Anoniem: 8504

Topicstarter

HANNspree Hannspad - deel 1

1. Inhoud
  1. Inhoud
  2. Introductie
  3. Design
  4. Specificaties
  5. Software
  6. Beschikbaarheid en prijzen
  7. Externe links
    1. algemene links
    2. reviews / hands on
    3. Development

2. Introductie
De 10.1 inch tablet draait op Android 2.2 Froyo en maakt gebruik van een Tegra 2 processor. Over het Android besturingssysteem heeft Hannspree haar eigen user interface gelegd. De HANNspree Hannspad is een budget tablet met toch wel sterke hardware in de vorm van een Tegra2 chipset en capacative scherm. De tablet is een neef van de ViewSonic G-Tab waar veel ontwikkeling plaatsvind. Gezien de sterke daling van de prijs is de verwachting dat development voor de SN10T1 een vlucht zal nemen, honeycomb draait bijvoorbeeld al, maar sommige hardware zaken zijn nog niet volledig geimplementeerd (navigatie toetsen, hardware acceleration, etc).

3. Design

4. Specificaties
  • 10.1'' Wide
  • Operating System: Android2.2
  • Processor: ARM Cortex A9 (Dual Core)
  • Chipsetn: nVidia Tegra II T20 1Ghz
  • Memory: DDRII 667Mhz, 512MB
  • 1. SD card memory has 13.09GB
  • 2. DATA memory has 2GB , (need deduction System Image map size) UI to show has 1.7 GB .
  • 1 × Micro SD/SDHC, push-push type
  • Integrated on Board, 3D acceleration and GPU flash 10 acceleration
  • BMP/GIF/JPG/PNG
  • MPEG 1 Layer 1/2, Audio MP3/WMA voice
  • WMV/MOV/MPEG 1 Video/ MPEG 4 Video/H.264 1080P
  • 1024 × 600
  • 16 ms (Typ.)
  • 262K colors ( RGB 6-bit )
  • 1 Channel LVDS
  • Digital mini HDMI ((TMDS interface)
  • HDMI up to1080p (1.3a)
  • Capacitive Touch Panel
  • Refresh RateSingle Finger @120 Hz / Dual Fingers @ 80 Hz
  • IIC bus
  • Operating: < 0.041W. Suspend: < 4 mW.
  • < 10% , at 550 nm
  • WLAN(802.11 b/g/n), Bluetooth 2.1
  • Light Sensor provided, G Sensor supported 3D, 3 Axis Accelerometer
  • Adaptor × 1 (DC Jack 12V/2A, Variable of Power Plug with wire 1.5m), Headphones × 1, Microphone × 1 (Built-in ), Mini USB × 1, HDMI Output(1.3a) × 1
  • Max. Volt setting, Speaker Output in 1.2W +/-10% X 1, 1Watts output, THD<= 8 %
  • Max. Volt Setting, Earphone Output > min.@75mV ~ max.@150mV, Load@ 32 ohms, S/N: <= -60db
  • Power On: Green
  • Battery: Charging is Red, Full Charged is Green.
  • Wire: Wire on is Green
  • Battery: Li-Polymer 3650mA/7.4V
  • Consumption (on / standby / off): On: <2.7W, Standby: <0.176W, Off: <0.035W; (System default setting
  • AC Power Range: Input AC 100-240, 50-60Hz 1.0A; Output DC12V/2A
  • 260 × 170 × 13.9 mm
  • 307 × 210 × 65 mm
  • 745 gs
  • Volume +/- and Power are Tact SW, Touch keys have HOME, BACK, MENU.
  • Mini USB (male) to PC USB (female) cable, Quick Start Guide (English / French / Geman / Italian / Spainish), Warranty card ( UK / France / Gemany / Italy / Spain)
  • HomeScreen / Browser / Contacts / Calendar / Email / Videos / Photos / Music / Clock / Grocery List / ToDo List / News / Updates / Weather / App Center / E-Book
5. Software
De HANNspree is voorzien van een eigen interface, geschreven door Tapn Tap. De interface verbergt de onderliggende telefoon gebaseerde froyo laag en presenteert een redelijke tablet interface. Erg groot nadeel aan deze interface is de traagheid van de software.

Beschikbaarheid en prijzen
De tablet is al enige tijd leverbaar maar is sinds kort drastisch in prijs verlaagd. Op dit moment ligt de laagste prijs rond de 170 euro. Wat de actuele prijzen zijn, kan worden gevonden in de pricewatch.

6. Externe links
a. Algemene links
Officiële SN10T1 website
b. reviews / hands on
Computer Active Review(tje)
Pocket-Lint
User review (video):
Review Met video's SlahGear
Hands-On DDAY
c. Development
Slatedroid
Duits Forum
Modaco
Custom ROM's
Onderstaande ROM's zijn allemaal bruikbaar op deze tablet. Ondertussen zijn ook de Honeycomb ROM's goed bruikbaar, voor zover bekend is alleen hardware acceleration nog niet volledig ondersteund. Dit is vooral merkbaar bij video playback 3D games werken overigens prima.

Android 2.2/2.3 Froyo:
CyanogenMod 7.1
HannsTitan V0.3
TnT Lite (Hiervan heeft de ontwikkelaar volgens mij aangegeven de ontwikkeling te stoppen ivm HannsTitan)

Android 3.0 HoneyComb
GTabComb 3.3
Flashback 7.2
AdamComb 0.3

Om optimaal van de Honeycomb rom's te kunnen genieten, is de volgende kernel nodig: ab_kernel3.zip

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 19-08-2011 14:53]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mooie TS !
Ik ben al een tijdje naar deze tablet aan het kijken, het ziet er een érg interessant toestel uit voor zijn prijs.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-03 19:09

Rincewind

Take me in your arms tonight

Even een vraagje over de Hansspad: hier staat een review van deze tablet. De beoordeling is op zich goed alleen op pagina 4 staat er de volgende quote:
The score is a reflection of the fact that we just can't really recommend it for purchase. Not with an unresponsive touchscreen, a display with terrible viewing angles and irritating standby issues.
Ik denk erover om deze pad te kopen dus is de vraag of bovengenoemde problemen nog bestaan ? In een andere review hier wordt gezegd dat er geen Honeycomb upgrade inzit. Is er een community die hier wel mee bezig is ?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-03 19:09

Rincewind

Take me in your arms tonight

Even een vraagje over de Hansspad: hier staat een review van deze tablet. De beoordeling is op zich goed alleen op pagina 4 staat er de volgende quote:
The score is a reflection of the fact that we just can't really recommend it for purchase. Not with an unresponsive touchscreen, a display with terrible viewing angles and irritating standby issues.
Ik denk erover om deze pad te kopen dus is de vraag of bovengenoemde problemen nog bestaan ?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

Waarschijnlijk wel, maar ze verkopen hem bij alternate.de voor €169... Voor dat geld vind je nergens anders een dual core tablet met een capacitief scherm (en je kan er honeycomb op draaien !)...
Ik had ook ergens gelezen dat het scherm best meeviel. Het is in elk geval beter dan een resistief scherm :)

http://www.alternate.de/h...B_25,7_%2810,1%29/810968/?

Android developer & dürüm-liefhebber

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-03 17:51

GeNiTaLiX

Naapje

Scherm is goed, ligt enkel aan de tapntap naar mijn idee.

*Zie mijn laatste post in Android topic..

[Voor 30% gewijzigd door GeNiTaLiX op 03-08-2011 13:00]

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is hier beter op zijn plaats:

Aan het kijken naar een tablet. iPad is te duur en ondersteund geen flash. Regelmatig kom ik op mijn iPhone sites tegen die ik dus niet goed kan bekijken.
Ik ben op deze Hannspad gewezen. Maar schermgevoeligheid vind ik wel belangrijk. Ik ben de iPhone gewend en hoe je het ook went of keert, het werkt wel super allemaal.

Kan je aan mij als leek uitleggen wat je bedoeld met het 'tapntap homescreen', want ik begrjip van je dat daar alleen het probleem zit dat het wat langzamer is?

En als tweede, hoe krijg je Android 3.0 erop (dat is toch Honeycomb?), maak je dan een soort van clean install waarbij je dan o.a. dat tapntap homescreen overschrijft?

3g vind ik niet zo erg om te missen. Camera (je kan hier toch ook mee skypen?) en GPS (handig voor locatiegericht zoeken) twijfel ik nog over.

• Patrickker
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-04-2018
De tablet is een neef van de ViewSonic G-Tab waar veer ontwikkeling plaatsvind.
Is dit een typo of ben ik een domme analfabeet die de zin niet snapt :F

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-03 08:30
readytoflow schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:09:
3g vind ik niet zo erg om te missen. Camera (je kan hier toch ook mee skypen?) en GPS (handig voor locatiegericht zoeken) twijfel ik nog over.
GPS kan via BT of wifi tethering naar phone. Blijft over de camera.
Patrickker schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:15:
Is dit een typo of ben ik een domme analfabeet die de zin niet snapt :F
1e

• Korumera
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:21
hmmm intressant. Ik was opzoek naar een tablet en dat deze tegra heeft is mooi mee genomen. Maar eens in de gaten houden dit topic.

PSN: Korumera | XBX: Korumera

• Patrickker
[...]

1e
Gelukkig, ben ik toch nog niet helemaal gek verklaard O-) 8)7

Overigens ben ik toch wel benieuwd naar honeycomb op deze tablet en hoeveel werk t is om dit er op te krijgen.
Ben zelf opzoek naar een tablet tot +- 250 euro met honeycomb en goede specs dus dit hou ik in de gaten! 8)

• Korumera
Heb die review even door gelezen en het komt op mij ook over dat de software voor de grootste problemen zorgt, want zo ontevreden waren ze eigenlijk niet. Maar goed als je gewoon honeycomb kan installeren. Misschien is het zelfs wel mogelijk om een versie van de Optimus 2x er op te zetten :)

• readytoflow
  • Niet online
Kijk dit bedoel ik dus in de review:
Touchscreen problems

But compounding the slight UI problems is a frequently unresponsive touchscreen. Typing is like some kind of Ancient Greek afterlife torment. Some letters just won't be tapped, even after several attempts. Sometimes you think you've switched to numbers but haven't, and you get confused which keyboard screen you're on.

The landscape keyboard is really odd, incidentally. It's split in the middle, like one of Microsoft's alien-like ergonomic keyboards. It seems a bizarre UI decision to use, since it's surely making the keys smaller. But since you can't type properly anyway, it makes little odds.

Swipes are another weak spot for the touchscreen. They're often missed, or only semi-interpreted, so the screen ends up anywhere it likes. Slower and more deliberate gestures, such as pinching to zoom, work better.

You get used to the lack of responsiveness when you're moving around apps such as the browser or something like Pulse. You just start compensating for it, and the experience goes back to being somewhat acceptable.

But you can't type on this tablet. You just can't. And they said the iPad was bad for productivity…
Wat is de praktijkervaring op dit moment?

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-03 07:22
Mijne is inmiddels ook binnen (gekocht bij alternate)

• Korumera
Kasj schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:59:
Mijne is inmiddels ook binnen (gekocht bij alternate)
Wat was je er intotaal aan kwijt als ik vragen mag. Aangezien hij aangeeft dat je offerte krijgt me dekosten voor het verzenden en btw die bij nederland hoort. Dus vraag me dan wel beetje af wat totaal bedrag word.

• hmd01
  • Laatst online: 23-03 17:57
Wanneer heb je hem besteld en hoeveel is de verzondkosten bij de Duitse alternate? Zit ook naar deze optie te kijken. Ik ben benieuwd wat je van de Hannspad vindt.

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-10-2022

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Koop hem gewoon bij Salland.eu voor 189 euro, lijkt mij toch nog iets makkelijker dan alternate.de en ongeveer dezelfde prijs.

i-miev 2012, i3s rex 2018, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB, BMW 630d gt 2018.

• mtr33
janesh schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:29:
Rooten is simpel met de stock firmware, Z4 installeren, permanent root en klaar. Vervolgens met rootexplorer de android market installeren.
Ik gebruik al dagen tot volle tevredenheid de stock firmware met tapntap, en ik merk niet veel verschil met mijn galaxy tab 7 inch, qua reactiesnelheid, gevoeligheid scherm enz.

Zal in vervolg nieuwe topic gebruiken. :(
Heb je meer details voor market install (howto)? Z4 wijst zichzelf gelukkig.

• Korumera
mtr33 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:53:
[...]

Je moet ergens de market.apk vandaan halen. En die dan in /system/apps zeggen (dat is het op mijn telefoon althans) en dan zou het moeten werken :) Dat is vrij makkelijk allemaal.

• Kasj
hmd01 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:11:
Wanneer heb je hem besteld en hoeveel is de verzondkosten bij de Duitse alternate? Zit ook naar deze optie te kijken. Ik ben benieuwd wat je van de Hannspad vindt.
Ik was 186,85 euro kwijt, vrijdag besteld en vandaag in huis.

Ik lees net wel iets over verschillende serienummers met verschillende schermkwaliteit. En ik heb natuurlijk weer degene met het slechtere kwaliteit scherm :-(

Serienummers die eindigen met 1653 hebben schijnbaar een beduidend betere kijkhoek.

PS: Welke serienummers hebben jullie?

[Voor 10% gewijzigd door Kasj op 03-08-2011 15:05]

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Ik zou de root tutorial van slatedroid gebruiken. Was zo gepiept!

[Voor 4% gewijzigd door GeNiTaLiX op 03-08-2011 15:00]

• Kasj
Iemand misschien al accessoires ontdekt voor de hannspad, zoals sleeve? Ik zoek zelf iets waarmee ik de tablet als videoplayer voor mijn zoontje kan monteren achter op de hoofdsteun van een autostoel. Iemand ideeën?

• Korumera
op de alternate (de) stonden wat sleeves enzo er voor als ik me niet vergis.

• Patrickker
Kasj schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:22:
Iemand misschien al accessoires ontdekt voor de hannspad, zoals sleeve? Ik zoek zelf iets waarmee ik de tablet als videoplayer voor mijn zoontje kan monteren achter op de hoofdsteun van een autostoel. Iemand ideeën?
Een universele zoals zoiets niet iets ?

http://www.dealextreme.co...d-samsung-tablet-pc-81643

(geen idee of deze de hannspree kan hebben qua afmetingen maargoed er zijn er vast nog wel meer op dealextreme, ik deed een vluchtige zoekactie ;) )

en voor de liefhebbers die er 1 voor op de voorruit zoeken:

http://www.dealextreme.co...hone-6-5-10-devices-39284

[Voor 26% gewijzigd door Patrickker op 03-08-2011 15:30]

• mtr33
Kasj schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:22:
De Acer Iconia A500 heeft zo te zien vrijwel dezelfde afmetingen, daar zijn al redelijk wat cases voor.
GeNiTaLiX schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:00:
Ik zou de root tutorial van slatedroid gebruiken. Was zo gepiept!
Heb op dit moment even geen sdk/adb pc beschikbaar, maar die methode lijkt me inderdaad het beste. Thanks.

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

mtr33 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:53:
[...]

Ik had het al eerder gepost in het exotische topic, heb het even gekopieerd.

Market installeren in de stock firmware, wel versie 1.82 maar dus gmail enz.

Rooten met Z4 b.v. heel simpel, rootexplorer installeren. Vervolgens vending apk, google service framework apk, en market enabler apk downloaden van de link in de onderstaande site. Verder google service framework apk installeren, de vending, market apk gewoon installeren met root explorer en vervolgens market enabler apk installeren en in de settings list bij us t-mobile, 'fake this provider now' aanklikken, rebooten en je bent vertrokken. Dit is nog simpeler dan in onderstaande link beschreven is. http://www.chinadigitalco...-novo8-tablet-t10489.html

[Voor 5% gewijzigd door janesh op 03-08-2011 15:50]

i-miev 2012, i3s rex 2018, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB, BMW 630d gt 2018.

Topicstarter
Wilde ff weten of je met een GPU accelerated launcher ook veel verschil ziet.. Dus SPB Mobile Shell 3d geinstalleerd om dit te testen.. En ik moet zeggen.. Wow! Met deze shell vliegt hij erover.. Alleen een beetje jammer van de grote fonts, maar het geeft wel weer wat een potentie dit ding heeft!

Oh en ik zou direct danwel TNTLite erover flashen.. Maar minimaal zeam launcher installeren als andere home launcher.

Installeren TNT Lite ROM is erg eenvoudig..

1. Download deze file en zet hem als \"update.zip\" op de interne SD-Card

2. Download ook deze file en zet hem als een andere "naam.zip" op de interne SD-Card

3. Flash de update.zip vanuit het standaard recovery menu. Houdt de "on/of" toets en de "volume +" toets ingedrukt totdat je in recovery boot.

4. Reboot de tablet en ga weer naar (het nieuwe) recovery menu. Kies vervolgens voor "install zip from sdcard" en selecteer met de home toets. In het volgende menu kies "choose zip from sdcard" en selecteer de 2e zipfile met de home toets.

Klaar!! Bovenstaande op eigen risico, maar het stelt geen fluit voor...

[Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 03-08-2011 16:18]

• Patrickker
Zou iemand iets voor mij willen testen?
Ik ben nu ook zeer geïnteresseerd geraakt om deze tablet aan te schaffen maar zou iemand willen testen over vnc server hier op draait ?
Als hij wil installeren en starten weet ik voldoende.
Hiermee kun je de tablet op afstand bedienen met de computer en kan deze dus tevens erg mooi als media systeem dienen naast mijn televisie! Dat scheelt mij twee apparaten kopen, hoef ik geen media center meer aan te schaffen.

Voor de link: http://www.xda-developers...d/android-vnc-server-0-2/

Alvast bedankt!

[Voor 10% gewijzigd door Patrickker op 03-08-2011 16:09. Reden: link toegevoegd]

Anoniem: 411842

Ik zit (nog steeds :+) te twijfelen over de Hannspad. Ik ben bang dat hij voor mijn voorkeuren een beetje aan de grote kant is. Zijn er nog tablets met vergelijkbare specs (dualcore, capacitief scherm) en prijskaartje maar dan van bijvoorbeeld 7- 8 inch?

Anoniem: 374962

Kasj schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:58:
[...]

Ik was 186,85 euro kwijt, vrijdag besteld en vandaag in huis.

Ik lees net wel iets over verschillende serienummers met verschillende schermkwaliteit. En ik heb natuurlijk weer degene met het slechtere kwaliteit scherm :-(

Serienummers die eindigen met 1653 hebben schijnbaar een beduidend betere kijkhoek.

PS: Welke serienummers hebben jullie?
Heb hem daar ook besteld. Vandaag bericht gekregen dat de betaling binnen was. Morgen wordt ie schijnbaar pas verstuurd. Hoe ging dat bij jou. Hoe lang duurde de verzending precies?

• Kasj
Anoniem: 374962 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:00:
[...]

Heb hem daar ook besteld. Vandaag bericht gekregen dat de betaling binnen was. Morgen wordt ie schijnbaar pas verstuurd. Hoe ging dat bij jou. Hoe lang duurde de verzending precies?
Gisteren werd mijn betaling bevestigd. Dezelfde dag nog verstuurd (kreeg ik savonds een mail over van ups). De volgende ochtend (vandaag dus) ontvangen.

Kasj schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:27:
[...]

Gisteren werd mijn betaling bevestigd. Dezelfde dag nog verstuurd (kreeg ik savonds een mail over van ups). De volgende ochtend (vandaag dus) ontvangen.
Dan gaan we er maar vanuit dat ie vrijdag binnen is. Thx

• Korumera
Het is wel jammer dat je niet kan kiezen welke serie nummer je binnenkrijgt. Ik ben wel benieuwd hoe beeld er uit ziet van een serie nummer wat minder zou meoten zijn.

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

http://www.amazon.de/gp/a...4&creativeASIN=B004R8ZRV8

Nog een paar positieve en realistische reviews op Amazon.de waar de prijs een stuk lager ligt dan in de pricewatch van tweakers.

• Kasj
Ik wil de pret niet drukken, maar ik ben toch echt geschrokken van de kijkhoeken van de hannspad. Bij het kleinste beetje tilting wordt het beeld al snel onleesbaar. Moet wel zeggen dat ik ook een ipad heb, dus misschien dat ik verwend ben geraakt op dat punt. Tot overmaat van ramp heb ik ook een prominent aanwezige dode pixel. Ikheb overigens ee model met 1633 aan heeinde van hetserienummer.

• readytoflow
  • Niet online
En hoe gaat het typen bij jou? Kloppen de reviews op dat punt ook?
Even uit nieuwsgierigheid: waarom nog deze Hannspad naast je iPad?

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Dan heb ik misschien geluk gehad, want ik heb serienr. 1653 achteraan en ik ben zeer tevreden. Ik heb ook een ipad, die mijn vrouw gebruikt, en een galaxy tab.
Er zijn drie verschillende serienummers in omloop, kun je ook zien op de hannspree website, waarvan nr SN10T1130R1653 ook volgens vergelijkingen op slatedroid, qua scherm de beste schijnt te zijn.

[Voor 6% gewijzigd door janesh op 04-08-2011 08:35]

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 00:11
Kasj schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 07:59:
Ik wil de pret niet drukken, maar ik ben toch echt geschrokken van de kijkhoeken van de hannspad. Bij het kleinste beetje tilting wordt het beeld al snel onleesbaar. Moet wel zeggen dat ik ook een ipad heb, dus misschien dat ik verwend ben geraakt op dat punt. Tot overmaat van ramp heb ik ook een prominent aanwezige dode pixel. Ikheb overigens ee model met 1633 aan heeinde van hetserienummer.
Waar heb jij m vandaag?

• nizzuts
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-03 22:57
heb hem zojuist ontvangen van redcoon en nummer is 1633, feb 2011 dus hij is al een half jaar oud..
zal zo me bevindingen posten..

Anoniem: 405938

Ik heb gisteravond er ook 2 besteld... Ik hoop op 1653 nu ik dit allemaal heb gelezen. Als ik 2 verschillende tablets (met verschillende serienummers) heb kan ik eventueel de verschillen ervan posten. Waarschijnlijk komen ze morgen binnen :). Misschien is het een ideetje, maar er zou ook een Hannspree Hannspad SN10T3 uitkomen in Q3 met honeycomb. Misschien is die makkelijker te porten naar de T1 net alle juiste drivers ed. (met werkende hardwareknoppen ed.)

• discusws
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-03 17:18
net binnen gekregen via Redcoon. Serie eindigd op 1633. Na het aanzetten eerst een probleem met netwerk connecten maar nadat ik mijn tplink van kanaal 13 had afgehaald werkte het snel. Meteen een update gekregen.
eelbijzonders zijn
Toen naar dit topic gegaan. Weilde bovenstaande melden maar ik moet denk ik nog even wennen aan het typen alleen slaat de tablet regelmatig vast met de melding

"Sorry!

Activity web (in application Web) is not responding.

Force close / Wait"

Ga zo maar force doen en kijken wat er gebeurt. Was alleen hier aan het lezen dus de tablet kan niet erg druk zijn.

Wat mij in de paar minuten die ik heb gebruik ook opviel was dat het scherm lichter en donkerder wordt. Net alsof ik met mijn hand over een sensor gaat .

We kijken het nog aan..

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

• Patrickker
Patrickker schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:06:
Zou iemand iets voor mij willen testen?
Ik ben nu ook zeer geïnteresseerd geraakt om deze tablet aan te schaffen maar zou iemand willen testen over vnc server hier op draait ?
Als hij wil installeren en starten weet ik voldoende.
Hiermee kun je de tablet op afstand bedienen met de computer en kan deze dus tevens erg mooi als media systeem dienen naast mijn televisie! Dat scheelt mij twee apparaten kopen, hoef ik geen media center meer aan te schaffen.

Voor de link: http://www.xda-developers...d/android-vnc-server-0-2/

Alvast bedankt!
Iemand ? O-) :>

Topicstarter
Anoniem: 405938 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:30:
Ik heb gisteravond er ook 2 besteld... Ik hoop op 1653 nu ik dit allemaal heb gelezen. Als ik 2 verschillende tablets (met verschillende serienummers) heb kan ik eventueel de verschillen ervan posten. Waarschijnlijk komen ze morgen binnen :). Misschien is het een ideetje, maar er zou ook een Hannspree Hannspad SN10T3 uitkomen in Q3 met honeycomb. Misschien is die makkelijker te porten naar de T1 net alle juiste drivers ed. (met werkende hardwareknoppen ed.)
Eigenlijk zou Hannspree de kernel voor de SN10T1 moeten vrijgeven zodat de drivers e.d. makkelijker te porten vallen.. Development zou dan een stuk sneller verlopen..

@@@ Patrickker: Qua VNC.. Ik heb de server getest, maar ik zie enkel een zwart scherm. De muis werkt wel, maar je kan dus niet zien waar je cursor zich bevind..

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 04-08-2011 14:00]

• mtr33
Mijn eerste indruk na rooten/Gapps (slatedroid methode, zie 3rd post, werkt perfect) is dat het een prima apparaat is voor dit geld. Scherm is natuurlijk niet vergelijkbaar met IPS (als in iPad/Nook) maar beter dat veel chitabs die ik heb gezien.

Iemand ook een probleem met een beperkte market? Ik kan bijvoorbeeld Zeam launcher niet vinden.
discusws schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:02:
Wat mij in de paar minuten die ik heb gebruik ook opviel was dat het scherm lichter en donkerder wordt. Net alsof ik met mijn hand over een sensor gaat .
Wellicht gevolg van de auto-adjust brightness setting?

[Voor 8% gewijzigd door mtr33 op 04-08-2011 14:00. Reden: market probleem]

• discusws
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-03 17:18
Klopt blijft nu op gelijke licht sterkte :)

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Topicstarter
Even reageren in dit forum.. We moeten meer ontwikkeling hebben op deze tablet :)

http://forum.xda-develope...read.php?t=1196216&page=2

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Er zijn inderdaad een aantal applicaties die niet te downloaden zijn via de market, de maktet:// links werken wel gewoon, alleen ontbreekt de download butten. (Zo ook bij de abn-amro bankieren app).

Apart, maar goed, gewoon ff wachten tot honeycomb uit komt.

Gewoon slatedroid in de gaten houden :D

Even als extra heb ik wat games getest
Werkende en aan te raden (Tegra) games:
BT Gangster
Apparatus
Dungeon Defenders
Galaxy on Fire
Grave defense HD
Guerille Bob THD
Samurai 2 THD
T-Racer HD
Riptide GP THD
Worms
NOVA (Erg vette HALO clone)
Backbreaker THD

*** Settlers HD werkt bij mij niet goed.
*** Backstab HD werkt niet
*** Dungeon hunter HD werkt niet.

(Over het algemeen kun je de gameloft games nog links laten liggen, deze zijn nog niet geoptimaliseerd voor de(ze) android pad)

===
Mijn model.nummer = 1164
===

Tip1: Als je net als ik gek word van alle icoontjes, installeer dan launcher pro, werkt ook wat sneller
Tip2: Als browser werkt dolphin HD ook een stuk beter

** Zeam launcher werkt wel, alleen moet je de apk 3.0.6 even downloaden van apktop :)

[Voor 63% gewijzigd door GeNiTaLiX op 04-08-2011 17:07]

• mtr33
GeNiTaLiX schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:01:
** Zeam launcher werkt wel, alleen moet je de apk 3.0.6 even downloaden van apktop :)
Had 'm al sideloaded, maar toch bedankt. Zeam vind ik persoonlijk prettiger op 'n tablet, LauncherPro op m'n telefoon :) Weet iemand toevallig of de apps voor de Adam compatible zijn? Zoek nog een goede email app (K9 is niet echt tablet optimized).

P.S. denk dat ik deze cover meeneem als ik volgende week in de UK ben. Misschien tip voor liefhebbers:
http://www.amazon.co.uk/S...TF8&qid=1312357830&sr=8-2

[Voor 20% gewijzigd door mtr33 op 04-08-2011 17:45. Reden: added link]

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Zit nu ook op zeam werkt nog soepeler inderdaad!

Om een goed overzicht te hebben van de tegra games van dit moment is het ook een tip om de nvidia Tegra zone te installeren vanuit de market.

[Voor 62% gewijzigd door GeNiTaLiX op 04-08-2011 18:03]

• Kasj
janesh schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:32:
Dan heb ik misschien geluk gehad, want ik heb serienr. 1653 achteraan en ik ben zeer tevreden. Ik heb ook een ipad, die mijn vrouw gebruikt, en een galaxy tab.
Er zijn drie verschillende serienummers in omloop, kun je ook zien op de hannspree website, waarvan nr SN10T1130R1653 ook volgens vergelijkingen op slatedroid, qua scherm de beste schijnt te zijn.
En jij had hem van redcoon toch?

Blijkbaar zit er dan toch flink verschil in de schermkwaliteit. Dat, of ik ben te kritisch. :P

Ik twijfel erover of ik mijne op marktplaats ga gooien.

[Voor 13% gewijzigd door Kasj op 04-08-2011 18:18]

• Kasj
readytoflow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:26:
En hoe gaat het typen bij jou? Kloppen de reviews op dat punt ook?
Even uit nieuwsgierigheid: waarom nog deze Hannspad naast je iPad?
Ik wilde de hannspad als een videoplayer achter in de auto gebruiken voor mijn zoontje. En ook voor spelletjes etc, nu zit ie met zijn vieze handjes op mijn ipad. :P

Typen vond ik niet tegen vallen. Ietsje minder gevoelig dan mijn ipad, maar niet irritant ofzo.

• nizzuts
adw launcher zou ik niet installeren want dan hangt de tablet bij de eerst volgende boot op het tabntab logo en ben je dus verplicht om een data wipe te doen via het recovery menu ( volume+ en power knop vasthouden)

verder nog geen nadelen tegen gekomen (iig nog geen dode pixels en kijkhoek is normaal imo) al is tapntap niet geweldig en je moet wel updaten wil je de nederlandse taal hebben.

• simbad1965
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-03 19:26
Iemand deze vergeleken met de Viewsonic G-tablet met ook 10 inch scherm en 512 mb geheugen en ook nog een camera erop ?

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

@Kasj ik heb hem van redcoon.

• Kasj
Ok, dus het is waarschijnlijk gewoon een kwestie van mazzel hebben wat betreft het serienummer

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Dat dacht ik ook.

Redcoon heeft weer voorraad, en twijfelaars zouden kunnen vragen naar of eisen serienr. SN10T1130R1653 te krijgen.
Staat ook op de buitenkant van de doos met mar. 2011 erbij.

[Voor 84% gewijzigd door janesh op 04-08-2011 20:30]

Anoniem: 411842

Heb na lang twijfelen deze tablet maar besteld :). Ik heb nog lang zitten twijfelen over de Novo8 maar die is al met al niet goedkoper dan deze en deze heeft betere batterij en processor. Ik heb hem besteld bij Redcoon NL voor E 177,- inclusief bezorgen. Wordt mijn eerste ervaring met een tablet en met Android. Ik ben erg benieuwd! ik zal uiteraard ook mijn bevindingen hier posten.

Anoniem: 411842 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:51:
Heb na lang twijfelen deze tablet maar besteld :). Ik heb nog lang zitten twijfelen over de Novo8 maar die is al met al niet goedkoper dan deze en deze heeft betere batterij en processor. Ik heb hem besteld bij Redcoon NL voor E 177,- inclusief bezorgen. Wordt mijn eerste ervaring met een tablet en met Android. Ik ben erg benieuwd! ik zal uiteraard ook mijn bevindingen hier posten.
Kun je me een linkje sturen van waar je het besteld hebt? Ik heb ook geprobeert om op redcoon te zoeken maar dan krijg ik een ''dit product is niet beschikbaar'' melding.

EDIT: Na nog een keer proberen heb ik hem gevonden :)

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 405938 op 04-08-2011 21:01]

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Wat ik ook een plus vind van de hannspad is zijn snelle laadtijd.
Kan geen van mijn het afgelopen jaar gekochte tabletcomputers aan tippen, incl. Ipad en galaxy tab.

• mtr33
janesh schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:06:
Wat ik ook een plus vind van de hannspad is zijn snelle laadtijd.
Kan geen van mijn het afgelopen jaar gekochte tabletcomputers aan tippen, incl. Ipad en galaxy tab.
Da's het voordeel van een zware lader; weegt op tegen nadeel van geen usb-laad mogelijkheid. Accuduur is ook as advertised (gebeurt niet vaak).

Wie heeft er trouwens al een custom keyboard geïnstalleerd? Ben benieuwd of Swiftkey Tablet beter is dan de telefoon versie (deze laatste krijg ik overigens niet geactiveerd op het tablet; werkt wel gewoon op de telefoon). Of heeft iemand een betere optie voor Hannspad formaat?

EDIT: zo te zien blokkeert de standaard TnT settings elk ander keyboard. Is wel een oplossing voor, maar nog niet stabiel. Voor de (on)beperkte market is een aanpassing van de build.prop nodig (zie voor beiden TntLite topic op Slatedroid). Op XDA hebben ze een workaround gevonden voor de Gpad, maar deze werkt bij mij in elk geval niet (onvoldoende ruimte in /system/app).
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=856476

[Voor 30% gewijzigd door mtr33 op 05-08-2011 10:24. Reden: keyboard/market "fix"]

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Kan je De market ook volledig krijgen zonder De tnt?

[Voor 98% gewijzigd door GeNiTaLiX op 05-08-2011 10:40]

• mtr33
GeNiTaLiX schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:23:
Kan je De market ook volledig krijgen zonder De tnt?
Zou met de modded build.prop bij een aantal mensen wel gelukt zijn. Zelf nog niet kunnen testen. Hopelijk dit weekend.

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Kan ik de build.prop gewoon overschrijven. Middels file expert?

• Rivak
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-03 18:03
janesh schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:34:
Dat dacht ik ook.

Redcoon heeft weer voorraad, en twijfelaars zouden kunnen vragen naar of eisen serienr. SN10T1130R1653 te krijgen.
Staat ook op de buitenkant van de doos met mar. 2011 erbij.
Ik heb wat over en weer gemaild over het produktie nr, zelfs de online chatfunctie gebruikt, maar helaas zonder resultaat.
Het magazijn zit in Duitsland en schijnt geautomatiseerd te zijn, het voorste pakket gaat als eerste weg.
Dus geen mogelijkheid om er een met het laatste produktienr uit te vissen.

Op goed geluk toch maar besteld.... indien pech gaat ie gewoon weer retour.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:19
Rivak schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:21:
Je zou er bijna gewoon 5 bestellen. Terug sturen van 1 of 4 doossies kost toch even veel :P

Nickname does not reflect reality

Topicstarter
Hebben mensen ook dat na een bepaalde tijd, de tablet trager en trager wordt? Na een reboot is hij dan vervolgens weer zo snel als een speer, maar dit proces herhaalt zich telkens..

• Worran
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
is deze ook geschikt voor een stylus eigenlijk?

always under construction

• mtr33
GeNiTaLiX schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:41:
Kan ik de build.prop gewoon overschrijven. Middels file expert?
Neem aan van wel. je kunt 'm in elk geval ook handmatig editten met RootExplorer. In de thread staat hoe. Alternatief (untested):http://code.google.com/p/market-enabler/ werkt misschien enkel op telefoons.

Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:34:
Hebben mensen ook dat na een bepaalde tijd, de tablet trager en trager wordt? Na een reboot is hij dan vervolgens weer zo snel als een speer, maar dit proces herhaalt zich telkens..
Misschien kun je een task killer gebruiken. Of een app die je ram verschoont.

• Kasj
Rivak schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:21:
[...]

Ik heb wat over en weer gemaild over het produktie nr, zelfs de online chatfunctie gebruikt, maar helaas zonder resultaat.
Het magazijn zit in Duitsland en schijnt geautomatiseerd te zijn, het voorste pakket gaat als eerste weg.
Dus geen mogelijkheid om er een met het laatste produktienr uit te vissen.

Deze reactie heb ik inderdaad ook van redcoon ontvangen. Balen!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

mtr33 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:39:
[...]

Neem aan van wel. je kunt 'm in elk geval ook handmatig editten met RootExplorer. In de thread staat hoe. Alternatief (untested):http://code.google.com/p/market-enabler/ werkt misschien enkel op telefoons.
Alternatief werkt niet

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Welk type nr heb jij eigenlijk GeNiTaLiX of heb ik dat gemist?

Model nr hsg1164 heb ik ook en is volgens mij standaard.

[Voor 32% gewijzigd door janesh op 05-08-2011 14:02]

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03 11:34
Hij is wel heel goedkoop dat ding zeg... Jammer dat ik even geld heb nu. Hoe is hij met media eigenlijk, pakt hij een 720p MKVtje goed?

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 7700X | NZXT Kraken Z63 | 32GB DDR5 6000C30 | NVIDIA 4090 FE | LG 77B9 4K 120Hz | Corsair RM850x

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Ik heb de 1633

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

OK, als ik jouw enthousiasme lees, dan valt dat geweldig mee.

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-03 16:57
Heb de Hannspad ook bij Alternate.de vandaan serienummer weet ik zo even niet maar was uit Jan 2011 en niet al te beste kijkhoeken (stuk slechter dan m'n Dropad A8). Ach geen dode pixels en voor deze prijs een Tegra 2... Gewicht verbaasde me op een positieve manier, ligt lekker in de hand. Op slatedroid de TnT lite rom geflashed, vanavond verder spelen.... Afgezien van het scherm erg tevreden goede bouwkwaliteit en snelheid.

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-03 13:23
Die van mij komt ook bij Redcoon weg en ik heb wel de 1653 :o

Scherm valt mij toch beetje tegen; lage resolutie zorgt ervoor dat alles niet helemaal mooi scherp is. Ook heb ik het idee dat alles niet helemaal in proportie is. Zo lijken cirkels iets wat ovaal te zijn en lijken letters iets hoger dan ze horen te zijn.
Kan aan mij liggen, maar kan ook aan android liggen met deze resolutie. Vreemde is, als ik via de teamviewer app de desktop van m'n htpc bekijk dan ziet die er wel gewoon mooi scherp uit.

www.ping-win.nl

• nizzuts
lol die serienummer scherm vergelijking is gewoon onzin dus en meer een persoonlijke opvatting?...het zijn gewoon lot nummers, ze (malata produceert ze en rebrand ze voor oa hannspree en viewsonic) hebben 3 maanden productie gehad en zitten nu met huge overstock vandaar de prijs denk ik

1623-Jan
1633-Feb
1653-Mar

[Voor 10% gewijzigd door nizzuts op 05-08-2011 14:22]

Heb hem vandaag ontvangen van Alternate.
Eerste indrukken positief.
Goede snelheid, reageert goed op aanrakingen.
Speelt 720p MP4 vloeiend af en ziet er goed uit.

Serienummer :1633

Kijkhoek idd niet goed, maar voor mij zeker niet storend.

Voor dit geld, mag je ook niet al te veel verwachten. Denk dat we er al heel veel voor krijgen.

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

En zo is dat, fijn om te horen.
Mijn 1653 heeft van 1 kant ook een slechte kijkhoek, wat je op slatedroid ook kunt lezen, maar het blijft voor het geld een super apparaat.

• Korumera
Ik zal er van de week ook eens even 1 gaan bestellen denk ik. De merendeel van de reacties is wel goed en ik wil wel een tablet maar wil er niet zoveel geld aan uit geven tis voor mij meer een hebbe ding.

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 09:43
kun je buiten wat zien op het scherm? Ik vermoed van niet...
En draait er al iemand die honeycomb port, hoe bevalt die?

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-03 13:23
Anoniem: 374962 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:48:
Heb hem vandaag ontvangen van Alternate.
Eerste indrukken positief.
Goede snelheid, reageert goed op aanrakingen.
Speelt 720p MP4 vloeiend af en ziet er goed uit.

Serienummer :1633

Kijkhoek idd niet goed, maar voor mij zeker niet storend.

Voor dit geld, mag je ook niet al te veel verwachten. Denk dat we er al heel veel voor krijgen.
Vind zelf dat hij niet heel goed open aanrakingen reageert. Soms is een paar keer tikken voordat hij iets registreert.
Verder een fijne tablet.
Alleen heb ik een klein probleempje met de graphics... ik heb last van artifacts.

Zwarte of witte streepjes tijdens het verversen van het scherm soms. Bijvoorbeeld bij yet uitklappen van een tekstveld of een flash filmpje. Ik draai de tnt lite rom. Meer mensen hier last van?

Edit: quadrant gedraaid en daar geen artifacts te zien. Dan is het dus niet de gpu.
Mn score is 2062. Mn optiumus 2x scoort zo'n 2400. Met een custom rom scoort ie ± 2800. Waar zit dat verschil in als ze toch allebei een Tegra2 bezitten?

[Voor 11% gewijzigd door Rye op 05-08-2011 22:20. Reden: quadrant gedraaid]

www.ping-win.nl

• mtr33
UPDATE: nieuwe rom op slatedroid en een eigen forum op modaco. Hopelijk zet de ontwikkeling nu snel door.
http://android.modaco.com...ad-101-hannspadmodacocom/
www.slatedroid.com/topic/20774-rom-hannstitan-v02d/

• datadevil
en niet meer op op voorraad op redcoon zo te zien...dan maar bij alternate ...

[Voor 16% gewijzigd door datadevil op 06-08-2011 09:14. Reden: forum doorzocht, en blijkbaar wel mensen ervaring daar]

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-03 15:52
Is de lagere resolutie vs bijv. de transformer nou een groot gemis of is het verschil nou ook weer niet zo heel groot? Het lijkt me misschien wel wat als goedkope internet tablet voor op de bank :)

Tesla Model Y RWD / 5.4 kWp PV installatie

• mtr33
StefanvanGelder schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:12:
Is de lagere resolutie vs bijv. de transformer nou een groot gemis of is het verschil nou ook weer niet zo heel groot? Het lijkt me misschien wel wat als goedkope internet tablet voor op de bank :)
Daarvoor is hij zonder meer geschikt. Resolutie en schermformaat zijn prima, zeker gezien het prijsverschil.

De prijs van de Hannspree is omhoog gegaan. Pff wat een geluk voor de mensen die het in de afgelopen periode besteld hebben.

• Brad Pitt
Anoniem: 405938 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 11:17:
De prijs van de Hannspree is omhoog gegaan. Pff wat een geluk voor de mensen die het in de afgelopen periode besteld hebben.
€169 @ http://www.alternate.de/h...0,1)/810968/?event=search ?

Over het algemeen in NL he ;). Misschien is het in Duitsland ook nog maar een kwestie van tijd.

• Brad Pitt
Anoniem: 405938 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 11:29:
Over het algemeen in NL he ;). Misschien is het in Duitsland ook nog maar een kwestie van tijd.
Om dit nu echt shocking te noemen, mja...

umm 169 naar 200?? Zegt dat iets? ... Dikke 30 euro verschil en nog exc verzendkosten

• wij
  • Laatst online: 23:28
Anoniem: 405938 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:01:
umm 169 naar 200?? Zegt dat iets? ... Dikke 30 euro verschil en nog exc verzendkosten
Het enige verschil is dat Redcoon de Hansspad van zijn site heeft afgehaald. Dit was vorige week ook even zo, ik zou niet verbaasd zijn als hij er over een paar dagen weer op staat. Je kan de pad nog altijd bij Alternate.de bestellen voor 169 euro.

• Brad Pitt
wij schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:07:
Het enige verschil is dat Redcoon de Hansspad van zijn site heeft afgehaald. Dit was vorige week ook even zo, ik zou niet verbaasd zijn als hij er over een paar dagen weer op staat. Je kan de pad nog altijd bij Alternate.de bestellen voor 169 euro.
Dit dus. Hoop FUD wederom om niéts werkelijk.

• wij
Ik lees nèt op slatedroid dat iemand de gsensor al goed werkend heeft gekregen in Honeycomb! Dus dat gaat ook de goede kant op.

• datadevil
ik heb er een (gepoogd) te bestellen bij Alternate.de. Is het normaal dat je dan bij het bestellen nog niet kan betalen, en alleen een soort mail krijgt dat ze een en ander verifieren eerst?

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:07
Is er nog geen tweakert die al in staat is een(uitgebreide) review te schrijven? Of een mooie walktrough video te maken? Wat er op internet te vinden is vind ik nog magertjes...beetje de standaard reviews en ook nog eens door duitsers of italianen :-)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• wij
datadevil schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:59:
ik heb er een (gepoogd) te bestellen bij Alternate.de. Is het normaal dat je dan bij het bestellen nog niet kan betalen, en alleen een soort mail krijgt dat ze een en ander verifieren eerst?
Volgens mij krijg je (als niet-duitser) na de bestelling per email een soort vrijblijvende 'offerte' opgestuurd. Daarna moet je zelf contact opnemen om te bevestigen en te betalen.

• datadevil
wij schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:57:
[...]

Volgens mij krijg je (als niet-duitser) na de bestelling per email een soort vrijblijvende 'offerte' opgestuurd. Daarna moet je zelf contact opnemen om te bevestigen en te betalen.
ok..dat laatste was me niet geheel duidelijk uit de tekst..:

wir bedanken uns fuer Ihre Angebots-Anfrage bei ALTERNATE. Nachfolgend erhalten Sie zur Kontrolle die von Ihnen uebermittelten Daten. Diese E-Mail stellt keine Auftragsbestaetigung dar, sondern dient lediglich Ihrer Information. Bitte setzen Sie sich fruehzeitig mit uns in Verbindung, wenn Sie Aenderungen vornehmen moechten. In Kuerze erhalten Sie von uns ein Angebot inklusive aller Kosten (Mehrwertsteuer und Versandkosten). Mit freundlichen Gruessen Ihr ALTERNATE Team

klinkt alsof zij nog contact opnemen?
Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het tablet zelf. Alles over levertijden e.d. horen in het
Hannspree Hannspad - Levertijden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee