Deze is ongeveer 12 pleuro incl screen protector.
http://www.ebay.nl/itm/22..._trksid=p3984.m1497.l2649
http://www.ebay.nl/itm/22..._trksid=p3984.m1497.l2649
Thx, helaas heeft het niet geholpen. Daarna kwam de melding dat de service bladiebla maps gestopt is. Ook het wifi probleem lijkt overeen te komenruurd v. schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:05:
[...]
Ik draai zelf al een tijd flashback 10.1, en heb hetzelfde probleem. Ik geloof dat het een maandje geleden na een maps-update is begonnen... Maps crashed, snelle reboot, maar geloof dat wifi vervolgens niet werkte, dus alsnog handmatig rebooten. Na een paar keer proberen heb ik maps verwijderd.![]()
Het schijnt dat er meer mensen last van hebben. Hier (post #202) staat een omschrijving hoe je het zou kunnen verhelpen. Heb het zelf nog niet geprobeerd...
[ Voor 3% gewijzigd door Pinin op 02-01-2012 22:23 ]
www.casarodriguillo.com
[ Voor 4% gewijzigd door erixxx op 04-01-2012 00:23 ]
[ Voor 9% gewijzigd door erixxx op 05-01-2012 00:05 ]
Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.
dat is jammerCreep schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:08:
Net gebeld, dit is degene met het slechte scherm
Anoniem: 393864
Ik heb heel erg het idee dat de prijsschommelingen bij Alternate gewoon afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van de minder goede 1633-modellen van de Hannspad. Als er een overschot aan 1633-modellen is: de prijs maar weer naar 179,99. Zijn er weer veel 1653-modellen, dan gooien we de prijs ruim boven de 200 euro. Just guessing.Creep schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:08:
Net gebeld, dit is degene met het slechte scherm
Anoniem: 353106
Solide is de Hannspad wel, als je er een goede sleeve rond doet, moet het goedkomen.Anoniem: 353106 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:29:
Ik zit te twijfelen om deze te kopen, ik ga binnenkort met mijn vriendin een half jaar reizen en wil daar graag wat mail kijken, blog bijhouden etc. Dan lijkt mij dit handiger dan een laptop. Mijn vraag(Aan de eigenaren van deze tab) is dan ook of het een solide apparaat is en of deze goed voor mijn doel te gebruiken is?
[ Voor 87% gewijzigd door Bwlian op 05-01-2012 19:59 ]
This space was intentionally left blank.
Even de laatste pagina lezen kan geen kwaad...
-
Anoniem: 353106
Hoe bedoel je? HIj is daar nu toch 199 en was in de aanbieding 179 incl verzend...MikeyMan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:28:
Goede grap ook van alternate; dagaanbieding aanbieden, en er vervolgens weer de standaardprijs van maken...
Op moment van schrijven van MikeyMan niet.Anoniem: 353106 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:08:
[...]
Hoe bedoel je? HIj is daar nu toch 199 en was in de aanbieding 179 incl verzend...
Click the "Backup" button to create a backup in case you need to revert back. Then click the "Open" button and in the file manager which opens, tap ".." till you reach the system root. Then tap "system" and the tap "build.prop" to open the editor. Look for "ro.sf.lcd.density" and tap it to change the value. Press the "Menu" key and tap "Save". Reboot.
Bedankt.ApOE schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:04:
Verander je LCD density met de app "PropEditor"
[...]
Anoniem: 61109
Ik draai hem nu, en ben zeer te spreken eroverproest schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:16:
http://www.tabletroms.com...alpha-2-newer-matier.html
Hier is een 'officiële' Alpha build van Fards te vinden. Ik heb hem nog niet werkend gekregen. Ik krijg na het Hansspad logo een zwart scherm. Iemand al succesvol gebleken?
Anoniem: 61109
Laat deze vraag vallen op SlateDroid en je kunt meteen een ban incasserenkoekoek2003nl schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:45:
Ik vroeg mij af, is het mogelijk om op deze of soortgelijke (of eigenlijk elke andere tablet) ook mogelijk om IOS5 te zetten?
prijstechnisch gezien vind ik dit wel een interessante tablet...
Waar vind ik een goeie (nieuwste) stock rom en recovery mode instructies? Ik raak elke keer de weg kwijt tussen al die fora en threads..Anoniem: 61109 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:36:
[...]
Ik draai hem nu, en ben zeer te spreken eroverEen paar soft reboots gehad, maar nog geen SOD's!
In Fards' thread staat exact hoe je hem werkend dient te krijgen. Dus installeer de stock rom vanuit stock recovery mode, dan CWM (5) flashen (hoewel ikzelf 2.x geïnstalleerd heb), en dan de nieuew ICS snapshot flashen. Daarna nog even de extra instructies opvolgen m.b.t. WiFi en SGS Touchscreen Booster en het zou moeten werken
[ Voor 38% gewijzigd door proest op 07-01-2012 20:40 ]
Bij mij ook een zwart scherm, heb dezelfde tutorial gevolgd, eerst ook zonder acht te slaan op die opmerking over de 1653 partities, maar die heb ik nu echt wel eerst erin gekopierd bij de recovery.proest schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:26:
http://www.slatedroid.com...uction-guide/#entry276544
Gewoon deze volgen. Wat ik nu heb is; stock ROM geïnstalleerd, maar nu lukt het me niet om me Bootloader weer te krijgen zoals me Hansspad geleverd is, is dat noodzakelijk?
[edit] Ik krijg deze melding dus niet: 'E:unknown command [bootloader]' maar hij start wel op in de stock rom, iemand die weet wat ik fout doe?
[edit2] Stappen verder weer, maar ik heb blijkbaar NVFlash gedaan met 1633 Parties gedaan (ik heb een 1653) nu moet de 1653 weer ergens op gaan vissen zodat de 1653 weer krijg.
wat heb je dan met die file gedaan, de recovery (han_guide.bat) daaruit uitgevoerd?proest schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 21:03:
Het werkt!
Ik na 100 en 1 pogingen deze link ergens vandaan gevist.
http://www.filesonic.nl/file/1853325054
Blijkbaar bevat deze de 1653, want nu werkt alles.
ICS op de Hpad is dan ook nog maar een zeer vroege Alpha versie om te laten zien dat het überhaupt draait. Het feit dat er al zoveel werkt is ronduit knap voor een eenzame developer.proest schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:53:
Maargoed iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken wat hij of zij er van denkt, ik vind het in ieder geval een deceptie.
[ Voor 44% gewijzigd door iChaos op 08-01-2012 13:56 ]
Verder werkt het gewoon soepel met lichte aanrakingen? Niet dat je a la Chinese tablet van 70 euro echt moet drukken om het werkend te hebben ;pmtr33 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:14:
Alle devs zijn meer dan welkom. Op dit moment is fards als enige echt actief bezig. Doen dus. Het scherm is imho beter dan bijvoorbeeld de POV, maar natuurlijk minder dan de IPS in mijn iPad & Nook. Ik gebruik alle 3 regelmatig en erger me zeker niet aan de Hpad. Het touchscreen is zeker niet traag en kan volgens mij appmatig nog worden verbeterd, maar dar heb ik zelf nog geen moment behoefte aan gehad..
[ Voor 20% gewijzigd door Pinin op 08-01-2012 14:45 ]
www.casarodriguillo.com
Mja ok, ik heb een Desire en die vriend een Desire HD, dus dan heb ik wel ongeveer een idee van de gevoeligheidBounceCloud schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:45:
Neen, dat zeker niet. Zeker met tools als de SGS Touchscreen Booster werkt het echt wel redelijk. Het is niet zo dat het je met je vinger vol moet drukken om een app te launchen.
Maar; je merkt wel het verschil tussen mijn Desire HD en de Hannspad. Mijn Desire HD reageert echt op alle aanrakingen en de Hannspad is hier toch wel minder in. Symbolisch beschreven reageert mijn Desire HD op de lichtste aanraking van een puntje van mijn vinger, terwijl bij de Hannspad ik mijn vingerpuntje er iets meer op moet leggen.
Maar nogmaals; storend ervaar ik het zeker niet.
[ Voor 35% gewijzigd door erixxx op 09-01-2012 22:49 ]
[ Voor 85% gewijzigd door spectator op 10-01-2012 22:06 ]
Gek, ik heb ook de 1653 net binnen en ik vind het scherm prima. Weet je zeker dat je de 1653 versie hebt? Bij Alternate weet je het maar nooit.spectator schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:42:
Heb de 1653 binnen gekregen, maar vind het scherm slecht. De kijkhoek is enkel goed van 1 kant. Iemand anders die dit heeft?
Steam/XBL: Avioto
Dat de kijkhoek slecht is herken ik (maar is geen punt voor mij). Dat de rechterkant donkerder is als je het scherm recht voor je hebt herken ik totaal niet.spectator schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:42:
Heb de 1653 binnen gekregen, maar vind het scherm slecht. De kijkhoek is enkel goed van 1 kant. Iemand anders die dit heeft? Als je er recht op kijkt dan merk je duidelijk dat de rechterhelft van het scherm donkerder is (best irritant). Kijk je er rechts schuin op dan is het leesbaar en helder, kijk je er links schuin op dan is het beeld totaal anders (donkerder en onleesbaar). Ik ben van plan dit weer retour te sturen naar alternate. Misschien heb ik gewoon pech.
Ik probeer de 1653 te flashen op de 1653, maar weet niet of ik het goed doemtr33 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:39:
@vlutje: het lijkt erop dat je een 1653 nvflash wilt herstellen op een 1633 (of vice versa)?
????? Bij mij is de kijkhoek van mijn 1653 ook heel slecht aan de linkerkant. Ik ging er van uit dat dit normaal is maar nu lijkt het er op dat niet iedereen hier last van heeft? Als mijn kinderen er een spelletje op doen en ze zitten naast elkaar dan maken ze serieus ruzie om rechts te mogen zitten hehe...Avioto schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:38:
[...]
Gek, ik heb ook de 1653 net binnen en ik vind het scherm prima. Weet je zeker dat je de 1653 versie hebt? Bij Alternate weet je het maar nooit.
Ik ben er tot nu toe erg blij mee. Ik heb Honeycomb erop gezet en ik ben nog geen problemen tegengekomen.
Niet altijd 100% zuiver maar goed genoeg voor mij... (ik heb ook gewacht tot audio het deed).lasharor schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:16:
ICS van Fards heeft toch nog geen normaal geluid via de speaker?
Wat is niet 100% zuiver? Eerst kwam er bijna geen geluid uit? Heeft die dat nu gefixed?loki13 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:20:
[...]
Niet altijd 100% zuiver maar goed genoeg voor mij... (ik heb ook gewacht tot audio het deed).
Ik gebruik ics nu als standaard rom (en dat voor een alpha... fards heerst)
ja, is nu stukken beter, hoofdtelefoon helemaal goed schijnbaar (laatste niet zelf nog geprobeert)lasharor schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:25:
[...]
Wat is niet 100% zuiver? Eerst kwam er bijna geen geluid uit? Heeft die dat nu gefixed?
Welke player gebruik je? Rockplayer en mxvideoplayer werken bij mij vooralsnog goed.datadevil schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:28:
[...]
ja, is nu stukken beter, hoofdtelefoon helemaal goed schijnbaar (laatste niet zelf nog geprobeert)
Wat mij eigenlijk nu nog vooral irriteerd is het hangen in films...
Dat zou ik ook graag willen weten. Of er meer mensen last hebben van maar 1 enkele slechte kijkhoek.loki13 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:40:
[...]
????? Bij mij is de kijkhoek van mijn 1653 ook heel slecht aan de linkerkant. Ik ging er van uit dat dit normaal is maar nu lijkt het er op dat niet iedereen hier last van heeft? Als mijn kinderen er een spelletje op doen en ze zitten naast elkaar dan maken ze serieus ruzie om rechts te mogen zitten hehe...
Maar ben we'll benieuwd of de meerderheid hier nu wel of geen last van heeft?? Anders ga ik hem aosnog proberen te ruilen...
youtube filmpjes in de youtube speler en uitzending gemist, die gebruikt zo te zien de standaard video speler...loki13 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:40:
[...]
Welke player gebruik je? Rockplayer en mxvideoplayer werken bij mij vooralsnog goed.
[ Voor 32% gewijzigd door datadevil op 13-01-2012 08:06 ]
Yodah, ben ik het met je eens. De kijkhoek is voor mij ook niet echt belangrijk, maar door die slechte kijkhoek is de rechterkant van het scherm donkerder als je deze recht voor je hebt. Nu zal dat overdag of bij hoge helderheid/witte achtergrond niet zo'n issue zijn, maar 'savonds wil je het tablet wat donkerder hebben en dan valt het goed op en is het irritant. B.v. bij gebruik van ICS (donker thema allover), waar je rechts de instellingen dialoog hebt, is deze nauwelijks leesbaar, behalve als je de tablet een 20 cm naar links houdt.Yodah schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 07:50:
Volgens mij is dat heel normaal bij dit type schermen. Ik heb een 1653 en bij mij is de kijkhoek van een kant uit ook slecht (vanaf de rechterkant op het scherm kijken geloof ik). Voor mij absoluut geen probleem aangezien de tablet voor mij toch een zelden gedeeld gebruikt wordt. Als er meer mensen mee moeten kijken dan hang ik hem wel aan de tv....
Anoniem: 237382
Kun jij apps aanschaffen via de geinstalleerde market?Anoniem: 237382 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:38:
Ook ik ben overgestapt op de ICS alpha van Fards en ik moet zeggen dat het heerlijk werkt!
Erg snel, lekker stabiel en gaat redelijk met de batterij om. Enige nadeel is af en toe een reboot en dat Google Earth/HW accelerated video nog niet werkt.
-= Very annoying forum person =-
Zie linkje in post van laurens hierboven. Handleiding voor terugzetten naar stock rom vind je op slatedroid.commaster_viper schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:38:
Kan een van bovenstaande ICS gebruikers mij misschien, eventueel per DM, vertellen hoe ik deze op mijn Pad krijg? Ik gebruik nu Flashback....
Ik heb mijn credit card (aangevraagd toen ze die 0.10 sale hadden) nog niet geactiveerd maar heb je het al geprobeerd via market.android.com? Dan koop je mooi via de webinterface en stuur je het richting je tablet.loki13 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:46:
[...]
Kun jij apps aanschaffen via de geinstalleerde market?
Ok ga ik even proberen.Anoniem: 237382 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:25:
[...]
Ik heb mijn credit card (aangevraagd toen ze die 0.10 sale hadden) nog niet geactiveerd maar heb je het al geprobeerd via market.android.com? Dan koop je mooi via de webinterface en stuur je het richting je tablet.
Houdt er rekening mee dat het nog Alpha is, Fards is een zat van al het gezeur over bugs dus ik zou het nog even onder de pet houden totdat het ook echt beta is.
Btw met de officiele Xoom release zouden we binnenkort ook HW accelerated video krijgenen als het goed is ook 720p High Profile H.264
Slaan heeft volgens mij geen zin, je moet afentoe wat langer wachten lijkt..datadevil schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:26:
Iemand anders ook het probleem met de ICS van Fards dat je moeilijk kan roteren? Ik moet echt flink 'slaan'
mm..had echt het idee dat de detectie minder goed werkt, slaan bedoel ik mee heftiger kantelen, maar ik zal het eens rustig nogmaals proberen in aantal apps..loki13 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:33:
[...]
Slaan heeft volgens mij geen zin, je moet afentoe wat langer wachten lijkt..
Kan inderdaad wel kloppen, alhoewel de code werkt wordt de sensor nog niet een optimaal aantal keer per seconden gecheckt.datadevil schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:36:
[...]
mm..had echt het idee dat de detectie minder goed werkt, slaan bedoel ik mee heftiger kantelen, maar ik zal het eens rustig nogmaals proberen in aantal apps..
Ik meen dat de Hpad bootloader versie 1.2 is. Zie link voor VEGAn-GE op Hpad. Overigens kijkt enkel de kernel naar de bootloader versie, een ROM niet. Zolang de kernel die je gebruikt overeenkomt met de bootloader maakt de ROM zelf feitelijk niet uit.erixxx schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:23:
... ? Ik kan niet goed informatie vinden wat nou precies het verschil met de bootloader is....
[ Voor 18% gewijzigd door mtr33 op 15-01-2012 10:13 ]
Anoniem: 349916
www.casarodriguillo.com
[ Voor 53% gewijzigd door Pinin op 14-01-2012 19:47 ]
www.casarodriguillo.com
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Truukje van laurens werkt prima (market.android.com) bij mij.Anoniem: 349916 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:49:
Ik kan trouwens met de ics van fards ook nog niets uit de store kopen, maar ik wacht wel op de beta met het melden ervan.
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Ik heb de oorzaak er mischien wel van gevonden :Anoniem: 349916 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:49:
Ik kan trouwens met de ics van fards ook nog niets uit de store kopen, maar ik wacht wel op de beta met het melden ervan.
Mijn ervaring met de Hannspad is dat de meeste customs roms gebaseerd op 2.3 erg stabiel zijn en dat alles daarvan een volle 100% werkt. De ICS (Android 4.0) is nog volledig in ontwikkeling.Vlassie1980 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:11:
Bedankt voor de toelichtingen. Ik ben altijd nogal sceptisch over het installeren van custom roms. Ik heb dat namelijk ook anderhalf jaar geleden gedaan met mijn T-mobile Pulse telefoon ( update van Android 1.5 naar 2.1 volgens mij ) en sindsdien was het alleen maar ellende. Het toestel werd er baggertraag van, apps wilden niet meer installeren en hij liep ontzettend veel vast.
Zoals hierboven genoemd, Cyanogenmod 7 is erg stabiel.Vlassie1980 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:11:
Ik moet natuurlijk wel zekerheid hebben dat de te installeren roms goed en stable draaien, want het is toch even een uitgave van 200 eurootjes. Het is een must voor mij om apps te kunnen downen via Android Market, onbegrijjpelijk dat ze hem leveren met zo'n crappy rom maar goed.
Als ik eenmaal een goede rom erop heb gezet laat ik die ook lekker staan, mijn echtgenote wil er ook gewoon mee kunnen rommelen zonder telkens vastlopers of andere dingen te krijgen.
Als je op deze tablet een custom ROM hebt draaien wil je niet terug naar de standaard ROM. Dit maakt een custom ROM op deze tablet een must-have, ipv een nice-to-have.Vlassie1980 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:11:
Bedankt voor de toelichtingen. Ik ben altijd nogal sceptisch over het installeren van custom roms. Ik heb dat namelijk ook anderhalf jaar geleden gedaan met mijn T-mobile Pulse telefoon ( update van Android 1.5 naar 2.1 volgens mij ) en sindsdien was het alleen maar ellende. Het toestel werd er baggertraag van, apps wilden niet meer installeren en hij liep ontzettend veel vast.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq