Bedankt, dat was inderdaad de fixstavast schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:55:
[...]
klinkt bekend, this should do the trick:
http://www.slatedroid.com...-bootloop-recovery-fixed/
Beide vragen zijn netjes terug te vinden een paar pagina's terug.marske666 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:48:
Hoi allemaal
Ik heb sinds een week of 2 ook een hannspad(1653) gekocht en wil daarmee de eerste stappen op andriod gebied zetten.
Nu wil ik graag een andere rom op mijn speeltje zetten om ook eens van honnycomb te proeven!
ik heb inmiddels zonder problemen een back-up van de stock-rom gemaakt en heb hem geroot voor de market.
Ik heb dit draadje inmiddels helemaal doorgespit maar ik zie door de bomen het bos niet meer!
Kan iemand mij op weg helpen welke CWM (2 of 4) ik moet gebruiken en welke rom (gtacomb 3 of refresh)?
Moet ik eventueel een factory reset doen voor ik aan de slag ga?
alvast bedankt voor de hulp!
Advies is CWM 2.xxxx en GTAComb 3.3 refresh.
Anoniem: 235834
Sinds gisteren een Hannspree in huis. Ook meteen gtacomb drop gegooid (dit was echt gemakkelijk) en ben vrij tevreden over snelheid etc. Enige wat ik als minpunt beschouw, is dat erg veel apps niet geinstalleerd kan worden althans, die ik will. in topic las ik over filteren in store door tablet/HD erachter te plakken, maar niet echt een super methode. iemand betere optie?
edit: oops sorry vergeten market updaten.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 235834 op 15-10-2011 10:17 ]
je kan ook nog het land veranderen van de market om meer apps of apps uit specifieke landen te krijgen, hoewel dit bij mij niet altijd even goed wilde werken..Anoniem: 235834 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:44:
Sinds gisteren een Hannspree in huis. Ook meteen gtacomb drop gegooid (dit was echt gemakkelijk) en ben vrij tevreden over snelheid etc. Enige wat ik als minpunt beschouw, is dat erg veel apps niet geinstalleerd kan worden althans, die ik will. in topic las ik over filteren in store door tablet/HD erachter te plakken, maar niet echt een super methode. iemand betere optie?
Zijn er meer mensen die met GtabComb 3.3 ineens de market niet meer kunnen gebruiken? Ik krijg een "error in purchase request" bij elke app die ik probeer te installeren, betaald of niet!
Wel irritant zo.
Wel irritant zo.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Ik heb ook probs met de market. Heel veel apps kan in niet installeren opeens. Enkel die ik al eerder heb gedownload.Khaine schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:09:
Zijn er meer mensen die met GtabComb 3.3 ineens de market niet meer kunnen gebruiken? Ik krijg een "error in purchase request" bij elke app die ik probeer te installeren, betaald of niet!
Wel irritant zo.
Anoniem: 349916
Draai nu week of 2 gtacomb 3.3 refresh en tot op heden nog geen installatie probs met apps. Ik heb wel na installatie van de rom clear data van de market gedaan bij applicatie beheer.
als je een update van de Market installeert dan doet ie het weer. Zie een van mijn vorige posts voor linkje naar de juiste post :-)VulcanRaven schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:21:
[...]
Ik heb ook probs met de market. Heel veel apps kan in niet installeren opeens. Enkel die ik al eerder heb gedownload.
heb geprobeerd om mijn hannspad te backuppen zoals hier beschreven:
http://www.slatedroid.com...updated-25th-august-2011/
het is gelukt, behalve voor part 8 en 14. heb de 1653 versie.
Part 8 gaf READ ERROR. Heb nu 16646144 van de 16777216 bytes.
Part 14 gaf READ ERROR. Heb nu 253493248 van de 253886464 bytes.
Heeft iemand hetzelfde probleem en dit opgelost?
Er zijn meer mensen met dat probleem, ook op slatedroid in dat topic. Ik heb het zelf niet gehad, maar ik heb wel een keer mijn pad gebricked en gerecovered. Daar had ik part 14 voor nodig. Het is dus wel belangrijk dat je dit doet vóórdat je een custom rom installeert.sikkel schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:24:
heb geprobeerd om mijn hannspad te backuppen zoals hier beschreven:
Hmm, dat lijkt me ook wel verstandig ja. Maar ik heb geen idee hoe ik wel een goede backup kan krijgenBartdoek schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:55:
[...]
Er zijn meer mensen met dat probleem, ook op slatedroid in dat topic. Ik heb het zelf niet gehad, maar ik heb wel een keer mijn pad gebricked en gerecovered. Daar had ik part 14 voor nodig. Het is dus wel belangrijk dat je dit doet vóórdat je een custom rom installeert.
Zou het niet kunnen dat de bestandsgrootten per tablet/type verschillen? En dat het toch een goede backup is?
[ Voor 3% gewijzigd door sikkel op 16-10-2011 17:01 ]
Met de plugin doet hij het prima op 3.2datadevil schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:21:
[...]
lol...die auteur zit daar net over te praten...ik ga morgen maar eens kijken op mijn honeycomb 3.2 hannspad of het daar wel werkt..
Part 14 is niet nodigBartdoek schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:55:
[...]
Er zijn meer mensen met dat probleem, ook op slatedroid in dat topic. Ik heb het zelf niet gehad, maar ik heb wel een keer mijn pad gebricked en gerecovered. Daar had ik part 14 voor nodig. Het is dus wel belangrijk dat je dit doet vóórdat je een custom rom installeert.
Toch krijg ik een mail of 3 per dag dat het niet werkt op Honeycomb, meestal is het de Asus Eeepad.
[ Voor 24% gewijzigd door Pizzalucht op 16-10-2011 18:41 ]
Op de hannspad wel dus, SBS getest[b]Pizzalucht schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:40:
Toch krijg ik een mail of 3 per dag dat het niet werkt op Honeycomb, meestal is het de Asus Eeepad.
hoezo is part 14 niet nodig? en part 8 ook niet?Pizzalucht schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:40:
[...]
Part 14 is niet nodig
[...]
Geen idee, bevat user data oid, ik las ergens dat als je de filesize van 14 uit de partitions table haalt(omdat je 14 niet hebt) en hem dan flasht dat het gewoon werkt.sikkel schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:03:
[...]
hoezo is part 14 niet nodig? en part 8 ook niet?
Ik heb het geprobeerd, en het werkte gewoon zonder 14.
8 lijkt me wel nodig.
Het gaat om RTL gemist en Uitzending Gemist, die gebruiken een andere player.
[ Voor 22% gewijzigd door Pizzalucht op 16-10-2011 19:35 ]
mm..Uitzending gemist geeft inderdaad geen sjoege....is zeker wmv of silverlight? Hoe moet dat dan werken?Pizzalucht schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:35:toon volledige bericht
[...]
Geen idee, bevat user data oid, ik las ergens dat als je de filesize van 14 uit de partitions table haalt(omdat je 14 niet hebt) en hem dan flasht dat het gewoon werkt.
8 lijkt me wel nodig.
[...]
Het gaat om RTL gemist en Uitzending Gemist, die gebruiken een andere player.
Is een aparte player die ffmpeg integreert, waardoor ik zo'n beetje elk formaat kan afspelen.datadevil schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:41:
[...]
mm..Uitzending gemist geeft inderdaad geen sjoege....is zeker wmv of silverlight? Hoe moet dat dan werken?
Raar dat het niet werkt alleen..met de andere filmspeler ook niet, komt de url wel goed mee naar de speler?Pizzalucht schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:43:
[...]
Is een aparte player die ffmpeg integreert, waardoor ik zo'n beetje elk formaat kan afspelen.
Jup. Ik ben heen en weer aan het mailen met de maker van de plugin om de oorzaak te vinden.datadevil schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:46:
[...]
Raar dat het niet werkt alleen..met de andere filmspeler ook niet, komt de url wel goed mee naar de speler?
Daarbij is het handig om een Honeycomb tablet te hebben, maar die van mij is alweer terug naar Alternate.
Binnenkort maar even een nieuwe halen.
3.2 werkt best aardig ondanks de vele bugs..zeker als je een ontwikkelaar bent kun je het er best op wagen imhoPizzalucht schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:48:
[...]
Jup. Ik ben heen en weer aan het mailen met de maker van de plugin om de oorzaak te vinden.
Daarbij is het handig om een Honeycomb tablet te hebben, maar die van mij is alweer terug naar Alternate.
Binnenkort maar even een nieuwe halen.
Klopt, maar die van mij had zo'n irritante bug dat ik hem wel op moest sturen.datadevil schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:49:
[...]
3.2 werkt best aardig ondanks de vele bugs..zeker als je een ontwikkelaar bent kun je het er best op wagen imho
Jammer voor al die mensen die nu geen RTL/Uitzending gemist kunnen kijken, maar het is niet anders
Ok, wist niet dat je wel 3.2 had geprobeert..Pizzalucht schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:51:
[...]
Klopt, maar die van mij had zo'n irritante bug dat ik hem wel op moest sturen.
Jammer voor al die mensen die nu geen RTL/Uitzending gemist kunnen kijken, maar het is niet anders
Zo'n beetje alle roms,datadevil schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:53:
[...]
Ok, wist niet dat je wel 3.2 had geprobeert..
Maar ik had dit op Honeycomb >
Pizzalucht in "Hannspree Hannspad"
Maar is blijkbaar een hardware probleem.
Had ik gezien ja, en zou goed kunnen, maar wist niet dat je ook 3.2 had geprobeerd...deze dus http://www.slatedroid.com...-vegacomb-based-snapshot/ ?Pizzalucht schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:54:
[...]
Zo'n beetje alle roms,
Maar ik had dit op Honeycomb >
Pizzalucht in "Hannspree Hannspad"
Maar is blijkbaar een hardware probleem.
Hmm, die had ik denk ik niet geprobeerd. Maar aangezien elke Honeycomb rom het had, die vast ookdatadevil schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:57:
[...]
Had ik gezien ja, en zou goed kunnen, maar wist niet dat je ook 3.2 had geprobeerd...deze dus http://www.slatedroid.com...-vegacomb-based-snapshot/ ?
nou deze is meer native dan die anderen, althans, dat is het doel..Pizzalucht schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:00:
[...]
Hmm, die had ik denk ik niet geprobeerd. Maar aangezien elke Honeycomb rom het had, die vast ook
Hmm, ja, zal hem proberen als ik weer een Hansspad hebdatadevil schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:01:
[...]
nou deze is meer native dan die anderen, althans, dat is het doel..
op slatedroid staat dit bij part 8:Pizzalucht schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:35:
[...]
Geen idee, bevat user data oid, ik las ergens dat als je de filesize van 14 uit de partitions table haalt(omdat je 14 niet hebt) en hem dan flasht dat het gewoon werkt.
8 lijkt me wel nodig.
MSC - misc - part8.img (People say it's misc, but miscellaneous what?)
kan ik geen part 8 van iemand gebruiken die wel een goede backup heeft gemaakt?
Ik heb hannstitan v0.4 eropgezet en 2 vragen:
1: ik heb geen andere kernel geflashed, moet dit? deze is nu 2.6.32.9-0001-gocc123-dirty hudson@tapntapbuild #7 (mij is onduidelijk of er een goede kernel in hannstitan v0.4 zit)
2. heel veel apps in de market zijn niet compatibel met het apparaat (model is een LG-p990) is hier wat aan te doen? behalve zelf de apk downloaden
volgens mij is punt 2 niet waarvoor de market fix bedoeld is, dat is btw al uitgevoerd.
1: ik heb geen andere kernel geflashed, moet dit? deze is nu 2.6.32.9-0001-gocc123-dirty hudson@tapntapbuild #7 (mij is onduidelijk of er een goede kernel in hannstitan v0.4 zit)
2. heel veel apps in de market zijn niet compatibel met het apparaat (model is een LG-p990) is hier wat aan te doen? behalve zelf de apk downloaden
volgens mij is punt 2 niet waarvoor de market fix bedoeld is, dat is btw al uitgevoerd.
[ Voor 25% gewijzigd door Pinin op 16-10-2011 22:41 ]
www.casarodriguillo.com
Je hebt CWM 2 nodig. Als je voor honeycomb gaat, zou ik voor Gtacomb refresh gaan. Ga je voor een puur stabiele en snelle rom, dan moet je voor hannstitan of voor Vegantab gaan. Voordat je een rom installeert doe je altijd een vanuit het CWM 2 menu een factory reset en een cache wipe.marske666 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:48:
Hoi allemaal
Ik heb sinds een week of 2 ook een hannspad(1653) gekocht en wil daarmee de eerste stappen op andriod gebied zetten.
Nu wil ik graag een andere rom op mijn speeltje zetten om ook eens van honnycomb te proeven!
ik heb inmiddels zonder problemen een back-up van de stock-rom gemaakt en heb hem geroot voor de market.
Ik heb dit draadje inmiddels helemaal doorgespit maar ik zie door de bomen het bos niet meer!
Kan iemand mij op weg helpen welke CWM (2 of 4) ik moet gebruiken en welke rom (gtacomb 3 of refresh)?
Moet ik eventueel een factory reset doen voor ik aan de slag ga?
alvast bedankt voor de hulp!
deze rom ziet er wel super uit zeg. Super snel en toch deels het uiterlijk van honeycomb.
Ga ik zeker nog proberen!
YouTube: Hannspree Hannspad VeganTab ROM Showcase
Anoniem: 351899
Ondersteund deze tablet ook een 3G dongle door middel van mini usb? Ik wil er graag een voor mijn opa hebben maar die heeft geen draadloos internet.
Ik heb er wel eens last van dat het touchscreen een beetje langzaam reageert. Bijvoorbeeld met flipperen, moet je een heel klein beetje vroeger drukken, anders ben je te laat.. Heeft iedereen dit probleem?
NeeAnoniem: 351899 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:15:
Ondersteund deze tablet ook een 3G dongle door middel van mini usb? Ik wil er graag een voor mijn opa hebben maar die heeft geen draadloos internet.
Dat ziet er inderdaad goed uit! Ik heb hem gisteren binnen gekregen en gelijk geroot. Denk dat dit mijn eerste ROM gaat wordenNL_Scratch schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:15:
deze rom ziet er wel super uit zeg. Super snel en toch deels het uiterlijk van honeycomb.
laat ff horen hoe het gegaan is, en of het een beetje werkt. Want het ziet er goed uitruurd v. schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:15:
[...]
Dat ziet er inderdaad goed uit! Ik heb hem gisteren binnen gekregen en gelijk geroot. Denk dat dit mijn eerste ROM gaat worden
[ Voor 4% gewijzigd door Pinin op 17-10-2011 14:01 ]
www.casarodriguillo.com
Ik had al een tijdje Gtacomb 3.3 refresh op de tablet staan en zag afgelopen week ook het filmpje van de VeganTab rom. Afgelopen zaterdag heb ik deze rom op mijn Hannspad gezet. Mijn bevindingen;
- De rom is sneller dan Gtacomb.
- Scherm is volgens mij bij Gtacomb scherper. Lijkt wel of resolutie lager is bij Vegantab.
- Interface van Gtacomb werkt prettiger.
Ik vind toch het gebruiksgemak van honeycomb prettiger en kon niet wennen aan de vegantab rom.
Ben toch weer teruggegaan naar de Gtacomb 3.3 refresh rom.
- De rom is sneller dan Gtacomb.
- Scherm is volgens mij bij Gtacomb scherper. Lijkt wel of resolutie lager is bij Vegantab.
- Interface van Gtacomb werkt prettiger.
Ik vind toch het gebruiksgemak van honeycomb prettiger en kon niet wennen aan de vegantab rom.
Ben toch weer teruggegaan naar de Gtacomb 3.3 refresh rom.
Ik heb eerst ook een tijdje Gtacomb gedraaid en daarna vegantab erop gezet. Vegantab is veel sneller en is stabieler (minder vaak vastlopers etc.). De interface is bij default wel wat ongemakkelijk, maar vegantab is heel modbaar en is zo in te stellen dat het wel degelijk gebruiksvriendelijk en prettig werkt. Je moet wel goed zoeken naar je widgets en je muziekspeler/email app werkt inderdaad minder makkelijk (een vervangend programma downloaden dus).
vandaag de hansspad binnen gekregen
wifi doet het. hij heeft gelijk een update binnen gehaald
staat nu versie androidpit 1.5.3
tap ui versie 1.3-5303
maar als ik in de meegeleverde appcenter wil komen krijg ik steeds de onderstaande meldig
error with last data transmission : not trusted server certificate
kan iemand mij opweg helpen ?
wifi doet het. hij heeft gelijk een update binnen gehaald
staat nu versie androidpit 1.5.3
tap ui versie 1.3-5303
maar als ik in de meegeleverde appcenter wil komen krijg ik steeds de onderstaande meldig
error with last data transmission : not trusted server certificate
kan iemand mij opweg helpen ?
excuus ik heb het gevonden, had iets met verkeerde datum te maken, sorry
edit: wat ik me eigenlijk afvraag. als er maar zo weinig native honycomb apps zijn, waarom wil men dan zo graag honycomb draaien?
edit: wat ik me eigenlijk afvraag. als er maar zo weinig native honycomb apps zijn, waarom wil men dan zo graag honycomb draaien?
[ Voor 48% gewijzigd door murky123 op 17-10-2011 22:45 ]
Omdat Honeycomb? Honeycomb is een versie van Android voor tablets, Android 2.2/2.3 niet. Het gaat dus niet om de apps, maar om de versie van Android. Kijk anders eens wat Honeycomb filmpjes op youtube (van de Motorola Xoom ofzoiets) zodat je kan zien waarover het gaat.murky123 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:57:
excuus ik heb het gevonden, had iets met verkeerde datum te maken, sorry
Anoniem: 411339
Inderdaad voor de layout en tablet. Ik zit nu vanaf de aankoop op Honeycomb. Werkt ideaal. Soms wat vastlopers bij het opstarten als ik die ring naar slotje wil slepen. Verder werkt hij vloeiend en tot op heden goed. Alle apps draaien tot nu toe op één na. Vooral de Tegra2 games zijn echt mooi. Ik zeg...doen.J0ey schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:52:
[...]
Omdat Honeycomb? Honeycomb is een versie van Android voor tablets, Android 2.2/2.3 niet. Het gaat dus niet om de apps, maar om de versie van Android. Kijk anders eens wat Honeycomb filmpjes op youtube (van de Motorola Xoom ofzoiets) zodat je kan zien waarover het gaat.
Inmiddels heb ik vegantab erop gezet, nadat hannstitan v0,4 niets dan problemen bij mij gaf.
Vegantab instalatie ging als een trein en is eigenlijk in alles veel beter, sneller en soepeler. Zelfs de touchscreen (lijkt) beter te werken.
Misschien heb ik een slechte installatie van hannstitan gehad, maar wat een verschil!
Ik hoop dat de market en rom goed blijft werken, en als er een fijne uitgekristalliseerde Honeycomb of ICS rom is ga ik dat wel proberen.
Vegantab instalatie ging als een trein en is eigenlijk in alles veel beter, sneller en soepeler. Zelfs de touchscreen (lijkt) beter te werken.
Misschien heb ik een slechte installatie van hannstitan gehad, maar wat een verschil!
Ik hoop dat de market en rom goed blijft werken, en als er een fijne uitgekristalliseerde Honeycomb of ICS rom is ga ik dat wel proberen.
www.casarodriguillo.com
Tja.. Ik zie ook het voordeel van HC niet echt.. Krijg er ook nooit een duidelijk antwoord over.. Vegantab + zeamlauncher werkt perfect op het ding, zie echt niet de toegevoegde waarde van HC. Wát is er dan zo specifiek tablet aan HC, zelf ook gedraaid en kon hét niet vinden..J0ey schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:52:
[...]
Omdat Honeycomb? Honeycomb is een versie van Android voor tablets, Android 2.2/2.3 niet. Het gaat dus niet om de apps, maar om de versie van Android. Kijk anders eens wat Honeycomb filmpjes op youtube (van de Motorola Xoom ofzoiets) zodat je kan zien waarover het gaat.
Wat is de juiste/meest recent Vegantab Rom zip file? Sinds kort ook geswitched naar deze rom maar bij het opstart scherm krijg ik te zien dat het de versie 7.0.0 is ipv 7.1.0, tevens bij instellingen staat de Cymod ipv VeganTab.
Heb via slatedroid de zip files gepakt.
wie kan mij helpen en uitleggen hoe ik dit met doen, ik heb een samsung Galaxy s, en dus de hanndspad,
nou wil ik, zou het mogelijk zijn ,mijn telefoon gps laten draaien, op men hanndspad, maar kom er niet uit hoe ik dat voor elkaar krijg, wie heeft dit wel werkend gekregen? met deze APP.
Buetooth gps provider Telefoon?
Gps 2 bluetooth Hanndspad?
nou wil ik, zou het mogelijk zijn ,mijn telefoon gps laten draaien, op men hanndspad, maar kom er niet uit hoe ik dat voor elkaar krijg, wie heeft dit wel werkend gekregen? met deze APP.
Buetooth gps provider Telefoon?
Gps 2 bluetooth Hanndspad?
Anoniem: 237382
De UI is zoveel beter en je hebt er applicaties voor die specifiek voor Honeycomb zijn gemaakt en zoveel prettiger werken.Anoniem: 8504 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:01:
[...]
Tja.. Ik zie ook het voordeel van HC niet echt.. Krijg er ook nooit een duidelijk antwoord over.. Vegantab + zeamlauncher werkt perfect op het ding, zie echt niet de toegevoegde waarde van HC. Wát is er dan zo specifiek tablet aan HC, zelf ook gedraaid en kon hét niet vinden..
Uiteraard is het gewoon een persoonlijke voorkeur maar ik ben heel erg tevreden met Honeycomb
Het is wel versie 7.1.0. Staat alleen verkeerd op beginscherm zoals te lezen bij de reacties op bladzijde 1.LanciaThema schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:07:
Wat is de juiste/meest recent Vegantab Rom zip file? Sinds kort ook geswitched naar deze rom maar bij het opstart scherm krijg ik te zien dat het de versie 7.0.0 is ipv 7.1.0, tevens bij instellingen staat de Cymod ipv VeganTab.
http://www.slatedroid.com...ition-710-august-26-2011/
Ik zat daar ook mee, alleen dat nummer in dat opstartscherm is ingebakken, dus dat is wel verwarrend. Ik weet vrijwel zeker dat wat je download van slatedroid v7.1.0 is.LanciaThema schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:07:
www.casarodriguillo.com
Ik heb Vegantab er gisteren ook even opgezet en ik moet zeggen dat het een héél stuk soepeler werkt dan de stock ROM. Ik heb nu pas het idee dat die cpu goed benut wordt..
Ik weet alleen nog niet of ik tevreden ben met die VTL launcher... Heeft iemand nog een goed alternatief?
Ik weet alleen nog niet of ik tevreden ben met die VTL launcher... Heeft iemand nog een goed alternatief?
Wat is er niet goed aan de VTL-launcher? Je moet wel heel wat dingen aanpassen om het naar je zin te krijgen. Maar ik vind hem fijner dan de Zeam-launcher.
www.casarodriguillo.com
Het feit dat je zoveel moet instellen voordat het naar je zin is trok me niet zoPinin schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:06:
Wat is er niet goed aan de VTL-launcher? Je moet wel heel wat dingen aanpassen om het naar je zin te krijgen. Maar ik vind hem fijner dan de Zeam-launcher.
Het lelijkste is natuurlijk die appdrawers aan de zijkant (die heb ik nu uitgevinkt) die iconen die dezelfde functies hebben als de button zijn wel handig, want als het een beetje schemerig is zie/voel je de menu-terug en home knop niet meer.
Eigenlijk zou ik nog graag de statusbar aan de bovenkant willen hebben, weet iemand hoe dit moet
Eigenlijk zou ik nog graag de statusbar aan de bovenkant willen hebben, weet iemand hoe dit moet
www.casarodriguillo.com
Hmmm.in had in de UI wel een beetje last van kleine fonts... ook vond ik het homescreen wat ruimte verkwistend, erg ruime marges.. Welke HC widgets raad je bijvoorbeeld aan? Heb daar ook weinig specifieks voor kunnen vinden..Anoniem: 237382 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:45:
[...]
De UI is zoveel beter en je hebt er applicaties voor die specifiek voor Honeycomb zijn gemaakt en zoveel prettiger werken.
Uiteraard is het gewoon een persoonlijke voorkeur maar ik ben heel erg tevreden met Honeycomb
@pinin: settings-cyanogenmod-tablet tweaks-statusbalk onderin
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 18-10-2011 19:22 ]
Honeycomb werkt heel fijn inderdaad, maar bij mij haperden youtube filmpjes van hogere resolutie dan 240p. Daar is gewoon niet naar te kijken. Daarom nu vegantab veel aangepast en werkt nu super. Ook games e.d. gaan sneller en stabieler.
ik hoor meer goede gerichten over vegantab, is het rooten ( of hoe dat heet ) een beetje goed te doen. is er een tutorial voor de bewuste vegantab
ik zal voor het eerst van mijn leven iets gaan doen met android. en ik denk aan de vegantab op deze hannspad
ik zal voor het eerst van mijn leven iets gaan doen met android. en ik denk aan de vegantab op deze hannspad
Het is echt heel makkelijk. Er zijn goede tutorials te vinden op Slatedroid.com in de Hannspad groep.murky123 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:08:
ik hoor meer goede gerichten over vegantab, is het rooten ( of hoe dat heet ) een beetje goed te doen. is er een tutorial voor de bewuste vegantab
Nu maar hopen dat er snel een ICS ROM wordt gemaakt voor de Hannspad! Aangezien de SDK is vrijgegeven moet ontwikkeling minder complex zijn dan Honeycomb ROMs zou je denken...
THXAnoniem: 8504 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:19:
[...]
...........
@pinin: settings-cyanogenmod-tablet tweaks-statusbalk onderin
www.casarodriguillo.com
Zat aan de Kruidvat Xiron te denken maar deze tablet bied natuurlijk een stuk mee voor een veel leukere prijs. Zeker met zoveel custom roms geeft het een veel grotere kans op een Ice Cream Sandwich rom, wat natuurlijk ideaal zou zijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
3.0 of hoger Honeycomb is nog niet eens volledig werkend en jij hoopt al op een 4.0 custom?
Ja waarom niet?DaBuzzzzz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:11:
3.0 of hoger Honeycomb is nog niet eens volledig werkend en jij hoopt al op een 4.0 custom?
Ik neem aan dat iedereen zich nu zal concentreren op het zo snel mogelijk porten van 4.0 naar de hannspad.
Nu is ontwikkeling nog verdeeld helft maakt voor 2.x wat andere doet met 3.x wat. Nu word alles 4.0
Ja, 4.0 is voor mij een redelijke vereiste. Voor mijn telefoon komt die er zeker, dan wil ik ook gewoon 4.0 op mijn tablet kunnen draaien. Zelfde UI op beide apparaten is voor mij wel belangrijk.DaBuzzzzz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:11:
Daarnaast twijfel ik nog aan een tablet in het algemeen, maar als 4.0 niet komt is die twijfel al direct weggenomen zeg maar.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De ICS source voor kernel e.d. is niet beschikbaar toch?
Probeer market 3.1.5 te installeren op vegan tab van hannspad.fr:
http://hannspad.fr/?p=1140
het is een zip bestand er er zit geen apk in, moet ik dit nu installeren met clockworkdmod?
het is een zip bestand er er zit geen apk in, moet ik dit nu installeren met clockworkdmod?
denk het wel dan ja..is wel vaker zo met dat soort bestandensikkel schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:12:
Probeer market 3.1.5 te installeren op vegan tab van hannspad.fr:
En met "iedereen" bedoel je?lasharor schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:16:
[...]
Ja waarom niet?
Ik neem aan dat iedereen zich nu zal concentreren op het zo snel mogelijk porten van 4.0 naar de hannspad.
Nu is ontwikkeling nog verdeeld helft maakt voor 2.x wat andere doet met 3.x wat. Nu word alles 4.0
Er zijn maar weinig dev's bezig met de hannspad, Fards @ slatedroid is de enige die serieus bezig is met 3.2 en ook dat gaat niet bepaald vanzelf.
Als je de garantie van een 4.0 tablet wilt dat moet je (in de toekomst) een tablet kopen wat 4.0 standaard op zit.Tsurany schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:47:
[...]
Ja, 4.0 is voor mij een redelijke vereiste. Voor mijn telefoon komt die er zeker, dan wil ik ook gewoon 4.0 op mijn tablet kunnen draaien. Zelfde UI op beide apparaten is voor mij wel belangrijk.
Daarnaast twijfel ik nog aan een tablet in het algemeen, maar als 4.0 niet komt is die twijfel al direct weggenomen zeg maar.
Ik denk dat voor alle populaire tablets wel 4.0 custom roms uitkomen, de vraag is vooral of deze tablet populair genoeg is.
Als 4.0 "uitkomt" zal dat een custom rom zijn, het volledig aan de community om dit te gaan realiseren.
Dat bedoel ik, als de tablet populair genoeg is komt dat wel vanuit de community. De vraag is of deze tablet dus populair genoeg is om een actieve community te hebben die dat wilt realiseren, daar twijfel ik een beetje over.
nu is de community te klein, dat zie je aan hoe weinig mensen er aan roms werkenTsurany schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:05:
Dat bedoel ik, als de tablet populair genoeg is komt dat wel vanuit de community. De vraag is of deze tablet dus populair genoeg is om een actieve community te hebben die dat wilt realiseren, daar twijfel ik een beetje over.
Ja dat is vervelend. Ik wil wel nu een tablet maar ik wil ook zeker kunnen profiteren van de voordelen van Android 4.0. Erg veel alternatieven zijn er niet rond deze prijsklassen en meer geld er tegenaan gooien ben ik ook niet van plan. Ik wil vooral een tablet waarmee ik wat simpele taken kan doen, kan werken met notities en die een beetje lang met z'n accu kan doen. Wat dat betreft is de Hannspree echt een mooi ding, enige lastige is de update naar 4.0. Misschien die eis maar laten varen?
Als je dezelfde interface als enige eis hebt zou ik dat laten varen. Ik werk op Windows, OS X, Linux, Android 2.3 en 3.2 en ik ben toch niet echt verward..Tsurany schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:52:
Ja dat is vervelend. Ik wil wel nu een tablet maar ik wil ook zeker kunnen profiteren van de voordelen van Android 4.0. Erg veel alternatieven zijn er niet rond deze prijsklassen en meer geld er tegenaan gooien ben ik ook niet van plan. Ik wil vooral een tablet waarmee ik wat simpele taken kan doen, kan werken met notities en die een beetje lang met z'n accu kan doen. Wat dat betreft is de Hannspree echt een mooi ding, enige lastige is de update naar 4.0. Misschien die eis maar laten varen?
Beetje spijkers op laag water zoeken dit.. Je doet nu net alsof 4.0 echt compleet anders werkt dan 2.x of 3.x... Ik denk dat je met een heel klein beetje hersencapaciteit het verschil tussen beide versies wel kan overbruggen.. Het zou pas kut zijn als de 2 android versies volledig incompatible zijn qua software die je vaak op beide toestellen wilt gebruiken.. Maar net zoals het eerder ging, zuller er ook qua software 4.x versies en prior versies worden uitgebracht..Tsurany schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:52:
Persoonlijk hoop ik dat 3.2 met Hardware Acceleration een beetje lukt, dat zie ik wel een beetje als ultiem doel voor deze tablet.. Dan heb je dus een fully working tergra2 HC tablet voor 170 euro.. 4.0 is mooi meegenomen dan.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 19-10-2011 13:10 ]
Ik denk wel dat dat moet lukken eigenlijk, de kernel voor Honeycomb 3.2 wordt druk aan gewerkt en werkt grotendeels al. Het 'upgraden' van die kernel naar een versie geschikt voor Android 4.0 is veel minder ingewikkeld omdat er nu voor 3.2 gewoon vanuit source gewerkt wordt terwijl de huidige 3.0 roms voor de Hannspad bij elkaar gehackte kernels van andere tablets gebruiken. Het is dus voornamelijk wachten op het vrijgeven van de Android 4.0 source code, de rest komt wel.Tsurany schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:05:
Nou, dat is niet per se het geval; kijk maar naar de ontwikkeling van een kernel voor android 3.2 op deze tablet. Blijkbaar zit er dermate veel verschil in dat het lang duurt om zoiets zonder bugs goed uit te kunnen werken.Anoniem: 8504 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:08:
[...]
Beetje spijkers op laag water zoeken dit.. Je doet nu net alsof 4.0 echt compleet anders werkt dan 2.x of 3.x... Ik denk dat je met een heel klein beetje hersencapaciteit het verschil tussen beide versies wel kan overbruggen.. Het zou pas kut zijn als de 2 android versies volledig incompatible zijn qua software die je vaak op beide toestellen wilt gebruiken.. Maar net zoals het eerder ging, zuller er ook qua software 4.x versies en prior versies worden uitgebracht..
Persoonlijk hoop ik dat 3.2 met Hardware Acceleration een beetje lukt, dat zie ik wel een beetje als ultiem doel voor deze tablet.. Dan heb je dus een fully working tergra2 HC tablet voor 170 euro.. 4.0 is mooi meegenomen dan.
Natuurlijk zal 4.0 niet compleet anders zijn, echter bied het wel nieuwe functionaliteit die ik graag zou hebben in een tablet. Van mijn bijna een jaar oude telefoon weet ik dat 4.0 er zeker gaat komen, ik zou het dan zone vinden dat ik met mijn nieuwe tablet al zou blijven steken op 3.2. Bovendien zal 4.0 ook weer updates krijgen en die zou ik ook wel graag binnen willen krijgen. Als er dan een 4.0 custom rom is dan is de kans ook groter dat je die updates weer binnen krijgt.
Tuurlijk, maar niemand kan dit met zekerheid zeggen. Of je neemt de "gok" en koopt de Hannspad gewoon, of je koopt een tablet van 400 euro waarvan het wel redelijk zeker is dat er Android 4.0 voor komt. Simple as that.Tsurany schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:13:
Natuurlijk zal 4.0 niet compleet anders zijn, echter bied het wel nieuwe functionaliteit die ik graag zou hebben in een tablet. Van mijn bijna een jaar oude telefoon weet ik dat 4.0 er zeker gaat komen, ik zou het dan zone vinden dat ik met mijn nieuwe tablet al zou blijven steken op 3.2. Bovendien zal 4.0 ook weer updates krijgen en die zou ik ook wel graag binnen willen krijgen. Als er dan een 4.0 custom rom is dan is de kans ook groter dat je die updates weer binnen krijgt.
Met zekerheid kan natuurlijk niemand dat zeggen, maar bij sommige tablets is de kans hoger dan bij andere tablets en daar probeer ik een beetje achter te komen.
In deze prijsklasse hebben alle tablets even veel kans denk ik, ik schat de kans wel redelijk groot in dat 4.0 gewoon naar de Hannspad komt omdat de community toch redelijk groot is. En omdat Honeycomb bijna helemaal goed draait met HW acceleration, dan zal het overzetten een stuk minder moeilijk zijn.
En Asus, Acer en Samsung zijn natuurlijk populairdere producten, echter, de actieve community hierachter hoeft niet groter te zijn, omdat deze al op Honeycomb draaien. Wat dat betreft is de community achter de Hannspad behoorlijk groot, dus er zullen vast wel een paar zijn die 4.0 erop willen krijgen. Ik denk dat CyanogenMod er sowieso wel mee bezig gaat.
De kernel is dan ook net het enige wat erg hardware specifiek is en juist de hardware specifieke eigenschappen abstraheert voor het OS. Vandaar dat bij het porten van kernels, kleine verschillen in hardware lastig zijn...lasharor schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:11:
[...]
Nou, dat is niet per se het geval; kijk maar naar de ontwikkeling van een kernel voor android 3.2 op deze tablet. Blijkbaar zit er dermate veel verschil in dat het lang duurt om zoiets zonder bugs goed uit te kunnen werken.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 19-10-2011 13:51 ]
offtipic: Welke telefoon heb je eigenlijk, dat je dat zo zeker weet??Tsurany schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:13:
@Hieronder, ah.. Had even niet aan een Custom Rom gedacht.. Hoop ook van ganser harte dat er een goede ROM voor de SGS2 wordt gebakken..
Qua Hannspad.. Ik weet niet welke kernel er compatible is met 4.0, als het de .36 kernel is kan er voor zover ik weet, samen met de source code van ICS relatief makkelijk een AOSP worden gebakken (en dus ook een CM).
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 19-10-2011 14:34 ]
Desire HD, daar komt keurig elke week een MIUI update voor uit en MIUI zal ongetwijfeld overgaan naar 4.0. En daarnaast zijn er nog een stuk of 4-5 custom roms die nog wekelijks updaten op XDA, die zulle vrijwel allemaal overgaan naar 4.0 lijkt mij.
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat 4.0 niet op een of andere manier op deze telefoon te zetten is.
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat 4.0 niet op een of andere manier op deze telefoon te zetten is.
Anoniem: 426969
Heeft ook iemand problemen bij gtacomb 3.3 dat je adobe flashplayer niet kan installeren.
Ook secure pagina`s op internet zijn niet te openen.
Heeft iemand een oplossing?
Ik heb diezelfde case gisteren ook maar eens via ebay besteld. Aan de foto's te zien een prima keus geweest!lasharor schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:00:
Me case is binnen
Ik heb dus op ebay die acer icona (?) 500 case besteld hier wat foto's: (klikken voor album)
[afbeelding]
Ik heb niet zoveel ervaring met bestellen via ebay dus ben beniewd hoe lang het duurt voordat ie hier is...
Ik draai zelf vegantab, en daarop schijnt flash 11 het niet goed te doen. downgraden naar flash 10.3 zou de oplossing zijn. Wellicht dat dit ook geldt voor gtacomb?Anoniem: 426969 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:06:
Heeft ook iemand problemen bij gtacomb 3.3 dat je adobe flashplayer niet kan installeren.
[ Voor 31% gewijzigd door ruurd v. op 19-10-2011 17:11 ]
Vegantab werkt de nieuwste flashplayer goed voor mij.
klopt het als je dit bestand download : ClockWorkMod Recovery v4.0.1.4 (CWM) en je kijkt in je folder dat het bestand dan een ZIP bestand is met de naam "update" ?
ik laat me nu een beetje afschrikken door verschillende versies.
Ik wil graag vegantab op mijn standaard hansspad zetten
en vind deze vegantab http://vegantab.gojimi.com/downloads/ daar heb ik VEGAn-GE-7.0.0-RC1-Harmony-signed gevonden. maar ze waarschuwen ook weer voor 2 versies
onderstaande tekst hoort bij die vegantab.
VEGAn-TAB GingerEdition
HERE IT IS! This is the current stable edition of VEGAn-TAB GingerEdition. It is in update.zip format so flash it with CWM 0.8 and don't forget to wipe data/cache/dalvik and to reboot after first boot and setup screens to finish installation.
volgens mij heb ik zojuist CWM v4.0.1.4 gedownload en nu spreken ze van versie 0.8 die ik moet gebruiken
enige wat ik nu nog maar aan het doen bent is om de juiste bestanden bij elkaar te krijgen om straks vegantab te kunnen installeren.
deze zoals in het filmpje
heeft iemand die al vegantab heeft gedaan op een standaard hannspad misschien ene paar links voor de juiste versie vegantab + CWM + kernel ?
zodat ik deze tutorial kan volgen met de juiste bestanden http://www.slatedroid.com...tom-roms-on-the-hannspad/
en vind deze vegantab http://vegantab.gojimi.com/downloads/ daar heb ik VEGAn-GE-7.0.0-RC1-Harmony-signed gevonden. maar ze waarschuwen ook weer voor 2 versies

VEGAn-TAB GingerEdition
HERE IT IS! This is the current stable edition of VEGAn-TAB GingerEdition. It is in update.zip format so flash it with CWM 0.8 and don't forget to wipe data/cache/dalvik and to reboot after first boot and setup screens to finish installation.
volgens mij heb ik zojuist CWM v4.0.1.4 gedownload en nu spreken ze van versie 0.8 die ik moet gebruiken
enige wat ik nu nog maar aan het doen bent is om de juiste bestanden bij elkaar te krijgen om straks vegantab te kunnen installeren.
heeft iemand die al vegantab heeft gedaan op een standaard hannspad misschien ene paar links voor de juiste versie vegantab + CWM + kernel ?
zodat ik deze tutorial kan volgen met de juiste bestanden http://www.slatedroid.com...tom-roms-on-the-hannspad/
[ Voor 86% gewijzigd door murky123 op 19-10-2011 20:05 ]
Ik heb dezelfde case. Bevalt me prima. Ik zou alleen de onderste pootjes iets naar binnen buigen.lasharor schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:00:
Me case is binnen
Ik heb dus op ebay die acer icona (?) 500 case besteld hier wat foto's: (klikken voor album)
Ik begrijp je frustatie, en ik zit hier ook altijd een beetje mee. Hoe meer je leest hoe meer je twijfelt.murky123 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:52:toon volledige bericht
klopt het als je dit bestand download : ClockWorkMod Recovery v4.0.1.4 (CWM) en je kijkt in je folder dat het bestand dan een ZIP bestand is met de naam "update" ?
en vind deze vegantab http://vegantab.gojimi.com/downloads/ daar heb ik VEGAn-GE-7.0.0-RC1-Harmony-signed gevonden. maar ze waarschuwen ook weer voor 2 versies![]()
VEGAn-TAB GingerEdition
volgens mij heb ik zojuist CWM v4.0.1.4 gedownload en nu spreken ze van versie 0.8 die ik moet gebruiken![]()
Heeft iemand die al vegantab heeft gedaan op een standaard hannspad misschien ene paar links voor de juiste versie vegantab + CWM + kernel ?
Onderin geef jij een link naar the beginners guide, die heb ik gevolgd maar ipv gtacomb en de bijbehorende kernel heb ik eerst de clockworkmod update.zip (wel uit deze manual) gezet naar de root directory en part 1,2 en 3 uitgevoerd. Daarna heb ik uit het vegantab topic (ook op slatedroid) de vegantab software en bijbehorende kernel gedownload en naar de tablet gekopieerd en dus verder de handleiding van vegantab GEVOLGD EN HET GING PERFECT. (oops sorry voor caps) Zet je tab niet zomaar uit tijdens update dingen enz. soms duurt het wel een minuut of 5 voordat hij verder gaat.
Ik ben zeker niet iemand die dit heel vaak gedaan hebt, dus als er aanvullingen zijn.....
www.casarodriguillo.com
Geheel op eigen risicomurky123 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:52:toon volledige bericht
en vind deze vegantab http://vegantab.gojimi.com/downloads/ daar heb ik VEGAn-GE-7.0.0-RC1-Harmony-signed gevonden. maar ze waarschuwen ook weer voor 2 versies![]()
VEGAn-TAB GingerEdition
volgens mij heb ik zojuist CWM v4.0.1.4 gedownload en nu spreken ze van versie 0.8 die ik moet gebruiken![]()
Download CWM2 hier CWM4 blijkt in sommige gevallen de partities te verprutsen, CWM2 is op dit moment de meest stabiele versie.
Pak het recovery.rar bestand uit. Het bestand wat je nu overhoud is "update.zip"
Plaats dit bestand in de root van je tablet. (niet op je SD-kaart)
Zet vervolgens Deze rom en Deze kernel ook in de root van je tablet.
-> Zet je tablet uit
-> Houd de volume+ knop ingedruk en zet vervolgens je tablet weer aan.
-> Je komt nu in de standaard recovery welke bij je tablet wordt geleverd.
-> Selecteer in deze recovery: "apply update.zip"
-> Zet je tablet uit
-> Houd de volume+ knop ingedruk en zet vervolgens je tablet weer aan.
-> Je komt nu in CWM recovery
(met de home toets bevestig je je keuze, met de back toets ga je terug, met volume +&- ga je up&down)
-> Selecteer "wipe data/factory reset"
-> Selecteer vervolgens "wipe cache partition"
-> Selecteer vervolgens "advanced"
-> Selecteer vervolgens "wipe dalvik cache"
-> ga terug naar het eerste scherm
-> Selecteer "install zip from sdcard"
-> Selecteer vervolgens "choose zip from sdcard"
-> Selecteer vervolgens "VEGAn-GE-7.1.0-smb_a1002-BL-1.2-fixed_assert.zip" en laat deze installeren (je flasht nu VEGAn-TAB)
-> Als dit klaar is flash je direct, zonder opnieuw op te starten, "ab_kernel4alpha6.zip" er achter aan. (je flasht nu de kernel)
-> Als dit klaar is kies je "Reboot system now"
All done
de tutorial volgen zal mij wel lukken denk ik. maar zou je zo vriendelijk willen zijn een link te plaatsen naar de betreffende vegantab + kernel kunnen posten.
als ik dan van de week tijd heb om het te gaan doen en ik loop tegen problemen aan. is dat misschien wel wat handiger.
ander krijg je achteraf weer :" jaaaa, neeee, maar je had ook versie X ipv Y moeten hebben "
over hoe veel tijd hebben we heb eigenlijk om een standaard uit de doos hannspad van een complete vegantab te voorzien, compleet met backuppen e.d. ?
moet ik er een avondje voor gaan zitten ? o
als ik dan van de week tijd heb om het te gaan doen en ik loop tegen problemen aan. is dat misschien wel wat handiger.
ander krijg je achteraf weer :" jaaaa, neeee, maar je had ook versie X ipv Y moeten hebben "
over hoe veel tijd hebben we heb eigenlijk om een standaard uit de doos hannspad van een complete vegantab te voorzien, compleet met backuppen e.d. ?
moet ik er een avondje voor gaan zitten ? o
Als je de rom en kernel hebt, en je volgt de handleiding hierboven stap voor stap dan moet het binnen 30 minuten wel gelukt zijn inclusief backup.
Als je eenmaal weet hoe alles werkt heb je binnen 10 minuten een andere rom erop.
Als je eenmaal weet hoe alles werkt heb je binnen 10 minuten een andere rom erop.
nou het is gelukt.
alleen jammer dat whatsapp iets roept over custom rom en dus niet wil werken.
maar verders alles was wel een breeze. idd heel makkelijk om te doen. onwijs bedankt allemaal voor de hulp hier..
maar verders alles was wel een breeze. idd heel makkelijk om te doen. onwijs bedankt allemaal voor de hulp hier..
[ Voor 37% gewijzigd door murky123 op 19-10-2011 22:59 ]
whatsapp doet het niet zomaar op een tablet aangezien deze geen imei nummer heeft...murky123 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:58:
nou het is gelukt.
volg de volgende tutorial om dit wel voor elkaar te krijgen (wel een geroote telefoon nodig!):
Deze methode (uit hetzelfde topic) zou je ook kunnen gebruiken:www.slatedroid.com/topic/...ot-whatsappviber-working/toon volledige bericht
On the phone:
1- Install Titanium Backup PRO on your Android Phone.
2- Install Whatsapp on your Android phone and activate it.
IMPORTANT ** ADD CONTACTS TO WHATSAPP ON YOUR ANDROID PHONE AS WELL. **
3- Open Titanium Backup PRO, press Batch and then Backup your user data, they say you must make a full backup but I only did the following:
Open Titanium Backup PRO, then go to Backup/Restore, scroll down till you find Wahtsapp, press on it once and then hit Backup!
4- Using any method/file explorer brows your Android phone to folder named TitaniumBackup ( you'll find it in sdcard ), copy it to your computer, then copy it to your Tablet sdcard.
Now on the Tablet:
5- Install Whatsapp on your Tablet.
6- Install Titanium Backup PRO On your Tablet.
7- Open Titanium Backup PRO , Press Menu, then press Batch then scroll down to ( restore All apps with data ).
Posted 19 September 2011 - 01:37 PM
It's possible to have WhatsApp at your tablet; you'll have to install WhatsApp on a Windows app called Youwave (an android emulator 4 days trial free); next, you must make a Backup of the application with Titanium Backup and restore at the tablet; it's possible that you need another phone number to work Whatsapp into another account, just because if you use the same account as that you use at your mobile phone, the messages arrives onto the device that was powered up first (WhatsApp accounts are associated with phone number)
[ Voor 29% gewijzigd door ruurd v. op 20-10-2011 13:38 ]
* Howto gebookmarked (ik voel een verjaardagscadeautje aankomen)
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het tablet zelf. Alles over levertijden e.d. horen in het
Hannspree Hannspad - Levertijden.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het tablet zelf. Alles over levertijden e.d. horen in het
Hannspree Hannspad - Levertijden.