Je idee klopt wel; met meer hats zal de waarde van een willekeurige hat, unusual of niet, uiteindelijk dalen door vraag en aanbod. De vraag verandert niet, maar het aanbod wordt groter. Het aantal bill's en buds verandert niet, en jij stelt nu dat door de toenemende waarde de vraag zal afnemen. Dat is niet logisch, en dat is niet wat marktwerking betekent. Door een toenemende waarde zal het wel zo kunnen zijn dat de vraag stagneert omdat niemand de prijs wil betalen. Iedereen vindt Porsches duur, maar daarom worden ze toch ook niet goedkoper? Door het toenemende aantal hats zal je meer hat kunnen krijgen voor je bill's of buds. Over tien jaar krijg je honderd unusuals voor je budsVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:32:
[...]
Ja en nee; het aantal bill's en buds blijft gelijk, maar door het toenemende aantal aan andere hats zal de prijs dalen.
Voorbeeld:
Nu kost 1 bill bijvoorbeeld 10 willekeurige hats. Wanneer er meer hats op de markt komen zal er binnenkort voor 1 bill 20 willekeurige hats betaald moeten worden (want een bill is nog unieker). De markt zal dit niet leuk vinden en maximaal 15 hats bieden voor 1 bill. Hierdoor daalt de prijs van een bill.
Dit is gewoon marktwerking en gebeurd met alles wat verhandeld wordt. Als de prijs te hoog wordt, zal deze automatisch dalen.
[...]
Een paar hats om te kunnen traden voor wapens die je wilt hebben is toch echt beter dan hopen op dat ene item.
Ik zag laatst een of andere lelijke unusual aangeboden worden voor 1 earbuds.Pykow schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:06:
[...]
er wordt heel weinig gesproken over keys op de unusual markt en er zit heel veel verschil tussen de hats + effects. gisteren was iemand pissig op spelers die 15 max heads hebben en deze voor belachelijke prijzen verkopen, terwijl die gene er toch genoeg heeft. ( its all about the money)
Bills zonder paint kosten 4 keys en met paint 5 keys.
1 bills staat gelijk aan 0.5 buds. als je alleen een bud wilt kopen dan betaal je dus al snel 10 keys.
met 10 keys kan je geen unusual hat kopen maar alleen promo's. met 1 bud kan je de hat madame dixie p confetti krijgen. andere fetti hats zitten rond de 1.5 voor engineer,sniper,pyro,heavy hats. voor de andere classen zitten ze op 2 buds.
mijn unusual Whoopee cap met TF logo = 3 buds waard. als ik een tosslecap met TF logo had, dan was deze 5 buds waard. Zelfde effect, zelfde class, maar een andere hat. mijn hat is dus 30 keys waard.
mijn stout shako met searing plasma gaat voor 5 buds de deur uit. we hebben het dan over 50 keys
Maar de markt zit niet te wachten op key offers, maar alleen op buds, bills, other promos en unusual offers of geld. 5 buds = 20 dollar perstuk x 5 = 100 euro
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi