Whoops yeah my mistake hehe -_- welk programma is dat btw?
[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 358430 op 29-07-2011 15:41 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 358430
[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 358430 op 29-07-2011 15:41 ]
This topic has been deleted.Anoniem: 358430 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:16:
Whoops yeah my mistake hehe -_- welk programma is dat btw?
Lijkt inderdaad op de action log van SC2Gears
[ Voor 32% gewijzigd door ShadowBumble op 29-07-2011 20:00 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Het probleem van veel zergs is dat zij altijd zo greedy mogelijk willen zijn, en dan whinen als Protoss er achter komt hoe ze dat moeten counteren. Ik ga toch ook niet klagen dat mijn 15 nexus niet werkt als de zerg 10 pool gaat. Daarom doe ik het niet, en om die reden moet je gewoon geen 15 hatch tegen protoss gaan.Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:07:
2dingen ZvP
15hatch vs forge cannons f.e.
Hij pleurt een pylon neer. Ik haal zes drones van mijn line af. nog een pylon ergens anders. weer zes drones erop. Cannon 2 drones erop. aanval afgeslagen. Hij dropt een f.e. neer.
Hij doet al die lame shit en heeft geen centje pijn.
15 hatch.
Hij gooit drie pylons neer bij mijn ramp en een cannon erachter. fufufufufu
Das inderdaad erg interessantDeX schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 20:01:
Een andere manier van stats bijhouden www.sc2buddy.net. Een online dienst waar je replays naar toe kunt uploaden. Hiermeer kijg je basic statistieken zoaks matchup winrate, APM en mapstats. Er zit een tooltje bij die elke nieuwe rep toevoegt, maar dit werkt nog niet helemaal. Dit alles is behoorlijk Beta, maar wellicht een interesante menier om gelijk al je Replays online te zetten voor je buddies.
Voorbeeld van mijn Profiel
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Het is nog very very Beta. Ik kom vaak dingen tegen die nog niet kloppen. Wel leuk dat je in pllats van 1 replay, een hele pack kan uploaden. Allesn in een .zip en uploaden maar.Wiebbe schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:29:
Inderdaad, mooie service
Eerste replay processed: 40h?!
Wtf
[ Voor 15% gewijzigd door DeX op 29-07-2011 21:36 ]
Anoniem: 291856
15 nexus met 15 hatch vergelijken is wel een beetje extreem.. Dat is eerder vergelijkbaar met een 15 hatch 20 pool of zoiets.Fist schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 20:37:
[...]
Het probleem van veel zergs is dat zij altijd zo greedy mogelijk willen zijn, en dan whinen als Protoss er achter komt hoe ze dat moeten counteren. Ik ga toch ook niet klagen dat mijn 15 nexus niet werkt als de zerg 10 pool gaat. Daarom doe ik het niet, en om die reden moet je gewoon geen 15 hatch tegen protoss gaan.
Anoniem: 231122
Anoniem: 321068
kan gewoon prima, als ik op ladder ffe dan zie ik meestal een drone op het gebied waar altijd die pylons staan patrollenAnoniem: 291856 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:31:
[...]
15 nexus met 15 hatch vergelijken is wel een beetje extreem.. Dat is eerder vergelijkbaar met een 15 hatch 20 pool of zoiets.
Maar ja, hatch voor pool kan gewoon niet in zvp of je moet door een bo5 of zoiets weten dat je vijand geen cannons gaat gebruiken. De meest economische veilige opening is 14 pool 16 hatch mits je hatch niet geblocked word..
Nee, en dan heb je nog de variant dat ze achter de mineral line van je natural hun probe inwallen met pylons en cannons. Of ze doen een gateway / forge opening en die cannons gaan op onder zealot support.Anoniem: 321068 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:31:
kan gewoon prima, als ik op ladder ffe dan zie ik meestal een drone op het gebied waar altijd die pylons staan patrollenkan je helaas niet cannonen.
op elke map waar je ffe kan is dat geen mogelijkheiddjengizz schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:44:
[...]
Nee, en dan heb je nog de variant dat ze achter de mineral line van je natural hun probe inwallen met pylons en cannons. Of ze doen een gateway / forge opening en die cannons gaan op onder zealot support.
Hatch first ZvP blijft imo een coinflip en als een goede Toss echt wil denied of vertraagt hij je hatch zo veel tot het punt dat je achter staat.
Weet je het zeker (ook met al de nieuwe maps en zo)?Anoniem: 321068 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 17:12:
[...]
op elke map waar je ffe kan is dat geen mogelijkheid
[ Voor 4% gewijzigd door djengizz op 30-07-2011 18:36 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
welke bronzie gaat dan ook ffe op deze mapsdjengizz schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 18:30:
[...]
Weet je het zeker (ook met al de nieuwe maps en zo)?
Punt blijft dat een toss het je moeilijk kan maken tot het punt dat een pool first effectiever is. Dat begint al met het feit dat het afweren van een cannon rush mining time kost als je hiervoor je drones moet gebruiken. Een patrolling drone, het moeten reageren als er een pylon down gaat, ook al wordt hij gecancelled, etc.
Ook een simpele pylon block van de natural zorgt al voor het extra floaten van minerals zodat een pool first effectiever was geweest. Hierbij het feit dat je opnieuw mining tijd verliest omdat je vaak alvast een drone op de pylon wilt (laat je de pylon opgaan kan de toss kiezen voor een cyber + cancel voor nog meer delay).
Al die punten zorgen ervoor dat een hatch first alleen maar beter is als de toss 'dat toestaat' wat het in mijn ogen een coinflip opening maakt.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 321068 op 31-07-2011 02:02 ]
hm ja die ook. maar de rest van die nieuwe mappen is qua ffe best baggerAnoniem: 335382 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 02:02:
abyssal caverns kan je met een gate en forge wallen.
[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 31-07-2011 03:11 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je ziet tot in de GSL op Temple FFE's en ook Backwater leent zich voor FFE door de chokes.Anoniem: 321068 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 01:59:
welke bronzie gaat dan ook ffe op deze mapsecht de enige goede maps waar je lekker kan ffe'en is shakuras en teldariam (mischien nezariam crypt) en daar is cannonen op je natural een beetje vaag, en als dit gebeurt kan zerg gewoon cancelen en lachend naar de 3e base lopen en daar expanden omdat toss 600+ minerals investeert in een cannon rush die faalt. echt serieus die shit is ook al zoo doordacht en toss heeft dan zon achterstand zowel tech en economie
ze gaan hatch first niet voor creep of larvae (tot een zeker stadia) maar puur om de economie, hatch first is nog steeds de meest economishe build en als je ziet dat bunker rushes vaak ook gewoon afgehouden kunnen worden MITS goede control met units (in lower leagues compenseert dit zich elkaar op en op GSL etc mappen zit er altijd zon supply depot) en zo is het ook met cannon rush. Ik ben gewoon ervan overtuigd dat je het zonder risico kan uitvoeren en daardoor ook niet gepunished voor kan worden, als je gewoon weet wat je doet en je vision bij je hatch hebt. Cannons opTeldariam komen zelden voor (ik zag wel 1 game met Idra vs MC, maar MC speelde dat ontzettend goed met extra probes e.d.), omdat drones echt met meerdere aantallen tegelijkertijd die pylons neer kan tjappen en daarna zijn die cannons ook zo dood. Je moet wel in de gaten hebben dat alles van 2 kanten moet komen, plaatst hij 3 cannons om te blocken, kost hem direct 300 minerals wat prima geinvesteerd zou kunnen zijn in gechronode probes en dus hem een grotere lead geeft.djengizz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 03:24:
[...]
En nogmaals mijn punt gaat over hatch first in het algemeen en dat dat gewoon niet veilig is door o.a.cannon rushes maar ook door andere toss shenenigans tot aan simpele pylon blocks of fakes aan toe.
Een pool first opening neutraliseert een hoop van de opties die de toss heeft om te vertragen en in het ergste geval gewoon de game te winnen. Ook geef je maar minimaal eco op in verhouding met een hatch first (die dus zelfs achterloopt als de toss goed vertraagt).
Als de toss een macro opening doet dan is de huidige trend als reactie een snelle third na de pool - hatch opening om weer gelijk te komen. Dit is mogelijk omdat de toss tot zeg een 6-gate timing geen pressie meer kan zetten door zijn opening en de snelle third ruimschoots de larvae compenseert die je opgeeft door pool first te openen. Dit maakt een hatch first opening in feite overbodig en onnodig risicovol in tegenstelling tot in ZvT waar een macro opening van de T vaak gepaard gaat met pressie (2-rax) en waarbij de fast hatch nodig is voor creep + larvae.
Ach het is ook wel een beetje afhankelijk van stijl en zoals voor elke opening: greedier = meer risico.Anoniem: 321068 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 04:24:
In mijn opzicht is hatchfirst gewoon de beste opener die er is, je moet gewoon goed opletten dat je niet gecannoned wordt. Want als je het scout, is het gewoon af te houden (tot een zeker niveau)
ik zit ook nog MLG te kijkenja ik ben nog laat op maar moet toch gaan hardlopen
haha ja waren vette gamesAnoniem: 358430 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:15:
Ik ga altijd pool first @14 (door schade en schande wijs geworden) het is zo makkelijk voor Protos om een easy win te securen. Zelfs Ret 'the greedy' @MLG gaat niet pool first tegen Socke (wel lekker door dronen to 70 supply en dan pas roaches maken :x )
Anoniem: 291359
[ Voor 182% gewijzigd door Anoniem: 291359 op 01-08-2011 00:06 ]
gsl?Morphs schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 05:00:
En weer een TvT in de grand finals... zucht...
Ik vraag me af of er ooit een ZvZ in de grand finals zal zijn..
Anoniem: 155599
Ah right verkeerde topic.apNia schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:56:
Niks spoilen jungs! Moet nog kijken. Zal wel moeilijk te omzeilen zijn vandaag.
Wat voor een info zal er in replay files staan? Zal Blizzard IP adressen in replays opslaan?MLG will no longer be making replays of Tournament matches available to the public. We realize that this has been a popular feature, but unfortunately replay packs contain data which can be used to DDOS the player- and the event. Because of the volume of replays we have to process during an event, we are unable to strip that information out of the files before publication.
We realize that a large number of matches are played offstream at Pro Circuit Competitions. After MLG Anaheim, we will be sending replay packs out to selected groups of casters, so that these never-before-seen matches can be commentated and then released for everyone to see.
Anoniem: 291856
ZvZ is meestal vreselijk saai, alleen maar geklooi met Zerglings & Banelings en verder komen ze meestal niet. Getuige de ZvZ's die Husky & Day9 laatst casten.Morphs schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 05:00:
En weer een TvT in de grand finals... zucht...
Ik vraag me af of er ooit een ZvZ in de grand finals zal zijn..
Anoniem: 291359
das alleen ingameapNia schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:35:
daar is de busy mode op zich toch voor?
jammer dat ze dat doen met die replays, maar je kan er vrij weinig aan doen denk ik...
Nja, ik snap het niet helemaal. Die spelers spelen gewoon op hun eigen accounts waarvan waarschijnlijk al genoeg replays in omloop zijn. Dus ook al hebben ze dan geen MLG replays, er zijn genoeg andere replays om achter die charcodes te komen. Dat ze dan geen replays tijdens het event vrijgeven kan ik nog begrijpen, maar daarna lijkt het me toch prima om dat wel te doen.apNia schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:35:
daar is de busy mode op zich toch voor?
jammer dat ze dat doen met die replays, maar je kan er vrij weinig aan doen denk ik...
Laatst las ik wel, nav alle lag tijdens toernooien, dat ze daar wel mee wouden komen. Maar dat is dan ook alles.Wmm schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:38:
[...]
Dit doet me wel afvragen: rond de release van SC2 had men het over een "professional" edition oid van SC2 voor zulke toernooien waarin men wel via lan kon spelen. Wat is daarmee gebeurd.
Ik zie niet echt waarom deze build beter zou zijn dan een speedling expand. Je bent veiliger tegen banelings maar wanneer ze dat niet doen dan loop je vaak achter de feiten aan omdat zij mapcontrol hebben met speedlings en precies weten wat jij doet terwijl jij geen idee hebt wat de ander doet. Je hebt met een speedling expand veel meer opties.Anoniem: 155599 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:09:
Hoe is mijn zerg build trouwens?
Ik hoorde dat ZvZ vooral baneling speedling is, wat ongeveer het tegenovergestelde is van wat ik doe. Vooralsnog ben ik met deze build nog niet erg tegen de lamp gelopen op mijn niveau i.t.t. mijn 15 hatch tegen protoss.
14pool
14scout
18roach
17gas
16 queen
18 ol
En van daaruit beslissingen nemen op basis van scout informatie.
- veel lings. > Afhouden met 4lings en queens en wachten op roaches mss een crawler
- roach warren. > Expand
Ik heb limited apm. En ik gebruik over het algemeen liever een goed uitgevoerde simpele build dan in mijn geval een hectische build waar ik veel fouten in maak.JJerome schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:31:
[...]
Ik zie niet echt waarom deze build beter zou zijn dan een speedling expand. Je bent veiliger tegen banelings maar wanneer ze dat niet doen dan loop je vaak achter de feiten aan omdat zij mapcontrol hebben met speedlings en precies weten wat jij doet terwijl jij geen idee hebt wat de ander doet. Je hebt met een speedling expand veel meer opties.
Godzijdank al lang niet meer. Twee base Roach (--> Roach / Infestor) gebaseerde openingen zijn nu de trend.Anoniem: 155599 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:09:
Hoe is mijn zerg build trouwens?
Ik hoorde dat ZvZ vooral baneling speedling is, wat ongeveer het tegenovergestelde is van wat ik doe.
Lijkt me op zich safe genoeg en als je snel expand na je Roach warren is dit prima. Wel zul je wat achter staan vs Speedling FE of Hatch first builds vanwege de Roaches en de delayed queens / hatch. Dit is ook meteen mijn grootste argument tegen deze build. Het verliest van een greedier opening maar kan die niet echt afstraffen (ik neem aan dat je niet echt Roach rushed all-in). Is APM of scouting een limitatie dan zie ik wel dat je dit kiest om safe te zijn en als je veel ge-all-inned wordt is dit prima. Ik denk wel dat als je die zaken onder controle hebt dat je deze build niet meer wilt doen maar voor iets greedier wilt kiezen als standaard.Vooralsnog ben ik met deze build nog niet erg tegen de lamp gelopen op mijn niveau i.t.t. mijn 15 hatch tegen protoss.
14pool
14scout
18roach
17gas
16 queen
18 ol
En van daaruit beslissingen nemen op basis van scout informatie.
- veel lings. > Afhouden met 4lings en queens en wachten op roaches mss een crawler
- roach warren. > Expand
De roach warren helpt ook met het vrijmaken van supply voor een queen samen met de gas (dit alles net wanneer de pool klaar is), zonder een overlord te maken.djengizz schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:20:
[...]
Godzijdank al lang niet meer. Twee base Roach (--> Roach / Infestor) gebaseerde openingen zijn nu de trend.
[...]
Lijkt me op zich safe genoeg en als je snel expand na je Roach warren is dit prima. Wel zul je wat achter staan vs Speedling FE of Hatch first builds vanwege de Roaches en de delayed queens / hatch. Dit is ook meteen mijn grootste argument tegen deze build. Het verliest van een greedier opening maar kan die niet echt afstraffen (ik neem aan dat je niet echt Roach rushed all-in). Is APM of scouting een limitatie dan zie ik wel dat je dit kiest om safe te zijn en als je veel ge-all-inned wordt is dit prima. Ik denk wel dat als je die zaken onder controle hebt dat je deze build niet meer wilt doen maar voor iets greedier wilt kiezen als standaard.
Zo snel gas (en zo laat queen) zonder tech geeft nml heel veel op (eco / tech en mapcontrol) en persoonlijk zal ik nooit automatisch Roach voor Queen gaan in ZvZ of ling speed skippen.
Ook de late scout met een 14 pool snap ik niet.
Het is zo'n reactieve MU dat mijn BO eindigt bij het feit of ik Hatch first wil of niet. Alles daarna is reactief.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 01-08-2011 19:57 ]
Doe dan een extractor trick of pas je build aan zodat je niet supply blocked raakt. Een roach warren bouwen zo vroeg zonder de intentie om meteen Roaches te maken is imo een slechte keus en een teken van een niet verfijnde build (vergelijk het maar met idle productie facilities voor toss / terran). Die overlord vertragen (hij kan ook bv. gewoon op 15 en dan die Roach Warren later) levert je verder ook weinig op en maakt je kwetsbaar voor early pressie (vanwege supply block).Anoniem: 155599 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:53:
De roach warren helpt ook met het vrijmaken van supply voor een queen samen met de gas (dit alles net wanneer de pool klaar is), zonder een overlord te maken.
Zoals gezegd, pas dan je build aan zodat je een setje lings kunt bouwen. Je gaat toch niets zien wat je build doet veranderen met je drone scout voordat de lings komen. Helemaal geen ling maken lijkt me niet verstandig.De 14 scout zegt mij wat ik daarna kan doen. Aangezien terwijl de queen, roachwarren, gas en 18ol gebouwd word ik 2 larva daarna tot mijn beschikking heb.
Idd als zerg moet ik ook vaak maar guessen wat de terran maaktThe Terrans have enough stuff already, thus it becomes a guessing game to know what to do for them.
Zoek je ook nog een tegenstander?MrVegeta schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 02:18:
Morgen ga ik ook Rocky tune draaien en eens 10 games achter elkaar spelen. Puur. Macro. Mother. Fucker.
heb ik ook eens geprobeerd, als je veel verliest gaat je mentale attiditude achteruit dus ik zou stoppen bij 4 losses op een rij :3MrVegeta schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 02:18:
Morgen ga ik ook Rocky tune draaien en eens 10 games achter elkaar spelen. Puur. Macro. Mother. Fucker.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Helaas echt helemaal waar. Ik begin soms een dag met 6 wins op een rij, dan gaat alles lekker. Je games gaan soepeler omdat je het idee hebt dat je weet wat je doet. Tot je ineens een loss-streak te pakken heb. Laatste game zit ik er vaak verslagen bijAnoniem: 321068 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:45:
[...]
heb ik ook eens geprobeerd, als je veel verliest gaat je mentale attiditude achteruit dus ik zou stoppen bij 4 losses op een rij :3
Vaak als je dan even stopt, en je kijkt een strakke replay van een pro dan gaat het wel weer.. Dan zijn je timings opeens weer veel strakker..JJerome schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:32:
[...]
Helaas echt helemaal waar. Ik begin soms een dag met 6 wins op een rij, dan gaat alles lekker. Je games gaan soepeler omdat je het idee hebt dat je weet wat je doet. Tot je ineens een loss-streak te pakken heb. Laatste game zit ik er vaak verslagen bij
Ja, of even niets doen. Vaak ram ik direct weer op de match button omdat ik gefrustreerd raak. Het is alleen idioot hoeveel verschil er in mijn kunnen kan zitten tussen games, soms gaat 't gewoon niet.marcunator schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:45:
[...]
Vaak als je dan even stopt, en je kijkt een strakke replay van een pro dan gaat het wel weer.. Dan zijn je timings opeens weer veel strakker..
Anoniem: 335382
compleet mee eens... totdat je een losing streak hebt van 20...Anoniem: 335382 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:25:
Ik raak eigenlijk niet meer gefrustreerd, na genoeg games boeit het je gewoon niet meer.
Ik weet niet meer of ik dit in de vorige thread al gevraagd had maar jij was toch ook masters? Zin in af en toe wat practice games?Anoniem: 335382 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:25:
Ik raak eigenlijk niet meer gefrustreerd, na genoeg games boeit het je gewoon niet meer.
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Er word vaak gezegd laddervrees? maar waar ben je bang voor? dat je gedemote word? dat je verliest? ik begrijp dat echt niet. De ladder is een dynamisch iets als je niks doet kom je sowieso lager te staan.Morphs schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:21:
Ik zit ook op die ranking maar misschien heb ik toch een beetje ladder vrees ofzo.. Maar misschien komt het ook wel de intensiteit en zijn pauzes noodzakelijk...
If you fear for your stats or ranking:Anoniem: 155599 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:21:
[...]
Weird, sad and a little troubling.
You forgot to mention you can be banned for that stuffDeX schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:24:
[...]
If you fear for your stats or ranking:
• Log on and surrender 30 games in a row.
Your stats will be too bad to worry about.
Do it!
Met als gevolg dat je het spel ook niet speelt? Of ga je dan alleen maar custom games doen?apNia schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:46:
als je niks doet blijf je in ieder geval wel in je league Gohan-san
Dat kan je wel focking stellen ja.Anoniem: 155599 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:47:
Ik heb af en toe een here we go again vrees. Als je het spel een tijd lang niet aanraakt, dat je dan geen zin hebt om het weer op te pakken aangezien je weet dat het weer een poos gaat duren voordat je weer enigzins tevreden bent over je spel.
dat probleem heb ik wel ja, alleen custom games ftw...Gohan-san schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:26:
[...]
Met als gevolg dat je het spel ook niet speelt? Of ga je dan alleen maar custom games doen?
Dus je hebt je ooit in Season 1 bijvoorbeeld tot Platinum/Diamond leaugue geknokt, en met alle nieuwe seizoenen heb je alleen de placement match gespeeld zodat je nog steeds in deze leaugue zit? Dat is toch niet leuk?YouR schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:32:
[...]
dat probleem heb ik wel ja, alleen custom games ftw...
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 03-08-2011 14:15 ]
Nee dat is niet leukGohan-san schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:03:
[Dus je hebt je ooit in Season 1 bijvoorbeeld tot Platinum/Diamond leaugue geknokt, en met alle nieuwe seizoenen heb je alleen de placement match gespeeld zodat je nog steeds in deze leaugue zit? Dat is toch niet leuk?
Ik denk dat het zo werkt:MrVegeta schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:25:
[...]
Nee dat is niet leuk, ik zat zelf in plat voor ik stopte en na 6 maand begon ik aan season3 meteen weer in plat terwijl ik de skills heb van een bronze (!).
[ Voor 35% gewijzigd door apNia op 03-08-2011 15:38 ]
Ah your doing the awkaward guy thing.apNia schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:25:
Wat verschrikkelijk awkward
[video]
edit: oh my God het wordt hoe langer hoe erger
edit 2: dsalasdlmkasdlkdsalk ik wil dood
Bhrabhrabhar.apNia schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:25:
Wat verschrikkelijk awkward
[video]
edit: oh my God het wordt hoe langer hoe erger
edit 2: dsalasdlmkasdlkdsalk ik wil dood
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq