![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 1% gewijzigd door Angeloonie op 06-02-2012 17:17 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 1% gewijzigd door Angeloonie op 06-02-2012 17:17 ]
![]() | |
| |
![]() |
Idd niemand verwacht ze tegenwoordig nog. Af en toe een 5rax reaper is best leuk.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Anoniem: 155599
ik zou zeggen speedlots, collosi.DeX schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:53:
Blijf issues hebben als protoss vs Marauder + Siegetank midgame (8-9 mins) Ongeacht map staan ze om de tijd voor mijn deur pylons neer te smijten. Als ik push (stalker immortal sentry) ben ik dood.
Anoniem: 291856
Ben ik het niet mee eens. Van de verliezer klopt het wel dat GG net gedrag is, maar hetzelfde vind ik van de winnaar. WP is misschien beter op zijn plaats, maar in feite bedoeld hij/zij hetzelfde... namelijk dat het een leuke match was en dat de tegenstander goed heeft gespeeld.gg van de verliezer = netjes gedrag
gg van de winnaar = arrogantie.
Anoniem: 291359
Hij bedoelt dat als de verliezer als eerst gg'ed, het net gedrag is, maar als de winnaar offensive gg gebruikt, het gewoon arrogant is, en daar heeft ie wel een punt.Gropah schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:38:
Uit vorig deel:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Van de verliezer klopt het wel dat GG net gedrag is, maar hetzelfde vind ik van de winnaar. WP is misschien beter op zijn plaats, maar in feite bedoeld hij/zij hetzelfde... namelijk dat het een leuke match was en dat de tegenstander goed heeft gespeeld.
Enige logische verklaring is dat jullie MMR op Gold nivo zat.apNia schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:39:
Snap niet zo veel van de placements. Ik was met een vriend 2v2 diamond, vrij hoog in de ladder ook, en wonnen het merendeel. Net placement gespeeld, winnen we, komen we in gold. Wat kan daar een beetje een logische verklaring voor zijn?
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Jamaar wat ik zei, we wonnen het merendeel. Dat snap ik juist niet zodjengizz schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:45:
[...]
Enige logische verklaring is dat jullie MMR op Gold nivo zat.
Dat je hoog zat in je league staat hier los van is en puur gebaseerd op punten. Als je veel won was dat waarschijnlijk tegen spelers met een MMR < Dia.
Bedenk dat MMR veel meer op en neer swinged vergeleken met je ranking en dat een redelijk kleine loss streak vs opponents waar je favoured over was al je MMR naar beneden gooit. Dit betekent niet meteen demotie want het systeem geeft je de mogelijkheid om 'een slechte week' goed te maken. Placement matches doen dat niet.
Als de keybinds voor jouw niet werken, bijvoorbeeld omdat sommige dingen te ver weg zitten, maak dan je eigen met binds die voor jouw lekker werken. Geloof me, mouse only is in het begin wel prettig, maar als je merkt dat je verliest doordat je te weinig doet, maar niet meer kan omdat je mouse only bent, dan voel je je belabberd.Modest71 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:48:
Ik kan het spel echt niet tesamen met keyboard(binds). Blijf echt terug gaan op "mouse" only waarbij ik zoveel snelheid verlies. Bronze for the Win
[ Voor 35% gewijzigd door Weiman op 28-07-2011 00:04 ]
Ja klopt, heb ik sterk gemerkt. Ik ken iemand dat echt het spel met je doorneemt en zegt "1 e c"enzovoort. Dan heb ik echt van, what the heckGropah schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:00:
[...]
Als de keybinds voor jouw niet werken, bijvoorbeeld omdat sommige dingen te ver weg zitten, maak dan je eigen met binds die voor jouw lekker werken. Geloof me, mouse only is in het begin wel prettig, maar als je merkt dat je verliest doordat je te weinig doet, maar niet meer kan omdat je mouse only bent, dan voel je je belabberd.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Nou Sorry maar ze zijn nog eens dik onbeleefd ook, ik zeg netjes gl hf, ( of ie antwoord ermee moet hij zelf weten ) krijg ik het onderstaande antwoord " You leave game, jackass i will win anyway so save me time " waarna ik er dus nog 2 keer erger op gebrand was hem te beaten.Anoniem: 291856 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:02:
Die Russen heb ik wel een schijthekel aan.. Russen zijn een van de redenen dat ik ben gestopt met random team in wc3, je kan bijna niet communiceren met die mensen. Het enige wat je kan doen is minimap pingen.
[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 28-07-2011 02:30 ]
[ Voor 87% gewijzigd door NMe op 28-07-2011 02:29 ]
Nou, 2v2 random is anders nu knap waardeloos.Tharulerz schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 01:56:
In Heroes of Newerth zijn Russen in ieder geval een pest in de community. Onbeleefde spelers, geen of slechte engelse vaardigheid, en bovenal totaal retarded qua gameplay.
Nu is Starcraft 2 niet echt een teamgame zoals HoN dus zouden we daar minder last van moeten hebben, maar toch...
[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 28-07-2011 02:47 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
hehe, ok best leuk
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nee je meld je beide aan bij de b.net servers, deze matched jouw tegen een andere tegenstander en zet een extra connectie op richting die tegenstander, tegen je tegen stander speel je dus een directly connected match als het waren ( echter hou je ook connectie met b.net ), maar je speelt dus niet via de servers van b.net waar het gehost word.Gropah schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:00:
BTW lopen de matches niet via een centrale server waar je allebei naar connect? Dan zou je namelijk geen last van hogere pings moeten hebben...
misschien even snel moeten vragen waar je dan moet ontmoeten?Gropah schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:06:
Daar heb je inderdaad wel een puntje.. dan ben ik toch blij zoals het nu is
On other topic:
Ikhaat het zo als je een leuke team game zit te doen en al je teammates willen rushen. Ok, iedereen wil het, dus ik doe meeVervolgens kunnen we 3 uit de game rush, maar de 4e niet. Die heeft ondertussen mass stalker en wij hebben bijna niks meer. Stelt 1 voor om ergens te meeten, maar geen ping of wat dan ook... Dus ze komen naar mij toe, ja dan moet ik toch echt wel defenden.... Word ik uitgescholden omdat ik dom zou zijn omdat ik niet naar de meetpoint ging (wat niemand deed omdat ze niet wisten waar). Toen maar WP in all gezegd en geleaved
Dunno heb hem nooit anders gespeelt als in die modus omdat het alt-tabben dan veel sneller is.Anoniem: 155599 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:47:
sc2 fullscreen windowed draaien is dat zwaarder voor de pc?
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 28-07-2011 12:53 ]
Anoniem: 291856
Heb jij een pro account bij justin.tv?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nee, hoezo? Ik zou zelf nooit betalen voor iets wat ook gratis kan... Als het bij de ene niet meer gratis kan, ga ik wel naar de volgende provider.
Het laat de fps gemiddeld iets meer dan 3 fps dalen, maar dat is het mij meer dan waard aangezien ik dan wel snel kan alt-tabben, iets wat ik zeer waardeer als caster. Daarnaast is er ook heel veel screencapture software die stukken beter overweg kunnen met windowed fullscreen dan met gewoon fullscreen.sc2 fullscreen windowed draaien is dat zwaarder voor de pc?
[ Voor 38% gewijzigd door Gropah op 28-07-2011 14:38 ]
Anoniem: 404764
Ik ben juist gepromote 1v1 uit plat naar diamond. Al speelde ik al langer tegen diamond spelers.apNia schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:11:
Op hoeveel mins was dat Vegeta?
Merk trouwens dat meer mensen om me heen nu in een lagere league worden geplaatst na de placements. Misschien toch wat aanpassingen van Blizzard. Maar mijn 2v2 placement van Diamond naar Gold is me echt een raadsel (waarin ik 50/50 speelde)
Niet lang, het systeem heeft snel door wanneer het je mindere tegenstanders voor moet schotelen. Ook voordat je degradeert gebeurd dat al hoor, dus raak niet gefrustreerd als je een lange tijd nog in gold blijft, je kunt daarom wel gewoon b.v. low bronze spelers tegenkomen.RhodesMK1 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:06:
Ik heb net mijn laatste 21 practice league matches overgeslagen en begonnen aan mijn placements. Ik heb één keer gewonnen, twee keer verloren en twee keer had de andere gedisconnect. Eén van die disconnects ging ik wel winnen denk ik en de andere was gewoon aan het begin van de match. Het probleem is nu dat ik in GOLD terecht kom. Mijn apm hangt rond de 20 en ik ben nog meer net bezig. Mijn vraag is nu: hoe lang moet ik die pakken slaag verduren voordat ik in een league terecht kom waar ik thuishoor?
Ik ben dus iets vergelijkbaars aan het doen, ik speel toss, speel nu stalker heavy en concentreer me vooral op macro. Ik laat mijn tegenstander gewoon komen en als ik de aanval afsla vertrekt mijn hele leger naar zijn base om even een huisbezoekje te brengen. Gewoon puur om mijn macro te oefenen. Volgende stap word denk ik om wat custom maps te gaan spelen teneinde mijn micro te verbeteren, daar kan ook nog veel aan gesleuteld worden...Gohan-san schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:29:
Ik ben ook van Gold naar Silver gedegradeerd.
Adhv van die Destiny vids met mass queen dat zelf ook even gaan proberen, met best wel leuke resultaten (ik speel normaal protoss thou).
2x verloren, en 1x gewonnen. Heb er wel een paar Zergelings bij gegooied, het meest lastig is om te blijven transfusen de hele tijd, is eigenlijk gewoon een gespam van T + random klikken!
[ Voor 1% gewijzigd door clone1612 op 28-07-2011 18:31 . Reden: Typo ]
Op tal'darim altar is in protoss vs protoss een 4 gate bijna onvermijdelijk door de brede choke bij je main base, zonder ramp. Op de meeste andere maps heb je ramps die met 1 forcefield af te sluiten zijn waardoor je met 3 gate robo een 4 gate kunt af houden.clone1612 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:29:
Eén ding dat ik me afvraag: spelen alle protoss op dezelfde manier? Elke keer als ik speel krijg ik de ene lading stalkers na de andere over me heen >.< Ik probeer dingen bij te leren maar het wordt wel wat eentonig als je telkens met je immortals een wave moet afslaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Dr.Trunks op 28-07-2011 20:22 ]
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Make a program idiotproof and someone will make a better idiot
De "webcam" die ik gebruik schokt nogal, geen idee wat Gopah gebruikt, maar die van mij werkt dus blijkbaar niet lekkerklown schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 20:35:
Ik was net ingelogd op je stream, maar ik zie maar een paar pixels?
[ Voor 18% gewijzigd door Dr.Trunks op 28-07-2011 21:53 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 28-07-2011 23:49 ]
Kweetniet, dat wordt altijd gezegd maar als Zerg speler die ook veel random speelt denk ik dat zowel de T als de P Macro lastiger zijn dan die van Zerg. Één unit producing structure, supply waarvoor niet gebouwd hoeft te worden en niet de mogelijkheid om te queuen maakt zaken zoveel makkelijker.rieshjart schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 06:32:
Tjonge wat een verschil zeg, eventjes een ander ras spelen...Zerg is zo ontzettend macro gevoelig, nu merk ik echt dat ik er niet ga komen met "mouse only". APM ligt direct 2x zo hoog, en ben dan ook bang dat dit niet veel meer gaat worden als ik alleen de muis blijf gebruiken.
Om deze reden ga ik feitelijke alle ZvP's waar ik normaal 15 hatch zou willen gaan voor een 11pool 18hatch build. Met een beetje mazzel kun je met de 1e zes lings ook nog wat dingetjes uithalen en je hebt sowieso een veilige expansion.Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:07:
2dingen ZvP
15hatch vs forge cannons f.e.
Hij pleurt een pylon neer. Ik haal zes drones van mijn line af. nog een pylon ergens anders. weer zes drones erop. Cannon 2 drones erop. aanval afgeslagen. Hij dropt een f.e. neer.
Hij doet al die lame shit en heeft geen centje pijn.
15 hatch.
Hij gooit drie pylons neer bij mijn ramp en een cannon erachter. fufufufufu
3 pylons & 1 cannon zijn samen 450 minerals, kan jij 9 extra drones voor maken of verliezen om gelijk te blijven.Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:07:
2dingen ZvP
15hatch vs forge cannons f.e.
Hij pleurt een pylon neer. Ik haal zes drones van mijn line af. nog een pylon ergens anders. weer zes drones erop. Cannon 2 drones erop. aanval afgeslagen. Hij dropt een f.e. neer.
Hij doet al die lame shit en heeft geen centje pijn.
15 hatch.
Hij gooit drie pylons neer bij mijn ramp en een cannon erachter. fufufufufu
Het gaat om de larvae.Dr.Trunks schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:13:
3 pylons & 1 cannon zijn samen 450 minerals, kan jij 9 extra drones voor maken of verliezen om gelijk te blijven.
[ Voor 6% gewijzigd door djengizz op 29-07-2011 13:25 ]
Study everything, You'll find something you can use
scouten? als iemand forge (expand) gaat... dan kan je dat verwachten...djengizz schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:22:
[...]
Het gaat om de larvae.
Zelfs met twee hatches en 2 Queens kun je maar nauwelijks gelijk op gaan met een chronoboosted probe productie van een Toss op 2 bases. Met één hatch is het niet eens close.
Daarnaast zijn larvae ook bedoeld voor units en je zult toch iets moeten maken om die contain te breken. Negeer je die contain en ga je rustig zitten dronen op 1 base dan verlies je sowieso.
Op hoog niveau is een geslaagde cannon contain bijna altijd GG als de Toss zich niet laat nydussen / droppen.
edit: en natuurlijk het feit dat je 300 min verliest aan die hatchery, das een hoop zo vroeg in de game...
Het ging er om dat de contain al geslaagd was.zonglew00 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:49:
scouten? als iemand forge (expand) gaat... dan kan je dat verwachten...
Met alleen de muis ga je sowieso nergens komen, dus waarom niet gewoon je toetsenbord erbij pakken?rieshjart schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 06:32:
Tjonge wat een verschil zeg, eventjes een ander ras spelen...Zerg is zo ontzettend macro gevoelig, nu merk ik echt dat ik er niet ga komen met "mouse only". APM ligt direct 2x zo hoog, en ben dan ook bang dat dit niet veel meer gaat worden als ik alleen de muis blijf gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door tehsojiro op 29-07-2011 14:40 ]
Je moet maar wat met casuals mee spelen. Die spelen/beleven het spel anders.tehsojiro schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:40:
[...]
Met alleen de muis ga je sowieso nergens komen, dus waarom niet gewoon je toetsenbord erbij pakken?
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 29-07-2011 14:43 ]
Anoniem: 358430
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 358430 op 29-07-2011 14:59 ]
Anoniem: 231122
tegen forge fe kan je in principe wel 14hatch15pool gaan alleen moet je met je drones de pyon achter de mineralline proberen te stoppen maar dat garandeert niet dat de P je geen schade toe kan brengen. Als de P dat wilt, kan hij dat gewoon doen..Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:41:
[...]
Je moet maar wat met casuals mee spelen. Die spelen/beleven het spel anders.
Ik zit nu in platinum met mijn 15hatch build. Nu begin ik dus op het niveau te komen dat ik iets ander moet doen tegen toss. 11pool 18 hatch klinkt wel goed. Maar goed dan moet ik weer met zerglings aan de slag.
Dat kan ik helemaal niet ^_^
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 29-07-2011 15:07 ]
Build extractor (b-e) terwijl je hatch geselecteerd is. Zelfde hotkeys voor Burrow en Ventral Sacks.Anoniem: 358430 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:58:
Heel raar, maar zojuist speelde ik een potje en had ik opeens zowel overlord drop als burrow geresearched terwijl ik geen command daarvoor gegeven had? In de replay is het zelfs nog weirder rond >10:00 minute mark![]()
http://dl.dropbox.com/u/32613297/ZvT_ResearchBug.SC2Replay
1
2
3
4
5
6
7
| 10:30 Raven Attack; target: Queen (102a4) 10:31 NLBrowncoat Select Drone (20384), Deselect all 10:31 NLBrowncoat Right click; target: x=99.2,y=122.5 10:32 NLBrowncoat Select Hatchery (102c0), Deselect all 10:33 NLBrowncoat Research Zerg Burrow 10:33 NLBrowncoat Research Zerg Ventral Sacks 10:33 NLBrowncoat Select Vespene Geyser (1014c), Deselect all |
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq