Het niveau in de chat op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ is ook niet echt hoog..
Niet rap genoegIgor4 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:19:
deze gaat ook weer rap
Verwijderd
Eigenlijk jammer dat ik zie dat er weer een hunt is. Wil niet weer de hele nacht door trekken om vervolgens niets te kopen
.

Zeg hey wel niet te nerveus worden hé!zeef schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:20:
Ohjee, per ongeluk een post getrashed van iemand. Mijn excuses!
Over triggerd fingers!
Bitjes van Stanley
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
next, jammer dat op iBood niet alleen tweakers komen, dan konden ze alleen maar gadgets en ander elektronisch spul erop zetten
[ Voor 93% gewijzigd door Sh4wn op 11-08-2011 00:23 ]
wooooow wel 333 bitjes and boortjes!!! wie wil dat nou niet?!
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
jammer van de kleine speakers inderdaad, gereedschap geen belang bij
De zijn ook snel door je neus geboord
Niet dat ik er wat aan heb btw..
Altijd slechte kwaliteit uit zo'n multi box...
Scientia Potentia Est
Mooi scherpJustin013 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:22:
De zijn ook snel door je neus geboordNiet dat ik er wat aan heb btw..
Scientia Potentia Est
Jep, heel die site bestaat eruitKnul schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:22:
Bitjes zijn blijkbaar populair
333 waarvan 20 niet scherpe boren en 313 dezelfde bits
Nee deze heb ik nog staan van vorige keer.
Die 1,5 volt oplaadbare batterijtechnologie die eerder langskwam is trouwens een beetje dubieus. Ik begin er niet aan. Als ze nog een keer langs komen zou ik er vanaf blijven. Je kunt beter LSD (Low Self Discharge) cellen nemen.
Geniaal__R__ schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:22:
Boor altijd alles met een 30 mm boor. Rest kit ik gewoon af. Scheelt ook weer.
__R__ schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:22:
Boor altijd alles met een 30 mm boor. Rest kit ik gewoon af. Scheelt ook weer.
Tjemig... wil ik eens wat, ben ik te laat.
Dit gaat best hard.
Dit gaat best hard.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Cree light
Scientia Potentia Est
Helaas net een 5D maglite gekocht
Scientia Potentia Est
Cree LED geven altijd goed licht...Dutchmania schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:23:
Iemand ervaring met deze ?
Scientia Potentia Est
Paar € bij Action
ARME AOW’er
DX is DealeXtreme?Alpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:24:
zaklamp kun je voor 5 dollar bij DX bestellen!
Werkt ook nog ram goed!
Hij geeft licht...Dutchmania schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:23:
Iemand ervaring met deze ?
dit soort zaklampjes kun je goedkoper krijgen via verschillende chinese sites en dan zonder shipping
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Heb mezelf tot nu toe redelijk onder controle qua koopgedrag, is er ook een manier trouwens om snel de betalingsprocedure te doorlopen? Ik zit hier met ideal calculator klaar ...zon gedoe altijd.
een halve dag, iets meer iets minder
No animals were harmed in the making of this comment.
Tot einde middag of halverwege avond.nFo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:24:
Hoe lang duurt zo'n ibood hunt ?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Tot ie afgelopen is..nFo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:24:
tot dat ze door hun voorraad heen zijn
tot het op isnFo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:24:
Meestal tot 14:00 ofzo?
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Tot een uur of 16:00 morgen ofzo.nFo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:24:
hele dag of totdat de spullen op zijn, maar meestal zorgen ze er wel voor dat er voldoende voorraad isnFo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:24:
Tot de middag of tot dat de voorraad er doorheen is
Jup!
Over de 333 delige Stanley (namaak) set, als iemand die heeft gekocht:
http://www.klacht.nl/2011/07/stanley-333-delige-namaakset/
http://www.klacht.nl/2011/07/stanley-333-delige-namaakset/
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Troep is dat vaak van Action!!!Guardian Angel schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:24:
Paar € bij Action
dit is een uitstekende zaklamp, veel beter dan die action rommel,. als ik niet al een gelijkwaardige had kocht ik em
Dat weet geen mens, kan als alles rap eruit gaat over een uurtje of 2 afgelopen zijn, als het niet zo rap gaat kan het de hele nacht durennFo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:24:
Verschilt enorm.. de laatste 5 hunts meegedaan. Variërend van 3 tot half 9.
Signature
Net een nieuwe router en bluray dus wat heb ik nodig van al die hebbedingen?
ARME AOW’er
Wat is de snelste manier om de bestelling af te ronden? Welke betaal methode?
weet iemand een refresh-site (zoals 1dagkoopjes) die bij een nieuw product een geluidssignaaltje geeft, hoef ik niet de hele tijd te kijken
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
iDeal.Frozenberg schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:26:
wel fantastisch voor een bedrijf als iBood om op deze manier zo snel van hun voorraad af te komen
AutoRefresh plugin voor FFcramwinckel schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:26:
weet iemand een refresh-site (zoals 1dagkoopjes) die bij een nieuw product een geluidssignaaltje geeft, hoef ik niet de hele tijd te kijken
Gelieven niet te doen trouwens. Vertraagt de site ontzettend.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Maakt volgens mij niet uit.. zodra je in het betaalscherm zit, ben je al verzekerd van het item..Frozenberg schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:26:
Signature
Nou ik heb het wel weer gezien, denk dat het weer veel rommel is dat voorbij komt
Ohw nee, GEEN TASSEN
die komen te vaak en duren te lang, alsof het vakantie is oid...
Scientia Potentia Est
Reistas, wie zit daar nou op te wachten....
Ik heb gehoord dat die voorraad niet bij hun ligt. Schijnt dat dit vanuit een centraal magazijn gaat waar ook andere winkels in zitten.Igor4 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:27:
wel fantastisch voor een bedrijf als iBood om op deze manier zo snel van hun voorraad af te komen
De pagina refresht al automatisch iedere seconde
Mooie tas maar niet iets wat ik impulsief ga kopen
Deze gaat lang duren denk ik..
Nee dit dacht ik laatst ook. Bleek dat er maar 5 producten waren en 5 lui tegelijk op het knopje hadden gekliktmouzetc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:28:
[...]
Maakt volgens mij niet uit.. zodra je in het betaalscherm zit, ben je al verzekerd van het item..
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Blauwert Reistas i.p.v. Gelert...
Gaat tot nu toe met 3% per seconde, hopelijk blijft dit zo doorgaan.
Zodra de Nomad bayhouder komt, ga ik slapen
... vorige paar keren duurde die Nomad shit veel te lang...
Scientia Potentia Est
Gaat snel zo.. valt me weer 'ns mee
nog slimmer..AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:28:
[...]
Ik heb gehoord dat die voorraad niet bij hun ligt. Schijnt dat dit vanuit een centraal magazijn gaat waar ook andere winkels in zitten.
Dit had ik een half jaar geleden wel willen kopen, ben nu al voorzien...
Kan puur toeval zijn, maar ik heb het idee dat je met F5-en toch sneller bent.
Is ook zo bij bol.com. Die hebben echt geen eigen magazijn, en de facturen verschillen ook soms per soort product. Andere acceptgirocode voor speelgoed, dan de acceptgirocode voor boeken. Lettertype ook anders etc..
Schijnbaar toch veel mensen die graag een pannenset willen hebben
.

Hmmm... kan niet zien of ze geschikt zijn voor inductie. Wel soort van belangrijk
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Dan was je gewoon te traag met klikkenD4NG3R schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:28:
[...]
Nee dit dacht ik laatst ook. Bleek dat er maar 5 producten waren en 5 lui tegelijk op het knopje hadden gekliktzodra ik naar betalen wou gaan kwam ik op een foutpagina terecht.
Signature
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)