ionicdog schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:21:
ik ben nu net 3 weken bezig met xbmc. allemaal erg leuk enzo. Maar ik kan er gewoon niet te lovend over zijn. Ik kan gewoon met geen mogelijkheid een dvd (serie) afspelen. Ik heb al verschillende voorbeelden en tutorials bekeken maar echt..Films e.d. op dvd formaat gaan prima. Maar een dvd serie starten vanuit het menu lukt gewoon niet. Als iemand mij in de goede richting kan duwen graag.
Ik heb bv Vampire diaries, S1D1. De Folder al renamed volgens de tutorials naar bv: the vampire diaries/season 1/The vampire diaries S01_e01_e02_e03_e04/VIDEO_TS maar ik kan hem gewoon niet afspelen. Filminfo ophalen gaat wel, de scraper. Dus als ik op de film druk vanuit het menu, op het plaatje krijg ik een folder overzicht waarin de serie leeg is.
Als ik ga zoeken via bestanden dan kan ik de .IFO netjes openen en start de dvd., maar niet vanuit het menu! anyone?
heb je een advancedsettings.xml aangemaakt met onderstaande voor je series ivm naamgeving?
<advancedsettings>
<tvshowmatching>
<regexp>[Ss]([0-9]+)[][ ._-]*[Ee]([0-9]+)([^\\/]*)$</regexp> <!-- foo.s01.e01, foo.s01_e01, S01E02 foo, S01 - E02 -->
<regexp>[\._ -]()[Ee][Pp]_?([0-9]+)([^\\/]*)$</regexp> <!-- foo.ep01, foo.EP_01 -->
<regexp>([0-9]{4})[\.-]([0-9]{2})[\.-]([0-9]{2})</regexp> <!-- foo.yyyy.mm.dd.* (byDate=true) -->
<regexp>([0-9]{2})[\.-]([0-9]{2})[\.-]([0-9]{4})</regexp> <!-- foo.mm.dd.yyyy.* (byDate=true) -->
<regexp>[\\/\._ [\(-]([0-9]+)x([0-9]+)([^\\/]*)$</regexp> <!-- foo.1x09* or just /1x09* -->
<regexp>[\\/\._ -]([0-9]+)([0-9][0-9])([\._ -][^\\/]*)$</regexp> <!-- foo.103*, 103 foo -->
<regexp>[\/._ -]p(?:ar)?t[_. -]()([ivx]+)([._ -][^\/]*)$</regexp> <!-- Part I, Pt.VI -->
<regexp>\[[Ss]([0-9]+)\]_\[[Ee]([0-9]+)\]?([^\\/]*)(?

?:[\\/]video_ts)[\\/]video_ts.ifo)?</regexp>
<regexp>[\._ \[\-\\/]([0-9]+)x([0-9]+)([^\\/]*)(?

<regexp>[Ss]([0-9]+)[\.\-]?[Ee]([0-9]+)([^\\/]*)(?

<regexp>[\._ \-\\/]([0-9]+)([0-9][0-9])([\._ \-][^\\/]*)(?

</tvshowmatching>
</advancedsettings>