Ik had een tijdje de Vegantab rom draaien, alleen sinds gisteravond toch de overstap naar Honeycomb gemaakt, gelukkig
Ik heb nu flashback 10 Easy draaien met een aangepaste kernel en ik moet zeggen, wat een verbetering tov Gingerbread! Alles reageert veel sneller en ziet er 10x beter uit!
Hieronder kleine uitleg wat ik gedaan heb:
Clockwork mod starten. Dan naar mount en mount de SD.
Alle bestanden eerst naar de interne SD en alle andere mappen verwijderen, dus alleen de 3 bestanden kopieeren. Het gaat om deze 3 bestanden:
ROM
KERNEL (ik heb degene genomen met lagere voltages, om batterij te besparen, de originele hiervan (1.3 volt) vind je
HIER
UPDATE voor telefoon, om telefoon bestanden te verwijderen.
In Clockwork eerst alles leeghalen, dus wipe alles (incl Dalvik Cache). Daarna onder mounts en storage alles formateren, op de SD card na natuurlijk.
Dan rom flashen, en direct in Clockwork de kernel. Daarna tablet 1x laten starten, rebooten en weer naar clockwork, daarna de update voor telefoon installeren (niet direct doen, deze bestanden zijn nodig om tablet te laten starten.
Dan restarten en eventueel uit de market de
CPU boost Lite downloaden en dan kun je de overclock op 1400 Mhz zetten!
Zo heb ik de mijne gisteravond geupdate en ik moet zeggen dat het echt allemaal veel sneller werkt! Een aanrader!