Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 13:39
@murky123
Je geeft aan dat je niet direct een custom rom wilt. Als je het verschil hebt gezien wil je dat wel, echt waar.

@stavast
Ik heb dezelfde cover als jij, echter, bij mij past de tablet er niet goed in. Hij past perfect andersom, maar daar heb je alleen iets aan tijdens vervoer.

@SuperStar
Ik zie dat de PoV onlangs aardig in prijs is gedaald. Op http://tweakers.net/pricewatch/compare/822/271149;283128 kan je de verschillen zien. Het grootste verschil is het ontbreken van de camera op de Hannspad, waardoor ik van mening ben dat je beter uit bent met een PoV. Waarom dan toch zoveel mensen een Hannspad hebben? Omdat deze tot oktober bijna 100 euro goedkoper was dan de PoV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
_.-SuperstaR-._ schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:36:
[...]
Nou is zo'n opsomming wel leuk, maar veel punten zijn onduidelijk.
Hoeveel slechter is het scherm van de Mobii bijvoorbeeld? En hoever zijn de rom makers voor de Hannspad. Loopt dit qua functionaliteit en stabiliteit ver achter op de Mobii (Advent Vega)? Gaat het nog lang duren voor er een stabiele honeycomb rom is met hardware acceleration voor de Hannspad?

Hoe zit het trouwens met de 512MB ram in beide tablets. Is dat wel genoeg om honeycomb goed te kunnen draaien?

Ik hoop dat jullie de punten die ik genoemd heb wat duidelijker kunnen maken of kunnen aanvullen, want wellicht heb ik ook nog punten gemist. En waarom hebben jullie de een boven de ander verkozen?
De Hannspad zou een betere bouwkwaliteit hebben, daarnaast zit HW accelerated Honeycomb er snel aan te komen: het lijstje met bugs/missende features wordt steeds kleiner :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 24-04 21:53
Wanneer gebruik je zo'n 1,3 MP camera van de PoV dan? Fatsoenlijke foto's zal je er niet mee kunnen maken, en verder zie ik er weinig voordeel van in. Ik heb ook zo'n front camera op mijn Sensation die ik 1 keer heb gebruikt: om te kijken of die werkt. ;)

Schermkwaliteit en bouwkwaliteit van de Hannspad is beter, en Honeycomb draait er (ook) goed op. Ik zou gewoon voor de Hannspad gaan. De PoV heeft trouwens ook zeer dikke randen om het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411339

Alles draait lekker maar bij het opstarten na het woord 'android' zodra ik de scherm unlock ga uitvoeren komt deze melding.Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/1056/imag0093xg.jpg Heb verder nergens last van als ik gewoon 'nu sluiten' aanklik. Het is dus niet dat ik daarna ergens error krijg. Maar had liever bij het opstarten niets gezien zoals dit.

Verder probeer ik het spel Great Little War, die wil niet starten. http://androidgaming.nl/?reviews=great-little-war-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-06 14:30

lasharor

7 december 2004

Dat krijgt iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ohh, oke..soms krijg ik de melding niet merk ik nu.
Anyway. De melding heb ik opgevoerd in google en via een ander forum kom ik een gallery3d.apk tegen.

Weet iemand of je die 'zomaar' kan installeren om blijkbaar die gallery te activeren. Zodat die melding niet meer komt. Of beter niet doen en gewoon die melding als die komt afsluiten. Nogmaal hij zorgt verder niet voor errors.

http://androidforums.com/...w-install-3d-gallery.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-05 11:43
Hoi mensen!

Ik heb sinds kort een Hannspad, en wil nu Honeycomb erop gaan zetten. Nu zijn er natuurlijk verschillende ROMs beschikbaar en ik ben een totale noob op dit gebied. Welke ROM kan ik er het best op zetten, en wat zijn de voors en tegens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-06 22:46
probleem:

Hannspree 1653 stock rom vervangen voor:
ClockWorkMod Recovoery V4
Gtacomb 3.3 bl.1.2
Kernel 3

Tablet gaat aan maar blijft haken op het hannspree logo. Doet verder helemaal niks ook niet als je meer dan 5 min wacht. Recovery kom ik niet meer in....

heb het idee dat er echt iets in de soep is gelopen.
Iemand die me kan helpen dit probleem op te lossen?

mijn 2e hannspree draait daarentegen prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:20

Khaine

Python liefhebber

NL_Scratch schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:52:
probleem:

Gtacomb 3.3 bl.1.2
Kernel 3

Tablet gaat aan maar blijft haken op het hannspree logo. Doet verder helemaal niks ook niet als je meer dan 5 min wacht. Recovery kom ik niet meer in....

Heb je bij die 2e hannspree ook de ROM vervangen (om een corrupte rom uit te sluiten)? Je zou eens kunnen proberen of het lukt om de batterij helemaal leeg te maken, dan stroom erin en alsnog te proberen in het recovery-menu te komen. Anders heb ik er een hard hoofd in!

Bestaat er eigenlijk een soort Unbrick methode voor de hansspad?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 15:17

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Het staat op meerdere plekken aangegeven: gebruik ClovkWorMod 2.5.1 en niet versie vier! Anders kan je HannsPAD blijven hangen op het logo. Daarnaast staat hier ook ergens dat je als je niet met Power + volume+ in de recovery komt je ook eens met Power + volume- moet proberen.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Hallo,

Ik zou graag voor het internetten via WiFi s'avonds op de bank en af en toe en spelletje in de vrije tijd (niet heel veel spellen) een Tablet willen hebben, en betaalbaar graag. Nu leek mij deze Hannspree wel wat, echter loop ik tegen een paar dingen aan:

1) Ik zou dus wel graag Wordfreud (dus via Android Market) erop willen zetten, is dit een beetje normaal te doen, zonder dat ik het ding hoef te mollen?
2) Is het een beetje easy om je WiFi toe te voegen en daarna te gebruiken, dus dat je gewoon simpel kan internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZoutePeper schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:25:
Hallo,

Ik zou graag voor het internetten via WiFi s'avonds op de bank en af en toe en spelletje in de vrije tijd (niet heel veel spellen) een Tablet willen hebben, en betaalbaar graag. Nu leek mij deze Hannspree wel wat, echter loop ik tegen een paar dingen aan:

1) Ik zou dus wel graag Wordfreud (dus via Android Market) erop willen zetten, is dit een beetje normaal te doen, zonder dat ik het ding hoef te mollen?
2) Is het een beetje easy om je WiFi toe te voegen en daarna te gebruiken, dus dat je gewoon simpel kan internetten.
1) Ja, maar wel nadat je de Market erop heb gezet, volgens mij kan het ook als je WordFreud.apk erop zet zonder market.
2) Ja

Hoor wel vandaag dat ze inmiddels van die Wordfreud cheats hebben. Nou, volgens mij is het spelen dan achterhaald. Iedereen speelt vals.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 411339 op 12-10-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NL_Scratch schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:52:
probleem:

Gtacomb 3.3 bl.1.2
Kernel 3

Volgens mij moet je toch ook Kernel4 gebruiken. Tenminste, die is inmiddels uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
@ralph smeets: Mmm oke beetje jammer dus. Ik heb de volgende handleiding gebruikt en deze is ook vakar genoemd in dit toppic maar zonder dat ik daar opmerkingen over heb gelezen dat die ClockWorth niet goed zou zijn:

http://www.slatedroid.com...tom-roms-on-the-hannspad/

@newbie252: Ja die is uit maar die werkte bij mij in elk geval niet stabiel. Regelmatig vastlopers etc. Dit had ik dus met kernel 3 niet. Zowel op mijn eerste en 2e hannspree niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
@ newbie. Nu lees ik hier ook een hoop over Android Honeycomb, is dat voor een leek in dit soort dingen easy te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NL_Scratch schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:09:
@ralph smeets: Mmm oke beetje jammer dus. Ik heb de volgende handleiding gebruikt en deze is ook vakar genoemd in dit toppic maar zonder dat ik daar opmerkingen over heb gelezen dat die ClockWorth niet goed zou zijn:

http://www.slatedroid.com...tom-roms-on-the-hannspad/

@newbie252: Ja die is uit maar die werkte bij mij in elk geval niet stabiel. Regelmatig vastlopers etc. Dit had ik dus met kernel 3 niet. Zowel op mijn eerste en 2e hannspree niet.
Ik heb ook gewoon de ClockW 4 gebruikt uit diezelfde instructie. Had anders Dolphine even een update moeten maken. Vooralsnog loopt tie bij mij niet vast met 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
ZoutePeper schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:13:
@ newbie. Nu lees ik hier ook een hoop over Android Honeycomb, is dat voor een leek in dit soort dingen easy te installeren?
Als je nauwkeurig de handleiding volgt is het een fluitje van een cent.
Het lastigste, maar wel erg belangrijk, is het maken van een back-up, voor het geval er toch iets niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349916

Hebben nog meer mensen problemen met Opera browser na de nieuwe update? Gisteravond heb ik Opera bijgewerkt en bookmarks maken lukt niet meer, bookmarks openen doet ie af en toe niet. Al een paar keer een forced close gehad na starten van de browser. Voor de update nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349916 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:52:
Hebben nog meer mensen problemen met Opera browser na de nieuwe update? Gisteravond heb ik Opera bijgewerkt en bookmarks maken lukt niet meer, bookmarks openen doet ie af en toe niet. Al een paar keer een forced close gehad na starten van de browser. Voor de update nergens last van.
Ik heb Opera ook gelijk eraf gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon2b
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06 17:38
Ik heb sinds de nieuwe update van Opera Mobile (versie 11.5) ook veel stabiliteitsproblemen met deze browser. Hebben jullie een goed alternatief (die flash ondersteunt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartdoek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-01 11:27
Dragon2b schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:34:
Ik heb sinds de nieuwe update van Opera Mobile (versie 11.5) ook veel stabiliteitsproblemen met deze browser. Hebben jullie een goed alternatief (die flash ondersteunt)?
Dolphin HD browser of iets dergelijks ondersteunt flash bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:49
Net mijn Cover binnengekregen. Moet zeggen past idd perfect. Heeft me ong. 20 euro gekost op Ebay.

Afbeeldingslocatie: http://p.twimg.com/AbjvIsSCAAAm9C0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VulcanRaven schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:33:
Net mijn Cover binnengekregen. Moet zeggen past idd perfect. Heeft me ong. 20 euro gekost op Ebay.

[afbeelding]
Mijn vrouw belde net ook dat de mijne ook binnen is. Heb als het goed is dezelfde. Heb je die pootjes nog iets naar binnen moeten buigen of past ie zo al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilio_TT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 21:11

Emilio_TT

Never fear...I is here!

Anoniem: 349916 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:18:
[...]

Mijn vrouw belde net ook dat de mijne ook binnen is. Heb als het goed is dezelfde. Heb je die pootjes nog iets naar binnen moeten buigen of past ie zo al?
Ik heb die van mij inmiddels twee dagen in gebruik, en hij bevalt ook uitstekend! Handige posities en goed passend. Ik heb inderdaad wel de pootjes een beetje bij moeten buigen, maar de aanpassingen waren miniem. Erg goede case voor de Hannspad! :)

Iets anders, zie ik nou goed dat bij jou de tekst in die bar onderaan het scherm een andere kleur heeft? Ik vind de blauw die standaard gebruikt wordt af en toe nauwelijks leesbaar :/ , dus als dat op een of andere manier aangepast kan worden (heb even snel rond gekeken, maar kwam alleen iets over style-sheets voor losse apps tegen) houd ik mij wat tips betreft ernstig aanbevolen! :P

[ Voor 31% gewijzigd door Emilio_TT op 12-10-2011 16:27 ]

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-06 10:26

[afbeelding]
waar op ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Topicstarter

[afbeelding]
Huh.. Is dat deze?

http://www.ebay.nl/itm/36...%3D1&_rdc=1#ht_872wt_1145

Heb ik ook.. Anders dan de camera opening aan de achterkant (heb jij die ook) past deze perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkel
  • Laatst online: 06-06 13:38
Anoniem: 8504 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:36:
[...]

Huh.. Is dat deze?

http://www.ebay.nl/itm/36...%3D1&_rdc=1#ht_872wt_1145

Heb ik ook.. Anders dan de camera opening aan de achterkant (heb jij die ook) past deze perfect!
volgens mij is dit ook nog dezelfde, maar dan goedkoper:

http://www.ebay.nl/itm/2-...ories&hash=item3cbbed5e11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb wat problemen om m'n hannspad te booten. Ik heb de standaard ROM al eens vervangen door de geroote versie en CWM v2.5.1.1. Dit heeft een tijd lang prima gewerkt. Na een applicatie update die gedownload is crashte ie en nu start ie standaard naar de CWM recovery kernel. Als ik boot met volume - ingedrukt hou ik na het Hanspree logo een zwart scherm.
Ik heb geprobeerd om de geroote ROM opnieuw te installeren, dit gaat goed maar de Hannspad blijft maar naar CWM recovery booten. Wat is er mis?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Dus als ik het goed begrijp wat ik hier lees, staat de Android Market niet standaard op de Hannspree?@ newbie 252.

Ik lees hiervan alles over booten, rooten, ROM, CWM, Kemel etc.. Dat zegt mij allemaal niks.Het is toch niet de bedoeling dat als ik een tablet koop ik hem zelf moet wijzigen, veranderen bestanden downloaden en dergelijke om hem werkend te krijgen? Of snap ik het nu verkeerd.

EDIT: Wordfeud is bijvoorbeeld een gratis app, dus die zou ik toch zo moeten kunnen downloaden?

[ Voor 11% gewijzigd door Crescendo op 12-10-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
ZoutePeper schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:06:
Dus als ik het goed begrijp wat ik hier lees, staat de Android Market niet standaard op de Hannspree?@ newbie 252.

Ik lees hiervan alles over booten, rooten, ROM, CWM, Kemel etc.. Dat zegt mij allemaal niks.Het is toch niet de bedoeling dat als ik een tablet koop ik hem zelf moet wijzigen, veranderen bestanden downloaden en dergelijke om hem werkend te krijgen? Of snap ik het nu verkeerd.

EDIT: Wordfeud is bijvoorbeeld een gratis app, dus die zou ik toch zo moeten kunnen downloaden?
Nee, de officiële Android Market staat er bij aanschaf niet op. Bij aanschaf zul je het moeten doen met de door Hannspree beschikbaar gestelde Apps (Angrybirds is bijv. wel aanwezig), maar er is een grote kans dat Wordfeud daar niet aanwezig is en dus ook niet standaard te installeren valt. Je bent in die situatie dus echt gelimiteerd.

Alleen zonder al te veel problemen is het wel mogelijk om er een andere ROM op te zetten i.c.m. een goedwerkende Android Market. Voor mensen die weinig kaas van dit soort zaken gegeten hebben is het ook zeker niet onmogelijk om dit voor elkaar te krijgen. Bovendien zijn er genoeg duidelijke tutorials te vinden die je gewoon stapsgewijs kunt volgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
hotdog92 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:39:
[...]

Nee, de officiële Android Market staat er bij aanschaf niet op. Bij aanschaf zul je het moeten doen met de door Hannspree beschikbaar gestelde Apps (Angrybirds is bijv. wel aanwezig), maar er is een grote kans dat Wordfeud daar niet aanwezig is en dus ook niet standaard te installeren valt. Je bent in die situatie dus echt gelimiteerd.

Alleen zonder al te veel problemen is het wel mogelijk om er een andere ROM op te zetten i.c.m. een goedwerkende Android Market. Voor mensen die weinig kaas van dit soort zaken gegeten hebben is het ook zeker niet onmogelijk om dit voor elkaar te krijgen. Bovendien zijn er genoeg duidelijke tutorials te vinden die je gewoon stapsgewijs kunt volgen. ;)
Bedankt voor je reactie, ik zal als ik hem na mijn tentamen-week vermoedelijk ga aanschaffen nog wel eens om hulp vragen wat betreft die ROM dingen dan. Evenals de backup, zou begod niet weten hoe ik dat op een tablet voor elkaar moet krijgen,

EDIT;;;
Wat ik wel echt vaag vind is dat ik op verschillende sites lees dat Hannspree met een nieuwe versie komt met Honeycomb Android, alleen die zijn nergens te koop?:

http://www.itproportal.co...wannabe-tablet-falls-150/

[ Voor 11% gewijzigd door Crescendo op 12-10-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-06 20:26
ZoutePeper schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:19:
[...]

Bedankt voor je reactie, ik zal als ik hem na mijn tentamen-week vermoedelijk ga aanschaffen nog wel eens om hulp vragen wat betreft die ROM dingen dan. Evenals de backup, zou begod niet weten hoe ik dat op een tablet voor elkaar moet krijgen,

EDIT;;;
Wat ik wel echt vaag vind is dat ik op verschillende sites lees dat Hannspree met een nieuwe versie komt met Honeycomb Android, alleen die zijn nergens te koop?:

http://www.itproportal.co...wannabe-tablet-falls-150/
volgens mij lees je niet goed :
Unfortunately, there's no Gingerbread/Honeycomb option currently being considered, neither is there a camera nor a 3G version in the pipeline. An earlier roadmap released in April showed that Hannspad will release two other tablets, one with a camera and another one with Honeycomb.

Read more: http://www.itproportal.co...-falls-150/#ixzz1abPtDfMj
oftewel het is er NIET

er komt wel een nieuwe hannspad aan met honeycomb maar die zal ook duurder zijn,

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Bij één van die sites stond een releasedatum van begin september 2011, dus vandaar dat ik vroeg waar te koop. Maar goed, dan maar zelf updaten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dragon2b schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:34:
Ik heb op google het .apk bestand gezocht van Opera v11.10. Dit heeft mijn problemen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:49
Emilio_TT schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:27:
[...]

Iets anders, zie ik nou goed dat bij jou de tekst in die bar onderaan het scherm een andere kleur heeft? Ik vind de blauw die standaard gebruikt wordt af en toe nauwelijks leesbaar :/ , dus als dat op een of andere manier aangepast kan worden (heb even snel rond gekeken, maar kwam alleen iets over style-sheets voor losse apps tegen) houd ik mij wat tips betreft ernstig aanbevolen! :P
Die is gewoon blauw. Lijkt een ander kleurtje door de slechte foto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Niemand die een oplossing weet hoe ik mijn hannspree weer goed krijg?
Blijft hange op Hannspree logo, dit gebeurde 2 weken nadat er androd 3.0 op stond met GWM 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NL_Scratch schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:11:
Niemand die een oplossing weet hoe ik mijn hannspree weer goed krijg?
Blijft hange op Hannspree logo, dit gebeurde 2 weken nadat er androd 3.0 op stond met GWM 4
Misschien kan je dit proberen:

http://www.slatedroid.com...updated-25th-august-2011/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartdoek
Inderdaad een paar recovery bricks volgen, maar het kan goed dan de CWM 4 je pad heeft gesoftbricked. Er wordt ook altijd aangeraden 2.x te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilio_TT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 21:11

Emilio_TT

Never fear...I is here!

VulcanRaven schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:55:
[...]

Die is gewoon blauw. Lijkt een ander kleurtje door de slechte foto :P
Damn.. }:O

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:38
Ik heb een vraagje, wat doen jullie voornamelijk met jullie tablet? Ik krijg nu stagevergoeding, en kan dus proberen te besparen zodat ik een tablet kan kopen, maar als ik er eigenlijk niks aan heb kan ik hem beter niet kopen dus.

Ik zit nog op school (nu stage dan) en heb al een Android-telefoon (Desire HD)
Ik volg de opleiding ICT.

De Hannspad krijgt vooral mijn aandacht vanwege de prijs/specs en de mogelijkheid om Honeycomb te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-06 16:47
Gerjannn schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:58:
Ik heb een vraagje, wat doen jullie voornamelijk met jullie tablet? Ik krijg nu stagevergoeding, en kan dus proberen te besparen zodat ik een tablet kan kopen, maar als ik er eigenlijk niks aan heb kan ik hem beter niet kopen dus.
Euh...klinkt niet alsof je het geld moet gaan uitgeven omdat je een tablet nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Tsja, tis meer om een smoesje te hebben bij mn moeder.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 20:52

Pizzalucht

Snotneus.

Ik krijg hem als het goed is vandaag binnen, voor welke rom kan ik het beste gaan op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

Hiervoor zul je toch zelf wat onderzoek moeten doen, het is namelijk maar net wat je zelf het fijnst vindt werken. Probeer gewoon een paar soorten roms, dat hebben de meesten hier gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Het moet Honeycomb zijn, en ik zoek eigenlijk gewoon de stabielste. Ik heb hem alleen gekocht om te zorgen dat mijn app ook werkt op Honeycomb :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Gtab 3.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkel
Ik krijg hem morgen binnen.
Twee vragen:

1. Wat is het beste voor de accu? Wanneer ik hem binnenkrijg, meteen helemaal opladen? Of eerst gebruiken totdat hij leeg is? Wat raden jullie aan?
2. Ben van plan Vegan Tab te gaan gebruiken als ROM. Ik wil dat deze zo stabiel mogelijk loopt.
Welke versie van CWM en kernel zou ik gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Die inderdaad (Gtab 3.3 refresh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Hoop dat ze hem bij de buren bezorgen aangezien ik de hele dag aan het werk ben, en morgen ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Ik had ook nog een vraagje: is het mogelijk een toetsenbord er op aan te sluiten? ik heb via DealExtreme.com een keer micro usb to "gewone" usb gekocht, maar zou dat werken dan? of een bluetooth toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Het is geen laptop, je hebt geen USB host functionaliteit. De USB poort kan alleen geactiveerd worden voor dataoverdracht.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Hmmm, geen USB OTG dus, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
MadMarky schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:28:
Het is geen laptop, je hebt geen USB host functionaliteit. De USB poort kan alleen geactiveerd worden voor dataoverdracht.
niet waar met de nieuwste honeycomb (http://www.google.nl/sear...TF-8&q=usb+host+honeycomb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dus ook CWM 4 gebruikt. Moet ik nu dus (om problemen tegen te gaan) terug naar CWM 2.x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartdoek
Anoniem: 411339 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:05:
Ik heb dus ook CWM 4 gebruikt. Moet ik nu dus (om problemen tegen te gaan) terug naar CWM 2.x?
CWM 2.x is veiliger inderdaad. Er zijn al meerdere mensen geweest die hun Hannspad urenlang hebben proberen moeten te recoveren (niet altijd succesvol) door fouten in CWM 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik zie dat veel mensen die stand van een acer iconia 500 bestellen, ik kwam onderstaande op MP tegen en die vind ik wel mooi, maar kan iemand vertellen of de gaten een beetje overeenkomen met de hannspree. Ik denk eraan om deze hannspree en hoes te bestellen

http://link.marktplaats.nl/1001138880

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pinin schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:13:
Ik zie dat veel mensen die stand van een acer iconia 500 bestellen, ik kwam onderstaande op MP tegen en die vind ik wel mooi, maar kan iemand vertellen of de gaten een beetje overeenkomen met de hannspree. Ik denk eraan om deze hannspree en hoes te bestellen

http://link.marktplaats.nl/1001138880
Weet niet of je paypal of creditcard hebt, maar ik zou voor deze case gaan. Ik heb hem gisteren binnen gehad en het lijkt wel of deze gemaakt is voor de Hansspad (op camera gaatje aan achterkant na)

http://www.ebay.nl/itm/AC...ories&hash=item45fd91a548

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 349916 op 13-10-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Anoniem: 349916 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:09:
[...]

Weet niet of je paypal of creditcard hebt, maar ik zou voor deze case gaan. Ik heb hem gisteren binnen gehad en het lijkt wel of deze gemaakt is voor de Hansspad (op camera gaatje aan achterkant na)

http://www.ebay.nl/itm/AC...ories&hash=item45fd91a548
Ja, die was ik idd ook wel tegengekomen, maar vond die van MP mooier. Maar ik vind het risico en die gaatjes te groot dus toch deze uit UK laten komen.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pinin schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:31:
[...]

Ja, die was ik idd ook wel tegengekomen, maar vond die van MP mooier. Maar ik vind het risico en die gaatjes te groot dus toch deze uit UK laten komen.
Voordeel bij deze is dat je hem in verschillende standen kunt zetten. Als je de tablet op schoot hebt, is het echt makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartdoek schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:06:
[...]

CWM 2.x is veiliger inderdaad. Er zijn al meerdere mensen geweest die hun Hannspad urenlang hebben proberen moeten te recoveren (niet altijd succesvol) door fouten in CWM 4.
Ik heb gezocht naar 'downgrade CWM' en krijg er niet echt iets zinnigs uit. Is het verstandiger dat ik de hele procedure van Dolphine opnieuw ga doen maar dan met CWM 2.x
Dus eerst CWM2.x daarna Gbacomb erop. Ben dan wel alles kwijt maar heb tot nu toe alleen wat apps van games etc geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreagon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05-2021
Een vraag over de Gtab 3.3 refresh ROM:
Volume control werkt niet bij mij (ik zie wel de slide bewegen maar het volume zelf veranderd niet) anderen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
dreagon schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:34:
Een vraag over de Gtab 3.3 refresh ROM:
Volume control werkt niet bij mij (ik zie wel de slide bewegen maar het volume zelf veranderd niet) anderen met dit probleem?
Hier heb ik geen last van..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Anoniem: 411339 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:34:
[...]

Ik heb gezocht naar 'downgrade CWM' en krijg er niet echt iets zinnigs uit. Is het verstandiger dat ik de hele procedure van Dolphine opnieuw ga doen maar dan met CWM 2.x
Dus eerst CWM2.x daarna Gbacomb erop. Ben dan wel alles kwijt maar heb tot nu toe alleen wat apps van games etc geinstalleerd.
volgens mij kun je gewoon CWM 2 installatie volgen en overschrijft die dan gewoon 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreagon
@ApOE: hmmm vanavond dan maar eens opnieuw proberen. Met de stock rom werkte het wel.
Ik heb alleen het enkele gtab 3.3 refresh pakket geinstalleerd dmv cwm 2; heb ik dan nog een stap overgeslagen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartdoek
dreagon schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:14:
@ApOE: hmmm vanavond dan maar eens opnieuw proberen. Met de stock rom werkte het wel.
Ik heb alleen het enkele gtab 3.3 refresh pakket geinstalleerd dmv cwm 2; heb ik dan nog een stap overgeslagen??
Nee. De kernel zit al verwerkt in gtab 3.3 refresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 17:53
stavast schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:34:
[...]

ik heb een oplossing gevonden!

onderstaande heeft voor mij geholpen, ik gebruik GtabComb 3.3

1. Download dit bestand: http://www.megaupload.com/?d=52VCMI6J
2. Pak de bestanden uit in een map genaamd "WiFi_Channel13_fix"
3. Koppel je Hannspad aan je computer.
4. Run vervolgens het bestand "fix_wifichannel_EU.bat"

als het goed is moet het nu werken, mocht het toch niet werken dan zouden deze twee entries in het bestand "/system/build.prop" ook nog kunnen werken.
ro.wifi.country=EU
ro.wifi.channels=14 (*deze bestaat al, moet je even 14 achter zetten)

om bovenstaande te bereiken kun je als volgt te werk gaan:
1. open een cmd venster (zorg ervoor dat je adb.exe kunt bereiken. plaats adb.exe bijvoorbeeld in de root van C:\)
2. (optioneel) type " adb devices ", dit om te controleren dat de computer de hansspad kan vinden.
3. type " adb pull /system/build.prop c:\tempdir\build.prop "
4. ga op je computer naar de map " C:\tempdir "
5. open het bestand met kladblok of een andere editor
6. zoek deze regel op: " ro.wifi.channels= "
7. wijzig " ro.wifi.channels= " in " ro.wifi.channels=14 "
8. plaats deze regel " ro.wifi.country=EU " onder of boven de net aangepaste regel (ro.wifi.ch....)
9. sla het bestand op (let op dat de .prop extensie blijft bestaan! kijk goed of er geen .txt oid achter .prop staat)
10. type vervolgens in het (nog openstaande) cmd scherm: " adb push c:\tempdir\build.prop /system/ "
11. type " adb reboot " de hannspad zal nu rebooten
12. de map C:\tempdir kun je verwijderen als alles goed gegaan is

bovenstaande kan natuurlijk makkelijker, maar het werkt op nu voor mij :)
Net geprobeert en werkt helaas niet :? ik krijg een "failed to copy 'c:\tempdir\build.prop' to '/system//build.prop': Read-only file system" foutmelding :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreagon
@Bartdoek:thnx.
Net thius en nog ff geprobeerd. Doet her nu wel ... vaag gisteren toch ook gereset. Maar ik Ben iig were een stap verder:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Ik heb net de GTAComb 3.3 refresh erop gezet, maar de rechterkant van mijn scherm is in 16 bit kleuren ofzo, het ziet er heel raar uit in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartdoek
@Pizzalucht als dat niet het geval was bij de stock rom eventjes opnieuw gtabcomb of flashback installeren. Als het ook bij de stockrom was moet je hem terugbrengen naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Was niet het geval bij de stock rom, en ik heb de rom al 10x opnieuw gedownload en gedaan, ook de gewone GTAComb had het, Ik zie nu dat hij de rechterkant spiegelt, invert en die over de rechterkant heen zet, maar dan heel licht. Ik snap er echt niks van.

Ik probeer flashback ook wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:31
Ik heb ook gisteren een aantal HC roms erop gezet, GTAcomb 3.3, Flasback 8.1 en 9, alleen bij deze ROMS kreeg ik constant bij een heel aantal programma's uit de market een fout (Yahoo mail, alamering Droid, etc) Nu weet ik dat deze voor Froyo zijn, maar hebben meer mensen hier last van? Of is er een workaround om dit toch voor elkaar te krijgen, een soort van app starten in Froyo omgeving. Veel apps werken niet, of starten niet op, bijvoorbeeld uitzendinggemist (die nieuwe van 9 oktober)

Bovendien vind ik de letters op beeld niet echt scherp. Zou het kunnen dat de resolutie niet goed staat? Kun je dat ergens aanpassen?

Ik heb daarom nu Froyo (hannstitan 0.4) erop gezet, hier draaien de apps wel op.

Ik wilde hem vooral gebruiken voor Uitzendinggemist, RTL gemist, internetten en films streamen. Bovendien, maar dit wordt volgens mij niet ondersteund, streamen van mijn Dreambox. HD kan ie helaas niet afspelen. Ik had een Ipad van mijn werk mee, afgelopen week, maar daar zie je (ok de prijs is er ook naar) dat er toch nog wel erg veel verschillen tussen Android en IOS zitten! Ach ja, voor 180 Euro is het wel een leuk speleding :) Alleen die niet draaiende apps is wel lastig!

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Die van mij boot al niet meer :D Gaat lekker!

--EDIT: inmiddels werkt hij weer, nu poging 2 voor honeycomb.--

Hier wat pics:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CmfMv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1AlX6.jpg

Vage bug...

--EDIT2: Flashback heeft het ook --

[ Voor 97% gewijzigd door Pizzalucht op 13-10-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-06 20:26
Pizzalucht schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:59:
Die van mij boot al niet meer :D Gaat lekker!

--EDIT: inmiddels werkt hij weer, nu poging 2 voor honeycomb.--

Hier wat pics:
[afbeelding]

[afbeelding]

Vage bug...

--EDIT2: Flashback heeft het ook --
lijkt me eerlijk gezegd geen bug maar eerder een hardware fout. aangezien die het ook al in de boot doet.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

harley schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:24:
[...]

lijkt me eerlijk gezegd geen bug maar eerder een hardware fout. aangezien die het ook al in de boot doet.
Hij doet het niet in het begin van de boot(het echte begin), en bij stock doet hij het ook niet...

Lijkt me dus geen hw probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Pizzalucht schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:26:
[...]

Hij doet het niet in het begin van de boot(het echte begin), en bij stock doet hij het ook niet...

Lijkt me dus geen hw probleem...
kan nog steeds hw zijn, die wordt wellicht anders aangestuurd in stock. Ik heb het niet in honeycomb in ieder geval, zowel niet in 3.0 als de experimentel versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Ja maar als hij anders aangestuurd wordt in de stock, en het daar niet heeft, dan lijkt het me een software issue...

Maarja, ik kan toch ook niet Azerty gaan mailen "Hij doet het niet goed met honeycomb..."

En ADB werkt ook niet, ik had hem juist gekocht om te devven voor honeycomb :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Pizzalucht op 13-10-2011 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartdoek
Pizzalucht schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:57:
Ja maar als hij anders aangestuurd wordt in de stock, en het daar niet heeft, dan lijkt het me een software issue...

Maarja, ik kan toch ook niet Azerty gaan mailen "Hij doet het niet goed met honeycomb..."

Vegantab is gebaseerd op Android 2.3 maar heeft een HC skin en lijkt echt heel erg op Honeycomb. Kijk de video:

YouTube: Hannspree Hannspad VeganTab ROM Showcase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Het moet echt Honeycomb zijn, omdat mijn app niet lekker werkt op Honeycomb, en op alles onder Honeycomb werkt hij perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Pizzalucht schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:40:
Het moet echt Honeycomb zijn, omdat mijn app niet lekker werkt op Honeycomb, en op alles onder Honeycomb werkt hij perfect ;)
anders de experimentele honeycomb gaan proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Ik heb alle roms al geprobeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deblaauwesigaar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 22:37
Graag wil ik weten of uitzendinggemist etc bij jouw werkt.

Ook ik heb een dreambox, streamen werkt echter bij mij niet. Ook niet op SD. Wel zappen en geluid harder zachter etc.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.
groxgrox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:50:
Ik heb ook gisteren een aantal HC roms erop gezet, GTAcomb 3.3, Flasback 8.1 en 9, alleen bij deze ROMS kreeg ik constant bij een heel aantal programma's uit de market een fout (Yahoo mail, alamering Droid, etc) Nu weet ik dat deze voor Froyo zijn, maar hebben meer mensen hier last van? Of is er een workaround om dit toch voor elkaar te krijgen, een soort van app starten in Froyo omgeving. Veel apps werken niet, of starten niet op, bijvoorbeeld uitzendinggemist (die nieuwe van 9 oktober)

Bovendien vind ik de letters op beeld niet echt scherp. Zou het kunnen dat de resolutie niet goed staat? Kun je dat ergens aanpassen?

Ik heb daarom nu Froyo (hannstitan 0.4) erop gezet, hier draaien de apps wel op.

Ik wilde hem vooral gebruiken voor Uitzendinggemist, RTL gemist, internetten en films streamen. Bovendien, maar dit wordt volgens mij niet ondersteund, streamen van mijn Dreambox. HD kan ie helaas niet afspelen. Ik had een Ipad van mijn werk mee, afgelopen week, maar daar zie je (ok de prijs is er ook naar) dat er toch nog wel erg veel verschillen tussen Android en IOS zitten! Ach ja, voor 180 Euro is het wel een leuk speleding :) Alleen die niet draaiende apps is wel lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

deblaauwesigaar schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:10:

Ook ik heb een dreambox, streamen werkt echter bij mij niet. Ook niet op SD. Wel zappen en geluid harder zachter etc.

[...]
Daarom heb ik deze gekocht, om mijn Androidgemist.nl app te fixen voor Honeycomb... Maar gaat dus niet werken, krijg flash ook niet aan de gang. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkel
net mijn hannspad binnen! wilde hem aanzetten, maar blijkt volledig leeg te zijn... Hadden jullie dat ook? Normaal worden zulke apparaten met een gedeeltelijk geladen accu geleverd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Had ik ook ja, maar je kan hem toch gewoon aanzetten terwijl hij aan het opladen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Pizzalucht schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:57:

Hier hetzelfde probleem gehad. Ik had er twee besteld en de ene had precies hetzelfde probleem maar dan aan de linker kant. ik zou hem zo snel mogelijk terug sturen het is een HW fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Poelie schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:40:
[...]

Hier hetzelfde probleem gehad. Ik had er twee besteld en de ene had precies hetzelfde probleem maar dan aan de linker kant. ik zou hem zo snel mogelijk terug sturen het is een HW fout.
Ga ik doen, maar ik neem aan via de koop op afstand wet? Want als ik hem terug wil sturen moet stock er weer op, maar daar heeft hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkel
Pizzalucht schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:24:
Had ik ook ja, maar je kan hem toch gewoon aanzetten terwijl hij aan het opladen is?
heb op internet gelezen dat het beter zou zijn om hem eerst helemaal op te laden zonder te gebruiken. Geen idee of dit waar is, maar kan geen kwaad.

http://www.telecomvergeli...uik-accu-eerste-keer.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Pizzalucht schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:47:
[...]

Ga ik doen, maar ik neem aan via de koop op afstand wet? Want als ik hem terug wil sturen moet stock er weer op, maar daar heeft hij het niet.
http://www.consuwijzer.nl...itproberen_en_terugsturen
Officieel heb je dus geen recht hierop. Met stock ROM werkt de tablet wel, dus het product doet ook wat je ervan mag verwachten binnen het redelijke. Dus je kan het de winkel ook niet kwalijk nemen dat je een ondeugdelijk product hebt ontvangen.

(Als je de stock ROM er weer op zet komen ze er vast niet achter dat je hem gecustomized hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
BlueFlame schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:44:
[...]

Net geprobeert en werkt helaas niet :? ik krijg een "failed to copy 'c:\tempdir\build.prop' to '/system//build.prop': Read-only file system" foutmelding :'(
op zich is dat laatste niet nodig, bij mij niet in ieder geval. de automatische .bat Fix channels moet voldoende zijn. anders even een remount doen van system. succes :)

is het trouwens niet handiger om iemand te quoten ipv @Nickname, moet namelijk steeds zoeken naar het andere bericht :) of ben ik de enige die zich als een wijf gedraagt nu :D (hoop binnenkort weer wat actiever te zijn, momenteel erg druk met werk)

[ Voor 5% gewijzigd door stavast op 14-10-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Nou morgen maar is kijken of ik de hannspad weer normaal krijg.
Als iemand nog meer suggesties heeft om de hannspad weer goed te krijgen hoor ik het graag.

Blijft nog steeds hangen op Hannspree logo met cwm 4.0 en honeycomb 3.0 gtacomb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

MadMarky schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:49:
Ik heb wat problemen om m'n hannspad te booten. Ik heb de standaard ROM al eens vervangen door de geroote versie en CWM v2.5.1.1. Dit heeft een tijd lang prima gewerkt. Na een applicatie update die gedownload is crashte ie en nu start ie standaard naar de CWM recovery kernel. Als ik boot met volume - ingedrukt hou ik na het Hanspree logo een zwart scherm.
Ik heb geprobeerd om de geroote ROM opnieuw te installeren, dit gaat goed maar de Hannspad blijft maar naar CWM recovery booten. Wat is er mis?
Iemand nog een idee hoe ik het beste m'n hannspad weer werkend krijg?
Hij boot steeds naar CWM en ROMs starten niet.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Heb hem weer helemaal stock gemaakt, inclusief bootloader, en alle kabeltjes weer in de zakjes gedaan etc.
Morgen maar naar het postkantoor brengen.

En ik denk dat dit met de Tegra chip drivers te maken heeft oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

jroz2001 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:38:
[...]

http://www.consuwijzer.nl...itproberen_en_terugsturen
Officieel heb je dus geen recht hierop. Met stock ROM werkt de tablet wel, dus het product doet ook wat je ervan mag verwachten binnen het redelijke. Dus je kan het de winkel ook niet kwalijk nemen dat je een ondeugdelijk product hebt ontvangen.

(Als je de stock ROM er weer op zet komen ze er vast niet achter dat je hem gecustomized hebt)
In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een 'afkoelingsperiode' van 7 werkdagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden, waarbij de klant zelf de portokosten voor het terugsturen dient te betalen. Wordt een bestelling aan de deur reeds geweigerd, dan worden te allen tijde alle door ons gemaakte (verzend)kosten in rekening gebracht.
Van de alternate site.
Hij is weer in de staat waarin ik hem kreeg, en ik heb alle verpakkingen heel gelaten etc.

Denk dus niet dat er een probleem is. :P

Ik kocht hem speciaal voor Honeycomb, die werkt niet goed dus is er eigenlijk geen reden voor mij om hem te houden, ik heb namelijk al een Gingerbread tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Is het mogelijk om alles (voorlopig) nog stock te laten en enkel de echter market te installeren?

of moet je daarvoor root hebben?

welke versie van de market moet ik nemen voor froyo?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:31
deblaauwesigaar schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:10:

[...]
Ik gebruik AndroidDreamer (deze) en die werkt met MX player (deze) prima.

Ook uitzenddinggemist werkt, ik gebruik deze app hiervoor, werkt prima! Baal er alleen van dat HC niet werkt. Draai nu op 2.2......

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
groxgrox schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:16:
[...]

Ook uitzenddinggemist werkt, ik gebruik deze app hiervoor, werkt prima! Baal er alleen van dat HC niet werkt. Draai nu op 2.2......
lol...die auteur zit daar net over te praten...ik ga morgen maar eens kijken op mijn honeycomb 3.2 hannspad of het daar wel werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
MadMarky schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:32:
[...]

Iemand nog een idee hoe ik het beste m'n hannspad weer werkend krijg?
Hij boot steeds naar CWM en ROMs starten niet.
klinkt bekend, this should do the trick:
http://www.slatedroid.com...-bootloop-recovery-fixed/
NL_Scratch schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:57:
[...]

Nou morgen maar is kijken of ik de hannspad weer normaal krijg.
Als iemand nog meer suggesties heeft om de hannspad weer goed te krijgen hoor ik het graag.

Blijft nog steeds hangen op Hannspree logo met cwm 4.0 en honeycomb 3.0 gtacomb
wat voor aanpassingen heb je gedaan? ik had namelijk hetzelfde probleem nadat ik mijn build.prop had gewijzigd via ES File Explorer. ES had het origineel build.prop.bak genoemd en een nieuw leeg bestand build.prop aangemaakt :)

probeer eens via APX mode je system dir van je Hansspad af te halen. misschien zie je gekke dingen

[ Voor 49% gewijzigd door stavast op 14-10-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marske666
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-06 08:01
Hoi allemaal
Ik heb sinds een week of 2 ook een hannspad(1653) gekocht en wil daarmee de eerste stappen op andriod gebied zetten.
Nu wil ik graag een andere rom op mijn speeltje zetten om ook eens van honnycomb te proeven!
ik heb inmiddels zonder problemen een back-up van de stock-rom gemaakt en heb hem geroot voor de market.
Ik heb dit draadje inmiddels helemaal doorgespit maar ik zie door de bomen het bos niet meer!
Kan iemand mij op weg helpen welke CWM (2 of 4) ik moet gebruiken en welke rom (gtacomb 3 of refresh)?
Moet ik eventueel een factory reset doen voor ik aan de slag ga?
alvast bedankt voor de hulp!
Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het tablet zelf. Alles over levertijden e.d. horen in het
Hannspree Hannspad - Levertijden.