remsporus schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:09:
APM spammen is geen krachttraining hoor!
Weet nog wel dat we elkaar laatst een keer op ladder tegenkwamen rond 3u s'avonds kaluro, hoe staat het nu met je vooruitgang?

Ik meen me te herinneren dat ik je zag spelen @ stream ( Toen in ieder geval nog diamond ) en was best wel onder de indruk van je mechanics en micro! Zag best wel wat potentie om vooruit te komen. .
3 uur 's avonds.. leuke verwoording haha. Ik heb een NA accountje aangemaakt waar ik continue rond #1 diamond hang,en tegen masters moet. Ik denk dat een promotie er ook wel in zit na de season lock.
http://us.battle.net/sc2/en/profile/3489884/1/KalurO/ <-- kleine loss streak en wat bonus pool dus ik ben iets gedropped maar kan gebeuren.
Tot een klein maandje geleden was ik gewoon voor de 'grap' aan het spelen, repeteren zeg maar. Gewoon continue op de 'find match' knop drukken en potjes spelen. Analyseren en echte strategiëen gebruiken deed ik niet echt. gewoon lekker spelen
Dat was op bepaalde punten ook wel frustrerend, puur omdat ik de potentie/apm wel heb maar gewoon geen idee heb wat een goede build is en goede fundatie zeg maar.

Er was geen consistentie en ik had geen idee wanneer goede building/upgrade timings waren etc. Metagaming kan, maar dan nog ontbrak er een build.
Sinds een maandje ofzo ben ik me gaan verdiepen in strategiëen en ben mn arsenaal aan het uitbreiden. Dit heeft ook erg positieve gevolgen gehad op mijn MMR , het stijgt aardig.
Tegen hellion openings ging ikb ijvoorbeeld 15 hatch 17 pool 17 gas, en ging ik gelijk voor ling speed en even later voor +1 melee.
Nu ga ik 15 hatch 17 pool, 4 queens en ga ik geen gas tot de 6 minuten, waarna ik double gas pak.
Zulke veranderingen zijn echt de 'basis' en 'ordening' die ik nodig heb om mijn spel minder chaotisch te maken. GOede mechanics/apm maken geen goede spelers, er moet ritme en consistentie aan gegeven worden.
Mijn spel was ook erg inconsistent, de ene keer 40 food @ 7 min, de andere keer 60 food @ 7 min etc.
Ook de builds varieerde, de ene keer 4:30 gas, de andere keer 7:00 gas etc.
Daar komt nu ook meer consistentie in..
Dus langzaam maar zeker

En ik herinner ons potje helaas niet meer

licht je ras eens toe (en op welke map we gespeeld hebben

), je naam komt me natuurlijk wel bekend voor, kan ook niet anders haha.
offtopic:
Ik heb een ware homegym thuis met squatrack, olympische barbells, 300kg aan schijven, optrek stang en dipstang :-) ook een bankje e.d. natuurlijk. en ik eet 4500kcal/dag weg

momenteel rond de 3900 aangezien de zomer in aantocht is.

[
Voor 4% gewijzigd door
kaluro2 op 04-04-2012 10:31
]