Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-03 08:39
Deze is ongeveer 12 pleuro incl screen protector.
http://www.ebay.nl/itm/22..._trksid=p3984.m1497.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

ruurd v. schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:05:
[...]

Ik draai zelf al een tijd flashback 10.1, en heb hetzelfde probleem. Ik geloof dat het een maandje geleden na een maps-update is begonnen... Maps crashed, snelle reboot, maar geloof dat wifi vervolgens niet werkte, dus alsnog handmatig rebooten. Na een paar keer proberen heb ik maps verwijderd. :(

Het schijnt dat er meer mensen last van hebben. Hier (post #202) staat een omschrijving hoe je het zou kunnen verhelpen. Heb het zelf nog niet geprobeerd...
Thx, helaas heeft het niet geholpen. Daarna kwam de melding dat de service bladiebla maps gestopt is. Ook het wifi probleem lijkt overeen te komen

Edit, oudere maps v5.9 geinstalleerd en geen problemen....

[ Voor 3% gewijzigd door Pinin op 02-01-2012 22:23 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
Nadat ik mezelf weer iets te blij had gemaakt moest ik daarnet toch constateren dat mijn hannspree tijdens het booten was blijven hangen en toen hij uiteindelijk toch opstartte waren al mijn apps weg!

Maar ja, een mens blijft altijd optimistisch dus ik dacht: ik ga gewoon de nieuwe software update v1.4-6039 (dd 25-11-2011) van www.hannspree.com installeren en wie weet komt dan het probleem niet weer terug.
(Ik heb gelukkig op tijd nog foto's gemaakt van de screens en backups van de bookmarks ed. dus dan kan ik het wel weer een beetje terugzetten.)

Volgens de beschrijving voegt deze update een nieuwe feature toe, dus ik was wel benieuwd. Helaas, na een succesvolle update via de kaart wil hij geen nieuwe apps opstarten. Het installeren gaat wel, maar bij het opstarten geeft hij een fout aan bij de meeste apps.

Nou staat op de hannspree site ook een download voor een kernel patch (dd 24-11-2011) en die heb ik nog niet gedaan omdat ik niet snap hoe je het moet installeren. Waarschijnlijk is het heel simpel maar ik heb het nog nooit gedaan dus ik weet niet waar ik een en ander in moet typen.

Het volgende staat op het bijbehorende tekstblad:

Linux Kernel Source Code of Hannspree SN10T1

In compliance with the GPL version 2, we are pleased to provide our modifications to the Linux Kernel of Android 2.2,
You can download the code for free from http://www.hannspree.com/
File name : Hannspad-SN10T1-Kernel-Patch.zip
Our product information :
Model number : SN10T1
Android OS version : 2.2
Tap UI version : V1.4
Kernel version : 2.6.32.9-svn5078 hudson@tapntapbuild #9
Build number : FRF91

Steps to build the Linux kernel for Hannspree SN10T1 for Tap UI V1.4 and old versions .

Create a kernel source tree:
git clone -o linux-2.6 git://nv-tegra.nvidia.com/linux-2.6.git
cd linux-2.6
git checkout tegra-10.9.7
patch -p1 < ../SN10T1_kernel.patch

Build the kernel:
make ARCH=arm tegra_harmony_smba1007_android_defconfig
make CROSS_COMPILE=${DROID}/prebuilt/linux-x86/toolchain/arm-eabi-4.4.0/bin/arm-eabi- ARCH=arm all

Enjoy !

Zou dit mijn probleem kunnen oplossen?
Groeten Erik

EDIT: Is het evt. mogelijk om de tablet via de reset helemaal terug te krijgen naar de staat zoals hij was vanaf de fabriek net zoals bij een PDA? En kan ik dan via clockworkmod backups maken van het systeem na bewerking?

[ Voor 4% gewijzigd door erixxx op 04-01-2012 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 07:07

agaam

dit is mijn huisdier

heb net een Bluetooth gps mouse bij ebay besteld in december, en vandaag was hij binnen, en direct geprobeerd en werkt heel goed, levertijd was wel 3 week maar dan heb je hem ook heel goedkoop.
het werkt met Bluetooth GPS Provider, instaleren op de Hannspad, welke navigatie ik geprobeerd heb, zijn Co-pilot, Sygic, die werken er goed mee, nog even de link
EMTAC MINI S3 COPILOT BLUETOOTH GPS RECEIVER
http://cgi.ebay.nl/EMTAC-...ECEIVER-NEW-/320672336225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:13
@erixx: de kernel patch zit volgens mij al in de rom update verwerkt en is meer bedoeld voor developers. Instructies voor reset/backup/root/gapps e.d. kun je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
@mtr33: Dank je, voor deze heel leerzame link.

[ Voor 9% gewijzigd door erixxx op 05-01-2012 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Vandaag dagaanbieding bij alternate 179,90
http://www.alternate.nl/h...5747274&affiliateID=23811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:31
Net gebeld, dit is degene met het slechte scherm

Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Creep schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:08:
dat is jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393864

Creep schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:08:
Ik heb heel erg het idee dat de prijsschommelingen bij Alternate gewoon afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van de minder goede 1633-modellen van de Hannspad. Als er een overschot aan 1633-modellen is: de prijs maar weer naar 179,99. Zijn er weer veel 1653-modellen, dan gooien we de prijs ruim boven de 200 euro. Just guessing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zou het? Lijkt me dan handig om gewoon twee versies te gaan vermelden en verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-06 14:55
ik heb een tijdje terug gewoon de 1653 gekocht voor 186 euro inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-06 09:06
En ik heb dus twee weken terug de 1653 gekocht terwijl ze zeiden alleen de 1633 te leveren. Voor 220,-. Denk dus niet dat ze dit bewust zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlutje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02 18:58
Ik heb dus een tijdje geleden mijn hannspad gereset met als gevolg dat ik alle software heb verwijdert(ook android), nu wil ik honeycomb opnieuw installeren via deze guide: http://www.slatedroid.com...tom-roms-on-the-hannspad/ Maar nu heb ik het volgende probleem: Als ik de Hannspad opstart blijft hij op het hannspree logo staan en na een aantal seconden start hij opnieuw op, en wanneer ik de hannspad aan de pc leg en hem opstart blijft hij dit doen(kan dus geen bestanden overzetten). Nu is mijn vraag: Kan ik de software ook via een sd kaart installeren, of moet dit per se vanaf de interne harde schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353106

Ik zit te twijfelen om deze te kopen, ik ga binnenkort met mijn vriendin een half jaar reizen en wil daar graag wat mail kijken, blog bijhouden etc. Dan lijkt mij dit handiger dan een laptop. Mijn vraag(Aan de eigenaren van deze tab) is dan ook of het een solide apparaat is en of deze goed voor mijn doel te gebruiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353106 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:29:
Ik zit te twijfelen om deze te kopen, ik ga binnenkort met mijn vriendin een half jaar reizen en wil daar graag wat mail kijken, blog bijhouden etc. Dan lijkt mij dit handiger dan een laptop. Mijn vraag(Aan de eigenaren van deze tab) is dan ook of het een solide apparaat is en of deze goed voor mijn doel te gebruiken is?
Solide is de Hannspad wel, als je er een goede sleeve rond doet, moet het goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-06 19:20
Edit: uiteraard niet de eerste die het opviel :>

[ Voor 87% gewijzigd door Bwlian op 05-01-2012 19:59 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:07
Mensen die nog op zoek zijn naar een 1653 met accessoires:

V&A aangeboden: Hannspree HANNSpad SN10T1 model 1653

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goede grap ook van alternate; dagaanbieding aanbieden, en er vervolgens weer de standaardprijs van maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353106

MikeyMan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:28:
Goede grap ook van alternate; dagaanbieding aanbieden, en er vervolgens weer de standaardprijs van maken...
Hoe bedoel je? HIj is daar nu toch 199 en was in de aanbieding 179 incl verzend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353106 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:08:
[...]

Hoe bedoel je? HIj is daar nu toch 199 en was in de aanbieding 179 incl verzend...
Op moment van schrijven van MikeyMan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Laatst online: 17:53
Heb 'm ook binnen (type 1653).
Heb er CM7 met .32 kernel opgezet.
Loopt echt als een speer.

Echter zijn de icoontjes nu wel erg klein en is alles (icoontjes/letters) wat wazig/onscherp.
Kan ik dit wijzigen of ligt dit aan de ADW launcher van CM7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
Verander je LCD density met de app "PropEditor"
Click the "Backup" button to create a backup in case you need to revert back. Then click the "Open" button and in the file manager which opens, tap ".." till you reach the system root. Then tap "system" and the tap "build.prop" to open the editor. Look for "ro.sf.lcd.density" and tap it to change the value. Press the "Menu" key and tap "Save". Reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Laatst online: 17:53
ApOE schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:04:
Verander je LCD density met de app "PropEditor"

[...]
Bedankt.
Wat is de beste waarde?
160 komt aardig in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 20:51
Ik heb al een tijdje mijn oog op dit tablet alleen ik kan op de een of andere reden niets vinden over de batterijduur. Als je gewoon zo nu en dan wat apps gebruikt, regelmatig internet aan hebt en scherm op donkerst heb, gaat de batterij dan lang mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Exact heb ik het nooit gemeten, maar een dag red ik zeker. Vanochtend met continue internet/flash ongeveer 10% per uur, op standby <1% per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proest
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 18:44
http://www.tabletroms.com...alpha-2-newer-matier.html

Hier is een 'officiële' Alpha build van Fards te vinden. Ik heb hem nog niet werkend gekregen. Ik krijg na het Hansspad logo een zwart scherm. Iemand al succesvol gebleken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

proest schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:16:
http://www.tabletroms.com...alpha-2-newer-matier.html

Hier is een 'officiële' Alpha build van Fards te vinden. Ik heb hem nog niet werkend gekregen. Ik krijg na het Hansspad logo een zwart scherm. Iemand al succesvol gebleken?
Ik draai hem nu, en ben zeer te spreken erover :9 Een paar soft reboots gehad, maar nog geen SOD's!

In Fards' thread staat exact hoe je hem werkend dient te krijgen. Dus installeer de stock rom vanuit stock recovery mode, dan CWM (5) flashen (hoewel ikzelf 2.x geïnstalleerd heb), en dan de nieuew ICS snapshot flashen. Daarna nog even de extra instructies opvolgen m.b.t. WiFi en SGS Touchscreen Booster en het zou moeten werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik vroeg mij af, is het mogelijk om op deze of soortgelijke (of eigenlijk elke andere tablet) ook mogelijk om IOS5 te zetten?
prijstechnisch gezien vind ik dit wel een interessante tablet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

koekoek2003nl schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:45:
Ik vroeg mij af, is het mogelijk om op deze of soortgelijke (of eigenlijk elke andere tablet) ook mogelijk om IOS5 te zetten?
prijstechnisch gezien vind ik dit wel een interessante tablet...
Laat deze vraag vallen op SlateDroid en je kunt meteen een ban incasseren :P Ik zou zeggen, doe even wat zoekwerk en trek je conclusies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:53
Anoniem: 61109 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:36:
[...]

Ik draai hem nu, en ben zeer te spreken erover :9 Een paar soft reboots gehad, maar nog geen SOD's!

In Fards' thread staat exact hoe je hem werkend dient te krijgen. Dus installeer de stock rom vanuit stock recovery mode, dan CWM (5) flashen (hoewel ikzelf 2.x geïnstalleerd heb), en dan de nieuew ICS snapshot flashen. Daarna nog even de extra instructies opvolgen m.b.t. WiFi en SGS Touchscreen Booster en het zou moeten werken ;)
Waar vind ik een goeie (nieuwste) stock rom en recovery mode instructies? Ik raak elke keer de weg kwijt tussen al die fora en threads..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proest
http://www.slatedroid.com...uction-guide/#entry276544

Gewoon deze volgen. Wat ik nu heb is; stock ROM geïnstalleerd, maar nu lukt het me niet om me Bootloader weer te krijgen zoals me Hansspad geleverd is, is dat noodzakelijk?

[edit] Ik krijg deze melding dus niet: 'E:unknown command [bootloader]' maar hij start wel op in de stock rom, iemand die weet wat ik fout doe?

[edit2] Stappen verder weer, maar ik heb blijkbaar NVFlash gedaan met 1633 Parties gedaan (ik heb een 1653) nu moet de 1653 weer ergens op gaan vissen zodat de 1653 weer krijg.

[ Voor 38% gewijzigd door proest op 07-01-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
proest schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:26:
http://www.slatedroid.com...uction-guide/#entry276544

Gewoon deze volgen. Wat ik nu heb is; stock ROM geïnstalleerd, maar nu lukt het me niet om me Bootloader weer te krijgen zoals me Hansspad geleverd is, is dat noodzakelijk?

[edit] Ik krijg deze melding dus niet: 'E:unknown command [bootloader]' maar hij start wel op in de stock rom, iemand die weet wat ik fout doe?

[edit2] Stappen verder weer, maar ik heb blijkbaar NVFlash gedaan met 1633 Parties gedaan (ik heb een 1653) nu moet de 1653 weer ergens op gaan vissen zodat de 1653 weer krijg.
Bij mij ook een zwart scherm, heb dezelfde tutorial gevolgd, eerst ook zonder acht te slaan op die opmerking over de 1653 partities, maar die heb ik nu echt wel eerst erin gekopierd bij de recovery.
Enige wat ik me nu nog voor kan stellen is dat ik de nieuwe kernel niet gelijk mag installeren nadat ik de nieuwe zip van Fards er op heb gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proest
Het werkt!

Ik na 100 en 1 pogingen deze link ergens vandaan gevist.

http://www.filesonic.nl/file/1853325054

Blijkbaar bevat deze de 1653, want nu werkt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
proest schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 21:03:
Het werkt!

Ik na 100 en 1 pogingen deze link ergens vandaan gevist.

http://www.filesonic.nl/file/1853325054

Blijkbaar bevat deze de 1653, want nu werkt alles.
wat heb je dan met die file gedaan, de recovery (han_guide.bat) daaruit uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proest
Via APX mode ( - en power inhouden) inderdaad de Han_guide.bat, vervolgens flashen en de hele handel.

Ik ben inmiddels al weer terug op 3.0, HW ten spijt, ik vind ICS niet fijn. Ook werken er nog teveel dingen niet.

-De aanraak gevoelige knoppen werken niet.
-Ik heb veel spontane vastlopers in het systeem
-Ondanks HW lijkt het systeem vaker te haperen en moeite te hebben dan eerst.
-Het home screen heeft niet het juiste formaat apps staan soms gewoon half in het scherm.
-Sowieso lijkt het formaat van een groot aandeel onderdelen niet helemaal perfect.

Maargoed iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken wat hij of zij er van denkt, ik vind het in ieder geval een deceptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FritzelK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-02-2022
Eergisteren de Hannspad bij Alternate besteld, de 1653 geleverd gekregen (volgens doos & code achterop de tablet), dus die leveren ze wel. Ik heb het scherm van de 1633 nooit gezien,maar ik moet zeggen dat de inkijkhoek van deze ook niet denderend is.

Wellicht hebben jullie hier geen last van of stel ik me aan. Wanneer ik de tablet recht voor mijn neus heb, krijg ik aan de rechterkant van het scherm last van een soort polarisatie effect wat doet denken aan oude tft's met slechte inkijkhoek. Vb: De balk van de Hannspree-skin bovenin is aan de linkerkant grijs en verloopt naar zwart vanaf het midden van het scherm. Aan de rechterkant zie ik dan het verschil tussen de balk en de grijze wifi-signaalstrepen amper.

Filmpjes lijken aan de rechterkant ook contrastloos recht van voren, kantel ik het scherm iets naar links, dan lijkt dit gelijk beter en is bijvoorbeeld ook de balk bovenin dezelde kleur grijs. Als ik het scherm opschuif naar rechts, wordt alles goed getoond.

Iemand die dit ook heeft?

Tot nog toe bevalt ie best, maar dat scherm is zo niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
proest schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:53:
Maargoed iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken wat hij of zij er van denkt, ik vind het in ieder geval een deceptie.
ICS op de Hpad is dan ook nog maar een zeer vroege Alpha versie om te laten zien dat het überhaupt draait. Het feit dat er al zoveel werkt is ronduit knap voor een eenzame developer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Laatst online: 19:35

iChaos

It's Lupus.

Ik en een vriend overwegen ook de Hannspad te kopen, maar eerst vroegen we ons af hoe de beeldkwaliteit is (als in, is het acceptabel of ga je je echt ergeren aan de beeldkwaliteit), en hoe gevoelig is het touchscreen?

Als het meezit gaan we daarna werken aan het porten van ICS naar deze tablet, aangezien we ook al hebben gewerkt aan de port van ICS naar de Desire, en we hebben ook vrij veel ervaring met Android kernels (ik ben momenteel bezig met een port van de 3.0 kernel naar de Desire). Hopelijk wordt dit dus de tablet waar we ook aan kunnen werken :)

[ Voor 44% gewijzigd door iChaos op 08-01-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Alle devs zijn meer dan welkom. Op dit moment is fards als enige echt actief bezig. Doen dus ;). Het scherm is imho beter dan bijvoorbeeld de POV, maar natuurlijk minder dan de IPS in mijn iPad & Nook. Ik gebruik alle 3 regelmatig en erger me zeker niet aan de Hpad. Het touchscreen is zeker niet traag en kan volgens mij appmatig nog worden verbeterd, maar dar heb ik zelf nog geen moment behoefte aan gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

mtr33 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:14:
Alle devs zijn meer dan welkom. Op dit moment is fards als enige echt actief bezig. Doen dus ;). Het scherm is imho beter dan bijvoorbeeld de POV, maar natuurlijk minder dan de IPS in mijn iPad & Nook. Ik gebruik alle 3 regelmatig en erger me zeker niet aan de Hpad. Het touchscreen is zeker niet traag en kan volgens mij appmatig nog worden verbeterd, maar dar heb ik zelf nog geen moment behoefte aan gehad..
Verder werkt het gewoon soepel met lichte aanrakingen? Niet dat je a la Chinese tablet van 70 euro echt moet drukken om het werkend te hebben ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Nee, hard drukken hoeft niet. Maar ik heb gisteren een ipad gevoeld en dat was absoluut beter, maar ik heb ook een archos internet 10.1 gevoeld en die vond ik eerder slechter.

Maar gaaf, ik hoop dat je je ook gaat bezig houden met deze op ics te krijgen _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Pinin op 08-01-2012 14:45 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:43
Neen, dat zeker niet. Zeker met tools als de SGS Touchscreen Booster werkt het echt wel redelijk. Het is niet zo dat het je met je vinger vol moet drukken om een app te launchen.

Maar; je merkt wel het verschil tussen mijn Desire HD en de Hannspad. Mijn Desire HD reageert echt op alle aanrakingen en de Hannspad is hier toch wel minder in. Symbolisch beschreven reageert mijn Desire HD op de lichtste aanraking van een puntje van mijn vinger, terwijl bij de Hannspad ik mijn vingerpuntje er iets meer op moet leggen.
Maar nogmaals; storend ervaar ik het zeker niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

BounceCloud schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:45:
Neen, dat zeker niet. Zeker met tools als de SGS Touchscreen Booster werkt het echt wel redelijk. Het is niet zo dat het je met je vinger vol moet drukken om een app te launchen.

Maar; je merkt wel het verschil tussen mijn Desire HD en de Hannspad. Mijn Desire HD reageert echt op alle aanrakingen en de Hannspad is hier toch wel minder in. Symbolisch beschreven reageert mijn Desire HD op de lichtste aanraking van een puntje van mijn vinger, terwijl bij de Hannspad ik mijn vingerpuntje er iets meer op moet leggen.
Maar nogmaals; storend ervaar ik het zeker niet. :)
Mja ok, ik heb een Desire en die vriend een Desire HD, dus dan heb ik wel ongeveer een idee van de gevoeligheid :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlutje
Ik heb een tijdje geleden mijn hannspad's software per ongeluk verwijderd, en ik probeer hem nu terug naar de stock rom te krijgen met de volgende guide: http://www.slatedroid.com...ge__p__276546#entry276546
Alles gaat goed, tot de volgende stap: 6. Now run restore_hannspad.bat
Die laat ik dus zijn gang gaan, maar ik krijg de volgende melding wanneer hij bijna klaar is:
http://s1106.photobucket....t=foutmeldinghannspad.png
Daarna probeer ik de volgende stappen te volgen, maar hij start niet meer op(in recovery mode), maar alleen het groene lampje brandt.
Wie o wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
Nadat ik “VEGAn-GE-7.0.0-RC1-Harmony-signed” wilde flashen mbv de “Hannspad Rooting Guide (v2 August 4th 2011)” bleef mijn hannspree in een boot loop hangen waarin hij steeds weer in de recovery mode ging terug naar CWM recovery v2,5.

Ik had ergens gevonden dat wanneer hij in een boot loop gaat dat je dan naar adv. opt. naar "partition sd card" en vervolgens bij de 1e optie 2048 moet invullen en bij de 2e optie 0 moet invullen. Dit hielp niet dus ik wilde terug flashen naar de stock rom. Alleen ik kon de externe sd kaart niet meer vinden via het menu . Dus ik heb in het “mounts and storage" menu het commando "format sd-ext" gedaan. Dit mocht niet helpen voor het probleem.

Via de usb kabel kon ik toch de "stock rom v1.4-6039" van de officiele site op het apparaat zetten en daarna flashen.

Nu had ik weer een bruikbaar apparaat maar gaf hij in ES file exporer aan “sd card unmounted or not present”
en in android system recovery “can’t mount /dev/block/mmcblk2 (no such file or directory) en “can’t mount SDCARD2: recovery/command”

Dus ik probeerde opnieuw “VEGAn-GE-7.0.0-RC1-Harmony-signed” te flashen in de hoop dat dat alle problemen zou oplossen.
Maar nu komt hij niet verder dan het groene boot logo van hannspree.

Wat moet ik nu doen? _/-\o_

Groeten van een talentvolle/kanslose prutser.
Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
@vlutje: het lijkt erop dat je een 1653 nvflash wilt herstellen op een 1633 (of vice versa)?

@erixx: werkt de sd card in een ander apparaat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
@mtr33
Hoi mtr33!! De (externe) sd kaart bevat nog alle informatie die ik er voor alle handelingen op had gezet (mp3's ed) en er is nog 3 van de 16Gb vrij. Bij de handeling "format sd-ext"" in mijn bericht duurde het wel een tijdje voor hij klaar was. Maar hij heeft blijkbaar niet mijn externe sd kaart geformatteerd.
Groeten, Erik

[ Voor 35% gewijzigd door erixxx op 09-01-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Het lijkt erop dat in stock de SD card niet gemount was & in recovery de benodigde map/file niet herkend werd. Het kan zijn dat de card toch deels corrupt is. Kun je de stock rom herstellen via de slatedroid guides? Dan kun je daarna kijken of je de card herkent krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-06 22:29
Vandaag 1 besteld bij Alternate. Ben er alleen vanuit gegaan dat alleen het de 1653 zal zijn (gezien de oudere serie nu wel uitverkocht zijn).Misschien niet helemaal slim en had ik even moeten mailen voor de zekerheid. Lees ook dat er meer is veranderd dan alleen het scherm.

Anyhow, veel tablet value voor het geld en ICS alpha 3 op een ander forum gereleased vandaag, die zowaar al bijna "stable" wordt genoemd.

[ Voor 85% gewijzigd door spectator op 10-01-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
@mtr33
a.
-Oke, het lukte me om in clockworkmod recovery v2,5 de usb te mounten en de originele stock van hannspree op de interne geheugenkaart te zetten.
b.
-(Nu wipe data/factory reset)
-(wipe partition)
-en apply sdcard: update .zip
c.
-Ik zit nu in het “welkom menu” met taalinstellingen ed
-en heb een volledig werkend systeem wanneer ik er geen externe kaart insteek
d.
-even een volledig nieuw kaartje in het apparaat YES
-daarna mijn oorspronkelijke kaartje YEP
-hij speelt zelfs gewoon weer mp3-tjes af van de kaart
(en ook opnieuw opstarten werkt)

Misschien dat ik de vorige keer het externe kaartje erin heb laten zitten tijdens installatie van de stock rom en dat ik dat maar niet meer moet doen.

Mtr33, geweldig bedankt voor de aanmoediging en de tips!
Ik kan morgen nogmaals “VEGAn-GE-7.0.0-RC1-Harmony-signed” flashen en hoop dat het nu wel lukt.
Groeten Erik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Top, blij dat het gelukt is. Blijkbaar was het niet het kaartje zelf, maar de mount ervan door de Hpad. Ik heb ook de gewoonte te flashen zonder externe kaart of juist van een dedicated CWM kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
Heb de 1653 binnen gekregen, maar vind het scherm slecht. De kijkhoek is enkel goed van 1 kant. Iemand anders die dit heeft? Als je er recht op kijkt dan merk je duidelijk dat de rechterhelft van het scherm donkerder is (best irritant). Kijk je er rechts schuin op dan is het leesbaar en helder, kijk je er links schuin op dan is het beeld totaal anders (donkerder en onleesbaar). Ik ben van plan dit weer retour te sturen naar alternate. Misschien heb ik gewoon pech.

Dat de resolutie niet hoog is en het allemaal minder scherp is, met duidelijke overlopen in high-res backgrounds, ok. Daar is de prijs ook naar. Maar hier ga ik me rot aan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Ik herken hetgeen je opmerkt niet, maar wellicht heb je een maandagochtend exemplaar. Vergelijk eens met de beschikbare youtube video's. Dit exemplaar terugsturen lijk me i.e.g. verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
spectator schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:42:
Heb de 1653 binnen gekregen, maar vind het scherm slecht. De kijkhoek is enkel goed van 1 kant. Iemand anders die dit heeft?
Gek, ik heb ook de 1653 net binnen en ik vind het scherm prima. Weet je zeker dat je de 1653 versie hebt? Bij Alternate weet je het maar nooit.

Ik ben er tot nu toe erg blij mee. Ik heb Honeycomb erop gezet en ik ben nog geen problemen tegengekomen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 13:39
spectator schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:42:
Heb de 1653 binnen gekregen, maar vind het scherm slecht. De kijkhoek is enkel goed van 1 kant. Iemand anders die dit heeft? Als je er recht op kijkt dan merk je duidelijk dat de rechterhelft van het scherm donkerder is (best irritant). Kijk je er rechts schuin op dan is het leesbaar en helder, kijk je er links schuin op dan is het beeld totaal anders (donkerder en onleesbaar). Ik ben van plan dit weer retour te sturen naar alternate. Misschien heb ik gewoon pech.
Dat de kijkhoek slecht is herken ik (maar is geen punt voor mij). Dat de rechterkant donkerder is als je het scherm recht voor je hebt herken ik totaal niet.

Wat betreft de resolutie, ik moet zeggen dat ik aan het begin hier wel teleurgesteld over was, omdat je er dan echt op let. Echter, als je er gewoon mee gaat werken valt het nauwelijks op (dus bij spellen spelen, surfen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlutje
mtr33 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:39:
@vlutje: het lijkt erop dat je een 1653 nvflash wilt herstellen op een 1633 (of vice versa)?
Ik probeer de 1653 te flashen op de 1653, maar weet niet of ik het goed doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Heb je stap 3 correct uitgevoerd (met en/of zonder de fards_53 files)? Ik zou beiden nogmaals proberen tot de flash foutloos gaat, anders kom je niet echt verder denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki13
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-11-2021
Avioto schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:38:
[...]

Gek, ik heb ook de 1653 net binnen en ik vind het scherm prima. Weet je zeker dat je de 1653 versie hebt? Bij Alternate weet je het maar nooit.

Ik ben er tot nu toe erg blij mee. Ik heb Honeycomb erop gezet en ik ben nog geen problemen tegengekomen.
????? Bij mij is de kijkhoek van mijn 1653 ook heel slecht aan de linkerkant. Ik ging er van uit dat dit normaal is maar nu lijkt het er op dat niet iedereen hier last van heeft? Als mijn kinderen er een spelletje op doen en ze zitten naast elkaar dan maken ze serieus ruzie om rechts te mogen zitten hehe...
Maar ben we'll benieuwd of de meerderheid hier nu wel of geen last van heeft?? Anders ga ik hem aosnog proberen te ruilen...

Ik draai overigens ICS van Fards (update 3 kernel 2) en draait onwijs lekker. Loopt heel afentoe vast maar dat vind ik echt geen probleem. Soepeler dan flashback10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:31

lasharor

7 december 2004

ICS van Fards heeft toch nog geen normaal geluid via de speaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki13
lasharor schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:16:
ICS van Fards heeft toch nog geen normaal geluid via de speaker?
Niet altijd 100% zuiver maar goed genoeg voor mij... (ik heb ook gewacht tot audio het deed).
Ik gebruik ics nu als standaard rom (en dat voor een alpha... fards heerst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:31

lasharor

7 december 2004

loki13 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:20:
[...]

Niet altijd 100% zuiver maar goed genoeg voor mij... (ik heb ook gewacht tot audio het deed).
Ik gebruik ics nu als standaard rom (en dat voor een alpha... fards heerst)
Wat is niet 100% zuiver? Eerst kwam er bijna geen geluid uit? Heeft die dat nu gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
lasharor schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:25:
[...]

Wat is niet 100% zuiver? Eerst kwam er bijna geen geluid uit? Heeft die dat nu gefixed?
ja, is nu stukken beter, hoofdtelefoon helemaal goed schijnbaar (laatste niet zelf nog geprobeert)

Wat mij eigenlijk nu nog vooral irriteerd is het hangen in films...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki13
datadevil schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:28:
[...]

ja, is nu stukken beter, hoofdtelefoon helemaal goed schijnbaar (laatste niet zelf nog geprobeert)

Wat mij eigenlijk nu nog vooral irriteerd is het hangen in films...
Welke player gebruik je? Rockplayer en mxvideoplayer werken bij mij vooralsnog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
loki13 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:40:
[...]

????? Bij mij is de kijkhoek van mijn 1653 ook heel slecht aan de linkerkant. Ik ging er van uit dat dit normaal is maar nu lijkt het er op dat niet iedereen hier last van heeft? Als mijn kinderen er een spelletje op doen en ze zitten naast elkaar dan maken ze serieus ruzie om rechts te mogen zitten hehe...
Maar ben we'll benieuwd of de meerderheid hier nu wel of geen last van heeft?? Anders ga ik hem aosnog proberen te ruilen...
Dat zou ik ook graag willen weten. Of er meer mensen last hebben van maar 1 enkele slechte kijkhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodah
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 15:25
Volgens mij is dat heel normaal bij dit type schermen. Ik heb een 1653 en bij mij is de kijkhoek van een kant uit ook slecht (vanaf de rechterkant op het scherm kijken geloof ik). Voor mij absoluut geen probleem aangezien de tablet voor mij toch een zelden gedeeld gebruikt wordt. Als er meer mensen mee moeten kijken dan hang ik hem wel aan de tv....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
loki13 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:40:
[...]

Welke player gebruik je? Rockplayer en mxvideoplayer werken bij mij vooralsnog goed.
youtube filmpjes in de youtube speler en uitzending gemist, die gebruikt zo te zien de standaard video speler...
Bedenk met net dat dit streaming zaken zijn, dus zal even iets van de sdcard testen..

Update:
Ok getest, MXPlayer geinstalleerd en die speelt met sw decoding zowel van sdcard, als als speler voor uitzending gemist zaken wel vloeiend af.

Dat scheelt alweer, wel jammer dat de hw decoding nog niet kan (met dank aan NVidia.. :( ).

Hebben jullie ook het probleem dat de orientatie wisselen heel slecht reageert? Ik moet echt met een forse ruk mijn tablet draaien wil het werken..

[ Voor 32% gewijzigd door datadevil op 13-01-2012 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
Yodah schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 07:50:
Volgens mij is dat heel normaal bij dit type schermen. Ik heb een 1653 en bij mij is de kijkhoek van een kant uit ook slecht (vanaf de rechterkant op het scherm kijken geloof ik). Voor mij absoluut geen probleem aangezien de tablet voor mij toch een zelden gedeeld gebruikt wordt. Als er meer mensen mee moeten kijken dan hang ik hem wel aan de tv....
Yodah, ben ik het met je eens. De kijkhoek is voor mij ook niet echt belangrijk, maar door die slechte kijkhoek is de rechterkant van het scherm donkerder als je deze recht voor je hebt. Nu zal dat overdag of bij hoge helderheid/witte achtergrond niet zo'n issue zijn, maar 'savonds wil je het tablet wat donkerder hebben en dan valt het goed op en is het irritant. B.v. bij gebruik van ICS (donker thema allover), waar je rechts de instellingen dialoog hebt, is deze nauwelijks leesbaar, behalve als je de tablet een 20 cm naar links houdt.
Ik kijk het morgen nog aan, als het niet wil wennen dan stuur ik het terug. Volgens mij komt er binnenkort de HD opvolger v/d Hannspree en wacht ik hier wel op. Gezien de specs van het ding kan ik me niet voorstellen dat de prijs daarvan ver boven de 300 euro zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki13
Zijn er meer mensen die vanuit ISC geen betaalde apps meer kunnen aanschaffen (an error has occurred)? Ik heb geprobeerd een oudere versie van de market te installeren alleen werd dat niet toegelaten omdat er al een market geinstalleerd is. Ik dacht dat je bij HC wel kon downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237382

Ook ik ben overgestapt op de ICS alpha van Fards en ik moet zeggen dat het heerlijk werkt!

Erg snel, lekker stabiel en gaat redelijk met de batterij om. Enige nadeel is af en toe een reboot en dat Google Earth/HW accelerated video nog niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki13
Anoniem: 237382 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:38:
Ook ik ben overgestapt op de ICS alpha van Fards en ik moet zeggen dat het heerlijk werkt!

Erg snel, lekker stabiel en gaat redelijk met de batterij om. Enige nadeel is af en toe een reboot en dat Google Earth/HW accelerated video nog niet werkt.
Kun jij apps aanschaffen via de geinstalleerde market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Kan een van bovenstaande ICS gebruikers mij misschien, eventueel per DM, vertellen hoe ik deze op mijn Pad krijg? Ik gebruik nu Flashback....

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki13
master_viper schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:38:
Kan een van bovenstaande ICS gebruikers mij misschien, eventueel per DM, vertellen hoe ik deze op mijn Pad krijg? Ik gebruik nu Flashback....
Zie linkje in post van laurens hierboven. Handleiding voor terugzetten naar stock rom vind je op slatedroid.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
Na mijn probleem met het flashen van mijn "SN10T1/1653" met "VEGAn-GE-7.0.0-RC1-Harmony-signed.zip" ben ik erachter gekomen dat ik waarschijnlijk de verkeerde rom probeerde te flashen. Kan iemand bevestigen dat ik "VEGAn-GE-7.1.0-smb_a1002-BL-1.1.zip" moet flashen en niet "VEGAn-GE-7.1.0-smb_a1002-BL-1.2-fixed_assert.zip"? Ik kan niet goed informatie vinden wat nou precies het verschil met de bootloader is.

Daarna heb ik "HannsTitan-v0.4-FULL.zip" geflashed wat na één herstart wel lukte en die is bijzonder stabiel. Zeker nu ik gevonden heb dat met "hybridkernel_v3.zip" ook de "SOD" en de "powerknopprobleem" tot het verleden behoren.

Misschien dat ik over een tijdje ook de "update-1.4-6039-MOD.zip" ga flashen. Dat schijnt de stock rom te zijn incl. root en market. Ik vind de startpoortjes van de stock (incl. zoeken in rss op berichten met trefwoord) best mooi en dan weet ik zeker dat alle hardware-tweaks volledig werken.

ICS is geweldig maar ik wacht nog even totdat er een beta komt als beginnend gebruiker.

Dan heb ik nog één wens: multiboot op mijn 16Gb interne flash kaart.
Groeten Erik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loki13 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:46:
[...]

Kun jij apps aanschaffen via de geinstalleerde market?
Ik heb mijn credit card (aangevraagd toen ze die 0.10 sale hadden) nog niet geactiveerd maar heb je het al geprobeerd via market.android.com? Dan koop je mooi via de webinterface en stuur je het richting je tablet.

Houdt er rekening mee dat het nog Alpha is, Fards is een zat van al het gezeur over bugs dus ik zou het nog even onder de pet houden totdat het ook echt beta is.

Btw met de officiele Xoom release zouden we binnenkort ook HW accelerated video krijgen :D en als het goed is ook 720p High Profile H.264 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Iemand anders ook het probleem met de ICS van Fards dat je moeilijk kan roteren? Ik moet echt flink 'slaan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki13
Anoniem: 237382 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:25:
[...]

Ik heb mijn credit card (aangevraagd toen ze die 0.10 sale hadden) nog niet geactiveerd maar heb je het al geprobeerd via market.android.com? Dan koop je mooi via de webinterface en stuur je het richting je tablet.

Houdt er rekening mee dat het nog Alpha is, Fards is een zat van al het gezeur over bugs dus ik zou het nog even onder de pet houden totdat het ook echt beta is.

Btw met de officiele Xoom release zouden we binnenkort ook HW accelerated video krijgen :D en als het goed is ook 720p High Profile H.264 _/-\o_
Ok ga ik even proberen.

Nope, ik laat fards lekker zijn ding doen, ik zag zijn reactie op tabletroms... en ik begrijp niet dat er mensen zijn die blijven miepen, het is vaak genoeg gezegd. Daarom ook mijn vraag hier en niet op het forum van fards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki13
datadevil schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:26:
Iemand anders ook het probleem met de ICS van Fards dat je moeilijk kan roteren? Ik moet echt flink 'slaan'
Slaan heeft volgens mij geen zin, je moet afentoe wat langer wachten lijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
loki13 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:33:
[...]

Slaan heeft volgens mij geen zin, je moet afentoe wat langer wachten lijkt..
mm..had echt het idee dat de detectie minder goed werkt, slaan bedoel ik mee heftiger kantelen, maar ik zal het eens rustig nogmaals proberen in aantal apps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

datadevil schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:36:
[...]

mm..had echt het idee dat de detectie minder goed werkt, slaan bedoel ik mee heftiger kantelen, maar ik zal het eens rustig nogmaals proberen in aantal apps..
Kan inderdaad wel kloppen, alhoewel de code werkt wordt de sensor nog niet een optimaal aantal keer per seconden gecheckt.

Als je wat programmeer ervaring hebt is het waarschijnlijk niet erg lastig te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
erixxx schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:23:
... ? Ik kan niet goed informatie vinden wat nou precies het verschil met de bootloader is....
Ik meen dat de Hpad bootloader versie 1.2 is. Zie link voor VEGAn-GE op Hpad. Overigens kijkt enkel de kernel naar de bootloader versie, een ROM niet. Zolang de kernel die je gebruikt overeenkomt met de bootloader maakt de ROM zelf feitelijk niet uit.

[ Voor 18% gewijzigd door mtr33 op 15-01-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349916

Ik heb zojuist ook de ics alpha van fards geflashed en moet zeggen dat ik ook erg te spreken ben. Er zitten hier en daar nog wel enkele bugs in, maar daar is het dan ook een alpa voor. Desondanks loopt het al goed stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

:| hmmm.

Ik heb mijn pad verkocht (ik ga naar een asus over, met toetsenbord) en nu wil ik al mijn gegevens wissen, ik krijg de rom niet naar fabrieksinstellingen, kan ik me voorstellen want het is een Vegantab-rom.
Account wissen lukt ook niet omdat hij aangeeft dat ik de "telefoon" terug moet zetten naar fabrieksinstellingen.

Hoe kan ik asap mijn accounts enz. wissen, maar niet opnieuw de rom laden. (daar heb ik nu geen tijd voor, want ben er niet zo heel ervaren in en wil niet met een leeg toestel terwijl zo de koper komt.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tablet aanzetten en volume - knop ingedrukt houden. Dan kom je in het recovery menu. Daar kan je factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

THX !! gr8, nooit aangedacht |:(

[ Voor 53% gewijzigd door Pinin op 14-01-2012 19:47 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06-2022

Dokman

PSN = dokman100

ik heb flashback 10 er op staan.
ik heb een playstation 3 heeft iemand de app al gebruikt om hem als afstandsbediening gebruikt. Android market zegt dat hij wel draaid op een ViewSonic GTablet.

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

draaid...? Really...?

Heb het overigens op mijn desire s niet op fatsoenlijke wijze voor elkaar gekregen... Gaat toch fijner met de controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan trouwens met de ics van fards ook nog niets uit de store kopen, maar ik wacht wel op de beta met het melden ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki13
Anoniem: 349916 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:49:
Ik kan trouwens met de ics van fards ook nog niets uit de store kopen, maar ik wacht wel op de beta met het melden ervan.
Truukje van laurens werkt prima (market.android.com) bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06-2022

Dokman

PSN = dokman100

Heeft een van jullie de ps3 er ook aan gezet om dvd's te kijken.
zo ja heeft iemand een site waar ik dat kan vinden.
heb wel een site gevonden maar niet echt overzichtelijk

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349916 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:49:
Ik heb de oorzaak er mischien wel van gevonden :

De build.prop is overduidelijk nog een placeholder en zal moeten worden aangepast om betaalde apps te ondersteunen. Hier staan wel wat details erover.

Nieuwste alpha is inmiddels ook alweer uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-06 16:26
Ik ben momenteel ook op zoek naar een tablet omdat mijn Netbook erg traag aan het worden is en ik gewoon iets onder de salontafel wil hebben liggen zodat ik even snel iets kan checken.

Was eerst aan het kijken naar een Samsung Galaxy Tab 8,9 maar die is toch nog vrij duur. iPad wil ik niet want ik vind iOS ook niet alles en daar betaal je nog meer voor natuurlijk en je hebt geen Flash.

Paar vragen over deze tablet:

- Die klachten over de kijkhoek, valt dat nou echt zo erg tegen? Afgaande op versie 1653 off course...
- Resolutie van 1024 x 600, is dat qua browsen wel goed werkbaar? Mijn Netbook heeft ook die resolutie maar ik denk persoonlijk dat het met een tablet heel wat minder irritant is met scrollbars en dergelijke omdat je zelf kunt zoomen.
- Ik las dat er standaard geen Android Market op zit? Lijkt me nogal sterk of was dit alleen bij de eerste release?
- Lees hier in dit topic veel verhalen over roms enzo, is de originele rom die erop zit ook nog een beetje bruikbaar of zitten daar ook nog een aantal nadelen aan? Ik wil in principe gewoon een redelijke tablet hebben, de Samsungs zijn eigenlijk te duur maar van die goedkopere Chinese troep blijf ik ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
De kijkhoek is imho niet zo slecht als soms wordt verondersteld. Ik merk enkel verticaal naar beneden (vanonder het logo) een merkbare beperking. Browsen met bv Opera gaat beter dan met een netbook. De nieuwste stock rom is aanzienlijk beter dan de originele, maar ik denk dat we dankzij fards snel een stabiele ICS hebben. Market zit er inderdaad niet op, maar dat is samen met rooten minutenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijkhoek heb ik zelf ook weinig last van. Als je de tablet voor je hebt, heb je er weinig tot geen last van. Misschien als er iemand naast je zit dat ie het scherm niet zo goed ziet.

Vind het een goede tablet die zeker in combinatie met een custom rom zijn geld meer dan waard is. Ik gebruik hem vooral om te browsen en om mail te checken.

Als je eenmaal weet hoe zo'n custom rom erop moet, is het een fluitje van een cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proest
- Die klachten over de kijkhoek, valt dat nou echt zo erg tegen? Afgaande op versie 1653 off course...

Ik vind het goed meevallen, zeker als je er recht voorzit heb je er weinig tot geen last van, voor andere mensen is het in de meeste gevallen ook gewoon goed te zien

- Resolutie van 1024 x 600, is dat qua browsen wel goed werkbaar? Mijn Netbook heeft ook die resolutie maar ik denk persoonlijk dat het met een tablet heel wat minder irritant is met scrollbars en dergelijke omdat je zelf kunt zoomen.

Deze resolutie prima en ook gewoon gelijk aan die van de andere hedendaagse tablets (ja er komt beter en scherper aan maar dat is toekomst muziek)

- Ik las dat er standaard geen Android Market op zit? Lijkt me nogal sterk of was dit alleen bij de eerste release?
- Lees hier in dit topic veel verhalen over roms enzo, is de originele rom die erop zit ook nog een beetje bruikbaar of zitten daar ook nog een aantal nadelen aan? Ik wil in principe gewoon een redelijke tablet hebben, de Samsungs zijn eigenlijk te duur maar van die goedkopere Chinese troep blijf ik ook af.

Wat je koopt is eigenlijk enkel de hardware, de software die erop staat is troep. Het is echter wel zo dat het installeren van een custom rom zeer makkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-06 16:26
Bedankt voor de toelichtingen. Ik ben altijd nogal sceptisch over het installeren van custom roms. Ik heb dat namelijk ook anderhalf jaar geleden gedaan met mijn T-mobile Pulse telefoon ( update van Android 1.5 naar 2.1 volgens mij ) en sindsdien was het alleen maar ellende. Het toestel werd er baggertraag van, apps wilden niet meer installeren en hij liep ontzettend veel vast.

Ik moet natuurlijk wel zekerheid hebben dat de te installeren roms goed en stable draaien, want het is toch even een uitgave van 200 eurootjes. Het is een must voor mij om apps te kunnen downen via Android Market, onbegrijjpelijk dat ze hem leveren met zo'n crappy rom maar goed.

Als ik eenmaal een goede rom erop heb gezet laat ik die ook lekker staan, mijn echtgenote wil er ook gewoon mee kunnen rommelen zonder telkens vastlopers of andere dingen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Market kun je ook installeren op de stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vlassie1980 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:11:
Bedankt voor de toelichtingen. Ik ben altijd nogal sceptisch over het installeren van custom roms. Ik heb dat namelijk ook anderhalf jaar geleden gedaan met mijn T-mobile Pulse telefoon ( update van Android 1.5 naar 2.1 volgens mij ) en sindsdien was het alleen maar ellende. Het toestel werd er baggertraag van, apps wilden niet meer installeren en hij liep ontzettend veel vast.
Mijn ervaring met de Hannspad is dat de meeste customs roms gebaseerd op 2.3 erg stabiel zijn en dat alles daarvan een volle 100% werkt. De ICS (Android 4.0) is nog volledig in ontwikkeling.

Overgings kun je op de standaard rom wel de officiële markt installeren maar dat is evenveel werk als een custom rom installeren.
Ik moet natuurlijk wel zekerheid hebben dat de te installeren roms goed en stable draaien, want het is toch even een uitgave van 200 eurootjes. Het is een must voor mij om apps te kunnen downen via Android Market, onbegrijjpelijk dat ze hem leveren met zo'n crappy rom maar goed.

Als ik eenmaal een goede rom erop heb gezet laat ik die ook lekker staan, mijn echtgenote wil er ook gewoon mee kunnen rommelen zonder telkens vastlopers of andere dingen te krijgen.
Zoals hierboven genoemd, Cyanogenmod 7 is erg stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 13:39
Als je op deze tablet een custom ROM hebt draaien wil je niet terug naar de standaard ROM. Dit maakt een custom ROM op deze tablet een must-have, ipv een nice-to-have.
Daarnaast draait Flashback 10.1 bij mij zeer stabiel, nooit problemen mee, alleen er zijn ook mensen die er wel problemen mee hebben. Voor de meest stabiele ROM kom je snel bij CM7 terecht zoals hierboven gezegd wordt. Deze ROM is dan geen Android 3, maar functioneert verder prima.
Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het tablet zelf. Alles over levertijden e.d. horen in het
Hannspree Hannspad - Levertijden.