Hey,kaluro2 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:44:
Ik zit nu eindelijk in de gold league. Heb mijn 100 zerg win icoontje(hydralisk.. lelijk I know.)
Ik heb de game nu pakweg een maand.. ben in low bronze begonnen, toen omhoog geklommen naar #1 silver en daar een langere tijd gezeten.
Sinds ik mijn larvae inject onder de knie heb, gaat alles stukken beter.
Ik heb nu mijn town camera op spatie gebonden.
Queens op bijvoorbeeld hotkey 6.
Als ik 6 hatcheries heb gaat dat zo
6 -> shift+v (shift inhouden) -> spatie -> klik -> spatie -> klik -> spatie -> klik -> spatie -> klik -> spatie -> klik -> spatie -> klik
met spatie centered hij op elke aparte main building, ik hoef mijn muispijltje niet eens te bewegen, gewoon een keer te klikken en de dichtsbijzijnde queen doet een inject. Dit alles duurt ca. 2 seconden max.
Ik denk hierdoor spoedig wel in platinum terecht te komen, hoewel ik zit erover te denken om random te gaan spelen. Ik heb het 50 protoss 1v1 icon al, 100 zerg 1v1 icon.. maar Terran weet ik vrij weinig vanaf.
Is er een high gold speler hier die het leuk vind om custom 1v1 games te doen om te oefenen?
Ik zat vorige Season in Platinum en deze league moet ik nog beginnen
Ook zou ik met iemand de 2on2 ladder willen betreden om dit eens te proberen / oefenen lijkt mij ook wel leuk, zijn hier gegadigden?