Ik heb deze case, stond ook al eerder in dit topic. Ben er erg tevreden over!groxgrox schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:33:
[...]
....
Ik zou graag een stand willen hebben om. Gebruik hem veel in bed om uitzendinggemist te kijken, alleen moet ik nu het tablet telkens vasthouden.....Zoek dus iets om hem op mijn buik te zetten als ik in bed lig
Probeer vegantab eens. Daarbij kan je gewoon een betere browser installeren via de android market..
[/quote]
vegantab geinstalleerd. Lijkt inderdaad stabiel, maar niet erg gelikt. ik ga het zien
[/quote]
vegantab geinstalleerd. Lijkt inderdaad stabiel, maar niet erg gelikt. ik ga het zien
al iemand die continu gebruik maakt van de 3.2 rom van Fards?
Ik zit te twijfelen om over te stappen.
Heb dit een aantal weken gedaan maar omdat er toch te veel niet werkt gebruikte ik m'n tablet toen bijna niet, nu op FB10 toch een stuk tevredener ondanks dat het minder soepel werkt en video een no-go is. Hou de development wel in de gaten want uiteindelijk wil ik toch wel graag een 3.2 rom mét HW acceleratie. Voor de liefhebbers heb ik een paar weken geleden voor de developers ook wat foto's van de binnenkant geschoten, die zijn te vinden in het .36 kernel thread op slatedroid.Poelie schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:13:
Hi,
Op het moment draai ik GTACOMB en Clockwork 2.5.1.1
Ik wil echter naar Vegantab toe, maar twijfel welke versie ik nodig heb.
Er is er een voor bootloader 1.1 en voor bootloaders 1.2, iemand een tip welke ik moet gebruiken, of hoe ik er achter kan komen welke bootloader ik heb?
Thanks!
Op het moment draai ik GTACOMB en Clockwork 2.5.1.1
Ik wil echter naar Vegantab toe, maar twijfel welke versie ik nodig heb.
Er is er een voor bootloader 1.1 en voor bootloaders 1.2, iemand een tip welke ik moet gebruiken, of hoe ik er achter kan komen welke bootloader ik heb?
Thanks!
Ik heb hier ook over getwijfeld, maar er werkt nog teveel niet voor mij. De sfeer in dat topic is ook erg, je moet maar niet proberen om wat te vragen of je wordt compleet afgezeken.Poelie schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:13:
Tja, het is dan ook een ontwikkel-topic en niet bestemd voor mensen die het alleen willen gebruiken als ROM. Het trekt helaas veel mensen aan die dat laatste juist wel doen/willen en ik kan me heel goed voorstellen dat de ontwikkelaars (i.e. vooral Fards..) die wel echt alleen maar aan de ROM aan het klussen zijn daar inmiddels goed gek van wordenJ0ey schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:33:
[...]
Ik heb hier ook over getwijfeld, maar er werkt nog teveel niet voor mij. De sfeer in dat topic is ook erg, je moet maar niet proberen om wat te vragen of je wordt compleet afgezeken.

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...
Anoniem: 428889
Vandaag de Hannspee gekocht! Hij zit nu in de oplader en wil zo GTABBetacomb er op proberen te zetten (ben niet al te technisch). Heb dit topic afgelopen dagen redelijk doorgespit en zag aantal berichten langskomen mbt keyboard/case en vroeg me af of dit iets is:
http://www.ebay.nl/itm/10...m1c1fcf9d7a#ht_3316wt_952
Is het nou zo dat je via usb toetsenbord kan laten draaien of niet??
Dacht gelezen te hebben van niet, maar veranderd dit als je besturingssysteem aanpast?
Anders is een toetsenbord via bluetooth wel mogelijk?
http://www.ebay.nl/itm/10...m1c1fcf9d7a#ht_3316wt_952
Is het nou zo dat je via usb toetsenbord kan laten draaien of niet??
Dacht gelezen te hebben van niet, maar veranderd dit als je besturingssysteem aanpast?
Anders is een toetsenbord via bluetooth wel mogelijk?
Ik denk dat alleen bluethooth mogelijk is; de hannspree heeft geen mogelijkheid om dat toetsenbord van stroom te voorzien; USB HOST is wel mogelijk maar dan heb je nog altijd ergens stroom van nodig.
een BT keyboard zal wel batterijen hebben
een BT keyboard zal wel batterijen hebben
gisteravond een BT toetsenbord van Dell geprobeerd te koppelen.
ik draai op Vegantab.
het lukte niet, tablet ziet het toetsenbord maar kan niet koppelen.
iemand andere ervaringen?
ik draai op Vegantab.
het lukte niet, tablet ziet het toetsenbord maar kan niet koppelen.
iemand andere ervaringen?
Anoniem: 428889
Dus een usb toetsenbord met batterijen moet wel werken?
Best nog een lastige zoektocht... als in een advertentie staat dat een toetsenbordcase voor de galaxy is, werkt ie dan alleen daar op of is dat dan slechts een voorbeeld?
Er moeten toch wel mensen zijn die de hannspree gebruiken met toetsenbord?
Best nog een lastige zoektocht... als in een advertentie staat dat een toetsenbordcase voor de galaxy is, werkt ie dan alleen daar op of is dat dan slechts een voorbeeld?
Er moeten toch wel mensen zijn die de hannspree gebruiken met toetsenbord?
waarom toch een toetsenbord? had je niet beter een netbook gekocht of als je dan 2 worlds wil de Asus? Denk dat de Hannspree ook niet werkt met een muis?
Anoniem: 364276
Na een tijdje gtacomb te hebben gebruikt nu overgestapt naar vengatab. De stabiliteit en snelheid is veel beter en tablet valt ook niet meer uit in standby stand. De standaard indeling van het scherm is niet echt handig vind ik maar is helemaal in te stellen naar eigen wensen. het enige minpuntje wat ik nu nog heb is dat het afspelen van video's (youtube bijvoorbeeld) niet echt lekker loopt,
Ik ben na een tijdje van FB 8.1 naar GTAcomb gegaan, en dit bevalt goed! Loopt een stukje soepeler, maar vooral stabieler. Had bij FB 8.1 nog al eens vastlopers.
Deze kernel icm FB10 draait bij mij ook erg goed!groxgrox schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:33:
[...]
Trouwens, FB10 Easy en deze kernel draaien bij mij nu erg goed! Ook het probleempje dat ik had dat ie niet uit standby kwam is hiermee verholpen en door deze kernel is de touch iets beter geworden! De combinatie van beiden werkt op mijn pad erg goed!!!
De bewegingssensor doet het bij mij nu ook weer, de fysieke knoppen werken. Draait soepel, nog geen enkele vastloper gehad.
Op GTAcomb kreeg ik flash in geen geval aan de praat. Gisteravond naar FB10 (met dezelfde kernel als groxgrox en Cogency) gegaan, en nu werkt het wel (uiteraard alleen in Opera). Ik merk eigenlijk geen verschil tussen FB10 en GTAcomb. Beide zijn smooth and stable.
Draai met veel genoegen vegan tab. Nu had ik flash player geupdate naar versie 11, maar die doet het toch niet goed in verschillende browsers. Gebruik vooral opera 11.10.
Heeft iemand een betrouwbare link naar flash player 10.3.186.7 apk?
of anders versie 10.1?
echt irritant dat je in de market geen oudere versies kunt downloaden!
Heeft iemand een betrouwbare link naar flash player 10.3.186.7 apk?
of anders versie 10.1?
echt irritant dat je in de market geen oudere versies kunt downloaden!
Beste mede-hannspadders,
Ik probeer de imdb-app te gebruiken maar krijg een foutmelding als ik een trailer probeer te bekijken:video kan niet worden afgespeeld.
Hebben jullie daar ook last van?
Ik heb gtacomb33 en fb10 gdeprobeerd. Probleem is op beide roms aanwezig. Ik heb ook enkele codecpacs van videoplayers geinstalleerd. Ook dit mocht niet baten. Iemand enig idee?
Ik probeer de imdb-app te gebruiken maar krijg een foutmelding als ik een trailer probeer te bekijken:video kan niet worden afgespeeld.
Hebben jullie daar ook last van?
Ik heb gtacomb33 en fb10 gdeprobeerd. Probleem is op beide roms aanwezig. Ik heb ook enkele codecpacs van videoplayers geinstalleerd. Ook dit mocht niet baten. Iemand enig idee?
Dames en Heren,
In dit toppic tussen pagina 46 en 50 kun je dingen lezen betreft mijn Hannsspad die bleef haken op het Hannspad logo.
Dit kwam door het gebruik van CWM 4.X.
Dit vastlopen word ook wel Soft Bricked genoemd. Maar gelukkig door één van onze mede tweakers de onderstaande handleiding gekregen.
Deze handleiding heb ik gevolgd en succesvol de Tablet weer terug gekregen naar Stock-Rom.
Vervolgens CWM 2.X erop met vegantab en het draait weer als een zonnetje.
Al met al, je moet dus wel heel erg je best doen wil je de tablet echt verknooien.
de handleiding:
http://www.slatedroid.com...updated-25th-august-2011/
In dit toppic tussen pagina 46 en 50 kun je dingen lezen betreft mijn Hannsspad die bleef haken op het Hannspad logo.
Dit kwam door het gebruik van CWM 4.X.
Dit vastlopen word ook wel Soft Bricked genoemd. Maar gelukkig door één van onze mede tweakers de onderstaande handleiding gekregen.
Deze handleiding heb ik gevolgd en succesvol de Tablet weer terug gekregen naar Stock-Rom.
Vervolgens CWM 2.X erop met vegantab en het draait weer als een zonnetje.
Al met al, je moet dus wel heel erg je best doen wil je de tablet echt verknooien.
de handleiding:
http://www.slatedroid.com...updated-25th-august-2011/
Anoniem: 237382
Goed nieuws!
De beta van Android 3.2 is nu uit!
Release notes :
Release notes :
Linkje naar de topicAudio is very quiet via speaker.. if you want volume then use headphones or a plug in speaker (JACK socket is VERY VERY LOUD)
The rom itself is speed-wise a bit erratic.
Bluetooth isn't' fully functional
Wifi led doesn't work
Battery drain in standby is high.
Sometimes i2c doesn't start, so no sensors or hardwarebuttons (if that happens then reboot into recovery then boot normally and the sensors will work)
Sensors don't work in everything yet, (for example launcher) and in some apps they are the wrong way around
shutdown via power button isn't good (it just shuts down straight away)
it may lock up, it may eat yellow snow, it may set fire to your pigeons.
LOTS MORE
if you get a dark screen when you try to open a popup or say try to open gmail from notification then rotate your screen to portrait.. it works then
That is a bug from the vegacomb rom this is based on..
I haven't started work on the android side yet, someone else wants to do that then PLEASE DO SO !
Dat klinkt nog meer als een alpha...
Maar in ieder geval goed om te horen dat ze ermee bezig zijn.
Maar in ieder geval goed om te horen dat ze ermee bezig zijn.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik een NL woordenboek kan toevoegen in Vegantab, er is niets te selecteren onder instellingen
www.casarodriguillo.com
dus iig hardware acceleration dat werkt maar verder nog te veel bugs om te proberen imoAnoniem: 237382 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:15:
Goed nieuws!
Release notes :
[...]
Linkje naar de topic
Ik heb 'm nu een dagje geprobeerd, en ik ben zeer onder de indruk.nizzuts schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:19:
[...]
dus iig hardware acceleration dat werkt maar verder nog te veel bugs om te proberen imo
Goed, als dagelijkse ROM is het nog te buggy (dit zijn degene die mij echt opvallen, hoewel ze ook al boven staan):
1. Sleep of death na een tijdje in stand-by
2. G-Sensors werken nog niet goed (maar ze werken wel in spellen etc!)
3. Geluid met de speakers is zacht, met de koptelefoon keihard (even mee uitkijken dus.
Verder nog wat kleinere bugs, maar het is echt super soepel etc, zeker een verbetering tov de ROMs zonder hardware acceleration.
Ik heb hier nu 2hannspree tablets liggen.
beiden draaien vegantab met cwm 2.x
1van de tablets komt soms moeilijk uit standby, als je de aan knop in drukt gaat het wifi lampje even aan en vervolgens weer uit. Nu druk je opnieuw de aan knop in en gebeurt hetzelfde.Dit gebeurt een stuk of 5 keer voordat het scherm echt aan gaat. Het komt ook nog wel is voor dat er nikd gebeurt en dr tablet moet worden geherstart.
Is dit het fonomeen standby sleap of death??
1van de tablets komt soms moeilijk uit standby, als je de aan knop in drukt gaat het wifi lampje even aan en vervolgens weer uit. Nu druk je opnieuw de aan knop in en gebeurt hetzelfde.Dit gebeurt een stuk of 5 keer voordat het scherm echt aan gaat. Het komt ook nog wel is voor dat er nikd gebeurt en dr tablet moet worden geherstart.
Anoniem: 349916
Probeer eens de knop in te drukken en zodra wifi lampje aan gaat direct nogmaals knopje indrukken.NL_Scratch schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:53:
Sleep of death is volgens mij het fenomeen dat als je je tablet uit sleep wilt halen met de aan/uit knop, de tablet zichzelf uitschakelt. Jouw probleem is dan niet hetzelfde.NL_Scratch schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:53:
Ik had hetzelfde, maar bij VeganTab hielp het om een beetje te rommelen met de knoppen (ik drukte een beetje random op on/off en +volume). Daarmee kreeg ik hem bijna altijd weer wakker. Nu draai ik overigens FB10 met die alternatieve kernel (zie een stukje hierboven) en daarbij werkt het truukje niet, hoewel ik wel af en toe last heb van een SOD..NL_Scratch schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:53:

Ik draai ook FB10 en heb inderdaad ook af en toe een SOD, soms wordt hij ook gewoon wakker na een nacht op standby. Met deze kernel heb ik wel een stuk minder SODs dan met vorige. Er wordt gezegd dat je wifi automatisch uit moet laten zetten als hij op standby gaat en End button behaviour in Spare Settings zetten op "Home, then off"Emilio_TT schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:52:
[...]
Ik had hetzelfde, maar bij VeganTab hielp het om een beetje te rommelen met de knoppen (ik drukte een beetje random op on/off en +volume). Daarmee kreeg ik hem bijna altijd weer wakker. Nu draai ik overigens FB10 met die alternatieve kernel (zie een stukje hierboven) en daarbij werkt het truukje niet, hoewel ik wel af en toe last heb van een SOD..
Ik gebruik ook FB10 heb nog geen enkele SoD gehad op deze ROM met de kernel. Super dus! Ik krijg alleen niet alle games aan de praat zoals Plants Vs. Zombies dit is toch geen zware 3D game zou je zeggen? Iemand die hier een fix voor heeft? (Game werkte op geen enkele ROM).
Ik heb een topic gestart op Slatedroid met daarin de Flashback 10 ROM en de kernel aangezien deze ROM er toch al enige tijd is maar hij nog steeds niet op die site te vinden is.
Ik heb een topic gestart op Slatedroid met daarin de Flashback 10 ROM en de kernel aangezien deze ROM er toch al enige tijd is maar hij nog steeds niet op die site te vinden is.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik heb nu FB10 draaien op deze tab, werkt verder wel goed.
Heb wel nog problemen met facebook en de facebook widget die telkens vastloopt.. misschien dat er meer mensen zijn met dit probleem?
Heb wel nog problemen met facebook en de facebook widget die telkens vastloopt.. misschien dat er meer mensen zijn met dit probleem?
Ja ik heb ook problemen met facebook app. De app friendcaster pro geprobeerd, maar daar zie ik geen foto's. Met opera browser post ik soms iets, maar dan zie ik naderhand op mijn pc helemaal geen post staan. Facebook doe ik nu via dolphin hd browser, dit werkt bij mij tot op heden het beste.mcknikker schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:20:
Ik heb nu FB10 draaien op deze tab, werkt verder wel goed.
ok bedankt, heb ook nog wat problemen met flash, als ik bepaalde pagina's wil laden dan laat die automatisch de mobiele versie, maar weet niet hoe ik dit aan kan passen..
Anoniem: 349916 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:27:
[...]
Ja ik heb ook problemen met facebook app. De app friendcaster pro geprobeerd, maar daar zie ik geen foto's. Met opera browser post ik soms iets, maar dan zie ik naderhand op mijn pc helemaal geen post staan. Facebook doe ik nu via dolphin hd browser, dit werkt bij mij tot op heden het beste.
Gisteren heeft ING een app gereleased om mobiel te bankieren. Nu heb ik deze app op mijn telefoon geinstalleerd en vind het wel handig.
Als ik de app op mijn tablet wil installeren dan gaat dit niet omdat ING deze niet herkend als geschikt apparaat. Is er een mogelijkheid om mijn tablet aan te passen zodat de ing app mijn tablet bijvoorbeeld als een Galaxy Tab of een andere ziet en deze het misschien wel gaat doen?
Moet ik dan de build.prop aanpassen of zit ik helemaal verkeerd?
Als ik de app op mijn tablet wil installeren dan gaat dit niet omdat ING deze niet herkend als geschikt apparaat. Is er een mogelijkheid om mijn tablet aan te passen zodat de ing app mijn tablet bijvoorbeeld als een Galaxy Tab of een andere ziet en deze het misschien wel gaat doen?
Hallo.
ik ben van plan een HANNspree HANNSpad (SN10T1) tekopen. Hier wil ik dan Android 3.x opzetten. Maar heb zo veel sites gevonden. dat ik niet weet welke ik nu echt moet gebruiken. voor een uitleg. heeft iemand een site voor mijn waar ik een goede uitleg kan vinden. ik wil wel de android market blijven gebruiken. doe dat nu ook met mijn htc.
Al vast bedankt allemaal.
ik ben van plan een HANNspree HANNSpad (SN10T1) tekopen. Hier wil ik dan Android 3.x opzetten. Maar heb zo veel sites gevonden. dat ik niet weet welke ik nu echt moet gebruiken. voor een uitleg. heeft iemand een site voor mijn waar ik een goede uitleg kan vinden. ik wil wel de android market blijven gebruiken. doe dat nu ook met mijn htc.
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Ik heb na de positieve geluiden hier en op slatedroid zojuist mijn GtabComb ROM ingewisseld voor de flashback 10.0 ROM. Ik weet alleen nog niet goed of ik hem wel ga blijven gebruiken. Bij mij doet de home knop (zowel de software button, als die aan de zijkant) het niet... Aangezien ik deze knop regelmatig gebruik vind ik het toch wel een must dat die knop werkt. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Daarnaast moet ik zeggen dat ik het touchscreen bij GtabComb toch een tikkie sneller reageert...
Daarnaast moet ik zeggen dat ik het touchscreen bij GtabComb toch een tikkie sneller reageert...
probeer het eens met deze kernel: http://www.multiupload.com/KVQ71DB2QA
Ik had hetzelfde wat jij heb met de Kernel die bij FN10 zat. Bovenstaande was voor mij (en anderen op het forum) een verbetering.
Ik had hetzelfde wat jij heb met de Kernel die bij FN10 zat. Bovenstaande was voor mij (en anderen op het forum) een verbetering.
die kernel had ik al geflashed, maar heb het nogmaals gedaan. Zonder effect helaas...
Edit: de ROM plus kernel opnieuw flashen heeft ook niet geholpen...
Edit 2: Het is inmiddels gelukt. In plaats van die no phone.zip had ik een aantal apks uit de ROM zip verwijderd. Dit was blijkbaar het probleem, aangezien ik na het flashen van de originele flashback zip geen probleem meer heb...
Edit: de ROM plus kernel opnieuw flashen heeft ook niet geholpen...
Edit 2: Het is inmiddels gelukt. In plaats van die no phone.zip had ik een aantal apks uit de ROM zip verwijderd. Dit was blijkbaar het probleem, aangezien ik na het flashen van de originele flashback zip geen probleem meer heb...
[ Voor 73% gewijzigd door ruurd v. op 09-11-2011 23:40 ]
Heeft iemand al enige ervaring met een goede stylus voor de Hannspad? Ik heb zelf al eens wat geprobeerd met een heel (lees: HEEL) slechte stylus die ik gratis kreeg bij m'n op eBay gekochte case en dat werkte voor geen meter.
Ik zit ernstig te overwegen om er een Wacom Bamboo Stylus voor te kopen, omdat ik begrepen heb dat die op een ipad in ieder geval prima werkt. Echter, ik heb hem zelf nog niet kunnen proberen. Anyone met ervaring op dit gebied? Sinterklaas is namelijk al bijna in het land..
Ik zit ernstig te overwegen om er een Wacom Bamboo Stylus voor te kopen, omdat ik begrepen heb dat die op een ipad in ieder geval prima werkt. Echter, ik heb hem zelf nog niet kunnen proberen. Anyone met ervaring op dit gebied? Sinterklaas is namelijk al bijna in het land..

Kan iemand de kernel voor FB10 ergens uploaden, die megaupload link werkt niet meer..
Slatedroid en dan de hannspad section. daar staan veel guides en is veel info te vinden over roms.Dokman schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:53:
Hallo.
Die FB10 build werkt dus neit zonder kernel die nu down lijkt te zijn.
Hij is ook echt nergens te vinden op het internet

hier een linkje naar de kernel die je zoekt als het goed is.lasharor schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:54:
Die FB10 build werkt dus neit zonder kernel die nu down lijkt te zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door ruurd v. op 16-11-2011 10:08 ]
Dat snap ik maar welke kan ik er het beste opzetten en werkt goed.Bartdoek schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:12:
[...]
Slatedroid en dan de hannspad section. daar staan veel guides en is veel info te vinden over roms.
Heeft iemand een goede link voor mijn waar alles opstaat hoe het moet.
want ik weet niet welke link ik nodig heb want er staan er zo veel op.
En dit is voor het eerst dat ik zo iets doe.
al vast bedankt
[ Voor 26% gewijzigd door Dokman op 10-11-2011 20:20 ]
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Probeer het eens op de Whatsapp manier... (met titanium backup paar pagina's terug omschreven)Anoniem: 349916 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:36:
Gisteren heeft ING een app gereleased om mobiel te bankieren. Nu heb ik deze app op mijn telefoon geinstalleerd en vind het wel handig.
Heb helaas geen tel met android meer om zelf te testen (mn TP2 is ter reparatie weg)
Maar ik denk niet dat het gaat werken.
[ Voor 6% gewijzigd door BlueFlame op 10-11-2011 20:48 ]
Zal het vanavond eens ff proberen. Hier had ik niet aan gedacht.BlueFlame schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:46:
[...]
Probeer het eens op de Whatsapp manier... (met titanium backup paar pagina's terug omschreven)
Heb helaas geen tel met android meer om zelf te testen (mn TP2 is ter reparatie weg)
De bezoekers hebben vast reviews: Archos 101 G9: voor een dubbeltje op de eerste rang? gelezen.
Hoe verhoudt deze Hannspad zich tot de archos? Als ik naar de specs kijk zal hij iets langzamer zijn en heeft hij een lagere resolutie, maar hoe zit het met bouwkwaliteit ed?
Hoe verhoudt deze Hannspad zich tot de archos? Als ik naar de specs kijk zal hij iets langzamer zijn en heeft hij een lagere resolutie, maar hoe zit het met bouwkwaliteit ed?
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Bouwkwaliteit van de Hannspad is prima in orde, hij is wel iets zwaarder en dikker. Maar ik heb totaal niet het idee dat ik een cheap ass low budget tablet in m´n handen heb.Jogai schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:14:
De bezoekers hebben vast reviews: Archos 101 G9: voor een dubbeltje op de eerste rang? gelezen.
Ander ´nadeel´ is dat op de Archos standaard Honeycomb draait en ICS al is aangekondigd. De verwachting is dat er voor de Hannspad ook wel een custom ROM uitkomt met ICS, maar 100% zekerheid heb je natuurlijk niet.
Voordeel is natuurlijk dat de Hannspad toch weer ruim 100 euro goedkoper is dan de Archos (dus bijna 35%!).
http://www.slatedroid.com...tom-roms-on-the-hannspad/Dokman schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:15:
[...]
Dat snap ik maar welke kan ik er het beste opzetten en werkt goed.
Heeft iemand een goede link voor mijn waar alles opstaat hoe het moet.
want ik weet niet welke link ik nodig heb want er staan er zo veel op.
En dit is voor het eerst dat ik zo iets doe.
al vast bedankt
Ik was denk ik te snel met de app testen. Vandaag opnieuw geïnstalleerd en geprobeerd en nu geeft de ign site aan dat ik een nvidia flashback 10 tablet heb en doet ie het wel.BlueFlame schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:46:
[...]
Probeer het eens op de Whatsapp manier... (met titanium backup paar pagina's terug omschreven)
Thanksruurd v. schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:15:
[...]
hier een linkje naar de kernel die je zoekt als het goed is. http://db.tt/cTbeiyD5
als vast bedankt voor jullie reacties en hulp.
ik draai nu.GtabComb B3.3 en Kernet 4 Alpha 6.
alles werkt goed. sommige dingen die ik gebruik op mijn HTC Android 2.3 die werken niet op de tabled.
raden jullie aan deze versie zo tehouden of over tegaan naar een andere. ik heb ook
Vegan GE 7.1.0 smb a1002 bl 1.2 Fixed geprobeert maar die bleef hangen toen het
opstart scherm van hun kwam ging niet verder.
ik ben ook voor mijn dochter nog op zoek naar een race spel waarmee je kan sturen door
de tabled naar links en rechts tebewegen.
alles werkt goed. sommige dingen die ik gebruik op mijn HTC Android 2.3 die werken niet op de tabled.
raden jullie aan deze versie zo tehouden of over tegaan naar een andere. ik heb ook
Vegan GE 7.1.0 smb a1002 bl 1.2 Fixed geprobeert maar die bleef hangen toen het
opstart scherm van hun kwam ging niet verder.
ik ben ook voor mijn dochter nog op zoek naar een race spel waarmee je kan sturen door
de tabled naar links en rechts tebewegen.
Ik draai momenteel flashback 10, maar vraag me af of je ook een preview kan zien van je screens. Bij andere roms was het zo dat zodra ik op de home knop drukte, ik naar het beginscherm ging en als ik dan nogmaals op home drukte ik dan thumbnails zag van al mijn screens en ik dan snel kon switchen door er een te kiezen. Dit werkt nu niet. Home button ga ik naar beginscherm, maar nogmaals op home werkt niet. Iemand een idee?
ik heb GtabComb B3.3 en Kernet 4 Alpha 6. draaien.
als ik mijn tablet recht houdt staat het scherm goed maar als ik hem 90 graden draai. dan
draait het scherm niet mee. start ik bubble blast 2 dan draait het scherm wel. waarom
niet in het hoofdscherm van de tablet.
als ik mijn tablet recht houdt staat het scherm goed maar als ik hem 90 graden draai. dan
draait het scherm niet mee. start ik bubble blast 2 dan draait het scherm wel. waarom
niet in het hoofdscherm van de tablet.
Bedoel je daar mee de knopjes die aan de zijkant van het scherm zitten? zo ja dat kan ik je niet vertellen want die werken niet meer bij mijn. weet niet of dat goed is maar heb er geen last van.Anoniem: 349916 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:14:
Ik draai momenteel flashback 10, maar vraag me af of je ook een preview kan zien van je screens. Bij andere roms was het zo dat zodra ik op de home knop drukte, ik naar het beginscherm ging en als ik dan nogmaals op home drukte ik dan thumbnails zag van al mijn screens en ik dan snel kon switchen door er een te kiezen. Dit werkt nu niet. Home button ga ik naar beginscherm, maar nogmaals op home werkt niet. Iemand een idee?
zou je mijn een link kunnen geven waar ik flashback 10 kan halen en een uit leg hoe ik hem er op krijg.
Kan ik heb er dan zo opzetten zonder dat ik de kernel er op nieuw moet opzetten.
Link is te vinden als je een beetje moeite doet de laatste paar paginas van dit topic door te lezen. Je moet er dan wél een nieuwe kernel op zetten aangezien je voordat je een nieuwe rom installeert, de partities wist.Dokman schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 21:30:
[...]
Bedoel je daar mee de knopjes die aan de zijkant van het scherm zitten? zo ja dat kan ik je niet vertellen want die werken niet meer bij mijn. weet niet of dat goed is maar heb er geen last van.
zou je mijn een link kunnen geven waar ik flashback 10 kan halen en een uit leg hoe ik hem er op krijg.
Kan ik heb er dan zo opzetten zonder dat ik de kernel er op nieuw moet opzetten.
Ik ben een topic begonnen op slatedroid die ik up-to-date houd betreft de flashback roms en kernel. Thread is hier the vinden : http://www.slatedroid.com...rom-111111-flashback-101/
Dit is Flashback 10.1 die gereleased is op 11/11/11. Ook is de kernel een nieuwere versie dan die hier gepost is. Ik raad iedereen aan om deze thread te gebruiken en hiervan de ROM/kernel te installeren.
Ook is er in deze versie een zoekknop bijgekomen (fysieke) die zit verstopt onder het terug knopje.
Dit is Flashback 10.1 die gereleased is op 11/11/11. Ook is de kernel een nieuwere versie dan die hier gepost is. Ik raad iedereen aan om deze thread te gebruiken en hiervan de ROM/kernel te installeren.
Ook is er in deze versie een zoekknop bijgekomen (fysieke) die zit verstopt onder het terug knopje.
handig, maar is het niet een idee om in je startpost er dan bij te vermelden wat er nieuw is in die versie tov de vorige?Tiwazz schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:44:
Ik ben een topic begonnen op slatedroid die ik up-to-date houd betreft de flashback roms en kernel. Thread is hier the vinden : http://www.slatedroid.com...rom-111111-flashback-101/
Ik draai sinds twee dagen de nieuwe flashback 10.1 ROM en moet zeggen dat hij net weer iets sneller aanvoelt dan FB 10.0. Zou eerlijk gezegd ook niet weten wat er zoal aan is veranderd, maar het lijkt er iig niet slechter op geworden. Dank Tiwazz!
Dit is gewijzigd in versie 10.1
Hopefully the below increases performance and increases stability
Changed boot image
Changed boot animation
removed google books
removed dolphin browser
removed google music
updated filemanagerHD
removed finsky
removed google voice
removed maps
updated market
removed street
updated superuser
removed voicesearch
Browser default homepage changed to Slatedroid
Added free version titanium backup
removed unnecessary libs
echter komt dit niet helemaal overeen met de Flashback 10.0 Easy ROM. Aangezien deze al was ge-edit en een hoop applicaties niet bevatten vandaar dat ik dit er ook niet bij gepost had. De flashback 10.0 Easy ROM komt NIET van de flashback devs af maar van een andere dev. Die dev had géén toestemming om de orginele Flashback ROM aan te passen!!
Ik stel dus voor dat iedereen Flashback 10.1 Download met een nieuwere versie van de kernel te vinden op:
http://www.slatedroid.com...rom-111111-flashback-101/
Deze ROM in combinatie met de kernel werkt soepeler dan de versie die hier rond zwerft. Ook staat er in die topic een verwijzing naar een guide voor mensen die nieuw zijn met het flashen van ROMS op de hannspad.
Changed boot image
Changed boot animation
removed google books
removed dolphin browser
removed google music
updated filemanagerHD
removed finsky
removed google voice
removed maps
updated market
removed street
updated superuser
removed voicesearch
removed unnecessary libs
echter komt dit niet helemaal overeen met de Flashback 10.0 Easy ROM. Aangezien deze al was ge-edit en een hoop applicaties niet bevatten vandaar dat ik dit er ook niet bij gepost had. De flashback 10.0 Easy ROM komt NIET van de flashback devs af maar van een andere dev. Die dev had géén toestemming om de orginele Flashback ROM aan te passen!!
Ik stel dus voor dat iedereen Flashback 10.1 Download met een nieuwere versie van de kernel te vinden op:
Deze ROM in combinatie met de kernel werkt soepeler dan de versie die hier rond zwerft. Ook staat er in die topic een verwijzing naar een guide voor mensen die nieuw zijn met het flashen van ROMS op de hannspad.
Weet niet of ik dit hier kwijt kan maar meschien breng ik nog mensen op een idee.
ik heb op mijn tablet. gtabcomb b3.3 + Kernel 4 Alpha 6 staan. ik heb in mijn meterkast een Synology Nas server staan. ik kan hier op komen en ook spellen vanaf installeren.
Maar ik ben op zoek naar een photo viewer die mijn foto's vanaf de nas server haalt. en dat het niet uit maakt op welke harddisk op partitie die staat. Synology heeft er zelf wel een DS Photo+ maar dan moeten ze weer een een bepaalde map staan. en dat wil ik dus niet. heb al wat programma's getest maar nog niet een die dit kan.
Kan iemand mijn helpen.
ik heb op mijn tablet. gtabcomb b3.3 + Kernel 4 Alpha 6 staan. ik heb in mijn meterkast een Synology Nas server staan. ik kan hier op komen en ook spellen vanaf installeren.
Maar ik ben op zoek naar een photo viewer die mijn foto's vanaf de nas server haalt. en dat het niet uit maakt op welke harddisk op partitie die staat. Synology heeft er zelf wel een DS Photo+ maar dan moeten ze weer een een bepaalde map staan. en dat wil ik dus niet. heb al wat programma's getest maar nog niet een die dit kan.
Kan iemand mijn helpen.
Ik zou graag GTabComb 3.3 willen installeren op de Hannspad.
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer
Weet iemand wat ik nou precies nodig heb om het te kunnen installeren?
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer
Weet iemand wat ik nou precies nodig heb om het te kunnen installeren?
thespeed in "Hannspree Hannspad"
Flashback dus vervangen voor de GtabComb ROM, en dan werkt het.
(Supplement.zip & kernel horen bij Flashback, die moet je dus NIET doen.
)
EDIT: Ik zie dat de foute CMW nog in dat bericht staat hier kan je de goede downloaden. Uitpakken en de update.zip gebruiken.
Flashback dus vervangen voor de GtabComb ROM, en dan werkt het.
EDIT: Ik zie dat de foute CMW nog in dat bericht staat hier kan je de goede downloaden. Uitpakken en de update.zip gebruiken.
[ Voor 56% gewijzigd door J0ey op 15-11-2011 22:35 ]
Heb de boel geïnstalleerd alleen heb ik nu 1 probleem.
ik kan wel op Youtube maar ik kan op andere websites geen filmpjes of spelletjes doen.
Dumpert & Uitzendinggemist bijvoorbeeld.
ik kan wel op Youtube maar ik kan op andere websites geen filmpjes of spelletjes doen.
Dumpert & Uitzendinggemist bijvoorbeeld.
Anoniem: 235834
vervelend ik ben niet in staat om cursief te plaatsen na je quote. lastig scrollen...
iig flashback 10.1 is meest stabiele hc tot nu toe die ik geprobeerd heb. nog helemaal geen probleem met uit slaapstand komen. firefox beta is ook echt een rader als browser
Dit pad voelt echt net als de samsungtab qua snelheid. en dit nog zonder hardware acceleratie. super koopje!
iig flashback 10.1 is meest stabiele hc tot nu toe die ik geprobeerd heb. nog helemaal geen probleem met uit slaapstand komen. firefox beta is ook echt een rader als browser
Tiwazz schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:52:
Dit is gewijzigd in versie 10.1
Changed boot image
Changed boot animation
removed google books
removed dolphin browser
removed google music
updated filemanagerHD
removed finsky
removed google voice
removed maps
updated market
removed street
updated superuser
removed voicesearch
removed unnecessary libs
Anoniem: 424824
En sinds vanmorgen is ie ineens 40 € duurder geworden bij Alternate (zowel .nl, .be als .de)
Vreemd.. Maar in dat geval heb ik nog een 53, maandje of twee oud, tekoop voor 200e.
Ik heb nog steeds een probleem met het laden van pagina's
Als ik Speedtest.net wil gebruiken dan wil de hoofdpagina niet eens laden.
De mini versie laad wel maar bij het testen stopt die al bij 20%.
Nu is mijn vraag wat kan ik hier aan doen en hoe?
Ik gebruik Flashback 10.1 met kernel 4 beta.
Als ik Speedtest.net wil gebruiken dan wil de hoofdpagina niet eens laden.
De mini versie laad wel maar bij het testen stopt die al bij 20%.
Nu is mijn vraag wat kan ik hier aan doen en hoe?
Ik gebruik Flashback 10.1 met kernel 4 beta.
Ik gebruik sinds een week de Flashback 10.1 rom en ik moet zeggen, na GTabComb en VegaComb beta van fards is dit een verademing. Alleen heb ik (ook) gemerkt dat de nieuwste Opera erg vreemd loopt. Heb er een oude (Opera_Mobile_11.10.ADR-1107051709) bij gepakt en die werkt naar behoren. Dat betekent voor mij: het niet steeds verversen van de pagina (lastig met lange urls die wegspringen voordat ze af zijn), half ingeladen pagina's, etc.)
Hier te vinden: http://www.freewarelovers...336_Opera_Mobile_11.1.apk
Speedtest loopt hiermee door.
Ik had ook last van verkeerde 'letters' in Opera, veroorzaakt door het niet aanwezig zijn van een bepaald font of onderdelen daarvan, waardoor Opera terugvalt op verkeerde versies van die letters en cijfers.
Dat is hier te vinden: http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=909431
Directe link: http://www.club.cc.cmu.ed...roid/DroidSans_Subset.ttf
Die mag naar /system/fonts
Succes!
Hier te vinden: http://www.freewarelovers...336_Opera_Mobile_11.1.apk
Speedtest loopt hiermee door.
Ik had ook last van verkeerde 'letters' in Opera, veroorzaakt door het niet aanwezig zijn van een bepaald font of onderdelen daarvan, waardoor Opera terugvalt op verkeerde versies van die letters en cijfers.
Dat is hier te vinden: http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=909431
Directe link: http://www.club.cc.cmu.ed...roid/DroidSans_Subset.ttf
Die mag naar /system/fonts
Succes!
Nog alles behalve bruikbaar, maar Ice Cream Sandwich op de Hannspad!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=878vsAYEQ4M&feature=youtu.be]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=878vsAYEQ4M&feature=youtu.be]
Waarom kan ik geen race spellen spelen. en dan sturen door de tablet naar links en rechts tedraaien.
heb een spel Riptide GP er op gezet. spel speelt wel maar kan niet sturen. .
Als ik mijn begin scherm hebt van android en ik draai de tablet draait het beeld ook niet.
Waarom kan ik geen race spellen spelen. en dan sturen door de tablet naar links en rechts tedraaien.
Als ik mijn begin scherm hebt van android en ik draai de tablet draait het beeld ook niet.
Probeer flashback 10.1 met een andere kernel. Alles is te vinden in dit topic.Dokman schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 12:14:
Als hij buiten de spellen om ook niet kantelt, lijkt mij iets mis met -de -aansturing van- de kantelsensor.
Daar heb ik naar gezocht maar kan niets vinden. Alleen allemaal losse bestanden. Zoek een site waar alles in een keer goed uit gelegt is. Weet iemand waar ik dat kan vindenBartdoek schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:48:
[...]
Probeer flashback 10.1 met een andere kernel. Alles is te vinden in dit topic.
En Ice Cream is weer een stuk verder op de Hannspad, het schijnt beter te lopen dan Honeycomb 3.2 met HW acceleration.
Hier een video YouTube: Ice cream sandwich running 85% done on hannspad
ja, bizar..voor diegenen die het ook willen volgen, hier de url: http://www.slatedroid.com...gopid__267922#entry267922J0ey schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:23:
En Ice Cream is weer een stuk verder op de Hannspad, het schijnt beter te lopen dan Honeycomb 3.2 met HW acceleration.Hier een video YouTube: Ice cream sandwich running 85% done on hannspad
Hoop dat hij snel met een image komt, heb wel zin om er mee te spelen
ik heb flashback 10.1 op mijn tablet gezet. Maar die blijft hangen. telkens komt hun logo in beeld even zwart beeld en dan weer het logo. ik had hier voor. GtabComb_b3.3_bl1.2 en Kernel 4. heb Flashback 10.1 en Kernel 3 er over heen gezet. Maar denk dat ik iets niet goed doe. Kan iemand mijn helpen.
Heb hem er op staan.
Maar ik kan nog steeds niet sturen met race spellen. weet iemand hier een oplossing voor.
Heb hem er op staan.
Maar ik kan nog steeds niet sturen met race spellen. weet iemand hier een oplossing voor.
[ Voor 16% gewijzigd door Dokman op 19-11-2011 16:51 ]
Ook ik zie door de customroms bomen het bos niet meer. Eigenlijk ben ik op zoek naar een stabiele HC rom waarbij ik niet het onderste uit de kan hoef. Stabiliteit, Android Market, alle knoppen die het 'gewoon' doen, is voor mij belangrijk. Welke rom/kernel is dan afdoende?
FB10.1: http://www.slatedroid.com...rom-111111-flashback-101/.marcelmg2 schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:02:
Ook ik zie door de customroms bomen het bos niet meer. Eigenlijk ben ik op zoek naar een stabiele HC rom waarbij ik niet het onderste uit de kan hoef. Stabiliteit, Android Market, alle knoppen die het 'gewoon' doen, is voor mij belangrijk. Welke rom/kernel is dan afdoende?
Dit heb ik er ook op staan. werkt goed. alleen de zij knopjes werken niet meer. en met sturen van race spellen werkt het niet als ik draai met mijn tablet.
Uit ervaring, dit komt voor als je eerst de kernel installeert en daarna pas de ROM. Het simpelweg andersom doen zou moeten werken.Dokman schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:33:
[...]
Dit heb ik er ook op staan. werkt goed. alleen de zij knopjes werken niet meer. en met sturen van race spellen werkt het niet als ik draai met mijn tablet.
Hoe kan ik dit nu recht zetten. Alles er op nieuw opzetten op in welke volgorde- kun je mijn een uit legje geven
Je kan allereerst proberen om in CWM enkel de kernel opnieuw te installeren.
Anders moet je gewoon even Wipe Dalvik/System/Date doen en daarna eerst de ROM en daarna de kernel installeren.
Anders moet je gewoon even Wipe Dalvik/System/Date doen en daarna eerst de ROM en daarna de kernel installeren.
alleen de kernel opnieuw flashen is inderdaad voldoende, het punt is dat de rom een kernel voor de gtab (die wel werkt, maar met gebreken) heeft ingebakken, de hannspad kernel wordt dus overschreven als je later de rom flashtproest schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:02:
Je kan allereerst proberen om in CWM enkel de kernel opnieuw te installeren.
ik heb nu kernel 3 er op staan is het dan verstanding als ik naar kernel 4 over stap.
Deze hoef ik dus alleen er maar opnieuw er opzetten en dus niet eerst de oude er af halen.
Deze hoef ik dus alleen er maar opnieuw er opzetten en dus niet eerst de oude er af halen.
Ik ben van flashback 10.1 terug naar GTAcomb gegaan.
Flashback was sneller maar ik had geen HW acceleratie.
Dus kon ik er zeer weinig mee.
Verder wacht ik nu op de alpha Android 3.0.2
YouTube: android 3.2 (vegacomb based) SNAPSHOT Hannspree Hannspad Tablet
GTAcomb heeft ook geen HW acceleration...ReinsNL schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:29:
Ik ben van flashback 10.1 terug naar GTAcomb gegaan.
Van die ROM is de ontwikkeling stopgezet omdat de dev zich nu volledig richt op ICS. Hier is de voortgang ervan te volgen: Klik! (slatedroid)ReinsNL schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:29:
....
hmzzzzz, geen echte 3.0 of hoger oplossing en een stijgende prijs......Typisch GOT
ik wacht nog even op de betaalbare Tegra 3 tabs, of de ontwikkeling van ICS of Honeycomb moet toch snel vlotten
Weet niet waar je het over hebt maar HoneyComb werkt prima, alleen zit er nog geen hardware acceleration op de interface (merk je weinig van), wel in games en apps etc. Als je wel hardware acceleration wil dan is er een ROM met een paar bugs, verder schiet Ice Cream Sandwich al goed op, met hardware acceleration.DaBuzzzzz schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:17:
hmzzzzz, geen echte 3.0 of hoger oplossing en een stijgende prijs......Typisch GOTik wacht nog even op de betaalbare Tegra 3 tabs, of de ontwikkeling van ICS of Honeycomb moet toch snel vlotten
[ Voor 5% gewijzigd door J0ey op 21-11-2011 19:36 ]
Dus je weet prima waar ik het over heb. Ik ga geen rom installeren met onvolledige functionaliteit of beperkte capaciteit. ICS noemde ik al en hoop dat dat wel 'compleet' wordt.
Anoniem: 393864
Super goed nieuws!
Hannspree heeft de eigen broncode vrijgegeven. Tot op heden werd door de ontwikkelaars de broncode van de Viewsonic GTablet gebruikt.
Thanks to testbild007 and anyone who put pressure on Hannspad!
http://freakshare.com/files/fmp3mghg/Dropbox.zip.html
http://www.slatedroid.com...iolationsorg/page__st__60
Dit betreft dus de Hannspad v1.3 and v1.4 ( not releaseed yet) kernel patch & doku
Dit is dus waarschijnlijk officieel het einde van de gehate SOD's en de andere pains in the ass!
Hannspree heeft de eigen broncode vrijgegeven. Tot op heden werd door de ontwikkelaars de broncode van de Viewsonic GTablet gebruikt.
Dit betreft dus de Hannspad v1.3 and v1.4 ( not releaseed yet) kernel patch & doku
Dit is dus waarschijnlijk officieel het einde van de gehate SOD's en de andere pains in the ass!
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 393864 op 22-11-2011 09:17 ]
Goed nieuws...hopelijk helpt het bij ICSAnoniem: 393864 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:14:
Super goed nieuws!
Dit houd, lijkt mij, in dat alle drivers en onderdelen van Hannspree zelf nu ook bekend zijn en het daardoor in principe relatief eenvoudig is het systeem te updaten naar ICS?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Weten we al wat er in de 1.4 update van hannspree zelf zit?
Dat lijkt me wel inderdaad. Als jouw aanname klopt is volgens mij alle broncode openbaar (aangezien ICS source ook al is vrijgegeven). Nog steeds zou ik het niet kunnen, maar voor de developers is het wel een stuk makkelijker geworden dan.Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:08:
Dit houd, lijkt mij, in dat alle drivers en onderdelen van Hannspree zelf nu ook bekend zijn en het daardoor in principe relatief eenvoudig is het systeem te updaten naar ICS?
Fijn nieuws dit. Ben benieuwd wat er in de komende weken uit gaat rollen!
-
Als ik het goed begrijp zijn de aanpassingen die ze hebben gemaakt aan nvidia's reference kernel vrijgegeven, maar dat is nog steeds een oude kernel (2.6.32) die niet goed met Honeycomb en/of ICS werkt... Hiermee zijn volgens mij wel een aantal dingen makkelijker op te lossen (i2c etc, is niet veel veranderd tussen de kernel versies), maar het is niet alsof die drivers zomaar gebruikt kunnen wordenAzaruc schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:13:
[...]
Dat lijkt me wel inderdaad. Als jouw aanname klopt is volgens mij alle broncode openbaar (aangezien ICS source ook al is vrijgegeven). Nog steeds zou ik het niet kunnen, maar voor de developers is het wel een stuk makkelijker geworden dan.
Daar ga ik niet vanuit nee. Maar het zou inderdaad het oplossen van problemen kunnen vergemakkelijken doordat er sourcecode beschikbaar is waarin mogelijk oplossingen gevonden kunnen worden.Jazzle schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:37:
[...]
Als ik het goed begrijp zijn de aanpassingen die ze hebben gemaakt aan nvidia's reference kernel vrijgegeven, maar dat is nog steeds een oude kernel (2.6.32) die niet goed met Honeycomb en/of ICS werkt... Hiermee zijn volgens mij wel een aantal dingen makkelijker op te lossen (i2c etc, is niet veel veranderd tussen de kernel versies), maar het is niet alsof die drivers zomaar gebruikt kunnen worden
Blijkbaar had die sourcecode geen nut
:

it doesn't help at all unfortunately.
if you compare the patch against what we already have in the .32 kernel its virtually identical.
there's not any new information there thats' useful for me..
( i haven't built it yet, thats from just reading the code. will patch it into to existing git though for .32)
I'm just happy that they realised that they had to release it ..
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het tablet zelf. Alles over levertijden e.d. horen in het
Hannspree Hannspad - Levertijden.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het tablet zelf. Alles over levertijden e.d. horen in het
Hannspree Hannspad - Levertijden.