fards zal waarschijnlijk vandaag ICS snapshot 3 uploaden. De groene flitsen zijn verholpen. Ook heeft fards HDMI gefixt.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 393864 op 09-12-2011 10:39 ]
Anoniem: 393864
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 393864 op 09-12-2011 10:39 ]
-= Very annoying forum person =-
master_viper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:15:
Zit erg te twijfelen over aankoop van de Hannspad, toch een aantal korte vraagjes....
- Zijn er mensen die deze tablet gebruiken als e-reader... zoja is het een prettige ervaring? Is het scherm niet te groot?
- Kan het apparaat, met de aangepaste rom's van bijv een NAS vlekkeloos films ed streamen?
- Ik begrijp dat niet elke aangepaste rom hardware ondersteuning heeft, toch vraag ik me af hoe games spelen/draaien op deze tablet...
- Hoe is de accuduur bij bijv. gewoon internet werk?
Ik gebruik nu de Barnes & Noble Nook app (ondersteund gewoon ePub), na ongeveer elke mogelijke app geprobeert te hebben is dit echt de enige app die me bevalt. Op andere apps was de tablet eigenlijk te groot waardoor pagina's te groot waren om lekker te lezen, met de Nook app heb je in landscape gewoon 2 pagina's naast elkaar waar je doorheen kan balderen, véél fijnerBlueFlame schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:55:
[...]
- ja. met FBReader. kan je heel veel aanpassen (marges, helderheid etc.)
[ Voor 18% gewijzigd door Jazzle op 09-12-2011 15:35 ]
's Avonds in bed gebruik ik de app Screen Filter. Met deze app kan je het scherm zo donker zetten als dat je zelf wilt, beter voor je ogen, en ook lekker zuinig!Jazzle schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:31:
[...]
Dit lukt alleen in de Nook app omdat daar de brightness nog een stukje lager kan dan normaal.
Als ik me niet vergis maakt die de weergave alleen donkerder, de backlight blijft even hard branden en helpt dus niet voor je batterij.Gerjannn schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:13:
[...]
's Avonds in bed gebruik ik de app Screen Filter. Met deze app kan je het scherm zo donker zetten als dat je zelf wilt, beter voor je ogen, en ook lekker zuinig!
En hij is niet te groot om prettig te lezen?Jazzle schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:31:
[...]
Ik gebruik nu de Barnes & Noble Nook app (ondersteund gewoon ePub), na ongeveer elke mogelijke app geprobeert te hebben is dit echt de enige app die me bevalt. Op andere apps was de tablet eigenlijk te groot waardoor pagina's te groot waren om lekker te lezen, met de Nook app heb je in landscape gewoon 2 pagina's naast elkaar waar je doorheen kan balderen, véél fijner
Wat betreft accuduur kan ik zeggen dat ik met een boek in de nook app, brightness op zijn laagst en de stock rom ongeveer 5% per uur verbruik, dat is dus 20 uur(!). Dit lukt alleen in de Nook app omdat daar de brightness nog een stukje lager kan dan normaal.
Voort thuis niet, ik zou hem alleen niet snel in het Openbaar Vervoer o.i.d. gebruiken.master_viper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:12:
[...]
En hij is niet te groot om prettig te lezen?
Zou je een link uit de android market kunnen geven waar ik barnes en noble nook kan downloadenJazzle schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:31:
[...]
Ik gebruik nu de Barnes & Noble Nook app (ondersteund gewoon ePub), na ongeveer elke mogelijke app geprobeert te hebben is dit echt de enige app die me bevalt. Op andere apps was de tablet eigenlijk te groot waardoor pagina's te groot waren om lekker te lezen, met de Nook app heb je in landscape gewoon 2 pagina's naast elkaar waar je doorheen kan balderen, véél fijner
Wat betreft accuduur kan ik zeggen dat ik met een boek in de nook app, brightness op zijn laagst en de stock rom ongeveer 5% per uur verbruik, dat is dus 20 uur(!). Dit lukt alleen in de Nook app omdat daar de brightness nog een stukje lager kan dan normaal.
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Als je op het vergrootglas drukt, kun je zoeken... Misschien komt ie dan ook wel tevoorschijn...Dokman schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:49:
[...]
Zou je een link uit de android market kunnen geven waar ik barnes en noble nook kan downloaden
Dat snap ik maar kan het gewoon niet vinden. Hebben we allemaal wel eens-MikeyMan schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:53:
[...]
Als je op het vergrootglas drukt, kun je zoeken... Misschien komt ie dan ook wel tevoorschijn...
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Ik heb hem inderdaad ook niet in de market als ik zoek, via een directe link opent hij echter wel gewoon (in de market)
http://forum.xda-develope...entid=518091&d=1297760321Dokman schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:36:
kan hem niet downloaden. Market zegt dat hij niet werkt op mijn tablet. ik heb flashback 10.1 er op staan. en de market ziet hem als ViewsonicG Tablet. weet iemand anders waar ik hem kan downloaden.
bedankt hij werkt. ik heb een acount aangemaakt via de site van hun. nu wil ik inloge op de tablet maar hij blijft maar zegen. Signing in to your account. kan iemand mijn helpen.
Misschien dat deze nieuwere versie beter is:Dokman schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:15:
[...]
bedankt hij werkt. ik heb een acount aangemaakt via de site van hun. nu wil ik inloge op de tablet maar hij blijft maar zegen. Signing in to your account. kan iemand mijn helpen.
Dank je deze werkt goedAnoniem: 393864 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:00:
[...]
Misschien dat deze nieuwere versie beter is:
http://www.apktops.com/wp...itor/download.php?id=4307
Ik gebruik zelf met tevredenheid Aldikodatadevil schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:59:
Is die Nook reader fijner dan Aldiko?
ja ik dus ook, daarom snapte ik bovenstaand gesprek niet helemaalAnoniem: 393864 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 22:56:
[...]
Ik gebruik zelf met tevredenheid Aldiko
[ Voor 15% gewijzigd door Jazzle op 11-12-2011 16:46 ]
Gingerbread heeft geen hw acceleratieJazzle schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:26:
(...) Gingerbread (..) hw acceleratie (...)
Die kan je aan of uit schakelen.mtr33 schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:46:
@Jazzle: werken de on screen soft buttons met die Gtab ROM op de Hpad?
Hoe kan ik dat testen? Video werkt net zo goed als onder froyo voor zover ik kan zien, en een stuk beter dan in HC.
[ Voor 9% gewijzigd door Jazzle op 12-12-2011 13:13 ]
Ik lees boeken erop, en ik vind het wel bevallen. Heb geen ervaring met echte e-readers echter..Cabo schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:41:
Wie gebruikt deze tablet voor het lezen van boeken/pdf etc? Hoe bevalt dat?
Ik ga deze tablet ook aanschaffen, al is het alleen om het feit dat ze bezig zijn met ISC.
Ik gebruik deze tablet elke dag als ereader, dat bevalt prima, thuis maar ook in de trein bijvoorbeeld.Cabo schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:41:
Wie gebruikt deze tablet voor het lezen van boeken/pdf etc? Hoe bevalt dat?
Ik ga deze tablet ook aanschaffen, al is het alleen om het feit dat ze bezig zijn met ISC.
E-reader (Kindle 3) = 241 gram.DaBuzzzzz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:36:
15!! gram meer dan een aaipet! Koop een E-reader, of nog lichter, de papieren variant! Het is een Tablet, geen Comic boekje
[ Voor 10% gewijzigd door Centurion op 13-12-2011 10:42 ]
-
www.casarodriguillo.com
Anoniem: 427373
Jazzle schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:26:
Voor de geinteresseerden, ik heb nu ongeveer elke mogelijke ROM geprobeert maar een combinatie die me tot nu toe het beste bevalt van allemaal heb ik nog nergens voorbij zien komen:
Cyanogenmod 7.2.0 voor de Viewsonic Gtab (download de 1.2 boatloader versie). Met de .32 kernel van antibyte.
In het kort: De laatste Gingerbread Cyanogenmod met tot zover ik heb ontdekt, géén bugs: hw acceleratie, oc, geen sod, goed reagerend touchscreen, etc. Je moet wel even wat instellingen doen in de cyanogenmod settings (internal en external SD omwisselen bijv.) en een goede launcher installeren maar dan heb je een razendsnelle gingerbread rom waarbij de market ook nog eens 2x zoveel apps laat zien als met alle andere opties die ik heb geprobeert.
Wat plaatjes (ook al zegt dit meer over de launcher e.d.):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
u ziet: Golauncher EX met ICS theme en de Dolphin HD Browser.
Ik heb deze configuratie sinds gister op mijn hannespad geinstalleerd enwat een verschil!!!!
Alles werkt en is ongeloofelijk snel.
zo heb ik het idee dat ik een tablet in handen heb van een duurdere versie.
Het enigste wat ik niet kan vinden is de externe sdcard. Hij werkt wel, maar kan de locatie niet vinden.
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 393864 op 14-12-2011 18:39 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Toniii op 14-12-2011 21:00 ]
[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 15-12-2011 15:40 ]
In settings --> Cyanogenmod settings --> Application --> Use internal storage even aanvinken en opnieuw opstartenAnoniem: 427373 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:27:
[...]
Ik heb deze configuratie sinds gister op mijn hannespad geinstalleerd enwat een verschil!!!!
Alles werkt en is ongeloofelijk snel.
zo heb ik het idee dat ik een tablet in handen heb van een duurdere versie.
Het enigste wat ik niet kan vinden is de externe sdcard. Hij werkt wel, maar kan de locatie niet vinden.
Zucht... Verkeerde clockworkmod gebruikt zeker?roeleboel schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:03:
Hallo,
ben sinds een goede maand gebruiker van de hansspad, maar zit nu met een eerste probleem dat ik niet opgelost krijg, bij deze mijn vraag voor jullie hulp :-)
Ik zit vast in een 'recovery boot'-loop: iedere keer als ik reboot (of koude boot doe) kom in clockworkmod recovery terecht.
(ik wou een nieuwe rom installeren, doe een "wipe dalvik cache", en de tablet reboot spontaan, sindsdien deze loop)
deze guide heb ik al gevolgd: http://www.android-hilfe.de/anleitungen-fuer-hannspree-hannspad-sn10t1/134367-anleitung-cwm-bootloop-tablet-bootet-immer-das-cwm-menue.html
zonder resultaat helaas(nu is mijn duits ook wel niet al te best, maar ik denk dat ik het wel begrepen heb)
Heeft iemand suggesties over hoe ik het moet aanpakken?
Alvast bedankt!
Dit topic al gezien?roeleboel schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:03:
Hallo,
ben sinds een goede maand gebruiker van de hansspad, maar zit nu met een eerste probleem dat ik niet opgelost krijg, bij deze mijn vraag voor jullie hulp :-)
Ik zit vast in een 'recovery boot'-loop: iedere keer als ik reboot (of koude boot doe) kom in clockworkmod recovery terecht.
(ik wou een nieuwe rom installeren, doe een "wipe dalvik cache", en de tablet reboot spontaan, sindsdien deze loop)
deze guide heb ik al gevolgd: http://www.android-hilfe.de/anleitungen-fuer-hannspree-hannspad-sn10t1/134367-anleitung-cwm-bootloop-tablet-bootet-immer-das-cwm-menue.html
zonder resultaat helaas(nu is mijn duits ook wel niet al te best, maar ik denk dat ik het wel begrepen heb)
Heeft iemand suggesties over hoe ik het moet aanpakken?
Alvast bedankt!
Ja zelfs onder gingerbread geen problemen (waar normaal niet alle opengl games het probleemloos op doen op de hannspad door gebrekkige drivers)jroz2001 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:00:
GTA III draait trouwens echt zonder problemen op de Hannspad!
Helaas, die hielp mij niet verderApOE schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:47:
Dit topic al gezien?
Deze heeft mij ook uit de CWM bootloop geholpen!
Ik draaide wel degelijk de 2.5.1, over de problemen met de 4 had ik mij reeds ingelezen.BlueFlame schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:52:
Zucht... Verkeerde clockworkmod gebruikt zeker?
gewoon de standaard rom op je SD kaart kaart zetten, (hier te downloaden: http://www.hannspree.com/webauth/ ) en die flashen vanuit clockworkmod. Hierna de JUISTE (2.x versie) van clockworkmod flashen en je rom naar keuze flashen.
[ Voor 34% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 17-12-2011 00:49 ]
-
Hmm.. erg apart. nog nooit gehoord dat het fout ging met de goede clockworkmod.roeleboel schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:29:
[...]
Ik draaide wel degelijk de 2.5.1, over de problemen met de 4 had ik mij reeds ingelezen.
In ieder geval werkte dit wel: met de standaard rom van hannspree.com zit ik terug in de originele start-status.
dadelijk nog even opnieuw zoeken naar clockworkmod 2.5 (die had ik natuurlijk niet bewaard vorige keer), en dan zal het verder wel lukken.
Bedankt!
Voor de PS controller is er de Six Axis Controller: market linkXBOXCenturion schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:46:
Zijn er ook mensen die het gelukt is een gamepad aan te sluiten en te gebruiken met GTA 3?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 393864 op 17-12-2011 13:07 ]
Misschien overbodig, maar je moet het wel via een Ziggo internetverbinding doen... Heb zelf geen Ziggo, dus kan het niet voor je testen.agaam schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:36:
[afbeelding]
ik heb deze geprobeerd op men Hannspree Hannspad, maar het werkt niet, zodra ik op 1 van de zenders druk, lijkt het of hij even laat naar b.v. bsplayer, en dan gaat hij weer terug naar de website met zenders, of doe ik iets verkeerd, trouwens draai deze rom Flashback 10.1 mischien dat dat er wat mee te maken heeft?.
ja ik doe het van men ziggo verbinding, via router d-link maakt niet uit toch?.ruurd v. schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:44:
[...]
Misschien overbodig, maar je moet het wel via een Ziggo internetverbinding doen... Heb zelf geen Ziggo, dus kan het niet voor je testen.
[ Voor 28% gewijzigd door agaam op 18-12-2011 21:51 ]
is nog steeds een bug iddGerjannn schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:22:
Ik heb met Flashback 10.1dat hij heel moeilijk uit standby komt. Soms moet ik hem zelfs opnieuw opstarten. Het scherm blijft dan gewoon zwart maar het wifi-icoontje gaat wel branden eventjes. Is dit een bug?
Dat is het bekende SOD(Sleep of Death probleem).Gerjannn schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:22:
Ik heb met Flashback 10.1dat hij heel moeilijk uit standby komt. Soms moet ik hem zelfs opnieuw opstarten. Het scherm blijft dan gewoon zwart maar het wifi-icoontje gaat wel branden eventjes. Is dit een bug?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 393864 op 20-12-2011 10:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Empo op 20-12-2011 20:55 ]
Minder hoopgevend is dat Fards een burnout lijkt te hebben na het overlijden van zijn vader...is er hier niemand die iets met Android kernels kan?Anoniem: 393864 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:31:
[...]
Edit: hoopgevend is dat er tot op heden in de vroege versies van ICS roms nog geen SOD opgetreden is.
Ja, voorlopig nog geen ICS van fards op de Hannspad.datadevil schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:05:
[...]
Minder hoopgevend is dat Fards een burnout lijkt te hebben na het overlijden van zijn vader...is er hier niemand die iets met Android kernels kan?
[ Voor 33% gewijzigd door Empo op 21-12-2011 19:57 ]
Met vegantab draait hij bij mij prima (na install bsplayer en een dinges voor de chipset)agaam schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:36:
[afbeelding]
ik heb deze geprobeerd op men Hannspree Hannspad, maar het werkt niet, zodra ik op 1 van de zenders druk, lijkt het of hij even laat naar b.v. bsplayer, en dan gaat hij weer terug naar de website met zenders, of doe ik iets verkeerd, trouwens draai deze rom Flashback 10.1 mischien dat dat er wat mee te maken heeft?.
Er komt vast wel ICS voor deze pad, enkel ontwikkelaar "fards" heeft even een dipje. Hoe de Hansspad zich verhoud tot de bart smit weet ik niet, wel dat de specs van de hannspad erg goed/beter zijn met tecra2 en een beter scherm.sikkel schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:45:
heb zelf de Hannspad en gebruik hem al een tijdje met genoegen, maar is de Bart Smit tablet nu toch geen beter keus geworden met ICS erop?
nieuws: Tweakers krijgen Android 4.0 werkend op budgettablet Bart Smit
wat denken jullie? Hoe zou deze tablet zich verhouden tot de Hannspad? Heeft iemand ze beiden?
[ Voor 39% gewijzigd door Pinin op 21-12-2011 22:53 ]
www.casarodriguillo.com
mooi ga ik die er es even opzetten, en kijken of hij dan wel draaid, dinges voor chipset?Pinin schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:49:
[...]
Met vegantab draait hij bij mij prima (na install bsplayer en een dinges voor de chipset)
[ Voor 34% gewijzigd door agaam op 21-12-2011 23:15 ]
Toen ik de BS-player installeerde kwam de vraag of ik ook iets van een ARM7-driver oid moest installeren. (ik weet niet precies hoe dat heet en wat het is.agaam schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:14:
[...]
mooi ga ik die er es even opzetten, en kijken of hij dan wel draaid, dinges voor chipset?
[ Voor 59% gewijzigd door Pinin op 22-12-2011 08:37 ]
www.casarodriguillo.com
Het scherm van de BS is een IPS scherm, minstens zo helder als die van de ipad en met een hele goeie kijkhoek. Ondanks dat er wat deadpixel gevallen zijn, een veel beter scherm dan dat van de Hansspad.Pinin schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:49:
[...]
Met vegantab draait hij bij mij prima (na install bsplayer en een dinges voor de chipset)
[...]
Er komt vast wel ICS voor deze pad, enkel ontwikkelaar "fards" heeft even een dipje. Hoe de Hansspad zich verhoud tot de bart smit weet ik niet, wel dat de specs van de hannspad erg goed/beter zijn met tecra2 en een beter scherm.
Je zult niet mee kunnen kijken wanneer je vrouw erop bezig is :D:D:D:Dprutsger schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:26:
Ik zit er ook over te denken deze tablet te bestellen. Deze heeft voor mij de beste prijs/kwaliteit verhouding. Althans, dat denk ik. Omdat het al eerder in dit topic werd vermeld heb ik alternate een mail gestuurd welke versie ze leveren en krijg net een mail terug dat ze alleen de 1633 hebben. Dus niet de 1653 met het betere scherm. Nu twijfel ik dus of ik het wel of niet zal doen. Is het scherm in de 1633 echt irritant, dus dat als je hem heel lichtjes kantelt het al niet meer goed kijkt? Ik wil hem voornamelijk voor mijn werk (webdevelopment: testen van websites, systeembeheer: beheren van agenda (caldav) en bijhouden documenten) gebruiken en mijn vrouw wil heel graag veel filmpjes en websites (beautyblogs) kijken 's avonds op de bank. Ga ik mij dan teveel ergeren aan het scherm?
Ik verwacht dat het voldoende is voor jezelf. Echter, als er iemand mee moet kijken voldoet ook de 1653 niet. Dus moet er af en toe iemand meekijken: Koop dan n andere tablet. Kijkt er toch nooit iemand mee: dan is het scherm voldoende verwacht ik.prutsger schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:26:
Ik zit er ook over te denken deze tablet te bestellen. Deze heeft voor mij de beste prijs/kwaliteit verhouding. Althans, dat denk ik. Omdat het al eerder in dit topic werd vermeld heb ik alternate een mail gestuurd welke versie ze leveren en krijg net een mail terug dat ze alleen de 1633 hebben. Dus niet de 1653 met het betere scherm. Nu twijfel ik dus of ik het wel of niet zal doen. Is het scherm in de 1633 echt irritant, dus dat als je hem heel lichtjes kantelt het al niet meer goed kijkt? Ik wil hem voornamelijk voor mijn werk (webdevelopment: testen van websites, systeembeheer: beheren van agenda (caldav) en bijhouden documenten) gebruiken en mijn vrouw wil heel graag veel filmpjes en websites (beautyblogs) kijken 's avonds op de bank. Ga ik mij dan teveel ergeren aan het scherm?
Wat moet je ervoor hebben?BurnerT schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:16:
hmmmm t wordt echt tijd dat er weer eens wat leven in de brouwerij komt op gebied van rom development voor de hannspad....
De laatste updates van de betere roms dateren van septemberOf ik zou me hannspad moeten verkopen en er iets met een actievere developers comunity terug nemen.
Alle 9,7" IPS schermen zijn afgekeurde Ipad schermen die in China worden opgekocht (apple schijnt zo'n 10-20% af te keuren), dus idd net zo helder als de Ipad en logisch dat er bij afgekeurde schermen meer dode pixels zijnDaBuzzzzz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:30:
[...]
Het scherm van de BS is een IPS scherm, minstens zo helder als die van de ipad en met een hele goeie kijkhoek. Ondanks dat er wat deadpixel gevallen zijn, een veel beter scherm dan dat van de Hansspad.
Hier hetzelfde, heb ondertussen maar een Samsung Galaxy Tab 8.9 gekocht, prachtig ding en met officiele update naar ICS in 2012BurnerT schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:16:
hmmmm t wordt echt tijd dat er weer eens wat leven in de brouwerij komt op gebied van rom development voor de hannspad....
De laatste updates van de betere roms dateren van septemberOf ik zou me hannspad moeten verkopen en er iets met een actievere developers comunity terug nemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Gerjannn op 26-12-2011 12:41 ]
Dan is er nog hoopGerjannn schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:40:
edit: mijn pc ziet hem nog wel.
Anoniem: 349916
Dat wordt deze guide gebruiken:Gerjannn schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:40:
Mijn hannspad draait op Flashback 10.1, maar hij blijft hangen op het bootscreenlogo van Hannspad. Het werkte altijd lekker, en voor zover is er niks mee gebeurd. Ook in recovery komen lukt niet (met volumeknop - en powerbutton.. Is er nog hoop?
ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)
Volume + en Powerbutton?Gerjannn schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:40:
Mijn hannspad draait op Flashback 10.1, maar hij blijft hangen op het bootscreenlogo van Hannspad. Het werkte altijd lekker, en voor zover is er niks mee gebeurd. Ook in recovery komen lukt niet (met volumeknop - en powerbutton.. Is er nog hoop?
Wat gebeurt er als je de tablet aanzet en de Volume + button ingedrukt houd?punisher007 schreef op maandag 26 december 2011 @ 17:57:
Ik kom er niet meer uit.
In eerste instantie heb ik GtabComb 3.3 geinstalleerd via deze guide:
http://www.slatedroid.com...tom-roms-on-the-hannspad/
Dit werkte goed voor enige tijd, maar daarna kwam de hannspad niet meer voorbij het hannspree bootlogo.
Middels de recovery guide (http://www.slatedroid.com...ge__p__276546#entry276546) heb ik de laatste versie van de originele software kunnen restoren (http://www.hannspree.com/webauth/). Echter kom ik nu niet voorbij het tap n tap logo.
Ik zag aanbevelingen om met cwmod de data/cache te clearen. Ik krijg als android noob echter cwmod niet draaiend via externe sd kaart en ook niet door de cwmod.img te uploaden via nvflash naar de SOS/recovery image.
Kan iemand wellicht helpen/mij de goede kant op sturen ?
[ Voor 66% gewijzigd door punisher007 op 27-12-2011 20:32 ]
En met volume - inhouden en dan powerknop krijg je wel zwart beeld ? Je kunt dan met windows en usb verbinding middels APX mode een recovery doen:
[ Voor 11% gewijzigd door Gerjannn op 27-12-2011 11:54 ]
Dan heb jij mazzel, of ik pech gehad. Ik heb hem de 23e besteld bij Alternate en de 24e werd ie bezorgd. Van tevoren nagevraagd en nee ze konden helemaal geen 1653 leveren want ze verkopen alleen de 1633. Daar heb ik dan toch maar voor gekozen, en helemaal geen spijt van gehad. Kwaliteit van het scherm vind ik heel niet slecht, ook al zal die van duurdere tabs vast veel beter zijn. Voor mij voldoet het. In een half uurtje inlezen en uitproberen had ik de GtabComb erop staan inclusief backup maken.erixxx schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:15:
Het is een type 1653, en vlak voor kerst bij aternate gekocht.
Groeten Erik
[ Voor 8% gewijzigd door prutsger op 30-12-2011 21:02 ]
Je kan gewoon stock rom restoren, vergeet ook niet de stock recovery er op te zetten dan...Ragnar9999 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:21:
Lekker dan, batterij overleden; (oplader eruit > toestel valt uit)
Neem aan dat het vervangen van de standaard software door vegan niet helpt v.w.b de garantie ?
www.casarodriguillo.com
Ik draai zelf al een tijd flashback 10.1, en heb hetzelfde probleem. Ik geloof dat het een maandje geleden na een maps-update is begonnen... Maps crashed, snelle reboot, maar geloof dat wifi vervolgens niet werkte, dus alsnog handmatig rebooten. Na een paar keer proberen heb ik maps verwijderd.Pinin schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:09:
Bij mij crashed Maps constant bij vegantab, hij boot danopnieuw maar wel heel snel.
verder heb ik nog nooit zo'n crash gezien op m'n tab
Iemand een idee waarom en hoe het te voorkomen is
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq