Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delibel schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:58:
[...]

Kende deze site nog niet. Heb gelijk een hele rits fimpjes bekeken, er is nog heel wat te leren voor me _/-\o_ !

Weet trouwens iemand of je het aantal kills van je wapen met een console command uit kan lezen? Ik had een ideetje om bij het scorebord of via chat (alleen voor mezelf) na elke kill een soort "nog x kills voor rank y" script te maken. Helaas heb ik niet veel ervaring met tf2 modding en kom niet zoveel verder :) .
ja is wel leuk om te zien hoeveel kills je hebt gemaakt met je wapen. bijvoorbeeld net zoals ze achievement balkje.

Trouwens de prijzen zijn echt te hoog voor die nieuwe strange.
rocketlauncher is 2 ref en dat is normaal voor zo wapen.
dus voor sniper rifle,medigun is 2 ref ook een normale prijs.
Toch wil iedereen 4 refined voor een medigun terwijl een S.Shotgun door 4 classes gebruikt kan worden en maar 1 ref kost.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:10:
Toch wil iedereen 4 refined voor een medigun terwijl een S.Shotgun door 4 classes gebruikt kan worden en maar 1 ref kost.
Heeft denk ik te maken met het feit dat de nieuwe strange wapens... nieuw zijn. Dat maakt ze zeldzamer en dat maakt dat iedereen ze wil hebben. Ik wacht er zelf nog even mee.

Strange shotgun is goedkoper omdat hij uit drie crates kan komen en dus veel minder zeldzaam is dan andere stranges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:05
Geen matches
Ik snap die haat jegens de Kritzkrieg en Quickfix niet hoor.. Alledrie de mediguns zijn prima wapens wanneer je ze op de juiste momenten weet te gebruiken. Wanneer er een sentry kapot moet: standaard medigun. Wanneer je als BLU aanvalt en even de weg vrij wilt maken: Kritz en wanneer je als enige medic 11 REDs levend moet houden omdat je ze anders 15 seconden kwijt bent in respawn: Quickfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:58
Matched: 2
Vandaag IGNIS SOLIS weer eens gekeken, hij blijft zo mooi. Alweer bijna 4 jaar oud! TF2 ook!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonni schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:14:
Vandaag IGNIS SOLIS weer eens gekeken, hij blijft zo mooi. Alweer bijna 4 jaar oud! TF2 ook!

[video]
jeej dat was 1 van de eerste self made video 4 jaar gelenden.
Extraxyz schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:47:
Ik snap die haat jegens de Kritzkrieg en Quickfix niet hoor.. Alledrie de mediguns zijn prima wapens wanneer je ze op de juiste momenten weet te gebruiken. Wanneer er een sentry kapot moet: standaard medigun. Wanneer je als BLU aanvalt en even de weg vrij wilt maken: Kritz en wanneer je als enige medic 11 REDs levend moet houden omdat je ze anders 15 seconden kwijt bent in respawn: Quickfix.
haat op quickfix is vrij simpel ;) GEEN OVERHEAL. hierdoor kunnen soldiers en demomans minder springen, kunnen scouts minder risicos nemen.
Daarna is het wapen vrij nutteloos want 1 rockets + 1 headshot en de medic is down. Je doet geen extra damage alleen snel healen waar eigenlijk niks bijzonder aan is. je kan al snel healen door mensen die langer damage hebben gehad te healen.

haat tegen kritz heb ik niet, zolang je maar weet hoe deze werkt. Heel veel medics in pubs gebruiken de kritz als een normale uber, waardoor ze veelste laat zijn en de verassing van de krit weg is. Daarnaast zie je ook kritz medics hun kritz aanzetten, wanneer er een ubercharge van de tegenstander om de hoek komt kijken.
dat heeft dus totaal geen nut.

+ er zijn medics die tijdens het spawnen liever alleen een heel stuk lopen dan gewoon 1 a 3 seconde wachten op een teammaat. zodat je onderweg al je uber opbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Pykow schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:43:
[...]

lol mad zijn op spelers die wapens gebruiken zonder skill zal wel heel erg zijn ;)
dit wapen is niks voor niks na de Free2Play update gekomen, zo hebben de mensen die tf2 nog niet lang spelen, ook de kans om kills te krijgen..
Zonder skill... Het is een van de moeilijkste wapens om te gebruiken! Je moet een vrij goede timing ervoor hebben. Als je een maal ingecharged hebt is dat ook alles wat je kan doen... Daarmee dat ook iedereen op de pubs die charge gebruikt (niet).

Ach, waarom discussieer ik ook met je, je hebt toch altijd gelijk. ! :')

[ Voor 5% gewijzigd door Asskicker op 22-08-2011 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asskicker schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:59:
[...]

Zonder skill... Het is een van de moeilijkste wapens om te gebruiken! Je moet een vrij goede timing ervoor hebben. Als je een maal ingecharged hebt is dat ook alles wat je kan doen... Daarmee dat ook iedereen op de pubs die charge gebruikt (niet).

Ach, waarom discussieer ik ook met je, je hebt toch altijd gelijk. ! :')
dankje dat je toegeef dat ik gelijk heb, heel erg vriendelijk van u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Matched: team, 2
Pykow schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:26:
[...]

Friendly medics zijn medics die healen en niet alleen maar achter een heavy zijn kont aanlopen of denken dat een quick fix veel beter is dan de normale medigun.

Er zijn maar 2 dingen die generfed moeten worden en dat is nieuwe demoman schield en huntsman.
daar kun je toch zo makkelijk kills mee maken dat het de teamplay verknalt.vooral als je 2 demomans ziet op het scoreboard en je erachter komt dat ze allebij knightdemo spelen en dus niks kunnen doen om een cart te verdedigen.
THERE COULD BE ONLY ONE!

Demoman was niet echt mijn ding, maar knightdemo wel :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:02
Matched: team
"In the aftermath of a traumatic team scramble, Scout and Pyro (who is, in the context of this song, female) discuss their feelings for each other. Mercilessly."
http://soundcloud.com/goo...y-you-mmph-feat-pyrihanna

[ Voor 51% gewijzigd door Rynji op 22-08-2011 23:56 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopsuiker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 19:42
Geen matches
Hahahahaha.
Geniaal dit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 20:20
Geen matches
Werkelijk briljant, inclusief het einde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:58
Rynji schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:55:
"In the aftermath of a traumatic team scramble, Scout and Pyro (who is, in the context of this song, female) discuss their feelings for each other. Mercilessly."
http://soundcloud.com/goo...y-you-mmph-feat-pyrihanna
lol, sterk 8)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Geen matches
De scout klinkt ook zo 'natuurlijk'!

Echt geniaal dit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is weer een fake website die mallware installeerd en daardoor je steamid + wachtwoord open op tafel ligt.
Het gaat hier om de website van TF2 ITEMS waarbij de i van items vervangen is door kleine letter L

BRON: Lethal-zone website.

Afbeeldingslocatie: http://www.lethal-zone.eu/resources/image/1608
je ziet het verschil dus niet, maar er zijn heel veel mensen erin getrapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Pykow schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:35:
Er is weer een fake website die mallware installeerd en daardoor je steamid + wachtwoord open op tafel ligt.
Het gaat hier om de website van TF2 ITEMS waarbij de i van items vervangen is door kleine letter L

BRON: Lethal-zone website.
je ziet het verschil dus niet, maar er zijn heel veel mensen erin getrapt
hmm gelukkig heb ik niet iemand die zoiets zo deelt .... :o
Maar toch bedankt zal er op letten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Om op pykow in te gaan kan je hier meer informatie lezen over wat het precies doet .

http://www.sourceop.com/m...s=0&postorder=asc&start=0

oftewel gebruik tegenwoordig alleen www.tf2b.com of www.optf2.com om iemand backpack te checken , je kan natuurlijk ook gewoon op zijn steam profiel inventory kijken.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles valt in het niet bij "Inspector Bonk". Scout heeft gewoon de beste lines in het spel. 8)

Om weer te komen op de Tomislav en veel andere recente wapens. Koeitje heeft zeker een punt. Veel van de nieuwe wapens zijn van het type "low skill"-"high reward". De Tomislav is zo snel dat het weinig zin heeft om andere combo's te proberen. tenzij je een uitdaging wil (tip: probeer voor de lol eens KGB heavy te spelen met Tomislav). Je ziet dat eigenlijk ook terug bij demoman met z'n nieuwe shield. Altijd charge dmg in ruil voor wat meer vulnerability., perfecte charges maken niet meer uit. Je doet toch wel damage.
Zelfde verhaal bij de Enforcer van de spy (high dmg pistol) waar je de meeste classes met 2-3 schoten kan omleggen (plus het feit dat je geen nadelen hebt als je de DR gebruikt). Dat het niet altijd de beste wapens zijn om te gebruiken maakt niet uit .Ze zijn vooral gemakkelijk en dat is wat telt.

Ik heb geen idee of dit meespeelt bij Valve als ze stats bedenken voor wapens maar het valt wel op de laatste tijd. Nu zijn de wapens van de Deus ex juist wat meer "balanced" omdat ze alleen in bepaalde situaties echt nuttig zijn. Al kan die spy revolver in de juiste handen dodelijk zijn.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Geen matches
Gelukkig heb ik nog geen van deze wapens gevonden.

De Tomislav lijkt mij wel lekker, alleen vooralsnog blijf ik altijd switchen van de normale minigun (alleen dan die versie van Poker Night At The Inventory), Natascha en The Brass Beast.

GRU gebruik ik niet, ik vind het vervelend dat mijn HP omlaag gaat, omdat er meestal geen medic in de buurt is.. Ik gebruik meestal The Warrior's Spirit of de Killing Gloves of Boxing, echter maak ik vrjiwel nooit melee kills dus echt veel verschil maakt het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 20:32
@captvk

De enforcer is denk ik het enigste wapen wat in mijn ogen echt veel beter is. Als je het zelfs met je DR verpest kan je nog gaan schieten, 2/3 kogels en je hebt een kill idd, daarna pak je zijn ammo op en heb je weer een volle DR :) Ook heerlijk voor sap & shoot.

Gisteren wat op de got server gespeelt, speel normaal altijd goldrush/badwater op een 32p server. 't is wel even wennen met minder spelers/andere maps en een chargende demopan die overal en nergens vandaan komt.

[ Voor 28% gewijzigd door okkiwokki op 23-08-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:05:
Alles valt in het niet bij "Inspector Bonk". Scout heeft gewoon de beste lines in het spel. 8)

Om weer te komen op de Tomislav en veel andere recente wapens. Koeitje heeft zeker een punt. Veel van de nieuwe wapens zijn van het type "low skill"-"high reward". De Tomislav is zo snel dat het weinig zin heeft om andere combo's te proberen. tenzij je een uitdaging wil (tip: probeer voor de lol eens KGB heavy te spelen met Tomislav). Je ziet dat eigenlijk ook terug bij demoman met z'n nieuwe shield. Altijd charge dmg in ruil voor wat meer vulnerability., perfecte charges maken niet meer uit. Je doet toch wel damage.
Zelfde verhaal bij de Enforcer van de spy (high dmg pistol) waar je de meeste classes met 2-3 schoten kan omleggen (plus het feit dat je geen nadelen hebt als je de DR gebruikt). Dat het niet altijd de beste wapens zijn om te gebruiken maakt niet uit .Ze zijn vooral gemakkelijk en dat is wat telt.

Ik heb geen idee of dit meespeelt bij Valve als ze stats bedenken voor wapens maar het valt wel op de laatste tijd. Nu zijn de wapens van de Deus ex juist wat meer "balanced" omdat ze alleen in bepaalde situaties echt nuttig zijn. Al kan die spy revolver in de juiste handen dodelijk zijn.
precies wat je zegt, een perfecte charge maken niet meer uit, je doet toch wel damage en daarom zijn die shields alleen leuk voor mensen die totaal geen skill hebben of die nieuw in TF2 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Geen matches
Kijk eens wat er vandaag in m'n kratje zat :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u7HTQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Bas_De_Beer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:37:

[afbeelding]
You lucky son of....
okkiwokki schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:52:
@captvk

De enforcer is denk ik het enigste wapen wat in mijn ogen echt veel beter is. Als je het zelfs met je DR verpest kan je nog gaan schieten, 2/3 kogels en je hebt een kill idd, daarna pak je zijn ammo op en heb je weer een volle DR :) Ook heerlijk voor sap & shoot.

Gisteren wat op de got server gespeelt, speel normaal altijd goldrush/badwater op een 32p server. 't is wel even wennen met minder spelers/andere maps en een chargende demopan die overal en nergens vandaan komt.
De demopan is een beetje een bedreigde biersoort. koester die ook aub :+

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Bas_De_Beer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:37:

[afbeelding]
Hoeveel kratjes heb je in totaal geopend voordat je deze kreeg?

Maar erg netjes!! Hoeveel is die ongeveer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Pimorez schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:00:
[...]

Afgelopen jaar kocht ik er steeds een paar als ik er zin in had, denk 50 euro in totaal... Maar toen ik deus ex pre-ordere kreeg ik al die gratis wapens erbij, die had ik gerolen voor 10 keys- en toen kon ik het niet laten om die te gebruiken op m'n crates en kwam er dus deze hat uit :D Hij is ongeveer 6/7 buds waard, dat zijn 70 keys oftewel 140 euro :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimorez schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:00:
[...]

ik heb deze hat al op een andere forum gezien. prijs was 175$. dat is dus 8 buds.
maar wel leuk dat je een unusual hebt ;)

Stout shako (purple fetti + purple paint) rond de 3.5 buds na de update
http://steamcommunity.com...inventory#440_2_433498636

Modest pile of hats (green fetti) rond de 5.5 buds na de update
http://steamcommunity.com...inventory#440_2_426820558
blijkbaar zijn er niet zoveel modest pile of hats unusual op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:10:
[...]
precies wat je zegt, een perfecte charge maken niet meer uit, je doet toch wel damage en daarom zijn die shields alleen leuk voor mensen die totaal geen skill hebben of die nieuw in TF2 zijn.
Of de shields zijn leuk voor mensen de al jaren TF2 spelen, het leuk vinden om op de pub de meest debiele tactieken te proberen en die het helemaal geweldig vinden om hardliners zoals Pykow te laten ragen omdat ze keer op keer doodgemaakt worden door 'skillloze demopans'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ik vind het wel leuk dat de taal van steamcommunity standaard op NL staat, anders had ik wapens als "De Buffelbiefstuksandvich" nooit gelezen.

Boemelende Pelgrimshoed
Grote Stalen Kaak van Zomerpret
Ouwetje Knarstand
Otorinolaryngoloogsspiegel

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Geen matches
ik heb nieuwe stranges (nieuwe voor mij )

-minigun
-rocket launcher
-gloves of running urgently
-flame thrower (dubbel)
-jag
Dat is best duur :o leek mij wel leuk om zo eentje te hebben.

hoop flame + gloves uiteindelijk weg teruilen :P niks met die gloves + geen zin in dubbele.

@LUH-3417 om nou meteen een tactiek debiel te noemen... dat is ook overdreven. het is gewoon buiten de standaard technieken te denken :) (ook al heb ik persoonlijk weinig met demopans :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

LUH-3417 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:36:
[...]

Of de shields zijn leuk voor mensen de al jaren TF2 spelen, het leuk vinden om op de pub de meest debiele tactieken te proberen en die het helemaal geweldig vinden om hardliners zoals Pykow te laten ragen omdat ze keer op keer doodgemaakt worden door 'skillloze demopans'. :)
Hoe kom je bij zulke ideeën? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:36:
[...]

jammer voor je dat dat nog nooit voorgekomen is ;)
ik wordt bijna nooit doodgemaakt door een demopan want 1 op 1 kunnen ze helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het 'debiele' deel sloeg inderdaad meer op de uitvoerder (lees: kKaltUu) dan op de tactiek zelf. :)

Oh, en Pykow, ik kan me wel herinneren dat ik je erover heb horen ragen, hoor. Bovendien maak je er in deze thread ook al een week of twee een enorme heisa om. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:43:
Het 'debiele' deel sloeg inderdaad meer op de uitvoerder (lees: kKaltUu) dan op de tactiek zelf. :)

Oh, en Pykow, ik kan me wel herinneren dat ik je erover heb horen ragen, hoor. Bovendien maak je er in deze thread ook al een week of twee een enorme heisa om. :)
nee het ging om unlocks en ik geef aan dat de nieuwe demoknighs overpowerd en skillloos zijn en dat de huntsman heel veel damage doen zonder te hoeven aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Moet je voor de lol eens met de huntsman spelen. Ik kan echt helemaal niets met dat wapen :X

True, als je perfecte aim hebt is het een goed wapen, maar dat geld ook voor scout en spy met ambassador.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
Blaat blaat hoedjes blaat blaat...

Hier een LAN-report van The reality 2.5 jaar geleden, met het goede oude GoT1 *; Volgens mij speelde ik toen nog geen competitief TF2 (of divisie 6 :P ) maar was er de opvolgende keren wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:52:
[...]nee het ging om unlocks en ik geef aan dat de nieuwe demoknighs overpowerd en skillloos zijn en dat de huntsman heel veel damage doen zonder te hoeven aimen.
Je praat poep. Iets dat alleen maar melee-damage kan doen en hard kan rennen is overpowered? Ook: alle demoknights zijn skillloos? Dus zodra een top-ETF2L-speler een zwaard en schild equipt verliest hij automagisch al zijn vaardigheden? I call blood magic!

Wat betreft de Huntsman; dat is inderdaad wel een gaar wapen, maar inmiddels zijn er zoveel gare wapens dat het niet eens meer opvalt dat die hitbox het formaat van de Intercity van 12:55 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Laatst online: 18:13
Geen matches
Zelfs ik vind demoknights echt niet OP. Je moet gewoon weten hoe ver de muur achter je van je vandaan is bijvoorbeeld, of goed timen met opzij duiken. Dan doen ze bijna nooit dmg en kelen ze je echt niet meer.

Had laatst btw eindelijk die 3 kill streak van me verbroken. 8 met een demo. En gister 15 met soldier, alleen die staat uiteraard niet bij m'n stats van m'n loading screen, dat is wel jammer.
Wat betekend 'meeste onkwetsbaarheid'? De onkwetsbaarheid van een medic? En gaat dat over ontvangen of geven of maakt dat niet uit? Want hij staat nog steeds op 0.
En hoe zit het met die speeltijden van de loading screen? Kloppen die bij jullie wel?

Op zich niet echt raar, aangezien de training ook al bugged is.

[ Voor 4% gewijzigd door Ample Energy op 23-08-2011 18:41 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Weiman schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:25:
Blaat blaat hoedjes blaat blaat...

Hier een LAN-report van The reality 2.5 jaar geleden, met het goede oude GoT1 *; Volgens mij speelde ik toen nog geen competitief TF2 (of divisie 6 :P ) maar was er de opvolgende keren wel bij.

[video]
Haha, volgens mij zat zelfs Exo met z'n plofkop in dat flimpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:59:
[...]

Je praat poep. Iets dat alleen maar melee-damage kan doen en hard kan rennen is overpowered? Ook: alle demoknights zijn skillloos? Dus zodra een top-ETF2L-speler een zwaard en schild equipt verliest hij automagisch al zijn vaardigheden? I call blood magic!

Wat betreft de Huntsman; dat is inderdaad wel een gaar wapen, maar inmiddels zijn er zoveel gare wapens dat het niet eens meer opvalt dat die hitbox het formaat van de Intercity van 12:55 heeft.
ga discussie niet meer met je aan mister betweter.

BTW leuke movie. goede herinneringen aan ;)
Geen hats, geen kritz tijdens het cappen van last of een flag capture, broken scout legs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed om te horen dat je me gelijk geeft. :p

Ik heb nu overigens die Machina van Deus Ex. Dat is best wel een sterk wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:25:
Goed om te horen dat je me gelijk geeft. :p

Ik heb nu overigens die Machina van Deus Ex. Dat is best wel een sterk wapen?
AUB meneer.

ja machina is een zeer sterk wapen, vooral op fullcharge doe je 500+ damage dus een overhealed heavy is in 1 shot dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Machina vind ikzelf een heerlijk wapen, IDD lekker overhealed heavies wegknallen. Wat ik echter wel een pesthekel aan heb is dat in pub's bijna niemand op de "Trail" die het achterlaat reageert.. Ik zie geen enkele andere sniper de bron neerhalen of spies die erop gaan.. Jammer, zeker op Payload als je het aanvallende team bent :/ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update time, it's the birthday update!
Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)
Fixed a client crash during demo playback
Fixed a SourceTV crash
Dedicated servers can now have both SourceTV and Replay enabled at once
"replay [config file]" and "+tv_enable 1" should be used to launch the server

Team Fortress 2
Added TF birthday replacement models for health kits and ammo packs
Added TF birthday Party Hat and Noisemaker
Fixed The Short Circuit attacking friendly projectiles
Fixed The Short Circuit being hidden when the Engineer taunts
Fixed an infinite crits exploit using The Diamondback
Fixed The Widowmaker not returning the correct amount of ammo when multiple targets are hit
Fixed supply closets regenerating players while they are taunting
Fixed the Select Style UI text overlapping the image of the model
Fixed the sunbeams hat effect
Updated the localization files
Updated the gamehaptics file:
Added draw/recoil forces for The Widowmaker, The Short Circuit, The Diamondback, and The Machina
Added crit fire force for The Widowmaker and The Diamondback
Refined reload force for Flare Gun/Detonator
Bot changes:
Fixed crash with Demoman
bots trying to detonate stickybombs that had already been destroyed
Added tf_bot_kill console command (syntax identical to tf_bot_kick)
Bots obey melee only mode a bit better
Added func_nav_avoid to allow map creators control over where bots "like" to go
Fixed issue with Demoman bot reloading between each stickybomb he fired, causing him to be very slow at setting traps/destroying sentries
Bots never taunt if carrying the flag now
Aiming logic for Huntsman sniper bots
Sniper bots prioritize enemy snipers more aggressively, as well as enemy engineers now
Improved Demoman bot sentry gun sticky bombing
Bots will no longer try to use health entities assigned to the enemy team
Added simplistic behaviors for Chargin' Targe, and various consumables (Bonk drink, sandvich, etc)
Medic
bots stay a bit closer to their patient now
Sniper
bots go after very nearby enemies with their melee weapon now
Added func_tfbot_hint entity to allow map creators to tell sniper bots good places to lurk
Sniper
bots opportunistically fire on viable targets they encounter while on the way to their desired lurking spot
Spy
bots are more aggressive about backstabbing an engineer before sapping his nest now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Matched: fortress, team, 2
Added TF birthday Party Hat and Noisemaker
Gratis voor iedereen die TF2 gespeeld heeft voor 23 augustus :D.

Party Hat : http://wiki.teamfortress.com/wiki/Party_Hat
Noise Maker - TF Birthday : http://wiki.teamfortress....e_Maker#August_23.2C_2011

[ Voor 3% gewijzigd door TheAnthonyNL op 24-08-2011 08:32 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAMEKINGZ schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:32:
[...]

Gratis voor iedereen die TF2 gespeeld heeft voor 23 augustus :D.

Party Hat : http://wiki.teamfortress.com/wiki/Party_Hat
Noise Maker - TF Birthday : http://wiki.teamfortress....e_Maker#August_23.2C_2011
Niet vergeten dat er een verjaardags ball aanwezig is en dat de health pack (ijsje,stuk taart, hele taart) en ammo pack (overal een strikje omheen) aangepast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
D4NG3R schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:03:
Machina vind ikzelf een heerlijk wapen, IDD lekker overhealed heavies wegknallen. Wat ik echter wel een pesthekel aan heb is dat in pub's bijna niemand op de "Trail" die het achterlaat reageert.. Ik zie geen enkele andere sniper de bron neerhalen of spies die erop gaan.. Jammer, zeker op Payload als je het aanvallende team bent :/ .
Dat kon met de "gewone" sniperrifle ook al, niets nieuws dus, het enige nieuwe is eigenlijk de bullet penetration @ full charge en de 15% extra damage, schiet je normaal eerder dan full charge kan je beter de normale pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich is het wel leuk om met full charge gewoon 80% van de classes te bodyshotten. Bovendien heb ik het idee dat ik met de Machina beter kan schieten dan met de normale. Moet door het bieke geluid komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 20:32
Siempie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:41:
Zelfs ik vind demoknights echt niet OP. Je moet gewoon weten hoe ver de muur achter je van je vandaan is bijvoorbeeld, of goed timen met opzij duiken. Dan doen ze bijna nooit dmg en kelen ze je echt niet meer.

Had laatst btw eindelijk die 3 kill streak van me verbroken. 8 met een demo. En gister 15 met soldier, alleen die staat uiteraard niet bij m'n stats van m'n loading screen, dat is wel jammer.
Wat betekend 'meeste onkwetsbaarheid'? De onkwetsbaarheid van een medic? En gaat dat over ontvangen of geven of maakt dat niet uit? Want hij staat nog steeds op 0.
En hoe zit het met die speeltijden van de loading screen? Kloppen die bij jullie wel?

Op zich niet echt raar, aangezien de training ook al bugged is.
Zet je tf2 eens op Engels, die vertalingen zijn echt tenenkrommend. "Onkwetsbaarheid" is hoe vaak je in een leven je ubercharge hebt geactiveerd.
LUH-3417 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:42:
Op zich is het wel leuk om met full charge gewoon 80% van de classes te bodyshotten. Bovendien heb ik het idee dat ik met de Machina beter kan schieten dan met de normale. Moet door het bieke geluid komen.
Ik haat het om afgeschoten te worden door snipers die niet eens op een hoofd kunnen mikken. Ik maak zelf natuurlijk ook wel ooit bodyshots maar dit wapen zorgt er voor dat je gewoon domweg kan klikken omdat je toch bijna altijd wel een kill hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://a.asset.soup.io/asset/2221/7066_4477.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Geen matches
_/-\o_
Toch lijkt het me lastig, gitaar spelen met die handschoenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
LUH-3417 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:42:
Je kan ze bodyshotten ja, een kill is niet gegarandeerd bij 80% van de classes net zo min als dat met de normale sniperrifle was. Je kon een Medic, Scout, Sniper, Spy en Engy al met een fully charged bodyshot killen. Wat dat betreft is er vrij weinig veranderd.
Enige wat veranderd is is dat je met fully charged shot nu 171 damage doet ipv 150. Een demo en pyro zijn met een klein beetje damage al de zak

[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 24-08-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:13
Zijn er meer mensen die sinds f2p regelmatig last hebben van servers die niet reageren als je probeert te joinen? Als je vervolgens nog een refresh doet komt er niet 1 server meer te voorschijn.

Ik kom zo helemaal niet meer aan TF2 toe verdorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:26
Geen matches
Dan moet je even naar de totale serverlijst toe gaan en stop refresh doen, 9/10 keer kan je weer via favorites en history je server opzoeken en joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAGDATTT schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:20:
Zijn er meer mensen die sinds f2p regelmatig last hebben van servers die niet reageren als je probeert te joinen? Als je vervolgens nog een refresh doet komt er niet 1 server meer te voorschijn.

pas 1x last gehad van internet server list die leeg was, verder nog 0 problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
MAGDATTT schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:20:

Tijd terug had ik er last van. maar na een aantal patches was dit opgelost.

Je moet even zoeken in dit topic er was een bestand wat je kon weghalen geloof ik waardoor hij een nieuwe lijst aanmaakt.(weet niet waar en moet nu afsluiten xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 20:34
Sinds f2p sta ik geregeld boven aan.... WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Komt door al die noobs mensen die sinds f2p spelen, ken het fenomeen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb het vooral op de GoT server dat ik meestal 1ste sta.
nederlands volk als het gratis is spelen ze het ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 24-08-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haas82 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:13:
Sinds f2p sta ik geregeld boven aan.... WTF?
Omdat ik amper speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Geen matches
dubbel :(

[ Voor 92% gewijzigd door Accident op 24-08-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Klopt ook wel, nu loopt er op de GoT-server een demo rond die enkel een pan gebruikt, die is wat makkelijker te verslaan ;)

Alhoewel, eerlijk gezegd hij wel een pain in de ass kan zijn, zou samen met Cabo een prima koks-team zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 20:34
Geen matches
Dat boven aan staan begint ook saai te worden dus ik snap die pan wel, doe daar ook geregeld aan mee.
Of klote met huntsman of pyro airblast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms kom je bizarre situaties waar je je afvraagt waar de rest mee bezig is. Net nog pl_frontier gespeeld. Ik de hele ronde als medic. Komen we uiteindelijk bij de de voorlaatste CP. Waar je de bocht door moet terwijl Red je van richel kan bestoken . Dan komt het echt helemaal tot stilstand. Iedereen, en dan ook echt iedereen blijft als gefundeness fressen langs de richel lopen voor Red. Terwijl bij de spawn een spy continu dezelfde moves blijft maken (lees: voorspelbaar). Kar pushen of de richel innemen? Welnee.
Op een gegeven moment was de tijd om en toen heb ik als medic samen met een engy (Darkstone?) besloten maar op de kar te springen en toen kwam iedereen opeens wel mee pushen. Het lukte nog ook! Bizar moment. Laatste point haalden we echter niet. Team coherentie was daarna gelijk weer weg. :+

@ Haas
Op Valve servers bovenaan staan telt niet. :P

Nog een leuke tip: de widowmaker werkt heel goed tegen buildings. Ze staan stil en zijn dan gemakkelijk te raken (vooral building fase). In die omstandigheden (en bij een dikke heavy) heb je het equivalent van een autoshotgun. Ook moet ik me eens laten kritzen door een medic (crits=3 hoev metal!).
Voor normale games zou ik hem niet snel gebruiken maar het best een fun wapen.

[ Voor 20% gewijzigd door CapTVK op 24-08-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Pykow schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:59:
[...]

ga discussie niet meer met je aan mister betweter.

BTW leuke movie. goede herinneringen aan ;)
Geen hats, geen kritz tijdens het cappen van last of een flag capture, broken scout legs ;)
Wanneer was jij dan naar The Reality geweest? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:06:
Soms kom je bizarre situaties waar je je afvraagt waar de rest mee bezig is. Net nog pl_frontier gespeeld. Ik de hele ronde als medic. Komen we uiteindelijk bij de de voorlaatste CP. Waar je de bocht door moet terwijl Red je van richel kan bestoken . Dan komt het echt helemaal tot stilstand. Iedereen, en dan ook echt iedereen blijft als gefundeness fressen langs de richel lopen voor Red terwijl bij de spawn een spy continu dezelfde moves blijft maken (lees: voorspelbaar). Kar pushen of de richel innemen? Welnee.
Op een gegeven moment was de tijd om en toen heb ik als medic samen met een engy (Darkstone?) besloten maar op de kar te springen en toen kwam iedereen opeens wel mee pushen. Het lukte nog ook! Bizar moment. Laatste point haalden we echter niet. Team coherentie was daarna gelijk weer weg. :+
True. Een echt KOTH moment: 24 spelers, 2 mensen zit zitten te cappen :')

Dat is ook de reden dat ik geen spy, medic, of sniper speel. Met die classes kan je gewoon geen rambo-acties uitvoeren om het objective in je eentje te halen. Hoe vaak ik wel niet in mijn eentje een point/chart capture...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ,was een mooi moment ja. Frusterend dat er niet als team gespeeld wordt maar dat soort momenten maken TF2 tot TEAM fortress. Ook al was het maar voor een halve minuut. *O*

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-09 17:15
Jammer, ik wilde net het stof van mijn HLSS script afblazen en mijn mede GoT'ters verblijden met wat fraaie muziek tijdens warmpup.

;)

/me Woest zwaait!

[ Voor 4% gewijzigd door Kiphaas7 op 25-08-2011 00:28 ]

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Matched: fortress, team, 2
CapTVK schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:16:
Haha ,was een mooi moment ja. Frusterend dat er niet als team gespeeld wordt maar dat soort momenten maken TF2 tot TEAM fortress. Ook al was het maar voor een halve minuut. *O*
Maar TF2 is een slecht spel. Komt ook slecht door de reviews

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AH4bzAloLUU]

Niet spelen dus.

• Teutates
Hoe zit dat met die scramble command op de got server ? is die geprogrammeerd voor eieren inplaats van mensen ?

Het leek gisteren niet veel effect te hebben leek steeds of de meeste mensen in zelfde team bleven.
Heb normaal gesproken betere ervaringen met hoe dat werkt
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:12:
[...]
True. Een echt KOTH moment: 24 spelers, 2 mensen zit zitten te cappen :')

Dat is ook de reden dat ik geen spy, medic, of sniper speel. Met die classes kan je gewoon geen rambo-acties uitvoeren om het objective in je eentje te halen. Hoe vaak ik wel niet in mijn eentje een point/chart capture...
komt helaas wel vaker voor :P ook op andere servers >_<

ach soms zit het mee soms zit het tegen. heb ook servers gehad waar het eerst ook chaos is maar dat daarna teamspirit ontstaat :)

*vooral leuk om dan uiteindelijk te winnen van een gestackte clan met een random groep spelers >:)

• Asskicker
Teutates schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:18:
Hoe zit dat met die scramble command op de got server ? is die geprogrammeerd voor eieren inplaats van mensen ?

Het leek gisteren niet veel effect te hebben leek steeds of de meeste mensen in zelfde team bleven.
Heb normaal gesproken betere ervaringen met hoe dat werkt
Er staan 2 scramblers op, die van valve en een sourcemod plugin. Die van valve is niet werelds beste, maar mensen gebruiken die tenminste (vooral omdat je die kan oproepen en niet eerst met 60% van de mensen !votescramble moet tijpen).

Verwijderd

De Valve scramble kijkt (als ik het goed heb) naar de persoonlijke stats (k/a/d en dominations, etc), berekend daar een score op (per speler) en zorgt dat beide teams ongeveer het zelfde aantal punten heeft (optelling van scores in team).

Wanneer beide teams qua scores gelijk staan dan zal een "scramble" niet werken, en ligt het probleem gewoonweg aan teamwork.

Ik neem aan dat de sourcemod plugin een "echte" scramble uitvoert waarbij ook wordt meegenomen bij wie je al in het team zat. Hierdoor krijg je meer diversiteit, maar kan het zijn dat één team sterker is qua persoonlijke stats.

correct my if I'm wrong, maar dit is zoals ik het ervaar...

• Asskicker
Geen matches
Ik heb deze scramble plugin een tijdje geleden installed met de volgende settings.

Daar kan je zien hoe de sourcemod plugin gaat kiezen wie te scramblen, er zijn ook een paar mogelijkheden waaruit je kan kiezen.
gs_sort_mode "3"
Zoals je ziet gebruiken we momenteel methode 3 --> 3 = A ratio of score and connection time.
Lijkt mij wel een van de betere opties?

[ Voor 116% gewijzigd door Asskicker op 25-08-2011 12:18 ]

zolang GoT niet dezelfde autobalance mod gebruikt van LZ. die is echt belachelijk.
als je eerste staat, wordt je meestal overgezet naar het andere team. je ziet dan gewoon in de chat staan.
Player x autobalanced BLU
player y autobalanced RED

midden in de match ! vooral vervelend als je net 2 sentries neer haalt en daarna wordt geswitch.

Verwijderd

Het vervelendste vind ik idd als je als MPV word overgeplaatst naar het andere tea... Je kan beter de nieuwste speler naar het andere team verplaatsen.
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:25:
Het vervelendste vind ik idd als je als MPV word overgeplaatst naar het andere tea... Je kan beter de nieuwste speler naar het andere team verplaatsen.
ik had een server die had een !buddy plugin
waarbij je kan zeggen !buddy NAME en als er dan een autobalance of scramble kwam, dan werden die 2 bijelkaar gehouden.(max 2 buddys kon je instellen, als voor de 3e x !buddy deed, werdt alles gereset.

Verwijderd

True maar dan ben je weer min of meer verplicht dat te gebruiken.. En als je nu met de 2 MPV's !buddy doet heeft een scramble ook niet het gewenste effect...
Hoe je ook scrambled er zullen altijd mensen ontevreden zijn. Het ingame scramble systeem van Valve is in dat opzicht nog minder omdat de hele round opnieuw begint. Je kan natuurlijk ook een beroep doen op "gentleman's conduct" door te vragen of er wat players willen switchen. Koeitje deed/doet dat vroeger ook vaak. Zelf ben ik wel bereid om af en toe te switchen als het andere team een man tekort komt.

Groot euvel is ook wel eens dat het andere team dan geen medics blijkt te hebben of volkomen verkeerde class samenstelling. Ik vind het best leuk om medic te spelen en ubers uit te delen maar als ik uit mijn directe omgeving alleen kan kiezen uit 2 snipers, 3 scouts en nog wat spies, tja...

Al kan het natuurlijk ook zo zijn dat je team gewoon echt slecht is en dat je uber heavy/soldier/demo stil blijven staan om de andere kant van de map te spammen. -O-

[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 25-08-2011 14:12 ]

• Napo
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:44:
[...]

ik had een server die had een !buddy plugin
waarbij je kan zeggen !buddy NAME en als er dan een autobalance of scramble kwam, dan werden die 2 bijelkaar gehouden.(max 2 buddys kon je instellen, als voor de 3e x !buddy deed, werdt alles gereset.
Dus als ik als speler A speler B en C in mijn !buddy zou zetten, en speler B speler D en E en speler C speler F en G dan krijg je een team met A, B, C, D, E, F en G. Of zie ik nu iets cruciaals over het hoofd?
Napo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:09:
[...]

Dus als ik als speler A speler B en C in mijn !buddy zou zetten, en speler B speler D en E en speler C speler F en G dan krijg je een team met A, B, C, D, E, F en G. Of zie ik nu iets cruciaals over het hoofd?
nee je moet in elkaars buddylist staan en iedere map begint het steeds opnieuw.
De scramble kijkt eerst de basis stuff, K/D ratio + playtime en daarna of hij buddy is./
het was een behoorlijk grote script en volgens de admin toen (weet niet meer welke server het was) duurt het uitvoeren van zo script 8 seconde, waarbij een normale scramble binnen 3 seconde geactiveerd wordt.
Vandaar dat je ook altijd eerst de melding krijgt dat er gescrambled wordt, voordat er daad werkelijk iets gebeurd.

Dus voordat je buddy van B en C wordt moeten zij jou (A) ook als buddy in hun selectie hebben aangewezen? Klinkt ingewikkeld voor iets wat er gewoon voor moet zorgen dat de team een beetje eerlijk verdeeld zijn. Waar zo'n buddy systeem dus niet mee helpt.

het is ook een buddy systeem zodat je tijdens een scramble of autobalance niet van je maat wordt los gerukt.
handig als je Medic speelt en je hebt een goede soldier die met je samen speelt.

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:33
Geen matches
zijn er andere servers met ongeveer het zelfde niveau als de GoT server? want ik heb nu weer een middagje gespeeld en eerlijk gezegd erger ik me dood.

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

kipneck schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:40:
zijn er andere servers met ongeveer het zelfde niveau als de GoT server? want ik heb nu weer een middagje gespeeld en eerlijk gezegd erger ik me dood.
Nope :D

HH en LZ zijn enigszins 2 servers die goed kunnen zijn.

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:33
op het moment heb ik zoiets van had maar nooit de engy en de sniper in het hele tf2 gestopt.
volgens mij is iedere random server wel gelijk aan de GoT server.

Verwijderd

kKaltUu schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:59:
[...]

Nope :D

HH en LZ zijn enigszins 2 servers die goed kunnen zijn.
Hampshire heavies is inderdaad een goede server, ik ga daar altijd heavy omdat er altijd wel medics rondlopen ;)

En waar staat LZ voor?
kipneck schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:00:
op het moment heb ik zoiets van had maar nooit de engy en de sniper in het hele tf2 gestopt.
sniper kan ik beamen, maar engy is echt een fantastische klasse die totaal anders is dan het spam-geweld. Ervan uitgaande dat je niet iemand tegenkomt die bij het laatst CP blijft campen... Daar kan ik me echt aan irriteren.
CapTVK schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:06:
Hoe je ook scrambled er zullen altijd mensen ontevreden zijn. Het ingame scramble systeem van Valve is in dat opzicht nog minder omdat de hele round opnieuw begint. Je kan natuurlijk ook een beroep doen op "gentleman's conduct" door te vragen of er wat players willen switchen. Koeitje deed/doet dat vroeger ook vaak. Zelf ben ik wel bereid om af en toe te switchen als het andere team een man tekort komt.

Groot euvel is ook wel eens dat het andere team dan geen medics blijkt te hebben of volkomen verkeerde class samenstelling. Ik vind het best leuk om medic te spelen en ubers uit te delen maar als ik uit mijn directe omgeving alleen kan kiezen uit 2 snipers, 3 scouts en nog wat spies, tja...

Al kan het natuurlijk ook zo zijn dat je team gewoon echt slecht is en dat je uber heavy/soldier/demo stil blijven staan om de andere kant van de map te spammen. -O-
Dat doe ik ook meestal als het team waar ik in zit een duidelijk voordeel heeft. Andersom heeft het niet zoveel zin..
Pykow schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:08:
[...]

volgens mij is iedere random server wel gelijk aan de GoT server.
Nu. Nee. Op de GoT server heb je altijd wel een aantal vaste mensen die weten wat ze doen. Op een random server is er echt totaal geen teamspirit.

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
Een random non-valve TF2 server is toch 32man instant respawn? :P

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:02
ongeveer het zelfde niveau als de GoT server
Heh...

Het niveau van de grappen is meestal benedemaats, ik denk niet dat er een pub is waar ze dat weten te overtreffen :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:10:
[...]

Hampshire heavies is inderdaad een goede server, ik ga daar altijd heavy omdat er altijd wel medics rondlopen ;)

En waar staat LZ voor?

[...]

sniper kan ik beamen, maar engy is echt een fantastische klasse die totaal anders is dan het spam-geweld. Ervan uitgaande dat je niet iemand tegenkomt die bij het laatst CP blijft campen... Daar kan ik me echt aan irriteren.

[...]

Dat doe ik ook meestal als het team waar ik in zit een duidelijk voordeel heeft. Andersom heeft het niet zoveel zin..

[...]

Nu. Nee. Op de GoT server heb je altijd wel een aantal vaste mensen die weten wat ze doen. Op een random server is er echt totaal geen teamspirit.
LZ staat voor lethal-zone die had voor de F2P update 3 goede servers. Only Payload ,All-MAPS#1 en ALL-MAPS #2. nu hebben ze stuk of 6 waarvan 1tje zonder kritz.

je hebt niet alleen op de GoT server vasten mensen ;) op de HH server heb je ook veel vaste spelers die weten wat ze doen. LZ wat minder, want de meeste waar ik het goed mee kon opschieten (spelers die luisteren naar elkaar, medic support aan elkaar geven, geen demompan spelen) zijn met TF2 gestopt na de F2P update. er was geen uitdaging meer en dat ben ik wel met ze eens.
voor de update had je nog veel stalemates. tegenwoordig is het of super makkelijk winnen of heel snel afgaan omdat de helft sniper,spy, engineer speelt. of niet luisterd naar de comms van andere spelers.

wat me trouwens wel opvalt is op de servers waar nederlanders zitten (of het nou GOT, LZ,HH , UKCS of welke server dan ook) het zijn meestal kinderen. lijkt wel of alle troep van CSS nu naar TF2 is verhuisd, daar had je het zelfde probleem. TE grote community is nooit echt leuk, kijk naar CoD, BF, Fifa.

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:11:
[...]
wat me trouwens wel opvalt is op de servers waar nederlanders zitten (of het nou GOT, LZ,HH , UKCS of welke server dan ook) het zijn meestal kinderen. lijkt wel of alle troep van CSS nu naar TF2 is verhuisd, daar had je het zelfde probleem.
Dat is mij nog niet opgevallen en/of tegengekomen...

Althans; één keer op de clanserver een jochie van 11 gehad die dacht dat iedereen hem moest hebben. Opzich niet vreemd wanneer het gehele team een domination op jouw naam heeft staan, maar dat was meer omdat hij er niets van bakte...

Wel na 3 ronden begreep 'ie dat het spel niet geschikt voor 'm was en eindigde met een rage-quit ;)

Verder is het niveau dat ik tegenkom aardig "volwassen", met hier en daar een rotte appel. Maar die kom je overal tegen.

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Geen matches
Mwa, de zomervakantie is bijna afgelopen, dus kinderen zullen minder gaan spelen.

Btw, ik merk net dat ik bij alle servers bovenaan sta met pankills :D

Lethal Zone

Dutch-eSports / GoT

Hampshire Heavies

• Teutates
mijn persoonlijke top 4.

1)bns outlaws #1 -noobs welcome!-
2)the furry pound #3 (eu) all sort maps
3)meeste van de multiplay (uk) servers
4)Dutch-eSports / GoT

bns is het leukst en het gezelligst altijd :P de mensen zijn prettig gestoord en de gevechten zijn (bijna) altijd gebalanceerd ook zijn er veel goede custom mappen om het af te wisselen :)
Bovendien is het standaard dat er mensen van de clan in beide teams zitten.

alleen bns is niet altijd gevuld meestal komen ze rond dezelfde tijd online en dan opeens zit de server vol :)

de 2de klinkt vreemd :P en sommige mensen zijn dat ook maar wel gezellig en vrij goede spelers.
vaak is er een goede balans, maar zo nu en dan moet er is gescrambled worden :P

[ Voor 10% gewijzigd door Teutates op 25-08-2011 17:40 ]

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:10
Geen matches
Ik zie de got server niet meer. Down of van ip gewisseld ofzo?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Even snel checken..

Zo te zien was ie inderdaad down. Hij is weer up :)

P.S. Dit is onze server
93.190.139.115:27015

@Kkaltuu
_/-\o_

[ Voor 109% gewijzigd door CapTVK op 25-08-2011 18:38 ]

kKaltUu schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:30:
Mwa, de zomervakantie is bijna afgelopen, dus kinderen zullen minder gaan spelen.

Btw, ik merk net dat ik bij alle servers bovenaan sta met pankills :D

Lethal Zone

Dutch-eSports / GoT

Hampshire Heavies
volgens mij ben jij ook 1 van de weinige die met zo pan speelt :P maar good job haha

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

MrAngry schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:08:
Ik zie de got server niet meer. Down of van ip gewisseld ofzo?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zInS0tbF6stE0m1Sbfpxqdei/full.jpg

Vind het behoorlijk mooi dat je over zo'n waarschuwing kan kijken :D

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:10
kKaltUu schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:32:
[...]

[afbeelding]

Vind het behoorlijk mooi dat je over zo'n waarschuwing kan kijken :D
Donder op pannekoekenbakker:
CapTVK schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:20:

Zo te zien was ie inderdaad down. Hij is weer up :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:16

Mavamaarten

Omdat het kan!

Geen matches
Kent er iemand "Jimbomcb" op YouTube ? Zijn korte filmpjes brengen me echt elke keer aan het lachen :+

[ Voor 17% gewijzigd door Mavamaarten op 25-08-2011 21:05 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Mavamaarten schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:04:
Kent er iemand "Jimbomcb" op YouTube ? Zijn korte filmpjes brengen me echt elke keer aan het lachen :+
Yep. Nice guy, heeft ook dezelfde humor in de kanalen van de VanillaTF2 devvers.
Leuk, ik heb een party hat gekregen (en noise maker) ter ere van TF2's verjaardag :)

Ik speel nauwelijks meer TF2, en volg al die nieuwe items al helemaal niet meer. Dat maakt het ook veel leuker als je een item gedropped krijgt; WTF is dit nou voor ding :?
Ipv "Crap, ik wilde eigenlijk nieuw item xyz".
Damn Cipher, Spiral Knights heeft je echt te pakken! :'(

Pagina: 1 ... 6 ... 49 Laatste

Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]