iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.177 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:34

derx666

mecker ende blaet

Die van mij staat als volgt ingesteld (is ook op iracing forum te vinden):

Logitech Profiler (V5.10.127):

Overall effects strenght: 106%
Spring effects strenght: 0%
Damper effects strenght: 100%
Enable centre spring: UIT
Centering spring strenght: 0%
Report Combined pedals: UIT
Degrees of rotation: 900 graden
Allow game to adjust settings: AAN

iRacing:
Steering: 900 graden

Overige instellingen in iracing wat betreft force feedback enz, is heel persoonlijk. Force feedback moet in iRacing natuurlijk wel aan staan :)
Ik heb bv voor de Skip de FFB op 8.6 staan, en damping op 0 (damping zet ik wel eens aan voor erg hobbelige tracks). Verder je pedalen en stuur in iRacing calibreren, en gaan met die banaan.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We hebben er weer drie nieuwe rijders bij!
  • Piekartz87
  • Mevius
  • Rayden (gaat zijn nick geloof ik in Jurjens laten veranderen)
Gezamenlijk hebben ze 2x een referral gedaan aan GoT... Dus we zijn weer $ 20 iracing dollars rijker ;)

En dit was hun eerste training ;)
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=5324383

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 31-03-2012 21:16 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Wat ben ik blij dat ik die HPD toch nog heb mee gedaan, wow wow wow, wat een vette race zeg... Sta nog steeds te trillen :D M'n doel was gewoon rustig en clean rijden (punten maakten toch niet veel uit), bij de start gaf ik dan ook meteen een plekje op waardoor ik achter Ariel Hartung en Muhammed Patel kwam te hangen (aan hun paint te zien teammates). Zo bleven we heel lang als groepje bij elkaar tot Ariel een foutje maakte en ik er tussen kwam. Geniaal kunnen racen met Muhammed, ook al zowat 2 uur achter hem gereden bij de Sebring 120m, en we vertrouwden elkaar volkomen. Aantal keer kwam ik heel snel dichterbij omdat hij moest inhouden voor een GT, en ik gooide hem gewoon 3-wide met een corvette en daarna nog eens met een Ford. Voor de bocht toch maar ingehouden want dat was vast niet goed gegaan, maar we kregen in de chat een paar reacties als ":O" hahaha :P

Bij het pitten kwam hij net wat fuel te kort waardoor ik hem in de pitstraat inhaalde (daarna crashte hij nog helaas), maar het was een chaos daardoor en ik raakte weer 2 plekjes kwijt. Daarna heb ik met Martin Blais de rest van de race binnen een halve seconde gezeten, paar keer er naast maar ik was net niet snel genoeg om hem in te kunnen halen. Ook met hem weer 3 wide gegaan een aantal keer, naast elkaar door T1, etc, ging gewoon allemaal goed...

Uiteindelijk dan toch net achter hem gefinished op de 5e plek en slechts 5 off tracks, dat vind ik goed genoeg in een race van 70 minuten :)

Replay is opgeslagen, zitten wel wat goeie momentjes voor een video in ;)

Welkom aan de nieuwelingen! :) Als jullie jullie custid even willen doorsturen (dat vind je onder het linkje 'My account' bovenaan) dan zet ik jullie in de rijders lijst (wachtwoord krijg je dan ook).

Voor de G25 zet je je stuur in windows gewoon op 900 graden, en in iRacing gewoon configuration doorlopen en precies doen wat hij vraagt. Ik kom dan op ongeveer 870 graden uit* maar dat is prima denk ik. Verder heb ik alle springs en dampers enzo op 0%. Zelfde als derx666 post dus, alleen heb ik de damper effects ook op 0 (weet niet wat voor effect dat heeft, if any). iRacing zorgt zelf voor alle effecten dus in windows moet alles gewoon uit.

*daar komt hij op uit als hij vraagt om m'n stuur 90 graden naar links te houden, als ik hem 'handmatig' zo zet dat hij op 900 uitkomt dan heb ik m'n stuur toch echt meer dan 90 graden naar links...

[ Voor 22% gewijzigd door NickThissen op 31-03-2012 21:38 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
Mag ik ook bij iracers racers lijst? :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je staat er al in hoor! Ik heb je ook nog het wachtwoord gestuurd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@ Nick

Je kan dus nu eigenlijk nog twee keer HPD doen deze week je zal daarmee niet lager zakken dan 110 punten voor deze week.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:58
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2e geworden achter Ted Severns dus show me the moneyz!!!!

http://members.iracing.co....do?&subsessionid=5325748

[ Voor 23% gewijzigd door Red Baron op 31-03-2012 21:57 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

March on Michigan geraced net. Pffff 2 1/2 uur is best lang. Voel men kont. hahaha

Race in de derde split van de C tot Pro gereden. Starte op P16 vanwege men slechte kwalificatie. Doe ik gewoon in de warmup ff een 40.7 :| . Waarom lukte dat niet in de kwalificatie lol.
Nou ja start ging goed. Kon me netjes naar voren werken zonder incidenten. Wel zat cautions de eerste helft van de race maar overal uit kunnen blijven. Ree zelfs na een tijdje 2de net achter Steve Claeys.
Toen kwam er echter een caution en gingen we beiden de pit in. Alleen was de pacecar dus ergens midden in het veld terecht gekomen en kreeg ik net voor ik de pit in wou (stond dat er gepit mocht worden) let the pacecar pass. Denk fuck rijd die niet voor ons. Boem zwarte vlag. Lekker zo'n bug in Iracing. Nou ja Steve en ik dus zwarte vlag en wij die meteen na eerste rodne groeen vlag maar incaseren. Komen 5 seconde voor de leiders de pit uit dus moeten we pushen. Gelukkig meteen alweer een caution en mochten we achter aan aansluiten. Steve pakte de pit mee maar ik dacht blijf wel hangen gezien we net gepit hadden.
Daarna dus geen cautions meer. En kon mezelf opwerken tot P11 na de eerste pit onder groene vlag. Daar redelijk save kunnen blijven rijden maar zag al dat er te weinig fuel was om hem uit te rijden. Kwam 3 rondjes tekort. Gekozen om met 20 rondjes te gaan te pitten om zo met 2 verse bandjes te pushen. Goeie keuze want iedereen moest nog pitten en kon zo mezelf opwerken tot P4. Nog spannend op eind nadat er dus 1 een splash en dash had gedaan en achter me de baan op kwam. Maar men 4de plek kunnen behouden. :) :) :)
Ik ben tevreden P4 in een veld van 40 man met maar 2 incs omdat ik een keer de muur raak uitkomen T2.

Wel balen voor Steve want die had dus kunnen winnen omdat die niet meer hoefde te pitten omdat die dus bij de laatste caution gepit had. Echter crashde zijn PC met nog 10 rondjes of zo te gaan. Denk dat die nu zen PC het raam uit aan het gooien is.

Results:
http://members.iracing.co...onid=5325749&custid=66924

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Red Baron schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:54:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2e geworden achter Ted Severns dus show me the moneyz!!!!
Netjes Paul. Go Benelux. :) :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 20:58
Die Ted Severns is dus van de organisatie en mag geen prijs ontvangen voor z'n winst.
Dus daar moeten ze straks iets richting Groningen gaan sturen 8) }>

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zal wel iets gemist hebben maar waar gaat dit over? Wel netjes gedaan! Wat win je dan?! :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

March on Michigan.. Race georganiseerd door Inside Simracing. Was 300 Miles op Michigan met de Trucks.

En aangezien die gasten van Inside Simracing connecties hebben een behoorlijke prijzen pot. Met race seats, T500RS stuurtje, Nvidia G580 kaart en nog veel meer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:33:.....Welkom aan de nieuwelingen! :) Als jullie jullie custid even willen doorsturen (dat vind je onder het linkje 'My account' bovenaan) dan zet ik jullie in de rijders lijst (wachtwoord krijg je dan ook)......
Ze staan er al bij ;)
Alleen WW hebben ze nog niet en de mijne krijgen ze niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:08:
Die Ted Severns is dus van de organisatie en mag geen prijs ontvangen voor z'n winst.
Dus daar moeten ze straks iets richting Groningen gaan sturen 8) }>
Netjes Baron!
Laat die TS500 maar ri Groningen gaan :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Ah mensen uit het noorden, ik kom zelf uit Roden vlakbij.

begin nu eindelijk tijd winst te pakken 1e 4 bochten op lime rock:P

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er ook mensen die de f1 wiliams-toyota fw31 hebben met zandvoort er bij?? en is het de moeite waard om deze te kopen. Het lijkt wel heel gaaf een echte f1 auto met iracing!!!
Hij moet alleen niet te moeilijk zijn om te besturen anders zit je constant naast de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:12:
zijn er ook mensen die de f1 wiliams-toyota fw31 hebben met zandvoort er bij?? en is het de moeite waard om deze te kopen. Het lijkt wel heel gaaf een echte f1 auto met iracing!!!
Hij moet alleen niet te moeilijk zijn om te besturen anders zit je constant naast de baan.
Ik denk dat de meeste mensen die auto wel hebben ja, maar om ermee in officiele races mee te doen moet je eerst in A class terecht komen (dat is in principe het hoogste wat een normale rijder kan halen, je hebt nog Pro en world class maar dat is niet weggelegd voor de meeste ;)).

De auto is wel lastig te controleren omdat het gewoon zo enorm snel gaat allemaal. Hij is iets makkelijker geworden een tijd geleden na een update, maar nog steeds moeilijk, en vooral moeilijk in een race. Zandvoort is echter een van de mindere tracks voor de F1 auto (dat vond ik persoonlijk heel erg en heel veel van de mensen die hem elke week rijden zijn het daar mee eens). Je kunt dan veel beter een track als Spa nemen, sowieso veel leuker dan Zandvoort en in de F1 een van de vetste combinaties die je kunt hebben vind ik :)

Als je eens wil kijken een goeie tip: om 24:00 (over 3 kwartier dus) is er een race van de Grand Prix Series World Championship, daarin rijden de 40 beste simracers op dit moment, in de F1 auto. Deze week rijden ze op Indianapolis. Het wordt live gestreamed op http://www.iracing.com/live/ en vast nog wel meer sites, erg vet om te kijken, met commentaar en alles, net alsof je een echte race kijkt 8)

[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 31-03-2012 23:17 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Even een update over ons iRacing-$ en hosting.
We hebben i$ 71,25 in kas goed voor 190 uur serverruimte.
We hebben tot nu toe uit de kas die ik beheer 74 keer een server gehuurd voor totaal 142 uur!
Wel stoer...... We hebben dus bijna voor 1 jaar hosting i$ :+

Misschien tijd dat we een keer een gave league gaan organiseren

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 31-03-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:38:
Even een update over ons iRacing-$ en hosting.
We hebben i$ 71,25 in kas goed voor 190 uur serverruimte.
We hebben tot nu toe uit de kas die ik beheer 89 keer een server gehuurd voor totaal 168 uur!
Wel stoer...... We hebben dus bijna voor 1 jaar hosting i$ :+

Misschien tijd dat we een keer een gave league gaan organiseren
Zoveel? Ik wou inderdaad ook zeggen: tijd om een league / toernooi te organiseren met wat prijsjes, goed ver van tevoren inplannen en bekend maken en goed reclame maken en dan kun je zo een heel leuk toernooi maken denk ik!

Aankomende week 13? :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zat een rekenfoutje in de historie..... ;( (Gecorrigeerd in bovenstaande post)
Week niet of we week 13 moeten doen. Misschien juist door het hele seizoen heen met verschillende autos of zo.

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 31-03-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Misschien leuk om volgend seizoen op dinsdag er een league/practice van te maken.
4 weken rookieclass 4 weken D/C class en 4 weken B/A class practice met race en dan gewoon iets wat die week ook gebruikt wordt in de iRacingseries , maar dan met een kampioenschaps tabletje.

btw met de huidige practice en week 13 logica kom ik op 30$ per seizoen 2*12pract +6*wk13race wat dus iets meer dan 2 seizoenen is tenzij je wk13 weglaat dan heb je 3 seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nog meer tips voor het kopen van auto's en banen en andere dingen die je eigenlijk beslist moet hebben om het meeste rij-plezier uit de game iracing te te halen??
ik heb tot nu toe alleen maar het basis abbonoment voor 1 maand en nog niks gekocht.

en wat zijn de auto's met het nieuwe tire-model dan wil ik dat wel even uitproberen hoe het rijd ben benieuwd.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:42:
Hebben jullie nog meer tips voor het kopen van auto's en banen en andere dingen die je eigenlijk beslist moet hebben om het meeste rij-plezier uit de game iracing te te halen??
ik heb tot nu toe alleen maar het basis abbonoment voor 1 maand en nog niks gekocht.

en wat zijn de auto's met het nieuwe tire-model dan wil ik dat wel even uitproberen hoe het rijd ben benieuwd.
Dat ligt er helemaal aan waar je van houdt. Ik zou eerst rustig naar D class promoveren, dan kun je iets meer officiele races doen en heb je wat meer keuze. Je kunt nu wel allemaal auto's gaan kopen maar als je daar niet mee kan racen heb je er ook niet veel plezier aan natuurlijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 01 april 2012 @ 01:02:
[...]

Dat ligt er helemaal aan waar je van houdt. Ik zou eerst rustig naar D class promoveren, dan kun je iets meer officiele races doen en heb je wat meer keuze. Je kunt nu wel allemaal auto's gaan kopen maar als je daar niet mee kan racen heb je er ook niet veel plezier aan natuurlijk.
maar je kunt wel altijd practice gaan racen toch oefenen??
tot nu toe heb ik nog geen race gereden omdat ik iracing wat aan de moeilijke kant vind en vaak naast de baan schuif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Je kunt ook meerijden in een race zonder dat anderen je zien. Op die manier kun je wennen aan auto's om je heen zonder zorgen over straf of dat je anderen van de baan kegelt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rijd verder met een logitech driving force gt stuurtje, ik ben gewoon zo gewend aan een controller bij racegames dat ik echt moet wennen om met een stuurtje te rijden.
komende tijd maar ff wat tijd in de game steken om te oefenen.

Ik heb het stuurtje inmiddels al op 900 graden gezet om zo meer gevoel in het stuur te krijgen en controle over de auto.
ik heb de force feedback uit en de centrale veer ook uit, en de aanpassingen door de game ook uit bij de logiteck instellings.
mischien dat ik nog wat meer moet experimenteren bij de logitech instelligs voor het racestuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
mja force feedback uit zou ik niet doen, helpt mij nogal auto onder controle te houden vooral als ik er bijna uitvlieg kan ik hem dan nog op de baan houden

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Eindelijk onder 1.00 op lime rock in practice begin steeds constanter te rijden :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolosus schreef op zondag 01 april 2012 @ 02:04:
mja force feedback uit zou ik niet doen, helpt mij nogal auto onder controle te houden vooral als ik er bijna uitvlieg kan ik hem dan nog op de baan houden
ok ik heb nu mijn force feedback weer aangezet en even testgereden rijd wel stuk beter zo.
Zijn er nog meer interesante instellings voor een logiteck driving force gt stuurtje waar je op moet letten??

Er zjn ook nog een aantal in-game instellings waar je aanpassingen mee kunt doen ook met de force feedback maar ook met de remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

dolosus schreef op zondag 01 april 2012 @ 02:23:
Eindelijk onder 1.00 op lime rock in practice begin steeds constanter te rijden :)
Het is mij inmiddels ook al gelukt, heb nu als quali 59:903 staan Optimal komt op een 59:5xx uit dus ik kan nog ietsje sneller. Ik heb veel aan iSpeed zeg, ben er veel constanter doorgaan rijden, en als belangrijkste ook sneller. Alleen jammer dat de fieldstrength ook omhoog gaat, ik lijk nu wel eindeloos tweede te worden omdat de 1e vaak een alien is. Nog iets opmerkelijks, iracing houdt mij tegen om naar niveau 3.0 tegaan? 3 foutloze races gereden maar bij de laatste kreeg ik niet eens punten dus stuck @ 2.90 :?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat is erg verklaarbaar. Je hebt in die laatste race 10 incidents (zeker 7 off tracks en 1 car contact) gehad:
http://members.iracing.co...custid=89467&simsessnum=0
En dat is te veel in relatie tot het aantal bochten dat je hebt gereden, dus ben je Safety Rating (SR) kwijt geraakt (-0,01):
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=5327762
Kijk maar eens bij andere rijders in dezelfde split met de link hierboven.
Dus ietsjes rustiger aan doen / minder van de baan en geen car contact en het komt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op zondag 01 april 2012 @ 04:25:
[...]

Het is mij inmiddels ook al gelukt, heb nu als quali 59:903 staan Optimal komt op een 59:5xx uit dus ik kan nog ietsje sneller. Ik heb veel aan iSpeed zeg, ben er veel constanter doorgaan rijden, en als belangrijkste ook sneller. Alleen jammer dat de fieldstrength ook omhoog gaat, ik lijk nu wel eindeloos tweede te worden omdat de 1e vaak een alien is. Nog iets opmerkelijks, iracing houdt mij tegen om naar niveau 3.0 tegaan? 3 foutloze races gereden maar bij de laatste kreeg ik niet eens punten dus stuck @ 2.90 :?
Ik haal 1:11 op lime rock park met de pontiac solstice rookie.
11 seconden langzamer dus, maar ik ben ook net begonnen met iracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 02:01:
Ik rijd verder met een logitech driving force gt stuurtje, ik ben gewoon zo gewend aan een controller bij racegames dat ik echt moet wennen om met een stuurtje te rijden.
komende tijd maar ff wat tijd in de game steken om te oefenen.

Ik heb het stuurtje inmiddels al op 900 graden gezet om zo meer gevoel in het stuur te krijgen en controle over de auto.
ik heb de force feedback uit en de centrale veer ook uit, en de aanpassingen door de game ook uit bij de logiteck instellings.
mischien dat ik nog wat meer moet experimenteren bij de logitech instelligs voor het racestuur.
Wat ik heb in de Profiler / Configuratiescherm
Graden rotatie: 200
Force Feedback -> Aan
Alle sliders op 100%
Centreerveer UIT!!!!!!

Ingame dan de configuratie starten, en de stappen volgen. Zorg ervoor dat bij de detectie van de graden rotatie, je exact het aantal graden aangeeft wat je in de profiler hebt staan, dus gewoon je stuur draaien tot de sim 200 graden aangeeft. (bij de vraag, 30 graden, je stuur naar 30 graden draaien op dat metertje in de sim).

Pedalen, gebruik nu niet meer de originele pedalen, maar bij de originele gebruikte ik een brake curve factor van 3.6 (volgens vele aan de hoge kant, maar ik vond het wel lekker rijden)

900 graden werkt schijnbaar ook prima overigens.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 08:50:
[...]
Ik haal 1:11 op lime rock park met de pontiac solstice rookie.
11 seconden langzamer dus, maar ik ben ook net begonnen met iracing.
Om je beetje verder te stimuleren.... het wereldrecord met de Pontiac op Lime Rock Park is 59.128 8)
Maar in de Rookie klasse wordt er niet met de Pontiac gereden. Dus ik zou me concentreren op de MX-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:53:
[...]

Om je beetje verder te stimuleren.... het wereldrecord met de Pontiac op Lime Rock Park is 59.128 8)
Maar in de Rookie klasse wordt er niet met de Pontiac gereden. Dus ik zou me concentreren op de MX-5.
Uhmm er is een advanced rookie series waar de Pontiac in rijd. De Inracing series. Je moet er wel rookie met safety rating 3.0 voor zijn. Maar je rijd er op meer banen rond en meestal met betere rijders.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
Ik had iracing al eens eerder gedaan, en sinds kort weer begonnen, maar bak er echt niks van. De MX5 vind ik heel licht overkomen en breekt vaak uit, terwijl ik een half jaar geleden er ook meer reed toen deze net uitkwam, en toen vond ik het een geweldig wagentje met enorme grip en makkelijk te bedienen.

Heb wel een nieuwe pc enzo, dus denk dat het aan de settings ligt van mijn stuurtje ? Zou alleen niet weten wat ik daar aan kan veranderen, behalve de forcefeedback en het aantal graden.

Wat voor tijden halen jullie met de MX5-cup op zandvoort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
vlahonda schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:18:
Wat voor tijden halen jullie met de MX5-cup op zandvoort ?
Rond de 2 minuten rijden de toppers.
Misschien wel handig om te weten dat je alle tijden die gereden zijn in Practice, Quali en races kan terugvinden op de site:
http://members.iracing.co...e/member/worldrecords.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:18:
...Uhmm er is een advanced rookie series waar de Pontiac in rijd. De Inracing series. Je moet er wel rookie met safety rating 3.0 voor zijn. Maar je rijd er op meer banen rond en meestal met betere rijders.
Oeps ik loop achter..... Solly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
JoepW schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:28:
[...]

Rond de 2 minuten rijden de toppers.
Misschien wel handig om te weten dat je alle tijden die gereden zijn in Practice, Quali en races kan terugvinden op de site:
http://members.iracing.co...e/member/worldrecords.jsp
Tnx voor de tip, heb zo te zien nog veel te oefenen, zit zelf op 2.04 met een 2.02 optimal. 4 seconden er af halen is een flinke opgave. Jammer dat er geen ghosts o.i.d. te laden zijn van toprijders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iSpeed is DE tool om te gebruiken bij het leren van goed rijden.
In de OP staat een link naar de site hiervan en op het iRacing memberforum kan je veel uitleg vinden hoe je met behulp van iSpeed kan zien waar je je rondetijden kan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
splits/delta display is ook erg handig , kun je in ieder geval tegen jezelf rijden, toch ook een soort van
ghost achtig iets, standaard dacht ik onder de tab toets als je in de auto zit.

zie options -> other -> cycle splits/delta display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heeft er iemand zin om te oefenen met de Lotus op Mosport? Ik zit te denken om een practice te hosten, maar zou wel leuk zijn als er wat mensen mee doen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
I am in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ik doe ook wel mee .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
OK, heb een practice van 4 uur gehost, zal wel zo online komen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 19:27

Niellie41

[object Object]

Bij Lion Racing hebben we besloten om een TS3 server op te zetten. Iedereen die hier op GoT zit, is van harte welkom op TS.
Zo kan je makkelijker onderling met elkaar praten, zonder dat de hele server je hoort tijdens een race.

Wanneer de TS server online is, zal later bekend worden gemaakt.
De gegevens van de server zullen hier komen te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Zo, net een superrace gehad met de Lotus op Oulton! Gestart als 7e van de 15 (wtf?) maar helaas vlak na T1 gespind in de drukte. Gelukkig niemand geraakt en ik kon weer verder, wel als laatste. Daarna 7 ronden keihard gepusht en meerdere mensen ingehaald of tot een foutje verleid (allemaal wel fair uiteraard) totdat ik vast kwam te zitten achter 2 man, waarvan de achterste Jack Turner was. Helaas bij opkomen start/finish ging het tussen hen bijna mis en door mijn ontwijkende actie gespind, maar slechts een paar seconden verloren. Dit weer dichtgereden in een paar ronden en toen kwam ik weer achter Jack te zitten, degene voor hem was ondertussen ook al gespind (Bil Krause dacht ik).

Ik schat dat ik zo'n seconde per ronde sneller was maar ja, kom er maar eens langs op Oulton. In T3 verremde ik me nog een keer maar gelukkig wist Jack me te ontwijken, waarna ik de positie weer teruggaf en zo tot aan de laatste ronde met elkaar lopen racen. Helaas hing ik hem even in de muur bij opkomen rechte stuk dus de laatste ronde als een slak uitgereden en gefinisht als 5e (had meer dan genoeg speling op P6), maar wat een geweldige auto en supergave community!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Arfman schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:17:
Zo, net een superrace gehad met de Lotus op Oulton! Gestart als 7e van de 15 (wtf?) maar helaas vlak na T1 gespind in de drukte. Gelukkig niemand geraakt en ik kon weer verder, wel als laatste. Daarna 7 ronden keihard gepusht en meerdere mensen ingehaald of tot een foutje verleid (allemaal wel fair uiteraard) totdat ik vast kwam te zitten achter 2 man, waarvan de achterste Jack Turner was. Helaas bij opkomen start/finish ging het tussen hen bijna mis en door mijn ontwijkende actie gespind, maar slechts een paar seconden verloren. Dit weer dichtgereden in een paar ronden en toen kwam ik weer achter Jack te zitten, degene voor hem was ondertussen ook al gespind (Bil Krause dacht ik).

Ik schat dat ik zo'n seconde per ronde sneller was maar ja, kom er maar eens langs op Oulton. In T3 verremde ik me nog een keer maar gelukkig wist Jack me te ontwijken, waarna ik de positie weer teruggaf en zo tot aan de laatste ronde met elkaar lopen racen. Helaas hing ik hem even in de muur bij opkomen rechte stuk dus de laatste ronde als een slak uitgereden en gefinisht als 5e (had meer dan genoeg speling op P6), maar wat een geweldige auto en supergave community!
Klinkt of we Arjan verliezen... ;-)

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

He wie wat? :+ Waaraan dan? HPD was ik toch al niet echt actief meer mee, ben een beetje een serieho*r ... ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 22:49
NickThissen schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:50:
OK, heb een practice van 4 uur gehost, zal wel zo online komen :)
Kunnen wij die (nog) joinen? We zien iig niets staan bij hosted sessions.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mevius schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:51:
[...]

Kunnen wij die (nog) joinen? We zien iig niets staan bij hosted sessions.
Ik zie hem staan bij hosted session nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 22:49
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:57:
[...]

Ik zie hem staan bij hosted session nu
Mijn fout, we zijn natuurlijk nog niet zo ver dat we mee kunnen doen.

Kost ons 26 dollar om het te kopen, we gaan wel ff mx-5 cup oefenen :).

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Mevius schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:58:
[...]

Mijn fout, we zijn natuurlijk nog niet zo ver dat we mee kunnen doen.

Kost ons 26 dollar om het te kopen, we gaan wel ff mx-5 cup oefenen :).
Ik zou het voorlopig ook bij de mx5 houden. Niet te snel in de snellere autos stappen, heb je volgens mij nu nog helemaal niks aan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Net 2e race op Laguna gedaan voor deze week. 7e gestart, 6e gefinished. Was heel eenzaam. Van de top 6 ging er 1 in T1 vanaf, de rest reed meer dan 1s per ronde sneller dan mij. Achter me gemiddeld .3 langzamer, incl. 1x een slow down van mij omdat ik de corkskrew iets korter nam dan mocht wat me 3 seconden kostte. SOF was 2837, wat voor mij resulteerde in 113 punten (4 minder dan vorige race), +43 iR en +.12SR. Morgen nog een race, want ik kan maximaal 2 punten in de ranking verliezen, dus dat moet wel kunnen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ga zo de 16:30 rijden met de Lotus, wederom op Oulton. Kijken hoe het nu gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Die van mij was snel voorbij... Leuk zo'n top split, leek alsof niemand kon rijden. Niet eens half rondje door gekomen zonder dat er 4 man op elkaar vliegen voor m'n neus :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dit heb ik voor dinsdag ingepland:
GoT-Fun: Ford V8 @ Spa GP
Wachtwoord gotfun
Datum Elke dinsdag
Aanvang 20:30
Tijdsduur 2 uur
Aantal rijders Max
Circuit Spa GP
Auto('s) Ford V8
Setup Vrij
Ingepland in iRacing Joep
Programma
Vrije training 1 uur
Kwalificatie (Type / Duur / Ronden) 30 minuten
Race (Ronden / Duur) 30 minuten (re-group near pits ;) )
Start type (Grid / Pacecar) Grid
Fast tows Unlimited
Cautions (Full / Local) Local
Restarts (Single / Double) None
Hulpmiddelen Alles toegestaan
Opmerkingen -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:39:
Die van mij was snel voorbij... Leuk zo'n top split, leek alsof niemand kon rijden. Niet eens half rondje door gekomen zonder dat er 4 man op elkaar vliegen voor m'n neus :(
Die van mij is ook voorbij. Bij start knalden er al wat op elkaar, neus licht beschadigd maar verder weinig van gemerkt. Klein foutje op het snelle stuk, wiel op gras -> spin, hele veld moeten laten passeren. Net toen ik na 15 ronden ofzo weer 7e lag schakel ik op voor start/finish, auto trekt ineens naar links (:?), vliegt de muur in, too much damage, we're done. Erg vreemd en heel jammer, temeer daar ik vandaag geen tijd meer heb dus nu is mijn laatste race een DNF in plaats van die lekkere race van vanmiddag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:39:
Ja de start is hectisch hier op Oulton. Pfff man ik kon nog net overal langs komen maar moest wel wat terein prijs geven. Uit eindelijk heel race vast gezeten achter langzamere mensen maar je kan hier echt nergens inhalen. Wat dat betrefd is Oulton niet men favoriete baan.
Paar moves proberen te maken en paar foutjes ook doordat die gasten voor me hele andere rempunten hadden. Uit eindelijk 12de geworden met een overtake en een groffe fout wat me 3 plekken koste. Wel 11 Incs en 1 Ir puntej erbij. Denk niet dat men SR nog graag een race hier doet. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Lotus @ Mo Sport
Ik heb net nog ff in de hosted sessie van Nick een 1:06.390 neergezet. Waar ik die seconde moet vinden om de tijd van heer Schimdt te rijden weet ik niet ;)
Leuke auto, maar oei wat is ie onvergevingsgezind:
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=5331475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DutchDevil79 schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:15:
[...]

Ja de start is hectisch hier op Oulton. Pfff man ik kon nog net overal langs komen maar moest wel wat terein prijs geven. Uit eindelijk heel race vast gezeten achter langzamere mensen maar je kan hier echt nergens inhalen. Wat dat betrefd is Oulton niet men favoriete baan.
Paar moves proberen te maken en paar foutjes ook doordat die gasten voor me hele andere rempunten hadden. Uit eindelijk 12de geworden met een overtake en een groffe fout wat me 3 plekken koste. Wel 11 Incs en 1 Ir puntej erbij. Denk niet dat men SR nog graag een race hier doet. ;)
Echt een drama ja... Zag ze 3 wide gaan in T1, meteen maar het gras op gestuurd want dat kan gewoon niet goed gaan. Daarna in T3 weer 2 wide wat ook niet past, gelukkig hield eentje in. Daarna in die snelle rechterbocht zat iedereen zo dicht op elkaar dat dat ook nooit goed kon gaan, treintje van 4 auto's ofzo wat ik kon zien allemaal nose-to-tail, als de eerste remt knalt de rest er natuurlijk bovenop. Dus ik hou flink in, neem rustig die bocht, zie iemand spinnen (was jij dat niet?) en de rest ramt er gewoon vrolijk bovenop waardoor er 3 auto's dwars staan midden op de baan en ik nergens heen kan, race over...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nope ik zat achter jou nog daar. Raakte in die snelle bocht wel men voorganger omdat die idioot vroeg remde. Uit eindelijk was de race wel vermakelijk hoor. Maar het frustreerd wel als je 10 ronden achter iemand hangt waar je weet dat je veel sneller bent.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

pff hoe kan je iemand reporten? Iemand drukt me eerst van de baan af in de 1e ronde 10 rondes later wacht hij me op en vangt hij me ineens keihard op in de laatste bocht op limerock ik bedoel what the hell. En als rookie zit ik nu tussen allemaal B/cD class rijders, waar slaat dat op dat is toch niet eerlijk meer voor mij :-(

[ Voor 95% gewijzigd door fynrd1 op 01-04-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
fynrd1 schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:30:
pff hoe kan je iemand reporten?
Dat wil ik ook wel weten. Ik ben in een paar dagen tijd van D 2.77 naar 1.59 gegaan door gasten die tegen mij aancrashen, waardoor ik weer iemand anders raak etc. De hele tijd op limerock in de mazda cup.

Ik heb zelfs 1 gast die mij de hele tijd moet hebben. Elke keer als ik bij hem in een race zit dan probeert hij mij zo vaak mogelijk te raken. Ik heb zojuist weer een aanvaring met hem gehad, en hij wacht mij gewoon bewust op, en als ik in de buurt ben dan crashed ie tegen mij. En dan gaan er bij mij punten vanaf. Heb van deze laatste rit wel een replay bewaard. Maar doen ze daar wel wat mee bij iracing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

vlahonda schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:33:
[...]

Dat wil ik ook wel weten. Ik ben in een paar dagen tijd van D 2.77 naar 1.59 gegaan door gasten die tegen mij aancrashen, waardoor ik weer iemand anders raak etc.

Ik heb zelfs 1 gast die mij de hele tijd moet hebben. Elke keer als ik bij hem in een race zit dan probeert hij mij zo vaak mogelijk te raken. Ik heb zojuist weer een aanvaring met hem gehad, en hij wacht mij gewoon bewust op, en als ik in de buurt ben dan crashed ie tegen mij. En dan gaan er bij mij punten vanaf. Heb van deze laatste rit wel een replay bewaard. Maar doen ze daar wel wat mee bij iracing ?
Florian navarro toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
Zou niet weten, het waren er meerdere. Maar degene die nu al 2 races mij opzettelijk zit te crashes en zit uit te schelden is ene Jerry Morris. Die gast komt uit 1969 volgens zijn profiel maar hij gedraagt zich als een 12 jarige. Misschien dat zijn zoontje zit te spelen ofzo ?

Het ergste nog is dat er bij mij minder punten afgaan dan bij hem. Ook probeert hij me soms te rammen en dan probeer ik hem uit te wijken en krijg ik weer een off track of lose of control punt.

[ Voor 26% gewijzigd door vlahonda op 01-04-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Fuelke

Forza Ferrari

fynrd1 schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:30:
pff hoe kan je iemand reporten? Iemand drukt me eerst van de baan af in de 1e ronde 10 rondes later wacht hij me op en vangt hij me ineens keihard op in de laatste bocht op limerock ik bedoel what the hell. En als rookie zit ik nu tussen allemaal B/cD class rijders, waar slaat dat op dat is toch niet eerlijk meer voor mij :-(
http://membersmedia.iraci...g_Code_v2011.11.09.01.pdf

En dan vooral 8.2 Lodging a Protest daar staat de procedure uitgelegd. Altijd belangrijk om de replay te hebben (of screenshot van de chat bij chatabuse of beledigingen).

De splits worden ingedeeld op basis van iRating, en niet op basis van Class.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
Fuelke schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:41:
[...]

En dan vooral 8.2 Lodging a Protest daar staat de procedure uitgelegd. Altijd belangrijk om de replay te hebben (of screenshot van de chat bij chatabuse of beledigingen).

Mooi ik heb over 10 minuten weer een race in de mx5 cup, zal kijken of hij er weer is en dan maak ik dit keer ook screenshots van zijn beledigingen.

Hij heeft ook een friendrequest gestuurd lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Fuelke schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:41:
[...]

Maar ik heb nog geen irating, of komt die overeen met de SFrating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Fuelke

Forza Ferrari

fynrd1 schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:55:
[...]

Maar ik heb nog geen irating, of komt die overeen met de SFrating?
Je hebt wel een rating, maar zolang je Rookie bent is die onzichtbaar. Als ik me niet vergis start iedereen met een rating van 1500.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pffff kut track toch Oulton. Hele nette 5e plek gehaald in de lotus, maar totaal niet blij mee omdat het gewoon 2 plekken meer had moeten zijn als ik niet 20 van de 25 rondes geblocked werd. Op normale snelheid is er 0 plek in te halen, en elke keer als hij een fout maakte (zeg maar om de ronde) ging hij gewoon midden op de weg rijden waardoor er links en rechts niet genoeg plek was en moest ik gewoon remmen midden op de straight. Bijna nog van achter aangereden 6 keer ofzo. Midden in de bocht moest ik ook steeds inhouden waardoor ik ontiegelijk vaak half spin of off track ga... Vind het maar lelijk, als je een fout maakt kies je imo gewoon een kant en mag je dan gaan verdedigen, beetje midden op de baan gaan rijden is gewoon laf en borderline blocken...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:14:
Vind het maar lelijk, als je een fout maakt kies je imo gewoon een kant en mag je dan gaan verdedigen, beetje midden op de baan gaan rijden is gewoon laf en borderline blocken...
Zolang die niet gaat zigzaggen is het geen blocken. ;) Hij kiest een lijn en houdt die ook. Dat is in mijn ogen helemaal geen probleem.
Het is toch niet zijn probleem dat de baan dan zo smal is?

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 01-04-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Ik zat 25 ronden achter Bill Krause, niet voorbij te komen al was ik veel sneller, ook tot de laatste snik verdedigen, mag natuurlijk maar niet tot elke prijs, ik moest ook een keer off track en hij remde soms ook ineens
een stuk eerder dan normaal.

Nou ja het was wel 25 ronden lang spannend, maar de volgende keer toch maar even quali doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:21:
[...]

Zolang die niet gaat zigzaggen is het geen blocken. ;) Hij kiest een lijn en houdt die ook. Dat is in mijn ogen helemaal geen probleem.
Het is toch niet zijn probleem dat de baan dan zo smal is?
Ja vandaar zeg ik ook borderline blocken. Volgens de regels is het gewoon toegestaan, maar ik zie het verschil niet tussen naar links en rechts zigzaggen om iemand niet er langs te laten, of gewoon in het midden gaan rijden voor hetzelfde effect. Heb er dan ook niks van gezegd ofzo, het is gewoon zijn recht om dat te doen, maar ik vind het een beetje lafjes om het de hele race lang te doen. Daarbij zou ik het zelf nooit doen al is het puur omdat het me veel te gevaarlijk lijkt, iemand die iets minder geduldig is zal hem na 10 rondjes misschien ergens er langs proberen te prikken waar dat niet kan en dan lig je met z'n tweeën in de muur, dan heb je ook niks.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hij verdedigd gewoon zijn positie. Is niets laf aan.
Het is gewoon slim rijden.
maar ik zie het verschil niet tussen naar links en rechts zigzaggen om iemand niet er langs te laten, of gewoon in het midden gaan rijden voor hetzelfde effect.
Hier zit een groot verschil in. Het tweede is gewoon defensief rijden en het eerste is lomp blokken.
Hij is toch voorspelbaar door in het midden te rijden? Daar is niets gevaarlijks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:44:

Hier zit een groot verschil in. Het tweede is gewoon defensief rijden en het eerste is lomp blokken.
Hij is toch voorspelbaar door in het midden te rijden? Daar is niets gevaarlijks aan.
Als je net offtrack bent gegaan en maar half zo snel rijdt als een trein van 4-5 man achter je dan lijkt me dat toch behoorlijk gevaarlijk... Het ging maar net goed omdat iedereen aan het opletten was maar voor hetzelfde geldt rijdt de achterste gewoon door en ramt hij zo 4-5 man van de baan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 21:50
NickThissen schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:00:
[...]

Als je net offtrack bent gegaan en maar half zo snel rijdt als een trein van 4-5 man achter je dan lijkt me dat toch behoorlijk gevaarlijk... Het ging maar net goed omdat iedereen aan het opletten was maar voor hetzelfde geldt rijdt de achterste gewoon door en ramt hij zo 4-5 man van de baan.
Als je net off track bent gegaan kan het gevaarlijk zijn. In een gevecht doe kies ik ook regelmatig het midden, zodat de aanvallende partij een kant moet kiezen waar sowieso weinig ruimte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik rij niet mee met Escors (Nek, Schouder ;( ). Maar de race is supersaai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
is mijn laatste escors race

ben dat gewoon beu marco zei je spotter clear ??? geloof er geen f*ck van

gaan ook iedereen zijn turn afsnijden race 2

[ Voor 18% gewijzigd door dabelg op 01-04-2012 20:26 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Marco raakte jou niet hoor. Dat was Mike....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:27:
Marco raakte jou niet hoor. Dat was Mike....
eerst die thomas die mijn bocht afsnijdt

mike raakte me toen ik spinde omdat marco gewoon geen ruimte gaf

[ Voor 9% gewijzigd door dabelg op 01-04-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
zoiets kan altijd gebeuren, dien een protest bij mij in en dan zullen we het bekijken maar doe geen stomme dingen, laat het een beetje afkoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Neem een wijntje ...... zoals ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Dabelg: ik ben me van geen kwaad bewust. Ook in de laatste ronde niet, je gaat wijd in de bocht, ik zit rechts naast je, en je stuurt zo tegen me aan. Sorry, maar ik kan niet in het niets verdwijnen omdat jij eraan komt.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:18:
Ik rij niet mee met Escors (Nek, Schouder ;( ). Maar de race is supersaai!
Omdat ik nadat ik mn thee haalde en ging zitten ineens voordat ik mn wiel vast had (Green Green Green) hoorde heb ik toch nog een leuke race gehad , aardig wat mensen ingehaald.

Bijna Veek nog te pakken gekregen maar onze pace leek teveel op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm die riedner moet is stoppen met mensen van de baan te rijden kan je maar een race rijden en heb je zoiets voor .... goede race 2 toegewenst ik ben op naar familie bezoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
derx666 schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:31:
Dabelg: ik ben me van geen kwaad bewust. Ook in de laatste ronde niet, je gaat wijd in de bocht, ik zit rechts naast je, en je stuurt zo tegen me aan. Sorry, maar ik kan niet in het niets verdwijnen omdat jij eraan komt.
man ik moet gewoon opzij omdat mijn auto ruk is rara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
dabelg schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:32:
[...]

man ik moet gewoon opzij omdat mijn auto ruk is rara
Tis maar escors tweede race beter zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het was trouwens Tomas die jouw spin veroorzaakte en Marco laveerde er rustig tussendoor....!
Maar ik denk dat Tomas d8.... we kunnen wel 2 wide ;)

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 01-04-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
enchion schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:33:
[...]

Tis maar escors tweede race beter zou ik zeggen.
doen niet meer mee zit heel da namidag te zagen bij vriendin om toch te kunnen racen en dan dit. doe liever iets anders wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:35:
Het was trouwens Tomas die jouw spin veroorzaakte en Marco laveerde er rustig tussendoor....!
eerst off track was door tomas ja. maar die kon ik nog hebben door fors te remmen

die 2 de was er echt teveel aan ik bleef al close aan de binnenkant

[ Voor 20% gewijzigd door dabelg op 01-04-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En die klap in je kont was niet van Marco...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:36:
En die klap in je kont was niet van Marco...
klap in kont was niets die mike kon me nooit ontwijken tis gewoon niet waard. denk als er 4 clean races bij waren zalt veel geweest zijn ;p

[ Voor 16% gewijzigd door dabelg op 01-04-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach weet je wat. Niet hier uitvechten....... Lekker wijntje nemen en genieten van de avond.
I've been there last week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Alles is beter dan een Disco ben blij dat ik die al een 10tal races niet meer gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Man... leer toch eens rijden aub!!! Ben niet verder dan 10 meter gekomen in de F1, achter me rijden ze gewoon op elkaar in een rechte lijn waardoor iemand naar links vliegt en mij dubbel duwt, race voorbij. Gaat weer 100+ iR :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 22:12
Nja, Atze's race was gisteravond ook al vlug klaar... :(

Maar goed, dat was dan ook 3 wijd door de 1e bochten.

[ Voor 33% gewijzigd door josh-hill op 01-04-2012 21:33 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Jeetje , de escors race 2 gewonnen en ja in lap 1 ongeveer , halve veld elimineerde zichzelf . :D

http://members.iracing.co...onid=5333923&custid=65839

Alleen Derx was nog over die ik een paar ronden later netjes kon inhalen .

Dus ben ik de eerste Nederlander en de eerste Gotter die een escorsrace heeft gewonnen , jippie , ben wel blij dat die onzin afgelopen is voor vandaag btw.

[ Voor 13% gewijzigd door enchion op 01-04-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
josh-hill schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:32:
Nja, Atze's race was gisteravond ook al vlug klaar... :(

Maar goed, dat was dan ook 3 wijd door de 1e bochten.
Ja, dat gebeurde in een bocht, daar had ik mee kunnen leven want die eerste bocht is sowieso een drama. Maar dit was gewoon onbegrijpelijk, iemand 3-4 plaatsen terug kreeg een iets snellere start dan voor hem, en in plaats van om hem heen of, ja, INHOUDEN, ramt hij hem gewoon achterop waardoor paar auto's op elkaar knallen en eentje links mijn kant op vliegt. En dan gaatie roepen dat mensen hun spiegels moeten gebruiken. Dat ze maar eens niet meteen op de grid 6 plaatsen willen goedmaken, race van 50 min je krijgt vast wel een kans :(

En ja ik ben pissed, speciaal hiervoor deze track gekocht en niet verder dan 10 meter kunnen rijden lol.

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 01-04-2012 21:36 ]

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 110 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.