Ik heb hem nu een paar dagen in gebruik, GtaComb 3.3 erop gegooid en dat loopt echt 100x beter dan de orginele meuk waar die mee kwam.
SetCPU geinstalleerd en de max op 1200MHz gezet. Ook die SGS Touchscreen booster eropgezet en gelijk de sensitivity aangepast, ben er niet over uit of ik nouw echt veel verschil merk maar slechter kan het niet worden lijkt mij. Het draait allemaal netjes en vlot en heb geen problemen gehad. Ik surf eigenlijk ook alleen maar en heb wat series bekeken. 720p wil die nog niet echt goed afspelen maar daar word aan gewerkt geloof ik.
Alleen het scherm vind ik niet echt super (1653), om goed te kijken moet ik eigenlijk een beetje vanaf de rechterkant kijken. Vanuit het midden (en helemaal als je ook maar iets met je hoofd naar links gaat) dan vertekend het beeld een beetje.
Maar voor dit geld zeker niet verkeerd.
Smartbench 2011 gaf trouwens, Productivity: 3715 en Games Index: 2747
Ik weet niet of dit fatsoenlijk is, ben me nu pas een beetje aan het verdiepen in de "tablet business" maar misschien dat iemand er wat aan heeft.
Even een kleine youtube vid, heb nog niet al teveel geinstalleerd maar het loopt allemaal leuk. Straks ook maar eens opzoek naar een leuke game.
YouTube: HANNspree HANNspad
- YouTube
[
Voor 10% gewijzigd door
Cogency op 24-09-2011 23:07
. Reden: video ]