Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393864

fards zal waarschijnlijk vandaag ICS snapshot 3 uploaden. De groene flitsen zijn verholpen. Ook heeft fards HDMI gefixt.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 393864 op 09-12-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 06:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Zit erg te twijfelen over aankoop van de Hannspad, toch een aantal korte vraagjes....
  • Zijn er mensen die deze tablet gebruiken als e-reader... zoja is het een prettige ervaring? Is het scherm niet te groot?
  • Kan het apparaat, met de aangepaste rom's van bijv een NAS vlekkeloos films ed streamen?
  • Ik begrijp dat niet elke aangepaste rom hardware ondersteuning heeft, toch vraag ik me af hoe games spelen/draaien op deze tablet...
  • Hoe is de accuduur bij bijv. gewoon internet werk?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 17:53
master_viper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:15:
Zit erg te twijfelen over aankoop van de Hannspad, toch een aantal korte vraagjes....
  • Zijn er mensen die deze tablet gebruiken als e-reader... zoja is het een prettige ervaring? Is het scherm niet te groot?
  • Kan het apparaat, met de aangepaste rom's van bijv een NAS vlekkeloos films ed streamen?
  • Ik begrijp dat niet elke aangepaste rom hardware ondersteuning heeft, toch vraag ik me af hoe games spelen/draaien op deze tablet...
  • Hoe is de accuduur bij bijv. gewoon internet werk?
  • ja. met FBReader. kan je heel veel aanpassen (marges, helderheid etc.)
  • Ja. Met HannsTitan v4.0 en de laatste versie van ES File Explorer gaat het kijken van de meeste filmpjes vanaf mijn NAS uitstekend. (MPG werkt over het algemeen niet.)
  • Met de HannsTitan rom (deze heeft hw ondersteuning) werken alle spellen die ik tot nu toe gespeeld heb perfect.
  • goed. je kan er makkelijk een avond mee doen. ik gebruik hem regelmatig om 's avonds wat simpele spellen te spelen en doe ongeveer drie dagen met de accu. ('s nachts wel echt uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
BlueFlame schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:55:
[...]
  • ja. met FBReader. kan je heel veel aanpassen (marges, helderheid etc.)
Ik gebruik nu de Barnes & Noble Nook app (ondersteund gewoon ePub), na ongeveer elke mogelijke app geprobeert te hebben is dit echt de enige app die me bevalt. Op andere apps was de tablet eigenlijk te groot waardoor pagina's te groot waren om lekker te lezen, met de Nook app heb je in landscape gewoon 2 pagina's naast elkaar waar je doorheen kan balderen, véél fijner :)

Wat betreft accuduur kan ik zeggen dat ik met een boek in de nook app, brightness op zijn laagst en de stock rom ongeveer 5% per uur verbruik, dat is dus 20 uur(!). Dit lukt alleen in de Nook app omdat daar de brightness nog een stukje lager kan dan normaal.

[ Voor 18% gewijzigd door Jazzle op 09-12-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:37
Jazzle schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:31:
[...]
Dit lukt alleen in de Nook app omdat daar de brightness nog een stukje lager kan dan normaal.
's Avonds in bed gebruik ik de app Screen Filter. Met deze app kan je het scherm zo donker zetten als dat je zelf wilt, beter voor je ogen, en ook lekker zuinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Gerjannn schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:13:
[...]

's Avonds in bed gebruik ik de app Screen Filter. Met deze app kan je het scherm zo donker zetten als dat je zelf wilt, beter voor je ogen, en ook lekker zuinig!
Als ik me niet vergis maakt die de weergave alleen donkerder, de backlight blijft even hard branden en helpt dus niet voor je batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

[...]

Ik gebruik nu de Barnes & Noble Nook app (ondersteund gewoon ePub), na ongeveer elke mogelijke app geprobeert te hebben is dit echt de enige app die me bevalt. Op andere apps was de tablet eigenlijk te groot waardoor pagina's te groot waren om lekker te lezen, met de Nook app heb je in landscape gewoon 2 pagina's naast elkaar waar je doorheen kan balderen, véél fijner :)

Wat betreft accuduur kan ik zeggen dat ik met een boek in de nook app, brightness op zijn laagst en de stock rom ongeveer 5% per uur verbruik, dat is dus 20 uur(!). Dit lukt alleen in de Nook app omdat daar de brightness nog een stukje lager kan dan normaal.
En hij is niet te groot om prettig te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
master_viper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:12:
[...]

En hij is niet te groot om prettig te lezen?
Voort thuis niet, ik zou hem alleen niet snel in het Openbaar Vervoer o.i.d. gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06-2022

Dokman

PSN = dokman100

[...]

Zou je een link uit de android market kunnen geven waar ik barnes en noble nook kan downloaden

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:23

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dokman schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:49:
[...]

Zou je een link uit de android market kunnen geven waar ik barnes en noble nook kan downloaden
Als je op het vergrootglas drukt, kun je zoeken... Misschien komt ie dan ook wel tevoorschijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

MikeyMan schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:53:
[...]

Als je op het vergrootglas drukt, kun je zoeken... Misschien komt ie dan ook wel tevoorschijn...
Dat snap ik maar kan het gewoon niet vinden. Hebben we allemaal wel eens-

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als ik op Barnes zoek, komt ie al boven drijven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Ik heb hem inderdaad ook niet in de market als ik zoek, via een directe link opent hij echter wel gewoon (in de market) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

kan hem niet downloaden. Market zegt dat hij niet werkt op mijn tablet. ik heb flashback 10.1 er op staan. en de market ziet hem als ViewsonicG Tablet. weet iemand anders waar ik hem kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dokman schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:36:
kan hem niet downloaden. Market zegt dat hij niet werkt op mijn tablet. ik heb flashback 10.1 er op staan. en de market ziet hem als ViewsonicG Tablet. weet iemand anders waar ik hem kan downloaden.
http://forum.xda-develope...entid=518091&d=1297760321

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

bedankt hij werkt. ik heb een acount aangemaakt via de site van hun. nu wil ik inloge op de tablet maar hij blijft maar zegen. Signing in to your account. kan iemand mijn helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dokman schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:15:
[...]

bedankt hij werkt. ik heb een acount aangemaakt via de site van hun. nu wil ik inloge op de tablet maar hij blijft maar zegen. Signing in to your account. kan iemand mijn helpen.
Misschien dat deze nieuwere versie beter is:
http://www.apktops.com/wp...itor/download.php?id=4307

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

Dank je deze werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:53
Is die Nook reader fijner dan Aldiko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

datadevil schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:59:
Is die Nook reader fijner dan Aldiko?
Ik gebruik zelf met tevredenheid Aldiko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Anoniem: 393864 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 22:56:
[...]

Ik gebruik zelf met tevredenheid Aldiko
ja ik dus ook, daarom snapte ik bovenstaand gesprek niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Voor de geinteresseerden, ik heb nu ongeveer elke mogelijke ROM geprobeert maar een combinatie die me tot nu toe het beste bevalt van allemaal heb ik nog nergens voorbij zien komen:

Cyanogenmod 7.2.0 voor de Viewsonic Gtab (download de 1.2 boatloader versie). Met de .32 kernel van antibyte.

In het kort: De laatste Gingerbread Cyanogenmod met tot zover ik heb ontdekt, géén bugs: hw acceleratie, oc, geen sod, goed reagerend touchscreen, etc. Je moet wel even wat instellingen doen in de cyanogenmod settings (internal en external SD omwisselen bijv.) en een goede launcher installeren maar dan heb je een razendsnelle gingerbread rom waarbij de market ook nog eens 2x zoveel apps laat zien als met alle andere opties die ik heb geprobeert.

Wat plaatjes (ook al zegt dit meer over de launcher e.d.):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HwH6l.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c89kM.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/20HGh.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/batzh.png

u ziet: Golauncher EX met ICS theme en de Dolphin HD Browser.

[ Voor 15% gewijzigd door Jazzle op 11-12-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:13
@Jazzle: werken de on screen soft buttons met die Gtab ROM op de Hpad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 13:39
Jazzle schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:26:
(...) Gingerbread (..) hw acceleratie (...)
Gingerbread heeft geen hw acceleratie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
mtr33 schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:46:
@Jazzle: werken de on screen soft buttons met die Gtab ROM op de Hpad?
Die kan je aan of uit schakelen.
jroz2001 schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:04:
[...]

Gingerbread heeft geen hw acceleratie ;)
Hoe kan ik dat testen? Video werkt net zo goed als onder froyo voor zover ik kan zien, en een stuk beter dan in HC.

edit: of bedoel je dat gingerbread uberhaupt geen hw acceleratie voor de gui heeft? dat klopt inderdaad

[ Voor 9% gewijzigd door Jazzle op 12-12-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-06 01:17
Wie gebruikt deze tablet voor het lezen van boeken/pdf etc? Hoe bevalt dat?

Ik ga deze tablet ook aanschaffen, al is het alleen om het feit dat ze bezig zijn met ISC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Cabo schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:41:

Ik ga deze tablet ook aanschaffen, al is het alleen om het feit dat ze bezig zijn met ISC.
Ik lees boeken erop, en ik vind het wel bevallen. Heb geen ervaring met echte e-readers echter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik zit ook naar dit apparaat te kijken, echter schrok ik nogal van het gewicht, 745 gram schoon aan de haak.
lijkt me erg zwaar, m'n huidige ipad weeg 730 gram en tijdens het lezen van een stripboekje gaat me dat wel 's tegen staan.

ik kan er in het topic niet echt iets over vinden (trefwoorden 'zwaar' en 'gewicht' leveren amper iets op) mag ik daarbij vanuit gaan dat het voor de meeste geen issue is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
15!! gram meer dan een aaipet! Koop een E-reader, of nog lichter, de papieren variant! Het is een Tablet, geen Comic boekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cabo schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:41:

Ik gebruik deze tablet elke dag als ereader, dat bevalt prima, thuis maar ook in de trein bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-06 14:07
DaBuzzzzz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:36:
15!! gram meer dan een aaipet! Koop een E-reader, of nog lichter, de papieren variant! Het is een Tablet, geen Comic boekje
E-reader (Kindle 3) = 241 gram.
Gemiddeld boek (volgens http://answers.google.com/answers/threadview?id=234855) = 340 gram.

Ik lees zelf op een e-reader, en dat leest een stuk prettiger dan de hannspad.

[ Voor 10% gewijzigd door Centurion op 13-12-2011 10:42 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

e-paper is zo'n groot verschil tov een tablet.
Je kan epubs natuurlijk lezen met een tablet, maar fijn is anders. (mits langer dan 15min.)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427373

Jazzle schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:26:
Voor de geinteresseerden, ik heb nu ongeveer elke mogelijke ROM geprobeert maar een combinatie die me tot nu toe het beste bevalt van allemaal heb ik nog nergens voorbij zien komen:

Cyanogenmod 7.2.0 voor de Viewsonic Gtab (download de 1.2 boatloader versie). Met de .32 kernel van antibyte.

In het kort: De laatste Gingerbread Cyanogenmod met tot zover ik heb ontdekt, géén bugs: hw acceleratie, oc, geen sod, goed reagerend touchscreen, etc. Je moet wel even wat instellingen doen in de cyanogenmod settings (internal en external SD omwisselen bijv.) en een goede launcher installeren maar dan heb je een razendsnelle gingerbread rom waarbij de market ook nog eens 2x zoveel apps laat zien als met alle andere opties die ik heb geprobeert.

Wat plaatjes (ook al zegt dit meer over de launcher e.d.):

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

u ziet: Golauncher EX met ICS theme en de Dolphin HD Browser.

Ik heb deze configuratie sinds gister op mijn hannespad geinstalleerd enwat een verschil!!!!
Alles werkt en is ongeloofelijk snel.
zo heb ik het idee dat ik een tablet in handen heb van een duurdere versie.
Het enigste wat ik niet kan vinden is de externe sdcard. Hij werkt wel, maar kan de locatie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@kapitein_iglo
Je eigen tekst staat binnen de quote-tags
De externe sdkaart staat in het mapje /external_sd in plaats van /sdcard

Er van uitgaand dat je ES File Explorer gebruikt:

-even op de knop met de ster tikken
-dan op 'phone'

et voila!

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 393864 op 14-12-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de knoppen aan de rechter zijkant werkzaam krijg bij CM7.2.0

Verder lijkt hij wel prima te lopen ;)

Tis al opgelost, moest de kernel nogmaals installeren... |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Toniii op 14-12-2011 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Hallo,

ben sinds een goede maand gebruiker van de hansspad, maar zit nu met een eerste probleem dat ik niet opgelost krijg, bij deze mijn vraag voor jullie hulp :-)

Ik zit vast in een 'recovery boot'-loop: iedere keer als ik reboot (of koude boot doe) kom in clockworkmod recovery terecht.
(ik wou een nieuwe rom installeren, doe een "wipe dalvik cache", en de tablet reboot spontaan, sindsdien deze loop)

deze guide heb ik al gevolgd: http://www.android-hilfe.de/anleitungen-fuer-hannspree-hannspad-sn10t1/134367-anleitung-cwm-bootloop-tablet-bootet-immer-das-cwm-menue.html
zonder resultaat helaas :( (nu is mijn duits ook wel niet al te best, maar ik denk dat ik het wel begrepen heb)

Heeft iemand suggesties over hoe ik het moet aanpakken?

Alvast bedankt!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-06 14:55
Hier hebben we http://tweakers.net/aanbod/ voor

[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 15-12-2011 15:40 ]

• Jazzle
  • Niet online
Anoniem: 427373 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:27:
[...]

Ik heb deze configuratie sinds gister op mijn hannespad geinstalleerd enwat een verschil!!!!
Alles werkt en is ongeloofelijk snel.
zo heb ik het idee dat ik een tablet in handen heb van een duurdere versie.
Het enigste wat ik niet kan vinden is de externe sdcard. Hij werkt wel, maar kan de locatie niet vinden.
In settings --> Cyanogenmod settings --> Application --> Use internal storage even aanvinken en opnieuw opstarten :)

• BlueFlame
roeleboel schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:03:
Hallo,

ben sinds een goede maand gebruiker van de hansspad, maar zit nu met een eerste probleem dat ik niet opgelost krijg, bij deze mijn vraag voor jullie hulp :-)

Ik zit vast in een 'recovery boot'-loop: iedere keer als ik reboot (of koude boot doe) kom in clockworkmod recovery terecht.
(ik wou een nieuwe rom installeren, doe een "wipe dalvik cache", en de tablet reboot spontaan, sindsdien deze loop)

deze guide heb ik al gevolgd: http://www.android-hilfe.de/anleitungen-fuer-hannspree-hannspad-sn10t1/134367-anleitung-cwm-bootloop-tablet-bootet-immer-das-cwm-menue.html
zonder resultaat helaas :( (nu is mijn duits ook wel niet al te best, maar ik denk dat ik het wel begrepen heb)

Alvast bedankt!
Zucht... Verkeerde clockworkmod gebruikt zeker?
gewoon de standaard rom op je SD kaart kaart zetten, (hier te downloaden: http://www.hannspree.com/webauth/ ) en die flashen vanuit clockworkmod. Hierna de JUISTE (2.x versie) van clockworkmod flashen en je rom naar keuze flashen.
Succes.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ding is weer terug naar 229... Lekker prijsbeleid daar bij alternate!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
roeleboel schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:03:
Hallo,

Alvast bedankt!
Dit topic al gezien?
Deze heeft mij ook uit de CWM bootloop geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
GTA III draait trouwens echt zonder problemen op de Hannspad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
jroz2001 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:00:
GTA III draait trouwens echt zonder problemen op de Hannspad!
Ja zelfs onder gingerbread geen problemen (waar normaal niet alle opengl games het probleemloos op doen op de hannspad door gebrekkige drivers) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

ApOE schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:47:
Dit topic al gezien?
Deze heeft mij ook uit de CWM bootloop geholpen!
Helaas, die hielp mij niet verder
BlueFlame schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:52:
Zucht... Verkeerde clockworkmod gebruikt zeker?
gewoon de standaard rom op je SD kaart kaart zetten, (hier te downloaden: http://www.hannspree.com/webauth/ ) en die flashen vanuit clockworkmod. Hierna de JUISTE (2.x versie) van clockworkmod flashen en je rom naar keuze flashen.
Ik draaide wel degelijk de 2.5.1, over de problemen met de 4 had ik mij reeds ingelezen.
In ieder geval werkte dit wel: met de standaard rom van hannspree.com zit ik terug in de originele start-status.
dadelijk nog even opnieuw zoeken naar clockworkmod 2.5 (die had ik natuurlijk niet bewaard vorige keer), en dan zal het verder wel lukken.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Welke rom en kernel gebruiken jullie icm GTA 3 ? Bij het laden van een game loopt het balkje hier niet verder.. FB 10 met de lagere voltages kernel gebruik ik.

Edit: nvm, volgensmij heb ik de data files op een "verkeerde" manier geinstalleerd :-)

Goed te lezen dat de game in ieder geval werkt, toch een klassiekertje!

[ Voor 34% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 17-12-2011 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-06 14:07
Zijn er ook mensen die het gelukt is een gamepad aan te sluiten en te gebruiken met GTA 3?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
roeleboel schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:29:
[...]

Ik draaide wel degelijk de 2.5.1, over de problemen met de 4 had ik mij reeds ingelezen.
In ieder geval werkte dit wel: met de standaard rom van hannspree.com zit ik terug in de originele start-status.
dadelijk nog even opnieuw zoeken naar clockworkmod 2.5 (die had ik natuurlijk niet bewaard vorige keer), en dan zal het verder wel lukken.

Bedankt!
Hmm.. erg apart. nog nooit gehoord dat het fout ging met de goede clockworkmod.
Excuses voor mijn aanname :)
Iig goed te horen dat het weer werkt. Succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XBOXCenturion schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:46:
Zijn er ook mensen die het gelukt is een gamepad aan te sluiten en te gebruiken met GTA 3?
Voor de PS controller is er de Six Axis Controller: market link

Edit: die heb ik overigens nog niet getest.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 393864 op 17-12-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Laatst online: 16-06 07:07

agaam

dit is mijn huisdier

Afbeeldingslocatie: http://tv.wezelkrozum.nl/android/images/preview.jpg
ik heb deze geprobeerd op men Hannspree Hannspad, maar het werkt niet, zodra ik op 1 van de zenders druk, lijkt het of hij even laat naar b.v. bsplayer, en dan gaat hij weer terug naar de website met zenders, of doe ik iets verkeerd, trouwens draai deze rom Flashback 10.1 mischien dat dat er wat mee te maken heeft?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:55
agaam schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:36:
[afbeelding]
ik heb deze geprobeerd op men Hannspree Hannspad, maar het werkt niet, zodra ik op 1 van de zenders druk, lijkt het of hij even laat naar b.v. bsplayer, en dan gaat hij weer terug naar de website met zenders, of doe ik iets verkeerd, trouwens draai deze rom Flashback 10.1 mischien dat dat er wat mee te maken heeft?.
Misschien overbodig, maar je moet het wel via een Ziggo internetverbinding doen... Heb zelf geen Ziggo, dus kan het niet voor je testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

ruurd v. schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:44:
[...]

Misschien overbodig, maar je moet het wel via een Ziggo internetverbinding doen... Heb zelf geen Ziggo, dus kan het niet voor je testen.
ja ik doe het van men ziggo verbinding, via router d-link maakt niet uit toch?.
zou iemand met een ziggo verbinding willen proberen of het bij hun wel werkt.

[ Voor 28% gewijzigd door agaam op 18-12-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Ik heb met Flashback 10.1dat hij heel moeilijk uit standby komt. Soms moet ik hem zelfs opnieuw opstarten. Het scherm blijft dan gewoon zwart maar het wifi-icoontje gaat wel branden eventjes. Is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-06 21:37
Gerjannn schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:22:
Ik heb met Flashback 10.1dat hij heel moeilijk uit standby komt. Soms moet ik hem zelfs opnieuw opstarten. Het scherm blijft dan gewoon zwart maar het wifi-icoontje gaat wel branden eventjes. Is dit een bug?
is nog steeds een bug idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gerjannn schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:22:
Dat is het bekende SOD(Sleep of Death probleem).
Er is tot op heden nog geen complete oplossing gevonden.

Zelf gebruik ik https://market.android.co...0aXM4LnNvZnRsb2NrZXIiXQ.. om te voorkomen dat de tablet in diepe slaapstand gaat. Dat werkt in bijna alle gevallen wel.

Edit: hoopgevend is dat er tot op heden in de vroege versies van ICS roms nog geen SOD opgetreden is.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 393864 op 20-12-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-06 19:47
Ik heb van een mede tweaker een hannspad gekocht. Ik dacht laat ik terug gaan naar fabrieksinstellingen en sinds dien wil de tablet niet meer booten. Ik krijg de error "Magic value mismatch". Nu heb ik op slakedroid een guide gevonden maar deze vraagt om een stock rom te downloaden. De site van hasspree verwijst naar de achterkant voor de serial no. Ik weet dat de tablet een 1653 betreft maar de sticker aan de achterkant is volledig "blank". Ik ben wel op een of andere manier dmv een andere serial voor 1653 in de download scherm gekomen. Kan ik deze rom downloaden en installeren op de tablet dmv de recovery procedure op slakedroid?

SN staat ook op de doos gelukkig _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Empo op 20-12-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Anoniem: 393864 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:31:
[...]

Edit: hoopgevend is dat er tot op heden in de vroege versies van ICS roms nog geen SOD opgetreden is.
Minder hoopgevend is dat Fards een burnout lijkt te hebben na het overlijden van zijn vader...is er hier niemand die iets met Android kernels kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

datadevil schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:05:
[...]

Minder hoopgevend is dat Fards een burnout lijkt te hebben na het overlijden van zijn vader...is er hier niemand die iets met Android kernels kan?
Ja, voorlopig nog geen ICS van fards op de Hannspad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-06 13:38
heb zelf de Hannspad en gebruik hem al een tijdje met genoegen, maar is de Bart Smit tablet nu toch geen beter keus geworden met ICS erop?

nieuws: Tweakers krijgen Android 4.0 werkend op budgettablet Bart Smit

wat denken jullie? Hoe zou deze tablet zich verhouden tot de Hannspad? Heeft iemand ze beiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
Ik heb problemen met mijn hannspad. Hij ziet alle wifi netwerken behalve mijn eigen. Als ik mijn netwerk reset ziet de tablet mijn netwerk wel. Ik heb dit probleem niet met mijn samsung galaxy s 2.

Opgelost/work around gevonden: De tablet werkt niet als de wifi channel op de router op auto staat of op channel 12 of 13. Ik heb de router op channel 9 gezet, nu werkt de tablet probleemloos.

[ Voor 33% gewijzigd door Empo op 21-12-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

agaam schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:36:
[afbeelding]
Met vegantab draait hij bij mij prima (na install bsplayer en een dinges voor de chipset)
sikkel schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:45:
heb zelf de Hannspad en gebruik hem al een tijdje met genoegen, maar is de Bart Smit tablet nu toch geen beter keus geworden met ICS erop?

nieuws: Tweakers krijgen Android 4.0 werkend op budgettablet Bart Smit

wat denken jullie? Hoe zou deze tablet zich verhouden tot de Hannspad? Heeft iemand ze beiden?
Er komt vast wel ICS voor deze pad, enkel ontwikkelaar "fards" heeft even een dipje. Hoe de Hansspad zich verhoud tot de bart smit weet ik niet, wel dat de specs van de hannspad erg goed/beter zijn met tecra2 en een beter scherm.

Maar het blijven beide gewoon b-merken

[ Voor 39% gewijzigd door Pinin op 21-12-2011 22:53 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Pinin schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:49:
[...]

Met vegantab draait hij bij mij prima (na install bsplayer en een dinges voor de chipset)
mooi ga ik die er es even opzetten, en kijken of hij dan wel draaid, dinges voor chipset?

[ Voor 34% gewijzigd door agaam op 21-12-2011 23:15 ]

• Pinin

Pinin

agaam schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:14:
[...]

mooi ga ik die er es even opzetten, en kijken of hij dan wel draaid, dinges voor chipset?
Toen ik de BS-player installeerde kwam de vraag of ik ook iets van een ARM7-driver oid moest installeren. (ik weet niet precies hoe dat heet en wat het is.

[ Voor 59% gewijzigd door Pinin op 22-12-2011 08:37 ]

www.casarodriguillo.com

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
Pinin schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:49:
[...]

[...]

Er komt vast wel ICS voor deze pad, enkel ontwikkelaar "fards" heeft even een dipje. Hoe de Hansspad zich verhoud tot de bart smit weet ik niet, wel dat de specs van de hannspad erg goed/beter zijn met tecra2 en een beter scherm.
Het scherm van de BS is een IPS scherm, minstens zo helder als die van de ipad en met een hele goeie kijkhoek. Ondanks dat er wat deadpixel gevallen zijn, een veel beter scherm dan dat van de Hansspad.

Qua rekenkracht zit je met de hansspad zeker een pak beter, dit uit zich met name als je games wilt draaien. Met name de GPU in de BS is ronduit zwak.

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-06 09:06
Ik zit er ook over te denken deze tablet te bestellen. Deze heeft voor mij de beste prijs/kwaliteit verhouding. Althans, dat denk ik. Omdat het al eerder in dit topic werd vermeld heb ik alternate een mail gestuurd welke versie ze leveren en krijg net een mail terug dat ze alleen de 1633 hebben. Dus niet de 1653 met het betere scherm. Nu twijfel ik dus of ik het wel of niet zal doen. Is het scherm in de 1633 echt irritant, dus dat als je hem heel lichtjes kantelt het al niet meer goed kijkt? Ik wil hem voornamelijk voor mijn werk (webdevelopment: testen van websites, systeembeheer: beheren van agenda (caldav) en bijhouden documenten) gebruiken en mijn vrouw wil heel graag veel filmpjes en websites (beautyblogs :'( ) kijken 's avonds op de bank. Ga ik mij dan teveel ergeren aan het scherm?

• Empo
prutsger schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:26:
Ik zit er ook over te denken deze tablet te bestellen. Deze heeft voor mij de beste prijs/kwaliteit verhouding. Althans, dat denk ik. Omdat het al eerder in dit topic werd vermeld heb ik alternate een mail gestuurd welke versie ze leveren en krijg net een mail terug dat ze alleen de 1633 hebben. Dus niet de 1653 met het betere scherm. Nu twijfel ik dus of ik het wel of niet zal doen. Is het scherm in de 1633 echt irritant, dus dat als je hem heel lichtjes kantelt het al niet meer goed kijkt? Ik wil hem voornamelijk voor mijn werk (webdevelopment: testen van websites, systeembeheer: beheren van agenda (caldav) en bijhouden documenten) gebruiken en mijn vrouw wil heel graag veel filmpjes en websites (beautyblogs :'( ) kijken 's avonds op de bank. Ga ik mij dan teveel ergeren aan het scherm?
Je zult niet mee kunnen kijken wanneer je vrouw erop bezig is :D:D:D:D

Ik heb de 1653 versie maar als ik da tablet iets naar rechts kantel zie ik de rechter kant al iets minder. Dit heb ik met de 1653 versie. Ik erger me hier al aan, daarnaast is de tablet soms niet uit standby te halen en moet deze gereset worden (dit geldt alleen als je android 3.0 erop hebt). Als laatst vind ik het scherm niet gevoelig genoeg.

• vlutje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02 18:58
Ik heb al een tijdje een hannspad, en was er erg tevreden mee, draaide honeycomb, maar hij werd erg traag en heb toen de harde schijf gereset, met als gevolg: Ook de software die ik geinstalleerd had verwijderd, weet iemand hoe ik opnieuw honeycomb/ICS kan installeren(via een sd kaart oid)? bvd

• jroz2001
prutsger schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:26:
Ik verwacht dat het voldoende is voor jezelf. Echter, als er iemand mee moet kijken voldoet ook de 1653 niet. Dus moet er af en toe iemand meekijken: Koop dan n andere tablet. Kijkt er toch nooit iemand mee: dan is het scherm voldoende verwacht ik.

Daarnaast deel ik de mening van Empo zeker niet dat het scherm niet gevoelig genoeg is.. Ook heb ik geen last van de SoD met Honeycomb, maar dat is wel een bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Op internet kwam ik een Mini HDMI naar VGA kabel tegen: klikklak. Werkt dit op Flashback 10.1 of andere ROMs? en hebben jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 11:22
hmmmm t wordt echt tijd dat er weer eens wat leven in de brouwerij komt op gebied van rom development voor de hannspad....

De laatste updates van de betere roms dateren van september :( Of ik zou me hannspad moeten verkopen en er iets met een actievere developers comunity terug nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

BurnerT schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:16:
hmmmm t wordt echt tijd dat er weer eens wat leven in de brouwerij komt op gebied van rom development voor de hannspad....

De laatste updates van de betere roms dateren van september :( Of ik zou me hannspad moeten verkopen en er iets met een actievere developers comunity terug nemen.
Wat moet je ervoor hebben? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 23:35
DaBuzzzzz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:30:
[...]

Het scherm van de BS is een IPS scherm, minstens zo helder als die van de ipad en met een hele goeie kijkhoek. Ondanks dat er wat deadpixel gevallen zijn, een veel beter scherm dan dat van de Hansspad.
Alle 9,7" IPS schermen zijn afgekeurde Ipad schermen die in China worden opgekocht (apple schijnt zo'n 10-20% af te keuren), dus idd net zo helder als de Ipad en logisch dat er bij afgekeurde schermen meer dode pixels zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
BurnerT schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:16:

Hier hetzelfde, heb ondertussen maar een Samsung Galaxy Tab 8.9 gekocht, prachtig ding en met officiele update naar ICS in 2012 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Mijn hannspad draait op Flashback 10.1, maar hij blijft hangen op het bootscreenlogo van Hannspad. Het werkte altijd lekker, en voor zover is er niks mee gebeurd. Ook in recovery komen lukt niet (met volumeknop - en powerbutton.. Is er nog hoop? :(

edit: mijn pc ziet hem nog wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Gerjannn op 26-12-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
Dan is er nog hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349916

Gerjannn schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:40:
Mijn hannspad draait op Flashback 10.1, maar hij blijft hangen op het bootscreenlogo van Hannspad. Het werkte altijd lekker, en voor zover is er niks mee gebeurd. Ook in recovery komen lukt niet (met volumeknop - en powerbutton.. Is er nog hoop? :(

Dat wordt deze guide gebruiken:

www.slatedroid.com/topic/...ge__p__276546#entry276546

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Dankjewel! Ga meteen na het eten proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 23-05 17:42
Ik heb hetzelfde probleem hier. Jammer aangezien het kerstkado voor moeder was. Maar ook dat krijgen we wel weer geregeld. Ik zag dat het te maken kon hebben met de CWM versie :
http://www.slatedroid.com...ck-on-the-hannspree-logo/

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-05 11:21

PaulX

Beyond your imagination...

Damn! Zonet de Hannspad aan iemand kado gegeven, blijkt het een defect exemplaar te zijn.
Zodra de tablet in de linkerbovenhoek vast wordt gepakt of in de bijbehorende Armor case is geplaatst,
dan werkt het touchscreen niet meer. Erg jammer. Dat wordt dus een retourtje. :'(

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gerjannn schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:40:

Volume + en Powerbutton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Dan blijft het Hannspad-logo staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ik kom er niet meer uit.

In eerste instantie heb ik GtabComb 3.3 geinstalleerd via deze guide:
http://www.slatedroid.com...tom-roms-on-the-hannspad/

Dit werkte goed voor enige tijd, maar daarna kwam de hannspad niet meer voorbij het hannspree bootlogo.

Middels de recovery guide (http://www.slatedroid.com...ge__p__276546#entry276546) heb ik de laatste versie van de originele software kunnen restoren (http://www.hannspree.com/webauth/). Echter kom ik nu niet voorbij het tap n tap logo.

Ik zag aanbevelingen om met cwmod de data/cache te clearen. Ik krijg als android noob echter cwmod niet draaiend via externe sd kaart en ook niet door de cwmod.img te uploaden via nvflash naar de SOS/recovery image.

Kan iemand wellicht helpen/mij de goede kant op sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

punisher007 schreef op maandag 26 december 2011 @ 17:57:
Ik kom er niet meer uit.

In eerste instantie heb ik GtabComb 3.3 geinstalleerd via deze guide:
http://www.slatedroid.com...tom-roms-on-the-hannspad/

Dit werkte goed voor enige tijd, maar daarna kwam de hannspad niet meer voorbij het hannspree bootlogo.

Middels de recovery guide (http://www.slatedroid.com...ge__p__276546#entry276546) heb ik de laatste versie van de originele software kunnen restoren (http://www.hannspree.com/webauth/). Echter kom ik nu niet voorbij het tap n tap logo.

Ik zag aanbevelingen om met cwmod de data/cache te clearen. Ik krijg als android noob echter cwmod niet draaiend via externe sd kaart en ook niet door de cwmod.img te uploaden via nvflash naar de SOS/recovery image.

Kan iemand wellicht helpen/mij de goede kant op sturen ?
Wat gebeurt er als je de tablet aanzet en de Volume + button ingedrukt houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
@LSWaard, recovery mode werkt weer nu met volume + button :)

Dankjewel, nu kan ik weer verder proberen.

[Update] Soms kan de oplossing zo makkelijk zijn, maar omdat je al een tijd bezig bent zie je het gewoon niet meer. Nu draait Hannstitan, maar na een reboot weer dezelfde ellende. En dat terwijl ik al de CWM installed heb die dit zou moeten voorkomen :([Update]

[Update2] Uiteindelijk allemaal nog goed gekomen [Update2]

[ Voor 66% gewijzigd door punisher007 op 27-12-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Gerjannn schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:22:
[...]

Dan blijft het Hannspad-logo staan..
En met volume - inhouden en dan powerknop krijg je wel zwart beeld ? Je kunt dan met windows en usb verbinding middels APX mode een recovery doen:
http://www.slatedroid.com...ge__p__276546#entry276546

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Post 3 daarvan is het restoren. Part 1 kan inderdaad met APX, maar bij Part 2 moet recovery gebruikt worden. Gaat het dan wel als je restore_hannspad.bat gerund hebt?

Of moet ik de tablet Destroyen? (post 4)

[ Voor 11% gewijzigd door Gerjannn op 27-12-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Bij mij is het uiteindelijk gelukt. Hopen dat het issue nu weg blijft.

Ik zal nog even proberen te beschrijven wat ik precies gedaan heb. Mocht je nog hulp nodig hebben, PM me even. Wellicht dat ik dan met teamviewer ofzo kan meekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
  • Laatst online: 11-03 08:39
Ik heb ook zo'n mooie tablet gekocht. Ik zit alleen met een tweetal vraagjes:
1.hoe kan ik de bladen, die naast het bureaublad zitten instellen? (Wanneer je het bureaublad wegschuift)
en
2.hoe kan ik de mappenstructuur van mijn geheugenkaartje dat in het slot zit benaderen, zodat ik de tekst/muziek en video vanaf de mappenstructuur kan opstarten.
Ik gebruik nog de originele Android vanaf fabriek.
Groeten, Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Als je met instellen bedoelt toevoegen van apps/widgets, dan gewoon klikken en ingedrukt houden. Vervolgens iets er naartoe slepen/selecteren.

Geheugenkaartje zal via een explorer app moeten. Ik weet even niet welke standaard installed is. Ik geloof EFS explorer of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
  • Laatst online: 11-03 08:39
Ah, soms heb je wat feed nodig om verder te komen. Via ES file explorer kun je in 'sd-kaart' en 'sd-kaart2' komen. Dat had ik over het hoofd gezien.

Echter de inhoud van de 'start-poortjes', die verschoven op het bureaublad zitten zijn niet op de directe manier te veranderen. Door elkaar staan op twee bladen poortjes van de 'boodschappenlijst' en het ' nieuws'.

Ik kan me nog herinneren dat ik bij het installeren het een en ander aan moest geven.

Ik kan natuurlijk niet wachten tot ICS (met android-market) voor deze tablet beschikbaar komt. Maar met vegantab wacht ik nog even omdat hij anders niet meer in standby kan.

Het originele besturingssysteem is best bruikbaar icm de app 'fast reboot'. Naast de schil op het bureaublad heb ik ook nog 'dashboard launcher ex' draaien.

Op het bureaublad staat van links naar rechts: zoeken/weer/dolphin/webgate/agenda/muziek/instellingen/go launcher ex/fast reboot.

Het is een type 1653, en vlak voor kerst bij aternate gekocht.

Groeten Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-06 09:06
erixxx schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:15:

Het is een type 1653, en vlak voor kerst bij aternate gekocht.

Groeten Erik
Dan heb jij mazzel, of ik pech gehad. Ik heb hem de 23e besteld bij Alternate en de 24e werd ie bezorgd. Van tevoren nagevraagd en nee ze konden helemaal geen 1653 leveren want ze verkopen alleen de 1633. Daar heb ik dan toch maar voor gekozen, en helemaal geen spijt van gehad. Kwaliteit van het scherm vind ik heel niet slecht, ook al zal die van duurdere tabs vast veel beter zijn. Voor mij voldoet het. In een half uurtje inlezen en uitproberen had ik de GtabComb erop staan inclusief backup maken.

Enige nadeel tot nu toe vind ik Android zelf: geen mogelijkheid tot het syncen met .ics bestanden op een webdav server. Openheid staat hoog op Google's lijstje, zolang het maar met hun services gebeurd.

Edit: Ik had er zelf nog niet op gelet omdat ik afging op de mail van Alternate. Kijk ik na mijn post eens op de doos, blijk ik gewoon een 1653 te hebben :)

[ Voor 8% gewijzigd door prutsger op 30-12-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Ik heb nu een clockworkmod op mijn Hannspad die alleen vanaf de hannspad zelf update files kan draaien, ook al kies ik sdcard.
Volgens mij moet ik dus een update.zip eenmaal installeren vanaf de hannspad die wel vanaf sdcard updates kan draaien, maar in alle recovery how-to's ben ik een beetje kwijt welke update.zip ik nu moet hebben daarvoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 10:39
Lekker dan, batterij overleden; (oplader eruit > toestel valt uit)
Neem aan dat het vervangen van de standaard software door vegan niet helpt v.w.b de garantie ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Ragnar9999 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:21:
Lekker dan, batterij overleden; (oplader eruit > toestel valt uit)
Neem aan dat het vervangen van de standaard software door vegan niet helpt v.w.b de garantie ? :)
Je kan gewoon stock rom restoren, vergeet ook niet de stock recovery er op te zetten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:13
fards heeft een nieuwe snapshot build geplaatst (nog pre-alpha maar zier er veelbelovend uit). Er is zeker nog hoop voor ICS op de Hpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Bij mij crashed Maps constant bij vegantab, hij boot danopnieuw maar wel heel snel.
verder heb ik nog nooit zo'n crash gezien op m'n tab

Iemand een idee waarom en hoe het te voorkomen is

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-06 10:42
Na een kleine 3 maanden met mijn Hannspad gespeeld te hebben heb ik toch besloten om hem te verkopen. Ik gebruik hem nauwelijks meer. Maar voor de tijd dat ik em gehad heb was het een leuk speeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Voor degenen met CM7 is dit misschien wel wat: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1373295 Weet niet of het werkt op de Hannspad dus Backuppen is geen overbodige luxe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 23:55
Pinin schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:09:
Bij mij crashed Maps constant bij vegantab, hij boot danopnieuw maar wel heel snel.
verder heb ik nog nooit zo'n crash gezien op m'n tab

Iemand een idee waarom en hoe het te voorkomen is
Ik draai zelf al een tijd flashback 10.1, en heb hetzelfde probleem. Ik geloof dat het een maandje geleden na een maps-update is begonnen... Maps crashed, snelle reboot, maar geloof dat wifi vervolgens niet werkte, dus alsnog handmatig rebooten. Na een paar keer proberen heb ik maps verwijderd. :(

Het schijnt dat er meer mensen last van hebben. Hier (post #202) staat een omschrijving hoe je het zou kunnen verhelpen. Heb het zelf nog niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ik ben op zoek naar een (goedkoop) hoesje voor de pad, graag met mogelijkheid tot steun, zodat deze ook kan staan...Helaas is de originele hannspad hoes me iets te duur, maar ik zoek een degelijk en vergelijkbaar alternatief. Iemand enig idee?

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het tablet zelf. Alles over levertijden e.d. horen in het
Hannspree Hannspad - Levertijden.