• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:53
nizzuts schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:03:
[...]

word wel erg kinderachtig zo.... volgens mij reageerde jij juist op mijn antwoord op j0ey zijn mening...
en misschien moet je eerst nadenken voordat je wat schrijft ipv iedere keer je post te editen met een bijdehante opmerking..

/END OF DISCUSSION
Even nagedacht, dat was jouw reaktie waarin je vraagt of hij het wel gelezen had, niet lang daarna vertel je ons dat je niet van plan bent de thread te lezen.

/END OF DISCUSSION

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 22:05
Pff, dat gezeur van mensen die hun 33 of 53 helemaal goed willen praten. Hoe kan je ooit zien aan een foto die zo wazig is als wat dat het scherm van de 33 scherper is? Het lijkt mij redelijk duidelijk dat de 53 gewoon beter is qua scherm, dat van het touchscreen had ik alleen maar gelezen, sorry als dat niet zo is.

[ Voor 5% gewijzigd door J0ey op 14-09-2011 11:39 ]

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
iemand nog wat nuttigs te melden..? scherm dit, scherm dat.. lekker boeiend allemaal.

weet iemand bijvoorbeeld of het al mogelijk is om flash onder dolphin browser te laten werken? ik vind Opera zo'n simpele browser,met weinig in stel mogelijkheden namelijk.

Anoniem: 16328

stavast schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:38:
iemand nog wat nuttigs te melden..? scherm dit, scherm dat.. lekker boeiend allemaal.

weet iemand bijvoorbeeld of het al mogelijk is om flash onder dolphin browser te laten werken? ik vind Opera zo'n simpele browser,met weinig in stel mogelijkheden namelijk.
Het scherm is een van de belangrijkste componenten van een tablet dus het is maar net wat je niet boeiend vindt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Aub vanaf nu weer nuttig en ontopic posten.

• J0ey
Niet om vervelend te zijn, maar als het over het scherm van de Hannspad gaat is het toch ontopic? :P
Nog niet in de Honeycomb ROM's dacht ik, wel in de 2.2/3 ROM's.

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:45
Hebben meer mensen problemen met Twitter icm GtabComb 3.3? Ik kan met geen enkele twitter applicatie inloggen. Ze geven allemaal een andere foutmelding :P Dus neem aan dat het niet aan de apps ligt maar aan de rom.

Hoe lang gaat de batterij trouwens mee bij de GtabComb 3.3 gebruikers? Bij mij tussen de 4 en 5 uur. Dat vindt ik persoonlijk een beetje magertjes :(

Edit: Heeft iemand een goede tip voor een case? Ik zoek iets zoals deze:

http://www.amazon.co.uk/A...TF8&qid=1316014145&sr=8-7

Alleen van wat betere kwaliteit, dus waar de tab goed inpast, dat het er wel een beetje strak uitziet. Fijnste zou zijn als je hem kan kantelen zoals die covers voor de Ipad.

[ Voor 60% gewijzigd door VulcanRaven op 14-09-2011 17:35 ]

• cricket99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-12-2023
Beste Vulcanraven

Het twitter login-probleem verdween bij mij (FlashBack 7.2) toen ik er een extern micro-SD kaartje indeed.

• VulcanRaven
cricket99 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:54:
Beste Vulcanraven

Het twitter login-probleem verdween bij mij (FlashBack 7.2) toen ik er een extern micro-SD kaartje indeed.
Das een vreemde fix :P Ik heb nog wel ergens zo'n kaartje liggen. Zal het straks eens proberen. Hopelijk werkt het bij GtabComb ook zo :)

• J0ey
VulcanRaven schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:14:
Hebben meer mensen problemen met Twitter icm GtabComb 3.3? Ik kan met geen enkele twitter applicatie inloggen. Ze geven allemaal een andere foutmelding :P Dus neem aan dat het niet aan de apps ligt maar aan de rom.

Hoe lang gaat de batterij trouwens mee bij de GtabComb 3.3 gebruikers? Bij mij tussen de 4 en 5 uur. Dat vindt ik persoonlijk een beetje magertjes :(

Edit: Heeft iemand een goede tip voor een case? Ik zoek iets zoals deze:

http://www.amazon.co.uk/A...TF8&qid=1316014145&sr=8-7

Alleen van wat betere kwaliteit, dus waar de tab goed inpast, dat het er wel een beetje strak uitziet. Fijnste zou zijn als je hem kan kantelen zoals die covers voor de Ipad.
Gister zag ik dat die na 16 uur op ongeveer 14% zat..

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 15:26
Er is nogal wat verwarring over batterijduur geloof ik.

16 uur kan natuurlijk alleen maar met een groot deel standby.

-

• J0ey
Af en toe een website/spelletje en nog een paar uurtjes vrij actief gebruikt, dus zeker minder dan de helft echt standby. Tuurlijk kan je het niet precies testen, maar 4-5 uur heb ik nog nooit voor elkaar gekregen iig. :P

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:53
Hier een dag na standby (CyanogenMod)

Anoniem: 421095

Wat is de max. Mini SD(HC) kaart grootte voor deze tablet?

edit: al gevonden, 32GB max.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 421095 op 14-09-2011 20:39 ]

• jos_outlaw36
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 22:16
hiephoi,

Ik heb een klein probleempje met mijn hannspree.....
Ik was er in geslaagd om mijn tablet te updaten met de volgende drie progjes:
- ClockWorkMod Recovery v4.0.1.4 (CWM)
- GtabComb Beta 3.3_bl1.2
- ab_kernel4 Alpha 6
Alles werkte naar behoren en een dag later na het aanzetten bleef ie hangen bij het opstarten...vreemd .
Na een aantal onverstandige acties o.a.: restore in de recovery,reset,re-install,wipe out van chache...en miss.nog enkele acties,doet mijn tablet he-le-maal niets meer.
Via volume+ en aanknop kom ik ook niet meer in de recovery...hij gaat alleen aan en dan kan ik waarschijnlijk zolang de accu opgeladen is naar het logo van hannspree kijken.
Kortom...ofwel ik heb hem om zeep geholpen of er is misschien iemand die hier een oplossing voor heeft.
Ik hoor het graag.

• Centurion
jos_outlaw36 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:01:
hiephoi,

Ik heb een klein probleempje met mijn hannspree.....
Ik was er in geslaagd om mijn tablet te updaten met de volgende drie progjes:
- ClockWorkMod Recovery v4.0.1.4 (CWM)
- GtabComb Beta 3.3_bl1.2
- ab_kernel4 Alpha 6
Alles werkte naar behoren en een dag later na het aanzetten bleef ie hangen bij het opstarten...vreemd .
Na een aantal onverstandige acties o.a.: restore in de recovery,reset,re-install,wipe out van chache...en miss.nog enkele acties,doet mijn tablet he-le-maal niets meer.
Via volume+ en aanknop kom ik ook niet meer in de recovery...hij gaat alleen aan en dan kan ik waarschijnlijk zolang de accu opgeladen is naar het logo van hannspree kijken.
Kortom...ofwel ik heb hem om zeep geholpen of er is misschien iemand die hier een oplossing voor heeft.
Ik hoor het graag.
http://www.slatedroid.com...updated-25th-august-2011/

-

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-07 15:46
lange tijd opzoek naar een tablet. toch maar bij alternate deze besteld.
stond voor 15.00 uur besteld morgen in huis dus hopenlijk voor het weekend nog dit speeltje:)

• nizzuts
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 16:24
http://vegantab.gojimi.co...-bootloaders-1-1-and-1-2/

versie 1.2 werkt perfect op de hannspad met AB's kernel, veel beter dan cm 7.1 van alpha

• jroz2001
  • Laatst online: 04-07 15:14
nizzuts schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:31:
http://vegantab.gojimi.co...-bootloaders-1-1-and-1-2/

versie 1.2 werkt perfect op de hannspad met AB's kernel, veel beter dan cm 7.1 van alpha
Wat werkt er beter?

• nizzuts
de rom werkt perfect en ik vind hem beter dan die van alpha, ziet er sowieso veel beter uit en meer tablet based, standaard nieuwste market, fijn keyboard,geen standby issue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon2b
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 10:50
Over smaak valt te twisten, maar ik vind dat Opera mini een heerlijke browser op de hannspad (fb 7.2) is. Met name de ondersteuning van flash en de goede opvulling van het scherm maakt deze browser veel beter dan de stockbrowser.

Anoniem: 113257

Ik kan hier in China de Hannspree Hannspad SN10T2 krijgen voor 999 yuan, ongeveer 113 euro. Wat vinden jullie van de prijs?

Volgens dit artikel is het verschil:
De Hannspree SN10T2 moet het doen met Android 2.2 Froyo als besturingssysteem, een iets tragere processor, minder opslaggeheugen en een iets mindere displayresolutie.
http://www.tabletsmagazin...tablets-tijdens-ifa-2011/

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:40
Anoniem: 113257 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 08:13:
Ik kan hier in China de Hannspree Hannspad SN10T2 krijgen voor 999 yuan, ongeveer 113 euro. Wat vinden jullie van de prijs?

Volgens dit artikel is het verschil:
De Hannspree SN10T2 moet het doen met Android 2.2 Froyo als besturingssysteem, een iets tragere processor, minder opslaggeheugen en een iets mindere displayresolutie.
http://www.tabletsmagazin...tablets-tijdens-ifa-2011/
http://androidcommunity.c...prices-revealed-20110413/ voor de specs...
Het ligt er net aan wat je er mee wilt, het is niet duur

• svianen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-06 10:20
Ik gebruik nu de vegatab firmware, maar weet iemand hoe je de home - settings - back knoppen op het toestel weer kan laten werken. Deze zijn nu disabled,en je moet nu deze knoppen in scherm gebruiken. Af en toe zijn deze knoppen niet meer zichtbaar bij sommige applicaties.

Edit was vergeten om de juiste kernel te installeren,werkt nu

[ Voor 10% gewijzigd door svianen op 17-09-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Ik heb ook de 1653.
via deze handleiding heb ik 3.0 erop kunnen zetten:)

http://www.slatedroid.com...tom-roms-on-the-hannspad/

met de rom zelfs de hardware buttons aan de gang:)

enigste nadeel is dat bijvoorbeeld youtube.com niet goed werkt en hij in elk geval ook mp4 video schokkerig afspeelt, verder helemaal top:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Door gebruik te maken van moboplayer kan ik normale AVI bestanden op DIVX kwaliteit prima afspelen.
een 720p mkv gaat nogal schokkerig.
Ik heb de codecs geinstalleerd van moboplayer.

Iemand nog een idee om het wel soepel daaiend te krijgen? Tevens welke rom is in jullie bevindingen het snelste met games en video aangezien ik dit het vaakst ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161342

net het tablet binnengekregen en hiermee proberen te upgraden via het tablet met de originele software.

Zoals jullie al begrijpen ging dit mis, waarschijnlijk omdat de downloadtijd via de website extreem lang duurt.
Het tablet start nu op met het logo en flikkert daarna iets en blijft hangen.
Recovery werkt ook niet via opstarten met vol knop.

Iemand slimme idee? Of weet iemand anders een snelle manier om de hannspree update binnen te halen?
Zag op slatedroid een manier om een recovery uit te voeren.

Of is het gewoon makkelijker om hem naar alternate terug te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Anoniem: 161342 schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:50:
net het tablet binnengekregen en hiermee proberen te upgraden via het tablet met de originele software.

Zoals jullie al begrijpen ging dit mis, waarschijnlijk omdat de downloadtijd via de website extreem lang duurt.
Het tablet start nu op met het logo en flikkert daarna iets en blijft hangen.
Recovery werkt ook niet via opstarten met vol knop.

Iemand slimme idee? Of weet iemand anders een snelle manier om de hannspree update binnen te halen?
Zag op slatedroid een manier om een recovery uit te voeren.

Of is het gewoon makkelijker om hem naar alternate terug te sturen?
mtr33 in "Hannspree Hannspad"

Dat zijn de update.zip files van hannspree, maar dan sneller binnen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:53
Bij Honeycomb werkt de hardware acceleratie nog niet geheel (meende wel bij games en video). Ga je dus echt voor snelheid dan lijkt mij Hannstitan of vegatab mij het snelst. Flashtab en gtacomb werken ook goed maar soms hapert het iets. Wat ik begrepen heb op Slatedroid zijn ze wel met een kernel bezig voor de hardware acceleratie. Zelf heb ik geen ervarig met Hanstitan of vegatab omdat ik Honeyomb er mooi uit vind zien. Dus als iemand mij kan overhalen dan ga ik dat misschien ook nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
thespeed schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:56:
Bij Honeycomb werkt de hardware acceleratie nog niet geheel (meende wel bij games en video). Ga je dus echt voor snelheid dan lijkt mij Hannstitan of vegatab mij het snelst. Flashtab en gtacomb werken ook goed maar soms hapert het iets. Wat ik begrepen heb op Slatedroid zijn ze wel met een kernel bezig voor de hardware acceleratie. Zelf heb ik geen ervarig met Hanstitan of vegatab omdat ik Honeyomb er mooi uit vind zien. Dus als iemand mij kan overhalen dan ga ik dat misschien ook nog een keer proberen.
Vegatab met de kernel van ab73 heeft toch ook geen hardware acceleratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Topicstarter
Ik heb een paar dagen adamcomb gedraaid, maar ben weer terug op cyanogen.. Veel sneller en ik zie niet de toegevoegde waarde van Honeycomb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161342

XBOXCenturion schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:55:
[...]

mtr33 in "Hannspree Hannspad"

Dat zijn de update.zip files van hannspree, maar dan sneller binnen.
Deze zijn op een of andere manier anders dan in de slatedroid recovery (http://www.slatedroid.com...updated-25th-august-2011/)

Er staat oa een aantal img bestandn in. Via een externe microSD worden de bestanden in ieder geval niet herkend.
Iemand suggesties hoe ik deze moet installeeren op de Hannspad?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlutje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02 18:58
Ik heb sinds vorige week honeycomb geinstalleerd op mijn hannspad, en het werkt perfect, op één ding na: als ik hem met de computer verbind om bestanden over te zetten, is de verbinding na +/- 1 minuut verbroken en wordt hij niet meer aangegeven, heeft iemand wat ik moet doe om dit te voorkomen? Ik heb hem met ClockWorkMod Recovery v4.0.1.4 (CWM) - GtabComb Beta 3.3_bl1.2 - ab_kernel4 Alpha 6 geflashed.
Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:45
Als het scherm uitgaat, verbreekt de USB-verbinding. Je moet de time-out van het scherm even naar vijf minuten zetten (of langer) of elke minuut het scherm aanraken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-07 23:25

Khaine

Python liefhebber

Zijn er meer mensen die GtabComb 3.3 hebben en veel applicatie's hebben die behoorlijk veel crashen?

Bij mij werkt angry birds b.v. prima, net als de youtube player, maar de facebook app crasth 9/10 keer. Daarnaast ook de market die soms stukloopt, en de browser die er bij 2 tabbladen tegelijk mee kapt. Daarnaast draaien veel apps uit de market gewoonweg niet.

Meer mensen met deze ervaring?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Khaine schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:40:
Zijn er meer mensen die GtabComb 3.3 hebben en veel applicatie's hebben die behoorlijk veel crashen?

Bij mij werkt angry birds b.v. prima, net als de youtube player, maar de facebook app crasth 9/10 keer. Daarnaast ook de market die soms stukloopt, en de browser die er bij 2 tabbladen tegelijk mee kapt. Daarnaast draaien veel apps uit de market gewoonweg niet.

Meer mensen met deze ervaring?
Ik heb geen GtabComb 3.3 maar Flashback, maar ik herken de problemen in de facebook app. Sinds 2 of 3 updates terug crasht hij bij mij elke keer. Dit zie ik ook staan bij de commentaren op de app, dus ik denk dat het een app-specific probleem is en niet een probleem van de ROM.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-07 23:25

Khaine

Python liefhebber

Azaruc schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:10:
[...]

Ik heb geen GtabComb 3.3 maar Flashback, maar ik herken de problemen in de facebook app. Sinds 2 of 3 updates terug crasht hij bij mij elke keer. Dit zie ik ook staan bij de commentaren op de app, dus ik denk dat het een app-specific probleem is en niet een probleem van de ROM.
Maar ... en dat is de hamvraag... heb je daar ook met andere apps last van? Games or reguliere software.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Hannstitan 0.4 is ook uit :)

Features

- Zeam launcher
- Stock android taskbar
- Stock android settings
- Hardware acceleration
- Full Android market (After market fix below)
- Honeycomb music player
- Duomax's divx ac3 playback fix
- Volume louder than TnT Lite
- Rooted
- It's quick and stable!

Changelog

0.4
New stock kernel build
Updated framework files included
Removed non-working apk's intalled in 0.3.1
Build.prop updated slightly

Zal hem zo even flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Khaine schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:36:
[...]

Maar ... en dat is de hamvraag... heb je daar ook met andere apps last van? Games or reguliere software.
Nope, alleen Facebook. Dus die andere problemen zouden wel met GtabComb te maken kunnen hebben.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
Gisteren ook deze Hannstitan geflasht en de indruk is erg positief.
Honeycomb ziet er leuk uit maar het verschil in snelheid is enorm.
Galaxy on Fire 2 werkt nu ook, terwijl deze bij Honeycomb niet te spelen is.
Vegantab heb ik ook geprobeerd maar dat vond ik zelf niet fijn werken.
De grid heb ik alleen aangepast zodat er meer iconen op de pagina's kunnen.
Asphalt 6/ Youtube en de browser werken vloeiender bij Hannstitan als bij Honeycomb.
De interface van Honeycomb is mooier maar met wat kleine aanpassingen valt daar ook wat aan te doen.
Ik denk dat ik bij Hannstitan blijf totdat de hardware acceleratie volledig werkt.
Ga je voor een mooie interface kies dan een Honeycomb build.
Wil je snelheid kies dan voor Hannstitan.
Ik hoop in ieder geval dat ze er bij Slatedroid in slagen om de hardware acceleratie voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
Kon het niet laten, heb er ook 1 besteld :9
Eens kijken of we met wat aanpassingen aan de firmware een leuke speeltje kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cricket99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-12-2023
Ik heb de afgelopen regelmatig video van mijn NAS gekeken met UPnPlay. Opstarten lukt echter alleen na een verse reboot (FC 7.2) anders volgt de melding dat cx.hoohol.silanoid niet reageert. Weet iemand een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilio_TT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-07 17:20

Emilio_TT

Never fear...I is here!

thespeed schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:03:
[...]

Gisteren ook deze Hannstitan geflasht en de indruk is erg positief.
Honeycomb ziet er leuk uit maar het verschil in snelheid is enorm.
Galaxy on Fire 2 werkt nu ook, terwijl deze bij Honeycomb niet te spelen is.
Vegantab heb ik ook geprobeerd maar dat vond ik zelf niet fijn werken.
De grid heb ik alleen aangepast zodat er meer iconen op de pagina's kunnen.
Asphalt 6/ Youtube en de browser werken vloeiender bij Hannstitan als bij Honeycomb.
De interface van Honeycomb is mooier maar met wat kleine aanpassingen valt daar ook wat aan te doen.
Ik denk dat ik bij Hannstitan blijf totdat de hardware acceleratie volledig werkt.
Ga je voor een mooie interface kies dan een Honeycomb build.
Wil je snelheid kies dan voor Hannstitan.
Ik hoop in ieder geval dat ze er bij Slatedroid in slagen om de hardware acceleratie voor elkaar krijgen.
Ik heb gisteravond toch maar eens Hannstitan (0.4) erop gezet en heb er toen heel even mee gespeeld. Het verschil in snelheid vond ik wel merkbaar, maar niet overdonderend. To be fair: ik vergelijk hier de (niet te overclocken, als ik het goed begrepen heb) Hannstitan @ 1000MHz met GtabComb 3.3 (refresh) @ 1400MHz. Verder is het natuurlijk al heel veel gezegd, maar Honeycomb is wel veel fijner qua interface op de tab dan Froyo..

Galaxy on Fire 2 draaide bij mij op de Gtab-ROM al helemaal soepel (geen enkel schokje of denkmomentje opgemerkt) toen ik deze nog op 1000MHz had staan. Welke Honeycomb heb je geprobeerd?

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237382

Emilio_TT schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:39:
[...]

Ik heb gisteravond toch maar eens Hannstitan (0.4) erop gezet en heb er toen heel even mee gespeeld. Het verschil in snelheid vond ik wel merkbaar, maar niet overdonderend. To be fair: ik vergelijk hier de (niet te overclocken, als ik het goed begrepen heb) Hannstitan @ 1000MHz met GtabComb 3.3 (refresh) @ 1400MHz. Verder is het natuurlijk al heel veel gezegd, maar Honeycomb is wel veel fijner qua interface op de tab dan Froyo..

Galaxy on Fire 2 draaide bij mij op de Gtab-ROM al helemaal soepel (geen enkel schokje of denkmomentje opgemerkt) toen ik deze nog op 1000MHz had staan. Welke Honeycomb heb je geprobeerd?
De AB-Kernel heeft volgens mij een probleem met Galaxy on Fire dus elke Honeycomb rom met die kernel.

GtaComb gebruikt hun eigen kernel ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een nuttige launcher voor iedereen die 2.x gebruikt is misschien deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1046302 die gericht is op tablet gebruikers ;). Heb hem zelf nog niet geprobeerd maar ben het wel van plan te doen op mijn Folio 100.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AIgq6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
ik heb nu gtacomb draaien.
Wil graag even flashback proberen.

kan iemand mij ook een juiste link geven naar de meest stabiele flashback samen met de kernel?

Deze handleiding gebruikte ik voor gtacomb :

als ik dan de gehele handleding volg en het gtacomb.zip bestandje vervang voor flashback is het dan goed?

http://www.slatedroid.com...fromsearch__1#entry225157

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
NL_Scratch schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:14:
ik heb nu gtacomb draaien.
Wil graag even flashback proberen.

kan iemand mij ook een juiste link geven naar de meest stabiele flashback samen met de kernel?

Deze handleiding gebruikte ik voor gtacomb :

als ik dan de gehele handleding volg en het gtacomb.zip bestandje vervang voor flashback is het dan goed?

http://www.slatedroid.com...fromsearch__1#entry225157
volgens mij moet je wel even je cache wipen. weet niet zeker of dit nog steeds moet. wanneer ik zoek op flashback binnen dit topic kom je in ieder geval veel info tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Het is gelukt.

Idd even cache wipen en factory reset en flashback draait:)
Helaas geen verbering qua afspelen van films dus nu maar is ff Hanstitan proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:00:
Een nuttige launcher voor iedereen die 2.x gebruikt is misschien deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1046302 die gericht is op tablet gebruikers ;). Heb hem zelf nog niet geprobeerd maar ben het wel van plan te doen op mijn Folio 100.

[afbeelding]
ik heb hem ook draaien, maar heb het nog niet zo mooi ingesteld als op die foto.
Toch mis ik op 2.2 mijn gmail applicatie van honeycomb..verdorie, waarom komt er niet een hardware accelerated honeycomb uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 13:23
Ik heb vandaag een Hannspree tablet gekocht. Maar hoort hier nou een SD kaart bij te zitten? Wil graag de tablet flashen maar in de handleiding van Staledroid wordt aangeven dat je de progjes op je SD kaart moet opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
aaaido schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:30:
Ik heb vandaag een Hannspree tablet gekocht. Maar hoort hier nou een SD kaart bij te zitten? Wil graag de tablet flashen maar in de handleiding van Staledroid wordt aangeven dat je de progjes op je SD kaart moet opslaan
Nee die zit er niet bij, je moet even het zipje voor het interne geheugen opzoeken.

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Heeft iemand ervaring met het afspelen van 720p content via HDMI ? Al dan niet met een custom rom?

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 13:23
Heeft er iemand ervaring met een Case (en waar mogelijk met toetsenbord) voor de Hannspree? En werkt dat eigenlijk wel een beetje een extern toetsenbord in een case?

ps: flashen is gelukt :)

• NL_Scratch
klopt het dat het afspelen van 720p .mkv files ook onder Hannsstitan niet goed gaat?
Ik heb zowel moboplayer met de codecs als rockplayer geprobeert maar beiden spelen zowel 720p als 1080p niet soepel af...

• wpeterw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-06 18:10
NL_Scratch schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:16:
Het is gelukt.

Idd even cache wipen en factory reset en flashback draait:)
Niet dus. De partitie indeling voor FB 7.2 is anders. Je moet met nvflash eerst een dummy rom flashen om de partities te wijzingen. Met FB 8.1 light hoeft dit niet. Zie android-hilfe.de

PV Output

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-07 20:27

Rincewind

Take me in your arms tonight

Ehm... als ik hannsTitan wil upgraden naar de laatste versie ben ik dan al mijn instellingen etc. kwijt ?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

• nizzuts
Rincewind schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:04:
Ehm... als ik hannsTitan wil upgraden naar de laatste versie ben ik dan al mijn instellingen etc. kwijt ?
niet als je van 0.31 afkomt denk ik

• ApOE
Zojuist mijn hannspad ontvangen van Alternate, het is een 1164 model.
Geen tijd om er mee te spelen ivm werk, maar hij start op :P

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
ApOE schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:11:
Zojuist mijn hannspad ontvangen van Alternate, het is een 1164 model.
Geen tijd om er mee te spelen ivm werk, maar hij start op :P
Ahah, welke verbeterde specs heeft dat model, indien van toepassing??

• jroz2001
(hsg)1164 is het modelnummer voor de SN10T1. Ergens anders op de doos staat nog 1653 (Heb alleen de 1653 bij Alternate voorbij zien komen).

• ApOE
jroz2001 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:12:
(hsg)1164 is het modelnummer voor de SN10T1. Ergens anders op de doos staat nog 1653 (Heb alleen de 1653 bij Alternate voorbij zien komen).
Ik zie het, het is idd de 1653 :9

Stiekem even mee zitten spelen op mn werk, leuk ding, opzich wel luxe als je met de SGSII foto's en files naar de tablet aan het kopiëren bent :+
Scherm vind ik tot nu toe prima, interface van de stock software kan ik prima mee werken, dit weerhoud me er echter niet van om vanavond thuis CM7 er op te flashen 8)

Het zou leuk zijn als er een actieve dev community komt, ik zou zelf heel graag meer kennis willen vergaren over het ontwikkelen van een kernel, bouwen van een rom of aanpassen van een bestaande.

Anyway, leuke speelgoed, zeker voor dat geld!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 17:18

Cogency

Ginnunga

Heb hem net ook bij Alternate gehaald (is ook type 1653), loop al een tijdje om een Tablet heen te draaien en toen ik die prijs zag en dit topic moest ik er ook aan geloven.
Ik wil hem eigenlijk voor maar 2 dingen, dat Internetten (verschillende forums afstruinen en niewssites lezen) en af en toe een gedownloade TV serie bekijken, dit vanuit bed of als ik bv een weekend bij mijn ouders ben. Mijn Iphone was echt te klein om dit comfy te doen.

Nu gebruik ik thuis voor mijn Iphone de APP "Air Video", om tv series te streamen vanaf mijn computer. (dit werkt echt vlekkeloos via WIFI) Is er ook zo'n programma voor Android?

• thespeed
ApOE schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:30:
Het zou leuk zijn als er een actieve dev community komt, ik zou zelf heel graag meer kennis willen vergaren over het ontwikkelen van een kernel, bouwen van een rom of aanpassen van een bestaande.

Anyway, leuke speelgoed, zeker voor dat geld!
Ze zijn op Slatedroid anders al wel goed bezig.
http://www.slatedroid.com/forum/234-hannspree-hannspad/

Gisteren gelezen dat de Vega kernel (.26 kernel) wil booten op de Hannspad.
Goed nieuws omdat er ook staat dat de hardware acceleration blijkt te werken onder Honeycomb 3.2
Alleen er moet nog veel gefixt worden omdat veel nu nog niet werkt.
En ze wachten met releasen totdat alles zo'n beetje werkt.
Als je wilt proggen is dat misschien wel een leuke uitdaging.

http://www.slatedroid.com/topic/22025-36-kernel/page__st__60
Zelf kan ik niet programmeren dus ik kan er niet aan mee helpen.

• datadevil
thespeed schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:55:
[...]

Ze zijn op Slatedroid anders al wel goed bezig.
http://www.slatedroid.com/forum/234-hannspree-hannspad/

Gisteren gelezen dat de Vega kernel (.26 kernel) wil booten op de Hannspad.
Goed nieuws omdat er ook staat dat de hardware acceleration blijkt te werken onder Honeycomb 3.2
Alleen er moet nog veel gefixt worden omdat veel nu nog niet werkt.
En ze wachten met releasen totdat alles zo'n beetje werkt.
Als je wilt proggen is dat misschien wel een leuke uitdaging.

http://www.slatedroid.com/topic/22025-36-kernel/page__st__60
Zelf kan ik niet programmeren dus ik kan er niet aan mee helpen.
Spannend :9

• nizzuts
Cogency schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:43:
Heb hem net ook bij Alternate gehaald (is ook type 1653), loop al een tijdje om een Tablet heen te draaien en toen ik die prijs zag en dit topic moest ik er ook aan geloven.
Ik wil hem eigenlijk voor maar 2 dingen, dat Internetten (verschillende forums afstruinen en niewssites lezen) en af en toe een gedownloade TV serie bekijken, dit vanuit bed of als ik bv een weekend bij mijn ouders ben. Mijn Iphone was echt te klein om dit comfy te doen.

Nu gebruik ik thuis voor mijn Iphone de APP "Air Video", om tv series te streamen vanaf mijn computer. (dit werkt echt vlekkeloos via WIFI) Is er ook zo'n programma voor Android?
kennen ze geen programmas zoals ez tv streamer op iphone/ipad? oh wacht die heeft geen flash lol

• VulcanRaven
Het zou fijn zijn als er een "kale" Honeycomb 3.2 uitkwam waar alles op werkt. Zonder al die voorgeinstalleerde themas en programma's. Denk dat zoeits het beste/snelste zou werken. Draai momenteel GtabComb 3.3 en dat werkt redelijk goed. Maar krijg toch vaak foutmeldingen en heb er een boel apps opstaan die ik niet hoef. Die er stock niet opstaan.

Cogency schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:43:

Ik gebruik op iOS VLC Streamer werkt super zelfs op systemen die niet heel snel zijn. Ik zou VLC Stream and Convert uit de Market eens checken, is gratis dus als je het niks vind kun je altijd een ander alternatief bekijken.

• Centurion
Alweer totale crash, kan niet eens in CWM komen.

Beetje vervelend aan het worden.

Zal wel door die modaco CWM komen, nu maar gedowngrade naar die van blair.be

[ Voor 32% gewijzigd door Centurion op 21-09-2011 20:00 ]

-

Anoniem: 423647

Klopt het, dat als je de standaard ROM erop heb staan met de daarbij behorende Market (App Center genoemd), dat je minder App's tot je beschikking hebt :( ?
Zoja, hoe kom ik dan aan 'meer' app's (moet ik dan een costum ROM downloaden bijv. HannsTitan v0.4)?

• datadevil
XBOXCenturion schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:42:
Alweer totale crash, kan niet eens in CWM komen.

Beetje vervelend aan het worden.

Zal wel door die modaco CWM komen, nu maar gedowngrade naar die van blair.be
Modaco is bekend, staat ook ergens een waarschuwing voor dat je die niet moet gebruiken

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 12:22
Ik ben zelf erg tevreden over mijn tablet, draai nu Gtabcomb.

Wat me opvalt is dat bij verschillende roms de standby tijd zeer kort is. Battery widget geeft ook dat de tablet 100mA gebruikt wanneer deze op standby staat.

Ook blijft bij mij de groene standby led altijd branden.

Hebben jullie hier ook last van?

• Jazzle
  • Niet online
Ralpy schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:23:
Ik ben zelf erg tevreden over mijn tablet, draai nu Gtabcomb.

Wat me opvalt is dat bij verschillende roms de standby tijd zeer kort is. Battery widget geeft ook dat de tablet 100mA gebruikt wanneer deze op standby staat.

Ook blijft bij mij de groene standby led altijd branden.

Hebben jullie hier ook last van?
Klopt, moet zeggen dat het bij Gtabcomb wel veel beter is als Flashback, maargoed laten we nog even geduld hebben, straks wanneer de nieuwe .36 kernel en Honeycomb 3.2 werken kan er gekeken worden naar de kleinere bugs

• thespeed
Iemand hier trouwens ook problemen dat het lijkt dat je
constant de home applicatiescherm geopend krijgt (scherm waarin staat wat geopend is).
Zelf heb ik dit een paar keer gehad maar als mijn broertje mijn
tablet bedient doet die het erg vaak.
Hebben meerderen hier last van of zit het misschien in de Hannstitan rom?
Bij het opnieuw opstarten was het opeens weer weg.
Vind het maar gek :? denk dat ik het maar moet aanzien.
Of mijn broertje heeft gekke handen >:)

[ Voor 9% gewijzigd door thespeed op 21-09-2011 21:43 ]

• NL_Scratch
wpeterw schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:52:
[...]

Niet dus. De partitie indeling voor FB 7.2 is anders. Je moet met nvflash eerst een dummy rom flashen om de partities te wijzingen. Met FB 8.1 light hoeft dit niet. Zie android-hilfe.de
heb toch echt flashback draaiend gehad. Vond hem niet fijn werken. Leek minder soepel dan Gtacomb dus vervolgens maar weer terug geflashed.

gtacomb draait perfect, hier blijft die ook mooi een tijdje op draaien totdat we fatsoenlijk hardware acceleration hebben. Iemand nog een goede player waarop je wel goed divx kunt kijken met ondertitels in srt? Mobplayer en rockplayer gebruik ik al:)

Anoniem: 237382

Zoals je kunt zien zijn we er nog niet helemaal maar het komt bijzonder dicht in de buurt _/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oCzbXGwebto]

(Android 3.2 met volledige hardware acceleratie voor de mensen die het nog niet doorhadden)

• datadevil
Anoniem: 237382 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:09:
Zoals je kunt zien zijn we er nog niet helemaal maar het komt bijzonder dicht in de buurt _/-\o_

[video]

(Android 3.2 met volledige hardware acceleratie voor de mensen die het nog niet doorhadden)
_/-\o_

• jroz2001
thespeed schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:42:
Iemand hier trouwens ook problemen dat het lijkt dat je
constant de home applicatiescherm geopend krijgt (scherm waarin staat wat geopend is).
Zelf heb ik dit een paar keer gehad maar als mijn broertje mijn
tablet bedient doet die het erg vaak.
Hebben meerderen hier last van of zit het misschien in de Hannstitan rom?
Bij het opnieuw opstarten was het opeens weer weg.
Vind het maar gek :? denk dat ik het maar moet aanzien.
Of mijn broertje heeft gekke handen >:)
Ja! Heb ik ook. Draai CM7. Nog geen oplossing gevonden...

• wpeterw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-06 18:10
NL_Scratch schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:47:
[...]

heb toch echt flashback draaiend gehad. Vond hem niet fijn werken. Leek minder soepel dan Gtacomb dus vervolgens maar weer terug geflashed.

gtacomb draait perfect, hier blijft die ook mooi een tijdje op draaien totdat we fatsoenlijk hardware acceleration hebben. Iemand nog een goede player waarop je wel goed divx kunt kijken met ondertitels in srt? Mobplayer en rockplayer gebruik ik al:)
FB 7.2 draait wel zonder de partitie-aanpassing. Maar niet soepel. Dat had je ook geconstateerd. FB 8.1 vind ik tot nu toe de fijnste rom, soepel en stabiel. Onder gtabcomb werkt cifs niet, een showstopper voor mij.

PV Output

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik gebruik nu de hanstitan rom. Als ik mn tablet opnieuw op start zijn alle foto's op mijn externe sd kaart verdwenen. Iemand enig idee hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ik heb geprobeerd een .nomedia bestand op de kaart te zetten maar dat bestand zie ik na aanmaken nergens terug.
Ik zou wel graag zien dat de kaart door de galery app gescanned word, zodat hier netjes automatisch alle fotos in staan. Ik zie het nog niet helemaal.

43% of all statistics are worthless.

• Einoël
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-06 00:55
Jazzle schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:34:
[...]

Klopt, moet zeggen dat het bij Gtabcomb wel veel beter is als Flashback, maargoed laten we nog even geduld hebben, straks wanneer de nieuwe .36 kernel en Honeycomb 3.2 werken kan er gekeken worden naar de kleinere bugs
Heb zelf FB 7.2 draaien en heb een stand by tijd van 2 dagen. Na 2 dagen (> 48 uur) weinig (2 x kwartiertje) met het apparaat gewerkt te hebben (Wifi stond gewoon aan, dus tussendoor werd er wel van alles gesynchroniseerd, gaf de accu iets van 10 of 14% aan. In mijn ogen meer dan voldoende.

Delta Solivia 2.5 EU G4 - 12 x Yingli YL255P-29b - 3060Wp / Mastervolt Soladin 600 - 4 x HC Solar HCP 185D-24 - 740Wp

• VulcanRaven
Weet iemand hoe het trouwens zit met dit zoekknop die er niet zit maar het wel doet? Waarom zit daar geen logotje? Productiefoutje ofzo...

• jroz2001
VulcanRaven schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:33:
Weet iemand hoe het trouwens zit met dit zoekknop die er niet zit maar het wel doet? Waarom zit daar geen logotje? Productiefoutje ofzo...
Zoekknop die er niet zit maar het wel doet? Geen idee waar je het over hebt...

• Dennis t
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 21:44
als je de nieuwste kennel heb geinstalleerd komt er een extra toets bij onder het terug teken.

• thespeed
jroz2001 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:22:
[...]
Ja! Heb ik ook. Draai CM7. Nog geen oplossing gevonden...
Ik twijfel als het hardwarematig of softwarematig is.
Ik hoop niet dat het touchscreen/digitizer problemen heeft.
Ik ben nu een backup van gtacomb aan het terug zetten.
Eens kijken hoe het touchscreen daar werkt.

Edit: ik kwam de onderstaande tekst tegen bij Slatedroid onder het Hannstitan topic:
http://www.slatedroid.com...titan-v04-update-sept-15/

Recent apps popup is by and large caused by a smudge or heavy fingerprint on the Home softbutton, try cleaning it.
Ik heb het scherm schoon gemaakt en op dit moment nog geen problemen.
Ik ben benieuwd als het daar aan ligt.

[ Voor 32% gewijzigd door thespeed op 22-09-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
Heb net whatsapp werkend gekregen op de hannspad. Niet echt hogere wiskunde maar misschien leuk voor de geïnteresseerden. Gewoon deze handleiding volgen: http://www.slatedroid.com...nning-whatsapp-on-mid816/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
VulcanRaven schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:33:
Ik heb zo'n vermoeden dat het scherm gewoon doorgaat, ook in het zwart kader (om het maar even zo te noemen.) Softwarematig zou je dan zo veel knoppen kunnen toevoegen als je wilt.

Ben trouwens wel erg zeker van m'n vermoeden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423824

Zijn er mensen die internettoegang hebben via tether? Zo ja met welke telefoon en welke proggie?
Ik zit zelf te kijken voor een 3g dongle, maar ik geloof dat dat niet kan ivm de kernel die geen usb ondersteunt.

Ben trouwens nieuw hier en dit forum was de doorslag voor het kopen van een Hannspad. Zeer tevreden tot nu toe. Moet alleen nog wat dingen uitvogelen zoals internet via 3g en het als mediaserver fungeren met mijn pc. Maar dat zal wel lukken hopelijk. Gebruik op het moment Gtabcomb 3.3, maar hopelijk snel vegacomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Anoniem: 423824 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:45:
Zijn er mensen die internettoegang hebben via tether? Zo ja met welke telefoon en welke proggie?
Ik zit zelf te kijken voor een 3g dongle, maar ik geloof dat dat niet kan ivm de kernel die geen usb ondersteunt.

Ben trouwens nieuw hier en dit forum was de doorslag voor het kopen van een Hannspad. Zeer tevreden tot nu toe. Moet alleen nog wat dingen uitvogelen zoals internet via 3g en het als mediaserver fungeren met mijn pc. Maar dat zal wel lukken hopelijk. Gebruik op het moment Gtabcomb 3.3, maar hopelijk snel vegacomb.
Gewoon Wifi Hotspot van mn Android foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421095

Ik draai Flashback 7.2. Heb Flash 10.3 geinstalleerd (volgens my apps in de market). Maar werkt niet!
Flashsites lopen niet, Firstrowsports bv.
In de Market staat die dus gewoon als geinstalleerd. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Anoniem: 421095 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:45:
Ik draai Flashback 7.2. Heb Flash 10.3 geinstalleerd (volgens my apps in de market). Maar werkt niet!
Flashsites lopen niet, Firstrowsports bv.
In de Market staat die dus gewoon als geinstalleerd. Iemand een idee?
Voorlopig Opera Mobile gebruiken, er wordt gewerkt aan een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartdoek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-01 11:27
Vandaag besteld vanwege dit topic. Belooft veel goeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Werkt de sd kaart ok met flashback 7.2? Zit te denken om over te stappen. Nu hanstitan, maar die wist elke keer alle foto's van mn SD kaart bij elke reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Laatst online: 11:40
Nowa schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 21:03:
Werkt de sd kaart ok met flashback 7.2? Zit te denken om over te stappen. Nu hanstitan, maar die wist elke keer alle foto's van mn SD kaart bij elke reboot.
.nomedia file in root van de SD card plaatsen voorkomt wissen files.

• ApOE
Ik kwam op slatedroid een topic tegen over de app : SGS Touchscreen booster.
Hier mee zou je de gevoeligheid van het touchscreen kunnen aanpassen.
Ik heb sterk het gevoel dat dit echt werk!

Gratis te downloaden uit de market, ben benieuwd of jullie ook verschil merken..

• Nowa
mtr33 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:50:
[...]

.nomedia file in root van de SD card plaatsen voorkomt wissen files.
Ja dit werkt om de een of andere reden niet. Zal er nog eens naar kijken. Daarnaast zou ik willen dat de foto's wel worden gescanned en worden weergegeven in de gallery app.

• VulcanRaven
Zijn er meer mensen die telkens bij het opstarten een foutmelding krijgen van de gallerij. Ook heb ik na het opstarten allemaal programma's draaien op de achtergrond die ik niet geopend he. (maps,market etc.)

Ik gebruik GtabComb 3.3 icm. Kernel 4

• Cogency
  • Laatst online: 30-06 17:18

Cogency

Ginnunga

Ik heb hem nu een paar dagen in gebruik, GtaComb 3.3 erop gegooid en dat loopt echt 100x beter dan de orginele meuk waar die mee kwam.
SetCPU geinstalleerd en de max op 1200MHz gezet. Ook die SGS Touchscreen booster eropgezet en gelijk de sensitivity aangepast, ben er niet over uit of ik nouw echt veel verschil merk maar slechter kan het niet worden lijkt mij. Het draait allemaal netjes en vlot en heb geen problemen gehad. Ik surf eigenlijk ook alleen maar en heb wat series bekeken. 720p wil die nog niet echt goed afspelen maar daar word aan gewerkt geloof ik. :)

Alleen het scherm vind ik niet echt super (1653), om goed te kijken moet ik eigenlijk een beetje vanaf de rechterkant kijken. Vanuit het midden (en helemaal als je ook maar iets met je hoofd naar links gaat) dan vertekend het beeld een beetje.

Maar voor dit geld zeker niet verkeerd.

Smartbench 2011 gaf trouwens, Productivity: 3715 en Games Index: 2747
Ik weet niet of dit fatsoenlijk is, ben me nu pas een beetje aan het verdiepen in de "tablet business" maar misschien dat iemand er wat aan heeft. :)

Even een kleine youtube vid, heb nog niet al teveel geinstalleerd maar het loopt allemaal leuk. Straks ook maar eens opzoek naar een leuke game.
YouTube: HANNspree HANNspad - YouTube

[ Voor 10% gewijzigd door Cogency op 24-09-2011 23:07 . Reden: video ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-07 08:21
Zit te twijfelen. De hannspad met A9 processor of de nwe archos 10 g2 A8 cortex processor met android 2.3? Wil er eventueel een custom rom opgooien. Snelheid is voor mij erg belangrijk.

welke zal ik nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Laatst online: 11:40
ICS status update: NI Adam verwacht release in oktober & eigen kernel update in november. Nu maar hopen dat de Hannspad devs die kernel kunnen porten. Wellicht eenvoudiger dan HC aangezien de SDK beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batata007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-12-2024
sattertje schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:33:
Zit te twijfelen. De hannspad met A9 processor of de nwe archos 10 g2 A8 cortex processor met android 2.3? Wil er eventueel een custom rom opgooien. Snelheid is voor mij erg belangrijk.

welke zal ik nemen?
Ik zit met hetzelfde dilemma.

De Hannspad is wel 30 euro duurder, maar heeft aan de andere kant wel meer opslaggeheugen, een HMDI uitgang en een A9 CPU ipv A8. Die is dus wat meer toekomstproof. Ik denk dat ik voor de Hannspad ga.

[ Voor 6% gewijzigd door Batata007 op 25-09-2011 15:55 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het tablet zelf. Alles over levertijden e.d. horen in het
Hannspree Hannspad - Levertijden.