
De HPD's zijn zwaar in de minderheid *hint*! :P
Helaas, geen zin vandaag :P

Maar morgen kom ik wel eens piepen met de V8SC.

[ Voor 14% gewijzigd door Fuelke op 02-04-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:09:
Tja......
Denk maar zo... Het vergroot je kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:24:
[...]

Tja......
Denk maar zo... Het vergroot je kans ;)
Haha, als Fanatec evengoed sturen uitdeelt aan ons wel ja. Dan wordt het kiezen uit 5 mensen ofzo.

Zou leuk zijn als ik er een mag testen. Mijn DFGT begint wel behoorlijke speling te krijgen laatste tijd rond het 0-punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

de MOD heeft het niet zo goed begrepen denk ik, het was juist de bedoeling dat ook iemand uit Nederland zon stuur zou krijgen om te testen / reviewen voor de simrace communety hier op dit forum.

PWM in "Fanatec CSW Wheel Community Test / Review (Testers Gezocht)"

het is natuurlijk allemaal verschrikkelijke spam en alleen maar buitenlands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mensen ga eens joinen in de Ford of in de HPD, we komen mensen tekort :+ Ford fixed is heerlijk!!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb net maar even een DM naar de mod gestuurd met wat uitleg, misschien heropent hij het weer.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste indruk: heerlijk realistisch, ik ga van deze SIM houden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
BruceLee schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:42:
de MOD heeft het niet zo goed begrepen denk ik, het was juist de bedoeling dat ook iemand uit Nederland zon stuur zou krijgen om te testen / reviewen voor de simrace communety hier op dit forum.

PWM in "Fanatec CSW Wheel Community Test / Review (Testers Gezocht)"

het is natuurlijk allemaal verschrikkelijke spam en alleen maar buitenlands :P
Nou ja het maakt waarschijnlijk niet zoveel uit , iRacing is op GOT veruit het meest gespeelde/besproken sim/spel en wij weten inmiddels wel wat je hebt aan te bieden.
Als je ook nog even een linkje naar het dichte topic zet in het granturismo topic heb je iedereen die in aanmerking komt wel gehad.
Iedereen die een beetje serieus met Netkar of rfactor bezig is doet ook iracing.

Vervolgens kan iemand die zich wil aanmelden dat lijkt mij altijd nog aan jou sturen via DM , toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Op TS is het gezellig! En Joep is ook eindelijk verstaanbaar :P

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 02-04-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En wat werd er serieus gereden ;)
Met name door onze snellere GoT'rs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Joep zou je mijn nickname in startpost kunnen changen, ik was dolosus ben nu zmeding :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Stuur me ff een DM als je wilt. De site die de plaatjes daar regelt is ff down. Wordt dan opgelost op een later tijdstip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:54:
Op TS is het gezellig! En Joep is ook eindelijk verstaanbaar :P
Begrijp trouwens nog steeds niet waarom mijn stem zo @&*$@*&$^ klinkt via iRacing. Terwijl DD dezelfde headset+mic gebruikt en het bij hem wel ok klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

nja, ik had vandaag beter niet kunnen racen. De races van dit weekend waren genoeg voor 115 punten samen, wat op zich prima is. Vandaag had ik dus eigenlijk 2 vrije races die me geen punten konden kosten. Mja, ze hebben me uiteindelijk wel iR en SR gekost. 1e race was een mega SOF van 37xx. Veel fouten gemaakt, en als 12e gefinisht. 2e race een wat normalere SOF van 25xx. Ook hier maakte ik teveel fouten door slechte concentratie, en ben uiteindelijk 8e geworden. Niet wat ik ervan verwacht/gehoopt had, mja niks aan te doen. Nu een weekje Suzuka, dit ging vorig seizoen best ok, dus ik hoop dat ik deze week nog wat punten kan gaan scoren.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:32:
[...]

Begrijp trouwens nog steeds niet waarom mijn stem zo @&*$@*&$^ klinkt via iRacing. Terwijl DD dezelfde headset+mic gebruikt en het bij hem wel ok klinkt.
Iedereen heeft dat well. Simon klinkt ook veel beter in TS. DD ook trouwens (vanmiddag nog op TS zitten praten).
Zo'n TS server vind ik echt veel fijner! Al moet je iRacing (de auto etc.) wel iets zachter zetten en iRacing harder, anders hoor je niets :P

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 02-04-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb voor communicatie een aparte volume knop bij mijn headset. En ik heb alleen iRacing spraak wat zachter moeten zetten. Alleen nu nog op het goede moment op de goede knop drukken voor het juiste speech-kanaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

enchion schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:52:
[...]

Nou ja het maakt waarschijnlijk niet zoveel uit , iRacing is op GOT veruit het meest gespeelde/besproken sim/spel en wij weten inmiddels wel wat je hebt aan te bieden.
Als je ook nog even een linkje naar het dichte topic zet in het granturismo topic heb je iedereen die in aanmerking komt wel gehad.
Iedereen die een beetje serieus met Netkar of rfactor bezig is doet ook iracing.

Vervolgens kan iemand die zich wil aanmelden dat lijkt mij altijd nog aan jou sturen via DM , toch ?
jahoor dat is geen probleem en na 7 dagen zal ik hier ene poll met de namen plaatsen. en dan mail ik fanatec de winnaar door en die neem dan contact op met jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al eens meegemaakt dat je niet weg kan komen bij de start...
Heb dit net gehad en weet eerlijk gezegd niet waar dit aan ligt. Me gas/remmen etc zag je ingame goed functioneren, maar de auto (MX5) zelf reageerde op geen enkele manier. Ook zag ik dat de HUD in de cockpit geheel blank was. Beetje akelige situatie, want stond 2 op het grid en heb hierdoor enkele andere coureurs goed in de problemen gebracht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Waarschijnlijk stond gewoon je motor uit. Standaard kun je dat met knoppen I (ignition) en S (start) doen, misschien heb je per ongeluk daar op gedrukt?
Ik heb overigens die knoppen weg gehaald, ik ben nog geen enkele situatie tegengekomen waar ik m'n motor zou willen uitzetten :/

[ Voor 29% gewijzigd door NickThissen op 02-04-2012 23:20 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Bah net zelf door een domme fout een enorm ongeluk veroorzaakt :( schaam schaam

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
zmeding schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:30:
Bah net zelf door een domme fout een enorm ongeluk veroorzaakt :( schaam schaam
Het komt voor, netjes sorry zeggen en ervan leren en dan komt het helemaal goed :) Ik denk dat iedereen hier wel eens zoiets heeft gedaan. Mijn ergste fout was een stomme reactie op iemand die aan het knipperen was (slechte verbinding), aan het eind van het lange rechte stuk op Spa in de eerste ronde dook ik naar zijn binnenkant omdat hij naar buiten leek te vliegen maar het was lag en ik raakte hem waardoor er ongeveer 10 auto's in de kreukels lagen. Gelukkig kwamen daarna nog een groepje Corvette's en Ford GTs achteraan met 300+ km/h :+ Niet veel mensen overleefden die eerste ronde... Dan voel je je inderdaad slecht, totdat iemand anders het doet en jij de pineut bent, dan vliegen de stuurtjes weer door de kamer 8) That's racing :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
NickThissen schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:40:
[...]

Het komt voor, netjes sorry zeggen en ervan leren en dan komt het helemaal goed :) Ik denk dat iedereen hier wel eens zoiets heeft gedaan. Mijn ergste fout was een stomme reactie op iemand die aan het knipperen was (slechte verbinding), aan het eind van het lange rechte stuk op Spa in de eerste ronde dook ik naar zijn binnenkant omdat hij naar buiten leek te vliegen maar het was lag en ik raakte hem waardoor er ongeveer 10 auto's in de kreukels lagen. Gelukkig kwamen daarna nog een groepje Corvette's en Ford GTs achteraan met 300+ km/h :+ Niet veel mensen overleefden die eerste ronde... Dan voel je je inderdaad slecht, totdat iemand anders het doet en jij de pineut bent, dan vliegen de stuurtjes weer door de kamer 8) That's racing :D
Mja nu had ik inderdaad iemand die nadat hij uit de bocht was gevlogen de auto direct de baan op knalde waardoor ik hem niet meer kon ontwijken :(

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gister geen zin om mee te doen met de Proto GT oefen sessie, maar wel van te voren even teamspeak geprobeerd. En dat beviel dus moeten we maar vaker gaan gebruiken in GoT sessies. Al is het maar om Joep beter te verstaan. >:) >:) >:)

Wel nog leuk gehad met de Lotus79 school op MoSport. Weer een zeer listige combinatie. Zoveel snelheid in de bochten en die Lotus blijft een auto die foutjes keihard afstraft. Heb wel aardig wat setups uit kunnen proberen en een sprong er tussen uit. Heb er een 2.05.4 mee gereden in practise. Daar ben ik zeer tevreden mee. Zal hem ook op de setup site delen. Hij is van David .... Kom nu ff niet op zen volledige naam. :)
De test racejes waren ook vermakelijk en moet zeggen dat ging beter dan verwacht door T1 en T2 bij de start. Alleen er blijft net als op Oulton weinig ruimte voor foutjes. Als er iemand voor je gaat ben je al snel de pineut. Wat dus in de eerste race ook gebeurde toen er 1 voor me in de laatste sectie de controle verloor. 2 volgende races gingen beter met een P5 en P3. Echter had dat ook P3 en P2 kunnen zijn als ik niet 2x in de laatste ronde een fout had gemaakt (ook 2x laatste bochten sectie lol).

Deze week naast de Lotus79 ook maar is de Riley uitlaten op Virginia. Word ook een lastige combi denk ik. Alhoewel ik redelijk wat tijd op heb vertoefd met de Lotus 2 weken geleden. Dus zou te doen moeten zijn. Wel ff op passen voor de Mustangs hier aangezien er weinig ruimte is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gisteravond een tijdje rondgehanden in de Lotus Driving School. Wat een geweldig concept is dat :) Erg gaaf dat dat vanuit de community opgezet word. Heel gemoedelijke sfeer, goeie uitleg over de baan, top!

De testrace die ik meegereden heb was een tikje chaotisch, maar goed, daar zijn het testraces voor :)

Denk dat ik voor een echt goeie pace nog een paar tienden zal moeten vinden. 1.05.8 met lege tank is geen heeeel geweldige tijd, al ben ik er voor nu dik tevreden mee :)

BM schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:54:
Net mijn 1e race in de Street Stock class gereden. Dat begint mee te lijken op het soort oval racen wat ik leuk zou kunnen vinden :p Dit zijn nog maar races van 20 rondjes, zonder caution met trage autos, maar dit is al zoveel leuker dan dat gepruts met die Legend wagens op mini-ovals :)

Misschien de Chevrolet Monte Carlo maar aanschaffen, dat is volgens mij de handigste keuze om mijn oval ranking naar C te krijgen.
Hmmz, al rijd de Impala met Fixed setups, dat is mss ook wel praktisch voor een beginner.... keuzes...
Iemand die me hier nog zinnig advies over kan geven? :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

BM schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 07:23:
De Monte Carlo (Late Model) is een goede volgende stap, denk ik. Net als de Skip, kan je er niet veel aan veranderen. Dat is ook een mooie auto om te leren afstellen aan de oval kant.
Ik heb die stap over geslagen, door de Indy 500 van vorig jaar, dus veel meer kan ik er niet over zeggen.

De oude Nationwide auto heeft de OTM. Dat is dus een beetje glibberen en glijdend door de bochten. Maar aan de andere kant krijg je meteen de nieuwe Nationwide auto er bij en kan je later mee doen met de B klasse.

Zelf denk ik dat de Late Models een goede volgende stap is en dat daar veel meer mensen rijden. En later zijn de open series (imo) veel leuker, omdat je daar ook een pitstop moet maken en er zijn minder mensen die beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Denk dat ik voor een echt goeie pace nog een paar tienden zal moeten vinden. 1.05.8 met lege tank is geen heeeel geweldige tijd, al ben ik er voor nu dik tevreden mee :)
Das een nette tijd hoor. Als je racepace in de 1.06 zit denk ik dat je goed vooraan mee doet. En op deze baan zal het ook wel zijn, blijf je op de baan dan zal je een goed resultaat boeken. Ik zie hier net als Oulton veel mensen er langs vliegen tijdens de race.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dat overleven wordt belangrijk in de Lotus, dat heb ik al gemerkt. Het duurde een dikke 10 minuten voor ik de eerste keer rond was *(outlap :X ) want als je te langzaam gaat, schuift ie ook overal heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik zelf heb nog niet echt in de Latemodels gereden dus kan daar weinig over zeggen. Heb zelf in het verleden de SK modified gekozen omdat die in D en C rijd met verschillend vermogen. Echter heeft die nog OTM dus zal de keuze nu anders zijn aangezien de Latemodel wel NTM heeft.
Je zou hem ook over kunnen slaan door streetstocks te rijden tot je D > 4.0 bent en dan met de Silverado truck wat Time trials te rijden. De Trucks zijn iig veel leuker dan alles wat er in D klasse te rijden is. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 07:46:
Dat overleven wordt belangrijk in de Lotus, dat heb ik al gemerkt. Het duurde een dikke 10 minuten voor ik de eerste keer rond was *(outlap :X ) want als je te langzaam gaat, schuift ie ook overal heen :P
Leuk hey dat meer snelheid is meer grip. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 07:43:
[...]

Das een nette tijd hoor. Als je racepace in de 1.06 zit denk ik dat je goed vooraan mee doet. En op deze baan zal het ook wel zijn, blijf je op de baan dan zal je een goed resultaat boeken. Ik zie hier net als Oulton veel mensen er langs vliegen tijdens de race.
Hmmz, zag toch nog redelijk wat mensen in de lage 1.05 rijden, maar je hebt gelijk wat betreft het op de baan blijven. Helaas had ik daar zelf ook wat moeite mee :) Aanremmen van Turn 5 is een drama als je ook maar iets scheef aan komt en je banden niet 100% op temperatuur zijn. Gisteren meerdere keren mijn auto in mijn 1e snelle ronde op afgeschreven.

Moet nog wel op zoek naar een setup voor in de race. Heb 1 van de setups gepakt die geshared was, maar die pikt max 8,8 liter fuel. De andere setups vond ik niet zo prettig rijden.
Hoogie2004 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 07:46:
Die balans vond ik ook erg tricky. Te snel -> crash, te langzaam -> crash :p
Niellie41 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 07:41:
[...]

De Monte Carlo (Late Model) is een goede volgende stap, denk ik. Net als de Skip, kan je er niet veel aan veranderen. Dat is ook een mooie auto om te leren afstellen aan de oval kant.
Ik heb die stap over geslagen, door de Indy 500 van vorig jaar, dus veel meer kan ik er niet over zeggen.

De oude Nationwide auto heeft de OTM. Dat is dus een beetje glibberen en glijdend door de bochten. Maar aan de andere kant krijg je meteen de nieuwe Nationwide auto er bij en kan je later mee doen met de B klasse.

Zelf denk ik dat de Late Models een goede volgende stap is en dat daar veel meer mensen rijden. En later zijn de open series (imo) veel leuker, omdat je daar ook een pitstop moet maken en er zijn minder mensen die beuken.
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 07:47:
[...]

Ik zelf heb nog niet echt in de Latemodels gereden dus kan daar weinig over zeggen. Heb zelf in het verleden de SK modified gekozen omdat die in D en C rijd met verschillend vermogen. Echter heeft die nog OTM dus zal de keuze nu anders zijn aangezien de Latemodel wel NTM heeft.
Je zou hem ook over kunnen slaan door streetstocks te rijden tot je D > 4.0 bent en dan met de Silverado truck wat Time trials te rijden. De Trucks zijn iig veel leuker dan alles wat er in D klasse te rijden is. ;)
Thanks voor de suggesites :) Denk dat het dan de Late Model word. Timetrials zijn aardig, maar ik race toch liever zelf.On the other hand.... de Late Model rijd op die ini-mini ovals.... dat is wel minder...
Vanavond thuis nog eens eventjes naar kijken. Mijn voorkeur blijft voorlopig nog wel bij roadracing liggen, maar iets erbij is wel aardig.

Xbox

Pagina: 1 ... 111 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.