Oke top ga ik proberen ty.
Vanaf pc naar tv met hdmi en met optical naar sony reciever.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik zou beginnen met het uitschakelen van je HDMI audio binnen je Windows apparaten, misschien 2x aanwezig gezien je hardware (Intel HD 4000 en nVidia 620).Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:27:
Oke top ga ik proberen ty.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Testing, one, two ...
[ Voor 33% gewijzigd door hardware-lover op 04-11-2013 00:40 ]
Testing, one, two ...
Verwijderd
Ik zag het ja. Je hebt overigens een Intel Core i3 3220, niet een i3 3320, die lijkt niet te bestaan, wel als i5.Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:48:
Heb 2 hdmi porten een in en een out.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Testing, one, two ...
Verwijderd
1) Zet je films in een aparte map (dus niet bij je 2D films in).Mayet193 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:42:
Hier ook tevreden gebruiker van XBMC, ik wil eigenlijk alleen op een eenvoudige manier mijn 3d films clusteren. Deze mogen ook in een aparte categorie tussen movies en TV shows maar ik weet niet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen en of dit uberhaupt een mogelijkheid is. Hoe hebben jullie dit gedaan?
[ Voor 16% gewijzigd door Piet91 op 06-11-2013 15:51 ]
Welke NUC heb je en wat is je ervaring i.c.m. XBMC. Ik heb ook een Pi maar wil ook HD audio afspelen.El_V schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:50:
Mijn raspberry is al weer enige tijd stuk en ik vond hem toch nog iets te traag/instabiel als volwaardig mediacenter
Het streamen van synology rechtstreeks naar de tv is het ook net niet dus net maar een Intel NUC besteld! Kan niet wachten om weer van XBMC gebruik te kunnen maken
👉🏻 Blog 👈🏻
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Probeer de laatste monthly of nightly van XBMC eerst eensArjan90 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:58:
Ik luister vaak muziek via XBMC, in mijn opstelling draait XBMC op een laptop en deze is verbonden met de receiver. De receiver is verbonden met de TV. Als ik de TV uitzet nadat ik de muziek heb geselecteerd loopt XBMC volledig vast (en de muziek dus ook, ik hoor niets meer). Ik vermoed dat dit een HDMI handshake is die opnieuw wordt uitgevoerd waardoor XBMC het kwijtraakt. Ik moet XBMC dan afsluiten middels taakbeheer (proces afsluiten).
Als ik de muziek afspeel in WMP heb ik er geen last van: op het moment dat ik de TV uitzet stopt het geluid voor 1 à 2 seconden en daarna gaat het weer verder.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb al uitgebreid gezocht op het XBMC forum en zie daar mensen met dezelfde problemen, het zou opgelost moeten zijn in Frodo maar ik draai Frodo 12.2 en heb het probleem nog. Bovendien hebben veel mensen hetzelfde probleem met WMP, dat is bij mij juist niet zo.
De enige manier dat ik kan voorkomen dat XBMC vast loopt is XBMC opstarten, de TV uitzetten en vervolgens met de webbrowser of met een app de muziek opstarten. Dan heb ik geluid, maar zo gauw de TV weer wordt aangezet klapt XBMC er weer uit.
[ Voor 79% gewijzigd door Wackmack op 06-11-2013 23:34 ]
Cool, vanavond uitproberenschumi2004 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:43:
Op mijn zoektocht naar andere subtitle fonts kwam ik dit pakketje tegen. Zitten aardige fonts in en wellicht dat andere deze ook wel gebruiken kunnen
Mijn favoriet is op moment even Tiresias wat bijgevoegd info bestandje ook al zegt dat mogelijke beste font is voor subs.
Note: Pakketje is niet door mij samengesteld
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 08-11-2013 15:13 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Sarcasm is my superpower! What's yours?
[ Voor 20% gewijzigd door Jorgen op 09-11-2013 17:58 ]
Ik ben ook MQ5 aan het proberen (nice). Maar het eerste plaatje van Fibre krijg ik niet voor elkaar. Ik krijg in het home menu geen artist background. Wat zie ik over het hoofd?SidewalkSuper schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:10:
Dat ziet eruit als het standaard gedrag van de skin, daar heb je geen extra plaatjes in folders voor nodig, die worden automatisch gedownload.
Main menu zet je aan via customize main menu -> music -> use fanart of collection
In de afspeelview pas je de settings gewoon aan naar wat je wil:
artist fanart
artist fanart + visuals
slideshow
slideshow + visuals
mosaic slideshow
mosaic slideshow + visuals
visuals
background set by user
[ Voor 18% gewijzigd door Xaero op 10-11-2013 12:23 ]
Het eerste plaatje is de standaard artiest fanart die die je hebt ingesteld zodra je een seconde of 10 niks doet bij het afspelen van een nummer in het hoofdmenu. Dan switcht ie van roterende achtergrond van alle artiest fanarts (althans bij mij, want ik heb ingesteld dattie voor het muziekmenu alle fanarts rotate, net als bij films en series) naar statische fanart van die specifieke artiest en dan verandert de hoofdmenubalk in een tracktijdklok.Mystic Spirit schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:56:
[...]
Ik ben ook MQ5 aan het proberen (nice). Maar het eerste plaatje van Fibre krijg ik niet voor elkaar. Ik krijg in het home menu geen artist background. Wat zie ik over het hoofd?
[ Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 11-11-2013 02:23 ]
Om de een of andere reden doet hij dat bij mij niet. Maar er gaat bij mij wel meer mis met MQ5 zo heb ik ook problemen met de overlay van de trakt plugin voor het raten van iets wat je net gezien heb. Die valt niet te bedienen als ik MQ5 gebruik.SidewalkSuper schreef op maandag 11 november 2013 @ 02:22:
[...]
Het eerste plaatje is de standaard artiest fanart die die je hebt ingesteld zodra je een seconde of 10 niks doet bij het afspelen van een nummer in het hoofdmenu. Dan switcht ie van roterende achtergrond van alle artiest fanarts (althans bij mij, want ik heb ingesteld dattie voor het muziekmenu alle fanarts rotate, net als bij films en series) naar statische fanart van die specifieke artiest en dan verandert de hoofdmenubalk in een tracktijdklok.
Dit is gewoon de standaardinstelling, als je de skin installeert zonder iets te veranderen.
[ Voor 10% gewijzigd door Jorgen op 12-11-2013 10:22 ]
Top menu, pijl omhoog voor verschillende views en eventueel in skin settings voor cover settingsJorgen schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:22:
Iemand al uitgevonden hoe ik bij MQ5 de bibliotheek weergave wijzig? (Vind die dvd-hoesjes namelijk erg lelijk.) (Net zoals in Confluence; waar je kunt kiezen uit media-info, lijst, fanart, etc.) Krijg het niet voor elkaar?
[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 12-11-2013 10:30 ]
Verwijderd
Niet om lullig te doen maar al jouw vragen zijn ontzettend basic en met een beetje moeite zelf allemaal op te lossen. Voor iedere poep en scheet kom je hier aankloppen zonder zelf ook maar een beetje moeite te doen of ook maar aan te geven wat je zelf al hebt geprobeerd.Jorgen schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:22:
Iemand al uitgevonden hoe ik bij MQ5 de bibliotheek weergave wijzig? (Vind die dvd-hoesjes namelijk erg lelijk.) (Net zoals in Confluence; waar je kunt kiezen uit media-info, lijst, fanart, etc.) Krijg het niet voor elkaar?
Bedankt!schumi2004 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:28:
[...]
Top menu, pijl omhoog voor verschillende views en eventueel in skin settings voor cover settings
MQ5 Lees voer
[ Voor 52% gewijzigd door Jorgen op 12-11-2013 12:19 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
dollyking schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:28:
o.k. na avonden prutsen en zoeken krijg ik het niet voor elkaar.
ik wil een plaatje in de libary structuur bij video's voor homevideo's die verder op de nas staan.
Speelfilms e.d. is me duidelijk.
eerder werkte het prima in eerdere versie's nu draai ik frodo op vista, en ben opnieuw begonnen.
maar nu lukt het me dus niet meer...
Elk filmpje heeft een naam en het plaatje wat ik wil heb ik alles al genoemd.
folder.jpg movie.jpg naam-folder.jpg... in de video_ts folder. maar niets gebeurd.
waar moet ik het verder zoeken?
Piet91 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:48:
1) Zet je films in een aparte map (dus niet bij je 2D films in).
2) Maak een smart playlist aan voor deze map.
3) Voeg deze smart playlist toe aan je favorieten
4) Bij je (skin) instellingen kun je aan het hoofdmenu deze favoriet toevoegen.
Werkt hier prima met de Amber skin.
(...)
Het is alleen wel zo dat je dan niet eenvoudig skin kunt wisselen want dit wordt niet meegenomen naar andere skins (correct me if I'm wrong).
Kwalitatief blaten
Worden enkel de plaatjes niet zichtbaar of de homevideo's zelf ook niet? Misschien dat je nog even nfo's moet aanmaken om ze te laten herkennen in library mode? Ik neem aan dat een scraper ze namelijk niet herkent.dollyking schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:28:
o.k. na avonden prutsen en zoeken krijg ik het niet voor elkaar.
ik wil een plaatje in de libary structuur bij video's voor homevideo's die verder op de nas staan.
Speelfilms e.d. is me duidelijk.
eerder werkte het prima in eerdere versie's nu draai ik frodo op vista, en ben opnieuw begonnen.
maar nu lukt het me dus niet meer...
Elk filmpje heeft een naam en het plaatje wat ik wil heb ik alles al genoemd.
folder.jpg movie.jpg naam-folder.jpg... in de video_ts folder. maar niets gebeurd.
waar moet ik het verder zoeken?
Gebruik zelf AG Foreigner 26.TTF voor mijn embedded Substation Alpha font.schumi2004 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:43:
Op mijn zoektocht naar andere subtitle fonts kwam ik dit pakketje tegen. Zitten aardige fonts in en wellicht dat andere deze ook wel gebruiken kunnen
Mijn favoriet is op moment even Tiresias wat bijgevoegd info bestandje ook al zegt dat mogelijke beste font is voor subs.
Note: Pakketje is niet door mij samengesteld
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 20:34 ]
Waarom is plex daarin een vereiste? Ikzelf heb in mijn htpc beneden alleen maar een CF kaartje zitten van 8G (cheap ass ssdVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:33:
Misschien heb ik er over heen gelezen, maar is het mogelijk om xmbc te gebruiken als client en plex als server? waarbij alle mediabestanden op plex staan?
Ik zou namelijk graag een plex server opzetten met ubuntu en een htpc met alleen een ssd schijf samen met win 7 en xmbc.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Kun je die mss ergens uploaden voor me?Bad Brains schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:55:
[...]
Gebruik zelf AG Foreigner 26.TTF voor mijn embedded Substation Alpha font.
Lekker goed te zien ook bij kleine scripts. (ik moet geen grote ondertitels maar wel duidelijk)
Voorbeeld
Plex is niet nodig. Als je een ubuntu server draait kan je je bestanden daarop delen en zijn ze overal in huis te zien. Of je draait op die server ook een XBMC via mysql. Blijft de biblitheek op alle apparaten gelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:33:
Misschien heb ik er over heen gelezen, maar is het mogelijk om xmbc te gebruiken als client en plex als server? waarbij alle mediabestanden op plex staan?
Ik zou namelijk graag een plex server opzetten met ubuntu en een htpc met alleen een ssd schijf samen met win 7 en xmbc.
Verwijderd
xbmc als shell instellenVerwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 18:43:
Ik heb toch gekozen voor plex, dat werkt is een stuk makkelijker dan gerommel met mysql de vrouw moet het ook kunnen bedienen.
Is het mogelijk om xmbc direct te laten opstarten in windows zonder dat de windows shell volledig word geladen?
Ik ken natuurlijk de truc om het programma als opstartservice aan te wijzen maar dan moet ik eerstwachten dat windows volledig opgestart is dan pas start xmbc,
Verwijderd
tja zo makkelijk kan het soms zijn
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 18:51 ]
Mysql stel je 1x in en daarna heb je er geen omkijken meer naar. De vrouw hoeft helemaal niet te weten dat er uberhaupt een mysql backend achter zit.Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 18:43:
Ik heb toch gekozen voor plex, dat werkt is een stuk makkelijker dan gerommel met mysql de vrouw moet het ook kunnen bedienen.
https://www.dropbox.com/s...9/AG%20Foreigner%2026.TTFschumi2004 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 09:07:
[...]
Kun je die mss ergens uploaden voor me?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Dank je _Vincent__Vincent_ schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:52:
[...]
Worden enkel de plaatjes niet zichtbaar of de homevideo's zelf ook niet? Misschien dat je nog even nfo's moet aanmaken om ze te laten herkennen in library mode? Ik neem aan dat een scraper ze namelijk niet herkent.
Hier een voorbeeld hoe je het herkennen van homevideo's handig met Ember Media Manager voor elkaar krijgt.
Hier nog een bron van iemand die hetzelfde probleem had en heeft opgelost.
En hier nog kort wat info vanaf de XBMC wiki over homevideo's.
Hopelijk heb je er wat aan
https://github.com/amet/service.autosubsMuncher schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:10:
Ik heb een vraag over de XBMC subtitle plugin. Ik wil dat deze automatisch gaat zoeken naar een bijpassende ondertiteling. Op dit moment moet ik nog de OSD oproepen en dan op de subtitle knop drukken. De plugin download dan wel meteen de goede subtitle, mits beschikbaar. Is er een manier om dit te automatiseren zodat ik niet meer de OSD, etc. hoef op te roepen?
Thanks
[ Voor 47% gewijzigd door FREAKJAM op 23-11-2013 13:29 ]
is everything cool?
[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 23-11-2013 19:45 ]
je kan trouwens de subtitle download ook onder een knop van je AB zetten of onder een andere key zetten.Muncher schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:10:
Ik heb een vraag over de XBMC subtitle plugin. Ik wil dat deze automatisch gaat zoeken naar een bijpassende ondertiteling. Op dit moment moet ik nog de OSD oproepen en dan op de subtitle knop drukken. De plugin download dan wel meteen de goede subtitle, mits beschikbaar. Is er een manier om dit te automatiseren zodat ik niet meer de OSD, etc. hoef op te roepen?
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
XBMC maakt toch geen onderscheid als je hem laten scannen in de onderliggende mappen? Wat gaat er op dit moment niet goed bij jou?schumi2004 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:45:
Weet er iemand een manier om een mixed folder (kids content) fatsoenlijk onder 1 noemer (movies/series) in xbmc te krijgen?
Met mixed bedoel ik folders met losse eps en folders met single dvd iso enz.
Niet goed is een groot woord, waar ik vooral mee zit zijn folders met losse eps (alleen maar een ep of 8 van een totaal van 20) om die als 1 geheel in XBMC te krijgen.Miss_80 schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:06:
[...]
XBMC maakt toch geen onderscheid als je hem laten scannen in de onderliggende mappen? Wat gaat er op dit moment niet goed bij jou?
Ik ben 99.99999% zeker dat de titel van de film niet goed staat.Versteegrob schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:54:
Wat kan je doen als xbmc niet de film pakt terwijl die goed geschreven is? Ik gebruik moviedb.org en het gaat om de films Xmen 1/2/3/4. Het gaat om de bibliotheek.
[ Voor 18% gewijzigd door Smultie op 25-11-2013 11:25 ]
Een .nfo bestandje maken met daarin een URL naar de juiste TMDB/IMDB pagina. Die overruled de titel. Heb het ook wel eens dat een film, ongeacht hoe ik hem schrijf, maar niet gepakt wil worden.Versteegrob schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:54:
Wat kan je doen als xbmc niet de film pakt terwijl die goed geschreven is? Ik gebruik moviedb.org en het gaat om de films Xmen 1/2/3/4. Het gaat om de bibliotheek.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
www.casarodriguillo.com
Wat is een ion3? Ik ken een ION330 en ION tweede generatie, maar ion3 zegt me niet zoveel. Over welke chipset gaat het?
Testing, one, two ...
Ik haal typenummer en chip door mekaar, het is een asus AT3ION en een ION330chipsethardware-lover schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:03:
[...]
Wat is een ion3? Ik ken een ION330 en ION tweede generatie, maar ion3 zegt me niet zoveel. Over welke chipset gaat het?
www.casarodriguillo.com
Nu werkt het inderdaad doordat ik ook het bestand heb aangepast ipv alleen de map.Smultie schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:01:
[...]
Ik ben 99.99999% zeker dat de titel van de film niet goed staat.
Post ff hoe het precies geschreven staat.
Het zou moeten zijn
X-Men (2000)
X2: X-Men United (2003)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
X-Men: First Class (2011)
MQ5 geeft aan of het bestand is voorzien van een ondertiteling. ALthans, in ieder geval de bestanden waarbij de ondertiteling erin is verwerkt. Ik heb nog niet gekeken of hij dat ook doet voor losse srt bestanden eigenlijk.Zanniebal schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:11:
Ik draai nu de Quartz skin op mn rpi en dat gaat heel goed.
Het enige dat ik een beetje mis is de mogelijkheid om in de overzichten van series, te zien of er een subtitle beschikbaar is. Ik zou zo graag naast het HD icoontje ook een NL of EN icon hebben.
Weet een van jullie of dit kan?
Klopt, meer kan je ION330 niet weergeven, 3D SBS/TB = full HD. Real3D is ook niet mogelijk met OpenElec of XBMC onder Windows zonder externe player.Pinin schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:30:
Ik gebruik openelec op een ion3 ion330
kan ik nou wel of niet 3d afspelen, het is mij een beetje onduidelijk. zie ook: http://openelec.tv/forum/...01-how-to-get-3d-playback
Zo ja, begrijp ik goed dat ik 3d sbs moet gebruiken voor panasonic 3d
Testing, one, two ...
Nee local files doet ie niet. Dit zou als goed is opgelost moeten zijn in Gotham maar ben er niet zaker van.Miss_80 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:46:
[...]
MQ5 geeft aan of het bestand is voorzien van een ondertiteling. ALthans, in ieder geval de bestanden waarbij de ondertiteling erin is verwerkt. Ik heb nog niet gekeken of hij dat ook doet voor losse srt bestanden eigenlijk.
urrr. ik snap het niethardware-lover schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:08:
[...]
Klopt, meer kan je ION330 niet weergeven, 3D SBS/TB = full HD. Real3D is ook niet mogelijk met OpenElec of XBMC onder Windows zonder externe player.
[ Voor 4% gewijzigd door Pinin op 25-11-2013 13:22 ]
www.casarodriguillo.com
Ik heb het thuis niet onder 1 noemer, maar onder 2, namelijk films en tv series. Verder werkt het gewoon precies hetzelfde als de library voor alles. Ik heb gewoon een genre toegevoegd (children). Alle kinderfilms en kinderseries heb ik vervolgens dat genre gegeven. Vervolgens heb ik in het hoofdmenu een extra 'Kids TV' en 'Kids Movies' toegevoegd die rechtstreeks naar dit genre gaan. Leuk achtergrondje erbij en klaar.schumi2004 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:45:
Weet er iemand een manier om een mixed folder (kids content) fatsoenlijk onder 1 noemer (movies/series) in xbmc te krijgen?
Met mixed bedoel ik folders met losse eps en folders met single dvd iso enz.
"3D SBS/TB = full HD"Pinin schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:21:
[...]
urrr. ik snap het niet![]()
Ik kan me voorstellen dat een codec ontbreekt, of dat de kracht er niet voor is.
Maar kan3dSBS wel of juist ook niet.?
Testing, one, two ...
www.casarodriguillo.com
www.casarodriguillo.com
Denk dat ik het ook maar op die manier ga doen. Ik weet alleen niet hoe ik om moet gaan met series welke in dvd formaat uitgegeven zijn, je kunt ze als films kenmerken (wat makkelijkste is) maar eigenlijk zijn dat ook weer series. Een voorbeeld is bv Dora (collectie dvd met losse epsJanoz schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:31:
[...]
Ik heb het thuis niet onder 1 noemer, maar onder 2, namelijk films en tv series. Verder werkt het gewoon precies hetzelfde als de library voor alles. Ik heb gewoon een genre toegevoegd (children). Alle kinderfilms en kinderseries heb ik vervolgens dat genre gegeven. Vervolgens heb ik in het hoofdmenu een extra 'Kids TV' en 'Kids Movies' toegevoegd die rechtstreeks naar dit genre gaan. Leuk achtergrondje erbij en klaar.
Genre geven aan de content deed ik altijd met ember media manager. Maar tegenwoordig pas ik het gewoon rechtstreeks in de DB aan. Nieuw item in het hoofdmenu aanmaken doe ik door eerst een favoriet te maken van het genre en vervolgens deze favoriet als menuitem toevoegen.
Testing, one, two ...
Ik ga ze ook omzetten naar losse eps, ben ik meteen van die ellendige intro's af.Janoz schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:10:
Ikzelf heb die gewoon onder series gezet. Zo heeft Woezel en Pip bij ons 3 seizoenen (die toevallig precies overeenkomen met de 3 DVD's die we van ze hebben). De DVD's zet ik trouwens wel om naar losse bestanden per episode.
[ Voor 67% gewijzigd door albino71 op 25-11-2013 21:16 ]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Daarom heb ik 1 centrale MySQL voor alle XBMC's hier. 1x goed erin is overal goed.albino71 schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:14:
Ik vind het beheren van je library ook niet altijd eenvoudig. Sommige worden niet gevonden en dan ga je handmatig te werk, of je kiest een andere scraper. Dan werkt het op de andere XBMC weer niet.
Ja, het werkt wel, maar je library moet je eigenlijk maar vanaf 1 plek beheren en niet vanaf Pi 1 en dan 2 en dan PC en dan laptop. Dan gaat het (bij mij) niet helemaal lekker.
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Vette shit hoor Dora (kids vinden iig van welalbino71 schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:14:
@schumi: Ik wist niet dat je van Dora hield. Ik heb hier ook nog wel Diego voor je en Pingu
ot: Ik vind het beheren van je library ook niet altijd eenvoudig. Sommige worden niet gevonden en dan ga je handmatig te werk, of je kiest een andere scraper. Dan werkt het op de andere XBMC weer niet.
Ja, het werkt wel, maar je library moet je eigenlijk maar vanaf 1 plek beheren en niet vanaf Pi 1 en dan 2 en dan PC en dan laptop. Dan gaat het (bij mij) niet helemaal lekker.
Dat is normaal.schumi2004 schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:43:
[...]
Vette shit hoor Dora (kids vinden iig van wel)
Maar ff zonder dollen.
Probeer ze nu om te zetten met MakeMKV maar dat is toch niet mijn ding (chapter detectie). Probeer het nu met HandBrake wat al een stuk makkelijker gaat maar vind de file size zo klein (250MB mkv voor 24 minuten op High Profile)
Is dat normaal? (Scheelt wel een berg ruimte 3x250 t.o.v. 4GB iso)
Top.ErwinJ schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:12:
[...]
Dat is normaal.
Ik heb hier de tekenfilms oa ook Dora omgezet.
je krijgt zeer goede kwaliteit en weinig plaats innemende tekenfilms
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Je kunt gewoon de repository installeren en via die dan de daadwerkelijke add-on.-SaveMe- schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:55:
@ grotebozewolf: Nice. Ga ik proberen op mijn XBMC op OUYA. Moet ik zowel de repository als normale package installen ?
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
bramv82 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:28:
Ik heb een aantal concert video's. Nu gebruik ik sinds kort de aeon mq5 skin waar een mooi kopje concerts bij staat, maar ik heb geen idee hoe ik hier mijn concert video's in krijg.
Iemand een idee?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq